۲۰۴ نفر
دکتر محمد کعبه منور

دکتر محمد کعبه منور

متخصص عفونی

متخصص شماره نظام: ۲۹۳۸۰
۲۳۸ نفر

کرونا داشتم و خوب شدم قبل درگیر شدن ریه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

بیماری کرونا داشتم خدمت ایشون رفتم .خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

من بدلیل گرفتاری به بیماری کرونا به ایشان مراجعه نموده و با تشخیص و درمان ایشان خیلی زود از بند بیماری رهایی یافتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

بینهایت توانمند و صبور

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

فامیلمون عفونت ریه داشت خیلی سخت ایشون درمانش کرد

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کرونا و درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

دکتر خانوادگی است و بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای ایت

۱۴۰۰/۰۲/۲۴

عالی با صبر و حوصله

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

تب گلودردوسرفه

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

مبتلا به کرونا شدیم و برای درمان مراجعه کردیم. خداروشکر این دوره را با تجویز و راهنمایی آقای دکتر به سلامت سپری کردیم. سابقا هم رفته بودیم خدمتشون. تشخیصشون عالی و اخلاقشون بسیار عالی هست.

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

بی نظیر و خوش و و متخصص واقعی

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

عالی هستن مادرم کرونا داشتن خوب شدن

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خیلی خوب تشخیص دادند

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

آقای دکتر بسیار حاذق هستن مشکل من ماستیت گرانولوماتوز بود وایشون تشخیص دادن ودرمان کردن

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

زخم دیابتی و بهبودی کامل

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

تشخیص عالی . درمان عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

آز معالجات دکتر که به منور بسیار راضی بودهوهستم،آرزوی سلامتی پایدار وتوفیق روز افزون برای ایشان.

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

دکتر بسیار خوبی هستند و با دقت به حرف آدم گوش می کنند و دارو های خیلی خوبی میدن . همچنین منشی ایشون فوق العاده هستند .

۱۳۹۹/۰۸/۲۳

بسیار باحوصله و خوش بر خورد

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

بسیار دکتر خوش اخلاق و تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

کرونا داشتم .و بهبودی حاصل شد

۱۴۰۰/۰۷/۰۳

دخترم کرونا گرفته بود و داروهاشون عالی بود و بهبود پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

کرونا و خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

عالی و حاذق

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کرونا داشتم و تحت نظر ایشان سلامتیم رو بدست اوردم، دکتر بسیار با اخلاق هستد

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

سرفه های شدید که با تشخیص درست وداروهای مناسب پسرم حالش خوب شد از آقای دکتر نهایت تشکر را دارم

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

دکتر توانا و خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

بسیار دکتر با وجدان وحاذقی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عاللللل عالیییی

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

مادر بیمارشان بوده و راضی بودیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خیلی خوبت

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

تشخیص درست ونتیجه درمانی

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

گلودرد وحساسیت شدید، تشخیص عالی وداروهای خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

متخصص بسیارخوب وحاذقی هستند ولی ویزیت دو نوبت را اولش، دریافت میکنند که به نظرم کار درستی نیست.

۱۴۰۰/۰۴/۲۸

کارشون عالیه

۱۳۹۸/۱۲/۲۴

سلام درگیری ریه داشتم میلاد بستری بودم داروهام تمام شده لطفا راهنماییم کنید

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

عالی مشکل ویروس معدم برطرف شد

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

دکتر خوبیه. راضیم ازش.

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

کرونا داشتم بسیار عالی بودن

۱۴۰۰/۰۲/۰۲

ایشان عالی هستند

۱۳۹۹/۰۱/۲۵

دکتر بسیار حاذق ومتعهدی هستن .خداحفظشون کنه.

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

آقای دکتر کعبه منور عالی هستن خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

ویزیت کلی

۱۴۰۰/۰۸/۰۵

خیلی خاکی و خوب

۱۳۹۹/۰۴/۲۴

دکتر بسی

۱۴۰۰/۰۱/۰۴

عالی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۷

واقعا عالیه

۱۳۹۸/۰۸/۲۱

بیمارستان میلاد رفتم خدمتتشون

۱۳۹۷/۱۲/۲۱

تشخیص خوبه

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

مشکل کبد چرب داشتم

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

عالی بود

۱۳۹۷/۰۷/۰۴

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

آزمایش دادند میخوام جوابش رو ایشون ببینند

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

کرونا گرفتم پیش ایشون درمان شدم

۱۴۰۰/۰۴/۲۳

بیمارستان میلاد

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

پسرم در نوجوانی بیمار شد ونزد ایشان بردمش خیلی تشخیص خوبی دادن در نتیجه درمان خوبی هم انجام شد سپاس از دکتر نازنین

۱۳۹۸/۰۹/۱۲

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

پسرم کرونا داشت درمان کردن

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

کرونا. خیلی خوب درمان شدم

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

عالیییییژ

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خوب بو

۱۴۰۰/۰۷/۰۹

کرونا ، خداروشکر بهبود

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

بسیار عالی و دلسوز

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

کرونا داشتم و زیر نظر ایشان درمان شدم و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

خوب شدم

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

خیلی یاله که میشناسمشون هم تشخیص وهم دارویی که تجویز میکنه عالیه مهمتر از همه وقت گذاشتن برای بیمارش با صبر وحوصله توجه میکنه

۱۳۹۷/۰۷/۱۰

عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

کرونا گرفتم و با نسخه ایشون خوب شدم،خدا حفظشون کنه

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

خیلی زیاد

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

کرونا خولب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

بسیار دقیق و حاذق هستند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

ایشان بسیار دکتر شکیبا و ماهر هستند من کرونا داشتم و واقعا جان من را نجات دادند.

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

کرونا، خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

ایشان یکی از بهترین متخصصین بیماریهای عفونی در تهران هستند و سال 97 در درمان عفونت ریه من معجزه کردند

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

فکر کنم حق ویزیت بالا و گرانی دارند

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

دکتر خوب و با تخصصی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

کرونا. تشخیص ودرمان عالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

مشکل ادیتمی قلبی که حل شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۷

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۰

حاذق و خوش رو

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار عالی هستن

۱۳۹۹/۰۸/۱۵

دکتر خیلی

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

تشخیصشون بسیار عالیه

۱۳۹۸/۱۲/۱۴

بسیار دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

تشخیص درست

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

هنوز نتیجه حاصل نشده و تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

عفونت و نتیجه عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

فعلا مشخص نیست

۱۳۹۹/۰۷/۲۸

تشخیص درست و به جایی دارند

۱۳۹۹/۰۹/۰۴

عالی مشکل

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

بسیار بسیار فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

فوق العاده بردبار. و حاذق و انسان شریفی

۱۴۰۰/۰۳/۰۵

پزشک شرکت ما هستن

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

برادر بنده از تشخیص ایشان خیلی تعریف کردند

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

من تا 17 سالگی همیشه مشکل شکم روی داشتم که در دو دوره توسط دکتر کعبه منور درمان شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

تشخیص به موقع و تجویز دارو موثر

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

بهترین و باسواد ترین دکتری که دیدم هستند تیروئیدم ویروسی شده بود بیش از ده تا پزشک مراجعه کردم هیچکدام نفهمیدند به محض رفتن خدمت ایشون فقط به علائمم گوش دادند بدون ازمایش متوحه بیماری من شدند و با یک نسخه درمان شدم

۱۴۰۰/۰۲/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

سالهاست مراجعه میکنم خوب است

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

برای کرونا مراجعه کرده بودیم و نسخه ایشون کاملا موثر بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۰/۰۴/۲۹

دکتر بسیار حاذقی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

کرونا داشتم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

بیشتر فامیلها کروناگرفته بودند ،که همگی سلامتی خودشون رو به دست آوردند .

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

من کورونا داشتم و رو به بهبودی هستم

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

مشکل خاصی نبود

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

کیست دندانم داشتم. گلوم متورم بود ایشان تشخیص دادند دندان است

۱۴۰۰/۰۶/۱۰

بیمار کرونایی ایشان در بیمارستان میلاد بودم

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

مشکل عفونی بود و نتیجه مداوا رضایت بخش

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

بسیار مهربان و کار بلد

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

Very good

۱۴۰۰/۰۵/۰۳

کرونا داشتم و درمان شد.

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

بهترین دکتر هستند

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

خ. جدی... ولی ویزیت دو نوبت اول ودوم رو در همون ویزیت اول دریافت میکنه.. که بنظرم این کار درست نیست

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

بی نظیر

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

بسیار پزشک حاذق و با حوصله هستند

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

بسیار موثر بودن در درمان

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

پزشکی حاذق ومهربان

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

دکتر بسیارعالی هستند من آنفولانزای سختی گرفته بودم وچون آسم دارم ریه ام خیلی درگیر شده بود ولی بازارهای ایشان کامل مشکلم برطرف شد

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

کرونا.تجویز داروهای مناسب که به سرعت رو بهبودی رفتم.بسیار دکتر حاذقی هستند،

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

خوب و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

هنوز نتایج معلوم نشده

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

عفونت پا

۱۴۰۰/۰۱/۰۹

عالی.. فقط ویزیت دونوبت رو اولش میگیره که بنظرم کار درستی نیست

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

فوق العاده تشخیصش عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۹

برای درمان کرونا عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

دکتر خانوادگی بودند

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

کرونا ، هنوز تحت درمان هستم ،

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

دکتر خوبیه عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

تشخیص خوب

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

خیلی عالی هستن هم خوش اخلاق و هم باسواد

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

خداست!

۱۴۰۰/۰۶/۰۲
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد کعبه منور
تهرانگیشا - نبش خیابان ۳۵ - پلاک ۳۴۸ - واحد ۴ - طبقه اول غربی
شنبه‌ها تا چهارشنبه‌ها از ساعت ۵ الی ۷:۳۰ عصر
    نقشه مطب
    بیمارستان
    تهرانبزرگراه حکیم - روبروی شهرک غرب - بیمارستان میلاد
    شنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ها از ساعت ۸ صبح الی ۳ بعد از ظهر
      نقشه مطب
      لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
      امروز
      ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
      فردا
      ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
      پس فردا
      ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
      ۵ روز دیگر
      ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
      ۶ روز دیگر
      ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰
      مطب های دیگر با تخصص مشابه

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      مطب

      گیشا - نبش خیابان ۳۵ - پلاک ۳۴۸ - واحد ۴ - طبقه اول غربی

      بیمارستان

      بزرگراه حکیم - روبروی شهرک غرب - بیمارستان میلاد

      مطب

      گیشا - نبش خیابان ۳۵ - پلاک ۳۴۸ - واحد ۴ - طبقه اول غربی

      بیمارستان

      بزرگراه حکیم - روبروی شهرک غرب - بیمارستان میلاد