من بدلیل گرفتاری به بیماری کرونا به ایشان مراجعه نموده و با تشخیص و درمان ایشان خیلی زود از بند بیماری رهایی یافتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
بینهایت توانمند و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
فامیلمون عفونت ریه داشت خیلی سخت ایشون درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
کرونا و درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
دکتر خانوادگی است و بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای ایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۴
عالی
با صبر و حوصله
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
تب گلودردوسرفه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
مبتلا به کرونا شدیم و برای درمان مراجعه کردیم. خداروشکر این دوره را با تجویز و راهنمایی آقای دکتر به سلامت سپری کردیم. سابقا هم رفته بودیم خدمتشون. تشخیصشون عالی و اخلاقشون بسیار عالی هست.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بی نظیر و خوش و و متخصص واقعی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
عالی هستن مادرم کرونا داشتن خوب شدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
خیلی خوب تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
آقای دکتر بسیار حاذق هستن مشکل من ماستیت گرانولوماتوز بود وایشون تشخیص دادن ودرمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
زخم دیابتی و بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
تشخیص عالی . درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آز معالجات دکتر که به منور بسیار راضی بودهوهستم،آرزوی سلامتی پایدار وتوفیق روز افزون برای ایشان.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
دکتر بسیار خوبی هستند و با دقت به حرف آدم گوش می کنند و دارو های خیلی خوبی میدن . همچنین منشی ایشون فوق العاده هستند .
۱۳۹۹/۰۸/۲۳
بسیار باحوصله و خوش بر خورد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
بسیار دکتر خوش اخلاق و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
کرونا داشتم .و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
دخترم کرونا گرفته بود و داروهاشون عالی بود و بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
کرونا و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
کرونا داشتم و تحت نظر ایشان سلامتیم رو بدست اوردم، دکتر بسیار با اخلاق هستد
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
سرفه های شدید که با تشخیص درست وداروهای مناسب پسرم حالش خوب شد از آقای دکتر نهایت تشکر را دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
دکتر توانا و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
بسیار دکتر با وجدان وحاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
عاللللل عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱
مادر بیمارشان بوده و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶
خیلی خوبت
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
تشخیص درست ونتیجه درمانی
۱۳۹۷/۱۱/۱۴
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۱
گلودرد وحساسیت شدید، تشخیص عالی وداروهای خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
متخصص بسیارخوب وحاذقی هستند ولی ویزیت دو نوبت را اولش، دریافت میکنند که به نظرم کار درستی نیست.
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۴
سلام درگیری ریه داشتم میلاد بستری بودم داروهام تمام شده لطفا راهنماییم کنید
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
عالی مشکل ویروس معدم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
دکتر خوبیه. راضیم ازش.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
کرونا داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
ایشان عالی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۵
دکتر بسیار حاذق ومتعهدی هستن .خداحفظشون کنه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
آقای دکتر کعبه منور عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
ویزیت کلی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
خیلی خاکی و خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۴
دکتر بسی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴
عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۷
واقعا عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
بیمارستان میلاد رفتم خدمتتشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۱
تشخیص خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مشکل کبد چرب داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۰۴
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
آزمایش دادند میخوام جوابش رو ایشون ببینند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
کرونا گرفتم پیش ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳
بیمارستان میلاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
پسرم در نوجوانی بیمار شد ونزد ایشان بردمش خیلی تشخیص خوبی دادن در نتیجه درمان خوبی هم انجام شد سپاس از دکتر نازنین
۱۳۹۸/۰۹/۱۲
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
پسرم کرونا داشت درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کرونا. خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عالیییییژ
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
خوب بو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
کرونا ، خداروشکر بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
بسیار عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
کرونا داشتم و زیر نظر ایشان درمان شدم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
خیلی یاله که میشناسمشون هم تشخیص وهم دارویی که تجویز میکنه عالیه مهمتر از همه وقت گذاشتن برای بیمارش با صبر وحوصله توجه میکنه
۱۳۹۷/۰۷/۱۰
عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
کرونا گرفتم و با نسخه ایشون خوب شدم،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
کرونا خولب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
بسیار دقیق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
ایشان بسیار دکتر شکیبا و ماهر هستند من کرونا داشتم و واقعا جان من را نجات دادند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
کرونا، خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷
ایشان یکی از بهترین متخصصین بیماریهای عفونی در تهران هستند و سال 97 در درمان عفونت ریه من معجزه کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
فکر کنم حق ویزیت بالا و گرانی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
دکتر خوب و با تخصصی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
کرونا. تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
مشکل ادیتمی قلبی که حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
حاذق و خوش رو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
تشخیصشون بسیار عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۱۴
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
هنوز نتیجه حاصل نشده و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
عفونت و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
فعلا مشخص نیست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸
تشخیص درست و به جایی دارند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴
عالی مشکل
۱۳۹۸/۱۱/۲۸
بسیار بسیار فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
فوق العاده بردبار. و حاذق و انسان شریفی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
پزشک شرکت ما هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
برادر بنده از تشخیص ایشان خیلی تعریف کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۷
من تا 17 سالگی همیشه مشکل شکم روی داشتم که در دو دوره توسط دکتر کعبه منور درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
تشخیص به موقع و تجویز دارو موثر
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
بهترین و باسواد ترین دکتری که دیدم هستند تیروئیدم ویروسی شده بود بیش از ده تا پزشک مراجعه کردم هیچکدام نفهمیدند به محض رفتن خدمت ایشون فقط به علائمم گوش دادند بدون ازمایش متوحه بیماری من شدند و با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
سالهاست مراجعه میکنم خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
برای کرونا مراجعه کرده بودیم و نسخه ایشون کاملا موثر بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
بیشتر فامیلها کروناگرفته بودند ،که همگی سلامتی خودشون رو به دست آوردند .
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
من کورونا داشتم و رو به بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
مشکل خاصی نبود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
کیست دندانم داشتم. گلوم متورم بود ایشان تشخیص دادند دندان است
۱۴۰۰/۰۶/۱۰
بیمار کرونایی ایشان در بیمارستان میلاد بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
مشکل عفونی بود و نتیجه مداوا رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
بسیار مهربان و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
Very good
۱۴۰۰/۰۵/۰۳
کرونا داشتم و درمان شد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
بهترین دکتر هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
خ. جدی... ولی ویزیت دو نوبت اول ودوم رو در همون ویزیت اول دریافت میکنه.. که بنظرم این کار درست نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
بسیار پزشک حاذق و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
بسیار موثر بودن در درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
پزشکی حاذق ومهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷
دکتر بسیارعالی هستند من آنفولانزای سختی گرفته بودم وچون آسم دارم ریه ام خیلی درگیر شده بود ولی بازارهای ایشان کامل مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹
کرونا.تجویز داروهای مناسب که به سرعت رو بهبودی رفتم.بسیار دکتر حاذقی هستند،
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
هنوز نتایج معلوم نشده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
عفونت پا
۱۴۰۰/۰۱/۰۹
عالی.. فقط ویزیت دونوبت رو اولش میگیره که بنظرم کار درستی نیست
کرونا داشتم و خوب شدم قبل درگیر شدن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰بیماری کرونا داشتم خدمت ایشون رفتم .خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۲/۲۲من بدلیل گرفتاری به بیماری کرونا به ایشان مراجعه نموده و با تشخیص و درمان ایشان خیلی زود از بند بیماری رهایی یافتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۲بینهایت توانمند و صبور
۱۴۰۰/۱۱/۰۶فامیلمون عفونت ریه داشت خیلی سخت ایشون درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۵/۳۰کرونا و درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خانوادگی است و بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای ایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۴عالی با صبر و حوصله
۱۳۹۹/۰۷/۰۲تب گلودردوسرفه
۱۴۰۰/۰۴/۲۴مبتلا به کرونا شدیم و برای درمان مراجعه کردیم. خداروشکر این دوره را با تجویز و راهنمایی آقای دکتر به سلامت سپری کردیم. سابقا هم رفته بودیم خدمتشون. تشخیصشون عالی و اخلاقشون بسیار عالی هست.
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بی نظیر و خوش و و متخصص واقعی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی هستن مادرم کرونا داشتن خوب شدن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی خوب تشخیص دادند
۱۴۰۰/۰۵/۲۹آقای دکتر بسیار حاذق هستن مشکل من ماستیت گرانولوماتوز بود وایشون تشخیص دادن ودرمان کردن
۱۴۰۰/۰۲/۰۷زخم دیابتی و بهبودی کامل
۱۴۰۰/۰۹/۲۷تشخیص عالی . درمان عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵آز معالجات دکتر که به منور بسیار راضی بودهوهستم،آرزوی سلامتی پایدار وتوفیق روز افزون برای ایشان.
۱۳۹۸/۰۹/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند و با دقت به حرف آدم گوش می کنند و دارو های خیلی خوبی میدن . همچنین منشی ایشون فوق العاده هستند .
۱۳۹۹/۰۸/۲۳بسیار باحوصله و خوش بر خورد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹بسیار دکتر خوش اخلاق و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۶/۰۹کرونا داشتم .و بهبودی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳دخترم کرونا گرفته بود و داروهاشون عالی بود و بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۴/۰۸کرونا و خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۵عالی و حاذق
۱۴۰۰/۰۵/۳۰کرونا داشتم و تحت نظر ایشان سلامتیم رو بدست اوردم، دکتر بسیار با اخلاق هستد
۱۴۰۰/۰۷/۰۷سرفه های شدید که با تشخیص درست وداروهای مناسب پسرم حالش خوب شد از آقای دکتر نهایت تشکر را دارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۹کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر توانا و خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بسیار دکتر با وجدان وحاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عاللللل عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱مادر بیمارشان بوده و راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خیلی خوبت
۱۴۰۰/۱۲/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۶تشخیص درست ونتیجه درمانی
۱۳۹۷/۱۱/۱۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۷خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۲۱گلودرد وحساسیت شدید، تشخیص عالی وداروهای خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲متخصص بسیارخوب وحاذقی هستند ولی ویزیت دو نوبت را اولش، دریافت میکنند که به نظرم کار درستی نیست.
۱۴۰۰/۰۴/۲۸کارشون عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۲۴سلام درگیری ریه داشتم میلاد بستری بودم داروهام تمام شده لطفا راهنماییم کنید
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی مشکل ویروس معدم برطرف شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکتر خوبیه. راضیم ازش.
۱۴۰۰/۰۲/۲۵کرونا داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۰۲ایشان عالی هستند
۱۳۹۹/۰۱/۲۵دکتر بسیار حاذق ومتعهدی هستن .خداحفظشون کنه.
۱۴۰۰/۱۰/۲۳آقای دکتر کعبه منور عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷ویزیت کلی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵خیلی خاکی و خوب
۱۳۹۹/۰۴/۲۴دکتر بسی
۱۴۰۰/۰۱/۰۴عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۷واقعا عالیه
۱۳۹۸/۰۸/۲۱بیمارستان میلاد رفتم خدمتتشون
۱۳۹۷/۱۲/۲۱تشخیص خوبه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳مشکل کبد چرب داشتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی بود
۱۳۹۷/۰۷/۰۴کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۰آزمایش دادند میخوام جوابش رو ایشون ببینند
۱۴۰۰/۰۷/۲۴کرونا گرفتم پیش ایشون درمان شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳بیمارستان میلاد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷پسرم در نوجوانی بیمار شد ونزد ایشان بردمش خیلی تشخیص خوبی دادن در نتیجه درمان خوبی هم انجام شد سپاس از دکتر نازنین
۱۳۹۸/۰۹/۱۲کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۲/۱۲پسرم کرونا داشت درمان کردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کرونا. خیلی خوب درمان شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عالیییییژ
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوب بو
۱۴۰۰/۰۷/۰۹کرونا ، خداروشکر بهبود
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار عالی و دلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۰۷کرونا داشتم و زیر نظر ایشان درمان شدم و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۱۸تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷خیلی یاله که میشناسمشون هم تشخیص وهم دارویی که تجویز میکنه عالیه مهمتر از همه وقت گذاشتن برای بیمارش با صبر وحوصله توجه میکنه
۱۳۹۷/۰۷/۱۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰کرونا گرفتم و با نسخه ایشون خوب شدم،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی زیاد
۱۴۰۰/۰۵/۱۷کرونا خولب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار دقیق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸ایشان بسیار دکتر شکیبا و ماهر هستند من کرونا داشتم و واقعا جان من را نجات دادند.
۱۴۰۰/۰۸/۳۰کرونا، خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۷ایشان یکی از بهترین متخصصین بیماریهای عفونی در تهران هستند و سال 97 در درمان عفونت ریه من معجزه کردند
۱۴۰۰/۰۹/۲۶فکر کنم حق ویزیت بالا و گرانی دارند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر خوب و با تخصصی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱کرونا. تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل ادیتمی قلبی که حل شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۰حاذق و خوش رو
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۵دکتر خیلی
۱۴۰۰/۰۸/۱۷تشخیصشون بسیار عالیه
۱۳۹۸/۱۲/۱۴بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۵/۱۱هنوز نتیجه حاصل نشده و تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶عفونت و نتیجه عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹فعلا مشخص نیست
۱۳۹۹/۰۷/۲۸تشخیص درست و به جایی دارند
۱۳۹۹/۰۹/۰۴عالی مشکل
۱۳۹۸/۱۱/۲۸بسیار بسیار فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۵دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸فوق العاده بردبار. و حاذق و انسان شریفی
۱۴۰۰/۰۳/۰۵پزشک شرکت ما هستن
۱۴۰۰/۰۵/۰۹برادر بنده از تشخیص ایشان خیلی تعریف کردند
۱۴۰۰/۰۱/۲۷من تا 17 سالگی همیشه مشکل شکم روی داشتم که در دو دوره توسط دکتر کعبه منور درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶تشخیص به موقع و تجویز دارو موثر
۱۴۰۰/۰۴/۳۰بهترین و باسواد ترین دکتری که دیدم هستند تیروئیدم ویروسی شده بود بیش از ده تا پزشک مراجعه کردم هیچکدام نفهمیدند به محض رفتن خدمت ایشون فقط به علائمم گوش دادند بدون ازمایش متوحه بیماری من شدند و با یک نسخه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۴سالهاست مراجعه میکنم خوب است
۱۳۹۹/۰۳/۱۱برای کرونا مراجعه کرده بودیم و نسخه ایشون کاملا موثر بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۰۴/۲۹دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴کرونا داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بیشتر فامیلها کروناگرفته بودند ،که همگی سلامتی خودشون رو به دست آوردند .
۱۴۰۰/۰۴/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۲من کورونا داشتم و رو به بهبودی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰مشکل خاصی نبود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷کیست دندانم داشتم. گلوم متورم بود ایشان تشخیص دادند دندان است
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بیمار کرونایی ایشان در بیمارستان میلاد بودم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰مشکل عفونی بود و نتیجه مداوا رضایت بخش
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار مهربان و کار بلد
۱۴۰۰/۰۴/۲۰Very good
۱۴۰۰/۰۵/۰۳کرونا داشتم و درمان شد.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶بهترین دکتر هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۲خ. جدی... ولی ویزیت دو نوبت اول ودوم رو در همون ویزیت اول دریافت میکنه.. که بنظرم این کار درست نیست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بی نظیر
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار پزشک حاذق و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار موثر بودن در درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۱پزشکی حاذق ومهربان
۱۴۰۰/۱۰/۱۳خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۷دکتر بسیارعالی هستند من آنفولانزای سختی گرفته بودم وچون آسم دارم ریه ام خیلی درگیر شده بود ولی بازارهای ایشان کامل مشکلم برطرف شد
۱۳۹۹/۰۹/۰۹کرونا.تجویز داروهای مناسب که به سرعت رو بهبودی رفتم.بسیار دکتر حاذقی هستند،
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۵/۱۹هنوز نتایج معلوم نشده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶عفونت پا
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عالی.. فقط ویزیت دونوبت رو اولش میگیره که بنظرم کار درستی نیست
۱۴۰۰/۰۶/۳۰فوق العاده تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۹برای درمان کرونا عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵دکتر خانوادگی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کرونا ، هنوز تحت درمان هستم ،
۱۴۰۰/۰۵/۳۱دکتر خوبیه عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۸تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خیلی عالی هستن هم خوش اخلاق و هم باسواد
۱۴۰۰/۰۵/۲۳خداست!
۱۴۰۰/۰۶/۰۲