من داخل سینه راستم توده دارم،ولی خداروشکر بدخیم نیست،ولی تحت نظر هستم وسالی دوبار سونو ومامو انجام میدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
کیست سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
من برای چکاپ نزد ایشان رفتم ، بسیار حاذق هستن. 6 سال ایشان را میشناسم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
کیست سینه کنترل شده خداروشکر
۱۴۰۱/۰۳/۲۶
تو سینه چپم توده هست و خداروشکر کنترل شده و خوش خیم هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
برآمدگی زیر سینه
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
تحت درمان هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
معاینه سالانه انجام میدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
توده ای در سمت راست سینه ام بود خانم دکتر برا چکاپ دوباره برا م وقت دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
سلام من توده دارم تو سینم وچند ساله تحت نظر خانم دکتر هستم وخداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
من برای چکاپ پیش ایشان میروم و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
عمل جراحی کیست سینه داشتم و خداروشکر خوب انجام شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
چک شش ماهه
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
عمل زیبایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
واقعادکترخوبیه تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
ایشان بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
مشکلی نداشتم برای چکاپ اومدم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
دکتر عالی و خیلی با تجربه ای هست
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
خوب بودند
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
توده در پستان ونظر ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
تخصص و تشخیص و رفتار و برخوردشان عالیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مشکلی ندارم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
دومین بار هست که میام برای ویزیت بررسی ها کامل و عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۳
خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
کیست سینه دارم و تحت درمانم و دارو مصرف میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
من تقریبا 6 سال تحت نظر ایشون بودم وخدا وشکر راضی ام
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
تشخیص عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
از نظر من ایشون بهترین دکتر هستن من ودخترام وخواهرام همه تحت نظر ایشون هستیم چون ما سابقه ژنتیک سرطان پستان داشتیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
خوب هس
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
فیبروکیستیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
دوستم مشکل پستان داشت و خوب شدن
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
درد تو ناحیه سینه ولی بعد از سونوگرافی و دیدن نتایج گفتن مشکلی نیست و دارو دادند برای کاهش درد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵
من بیماری ماستیت رماتیسم داشتم که خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳
بسیار عالی از عالی بالاتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
توده خوش خیم در دوسینه دارم وتحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
فیبروادنوما دارم تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سینه کیس
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
ترشح خونی داشتم وکیوم شدم و راضیم خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
خیلی راضییم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
راضی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
عمل پستان چهارسال پیش انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
کیست پستان و تحت نظر هسنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
خوش رو و با دقت
۱۴۰۱/۰۴/۱۸
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴
سلام بسیار دقیق وانرژی مثبت هستنند من سینه ی ملی کیستیک وفیبروادنوم دارم تحت نظر هستم سونو گرافی هر شش ماه انجام میدهم سالی یکباره ام آر ای
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
پلی کیستیک سینه.تحت نظر خانم دکتر هستم پنج ساله..بسیار دکتر حاذق ومهربان وباتجربه ای هستن وخیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۲۲
کیست بله
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
چکاب سالیانه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
کیست سینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
دکتر خیلی خوبی هستند ولی فوقالعاده شلوغ و پرسنل مطب ناهماهنگ
۱۴۰۱/۱۰/۰۶
کارشون حرف. نداره
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
چکاب سالانه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
پزشک با اخلاق و بی نظیری هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵
بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
با سلام دکتر خوبی هستن تشخیص بموقع و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
من توده سینه داشتم دکتر خوبی هستن الحمدالله و الان تحل کنترل ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
فعلا تحت نظر هستم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
بسیار پزشک خوبی هستندکیست ماستیت داشتم ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
سرطان پستان درمان شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بسیار خوش برخورد و تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
ابسه داشتم زیز نظر خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
کیست سینه داشتم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
درد سینه داشتم و تحت درمان بودم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
کانسر برست، تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
کیست سینه داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
ماستیت سینه داشتم تحت درمان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲
من کیست بزرگی داشتم که خانم دکتر با سرنگ تخلیه کرد وبداز اون زیر نظرشون هستم چکاپ هر ۶ماه یبار
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
درد شدید در سینه ها وکیست
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
دکتر خوب و عالی اما از شرایط ویزیت جمعی و رفتار سرد و خشک منشی ها راضی نبودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸
عمل بواسیر داشتم و خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
کیست سینه دارم وتحت نظرم کارشون عالی و الان کنترل شدن کیت هام
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
باسلام واحترام دکتر عظیمی نژادان بسیییییار دکتر خوبی هستند بی نظیره
من سینه هام توده دارند وتحت درمان دکتر غطیمی نژادان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
ماستیت پستان داشتم .خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
عالی میباشد
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
دکتر عالی است
۱۴۰۱/۰۹/۱۸
در حال پیگیری
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
فوق العاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
خانم دکتر ۲ بار من راجراحی کردن سینه و هموریید عالی عالی هستن واقعا توصیه میکنم پیش ایشون عمل کنید
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
پزشک با حوصله و با ادب و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
کیست داشتم و با قرص امگا ۳ و چکاپ ۶ ماهه کنترل شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۵
خاتم دکتر خیلی پزشک حاذق و خوش اخلاق و خوش رویی هستن ممنون ایشون هستم که برای تمام بیمارانشون وقت میزارن و بهشون رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱
یک جلسه اومدم واسم سونو نوشته
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
برو سر اصل مطلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
عمل جراحی.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
از همه نظر عالی هستن.کنسر پستان بودم و الان خداروشکر سلامتم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
یبلبیلبیل
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
من غده داشتم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲
خوب شدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
کیست سینه . هر شش ماه بکبار با نظر خانم دکتر چکاپ انجام میدم . دکتر فوق العاده با تجربه ، صبور و مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۲۰
مشکل من ماستیت بود و خدا رو شکر رفع گردید
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
دکتر بسیار عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
فوق العاده خوب و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷
شیمی درمانی کردم تشخیص عالی بوده
۱۴۰۱/۰۲/۰۴
تشخیص واقعا درستی بیماری نادری به اسم ماتیس که الان ۵ سال تحت نطر خانم دکتر مهربان ، دکتر بسیار حاذق و ،،..
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
من توده داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
فیبر کیستیک داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
پرتوز انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
عالی بود ند وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
دکتر خوبی هستن اما منشی هاشون اصلا جواب تلفن نمیدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
خیلی خوشحالم که با ایشان آشنا شدم و پزشک حاذق و توانمندی هستند و کیست سینه دارم و فعلا تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
برای معاینه زفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
فیلاب ای معاینه می رفتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
مشکل فیبروکیستیک فعال سینه که تحت نظر ایشان خداروشکر همه چی عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
دکتر ماهر ووتو کارشون حرفهای هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
من برای چک اپ سالیانه خدمت خانم دکتر میرسم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
چکاپ -
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
بسیار عالی و باسواد و درجه یک. مثل خیلی پزشک های دیگه فقط دنبال جراحی نیست
۱۴۰۱/۰۳/۰۴
واقعا دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
کیست عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
خیلی دکترمتبهر وحرفه ای هستن
خدابهشون طول عمر بدهایشالله
۱۴۰۱/۰۶/۳۰
برای چکاپ سالیانه به ایشان مراجعه می نمایم و کاملا از تخصص و دقت کاری ایشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
من کیستهای ریز داشتم و تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
توده و کیست درسینه
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
خیلی دکتر عال
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
در سینه چپم کیست دارم همچنان تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
کیست پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
برخورد و دانش پزشکی فوق ذلعاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
چکاپ سالیانه برای سینه چپم بود ،که ایشان بررسی کردند و گفتند چیز مهمی نیست ولی تحت نظر باش
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکل خاصی نبوده کیست سینه و توده های خوش خیم که هر شش ماه چکاب انجام شده
۱۴۰۱/۰۹/۱۱
بسیارماهر و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
اول از همه بسیار خوش اخلاق هستن
واین که تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
کیست سینه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
بسیار پزشک با علم و اخلاق و دقیق و عالی هستند .
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
دچار فیبرم سینه داشتم و تحت درمان دکتر عمل کردم .
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
فالو آپ
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
پزشک کار بلد ،حرفه ای ، مهربان ودر یک کلمه بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۰۸
عاااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
بسیار خوش اخلاق و با تجربه و مهربون
۱۴۰۱/۰۶/۲۹
چکاپ سالیانه
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
دکتر خوب وماهری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
سلام وقت شما بخیر من توده سینه داشتم و الان از شرایطم راضی هستم اما از روش نوبت دهی گله مند هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
من توسط خانم دکتر هردوسینه راماموتومی انجام دادم وخیلی هم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دکتر حاذقی هستن ولی اخیرا خودشون ویزیت ابتدایی نمیکنن. پروسه تشخیص طولانیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۳
التهاب سینه
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
ماستیت داشتم و الان درمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
سلام سینم پلی کیستیک و درد زیادی دارم
وتو استان خودم تشخیص درست ندادن ولی خانم دکتر با تشخیص درست راهنمایی کردن وخیلی خوب وبا مهربونی راهنماییم کردن من خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
بینهایت صبور با حوصله و کاردان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
نتیجه خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹
تشخیص شان بسیار عالی بوده من کیست سینه داشتم هم اه با درد که خداروشکر با دارو هایی که ایشون دادن من بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
برای چکاب میرم و دکتر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۶
دکتر بسیار
۱۴۰۰/۱۰/۲۹
چکاپ رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
شناخت داریم اما معاینه نشدیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸
بسیار راضی هستم من کیست داشتم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
برای سینه ها فیبروکیستیک تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
کیست سینه کار خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دکتر خوبی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
پزشک خیلی خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
کیست سینه وعالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
چکاپ سالیانه
بسیار بسیار خانم دکتر خوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
پزشک بسیار مهربان و دلسوز و حاذق با تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
تا حدودی نتیجه مثبت بوده است
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
برای چکاپ میرم عالی هستن تو تشخیص
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
متخصص حاذق و بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۱
ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
فیبروم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹
کیست در سینه . خوشبختانه کنترل شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
عالین،خداروشکر نتیجه گرفتم، واقعا پزشک قابلی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
توده وکیستهای پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
توده سینه دارم.فعلا در حال چکاب هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
تشخیص درست ودرمان به موقع
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
سرطان پستان
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۸
کیستهای ریز پستان در حال مداوا هستم الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
دردوکیست پستان
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
سالی یک بار جهت معاینه توسط ایشان ویزیت میشوم بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
عالی هستند و با بیماران برخوردی مهربانانه دارند و دلسوز بیمارشون هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
مشکل کیست پستان داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
مشکل ماستیک
بهبود بافتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
توده پستانی و تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
عالی
خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
کیست داشتم و خدا رو شکر رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
ترشحات سینه داشتم و الان بهترم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
عالییییییی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
من توده پایلوما که از غدد خوش خیم هست دارم
نظر دکتر دیگر بر جراحی بود ولی ایشون گفتند فعلا نیاز نیست و در صورت نیاز احتیاج به تیغ جراحی نیست و روش سادهتری وجود دارد فعلا خدا رو شکر با قرص گل مغربی کنترل شده است
خودشون اصلااا نیومدن برای ویزیت و معاینه، و من خودشون رو اصلا ندیدم، راجع به تشخیص هم توضیحی ندادند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
به دلیل داشتن سابقه سرطان پستان به دکتر مراجعه میکنیم جهت چکاب و ایشون بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱
کیست سینه درمان خاصی نکردم فقط تحت کنترل هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵
جکاپ خداروشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
بسیار عالی صبور ومهربان
۱۴۰۱/۰۶/۰۷
وجود توده در سینه و چکاپ 6ماه و 12ماه سونو و مامو توسط خانوم دکتر به مدت 8سال
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
تحت نظر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲
پژشکی خیلی خوبی هستن و همیشه باعث امید به بیماران میشه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
Perfect
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بسیار دلسوز.خداروشکر مشکل خاصی نداشتم تحت نظر هستم بابت پیشگیری
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
من مشکل سینه دارم وتخت. نظر. ایشون هست ام. و حدود. ۱۵. سال هست که ایشون رو میشناسم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
من کیست سینه داشتم خداروشکر خیلی بهترشدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
با سلام وعرض ادب من یک جلسه خانم عظیمی نژادان ملاقات کردم یک سال تحت نظر ایشون هستم تا به امروز فکر میکنم داروهام جواب داده جلسه دوم میخوام برم جواب سونو و مامو گرافیمو بهشون نشون بدم.از نظر شخصیتی فوق العاده خانم مهربان و انژی مثبت هستن. انشالله موفق باشن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱
سلام ماستیت سینه داشتم وخداروشکر برطرف شد والان برای چکاب دوباره میخوام مراجعه کم که مشکلی پیش نیاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۹
عالی و دوست داشتنی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵
کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
با سلام دکتر بسیار عالی.با حوصله و بسیار مهربان هستند
کیست داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱برای چکاب
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار مجرب و خوش برخورد هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷من داخل سینه راستم توده دارم،ولی خداروشکر بدخیم نیست،ولی تحت نظر هستم وسالی دوبار سونو ومامو انجام میدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی و دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۹کیست سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹من برای چکاپ نزد ایشان رفتم ، بسیار حاذق هستن. 6 سال ایشان را میشناسم
۱۴۰۰/۱۱/۰۸کیست سینه کنترل شده خداروشکر
۱۴۰۱/۰۳/۲۶تو سینه چپم توده هست و خداروشکر کنترل شده و خوش خیم هست
۱۴۰۱/۰۹/۱۱برآمدگی زیر سینه
۱۴۰۱/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱تحت درمان هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۸معاینه سالانه انجام میدم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳توده ای در سمت راست سینه ام بود خانم دکتر برا چکاپ دوباره برا م وقت دادن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بسیار دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴سلام من توده دارم تو سینم وچند ساله تحت نظر خانم دکتر هستم وخداروشکر خوبم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹من برای چکاپ پیش ایشان میروم و راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱عمل جراحی کیست سینه داشتم و خداروشکر خوب انجام شد
۱۴۰۱/۰۸/۱۱چک شش ماهه
۱۴۰۱/۰۵/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عمل زیبایی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵واقعادکترخوبیه تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۱ایشان بسیار حرفه ای هستند
۱۴۰۱/۰۵/۲۶بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱مشکلی نداشتم برای چکاپ اومدم.
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر عالی و خیلی با تجربه ای هست
۱۴۰۱/۱۰/۰۷خوب بودند
۱۴۰۱/۰۴/۰۲توده در پستان ونظر ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار حاذق میباشند
۱۴۰۱/۰۴/۱۲تخصص و تشخیص و رفتار و برخوردشان عالیست
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مشکلی ندارم خداروشکر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دومین بار هست که میام برای ویزیت بررسی ها کامل و عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۳خیلی دکتر با تجربه و خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۱کیست سینه دارم و تحت درمانم و دارو مصرف میکنم
۱۴۰۱/۱۰/۰۳من تقریبا 6 سال تحت نظر ایشون بودم وخدا وشکر راضی ام
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالی هستند خانم دکتر
۱۴۰۱/۰۳/۲۵تشخیص عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۰۷از نظر من ایشون بهترین دکتر هستن من ودخترام وخواهرام همه تحت نظر ایشون هستیم چون ما سابقه ژنتیک سرطان پستان داشتیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷خوب هس
۱۴۰۱/۰۵/۰۴فیبروکیستیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۲دوستم مشکل پستان داشت و خوب شدن
۱۴۰۱/۱۰/۰۵درد تو ناحیه سینه ولی بعد از سونوگرافی و دیدن نتایج گفتن مشکلی نیست و دارو دادند برای کاهش درد
۱۴۰۱/۰۵/۲۵من بیماری ماستیت رماتیسم داشتم که خدارو شکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۶/۱۳بسیار عالی از عالی بالاتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۹توده خوش خیم در دوسینه دارم وتحت نظر دکتر هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹فیبروادنوما دارم تحت نظرهستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سینه کیس
۱۴۰۰/۱۲/۱۴ترشح خونی داشتم وکیوم شدم و راضیم خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۸خیلی راضییم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳راضی بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عمل پستان چهارسال پیش انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹کیست پستان و تحت نظر هسنم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱خوش رو و با دقت
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۲/۲۴سلام بسیار دقیق وانرژی مثبت هستنند من سینه ی ملی کیستیک وفیبروادنوم دارم تحت نظر هستم سونو گرافی هر شش ماه انجام میدهم سالی یکباره ام آر ای
۱۴۰۱/۰۶/۲۹پلی کیستیک سینه.تحت نظر خانم دکتر هستم پنج ساله..بسیار دکتر حاذق ومهربان وباتجربه ای هستن وخیلی راضی ام
۱۴۰۱/۰۶/۲۲کیست بله
۱۴۰۱/۰۱/۱۱چکاب سالیانه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵کیست سینه
۱۴۰۰/۱۲/۰۶دکتر خیلی خوبی هستند ولی فوقالعاده شلوغ و پرسنل مطب ناهماهنگ
۱۴۰۱/۱۰/۰۶کارشون حرف. نداره
۱۴۰۱/۰۵/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۱چکاب سالانه
۱۴۰۰/۱۲/۰۸پزشک با اخلاق و بی نظیری هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴با سلام دکتر خوبی هستن تشخیص بموقع و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۹من توده سینه داشتم دکتر خوبی هستن الحمدالله و الان تحل کنترل ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰فعلا تحت نظر هستم .
۱۴۰۰/۱۰/۱۵بسیار پزشک خوبی هستندکیست ماستیت داشتم ودرمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷سرطان پستان درمان شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار خوش برخورد و تشخیص دقیق و درست
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ابسه داشتم زیز نظر خانم دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳کیست سینه داشتم و درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹درد سینه داشتم و تحت درمان بودم
۱۴۰۱/۰۵/۲۰کانسر برست، تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۰کیست سینه داشتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸ماستیت سینه داشتم تحت درمان خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲من کیست بزرگی داشتم که خانم دکتر با سرنگ تخلیه کرد وبداز اون زیر نظرشون هستم چکاپ هر ۶ماه یبار
۱۴۰۱/۰۵/۱۴درد شدید در سینه ها وکیست
۱۴۰۱/۰۶/۲۸دکتر خوب و عالی اما از شرایط ویزیت جمعی و رفتار سرد و خشک منشی ها راضی نبودم
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عمل بواسیر داشتم و خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۰کیست سینه دارم وتحت نظرم کارشون عالی و الان کنترل شدن کیت هام
۱۴۰۱/۰۵/۲۴باسلام واحترام دکتر عظیمی نژادان بسیییییار دکتر خوبی هستند بی نظیره من سینه هام توده دارند وتحت درمان دکتر غطیمی نژادان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷ماستیت پستان داشتم .خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۱۱عالی میباشد
۱۴۰۱/۰۸/۰۸دکتر عالی است
۱۴۰۱/۰۹/۱۸در حال پیگیری
۱۴۰۱/۰۳/۱۷فوق العاده
۱۴۰۱/۱۰/۱۴خانم دکتر ۲ بار من راجراحی کردن سینه و هموریید عالی عالی هستن واقعا توصیه میکنم پیش ایشون عمل کنید
۱۴۰۱/۰۴/۲۱پزشک با حوصله و با ادب و تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸کیست داشتم و با قرص امگا ۳ و چکاپ ۶ ماهه کنترل شد
۱۴۰۱/۰۶/۲۵خاتم دکتر خیلی پزشک حاذق و خوش اخلاق و خوش رویی هستن ممنون ایشون هستم که برای تمام بیمارانشون وقت میزارن و بهشون رسیدگی میکنن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱یک جلسه اومدم واسم سونو نوشته
۱۴۰۱/۰۵/۰۷برو سر اصل مطلب
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عمل جراحی.
۱۴۰۱/۱۰/۱۳از همه نظر عالی هستن.کنسر پستان بودم و الان خداروشکر سلامتم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۳یبلبیلبیل
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۷/۲۹من غده داشتم برطرف شد
۱۴۰۱/۰۵/۲۲خوب شدن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کیست سینه . هر شش ماه بکبار با نظر خانم دکتر چکاپ انجام میدم . دکتر فوق العاده با تجربه ، صبور و مهربون
۱۴۰۱/۰۹/۲۰مشکل من ماستیت بود و خدا رو شکر رفع گردید
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکتر بسیار عالی و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۸فوق العاده خوب و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۲/۲۷شیمی درمانی کردم تشخیص عالی بوده
۱۴۰۱/۰۲/۰۴تشخیص واقعا درستی بیماری نادری به اسم ماتیس که الان ۵ سال تحت نطر خانم دکتر مهربان ، دکتر بسیار حاذق و ،،..
۱۴۰۱/۰۸/۰۹کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱من توده داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۷فیبر کیستیک داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۹پرتوز انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳عالی بود ند وخوش برخورد
۱۴۰۱/۰۹/۱۶دکتر خوبی هستن اما منشی هاشون اصلا جواب تلفن نمیدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی خوشحالم که با ایشان آشنا شدم و پزشک حاذق و توانمندی هستند و کیست سینه دارم و فعلا تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱برای معاینه زفته بودم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فیلاب ای معاینه می رفتم
۱۴۰۱/۰۶/۲۸مشکل فیبروکیستیک فعال سینه که تحت نظر ایشان خداروشکر همه چی عالیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۵دکتر ماهر ووتو کارشون حرفهای هستند
۱۴۰۱/۰۴/۲۰من برای چک اپ سالیانه خدمت خانم دکتر میرسم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱چکاپ -
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بسیار عالی و باسواد و درجه یک. مثل خیلی پزشک های دیگه فقط دنبال جراحی نیست
۱۴۰۱/۰۳/۰۴واقعا دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۹کیست عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۴خیلی دکترمتبهر وحرفه ای هستن خدابهشون طول عمر بدهایشالله
۱۴۰۱/۰۶/۳۰برای چکاپ سالیانه به ایشان مراجعه می نمایم و کاملا از تخصص و دقت کاری ایشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷من کیستهای ریز داشتم و تحت نظر ایشون بودم
۱۴۰۱/۰۶/۱۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳توده و کیست درسینه
۱۴۰۱/۰۹/۱۱خیلی دکتر عال
۱۴۰۰/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰در سینه چپم کیست دارم همچنان تحت نظرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷کیست پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱برخورد و دانش پزشکی فوق ذلعاده
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۲۱چکاپ سالیانه برای سینه چپم بود ،که ایشان بررسی کردند و گفتند چیز مهمی نیست ولی تحت نظر باش
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکل خاصی نبوده کیست سینه و توده های خوش خیم که هر شش ماه چکاب انجام شده
۱۴۰۱/۰۹/۱۱بسیارماهر و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۳اول از همه بسیار خوش اخلاق هستن واین که تشخیصشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷کیست سینه
۱۴۰۱/۰۴/۲۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸بسیار پزشک با علم و اخلاق و دقیق و عالی هستند .
۱۴۰۱/۰۶/۲۱دچار فیبرم سینه داشتم و تحت درمان دکتر عمل کردم .
۱۴۰۱/۰۵/۲۴فالو آپ
۱۴۰۰/۱۲/۰۲پزشک کار بلد ،حرفه ای ، مهربان ودر یک کلمه بی نظیر
۱۴۰۱/۰۶/۰۸عاااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۰بسیار خوش اخلاق و با تجربه و مهربون
۱۴۰۱/۰۶/۲۹چکاپ سالیانه
۱۴۰۱/۰۹/۰۷دکتر خوب وماهری هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۴سلام وقت شما بخیر من توده سینه داشتم و الان از شرایطم راضی هستم اما از روش نوبت دهی گله مند هستم
۱۴۰۱/۱۰/۰۷من توسط خانم دکتر هردوسینه راماموتومی انجام دادم وخیلی هم راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر حاذقی هستن ولی اخیرا خودشون ویزیت ابتدایی نمیکنن. پروسه تشخیص طولانیه
۱۴۰۱/۰۳/۱۳التهاب سینه
۱۴۰۱/۰۲/۲۱ماستیت داشتم و الان درمان شدم
۱۴۰۱/۰۷/۱۴کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳سلام سینم پلی کیستیک و درد زیادی دارم وتو استان خودم تشخیص درست ندادن ولی خانم دکتر با تشخیص درست راهنمایی کردن وخیلی خوب وبا مهربونی راهنماییم کردن من خیلی دوستشون دارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۶بینهایت صبور با حوصله و کاردان هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴نتیجه خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹تشخیص شان بسیار عالی بوده من کیست سینه داشتم هم اه با درد که خداروشکر با دارو هایی که ایشون دادن من بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۶/۰۷برای چکاب میرم و دکتر عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دکتر بسیار
۱۴۰۰/۱۰/۲۹چکاپ رفتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۷شناخت داریم اما معاینه نشدیم
۱۴۰۱/۰۷/۲۸بسیار راضی هستم من کیست داشتم و تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۰برای سینه ها فیبروکیستیک تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۹کیست سینه کار خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر خوبی بوده
۱۴۰۰/۱۱/۱۸پزشک خیلی خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸کیست سینه وعالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶چکاپ سالیانه بسیار بسیار خانم دکتر خوش اخلاق و باتجربه
۱۴۰۱/۰۷/۰۶پزشک بسیار مهربان و دلسوز و حاذق با تشخیص بسیار دقیق
۱۴۰۰/۱۱/۱۴تا حدودی نتیجه مثبت بوده است
۱۴۰۱/۰۹/۲۶برای چکاپ میرم عالی هستن تو تشخیص
۱۴۰۱/۰۲/۲۹متخصص حاذق و بسیار خوش برخورد و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۱ایشون عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۱فیبروم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹کیست در سینه . خوشبختانه کنترل شده
۱۴۰۰/۱۱/۲۳نظری ندارم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عالین،خداروشکر نتیجه گرفتم، واقعا پزشک قابلی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲توده وکیستهای پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۱توده سینه دارم.فعلا در حال چکاب هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳تشخیص درست ودرمان به موقع
۱۴۰۱/۰۵/۰۹سرطان پستان
۱۴۰۱/۰۹/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۱۸کیستهای ریز پستان در حال مداوا هستم الان بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲دردوکیست پستان
۱۴۰۱/۰۹/۱۰سالی یک بار جهت معاینه توسط ایشان ویزیت میشوم بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی هستند و با بیماران برخوردی مهربانانه دارند و دلسوز بیمارشون هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۱۰مشکل کیست پستان داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۸مشکل ماستیک بهبود بافتم
۱۴۰۰/۱۰/۲۳توده پستانی و تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳عالی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۰۲کیست داشتم و خدا رو شکر رفع شد
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴ترشحات سینه داشتم و الان بهترم
۱۴۰۱/۱۰/۱۱عالییییییی
۱۴۰۱/۰۶/۰۹من توده پایلوما که از غدد خوش خیم هست دارم نظر دکتر دیگر بر جراحی بود ولی ایشون گفتند فعلا نیاز نیست و در صورت نیاز احتیاج به تیغ جراحی نیست و روش سادهتری وجود دارد فعلا خدا رو شکر با قرص گل مغربی کنترل شده است
۱۴۰۱/۰۹/۱۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰بسبار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸دکتر فوق
۱۴۰۱/۰۹/۰۶کنترل کیستهای سینه و جراحی بستگان نزدیک .
۱۴۰۱/۰۶/۰۶دکتری بسیار با تجربه و توانا
۱۴۰۰/۱۰/۱۵کنسر سینه واز خانم دکتر خیلی خیلی راضیم واقعا کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خودشون اصلااا نیومدن برای ویزیت و معاینه، و من خودشون رو اصلا ندیدم، راجع به تشخیص هم توضیحی ندادند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹به دلیل داشتن سابقه سرطان پستان به دکتر مراجعه میکنیم جهت چکاب و ایشون بهترین دکتر هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۰۱کیست سینه درمان خاصی نکردم فقط تحت کنترل هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۵جکاپ خداروشکر خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار عالی صبور ومهربان
۱۴۰۱/۰۶/۰۷وجود توده در سینه و چکاپ 6ماه و 12ماه سونو و مامو توسط خانوم دکتر به مدت 8سال
۱۴۰۰/۱۰/۲۰تحت نظر
۱۴۰۱/۰۹/۱۲پژشکی خیلی خوبی هستن و همیشه باعث امید به بیماران میشه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹Perfect
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار دلسوز.خداروشکر مشکل خاصی نداشتم تحت نظر هستم بابت پیشگیری
۱۴۰۱/۰۷/۰۷من مشکل سینه دارم وتخت. نظر. ایشون هست ام. و حدود. ۱۵. سال هست که ایشون رو میشناسم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸من کیست سینه داشتم خداروشکر خیلی بهترشدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۶با سلام وعرض ادب من یک جلسه خانم عظیمی نژادان ملاقات کردم یک سال تحت نظر ایشون هستم تا به امروز فکر میکنم داروهام جواب داده جلسه دوم میخوام برم جواب سونو و مامو گرافیمو بهشون نشون بدم.از نظر شخصیتی فوق العاده خانم مهربان و انژی مثبت هستن. انشالله موفق باشن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱سلام ماستیت سینه داشتم وخداروشکر برطرف شد والان برای چکاب دوباره میخوام مراجعه کم که مشکلی پیش نیاد
۱۴۰۱/۰۳/۱۹عالی و دوست داشتنی
۱۴۰۱/۱۰/۰۵کیست سینه
۱۴۰۱/۰۹/۱۰با سلام دکتر بسیار عالی.با حوصله و بسیار مهربان هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱سلام خانم من مریض شان بوده
۱۴۰۱/۱۰/۰۳