مشکل تیروئید داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد ایشون با ی آزمایش تشخیص دادن و معرفی کردن دکتر غدد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عفونت ریه و عملکرد ایشان در تشخیص و درمان بسیار بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
بسیار ع
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
آقای دکتر بسیار متین و با تجربه و.مهربان هستند ولی منشی شان ظاهرا یا نارسیسیت هستن یا اسکیزو
بیماری که مشکل کنترل ادرار داشتند را بی جهت بدون اینکه دکتر بیماری در مطب داشته باشند معطل کردند و نحوه برخورد ایشان با همراه بیمار نیز چیزی شبیه آفتابه دار های مسجد شاه بود.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
عالییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
تب مالت
۱۳۹۹/۱۰/۲۳
مشگل سینه ..عایه
۱۳۹۹/۰۷/۱۴
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲
کرونا و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بیماری کرونا داشتم در بیمارستان آتیه زیر نظر ایشان بودم و بهبودی حاصل شد با تشکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بیمار کرونایی تحت درمان
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بسیار عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۶
بعد عمل قلب . تحت نظر ایشان بودم. خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷
سلام بنده د وضعیتی بسیاروخیمی بودم به حدی که امکان تنفس برآیم دشوارشده و بیش از 5 دکترمتخصص جوابم کرده تابوسیله یکی از اقوام به دکتر خالقیان معرفی شدم و ایشان بایک نظر ومعاینه بیماریم راتشخیص داده و با یک نسخه که یک خشاب قرص ده تایی حساسیت بود بنده بطور کامل درمان قطعی شدم خدا عمر با عزت به ایشان عطا فرماید
۱۳۹۹/۰۸/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
مبتلا به کووید بودم ایشان در بیمارستان پزشک من بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
پزشک حازق
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
بسیار خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
بیمار ایشون در بیمارستان آتیه بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
پزشکی بسیار حاذق، مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
ارتریت
۱۳۹۸/۰۵/۲۸
بیماری عفونی و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
عالی هستن من تب مالت داشتم بای نسخه درمانم کرد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
طبابت دکتر خالقیان عالی و بی نظیره
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
بابام بیمار دکتر بودن تب شدید داشتن توسط دکتر درمان شدن بنظر من یکی از بهترینهاست به خیلی بیماران دیگر هم معرفیش کردم فوق العاده است
۱۳۹۷/۱۲/۰۵
بسیار دکتر خوب با اتجربه و مهمتر از همه خوش اخلاق هستن
۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ماستیت داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
سلام برای کلیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴
با سلام در بیمارستان اتییه زیر نظر ایشان مدودا شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
کرونا داشتم وریه ام درگیر بود بهترین دکتر هستندو خدارا شکر خوب خوب هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۸
عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
بسیار فرد خوب و
۱۳۹۹/۰۸/۲۹
پزشک حاذق و مهربان
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
من و خانوادم کرونا داشتیم و واقعا از کار ایشون راضی بودم.تشخیص بسیار عالی و درمان عالی.بسیار بسیار دکتر فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
دکتر فوق العاده خوب و با اخلاق عالی
۱۳۹۸/۰۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
سلام بسیارعالی الهی طول عمرباعزت باشه براش
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
فعلا مشخص نیست
۱۳۹۸/۰۷/۱۰
عفونت پا .خیلی زود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹
سلام مشکل عفونت ریه داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹
یکی از بهترین دکتر هایی که تو زندگیم میشناسم از هر لحاظ مخصوصا طبابت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
برادرم سرطان خون داشتن بیمارستان آتیه بستری بودن دکتر عفونیشون دکتر خالقیان بود عالی هستن ایشون 8 سال که خداروشکر خوب خوب شدن
بسیار خبره و انسانی خوش قلبند
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بسیارخوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۴هنوز نمیدانم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ذات الریه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تشخیص عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹در یک کلمه عالیییییییی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱عفونت ریه
۱۳۹۷/۰۲/۱۰بیسار دکتر حا ذقی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۵بسیار مسئول باسواد و با شخصیت هستند
۱۳۹۸/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۲۴مشکل تیروئید داشتم هیچ دکتری تشخیص نمیداد ایشون با ی آزمایش تشخیص دادن و معرفی کردن دکتر غدد
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عفونت ریه و عملکرد ایشان در تشخیص و درمان بسیار بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۲بسیار ع
۱۳۹۹/۰۸/۰۷آقای دکتر بسیار متین و با تجربه و.مهربان هستند ولی منشی شان ظاهرا یا نارسیسیت هستن یا اسکیزو بیماری که مشکل کنترل ادرار داشتند را بی جهت بدون اینکه دکتر بیماری در مطب داشته باشند معطل کردند و نحوه برخورد ایشان با همراه بیمار نیز چیزی شبیه آفتابه دار های مسجد شاه بود.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالییی
۱۳۹۹/۰۴/۱۴تب مالت
۱۳۹۹/۱۰/۲۳مشگل سینه ..عایه
۱۳۹۹/۰۷/۱۴عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۲کرونا و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بیماری کرونا داشتم در بیمارستان آتیه زیر نظر ایشان بودم و بهبودی حاصل شد با تشکر
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بیمار کرونایی تحت درمان
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بسیار عالی هستن
۱۳۹۷/۱۰/۱۶بعد عمل قلب . تحت نظر ایشان بودم. خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۷سلام بنده د وضعیتی بسیاروخیمی بودم به حدی که امکان تنفس برآیم دشوارشده و بیش از 5 دکترمتخصص جوابم کرده تابوسیله یکی از اقوام به دکتر خالقیان معرفی شدم و ایشان بایک نظر ومعاینه بیماریم راتشخیص داده و با یک نسخه که یک خشاب قرص ده تایی حساسیت بود بنده بطور کامل درمان قطعی شدم خدا عمر با عزت به ایشان عطا فرماید
۱۳۹۹/۰۸/۰۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مبتلا به کووید بودم ایشان در بیمارستان پزشک من بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷پزشک حازق
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بسیار خوب و حاذق
۱۴۰۰/۰۱/۱۸بیمار ایشون در بیمارستان آتیه بودم
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۲پزشکی بسیار حاذق، مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۱۷ارتریت
۱۳۹۸/۰۵/۲۸بیماری عفونی و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی هستن من تب مالت داشتم بای نسخه درمانم کرد
۱۴۰۰/۰۶/۱۳طبابت دکتر خالقیان عالی و بی نظیره
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بابام بیمار دکتر بودن تب شدید داشتن توسط دکتر درمان شدن بنظر من یکی از بهترینهاست به خیلی بیماران دیگر هم معرفیش کردم فوق العاده است
۱۳۹۷/۱۲/۰۵بسیار دکتر خوب با اتجربه و مهمتر از همه خوش اخلاق هستن
۱۳۹۸/۰۱/۲۵ماستیت داشتم درمان شدم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰سلام برای کلیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۴با سلام در بیمارستان اتییه زیر نظر ایشان مدودا شدم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹کرونا داشتم وریه ام درگیر بود بهترین دکتر هستندو خدارا شکر خوب خوب هستم
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۲۸عالی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵بسیار فرد خوب و
۱۳۹۹/۰۸/۲۹پزشک حاذق و مهربان
۱۳۹۹/۰۶/۳۰بسیار دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۴من و خانوادم کرونا داشتیم و واقعا از کار ایشون راضی بودم.تشخیص بسیار عالی و درمان عالی.بسیار بسیار دکتر فوق العاده ای هستند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر فوق العاده خوب و با اخلاق عالی
۱۳۹۸/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۳سلام بسیارعالی الهی طول عمرباعزت باشه براش
۱۴۰۰/۰۸/۱۸فعلا مشخص نیست
۱۳۹۸/۰۷/۱۰عفونت پا .خیلی زود خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹سلام مشکل عفونت ریه داشتم
۱۳۹۹/۰۴/۲۹یکی از بهترین دکتر هایی که تو زندگیم میشناسم از هر لحاظ مخصوصا طبابت و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برادرم سرطان خون داشتن بیمارستان آتیه بستری بودن دکتر عفونیشون دکتر خالقیان بود عالی هستن ایشون 8 سال که خداروشکر خوب خوب شدن
۱۴۰۰/۰۱/۰۷بسیار با تشخیص و قاطع
۱۴۰۰/۰۷/۱۱همسرم بیمار ایشان بودم.
۱۳۹۸/۰۹/۲۳