بسیار دکتر مسئول و مهربانی هستند و تشخیصش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
دکتر بااخلاق و فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۰/۰۲/۰۷
عالی هستن برای ریه دخترم که که الرژیک هست مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳
عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستن رو برای مراجعه کننده وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر بسیار توانمند و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۱۲
درجه یک
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
اسم. بهتر شدن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰
بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
خیلی خوبند
۱۴۰۱/۰۲/۱۴
با تجربه و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
عالی،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
باسلام
بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
عالی واقعا عالی .خوب وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
یک بار مراجعه کردم برای شب ادراری بچم فعلا آزمایش و سونو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
بهترین دکتری ک میشناسم فوق العاده هستن و تشخیص دقیق دارن و آرامش خیلی خوبب ب والدین میدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
عالی بودن.....خوش اخلاق....صبور....حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
عالی هستن مخصوصا تشخیص بیماری
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
تشخیص خوب و درمان موثر
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
تنها دکتری هست که زمان زیادی برای بیمار میگذارد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
ایشون بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
دکتر بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
عاالی..فقط اینو بگم کارش خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
واقعا تشخیصشون عالیه.دکتر با تجربه و حرفه ای هستن.من که راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
دکترفوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰
دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
کرونا گرفته بود الحمدالله بهتره
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
تشخیص خوب ارتباط عالی با مراجعه کننده شخصیت و منش بلند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
عالی. متخصص. صمیمی.
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
کلا بچم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
عفونت ریه داشتند که با تجویز دارو و راهنمایی آقای دکتر بهبودی حاصل شد .از آقای دکتر بسیار سپاس گزارم .
۱۴۰۱/۰۱/۱۷
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵
عالی هستند عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
فوق العاده عالب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
دخترم رو بردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۲
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
عالی وفوق العاده اس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴
بسیاااار بسیاااااار بیندیشند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
بسیار حرفه ایی و کار آمد و دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۲
سرماخوردگی بود رفع شد
۱۴۰۱/۰۸/۲۱
عالییی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷
پسرم آلرژی داشتن که خدا رو شکر با تحت نظر بودن دکتر الان خوبن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸
نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
دکنر عالی و خیلی باحوصله ای هستن من چندسال بچم میبرم راضی ام
۱۴۰۱/۰۹/۰۲
در همه موردها عالی تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
......
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۱
دکتر خوب و با حوصله ای هستش
۱۴۰۱/۰۸/۰۸
خیلی خیلی دکتر مهربان و صبوری هستن من پسرمو پیش دکتر بردم خدارو شکر خوب شد وهمیشه پیش دکتر مستشاری میبرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
برای پ
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
باسلام. دکتر خیلی خوبی هستش.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
خوب و بسیا
۱۴۰۱/۰۷/۱۶
بسیار صبور و با حوصله بیمار را بررسی می کنند عالی هستند .نوبت دهی عالی. تشخیص عالی بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸
دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
خیلی خوب و دانا هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
بسیار درکار خودشون حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
دکتر خوبی در رابط با تشخیص ودرمان بیماری های ریه واسم آلرژی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۶
دقیق و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
سلام نتیجه خوب بود و بسیار دکتر مهربان و خوش رویی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
فوق العاده هستن من که تشخیص لوزه سوم پسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
دخترم از نوزا
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
به نظربنده دکتر بسیار پرباری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند مهمتر از همه بسیار محترم هستند و برای مریض وقت و احترام میگذاند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
علم و دقت و صبوری و خوشرویی و وقت شناسی و وسواس در کار از مشخصات بارز ایشان است. بسیار منظم اند. بیمار را معطل نمیگذارند. سر وقتی که به شما داده اند شما را ملاقات میکنند. از نظر ضد عفونی و فاصله گذاری برای کرونا بسیار رعایت میکنند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عاااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
الرژی وبهبودیافته
۱۴۰۱/۰۷/۱۸
بسیا دکتر باتجربه وخوش برخوردیی هستند تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹
از بدو تولد کودکم تحت نظر دکتر میباشد.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
اختلال خواب داشتن برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
صبوری دکتر . تشخیص درست . رفتار عالی و با متانت. عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
دکتر بسیار باسواد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
برای سرفه مزمن فرزندم و بهبود ان
۱۴۰۱/۰۷/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷
پزشک متعهد و مجرب
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳
دکتر خیلی عالی وکاربلد
۱۴۰۱/۰۶/۱۰
آقای دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن .دخترم ریه هاش عفونت کرده بود و باید بستری میشد پیش ایشون بردم با چند جلسه کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
بسیار باسواد می باند
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
عالی بود دختر من 3 ماهه بود در ریه دخترم کیست بود با تجویز پزشک دختر 3 ماهه من عمل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
ایشان دکتری با شخصیت دارای روابط عمومی بالا، بسیار دقیق و حاذق بوده با آرامش و مهربانی برای بیمار وقت میگذارند همچنین تجویز دارو برای کودکان و نوزادان را بسیار با وسواس خاص انجام می دهند که به کودک شما آسیبی نرسد. به همین خاطر بنده با اطمینان کامل برای بیماری های فرزندم به ایشان مراجعه میکنم.
پزشکی بسیار دقیق و باحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۶خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۷سرفه های شدید دخترم که با ویزیت آقای دکتر خوب شد
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالیییییی فوق
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیار دکتر مسئول و مهربانی هستند و تشخیصش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۹/۲۶دکتر بااخلاق و فوق العاده حرفه ای
۱۴۰۰/۰۲/۰۷عالی هستن برای ریه دخترم که که الرژیک هست مراجعه کردم
۱۴۰۱/۰۷/۲۳عاااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستن رو برای مراجعه کننده وقت میزارن
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر بسیار توانمند و خوش اخلاق هستند.
۱۴۰۱/۰۷/۱۲درجه یک
۱۴۰۱/۰۷/۲۹اسم. بهتر شدن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۰بسیار با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۰۴/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خیلی خوبند
۱۴۰۱/۰۲/۱۴با تجربه و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۳عالی،خدا حفظشون کنه
۱۴۰۱/۰۴/۲۸باسلام بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۰۴عالی واقعا عالی .خوب وقت میزاره برای بیمار
۱۴۰۰/۰۴/۰۹یک بار مراجعه کردم برای شب ادراری بچم فعلا آزمایش و سونو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بهترین دکتری ک میشناسم فوق العاده هستن و تشخیص دقیق دارن و آرامش خیلی خوبب ب والدین میدن
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بودن.....خوش اخلاق....صبور....حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۲عالی هستن مخصوصا تشخیص بیماری
۱۴۰۱/۰۳/۰۵خیلی خوبن
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵تشخیص خوب و درمان موثر
۱۴۰۱/۰۸/۲۰تنها دکتری هست که زمان زیادی برای بیمار میگذارد
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ایشون بسیار عالی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۷عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹دکتر بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عاالی..فقط اینو بگم کارش خیلی درسته
۱۴۰۰/۰۵/۱۸واقعا تشخیصشون عالیه.دکتر با تجربه و حرفه ای هستن.من که راضیم
۱۴۰۰/۰۹/۱۸دکترفوق العاده خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۸/۰۵کرونا گرفته بود الحمدالله بهتره
۱۴۰۱/۰۵/۰۲تشخیص خوب ارتباط عالی با مراجعه کننده شخصیت و منش بلند
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۵عالی. متخصص. صمیمی.
۱۴۰۱/۰۳/۲۸کلا بچم تحت نظر ایشون هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۲عفونت ریه داشتند که با تجویز دارو و راهنمایی آقای دکتر بهبودی حاصل شد .از آقای دکتر بسیار سپاس گزارم .
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عالی هستند عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۹فوق العاده عالب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۷/۱۷دخترم رو بردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۲عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۲۲بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی وفوق العاده اس
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بسیاااار بسیاااااار بیندیشند
۱۴۰۰/۱۰/۲۳بسیار حرفه ایی و کار آمد و دلسوز
۱۴۰۰/۰۴/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۰/۰۲سرماخوردگی بود رفع شد
۱۴۰۱/۰۸/۲۱عالییی
۱۴۰۱/۰۷/۲۷پسرم آلرژی داشتن که خدا رو شکر با تحت نظر بودن دکتر الان خوبن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸نتیجه خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکنر عالی و خیلی باحوصله ای هستن من چندسال بچم میبرم راضی ام
۱۴۰۱/۰۹/۰۲در همه موردها عالی تشخیص فوقالعاده
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵......
۱۴۰۱/۰۵/۱۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۱دکتر خوب و با حوصله ای هستش
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خیلی خیلی دکتر مهربان و صبوری هستن من پسرمو پیش دکتر بردم خدارو شکر خوب شد وهمیشه پیش دکتر مستشاری میبرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳برای پ
۱۴۰۱/۰۸/۱۴باسلام. دکتر خیلی خوبی هستش.
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خوب و بسیا
۱۴۰۱/۰۷/۱۶بسیار صبور و با حوصله بیمار را بررسی می کنند عالی هستند .نوبت دهی عالی. تشخیص عالی بهترین هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۸دکتر خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۹خیلی خوب و دانا هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۴بسیار درکار خودشون حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱دکتر خوبی در رابط با تشخیص ودرمان بیماری های ریه واسم آلرژی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۶دقیق و عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲سلام نتیجه خوب بود و بسیار دکتر مهربان و خوش رویی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴فوق العاده هستن من که تشخیص لوزه سوم پسرم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۸/۱۹دخترم از نوزا
۱۴۰۰/۰۲/۰۱به نظربنده دکتر بسیار پرباری هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند مهمتر از همه بسیار محترم هستند و برای مریض وقت و احترام میگذاند
۱۴۰۰/۰۷/۰۶علم و دقت و صبوری و خوشرویی و وقت شناسی و وسواس در کار از مشخصات بارز ایشان است. بسیار منظم اند. بیمار را معطل نمیگذارند. سر وقتی که به شما داده اند شما را ملاقات میکنند. از نظر ضد عفونی و فاصله گذاری برای کرونا بسیار رعایت میکنند.
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عاااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۶الرژی وبهبودیافته
۱۴۰۱/۰۷/۱۸بسیا دکتر باتجربه وخوش برخوردیی هستند تشخیص ودرمان عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۹از بدو تولد کودکم تحت نظر دکتر میباشد.
۱۴۰۰/۰۴/۲۰اختلال خواب داشتن برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۲۶صبوری دکتر . تشخیص درست . رفتار عالی و با متانت. عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دکتر بسیار باسواد و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۶/۱۹برای سرفه مزمن فرزندم و بهبود ان
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۱۷پزشک متعهد و مجرب
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۳دکتر خیلی عالی وکاربلد
۱۴۰۱/۰۶/۱۰آقای دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن .دخترم ریه هاش عفونت کرده بود و باید بستری میشد پیش ایشون بردم با چند جلسه کاملا خوب شدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار باسواد می باند
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بود دختر من 3 ماهه بود در ریه دخترم کیست بود با تجویز پزشک دختر 3 ماهه من عمل شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷ایشان دکتری با شخصیت دارای روابط عمومی بالا، بسیار دقیق و حاذق بوده با آرامش و مهربانی برای بیمار وقت میگذارند همچنین تجویز دارو برای کودکان و نوزادان را بسیار با وسواس خاص انجام می دهند که به کودک شما آسیبی نرسد. به همین خاطر بنده با اطمینان کامل برای بیماری های فرزندم به ایشان مراجعه میکنم.
۱۴۰۰/۰۳/۰۸من حدود هفت سال میشناسم واقعا دستش شفاست
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عالیییییی
۱۴۰۰/۰۳/۰۶بی نظیر
۱۴۰۱/۰۹/۰۶دکتر بس
۱۴۰۱/۰۹/۰۷بسیار با اخلاق و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالیست عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالیییی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸خوب با
۱۴۰۱/۰۳/۱۰بسیار باتجربه
۱۴۰۱/۰۴/۱۲باسلام
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من خیلی نتیجه گرفتم دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۲۵دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۸/۱۶