۳۳۳ نفر
دکتر کیوان ملکی مستشاری

دکتر کیوان ملکی مستشاری

فوق تخصص ریه کودکان

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۲۹۴۷
۲۱۱ نفر

پزشکی بسیار دقیق و باحوصله

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

خوب بوده

۱۴۰۱/۰۲/۲۷

سرفه های شدید دخترم که با ویزیت آقای دکتر خوب شد

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالیییییی فوق

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

بسیار دکتر مسئول و مهربانی هستند و تشخیصش حرف نداره

۱۴۰۱/۰۹/۲۶

دکتر بااخلاق و فوق العاده حرفه ای

۱۴۰۰/۰۲/۰۷

عالی هستن برای ریه دخترم که که الرژیک هست مراجعه کردم

۱۴۰۱/۰۷/۲۳

عاااالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستن رو برای مراجعه کننده وقت میزارن

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

دکتر بسیار توانمند و خوش اخلاق هستند.

۱۴۰۱/۰۷/۱۲

درجه یک

۱۴۰۱/۰۷/۲۹

اسم. بهتر شدن

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

بسیار عالی بود

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

بسیار با اخلاق و حرفه ای

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

خیلی خوبند

۱۴۰۱/۰۲/۱۴

با تجربه و عالی

۱۴۰۱/۰۹/۱۳

عالی،خدا حفظشون کنه

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

باسلام بسیار عالی بودن

۱۴۰۱/۰۸/۰۴

عالی واقعا عالی .خوب وقت میزاره برای بیمار

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

یک بار مراجعه کردم برای شب ادراری بچم فعلا آزمایش و سونو انجام دادم

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

بهترین دکتری ک میشناسم فوق العاده هستن و تشخیص دقیق دارن و آرامش خیلی خوبب ب والدین میدن

۱۴۰۰/۰۷/۰۱

بسیار خوب

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

عالی بودن.....خوش اخلاق....صبور....حاذق

۱۴۰۱/۰۸/۰۲

عالی هستن مخصوصا تشخیص بیماری

۱۴۰۱/۰۳/۰۵

خیلی خوبن

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

تشخیص خوب و درمان موثر

۱۴۰۱/۰۸/۲۰

تنها دکتری هست که زمان زیادی برای بیمار میگذارد

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

ایشون بسیار عالی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۷

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

دکتر بسیار عالی و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

عاالی..فقط اینو بگم کارش خیلی درسته

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

واقعا تشخیصشون عالیه.دکتر با تجربه و حرفه ای هستن.من که راضیم

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

دکترفوق العاده خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۳۰

دکتر بسیار

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

کرونا گرفته بود الحمدالله بهتره

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

تشخیص خوب ارتباط عالی با مراجعه کننده شخصیت و منش بلند

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

عالی. متخصص. صمیمی.

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

کلا بچم تحت نظر ایشون هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۱۲

عفونت ریه داشتند که با تجویز دارو و راهنمایی آقای دکتر بهبودی حاصل شد .از آقای دکتر بسیار سپاس گزارم .

۱۴۰۱/۰۱/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۹/۰۵

عالی هستند عالی

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۷/۱۹

فوق العاده عالب

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

دکتر خیلی

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

دخترم رو بردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

عالی هستند ایشون

۱۴۰۱/۰۹/۰۹

عالی بود

۱۴۰۱/۰۷/۲۲

بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

عالی وفوق العاده اس

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

بسیاااار بسیاااااار بیندیشند

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

بسیار حرفه ایی و کار آمد و دلسوز

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

بسیار خوب

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

سرماخوردگی بود رفع شد

۱۴۰۱/۰۸/۲۱

عالییی

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

پسرم آلرژی داشتن که خدا رو شکر با تحت نظر بودن دکتر الان خوبن

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

نتیجه خوب

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

دکنر عالی و خیلی باحوصله ای هستن من چندسال بچم میبرم راضی ام

۱۴۰۱/۰۹/۰۲

در همه موردها عالی تشخیص فوقالعاده

۱۴۰۰/۰۳/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

......

۱۴۰۱/۰۵/۱۷

عالی بود

۱۴۰۱/۰۸/۱۱

دکتر خوب و با حوصله ای هستش

۱۴۰۱/۰۸/۰۸

خیلی خیلی دکتر مهربان و صبوری هستن من پسرمو پیش دکتر بردم خدارو شکر خوب شد وهمیشه پیش دکتر مستشاری میبرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

برای پ

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

باسلام. دکتر خیلی خوبی هستش.

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

خوب و بسیا

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

بسیار صبور و با حوصله بیمار را بررسی می کنند عالی هستند .نوبت دهی عالی. تشخیص عالی بهترین هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

دکتر خوب و عالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

خیلی خوب و دانا هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

بسیار درکار خودشون حاذق و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

دکتر خوبی در رابط با تشخیص ودرمان بیماری های ریه واسم آلرژی هستند

۱۴۰۱/۰۸/۱۶

دقیق و عالی

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

بسیار عالی و باتجربه

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

سلام نتیجه خوب بود و بسیار دکتر مهربان و خوش رویی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

فوق العاده هستن من که تشخیص لوزه سوم پسرم رو مدیون ایشون هستم

۱۴۰۱/۰۸/۱۹

دخترم از نوزا

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

به نظربنده دکتر بسیار پرباری هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

بسیار پزشک حاذق و باسوادی هستند مهمتر از همه بسیار محترم هستند و برای مریض وقت و احترام میگذاند

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

علم و دقت و صبوری و خوشرویی و وقت شناسی و وسواس در کار از مشخصات بارز ایشان است. بسیار منظم اند. بیمار را معطل نمیگذارند. سر وقتی که به شما داده اند شما را ملاقات میکنند. از نظر ضد عفونی و فاصله گذاری برای کرونا بسیار رعایت میکنند.

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عاااااالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

الرژی وبهبودیافته

۱۴۰۱/۰۷/۱۸

بسیا دکتر باتجربه وخوش برخوردیی هستند تشخیص ودرمان عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عالی…با ١بار مراجعه کودک خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

از بدو تولد کودکم تحت نظر دکتر میباشد.

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

اختلال خواب داشتن برطرف شد

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

صبوری دکتر . تشخیص درست . رفتار عالی و با متانت. عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

دکتر بسیار باسواد و با تجربه ای هستند

۱۴۰۱/۰۶/۱۹

برای سرفه مزمن فرزندم و بهبود ان

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

پزشک متعهد و مجرب

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۲۳

دکتر خیلی عالی وکاربلد

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

آقای دکتر عالی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۲۱

دکتر بسیار خوب و با تجربه ای هستن .دخترم ریه هاش عفونت کرده بود و باید بستری میشد پیش ایشون بردم با چند جلسه کاملا خوب شدن

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

بسیار باسواد می باند

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی بود دختر من 3 ماهه بود در ریه دخترم کیست بود با تجویز پزشک دختر 3 ماهه من عمل شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

ایشان دکتری با شخصیت دارای روابط عمومی بالا، بسیار دقیق و حاذق بوده با آرامش و مهربانی برای بیمار وقت میگذارند همچنین تجویز دارو برای کودکان و نوزادان را بسیار با وسواس خاص انجام می دهند که به کودک شما آسیبی نرسد. به همین خاطر بنده با اطمینان کامل برای بیماری های فرزندم به ایشان مراجعه میکنم.

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

من حدود هفت سال میشناسم واقعا دستش شفاست

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

بی نظیر

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

دکتر بس

۱۴۰۱/۰۹/۰۷

بسیار با اخلاق و حاذق هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

عالیست عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

عالیییی

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

خوب با

۱۴۰۱/۰۳/۱۰

بسیار باتجربه

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

باسلام

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

من خیلی نتیجه گرفتم دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

دکتر بسیار خوب و باتجربه ای هستند

۱۴۰۱/۰۸/۱۶
آدرس و تلفن مطب دکتر کیوان ملکی مستشاری
کرجچهارراه کارخانه قند، بلوار زکریای رازی، کوچه سیدمحمود اوجانی، پلاک ۱۷
    مطب های دیگر با تخصص مشابه

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    چهارراه کارخانه قند، بلوار زکریای رازی، کوچه سیدمحمود اوجانی، پلاک ۱۷