دکتر پیمان علیپور کوهی، متخصص کودکان و نوزادان در کرج، خدمات درمان زردی نوزاد، پایش رشد و درمان بیماریهای شایع کودکان را ارائه میدهد.
دکتر پیمان علیپور کوهی متخصص بیماریهای کودکان، نوزادان و نوجوانان در شهر کرج است و با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه طولانی، خدمات متنوعی را به خانوادهها ارائه میکند. وی در درمان زردی نوزادان بدون خونگیری و همچنین پایش رشد و نمو کودکان فعالیت دارد. مراجعین میتوانند برای معاینات دورهای بدو تولد، بررسی حساسیتهای پوستی، درمان بیماریهای عفونی و مشکلات تنفسی مانند آسم و آلرژی به مطب ایشان در عظیمیه کرج مراجعه کنند.
در مطب دکتر علیپور کوهی، خدماتی مانند سرمتراپی، تزریقات تحت نظر پزشک و سوراخ کردن گوش با برندهای ضد حساسیت ارائه میشود. خانوادهها میتوانند از ویزیت آنلاین برای مشاوره در بسیاری از شرایط غیرحاد بهرهمند شوند. رویکرد ایشان مبتنی بر معاینه دقیق، پایش مستمر سلامت کودکان و ارائه راهکارهای بهروز برای بهبود کیفیت زندگی کودکان و نوزادان در کرج است.
بله، ویزیت آنلاین برای بسیاری از مشکلات غیرحاد کودکان و نوزادان در مطب کرج فراهم است.
درمان زردی نوزاد بدون نیاز به خونگیری و با روشهای غیر تهاجمی توسط دکتر علیپور کوهی انجام میشود.
پایش رشد و نمو کودک با معاینات منظم و بررسی شاخصهای سلامت جسمی و رشدی ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه ۶، واحد ۶۰۱
عفونت گوارشی درمان سریع
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بینظیر در امر درمان ، تشخیص صحیح علم به روز رفتار فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر باتجربه و متعهد .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خیلی خوب راهنمایی میکند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱تشخیصشون عالیه برای معاینه خیلی دقت میکنن حتی بزرگسال هم با دقت و به درستی ویزیت میکنن نسخه ای که میدن درست استفاده بشه قطعا بهبودی حاصل میشه
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بسیار دکتر خوش اخلاق و محترم و باحوصله برای چکاپ پسرم رفتمبا دقت تمام بررسی کردن ،منشی باحوصله و بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر خیلی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱زردی بچه ام بود برطرف کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۵برای فرزندم رفتم پیش آقای دکتر چندین بار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸انسان خوب و خون گرم هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰کاربلد ترین پزشک بسیار وظیفه شناس و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵بهترین دکتر خوش اخلاق ومنشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶پزشک کودکم هستم از نوزادی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴برای دخترم که مشکل دفع داشت ایشون کمک بزرگ به ما کردند
۱۴۰۲/۰۶/۱۲مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵برای چکاپ ۳ سالگی رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکترخوب عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱تشخیص خوب داروهای موثر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲شاید بهترین دکتر کودکان در کرج هروقت بچمو بردم پیششون زود خوب شده بهترین هارو براش آرزو دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵اوکی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عالی خیلی دکتر وقت میذاره با حوصله و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر بسیار خوب وصبوری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بسیار بسیار دکتر خوب و با ارامش و متخصصی هستند بسار راضی هستم دکتر دو قلوهام هستند پیشنهاد حتما دکتر عزیز ممنون بابت زحماتتون️
۱۴۰۵/۰۱/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸مریض بودیم، خوب شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴ایشان دکتر بسیار عالی هستند. بچه ما رو در دوران کرونا با حوصله درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۳۱خیلی خیلی دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۴دکتر عالیه تشخیصش حرف نداره اصلا هم داروی الکی نمیده خعلی پیش اومده فقط با یه قلم دارو مشکلو حل میکنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر با تجربه خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹تشخیص عالی برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خب بودند راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر بسیار خوب و با اخلاق. منشی مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰....الاتدببیسسبرررذ
۱۴۰۳/۰۸/۰۹خدا بهترینا رو برای آقای دکتر علیپور رقم بزنه بسیار با تجربه، بعد از 4 ماه سرفه شدید دخترم با یه نسخه درمان کرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی من
۱۴۰۴/۰۱/۱۷در مرحلهی اولیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی لود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲بسیار دکتر خوب و مهربان خوش برخورد هستن کارشون خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی سطحی ویزیت کردن، در کل راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹فوق العاده.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳بسیار خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار دکتر فهیم با تشخیص عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۱۳عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۳دخترم زردی داشت و بستری کردن و خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸جناب دکتر علیپور ، بسیار خوش برخورد و متین هستند و کودک در کنار ایشان کاملا آرامش دارند . محیط مطب برای کودک فوق العاده است و تشخیص دکتر بسیار دقیق هست . چندین بار به ایشان مراجعه کردم و هربار با یک نسخه حال فرزندم خوب شده . مهمترین نکته اینکه در مطب دکتر ، سرم تراپی مخصوص کودکان هم امکان پذیر است و این فوقالعاده عالی است
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بیماری فرزندم و بستری در بیمارستان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲تشخیص خوب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲خیلی خوش برخورد وصبور دخترم برده بودم پیشش خوب شد خداروشکر پیشنهاد میکنم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی هستند بسیار دکتر مهربون خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکتر فوقالعاده و مهربونی هستن و درمانشون حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷عالی از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خیلی خوب خوش اخلاق فهمیده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷واقعاعالی بودن پسرم کولیک داشت با قطره هایی که دادن پسرم آروم شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیار دکتر عالی با تجربه و مهارت بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۰فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱بهترین وعالی تمرین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۸عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی پزشک خوش برخورد و استاد در درمان کودکان واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱نوزادم تب داشت و خیلی مریض بود و خیلی آنتی بیوتیک های مختلف خورده بود و جواب نگرفته بودیم دکتر اول تشخیص بستری داد و یک نسخه ام نوشت تا برم کارای بستری رو انجام بدم پسرم با اولین مصرف دارو تبش اومد پایین و شروع به بازی کرد و دیگه بستری ام نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷هاااااا بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲دخترم التهاب ریه داشتن که هر دکتری میبردم تشخیص خوبی نمیداد ولی ایشون درست تشخیص دادن و خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹صبور بودن و تشخیص درست و داروهای کناسب تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳چکاپ و آزمایش کودک
۱۴۰۴/۰۵/۲۳دکتر نوزادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸پزشک بسیار خوبی هستند، با تجربه و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۴خیلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹دکتری بسیار خوبی بودن .برخورد خوبی داشتن نوه ام خیلی زود با داروهاشون خوب شدن.فقط دارو زیاد می نویسن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دل درد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸چکاپ دخترم از بدو تولد. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی،چکاپ ماهیانه نوزادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۹/۰۲بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۱۴من وقت گرفتم منشیش زنگ زد کنسل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴بسیار دکتر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹جناب دکتر علیپور کوهی بسیار خوش برخورد و در تشخیص بسیار حاذق و خوب هستند ، دختر من حتی اگزمای پوستی گرفته بود با یک نسخه درمان شدند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹زردی نوزاد، با اجاره دستگاه توسط دکتر برطرف گردید. بسیار عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با سلام فرزندم کرونا گرفته بود ایشان درمان کرد دکتر حاذقی هستند وجود ایشان از الطاف الهی است انشاالله سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶عااالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸دکتر عالی با تجربه و با حوصله.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴ویروس روزوئلا درمان شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴سه ساله پیششون میریم. خوب هستن. تشخیص عالیه.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالی و نامبر وان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار کاربلد و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عاااااااااااااااالی بی نظیر هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خیلی دکتر با حوصله مهربون و واقعا متخصصی هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکتر علیپور بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸زردی نوزاد
۱۴۰۲/۰۸/۰۱پزشک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دخترم اسهال استفراغ داشت به خوبی درمان شد کلا من از نوزادی دخترم پیش ایشون میبرم راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام خیلی دکتر خوب و دلسوز و حاذقی هستن و واقعا ازشون ممنونم که با یک نسخه دختر منو خوب کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دخترمن ۸ سال پیش ایشون میره واقعا عالی هستن خوابه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸برای جلسه اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی از تشخیص پیگیری وضعیت دخترم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عاااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶دخترم عفونت ریه داشت چند روز بستری شد و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹با اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بله مرد خیلی سریفی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶چکاب ماهانه دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹مثل همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷از بدو تولد پسرم رو پیش دکتر علیپور میبرم و فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دخترم سینوزیت حاد داشت و تو بیمارستان تخت جمشید تحت نطر ایشون درمان شد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای زیر نظر بود کودکتون خوب نیست،چون پرونده ی تشکیل نمیده،برای معاینه هم زیاد وقت نمیذاره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵التهاب ریه و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دخترم سرما خورده بود و خدارو شکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳دکتر خوب و با اخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹کاملا حرفه ای،با اخلاق عالی و تشخیص درست.داروی اضافه تجویز نمی کنن. طول درمان در کمترین زمان.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷درمان عفونت با سرم تراپی داخل مطب
۱۴۰۲/۰۷/۱۶همه چیز عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶دکتر بسیار با حوصله و دقیقی هستن از نوزادی پسرم چکاپ و مریضی هاش پیش ایشون میرفتم تا الان ک سه سالشه و همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عفونت، درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بسیار عالی همیشه بچه هام مریض میشن میبرم با داروهای که تجویز میکنن معجزه میکنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲دکتر خوش اخلاق و مورداعتماد
۱۴۰۳/۰۹/۰۱سلام دخترم بد جور سرما خورده بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸عالییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱دکتر بی نظیر و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵از نوزادی دخترم رو میبرم پیششون و با اطمینان کامل میبرم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار دکتر حاذق و باسواد و صبور می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳خیلی دکتر خ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷فرزندم تب بالایی داشت بیمارستان تخت جمشید بستری شد که توسط دکتر علی پور بسیار عالی عمل کرد ممنون دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۰۱واقعا دکتر حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دکتر دخترم هستن فوق العااااااده
۱۴۰۳/۱۰/۰۵دکتر از هر نظر عالی هر سوالی داشتم کامل و دقیق جوابمو دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳واقعا دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲باسلام بسیار دکتر پرانرژی و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳پزشکی حاذق و صبور با قدرت تشخیص بالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی بودن عالی پسرم عفونت شدید داشت وارد خونش شده بود یه دوره دارو و سرم بچه یک سالمو بهم برگردوند خدا از خودش و خانوادش مواظبت کنه احسنت ب مادرش و پدرش
۱۴۰۲/۱۱/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷+دکتر خوبی هست. رفتار او با فرزندان خوب هست واقعا بدی ندارد .
۱۴۰۵/۰۲/۱۰ایشون یک دکتر با اخلاق و با تجربه هستند من دخترم از بدو تولد تا الان که نه ماهشه تحت نظر ایشونه و مشکل زردی دخترم با ایشون خیلی راحت حل شد و همه چی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹برای زردی بچم بهشون مراجعه کردم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲سلام من ۲ تا پسر دارم ۴ ساله ۱ ساله الان ۴ ساله ک فقط پیش اقای دکتر میریم عالی دستشون شفاست بچه هام با یک ویزیت دکتر خوب میشن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دخترم عفونت خون داشت باکمک دکتر درعرض ۳روز خداروشکر خوب شد بدون بستری .واقعا دکترخوبه ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر دلسوز و مهربون و کار درستی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن با تجویزشون سرفه پسرم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲فرزند من معده درد های بسیاری داشت و همش حالت تهوع داشت فقط دکتر علیپور با یک بار تشخیص باعث حال خوب لچم شدن واقعا خدا خیرشون بده سلامتی بده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸