دکتر پیمان علیپور کوهی، متخصص کودکان و نوزادان در کرج، خدمات درمان زردی نوزاد، پایش رشد و درمان بیماریهای شایع کودکان را ارائه میدهد.
دکتر پیمان علیپور کوهی متخصص بیماریهای کودکان، نوزادان و نوجوانان در شهر کرج است و با بهرهگیری از دانش تخصصی و تجربه طولانی، خدمات متنوعی را به خانوادهها ارائه میکند. وی در درمان زردی نوزادان بدون خونگیری و همچنین پایش رشد و نمو کودکان فعالیت دارد. مراجعین میتوانند برای معاینات دورهای بدو تولد، بررسی حساسیتهای پوستی، درمان بیماریهای عفونی و مشکلات تنفسی مانند آسم و آلرژی به مطب ایشان در عظیمیه کرج مراجعه کنند.
در مطب دکتر علیپور کوهی، خدماتی مانند سرمتراپی، تزریقات تحت نظر پزشک و سوراخ کردن گوش با برندهای ضد حساسیت ارائه میشود. خانوادهها میتوانند از ویزیت آنلاین برای مشاوره در بسیاری از شرایط غیرحاد بهرهمند شوند. رویکرد ایشان مبتنی بر معاینه دقیق، پایش مستمر سلامت کودکان و ارائه راهکارهای بهروز برای بهبود کیفیت زندگی کودکان و نوزادان در کرج است.
بله، ویزیت آنلاین برای بسیاری از مشکلات غیرحاد کودکان و نوزادان در مطب کرج فراهم است.
درمان زردی نوزاد بدون نیاز به خونگیری و با روشهای غیر تهاجمی توسط دکتر علیپور کوهی انجام میشود.
پایش رشد و نمو کودک با معاینات منظم و بررسی شاخصهای سلامت جسمی و رشدی ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان پزشکان کوروش، طبقه ۶، واحد ۶۰۱
بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۱۴بسیار دکتر حاذق و باسواد و صبور می باشند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳ایشون یک دکتر با اخلاق و با تجربه هستند من دخترم از بدو تولد تا الان که نه ماهشه تحت نظر ایشونه و مشکل زردی دخترم با ایشون خیلی راحت حل شد و همه چی عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۱۹سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی سطحی ویزیت کردن، در کل راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر باتجربه و متعهد .
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۹تشخیصشون عالیه برای معاینه خیلی دقت میکنن حتی بزرگسال هم با دقت و به درستی ویزیت میکنن نسخه ای که میدن درست استفاده بشه قطعا بهبودی حاصل میشه
۱۴۰۵/۰۱/۱۰بسیار دکتر حاذق و کاربلدی هستن با تجویزشون سرفه پسرم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بیماری فرزندم و بستری در بیمارستان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالی از تشخیص پیگیری وضعیت دخترم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی بودن عالی پسرم عفونت شدید داشت وارد خونش شده بود یه دوره دارو و سرم بچه یک سالمو بهم برگردوند خدا از خودش و خانوادش مواظبت کنه احسنت ب مادرش و پدرش
۱۴۰۲/۱۱/۱۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۰۴عالی خیلی دکتر وقت میذاره با حوصله و دقیق معاینه میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷هاااااا بودن
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۷درمان عفونت با سرم تراپی داخل مطب
۱۴۰۲/۰۷/۱۶مثل همیشه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸التهاب ریه و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۲۴دکتر بسیار با حوصله و دقیقی هستن از نوزادی پسرم چکاپ و مریضی هاش پیش ایشون میرفتم تا الان ک سه سالشه و همیشه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳دکتر نوزادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸خیلی خیلی دکتر خوبی هستن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۴فرزند من معده درد های بسیاری داشت و همش حالت تهوع داشت فقط دکتر علیپور با یک بار تشخیص باعث حال خوب لچم شدن واقعا خدا خیرشون بده سلامتی بده
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دخترم التهاب ریه داشتن که هر دکتری میبردم تشخیص خوبی نمیداد ولی ایشون درست تشخیص دادن و خوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۹کاملا حرفه ای،با اخلاق عالی و تشخیص درست.داروی اضافه تجویز نمی کنن. طول درمان در کمترین زمان.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱برای جلسه اول خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دکتر خوش برخورد و بسیار بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹اقایه دکتر سطح علمی بالایی برخوردارهستن وبا صبوری و مهربانی بیماری پسر منو درمان کردند .منشی ایشون هم خیلی با مهربانی وصبوری برخورد میکنند درکل هردو با وجدان هستن .
۱۴۰۵/۰۳/۱۶+دکتر خوبی هست. رفتار او با فرزندان خوب هست واقعا بدی ندارد .
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوب و با اخلاق. منشی مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر خوب
۱۴۰۲/۰۹/۰۲دکتر بسیار خوب وصبوری هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عالی از همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۶/۲۴چکاب ماهانه دخترم
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خوب هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دکتر بسیار عالی همیشه بچه هام مریض میشن میبرم با داروهای که تجویز میکنن معجزه میکنه
۱۴۰۲/۰۹/۰۲پزشکی حاذق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عاااااااااااااااالی بی نظیر هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عالی من
۱۴۰۴/۰۱/۱۷صبور بودن و تشخیص درست و داروهای کناسب تجویز کردند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۱۴جناب دکتر علیپور کوهی بسیار خوش برخورد و در تشخیص بسیار حاذق و خوب هستند ، دختر من حتی اگزمای پوستی گرفته بود با یک نسخه درمان شدند
۱۴۰۴/۱۱/۲۹با سلام فرزندم کرونا گرفته بود ایشان درمان کرد دکتر حاذقی هستند وجود ایشان از الطاف الهی است انشاالله سلامت باشند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶دکتر دخترم هستن فوق العااااااده
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکترخوب عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱خدا بهترینا رو برای آقای دکتر علیپور رقم بزنه بسیار با تجربه، بعد از 4 ماه سرفه شدید دخترم با یه نسخه درمان کرد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار دکتر فهیم با تشخیص عالی و دلسوز
۱۴۰۳/۰۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دخترم عفونت خون داشت باکمک دکتر درعرض ۳روز خداروشکر خوب شد بدون بستری .واقعا دکترخوبه ممنونم ازش
۱۴۰۴/۰۵/۱۱سلام من ۲ تا پسر دارم ۴ ساله ۱ ساله الان ۴ ساله ک فقط پیش اقای دکتر میریم عالی دستشون شفاست بچه هام با یک ویزیت دکتر خوب میشن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶تشخیص خوب
۱۴۰۴/۱۲/۱۲ایشان دکتر بسیار عالی هستند. بچه ما رو در دوران کرونا با حوصله درمان کردند
۱۴۰۲/۰۳/۳۱پزشک کودکم هستم از نوزادی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بهترین دکتر خوش اخلاق ومنشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر علیپور بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۰۸دکتر خوب و با اخلاق و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۴دکتر بسیار
۱۴۰۲/۰۸/۲۲من وقت گرفتم منشیش زنگ زد کنسل کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۹تشخیص عالی برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲فرزندم تب بالایی داشت بیمارستان تخت جمشید بستری شد که توسط دکتر علی پور بسیار عالی عمل کرد ممنون دکتر عزیز
۱۴۰۳/۰۴/۰۱بسیار دکتر خوش اخلاق و محترم و باحوصله برای چکاپ پسرم رفتمبا دقت تمام بررسی کردن ،منشی باحوصله و بسیار مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتری بسیار خوبی بودن .برخورد خوبی داشتن نوه ام خیلی زود با داروهاشون خوب شدن.فقط دارو زیاد می نویسن
۱۴۰۲/۱۱/۲۴ویروس روزوئلا درمان شد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱بسیار دکتر خوب و مهربان خوش برخورد هستن کارشون خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۲عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دخترمن ۸ سال پیش ایشون میره واقعا عالی هستن خوابه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰دکتر واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۲۱فوق العاده هستن
۱۴۰۲/۰۱/۳۱خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر عالیه تشخیصش حرف نداره اصلا هم داروی الکی نمیده خعلی پیش اومده فقط با یه قلم دارو مشکلو حل میکنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۱دکترخیلی خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶پزشک عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بینظیر در امر درمان ، تشخیص صحیح علم به روز رفتار فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار دکتر عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۲برای فرزندم رفتم پیش آقای دکتر چندین بار عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۸شاید بهترین دکتر کودکان در کرج هروقت بچمو بردم پیششون زود خوب شده بهترین هارو براش آرزو دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کاربلد ترین پزشک بسیار وظیفه شناس و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دخترم سینوزیت حاد داشت و تو بیمارستان تخت جمشید تحت نطر ایشون درمان شد.
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عالی صبور
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی لود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵خیلی خوب راهنمایی میکند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴با اخلاق و متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۱۱دکتر با تجربه خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دخترم زردی داشت و بستری کردن و خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۸انسان خوب و خون گرم هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰برای زردی بچم بهشون مراجعه کردم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۳۰عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳سلام خیلی دکتر خوب و دلسوز و حاذقی هستن و واقعا ازشون ممنونم که با یک نسخه دختر منو خوب کردن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر دلسوز و مهربون و کار درستی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خیلی خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷دخترم اسهال استفراغ داشت به خوبی درمان شد کلا من از نوزادی دخترم پیش ایشون میبرم راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سه ساله پیششون میریم. خوب هستن. تشخیص عالیه.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸چکاپ و آزمایش کودک
۱۴۰۴/۰۵/۲۳فوق العاده.
۱۴۰۲/۰۲/۲۳مریض بودیم، خوب شدیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴دخترم عفونت ریه داشت چند روز بستری شد و خداروشکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۲زردی بچه ام بود برطرف کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۵بهترین وعالی تمرین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۱۸دخترم سرما خورده بود و خدارو شکر خوب شد
۱۴۰۲/۰۷/۰۳بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱واقعا دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶دکتر خیلی خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار دکتر عالی با تجربه و مهارت بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۰سلام دخترم بد جور سرما خورده بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۸عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲خیلی پزشک خوش برخورد و استاد در درمان کودکان واقعا عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۳/۱۲دکتر خوب و کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر عالی با تجربه و با حوصله.
۱۴۰۲/۰۸/۱۴برای زیر نظر بود کودکتون خوب نیست،چون پرونده ی تشکیل نمیده،برای معاینه هم زیاد وقت نمیذاره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر خوش اخلاق و مورداعتماد
۱۴۰۳/۰۹/۰۱عالی،چکاپ ماهیانه نوزادم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عاااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶باسلام بسیار دکتر پرانرژی و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی دکتر با حوصله مهربون و واقعا متخصصی هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۲۴زردی نوزاد
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر بی نظیر و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵واقعا دکتر حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بسیار خوش اخلاق و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خیلی دکتر خ
۱۴۰۳/۱۲/۱۷همه چیز عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۶اوکی بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۲عفونت گوارشی درمان سریع
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دکتر از هر نظر عالی هر سوالی داشتم کامل و دقیق جوابمو دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر فوقالعاده و مهربونی هستن و درمانشون حرف ندارن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خیلی خوش برخورد وصبور دخترم برده بودم پیشش خوب شد خداروشکر پیشنهاد میکنم دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۷برای چکاپ ۳ سالگی رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۰۵واقعاعالی بودن پسرم کولیک داشت با قطره هایی که دادن پسرم آروم شده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خیلی خوب خوش اخلاق فهمیده
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی و نامبر وان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خب بودند راضی بودم
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار دکتر مهربون و صبوری هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸عفونت، درمان شد
۱۴۰۳/۱۰/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عالی هستند بسیار دکتر مهربون خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار بسیار دکتر خوب و با ارامش و متخصصی هستند بسار راضی هستم دکتر دو قلوهام هستند پیشنهاد حتما دکتر عزیز ممنون بابت زحماتتون️
۱۴۰۵/۰۱/۳۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۰۳چکاپ دخترم از بدو تولد. عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۶برخورد و رفتار خوب با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۸سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عااالی دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۱۱/۰۸عالییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۳/۳۱خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۸زردی نوزاد، با اجاره دستگاه توسط دکتر برطرف گردید. بسیار عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دل درد
۱۴۰۲/۰۷/۱۸برای دخترم که مشکل دفع داشت ایشون کمک بزرگ به ما کردند
۱۴۰۲/۰۶/۱۲....الاتدببیسسبرررذ
۱۴۰۳/۰۸/۰۹در مرحلهی اولیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷از بدو تولد پسرم رو پیش دکتر علیپور میبرم و فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر بسیار حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پزشک بسیار خوبی هستند، با تجربه و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۱۴تشخیص خوب داروهای موثر
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سرماخوردگی پسرم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بله مرد خیلی سریفی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۵بسیار کاربلد و مهربان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳از نوزادی دخترم رو میبرم پیششون و با اطمینان کامل میبرم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۷جناب دکتر علیپور ، بسیار خوش برخورد و متین هستند و کودک در کنار ایشان کاملا آرامش دارند . محیط مطب برای کودک فوق العاده است و تشخیص دکتر بسیار دقیق هست . چندین بار به ایشان مراجعه کردم و هربار با یک نسخه حال فرزندم خوب شده . مهمترین نکته اینکه در مطب دکتر ، سرم تراپی مخصوص کودکان هم امکان پذیر است و این فوقالعاده عالی است
۱۴۰۴/۱۲/۰۳نوزادم تب داشت و خیلی مریض بود و خیلی آنتی بیوتیک های مختلف خورده بود و جواب نگرفته بودیم دکتر اول تشخیص بستری داد و یک نسخه ام نوشت تا برم کارای بستری رو انجام بدم پسرم با اولین مصرف دارو تبش اومد پایین و شروع به بازی کرد و دیگه بستری ام نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷