دکتر حمید رضا صادقی، فوقتخصص گوارش و تغذیه کودکان در کرج، خدمات تشخیصی و درمانی بیماریهای گوارشی، تغذیه و رشد را ارائه میدهد.
دکتر حمید رضا صادقی با درجه فوقتخصص گوارش و تغذیه کودکان و نوجوانان، در شهر کرج به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماریهای گوارشی، کبدی و تغذیهای از نوزادی تا نوجوانی میپردازد. ایشان با سابقهای بیش از ۲۵ سال در حوزه پزشکی و فعالیت به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز، نقش مهمی در ارتقاء سلامت کودکان این منطقه ایفا کردهاند.
در مطب دکتر صادقی، ارزیابی رشد و تکامل کودکان، درمان مشکلات شایع مانند رفلاکس، یبوست، اسهال، نفخ، بیاشتهایی، چاقی و لاغری، بیماریهای کبد و روده، و همچنین مشاورههای تخصصی تغذیهای انجام میشود. انجام اندوسکوپی، کولونوسکوپی و بوتاکس معده نیز از جمله خدمات پیشرفتهای است که تحت نظر ایشان صورت میگیرد. نوبتدهی آنلاین برای بیماران فراهم شده تا مراجعهکنندگان بتوانند با سهولت بیشتری از خدمات بهرهمند شوند.
دکتر صادقی با تمرکز بر اخلاق حرفهای و رعایت حقوق بیماران، تلاش میکند تا محیطی آرام و منظم برای خانوادهها فراهم سازد. بیماران میتوانند با اطمینان خاطر برای بررسی و درمان مشکلات گوارشی و تغذیهای فرزندانشان به مطب ایشان در کرج مراجعه کنند.
ایشان بیماریهای گوارشی، کبدی، تغذیهای مانند رفلاکس، یبوست، اسهال، کبد چرب و مشکلات رشد را درمان میکنند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبتدهی آنلاین برای مراجعه به مطب در کرج اقدام کنند.
انجام اندوسکوپی، کولونوسکوپی، مشاوره تغذیه و درمان اختلالات رشد و تغذیه از جمله خدمات تخصصی مطب است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهارراه طالقانی - کوچه گلها- بنای ماندگار ط ۶
بسیار صبور و با تامل
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دکتر بسیار ماهری هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۰۵مشکل یبوست و گوارش
۱۴۰۴/۰۵/۰۱عالی و بی نظیر در یک کلام
۱۴۰۴/۱۱/۲۰سرما خوردگی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸دکتر خوبی هستند وقت میگذارند
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالیییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فعلا تحد درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۲مشکل گوارش وفرستادن آندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکتر خوبیه ولی من نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل کبد دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر با حوصله و دقت معاینه کردند، و دارو دادند، هنوز دارو ها را مصرف نکرده ایم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸بی اشتهایی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱ناف دخترم زده بود بیرون وخشک نمیشد اقای دختر از ته سوزوندن وشبش خوب بود دیگه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷درد در ناحیه مری
۱۴۰۲/۰۹/۲۸پزشک خیلی خوبی هستن.خیلی صبور و با دفت
۱۳۹۸/۰۴/۰۶هنوز در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۹جلسه ی اولم بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار متین
۱۴۰۵/۰۳/۱۹فعلا جواب ازمایشروببینن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲کارش عالس
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار کاردرست
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷کمبود وزن داشت دخترم الان خیلی خوب شده
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بهترین و عالی ترین و صبور ترین و کاربلد ترین دکتری که تا حالا دیدم.خدا خیرش بده مشکل پسرم حل کرد.
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عالی هستن علت مراجعه تنبلی روده دخترم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۳واقعا عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی مشکل معده دخترم با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پسرم یبوست داشت
۱۴۰۲/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلا در حال مداوا
۱۴۰۴/۰۸/۲۹عالی بود واقعا
۱۴۰۴/۰۳/۱۲فعلا تحت درمان اولیه هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۳۰تحت دردمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲سلام هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۱/۲۰آقا خداوکیلی کارشون خیلی دقیق و مطمئن من پدرم مشکل گوارش داشت ولی به لطف آقای دکتر بهتر شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۰پسرم اشتهانداشت هیچی نمیخوردبردم پیش اقای دکتر خیلی خوب شد ممنونم ازاقای دکتر
۱۳۹۸/۱۱/۱۲دومین مراجعه دخترم پیش دکتر صادقی بود به دلیل بی اشتهایی و کم کردن وزن،اما دکتر بسیار با حوصله با بیمار صحبت می کنه و نتیجه داشته وبعد از دو هفته دخترم اشتهاش برگشته
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دقیقا نمیتونم نظر بدم ولی تو اولین برخورد بد نبود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۳دکتر بسیار حا
۱۴۰۳/۰۶/۲۱خوبه خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۱۱با حوصله است
۱۴۰۴/۰۶/۲۴گوارش و کم اشتهایی بچه که عالی بود و خوب شدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۷ویزیت ۵۵۰ تومان گران نیست عایا تعرفه ویزیت همینه عایا
۱۴۰۴/۰۵/۰۷بچم مشکل یبوست داشت فعلا هیچ نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر با تجربه و اگاه ، من پسرم رو برای مشکلات گوارشی بردم و نتیجه خوبی گرفتم. ممنون از آقای دکتر صادقی
۱۴۰۴/۰۳/۰۲درد شکم پسرم فقط یک جلسه ویزیت شدیم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹آشنایان
۱۴۰۲/۱۱/۱۳وزن کودک
۱۴۰۳/۰۶/۱۸به علت حالت تهوع دختر خیلی جاها مراجعه کردیم اما نتیجه نگرفتیم خدا خیرشون بده آقای دکتر با ویزیت اول مشکل رو شناسایی کردن و الان دخترم خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پزشک صبور و حاذقی هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹هنوز تحت درمان دخترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۷دکتر تشخیص شون عالیه. دخترم تهوع صبحگاهی داشت دو تا دکتر بردمش علایم بهبودی نداشت.دکتر صادقی کلی با دخترم صحبت کردو از ما کلی سوال پرسیدن برای بیمار خیلی ارزش قایل هستن و وقت می گذارن تا ببین علت اش روحی هست یا جسمانی. با اینکه آخرین ویزیت بودیم و ده شب بود همچون بیمار اولشون برای بیمار وقت گذاشتن. بعد مصرف داروهاشون یک هفته ای کامل درمان شدن.شبیه ایشون کم پیدا میشه
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار دکتر خوبی است خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۵/۳۱پسرم سیاه سرفه داشت
۱۴۰۲/۱۱/۱۶خیلی خ
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی دکترخوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷سلام من دخترم ناراحتی معده داشت که به آقای دکتر مراجعه کردیم که شکر خدا با دارویی که دادن بهتر شد
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خوب هس
۱۴۰۲/۰۷/۰۱فعلا ازمایش نوشته تا جوابش رو ببینه بینم تجویزشون چطوره
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱برای دفع مدفوع پسرم رفتم تشخیص و برخوردشون خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۰کم اشتهایی دخترم فعلا چند روزه دارو دادن و فعلا داریم استفاده میکنیم
۱۴۰۳/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۹کارشون خوب بود..
۱۴۰۴/۰۹/۰۸هپاتیت a
۱۴۰۲/۰۲/۱۷یبوست شدید دخترم دکتر بسیار خوش رفتار و دانا
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۶خب خوب
۱۴۰۲/۱۲/۱۶پزشک بسیار متعهد به کار و بسیار با دقتی هستند جزییات را فوقالعاده بررسی می کنند چندین دکتر رفتم تنها دکتری که متوجه انسولین بالای خون من شد ایشان بودند منشی بسیار مودب و با رفتار دوستانه ای هم دارند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹واقعاایشون عالی عالی جون بچموایشون نجات دادخداخیرش بده
۱۴۰۲/۰۲/۱۴دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹پسرم مشگل گوارش داشت
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۷منتظر جواب ازمایش هستیم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۸ما خیلی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸پزشک بسیار خوبی هستن و با حوصله بچه رو از انجام تشخیص تهاجمی یه پزشک دیگه نجات داده و ازشون رضایت داریم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲سلام واقعا بینظیرند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰تکوککککک
۱۴۰۲/۱۲/۲۴بسیار با دقت فرزندم رو معاینه کردند و داروی مناسب دادند
۱۳۹۸/۰۶/۱۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بی اشتهایی پسرم یک جلسه رفتم وهنوز در مرحله درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر با حوصله و صبوری بودن درمانشان هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۲مشکل سوختی معده مری و جاهای دیگر...
۱۴۰۴/۰۴/۳۱معاینه نوزاد .عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸Very good never seen doctor like this before
۱۳۹۸/۰۴/۰۵عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۲۳معذه درد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر خوب و با تجربه ای هستن دخترم چند ماه هست که دل درد داره تحت نظر ه
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب و دقیق
۱۴۰۴/۰۴/۱۹عالی هستن . تشخیصشون عالی زیاد صحبت نمیکنن اما بچه ک مشگلی داری میری سریع میفهمه تشخیصش خوبه داروهم زیاد نمیده لازمه رو میده خلاصه ک عالین خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سلام عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بیمارستان بیمار آقای دکتر بودیم
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰پزشک بی نظیر و حاذق تشخیص هاشون بی نقطه خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۸در بیمارستان کودکان
۱۴۰۲/۱۰/۰۲بسیار با تجربه و خوش اخلاق از خداوند منان سلامتی و موفقیت را ارزومندم
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بیمارستان امام
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر من یلی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰نتیجه بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل تغذیه وزن و کم اشتهایی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خیلی خوبی هستند کم حرف ولی خیلی دقیق .به سلامت بیمارشون خیلی اهمیت میدن ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر بسیار با تجربه و با حوصله هستن به تشخیص ایشون همسرم مشکل زخم معده داشتن که با یک ویزیت حالشون خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مشکل کولیف داشتن خداروشکر حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۸پسرم مشکل گوارشی داشت با یک نسخه خوب شد بسیار ممنونم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶پسرم ۴ ماهه بود که دچار سرماخوردگی شدید شده بود که عفونت داشت بدنش با مراجعه به آقای دکتر به کمک ایشان در یک جلسه پسرم حالش کاملا خوب شد ممنونم از ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بودن
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دخترم ۱۸ سالشه آیا دکتر ویزیت میکنن؟
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دکترش وبده
۱۳۹۸/۰۹/۰۲درحال درمان، بسیار با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بد نبود
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۱دکتر بسیار خوش برخورد ومسلط به کارشون هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۸/۲۰فعلا اول راه هستیم تا ببینیم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتری هستند که تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۱۲/۲۷سلام سپاس از آقای دکتر حمیدرضا صادقی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸فعلا در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷اولین بار مراجعه کردم و آزمایش نوشتن .ولی دکتر فوق العاده صبور و مهربان و خیلی برای من وقت گذاشتن که بتونیم علت اصلی بیماری دخترم متوجه بشیم و منتظر جواب آزمایش هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳اسهال خونی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷اسهال و استفراغ، بهترشدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۰یک جلسه مراجعه کردیم برای اشتهای کودک که نتیجه خوب بوده تا الان بعد از یک ماه
۱۴۰۲/۰۶/۱۸باید جونب
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوب است
۱۳۹۸/۰۸/۱۷هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بسیار دکتر مجرب و محترم هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۵برا باراول مراجعه کردیم فعلاعالی بهترین خیلی توجه میکنه ب بچه و بیخودی چیزی نمیگه با دقت وباحوصله معاینه عالی وتوجه بسیارزیاد
۱۴۰۴/۱۱/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹فعلا در مرحله چکاپ هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷گوارش دخترم رو خوب کردند
۱۴۰۲/۱۲/۰۲یبوست. مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتر خوبیه ولی ویزیت پدر آدم در میاره هر روز یه ویزیت
۱۴۰۴/۰۲/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۳۱سلام به همه ی عزیزان آقای دکتر بسیار دکتر عالی هستن خیلی خوب بچه ها برخورد میکنه مهربونه وقت کافی برای معاینه بیمار میزاره دارو های که تجویز میکنه بچه ها دوست دارن خلاصه دکتر عالی هستن پیشنهاد می کنم بچه هاتون اگه خدای نکرده مریض شدن ببرید پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۴زخم معده داشتم با چند نسخه بهبودی یافت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار عالی تشخیص خوب وقت میزارن برا بیمار با دقت معاینه میکنن الکی دارو نمیدن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷مشکل خاصی نبود .
۱۴۰۲/۱۲/۲۱بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۹برای قد و وزن دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷درحالدرمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۱دکتر بسیار با حوصله هستند و زمان کافی برای مریضشون اختصاص میدم. من با درد شکمی بهشون مراجعه کردم طی مدت یک هفته ای که مصرف دارو داشتم درد کاهش پیدا کرده تا حد زیادی.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بیماری سلیاک
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱دکتر بسیار توانمند
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خوبیه با تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۳/۰۸درحال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی هستن برای کولیک نوزاد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵با سلام بسیار دکتر عالی هستن واقعا با دقت بسیار زیاد پیگیر بیمارهاشون هستن نزدیک به 50 دقیقه بابت ویزیت پسر بنده زمان گذاشتن در آخر منشی مطب هم بسیار با حوصله و متین بودن واقعا پکیج بسیار خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل یبوست
۱۴۰۴/۰۵/۲۵تازه مراجعه کردیم ویزیت اول عالی بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۳فعلا هیچی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خیلی دکترخوب ومجرب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۲۷سلام من بار اول مراجعه کردم و فعلا برای بچهام آزمایش نوشته
۱۴۰۳/۰۸/۰۷دکار با حوصله و خوبیع
۱۴۰۳/۰۷/۱۵خوب هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹شقاق .درمان ایشان تا الان برام یک روز گذشته خوب بوده
۱۴۰۳/۱۱/۲۶در مراحل اول درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸بله عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن . با بچه خوب ارتباط میگیرن و دختر من تحت در مان هست وزنش کم بود در کمترین زمان داره اثر خودشو میزاره ممنونم از آقای دکتر و همچنین ی منشی با اخلاق دارن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خس خس سینه و آلرژی
۱۴۰۴/۰۶/۳۱پسرم آنفولانزا داشتن و با تشخیص و تجویز خوب ایشان بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۲/۱۲/۰۵تازه اشنا شدم و فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بی اشتهایی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱برای فرزند دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸فعلا بعد از ۵جلسه به نتیجه نرسیدیم
۱۴۰۴/۱۲/۱۲سلام پسر من وزنش 15کیلو کم بود قد کوتاه بود الان وزنش و قدش نرمال شده خیلی خیلی از آقا دکتر راضی هستیم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳واقعا دکتر خوش برخورد و خوبی هست وقت میزار برای معاینه،با حوصله هست به تک تک سوالات جواب میده کارش عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۶واقغان
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۱تازه درمان رو شروع کردیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برا چکاب
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فعلن در حال
۱۴۰۴/۰۴/۰۸دکتر فوقالعاده عالی ،وقت میزارن برای مریض .من دخترم رو بردم و از همه چیز راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶سرماخوردگی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۸سلام بسیار آقای دکتر خوش اخلاق باحوصله بودن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای چکاپ دخترم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳درمان نفخ
۱۳۹۹/۰۳/۰۵ویزیت نوزاد
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۱دو ماه میشه که درمان کم وزنی و کوتاه قدی پسرم رو شروع کردیم هم افزایش وزن داشته هم افزایش قد خداروشکر
۱۴۰۳/۱۲/۲۴فعلا خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای است
۱۴۰۴/۰۴/۲۷نوزاد را ویزیت کردن خیلی خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۲۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳درحال معالجه
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۰فعلا در حال انجام آزمایش ها هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴با دقت و حوصله معاینه می نمایند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳پسرم وزن کم داشت ۷ سالشه تو ی ماه دو کیلو اضافه کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸نوزاد۳ماهم اسهال داشت آقای دکتر با یه قطره وشرکت دادن حال دخترمو خوب کردن
۱۴۰۳/۰۵/۰۹دکتر خوبیه و با حوصله جوابگوی بیمار می باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲به شدت به دقت گوش کردن شرح حال دقیق وداروی درست همه جانبه بچه وویزیتکردن و به شدت راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر عالی منشی فوق العاده ...
۱۴۰۵/۰۲/۱۳پسر من عفونت گوش داشت و درمان نشده بود آقای دکتر بسیار با حوصله و دقیق به صحبت های من گوش دادند و دارو تجویز کردند بسیار پزشک با حوصله و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۴یک جلسه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بنده چند بار خدمت رسیدم یک سری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعف مشاهده کردم نقاط ضعف آن تایم نبودن جناب دکتر می باشد و البته که ایشان پزشک حاذقی هستن و تشخیص های درست و به جایی دارند. لازم به ذکر است تشکر ویژه ای از منشی با اخلاق و با حوصله ایشان داشته باشم که نقاط مثبت جناب آقای دکتر میباشد
۱۴۰۵/۰۳/۰۵فعلا هیچ
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی خوش برخوردوبانوزادمهربون بود.داروی که برای گوارش دادخوب بودونفخ بچم کمترشد
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی هستن فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲بسیار عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۳بسیار پزشک با حوصله و با دانشی هستن.دختر من رو که مدام سرما میخورد با یک نسخه به طور کامل درمان کردن.ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عالی و حاذق و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۳۰درود وسپاس استاد بزرگوار ومسئولیت پذیر باتمام دقت ومهارت معاینه انجام میدهند .تحصص وفوق تخصص واقعی در عمل مهارت چشم گیری دارند.تشخیص بسیار عالی دارند .عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی ایزد نگهدار شما وخانواده گرامیتان باشد.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱اولین بار رفتم فعلا گفت آزمایش بده جواب بیار من نظر بدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر خیلی خوب وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷سلام من دخترم استپ وزنی داشت رشد نمیکرد قد و وزنش کم بود به لطف دکتر دخترم قد و وزنش بالا رفت .ایشون بسیار ماهرو دقیق هستن .خیلی راضیم .
۱۴۰۳/۱۱/۱۸دکتر خوبی هست فغان یک بار رفتیم بیماری آنزیم کبد
۱۴۰۳/۰۳/۳۱برای درمان پسرم اومدم بسیار ریز بین هستش و تحت درمان میباشد
۱۴۰۴/۰۸/۲۵با سپاس فراوان از دکتر صادقی پسر من بیماری کولیت روده دارد وتحت درمان است دکتر صادقی با سوادترین وباتجربه ترین دکترها هستن خدا روشکر با علم دکتر پسرم روبه بهبودی رفته.
۱۴۰۳/۱۱/۲۰هنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۳پزشک معمولی و بی حوصله ای هستن من راضی نبودم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دخترم یبوست داشت ،حالا با داروهای آقای دکتر خیلی بهتر شده ایشون خیلی صبور هستن و بسیار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۳/۰۱تشخیص بسیار دقیق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۰۸باداروهاشون دخترم حال بهتری دارد ، دل درد داشت.
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بندهفعلایهجلسهخدمتآقایدکتررسیدمواقعاراضیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷تحت نظر آقای دکتر هستیم فعلا یک جلسه مراجعه کردیم برای کم وزنی پسرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵جون پسرمو مدیون ایشون هستم .امیدی
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دکتر خوبی هستن تشخیصشون عالیه من که راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بی نظیر عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۲۴برای لاغری پسرم رفتم فعلا تحت نظر هست
۱۴۰۴/۰۲/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳تحت نظرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دربیمارستان برای دخترم انداسکوپی انجام دادند
۱۳۹۸/۰۸/۰۳دل درد
۱۴۰۴/۰۸/۲۶یبوست شدید نوزاد ک خدا رو شکر ب تجویز دکتر بهتر شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خود آقای دکتر و تشخیصشون خوب هست.
۱۴۰۴/۱۰/۲۹بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشکل بیماری عفونی هنوز نتیجه حاصل نشده
۱۴۰۲/۱۲/۱۵کمبود وزن عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ارتباط کلامی پزشک ضعیف مدت انتظار زیاد
۱۴۰۴/۰۱/۲۴