۱۱۲۸ نفر
دکتر حمید رضا صادقی

دکتر حمید رضا صادقی

متخصص نوزادان کودکان و نوجوانان

فوق تخصص گوارش و تغذیه

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۰۸۴۴
دوشنبه۲۵ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
۷۶۴ نفر

بسیار صبور و با تامل

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

دکتر بسیار ماهری هستند

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۷/۰۵

مشکل یبوست و گوارش

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

عالی و بی نظیر در یک کلام

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

سرما خوردگی

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

دکتر خوبی هستند وقت میگذارند

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

عالیییی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

فعلا تحد درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

مشکل گوارش وفرستادن آندوسکوپی

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

دکتر خوبیه ولی من نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

مشکل کبد دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

دکتر با حوصله و دقت معاینه کردند، و دارو دادند، هنوز دارو ها را مصرف نکرده ایم.

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

بی اشتهایی داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

ناف دخترم زده بود بیرون وخشک نمیشد اقای دختر از ته سوزوندن وشبش خوب بود دیگه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

درد در ناحیه مری

۱۴۰۲/۰۹/۲۸

پزشک خیلی خوبی هستن.خیلی صبور و با دفت

۱۳۹۸/۰۴/۰۶

هنوز در حال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۲

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

جلسه ی اولم بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بسیار متین

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

فعلا جواب ازمایشروببینن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

کارش عالس

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

بسیار کاردرست

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

کمبود وزن داشت دخترم الان خیلی خوب شده

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

بهترین و عالی ترین و صبور ترین و کاربلد ترین دکتری که تا حالا دیدم.خدا خیرش بده مشکل پسرم حل کرد.

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

عالی هستن علت مراجعه تنبلی روده دخترم

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

واقعا عالی بودن

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

عالی مشکل معده دخترم با یک نسخه خوب شد

۱۴۰۲/۰۹/۰۸

دکتر با حوصله و خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

پسرم یبوست داشت

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

فعلا در حال مداوا

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

عالی بود واقعا

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

فعلا تحت درمان اولیه هستیم

۱۴۰۴/۰۳/۳۰

تحت دردمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

سلام هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

آقا خداوکیلی کارشون خیلی دقیق و مطمئن من پدرم مشکل گوارش داشت ولی به لطف آقای دکتر بهتر شده

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

خوب بود

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

پسرم اشتهانداشت هیچی نمیخوردبردم پیش اقای دکتر خیلی خوب شد ممنونم ازاقای دکتر

۱۳۹۸/۱۱/۱۲

دومین مراجعه دخترم پیش دکتر صادقی بود به دلیل بی اشتهایی و کم کردن وزن،اما دکتر بسیار با حوصله با بیمار صحبت می کنه و نتیجه داشته وبعد از دو هفته دخترم اشتهاش برگشته

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

دقیقا نمیتونم نظر بدم ولی تو اولین برخورد بد نبود

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

دکتر بسیار حا

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

خوبه خداروشکر

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

با حوصله است

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

گوارش و کم اشتهایی بچه که عالی بود و خوب شدن

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

ویزیت ۵۵۰ تومان گران نیست عایا تعرفه ویزیت همینه عایا

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

بچم مشکل یبوست داشت فعلا هیچ نتیجه ای حاصل نشده

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دکتر بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

دکتر با تجربه و اگاه ، من پسرم رو برای مشکلات گوارشی بردم و نتیجه خوبی گرفتم. ممنون از آقای دکتر صادقی

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

درد شکم پسرم فقط یک جلسه ویزیت شدیم فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

عالی بود

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

آشنایان

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

وزن کودک

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

به علت حالت تهوع دختر خیلی جاها مراجعه کردیم اما نتیجه نگرفتیم خدا خیرشون بده آقای دکتر با ویزیت اول مشکل رو شناسایی کردن و الان دخترم خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

پزشک صبور و حاذقی هستند.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

هنوز تحت درمان دخترم

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

تحت درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

دکتر تشخیص شون عالیه. دخترم تهوع صبحگاهی داشت دو تا دکتر بردمش علایم بهبودی نداشت.دکتر صادقی کلی با دخترم صحبت کردو از ما کلی سوال پرسیدن برای بیمار خیلی ارزش قایل هستن و وقت می گذارن تا ببین علت اش روحی هست یا جسمانی. با اینکه آخرین ویزیت بودیم و ده شب بود همچون بیمار اولشون برای بیمار وقت گذاشتن. بعد مصرف داروهاشون یک هفته ای کامل درمان شدن.شبیه ایشون کم پیدا میشه

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

بسیار دکتر خوبی است خدا خیرش بده

۱۴۰۴/۰۵/۳۱

پسرم سیاه سرفه داشت

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

خیلی خ

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

خیلی دکترخوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

سلام من دخترم ناراحتی معده داشت که به آقای دکتر مراجعه کردیم که شکر خدا با دارویی که دادن بهتر شد

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خوب هس

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

فعلا ازمایش نوشته تا جوابش رو ببینه بینم تجویزشون چطوره

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

برای دفع مدفوع پسرم رفتم تشخیص و برخوردشون خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

کم اشتهایی دخترم فعلا چند روزه دارو دادن و فعلا داریم استفاده میکنیم

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

بسیار خوش برخورد و عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

کارشون خوب بود..

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

هپاتیت a

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

یبوست شدید دخترم دکتر بسیار خوش رفتار و دانا

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

خب خوب

۱۴۰۲/۱۲/۱۶

پزشک بسیار متعهد به کار و بسیار با دقتی هستند جزییات را فوقالعاده بررسی می کنند چندین دکتر رفتم تنها دکتری که متوجه انسولین بالای خون من شد ایشان بودند منشی بسیار مودب و با رفتار دوستانه ای هم دارند

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

واقعاایشون عالی عالی جون بچموایشون نجات دادخداخیرش بده

۱۴۰۲/۰۲/۱۴

دکتر عالی

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

پسرم مشگل گوارش داشت

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

منتظر جواب ازمایش هستیم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

ما خیلی

۱۴۰۳/۰۴/۱۸

پزشک بسیار خوبی هستن و با حوصله بچه رو از انجام تشخیص تهاجمی یه پزشک دیگه نجات داده و ازشون رضایت داریم

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

سلام واقعا بینظیرند

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

تکوککککک

۱۴۰۲/۱۲/۲۴

بسیار با دقت فرزندم رو معاینه کردند و داروی مناسب دادند

۱۳۹۸/۰۶/۱۱

خیلی عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

بی اشتهایی پسرم یک جلسه رفتم وهنوز در مرحله درمانه

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر با حوصله و صبوری بودن درمانشان هم عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۹/۱۲

مشکل سوختی معده مری و جاهای دیگر...

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

معاینه نوزاد .عالی

۱۳۹۸/۰۴/۲۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

Very good never seen doctor like this before

۱۳۹۸/۰۴/۰۵

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

معذه درد

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

دکتر خوب و با تجربه ای هستن دخترم چند ماه هست که دل درد داره تحت نظر ه

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

خوب و دقیق

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

عالی هستن . تشخیصشون عالی زیاد صحبت نمیکنن اما بچه ک مشگلی داری میری سریع میفهمه تشخیصش خوبه داروهم زیاد نمیده لازمه رو میده خلاصه ک عالین خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سلام عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

بیمارستان بیمار آقای دکتر بودیم

۱۴۰۳/۰۲/۳۰

عالی بود

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

پزشک بی نظیر و حاذق تشخیص هاشون بی نقطه خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

در بیمارستان کودکان

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

بسیار با تجربه و خوش اخلاق از خداوند منان سلامتی و موفقیت را ارزومندم

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

بیمارستان امام

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

دکتر من یلی

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

نتیجه بسیارعالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

مشکل تغذیه وزن و کم اشتهایی

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر خیلی خوبی هستند کم حرف ولی خیلی دقیق .به سلامت بیمارشون خیلی اهمیت میدن ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

دکتر بسیار با تجربه و با حوصله هستن به تشخیص ایشون همسرم مشکل زخم معده داشتن که با یک ویزیت حالشون خیلی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

مشکل کولیف داشتن خداروشکر حل شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

پسرم مشکل گوارشی داشت با یک نسخه خوب شد بسیار ممنونم

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

پسرم ۴ ماهه بود که دچار سرماخوردگی شدید شده بود که عفونت داشت بدنش با مراجعه به آقای دکتر به کمک ایشان در یک جلسه پسرم حالش کاملا خوب شد ممنونم از ایشان

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

دخترم ۱۸ سالشه آیا دکتر ویزیت میکنن؟

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

دکترش وبده

۱۳۹۸/۰۹/۰۲

درحال درمان، بسیار با اخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

بد نبود

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

دکتر بسیار خوش برخورد ومسلط به کارشون هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۸/۰۸/۲۰

فعلا اول راه هستیم تا ببینیم

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

دکتری هستند که تشخیصشون عالیه

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

سلام سپاس از آقای دکتر حمیدرضا صادقی

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

فعلا در حال درمان

۱۴۰۲/۱۲/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

اولین بار مراجعه کردم و آزمایش نوشتن .ولی دکتر فوق العاده صبور و مهربان و خیلی برای من وقت گذاشتن که بتونیم علت اصلی بیماری دخترم متوجه بشیم و منتظر جواب آزمایش هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

عالی بود

۱۴۰۳/۰۵/۰۳

اسهال خونی داشتم و نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

اسهال و استفراغ، بهترشدم

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

یک جلسه مراجعه کردیم برای اشتهای کودک که نتیجه خوب بوده تا الان بعد از یک ماه

۱۴۰۲/۰۶/۱۸

باید جونب

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

خوب است

۱۳۹۸/۰۸/۱۷

هنوز نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

بسیار دکتر مجرب و محترم هستند.

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

برا باراول مراجعه کردیم فعلاعالی بهترین خیلی توجه میکنه ب بچه و بیخودی چیزی نمیگه با دقت وباحوصله معاینه عالی وتوجه بسیارزیاد

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

فعلا در مرحله چکاپ هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

گوارش دخترم رو خوب کردند

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

یبوست. مشکل برطرف شد

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

دکتر خوبیه ولی ویزیت پدر آدم در میاره هر روز یه ویزیت

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

سلام به همه ی عزیزان آقای دکتر بسیار دکتر عالی هستن خیلی خوب بچه ها برخورد میکنه مهربونه وقت کافی برای معاینه بیمار میزاره دارو های که تجویز میکنه بچه ها دوست دارن خلاصه دکتر عالی هستن پیشنهاد می کنم بچه هاتون اگه خدای نکرده مریض شدن ببرید پیش آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

زخم معده داشتم با چند نسخه بهبودی یافت

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

بسیار عالی تشخیص خوب وقت میزارن برا بیمار با دقت معاینه میکنن الکی دارو نمیدن

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

مشکل خاصی نبود .

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

بسیار حاذق

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

برای قد و وزن دخترم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

درحالدرمان

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

دکتر بسیار با حوصله هستند و زمان کافی برای مریضشون اختصاص میدم. من با درد شکمی بهشون مراجعه کردم طی مدت یک هفته ای که مصرف دارو داشتم درد کاهش پیدا کرده تا حد زیادی.

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

بیماری سلیاک

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

بسیار عالی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

دکتر بسیار توانمند

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

دکتر خوبیه با تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

درحال درمان

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

عالی هستن برای کولیک نوزاد

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

با سلام بسیار دکتر عالی هستن واقعا با دقت بسیار زیاد پیگیر بیمارهاشون هستن نزدیک به 50 دقیقه بابت ویزیت پسر بنده زمان گذاشتن در آخر منشی مطب هم بسیار با حوصله و متین بودن واقعا پکیج بسیار خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

مشکل یبوست

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

تازه مراجعه کردیم ویزیت اول عالی بودن ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

فعلا هیچی

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خیلی دکترخوب ومجرب

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۰/۲۷

سلام من بار اول مراجعه کردم و فعلا برای بچهام آزمایش نوشته

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

دکار با حوصله و خوبیع

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

خوب هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

شقاق .درمان ایشان تا الان برام یک روز گذشته خوب بوده

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

در مراحل اول درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۴/۳۱

عالی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بله عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

خیلی دکتر خوبی هستن . با بچه خوب ارتباط میگیرن و دختر من تحت در مان هست وزنش کم بود در کمترین زمان داره اثر خودشو میزاره ممنونم از آقای دکتر و همچنین ی منشی با اخلاق دارن

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

خس خس سینه و آلرژی

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

پسرم آنفولانزا داشتن و با تشخیص و تجویز خوب ایشان بهبودی حاصل شد.

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

تازه اشنا شدم و فعلا نظر خاصی ندارم

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

بی اشتهایی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

برای فرزند دخترم مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

فعلا بعد از ۵جلسه به نتیجه نرسیدیم

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

سلام پسر من وزنش 15کیلو کم بود قد کوتاه بود الان وزنش و قدش نرمال شده خیلی خیلی از آقا دکتر راضی هستیم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

واقعا دکتر خوش برخورد و خوبی هست وقت میزار برای معاینه،با حوصله هست به تک تک سوالات جواب میده کارش عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

واقغان

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

تازه درمان رو شروع کردیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

برا چکاب

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فعلن در حال

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

دکتر فوقالعاده عالی ،وقت میزارن برای مریض .من دخترم رو بردم و از همه چیز راضی بودم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

سرماخوردگی

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

سلام بسیار آقای دکتر خوش اخلاق باحوصله بودن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

برای چکاپ دخترم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

درمان نفخ

۱۳۹۹/۰۳/۰۵

ویزیت نوزاد

۱۳۹۸/۰۸/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۱

دو ماه میشه که درمان کم وزنی و کوتاه قدی پسرم رو شروع کردیم هم افزایش وزن داشته هم افزایش قد خداروشکر

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

فعلا خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای است

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

نوزاد را ویزیت کردن خیلی خوب بود

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

درحال معالجه

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

تحت درمان

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

فعلا در حال انجام آزمایش ها هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

با دقت و حوصله معاینه می نمایند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

پسرم وزن کم داشت ۷ سالشه تو ی ماه دو کیلو اضافه کرد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

نوزاد۳ماهم اسهال داشت آقای دکتر با یه قطره وشرکت دادن حال دخترمو خوب کردن

۱۴۰۳/۰۵/۰۹

دکتر خوبیه و با حوصله جوابگوی بیمار می باشن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

به شدت به دقت گوش کردن شرح حال دقیق وداروی درست همه جانبه بچه وویزیتکردن و به شدت راضی ام

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر عالی منشی فوق العاده ...

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

پسر من عفونت گوش داشت و درمان نشده بود آقای دکتر بسیار با حوصله و دقیق به صحبت های من گوش دادند و دارو تجویز کردند بسیار پزشک با حوصله و دقیقی هستند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

یک جلسه مراجعه کردم

۱۴۰۴/۰۶/۲۱

عالی بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بنده چند بار خدمت رسیدم یک سری نقاط قوت و یک سری نقاط ضعف مشاهده کردم نقاط ضعف آن تایم نبودن جناب دکتر می باشد و البته که ایشان پزشک حاذقی هستن و تشخیص های درست و به جایی دارند. لازم به ذکر است تشکر ویژه ای از منشی با اخلاق و با حوصله ایشان داشته باشم که نقاط مثبت جناب آقای دکتر میباشد

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

فعلا هیچ

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

خیلی خوش برخوردوبانوزادمهربون بود.داروی که برای گوارش دادخوب بودونفخ بچم کمترشد

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

عالی هستن فوق العاده

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۲

بسیار عالی هستند

۱۴۰۲/۰۴/۰۳

بسیار پزشک با حوصله و با دانشی هستن.دختر من رو که مدام سرما میخورد با یک نسخه به طور کامل درمان کردن.ممنونم ازشون

۱۴۰۲/۱۱/۰۵

عالی و حاذق و بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

درود وسپاس استاد بزرگوار ومسئولیت پذیر باتمام دقت ومهارت معاینه انجام میدهند .تحصص وفوق تخصص واقعی در عمل مهارت چشم گیری دارند.تشخیص بسیار عالی دارند .عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی ایزد نگهدار شما وخانواده گرامیتان باشد.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

اولین بار رفتم فعلا گفت آزمایش بده جواب بیار من نظر بدم

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

دکتر خیلی خوب وخوش اخلاق هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

سلام من دخترم استپ وزنی داشت رشد نمیکرد قد و وزنش کم بود به لطف دکتر دخترم قد و وزنش بالا رفت .ایشون بسیار ماهرو دقیق هستن .خیلی راضیم .

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دکتر خوبی هست فغان یک بار رفتیم بیماری آنزیم کبد

۱۴۰۳/۰۳/۳۱

برای درمان پسرم اومدم بسیار ریز بین هستش و تحت درمان میباشد

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

با سپاس فراوان از دکتر صادقی پسر من بیماری کولیت روده دارد وتحت درمان است دکتر صادقی با سوادترین وباتجربه ترین دکترها هستن خدا روشکر با علم دکتر پسرم روبه بهبودی رفته.

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

هنوز نتیجه نگرفتیم

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

پزشک معمولی و بی حوصله ای هستن من راضی نبودم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

دخترم یبوست داشت ،حالا با داروهای آقای دکتر خیلی بهتر شده ایشون خیلی صبور هستن و بسیار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

تشخیص بسیار دقیق و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

باداروهاشون دخترم حال بهتری دارد ، دل درد داشت.

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

بندهفعلایهجلسهخدمتآقایدکتررسیدمواقعاراضیم

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

خوب بودن

۱۴۰۳/۰۸/۱۷

تحت نظر آقای دکتر هستیم فعلا یک جلسه مراجعه کردیم برای کم وزنی پسرم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

جون پسرمو مدیون ایشون هستم .امیدی

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

دکتر خوبی هستن تشخیصشون عالیه من که راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

بی نظیر عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

بسیار حاذق

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

برای لاغری پسرم رفتم فعلا تحت نظر هست

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۲/۰۳

تحت نظرم

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دربیمارستان برای دخترم انداسکوپی انجام دادند

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

دل درد

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

یبوست شدید نوزاد ک خدا رو شکر ب تجویز دکتر بهتر شد

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

خود آقای دکتر و تشخیصشون خوب هست.

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

بسیار دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

هنوز به نتیجه نرسیدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

مشکل بیماری عفونی هنوز نتیجه حاصل نشده

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

کمبود وزن عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

فعلا تحت درمان هستیم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

ارتباط کلامی پزشک ضعیف مدت انتظار زیاد

۱۴۰۴/۰۱/۲۴
اطلاعات تکمیلی
نوبت دهی ۰۹۳۹۱۰۰۸۸۳۹-ویزیت۸۵۰۰۰۰تومان. طبق مصوبه انجمن کودکان
برای اندوسکوپی فوری با موبایل مطب تماس بگیرید.
– ویزیت از نوزاد تا بزرگسال، اندوسکوپی و کولونوسکوپی
– درمان چاقی و لاغری، بی اشتهایی، کبد چرب، بیماری های معده و روده . بوی بد دهان، رفلاکس، رشد و تکامل، زردی، کولیک،، یبوست. اسهال، نفخ، رژیم غذایی، افزایش قد، سرماخوردگی. بوتاکس معده. اسپارتینا
– فارغ التحصیل رشته گوارش و تغذیه از دانشگاه تهران.
– استاد هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز.
رتبه برتر دانشگاه
۲۵ سال سابقه کار بالینی
مولف کتاب های آموزشی و
چاپ مقاله در نشریات معتبر بین المللی
محل فعالیت:۱- بیمارستان باهنر (امام علی)
۲- مطب: چهارراه طالقانی . کوچه گلها. بنای ماندگار . ط۶
تماس مطب ۰۹۳۹۱۰۰۸۸۳۹ _ ۰۲۶۳۲۲۶۴۸۰۴
لطفا منشور اخلاقی حقوقی مطب مطالعه شود:
– طبق قانون مصوب وزارت بهداشت، مراجعه مجدد پس از ۴۸ساعت، تحت عنوان رویت آزمایش یا تکرار معاینه، مشمول پرداخت حق ویزیت جدید میباشد.
– حق ویزیت پزشک فوق تخصص کودکان طبق مصوبه انجمن پزشکان اطفال ایران میباشد.
– در صورت عدم رضایت از شرایط موجود با رعایت احترام متقابل قبل از ورود به اتاق پزشک ویزیت خود را کنسل نمایید و از بحث و مجادله بپرهیزید.
– مدت انتظار معمولا از ۵ دقیقه تا حداکثر دو ساعت بوده و به نظم زمان مراجعه شما عزیزان بستگی دارد.
– به علت رعایت حقوق معنوی سایر بیماران از پذیرش افراد تندخو و پرخاشگر معذوریم.
– پرداخت حق ویزیت پس از مطالعه منشور اخلاقی و حقوقی فوق به معنی قبول قوانین فوق میباشد .
پیشاپیش از صبوری و متانت شما سپاسگزاریم.
زمان انتظار در مطب حدود نیم الی یک ساعت میباشد
کرجچهارراه طالقانی - کوچه گلها- بنای ماندگار ط ۶
عصر‌ها
(شنبه تا ۵ شنبه)
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۱

    دکتر حمید رضا صادقی، فوق‌تخصص گوارش و تغذیه کودکان در کرج، خدمات تشخیصی و درمانی بیماری‌های گوارشی، تغذیه و رشد را ارائه می‌دهد.

    دکتر حمید رضا صادقی با درجه فوق‌تخصص گوارش و تغذیه کودکان و نوجوانان، در شهر کرج به ارائه خدمات تخصصی در زمینه تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی، کبدی و تغذیه‌ای از نوزادی تا نوجوانی می‌پردازد. ایشان با سابقه‌ای بیش از ۲۵ سال در حوزه پزشکی و فعالیت به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز، نقش مهمی در ارتقاء سلامت کودکان این منطقه ایفا کرده‌اند.

    در مطب دکتر صادقی، ارزیابی رشد و تکامل کودکان، درمان مشکلات شایع مانند رفلاکس، یبوست، اسهال، نفخ، بی‌اشتهایی، چاقی و لاغری، بیماری‌های کبد و روده، و همچنین مشاوره‌های تخصصی تغذیه‌ای انجام می‌شود. انجام اندوسکوپی، کولونوسکوپی و بوتاکس معده نیز از جمله خدمات پیشرفته‌ای است که تحت نظر ایشان صورت می‌گیرد. نوبت‌دهی آنلاین برای بیماران فراهم شده تا مراجعه‌کنندگان بتوانند با سهولت بیشتری از خدمات بهره‌مند شوند.

    دکتر صادقی با تمرکز بر اخلاق حرفه‌ای و رعایت حقوق بیماران، تلاش می‌کند تا محیطی آرام و منظم برای خانواده‌ها فراهم سازد. بیماران می‌توانند با اطمینان خاطر برای بررسی و درمان مشکلات گوارشی و تغذیه‌ای فرزندان‌شان به مطب ایشان در کرج مراجعه کنند.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر حمید رضا صادقی چه بیماری‌هایی را در کودکان درمان می‌کند؟

    ایشان بیماری‌های گوارشی، کبدی، تغذیه‌ای مانند رفلاکس، یبوست، اسهال، کبد چرب و مشکلات رشد را درمان می‌کنند.

    آیا امکان دریافت نوبت آنلاین برای ویزیت وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعه به مطب در کرج اقدام کنند.

    چه خدمات تخصصی گوارشی در مطب ارائه می‌شود؟

    انجام اندوسکوپی، کولونوسکوپی، مشاوره تغذیه و درمان اختلالات رشد و تغذیه از جمله خدمات تخصصی مطب است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    زمان انتظار در مطب حدود نیم الی یک ساعت میباشد

    چهارراه طالقانی - کوچه گلها- بنای ماندگار ط ۶

    زمان انتظار در مطب حدود نیم الی یک ساعت میباشد

    چهارراه طالقانی - کوچه گلها- بنای ماندگار ط ۶