۶۷۳ نفر
دکتر مژگان صباغیان

دکتر مژگان صباغیان

فوق تخصص گوارش کودکان

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۳۴۱۸
۳۴۵ نفر

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۶

یبوست خوب شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

نظری ندارم

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

دکتر خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

مشکل گوارش داشتند ادامه دارد

۱۳۹۹/۰۳/۰۳

مشکل معده که با اولین ویزیت بهبود یافتم

۱۳۹۷/۰۳/۲۶

مشکل کمبود وزن دخترم که ازمایش نوشتن و تازه میخوام ازمایش رو نشون بدم

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

پسرم کوچیک بودد برای مشگل بوی بدنش بردم پیشش

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

فعلا درحال بررسی و ازمایش از دختر دو سالمهستیم.اما تعریفشون شنیدم

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

مشکل بلغم در مدفوغ کودک که خوشبختانه خوب شدن

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

بسیار در تشخیص قوی هستند و معالج عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

دکتر خوبیست

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

مشکل یبوست مزمنی که یک سال ادامه داشت با یک نسخه کاملا بیماری برطرف شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

دکتر بسیار بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مشکل کولیت روده

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

دخترم مشکل معده داشت

۱۳۹۹/۰۸/۱۱

نتیجه عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

فعلا تحت درمان

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

من دخترم یبوست شدید داره که الان یک ساله با پودر و دارو مشکلش حل شده و هنوز دوره ی درمانش ادامه داره نمیدونم بعد از قطع داروهاش خوب میشه یا نه

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

مشکل سوزش ادراری دخترم .که ایشان تشخیص دادن از حساسیت غذایی هست وآنتی بیوتیکی که دکتر قبلی تجویز کرده بودن و قطع کردن و خدا رو شکر دخترم خوب شد.

۱۳۹۸/۰۲/۲۶

دکتر عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر دقیق وریز بینی هستند برای سلیاک پسرم رفته بودم که خداروشکر سلیاک نبود

۱۳۹۹/۰۹/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

بسیار حاذق

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

دخترم مشکل داشت

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

با سلام وادب نوه من زیر نظر ایشون هست بهترین دکتر هستن

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۰۲/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

پسرم آلرژی شدید داشت هیچ دکتری متوجه نمیشد ولی خانوم دکتر کمک کرد به ما مشکلش حل شد همه دکترها میگفتن باید آندوسکوپی بشه

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

سرما خوردگی عالی درمان شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

با دورود بسیار حاذق و دانا تشخیص و تجویز عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

مشکل روده داشتیم خوب شد.

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

میکروب معده خوب

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

یبوست شدید وبهبود نسبی

۱۳۹۹/۰۳/۱۹

مشگل گوارش

۱۳۹۷/۱۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالی هستن در تشخیص

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

من راضی بودم

۱۳۹۷/۰۹/۱۸

خوب بود

۱۳۹۸/۰۳/۲۸

عالی و فوق العاده ه

۱۳۹۹/۰۲/۲۷

سلام الان نمیتونم نظری بدم دکتر خوبی هستن

۱۳۹۷/۰۵/۰۳

خوب هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

مشکل دخترم معده درد داره 2بار ویزیت شده

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

التهاب معده

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

بسیار با ارامش

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکترخیلی خوبیه واقعاپرفکته

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

خونریزی معده

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

مشکل میکروب معده داشتم با درمان ایشون برطرف شد الان بعد 4 سال باز مشکل معده دارم

۱۳۹۸/۰۱/۱۱

عدم رضایت

۱۳۹۸/۱۱/۲۷

سلام خانم دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

بسیار دکتر خوب ودانایی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۴

یبوست شدید دخترم. خدارو شکر درمان شد و مشکلش حل شد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

دخترم مشکر معده داشت وخوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۲

دکتر خیلی خوبیه

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

دکتر بسیار حاذق و قابل اعتمادی هستند یبوست پسر منو در چند ماه کامل درمان کردند

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۸/۱۰/۱۳

بیماری فرزندم خانم دکتر معجزه خداونده

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

بهترین و باسوادترین دکتر گوارش که به عمرم دیدم، سالها پیش موقعی که دکترها متوجه مشکل دخترم نشدند و دخترم داشت از دست میرفت خدا دکتر صباغیان را مثل فرشتهها فرستاد و با دانش و سوادشون سریع تشخیص دادند که مشکل دختر من چی بوده و درمان رو سریعا شروع کردند و جون دخترم رو مدیون ایشون هستیم، تا به حال هم دهها مریض از آشناهامون رو معرفی کردیم پیش ایشون و خدارو شکر نتیجه خوب گرفتند، خودم هم تحت نظر ایشون هستم، به غیر از اطفال، بزرگسال هم پذیرش دارند

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

کارشون عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

دکتر خوب و

۱۳۹۹/۰۴/۲۱

با تجویز خانم دکتر، آندوسکوپی کردم دخترم رو متوجه شدیم التهاب مری داشته طی یک سال درمان با خانم دکتر خداروشکر خوب شد من از درمانشون راضیم

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

عالی بودند

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

خانم دکتر صباغیان دکتر خوبی هستند تشخیص ایشان خوبه بنده معده ام مشگل داشت به کمک خدا توسط خانم دکتر خوب شدم.

۱۴۰۰/۰۴/۱۶

راضی بودم

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

فعلا هیچی

۱۳۹۸/۰۱/۰۵

دخترم مشکل گوارشی داشت که به لطف خدا و نظرات دکتر بهبود پیدا کرد

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

تازه رفتم .ایشون برام سونوگرافی و آزمایش نوشتن دل درد دارم

۱۳۹۹/۱۲/۲۱

بد نبود

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و به لطف تشخیص دقیق و بموقع ایشون دختر من از مبلا شدن به مشکلات جدی کبدو گوارشی نجات دادن واقعا از ایشان کمال تشکر و قدر دانی رو دارم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

خوبه ولی توپ نیست

۱۳۹۸/۱۱/۰۴

بهترینم

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

کارشون و تشخیصشون عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

برای بیمار بعد از ویزیت هم وقت میذارن توی واتس آپ اینش خیلی خوبه

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

بسیار عالی و صبور

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

عالی تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

بسیارعالی بودند

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

دکتر خوب و با تجربه ای هستن

۱۳۹۸/۱۲/۱۳

فعلا تحت درمان

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

خیلی خ

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

تشخیص درست فعلا دارو نداده برای میکروب معده .

۱۳۹۷/۰۹/۲۹

دختروپسرم تا شانزده سالگی تحت نظرایشون بودن و من واقعا ازشون بابت تشخیصها و طبابشون متشکرم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بهترین دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

باید جواب ازمایش نشون بدیم

۱۳۹۹/۰۷/۲۳

خیلی عالی و باتجربه بایکبار مراجعه مشکل برطرف شد

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

زخم معده خوب شد

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

دکتر خوبی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

معده درد شدید داشتم اندوسکپی کردم پیش خانوم دکتر و با مصرف یک دوره دارو مشکلم بر طرف شد

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

یبوست و بی اشتهایی دخترم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

دخترم عفونت معده داشت.همچنان مشکل معده را داره

۱۳۹۷/۱۱/۱۵

تشخیص ایشون در خصوص گوارش اطفال بینظیره

۱۳۹۸/۰۳/۱۸

عالی وباتجربه

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

برای یبوست دخترم درمانش خوب بوده

۱۳۹۹/۰۹/۱۷

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

با سلام ایشان دکتر بسیار خوبی هستند,پسر من از بدو تولد آلرژی داشتند که خداروشکر زیر نظر ایشان درمان شدند.

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

خوب است

۱۳۹۹/۰۱/۳۱

ورم روده

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عالی بودن

۱۳۹۸/۱۲/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

عالی بود

۱۳۹۷/۰۲/۱۴

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۱/۰۶

سلام من ازپرسنل بیمارستان کودکان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۱۳

بسیاز دکتر باتجربه وبامهارت بالایی هستن

۱۳۹۹/۱۲/۲۶

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

بهترین دکتر گوارش هستن رفتارشونم عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

برای آندوسکوپی رفتم و خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

برخورد و تشخیص خوب بود، روند درمان فعلا ادامه دارد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷

هنوزدوران درمان کامل نشده

۱۴۰۰/۱۰/۱۷

اعلب بچه ها را می اوردم.خوب بود دکتر با هوشیه

۱۳۹۸/۰۴/۱۸

فعلا در حال درمانیم

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

پسرم رو آندوسکوپی کرد،دارو داد،خداروشکر خوب شد،مشکل زخم معده داشت،5سالش بود

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

عالی و به خیلی ها هم پیشنهادشو دادم

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۶/۰۹

هلکوباکتر معده

۱۳۹۹/۰۲/۲۸

دقت خوبی در معاینه دارند

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

دختر خواهر من از خیلی کوچیکی تحت نظر دکتر صباغیان بود و خواهرم کلییی ازشون راضیه بهترینن

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

آندوسکوپ معده روده

۱۳۹۸/۱۱/۲۱

سلام خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

دخترم تو بچگی مریض شده بود هردکتری بردم خوب نشد فقط خانم دکتر صباغیان تشخیص دادن و حال دخترم خوب شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

دختر مشکل گوارشی داشت که خداروشکر بهتر شده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

کودکم مشکل گوارش داشت

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

عالی است مشگل گوارش داشتیم برطرف شده است

۱۳۹۹/۱۰/۱۹

هنوز روند درمان کامل نشده

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

فرزندم یوبوست شدید داشت که توسط دکتر صباغیان درمان شد

۱۳۹۷/۱۰/۲۰

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

دکتری صبور و کاربلد

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

سلام بچه ام مشکل گوارش داشت پیش خانم دکتر بردم خوب شد راضی ام

۱۳۹۹/۰۲/۱۳

خوب بود

۱۳۹۷/۰۶/۰۶

پسر بزرگم تحت نظر ایشان بودند

۱۳۹۹/۰۶/۰۶

دکتر بسیار فهیم و با تجربه ودانیی هستن من دوستشون دارم

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

عالی اهواز هیچ دکتری نتونست منو درمان کنه اما خدا رو شکر با وجود ایشون حالم خیلی خوب شد

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

یه جلسه رفتم برای یبوست دخترم. معاینه نکرد فقط آزمایش نوشت

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

درحال درمان

۱۳۹۹/۰۷/۲۳

بسیار دکتر عای و فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

دکتر خوبی هستن

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

عالی عالی عالی با یک نسخه خوب شد نوزادم بااینکه قبلش 5تا دکتر دیگه برده بودم و با داروهای گرون قیمت خوب نشده بود

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

گوارش، خوبه

۱۳۹۹/۱۱/۲۹

پسرم کبد چرب داشت و در عرض دو ماه گرید تغییر کرد و بسیار راضی و خوشحال هستم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

فعلا راضیم

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

دخترم بیماری سلیاک داره الان تحت درمان هست خداروشکر خیلی بهترشده عالیه دکترصباغیان

۱۳۹۷/۱۱/۱۳

فعلا درمان قطعی صورت نگرفته

۱۳۹۹/۱۲/۰۹

عالی هست ایشون

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

تنبلی روده

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

عاااالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

خیلی ازشون راضی ام

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

پسرم مشکل یبوست داشت فقط یکباررفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم

۱۳۹۹/۰۵/۱۹

پزشک دقیق و صبور و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۱
آدرس و تلفن مطب دکتر مژگان صباغیان
کرجگوهردشت - فاز ۲ - نبش خیابان هشتم _ ضلع جنوب شرقی میدان رستاخیز _ پلاک ۲۸۴
شنبه تا چهار شنبه ساعت: ۱۰:۳۰ الی ۱۳ ظهر و ۱۵:۳۰ الی ۲۰ عصر
پنج شنبه ساعت: ۱۵:۳۰ الی ۲۰ بعداز ظهر
زمان انتظار در مطب حدود یک الی دوساعت میباشد
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر مژگان صباغیان را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر اسماعیل ایدنی ریه و دستگاه تنفسی جناب آقای دکتر اسماعیل ایدنی
    جناب آقای دکتر مرتضی مازوچی جراحی عمومی جناب آقای دکتر مرتضی مازوچی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    گوهردشت - فاز ۲ - نبش خیابان هشتم _ ضلع جنوب شرقی میدان رستاخیز _ پلاک ۲۸۴