مشکل کمبود وزن دخترم که ازمایش نوشتن و تازه میخوام ازمایش رو نشون بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
پسرم کوچیک بودد برای مشگل بوی بدنش بردم پیشش
۱۳۹۹/۰۸/۰۳
فعلا درحال بررسی و ازمایش از دختر دو سالمهستیم.اما تعریفشون شنیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
مشکل بلغم در مدفوغ کودک که خوشبختانه خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
بسیار در تشخیص قوی هستند و معالج عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
مشکل یبوست مزمنی که یک سال ادامه داشت
با یک نسخه کاملا بیماری برطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
مشکل کولیت روده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
دخترم مشکل معده داشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۱
نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
من دخترم یبوست شدید داره که الان یک ساله با پودر و دارو مشکلش حل شده و هنوز دوره ی درمانش ادامه داره نمیدونم بعد از قطع داروهاش خوب میشه یا نه
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
مشکل سوزش ادراری دخترم .که ایشان تشخیص دادن از حساسیت غذایی هست وآنتی بیوتیکی که دکتر قبلی تجویز کرده بودن و قطع کردن و خدا رو شکر دخترم خوب شد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
دکتر دقیق وریز بینی هستند برای سلیاک پسرم رفته بودم که خداروشکر سلیاک نبود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
دخترم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
با سلام وادب نوه من زیر نظر ایشون هست بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
پسرم آلرژی شدید داشت هیچ دکتری متوجه نمیشد ولی خانوم دکتر کمک کرد به ما مشکلش حل شد همه دکترها میگفتن باید آندوسکوپی بشه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
سرما خوردگی عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
با دورود بسیار حاذق و دانا تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
مشکل روده داشتیم خوب شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
میکروب معده
خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
یبوست شدید وبهبود نسبی
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
مشگل گوارش
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
من راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۸
خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۸
عالی و فوق العاده ه
۱۳۹۹/۰۲/۲۷
سلام الان نمیتونم نظری بدم
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۰۳
خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲
مشکل دخترم معده درد داره 2بار ویزیت شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
التهاب معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
بسیار با ارامش
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکترخیلی خوبیه واقعاپرفکته
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
خونریزی معده
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
مشکل میکروب معده داشتم با درمان ایشون برطرف شد الان بعد 4 سال باز مشکل معده دارم
۱۳۹۸/۰۱/۱۱
عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۷
سلام خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
بسیار دکتر خوب ودانایی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
یبوست شدید دخترم. خدارو شکر درمان شد و مشکلش حل شد
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
دخترم مشکر معده داشت وخوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲
دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
دکتر بسیار حاذق و قابل اعتمادی هستند یبوست پسر منو در چند ماه کامل درمان کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۳
بیماری فرزندم خانم دکتر معجزه خداونده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
بهترین و باسوادترین دکتر گوارش که به عمرم دیدم، سالها پیش موقعی که دکترها متوجه مشکل دخترم نشدند و دخترم داشت از دست میرفت خدا دکتر صباغیان را مثل فرشتهها فرستاد و با دانش و سوادشون سریع تشخیص دادند که مشکل دختر من چی بوده و درمان رو سریعا شروع کردند و جون دخترم رو مدیون ایشون هستیم، تا به حال هم دهها مریض از آشناهامون رو معرفی کردیم پیش ایشون و خدارو شکر نتیجه خوب گرفتند، خودم هم تحت نظر ایشون هستم، به غیر از اطفال، بزرگسال هم پذیرش دارند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
دکتر خوب و
۱۳۹۹/۰۴/۲۱
با تجویز خانم دکتر، آندوسکوپی کردم دخترم رو متوجه شدیم التهاب مری داشته طی یک سال درمان با خانم دکتر خداروشکر خوب شد من از درمانشون راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
خانم دکتر صباغیان دکتر خوبی هستند تشخیص ایشان خوبه بنده معده ام مشگل داشت به کمک خدا توسط خانم دکتر خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰
فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵
دخترم مشکل گوارشی داشت که به لطف خدا و نظرات دکتر بهبود پیدا کرد
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و به لطف تشخیص دقیق و بموقع ایشون دختر من از مبلا شدن به مشکلات جدی کبدو گوارشی نجات دادن واقعا از ایشان کمال تشکر و قدر دانی رو دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
خوبه ولی توپ نیست
۱۳۹۸/۱۱/۰۴
بهترینم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷
کارشون و تشخیصشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
برای بیمار بعد از ویزیت هم وقت میذارن توی واتس آپ اینش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲
بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
عالی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱
بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹
دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۳
فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
خیلی خ
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تشخیص درست فعلا دارو نداده برای میکروب معده
.
۱۳۹۷/۰۹/۲۹
دختروپسرم تا شانزده سالگی تحت نظرایشون بودن و من واقعا ازشون بابت تشخیصها و طبابشون متشکرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
باید جواب ازمایش نشون بدیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
خیلی عالی و باتجربه بایکبار مراجعه مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
زخم معده خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
معده درد شدید داشتم اندوسکپی کردم پیش خانوم دکتر و با مصرف یک دوره دارو مشکلم بر طرف شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
یبوست و بی اشتهایی دخترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱
دخترم عفونت معده داشت.همچنان مشکل معده را داره
۱۳۹۷/۱۱/۱۵
تشخیص ایشون در خصوص گوارش اطفال بینظیره
۱۳۹۸/۰۳/۱۸
عالی
وباتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
برای یبوست دخترم درمانش خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
با سلام ایشان دکتر بسیار خوبی هستند,پسر من از بدو تولد آلرژی داشتند که خداروشکر زیر نظر ایشان درمان شدند.
۱۳۹۹/۰۲/۱۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۳۱
ورم روده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۹
عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۴
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶
سلام من ازپرسنل بیمارستان کودکان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳
بسیاز دکتر باتجربه وبامهارت بالایی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶
دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
بهترین دکتر گوارش هستن رفتارشونم عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
برای آندوسکوپی رفتم و خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
برخورد و تشخیص خوب بود، روند درمان فعلا ادامه دارد
۱۳۹۷/۱۲/۰۷
هنوزدوران درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
اعلب بچه ها را می اوردم.خوب بود دکتر با هوشیه
۱۳۹۸/۰۴/۱۸
فعلا در حال درمانیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶
پسرم رو آندوسکوپی کرد،دارو داد،خداروشکر خوب شد،مشکل زخم معده داشت،5سالش بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
عالی و به خیلی ها هم پیشنهادشو دادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۹
هلکوباکتر معده
۱۳۹۹/۰۲/۲۸
دقت خوبی در معاینه دارند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱
مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۴/۰۸
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
دختر خواهر من از خیلی کوچیکی تحت نظر دکتر صباغیان بود و خواهرم کلییی ازشون راضیه بهترینن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
آندوسکوپ معده روده
۱۳۹۸/۱۱/۲۱
سلام خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷
دخترم تو بچگی مریض شده بود هردکتری بردم خوب نشد فقط خانم دکتر صباغیان تشخیص دادن و حال دخترم خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
دختر مشکل گوارشی داشت که خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
کودکم مشکل گوارش داشت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
عالی است مشگل گوارش داشتیم برطرف شده است
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
هنوز روند درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
فرزندم یوبوست شدید داشت که توسط دکتر صباغیان درمان شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۰
عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۷
دکتری صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
سلام بچه ام مشکل گوارش داشت پیش خانم دکتر بردم خوب شد راضی ام
۱۳۹۹/۰۲/۱۳
خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۶
پسر بزرگم تحت نظر ایشان بودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۶
دکتر بسیار فهیم و با تجربه ودانیی هستن من دوستشون دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
عالی اهواز هیچ دکتری نتونست منو درمان کنه اما خدا رو شکر با وجود ایشون حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
یه جلسه رفتم برای یبوست دخترم. معاینه نکرد فقط آزمایش نوشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۳
بسیار دکتر عای و فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عالی عالی عالی با یک نسخه خوب شد نوزادم بااینکه قبلش 5تا دکتر دیگه برده بودم و با داروهای گرون قیمت خوب نشده بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸
گوارش، خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹
پسرم کبد چرب داشت و در عرض دو ماه گرید تغییر کرد و بسیار راضی و خوشحال هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹
فعلا راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
دخترم بیماری سلیاک داره الان تحت درمان هست خداروشکر خیلی بهترشده عالیه دکترصباغیان
۱۳۹۷/۱۱/۱۳
فعلا درمان قطعی صورت نگرفته
۱۳۹۹/۱۲/۰۹
عالی هست ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
تنبلی روده
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
پسرم مشکل یبوست داشت فقط یکباررفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم
خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۶یبوست خوب شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۸نظری ندارم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۶مشکل گوارش داشتند ادامه دارد
۱۳۹۹/۰۳/۰۳مشکل معده که با اولین ویزیت بهبود یافتم
۱۳۹۷/۰۳/۲۶مشکل کمبود وزن دخترم که ازمایش نوشتن و تازه میخوام ازمایش رو نشون بدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴پسرم کوچیک بودد برای مشگل بوی بدنش بردم پیشش
۱۳۹۹/۰۸/۰۳فعلا درحال بررسی و ازمایش از دختر دو سالمهستیم.اما تعریفشون شنیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸مشکل بلغم در مدفوغ کودک که خوشبختانه خوب شدن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱بسیار در تشخیص قوی هستند و معالج عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۱/۲۳مشکل یبوست مزمنی که یک سال ادامه داشت با یک نسخه کاملا بیماری برطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۱دکتر بسیار بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مشکل کولیت روده
۱۴۰۰/۰۷/۱۶دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۸دخترم مشکل معده داشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۱نتیجه عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۱۲/۲۶من دخترم یبوست شدید داره که الان یک ساله با پودر و دارو مشکلش حل شده و هنوز دوره ی درمانش ادامه داره نمیدونم بعد از قطع داروهاش خوب میشه یا نه
۱۳۹۹/۱۲/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹مشکل سوزش ادراری دخترم .که ایشان تشخیص دادن از حساسیت غذایی هست وآنتی بیوتیکی که دکتر قبلی تجویز کرده بودن و قطع کردن و خدا رو شکر دخترم خوب شد.
۱۳۹۸/۰۲/۲۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر دقیق وریز بینی هستند برای سلیاک پسرم رفته بودم که خداروشکر سلیاک نبود
۱۳۹۹/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۱پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دخترم مشکل داشت
۱۴۰۰/۰۱/۰۲با سلام وادب نوه من زیر نظر ایشون هست بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۹/۰۹خیلی دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱پسرم آلرژی شدید داشت هیچ دکتری متوجه نمیشد ولی خانوم دکتر کمک کرد به ما مشکلش حل شد همه دکترها میگفتن باید آندوسکوپی بشه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶سرما خوردگی عالی درمان شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۶با دورود بسیار حاذق و دانا تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل روده داشتیم خوب شد.
۱۳۹۹/۱۱/۱۷میکروب معده خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۶یبوست شدید وبهبود نسبی
۱۳۹۹/۰۳/۱۹مشگل گوارش
۱۳۹۷/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستن در تشخیص
۱۴۰۰/۰۹/۳۰من راضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۳/۲۸عالی و فوق العاده ه
۱۳۹۹/۰۲/۲۷سلام الان نمیتونم نظری بدم دکتر خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۵/۰۳خوب هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲مشکل دخترم معده درد داره 2بار ویزیت شده
۱۴۰۰/۱۰/۰۶التهاب معده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار با ارامش
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکترخیلی خوبیه واقعاپرفکته
۱۳۹۷/۱۱/۱۳خونریزی معده
۱۴۰۰/۰۶/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل میکروب معده داشتم با درمان ایشون برطرف شد الان بعد 4 سال باز مشکل معده دارم
۱۳۹۸/۰۱/۱۱عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۱/۲۷سلام خانم دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۳۱خوب بودند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بسیار دکتر خوب ودانایی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۴یبوست شدید دخترم. خدارو شکر درمان شد و مشکلش حل شد
۱۳۹۷/۱۲/۱۳دخترم مشکر معده داشت وخوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر بسیار حاذق و قابل اعتمادی هستند یبوست پسر منو در چند ماه کامل درمان کردند
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۰/۱۳بیماری فرزندم خانم دکتر معجزه خداونده
۱۳۹۹/۱۱/۲۱بهترین و باسوادترین دکتر گوارش که به عمرم دیدم، سالها پیش موقعی که دکترها متوجه مشکل دخترم نشدند و دخترم داشت از دست میرفت خدا دکتر صباغیان را مثل فرشتهها فرستاد و با دانش و سوادشون سریع تشخیص دادند که مشکل دختر من چی بوده و درمان رو سریعا شروع کردند و جون دخترم رو مدیون ایشون هستیم، تا به حال هم دهها مریض از آشناهامون رو معرفی کردیم پیش ایشون و خدارو شکر نتیجه خوب گرفتند، خودم هم تحت نظر ایشون هستم، به غیر از اطفال، بزرگسال هم پذیرش دارند
۱۳۹۹/۰۸/۲۰کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶دکتر خوب و
۱۳۹۹/۰۴/۲۱با تجویز خانم دکتر، آندوسکوپی کردم دخترم رو متوجه شدیم التهاب مری داشته طی یک سال درمان با خانم دکتر خداروشکر خوب شد من از درمانشون راضیم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عالی بودند
۱۳۹۹/۰۸/۰۵دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷خانم دکتر صباغیان دکتر خوبی هستند تشخیص ایشان خوبه بنده معده ام مشگل داشت به کمک خدا توسط خانم دکتر خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۶راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۰فعلا هیچی
۱۳۹۸/۰۱/۰۵دخترم مشکل گوارشی داشت که به لطف خدا و نظرات دکتر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۰/۰۳/۱۷تازه رفتم .ایشون برام سونوگرافی و آزمایش نوشتن دل درد دارم
۱۳۹۹/۱۲/۲۱بد نبود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستن و به لطف تشخیص دقیق و بموقع ایشون دختر من از مبلا شدن به مشکلات جدی کبدو گوارشی نجات دادن واقعا از ایشان کمال تشکر و قدر دانی رو دارم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹خوبه ولی توپ نیست
۱۳۹۸/۱۱/۰۴بهترینم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کارشون و تشخیصشون عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۹برای بیمار بعد از ویزیت هم وقت میذارن توی واتس آپ اینش خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۷/۲۲بسیار عالی و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۰۸عالی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۱بسیارعالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوب و با تجربه ای هستن
۱۳۹۸/۱۲/۱۳فعلا تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۴خیلی خ
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تشخیص درست فعلا دارو نداده برای میکروب معده .
۱۳۹۷/۰۹/۲۹دختروپسرم تا شانزده سالگی تحت نظرایشون بودن و من واقعا ازشون بابت تشخیصها و طبابشون متشکرم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۶باید جواب ازمایش نشون بدیم
۱۳۹۹/۰۷/۲۳خیلی عالی و باتجربه بایکبار مراجعه مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۹زخم معده خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوبی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲معده درد شدید داشتم اندوسکپی کردم پیش خانوم دکتر و با مصرف یک دوره دارو مشکلم بر طرف شد
۱۳۹۸/۱۰/۲۰یبوست و بی اشتهایی دخترم
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دخترم عفونت معده داشت.همچنان مشکل معده را داره
۱۳۹۷/۱۱/۱۵تشخیص ایشون در خصوص گوارش اطفال بینظیره
۱۳۹۸/۰۳/۱۸عالی وباتجربه
۱۴۰۰/۱۱/۲۷برای یبوست دخترم درمانش خوب بوده
۱۳۹۹/۰۹/۱۷عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۲۱کارشون خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱با سلام ایشان دکتر بسیار خوبی هستند,پسر من از بدو تولد آلرژی داشتند که خداروشکر زیر نظر ایشان درمان شدند.
۱۳۹۹/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۳خوب است
۱۳۹۹/۰۱/۳۱ورم روده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی بودن
۱۳۹۸/۱۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۹عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۱۴مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۶سلام من ازپرسنل بیمارستان کودکان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۱۳بسیاز دکتر باتجربه وبامهارت بالایی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۱بهترین دکتر گوارش هستن رفتارشونم عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۱۸برای آندوسکوپی رفتم و خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برخورد و تشخیص خوب بود، روند درمان فعلا ادامه دارد
۱۳۹۷/۱۲/۰۷هنوزدوران درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۱۰/۱۷اعلب بچه ها را می اوردم.خوب بود دکتر با هوشیه
۱۳۹۸/۰۴/۱۸فعلا در حال درمانیم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶پسرم رو آندوسکوپی کرد،دارو داد،خداروشکر خوب شد،مشکل زخم معده داشت،5سالش بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی و به خیلی ها هم پیشنهادشو دادم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۹هلکوباکتر معده
۱۳۹۹/۰۲/۲۸دقت خوبی در معاینه دارند
۱۳۹۹/۰۷/۰۱مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دختر خواهر من از خیلی کوچیکی تحت نظر دکتر صباغیان بود و خواهرم کلییی ازشون راضیه بهترینن
۱۴۰۰/۰۷/۰۷آندوسکوپ معده روده
۱۳۹۸/۱۱/۲۱سلام خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۷دخترم تو بچگی مریض شده بود هردکتری بردم خوب نشد فقط خانم دکتر صباغیان تشخیص دادن و حال دخترم خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۲دختر مشکل گوارشی داشت که خداروشکر بهتر شده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶کودکم مشکل گوارش داشت
۱۴۰۰/۰۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی است مشگل گوارش داشتیم برطرف شده است
۱۳۹۹/۱۰/۱۹هنوز روند درمان کامل نشده
۱۳۹۹/۱۱/۰۷فرزندم یوبوست شدید داشت که توسط دکتر صباغیان درمان شد
۱۳۹۷/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۷دکتری صبور و کاربلد
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام بچه ام مشکل گوارش داشت پیش خانم دکتر بردم خوب شد راضی ام
۱۳۹۹/۰۲/۱۳خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۰۶پسر بزرگم تحت نظر ایشان بودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۶دکتر بسیار فهیم و با تجربه ودانیی هستن من دوستشون دارم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی اهواز هیچ دکتری نتونست منو درمان کنه اما خدا رو شکر با وجود ایشون حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۱یه جلسه رفتم برای یبوست دخترم. معاینه نکرد فقط آزمایش نوشت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۳بسیار دکتر عای و فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۱۴دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی عالی عالی با یک نسخه خوب شد نوزادم بااینکه قبلش 5تا دکتر دیگه برده بودم و با داروهای گرون قیمت خوب نشده بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۸گوارش، خوبه
۱۳۹۹/۱۱/۲۹پسرم کبد چرب داشت و در عرض دو ماه گرید تغییر کرد و بسیار راضی و خوشحال هستم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹فعلا راضیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳دخترم بیماری سلیاک داره الان تحت درمان هست خداروشکر خیلی بهترشده عالیه دکترصباغیان
۱۳۹۷/۱۱/۱۳فعلا درمان قطعی صورت نگرفته
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عالی هست ایشون
۱۳۹۹/۱۱/۱۸تنبلی روده
۱۳۹۹/۰۶/۱۶عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۰۲/۲۲پسرم مشکل یبوست داشت فقط یکباررفتم هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۳۹۹/۰۵/۱۹پزشک دقیق و صبور و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۱