برای دریافت نوبت از دکتر مهشید دارابی متخصص کودکان و نوزادان در کرج، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر مهشید دارابی متخصص کودکان و نوزادان در کرج: شاهین ویلا، خیابان قلم، بین دهم و یازدهم شرقی، پلاک 304، طبقه 1
تلفنهای مطب دکتر مهشید دارابی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شاهین ویلا، خیابان قلم، بین دهم و یازدهم شرقی، پلاک ۳۰۴، طبقه ۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱بهتر از حد انتظار من بودن، خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۱۱/۲۹دکتری کاربلد، مهربان و باحوصله هستند. فضای مطب ایشان هم برای بچهها جذاب است.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷پسرم تب و بی قراری داشت، تشخیص عفونت گوش گذاشتن، از معاینه و توضیحها راصی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸روش شستشوی بینی که به پسرم یاد دادن باعث شد دیگه مثل قبل دچار سرماخوردگی های پشت سر هم نشه. عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خانم دکتر با آرامش و توجه معاینه می کنن و خیلی مهربونن. تشخیصهاشون هم خوبه.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خانم دکتر حس آرامش بخش و قابل اعتمادی میده، هر وقت بیماری مهم یا شدید باشه، خودشون پیگیری می کنن که خوب شده یا نه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵نوزادم رو برای ویزیت بعد از تولد و یکماهگی پیش ایشون بردم، خیلی خوب و با حوصله توضیح میدن و دقیق معاینه می کنن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۳دکتر خیلی خوبن، بچه هام هم دوستشون دارن و مریض که میشن راحت میان که بریم دکتر.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳من برای فرزندم به دکتر مهشید دارابی مراجعه کردم و از همه جنبهها کاملا رضایت داشتم. ایشان پزشکی بسیار حاذق، دقیق و با تجربه هستند و تشخیصهایشان کاملا حرفهای و درست بود. برخورد بسیار مهربان، صبور و دلسوزانهای با کودک و والدین دارند که باعث آرامش خاطر میشود. محیط مطب بسیار تمیز، آرام و مناسب کودکان است و نظم خوبی در پذیرش بیماران وجود دارد. همچنین منشی مطب بسیار خوشبرخورد، باحوصله و آگاه هستند و با راهنماییهای دقیق خود روند مراجعه را بسیار آسان میکنند. از صمیم قلب از دکتر دارابی و تیم محترم ایشان تشکر میکنم و ایشان را به همه والدینی که به دنبال یک متخصص اطفال متعهد و حرفهای هستند، توصیه میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار عالی، خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۱۰/۱۷پسرم مشکل آلرژی داشت، خیلی سرفه میکرد، خیلی اذیت بود. تشخیص و تجویز اسپری ایشون خیلی کمکش کرد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خانم دکتر به حرف من مادر در مورد مشکل پسرم خیلی با حوصله گوش دادند و با داروی خوبی که دادند در حال درمان است خداروشکر. عالی هست این دکتر.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵نوزادم کولیک داشت، با راهنمایی و دارو خوب شدن. خیالم راحت شد. ممنون از دکتر دارابی عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دخترم هر علامتی پیدا می کنه میبرم پیش خانم دکتر، به معاینه و تشخیصش اعتماد دارم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار عالی مهربان و با صبر و حوصله راهنمایی میکنن و من خیلی راضی بودم ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۸ایشون خیلی با حوصله هستند و تشخیصشون عالیه. خیلی خوش و برخورد و مهربان.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶دکتر فوق العاده دقیق و هوشمندی هستند و به واسطه ی اخلاق خوبشون بسیار راحت با بچه ارتباط میگیرن و تشخیص عاااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بادقت و کامل ویزیت کردند، بسیار با اخلاق هم هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۰خیلی دقیق هستن و با صبر و حوصله توضیح میدن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۸برای شب ادراری رفتیم پیش شون، خدا رو شکر خیلی راضیم و حس خوبی دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خانم دکترعالین. دخترم نارس به دنیا اومد و هربار که مریض میشه خیلی نگران میشم ولی با آموزشهایی که خانم دکتر میدن و تشخیص خوبشون آروم میشم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵برای علائم گوارشی پسرم رفتم، توصیه ها مفید بود. فضای مطب قشنگه پسرم خوشش اومده.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خیلی راضیم به خاطر معاینه خوب و توضیح دادنشون، بچه هام رو همیشه برای ویزیت میبرم پیش خانم دکتر.
۱۴۰۴/۱۱/۲۹برای زردی و ویزیت نوزادم رفتیم، چون بچه اولمه خیلی نگران بودم اما با توصیه های ایشون الان فقط شیر خودم رو میدم و وضعیت دخترم هم خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۲۷یکی از بهترین تجربههای مراجعه به پزشک اطفال را داشتم. دکتر دارابی بسیار مهربان، دلسوز و دقیق هستند و تشخیص فوقالعادهای دارند. محیط مطب عالی و منشی هم بسیار خوشبرخورد و کاربلد هستند. از انتخاب ایشان واقعا خوشحالم و حتما توصیهشان میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰برای بی اشتهایی و مشکل وزن فرزندم مراجعه کردیم، دکتر با آرامش گوش دادن و خیلی خوب و باحوصله معاینه کردن، توصیه های لازم رو دادند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶برای رشد و چکاپ رفتیم، خانم دکتر خیلی خوب به سوالات گوش میده و جواب میده. راضی هستیم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷راضی هستیم، تشخیص خوبه، و فضای مطب هم کودکانه ست
۱۴۰۴/۱۱/۲۸یکی از با دقت ترین و با اخلاق ترین متخصصین کودک کرج هستن. بسیار با حوصله و دقت معاینه می کنن، تشخیص خیلی خوبی داشتن و همیشه دخترم با نسخه هاشون بهبود پیدا کرده. چند ساله دخترم تحت نظر ایشون هستن و همیشه کمک کردن. خوشحالم که از تهران اومدن کرج و کار رو برای ما راحت تر کردن.
۱۴۰۴/۱۱/۰۲ممنون از محیط خوبی که برای بچه ها فراهم کردن. من برای مشکل آلرژی دخترم اومده بودم که الان با تجویز و مصرف داروهای ایشان کنترل شده و بهبود پیدا کرده.
۱۴۰۴/۱۱/۲۱خیلی دکتر خوبی بودند. داروی اضافه نداد. اگر دارویی در خانه داشتیم دیگه در نسخه ننوشت. خیلی خوب معاینه کرد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خیلی دکتر باسواد و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱در کنار اخلاق خوب خانم دکتر دارابی و رفتار حرفه اشون، محیط مطب خیلی شیک و مخصوص بچه ها بود و منشی خوش برخوردی داشتن.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خانم دکتر خیلی خوب توضیح میده،دخترم یبوست داشت و همش برای دفع اذیت بود با توصیه ها و دارویی که دادن الان خوبه.
۱۴۰۴/۱۱/۲۶