دکتر عماد بهرامی نیا فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت میکند. مطب ایشان در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.
دکتر عماد بهرامی نیا از متخصصان برجسته در زمینه فوق تخصص آسم و آلرژی است که با دارا بودن مدرک فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی (آلرژی و ایمونولوژی بالینی) و تخصص بیماریهای کودکان به ارائه خدمات تخصصی به بیماران، بهویژه کودکان مبتلا به اختلالات آلرژیک و تنفسی میپردازد. ایشان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت میکند و مطب دکتر عماد بهرامی نیا در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.
دکتر عماد بهرامی نیا با سالها تجربه در تشخیص و درمان بیماریهایی مانند آسم، سرفه مزمن، حساسیتهای فصلی، آلرژیهای پوستی مانند اگزما، ضایعات پوستی آلرژیک و آلرژیهای غذایی در کودکان شناخته میشود. علاوه بر درمان، انجام تستهای آلرژی پوستی و انجام تستهای تنفسی نیز از جمله خدمات تخصصی ارائه شده توسط ایشان است. بیماران بسیاری از دکتر عماد بهرامی نیا به دلیل دقت در تشخیص، ارائه توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد انسانی رضایت دارند و بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. در نظرات بیماران بارها به بهبود علائم آسم کودکان و مدیریت مناسب آلرژی غذایی اشاره شده است.
در مطب دکتر عماد بهرامی نیا، پذیرش بیماران صرفاً محدود به کودکان نیست و بزرگسالانی که با مشکلات آلرژیک یا بیماریهای تنفسی مواجهاند نیز میتوانند از تخصص ایشان بهرهمند شوند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم است تا بیماران بتوانند با سهولت بیشتری زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. حضور دکتر عماد بهرامی نیا به عنوان فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان در کرج، دسترسی بیماران این شهر و مناطق اطراف را به خدمات فوق تخصصی تسهیل نموده است.
در جمعبندی، دکتر عماد بهرامی نیا با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و رویکرد انسانی در درمان بیماریهای آلرژیک و تنفسی، انتخابی مطمئن برای ساکنان کرج و مناطق اطراف است.
دکتر عماد بهرامی نیا دارای فوق تخصص آسم و آلرژی و همچنین تخصص بیماریهای کودکان است.
بله، با مراجعه به سامانه نوبت دات آی آر میتوانید برای ویزیت حضوری یا مشاوره آنلاین از دکتر عماد بهرامی نیا نوبت اینترنتی دریافت کنید.
دکتر بهرامی نیا به طور تخصصی بیماریهای آسم، آلرژیهای فصلی، اگزما، آلرژی غذایی، حساسیت به شیر و مشکلات تنفسی کودکان و بزرگسالان را درمان میکند.
مطب ایشان در کرج، چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ قرار دارد.
بله، انجام تست آلرژی پوستی و تستهای تنفسی از جمله خدمات تخصصی ارائهشده در مطب دکتر بهرامی نیا است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیر گذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲جهت درمان حساسیت فصلی مراجعه کردم به ایشون، از نظر من بسیار حاذق هستن و تنها با استفاده دو دوز از داروهای تجویز ایشون، آلرژی چند ساله و بسیار شدید من برطرف شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالیییییییییییی
۱۴۰۴/۰۷/۲۳با حوصله تشخیص درست،پیگیر روند بهبودی بیمار
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عاااااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸پسرم آلرژی شدید و آسم داره تحت نظر دکتر بسیار عالی پیش میره
۱۴۰۴/۰۸/۰۴بسیار عالی و تست آلرژی نوزاد صورت گرفت
۱۴۰۱/۱۱/۰۹تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ههتتاللبببییب
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۲۷دخترم سرفه شدید داشت ، تشخیص الژی ریه دادند... ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۱آسم وآلرژی شدید دارم تخت نظرشون حالم خیلی خیلی بهتره واقعا دکتر از لحاظ طبابت پاخلاق عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بهترین دکتر ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۸پسرم خیلی سرفه داشت گفتن اسپری رو به ماه بزن بعد بیا که من خودم سهل انگاری کردم و نرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام دخترم نمیتونست ازته دل نفس بکشه دائم نفسش میگرفت چندجایی دکتراطفال هم بردم خوب نشد حتی پیش دکترریه هم بردم ولی بازتو نفس کشیدن مشکل داشت واسپره هایی که استفاده میکردفایده ای نداشت تاخواهرم دکتر بهرامی نیارو توگوگل سرچ کرده بود ونظرات خوبی براشون گذاشته بودند برای همین برای دخترم توبیمارستان نورشهریار یه نوبت گرفت برم پیش آقای دکتر وبایه نسخه حال دخترم خوب شد بچه ای که به صورت دائم بانسخه های دکترای دیگه مدام اسپره استفاده میکرد آقای دکتریه اسپره۱۲۵ بایه قرص بهش داد شدآب روی آتیش خداروشکر نزدیک چندماهه دیگه دخترم خوب شد ودیگه هیچ نشونه ای ازنفس تنگی نداره جاداره همین جاازآقای دکتربهرامی نیاتشکرکنم که جون بچمونجات دادخداازت راضی باشه .
۱۴۰۳/۰۳/۲۹در باره اگزما مراجعه کرده بودم رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷پزشک بسیار خوش اخلاق پبایک نسخه آزمایشی پسرم که شدیدبودخیلی بهترشد
۱۳۹۹/۰۹/۱۸دکتر متشخص و باسوادی هستند .
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عالی و با دانش بالا
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستن پسر من و با یک نسخه درمان کردن️ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بهترین
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوب بودن
۱۴۰۰/۰۳/۱۴عالی بهبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۸آلرژی شدید داشتم و اون دوره ای که تحت نظر ایشون بودم حالم عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰یکبار رفتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خوب عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن ایشون باحوصله ودقت بالایی بیمار را ویزیت میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی نامبروان کرج
۱۴۰۳/۰۹/۲۴مشکلم حساسیت شدید بود و خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸دکترعلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۳دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۶مشکل آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خیلی دکتر خوبیه،من خیلی راضیم،پسرم آلرژی فصلی داره تحت نظر اقای دکتر هستن،بینظیره،خداوند حافظشون باشه
۱۴۰۲/۰۷/۱۵برای سرفه های پسرم چند بار ویزیت شدیم خیلی زود بهبود پیدا کرده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶عالی ولی معطلی مطب 3 عاعته که برا بچه زیاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰اولین بار ویزیت شدم . اطلاعات پزشکی خوبی دارن . با توجه به اینکه حساسیت بسیار شدیدی داشتم ولی فعلا با اولین نسخه تمام نشانه های آلرژی من رفع شده . به امید بهبودی کامل همه بیماران
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بسیار پزشک خو
۱۴۰۲/۰۸/۰۱در حال درمانم فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳سرفه های شدید بهتر از این دکتر نیست
۱۴۰۲/۰۹/۰۵درجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۱۱تشخیص عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن و قشنگ معاینه میکنن.من هم بچم و پیش ایشون میبرم هم مادرم بعد 30 سال با یه با ویزیت الرژیش خیلی بهتر شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۲آقای دکتر واقعا عالی هستن با حوصله برای بیمار وقت میزارن و به صحبت های بیمار گوش میدن..من خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۱۲سلام چند سالی هست سرفه های فصلی داشتم چند نسخه پیش دکتر امدم خیلی بهترم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷باسلام ایشان با دقت و بیمار را معاینه میکنند
۱۳۹۹/۰۹/۰۹عالییییی
۱۴۰۳/۱۰/۱۳فوق العاده هستن اقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۳اسم عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹دخترم مشکل آلرژی تنفسی داشت با یک نسخه جواب گرفتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۸حساسیت شدید داشتم تا حالا چهار بار مراجعه کردم و با دارو هایی که تجویز کردن حالم خوب شد الان هم این مشکل رو دارم پارسال دو بار مراجعه کردم هر دو بار خوب شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۵پسرم اسم انرژی داره با کمک و تشخیص آقای دکتر وضعیتش خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۹/۱۷آقای دکتر عالی هستن خودم چند سال پیش به خاطر آلرژی رفتم پیششون و خوب شدم الانم دخترم به خاطر سرفه که با یه نسخه خوب شد خداروشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۹همسرم اسم داشت و یک هفته در ای سی یو بود .با کمک دکتر الان خیلی خیلی حالش خوبه.واقعا دکتر کاردانی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عالی عالی فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فعلا آزمایش دادم هنوز جوابو نشون ندادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶حساسیت تنفسی و نتیجه گرفتیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳حساسیت عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱برای معاینه وقت گذاشتن .فعلا دوره درمان گذاشتن ولی در کل خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالیبیی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خیلی با شخصیت و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۲بهترین دکتری که زندگبم دیدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵اگزما پوستی و آسم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳درمان سرفه های پسرم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر حاذق و با حوصله
۱۴۰۲/۰۵/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳سرفه وحشتناک و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸پسرم مشکل ریه داشت و درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸سلام دکتر بهرامی نیا واقعآ کارشون عالیه من یک بار برای آلرژی پوستی دخترم رفتم پیشش که 24نشد تمام کهیر ها از بین رفت بار دوم برای سرفه های شبانه دخترم رفتم عالی هستن
۱۳۹۸/۱۲/۰۲عالییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳آلرژی ,برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۲آلرژی شدید و مشکل تنفسی بهتر شدم ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بهترین دکتری که دیدم خیلی حرفه ای و دانا و باسواد هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالی هست؟
۱۴۰۲/۰۸/۰۶پسرم آسم آلرژی شدید داشت ولی با تجویزهای آقای دکتر پسرم خوب شده ممنونم از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۱۴واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالییبی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰بسیار کار بلد
۱۴۰۳/۰۹/۲۷دکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی هستن، هم در تشخیص و هم در درمان
۱۴۰۳/۰۹/۱۶چند نفر از بستگان نزدیکم به علت بیماری آسم و آلرژی تحت درمان هستن واقعا دکتر حاذق و متبحر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸فوق العاده با تجربه
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار حاذق و کار بلد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۳۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵پسرم ۱۰ سالشه و بمدت سه ماه خروپف می کرد ولی با کمک آقای دکتر بهرامی نیا با یک ویزیت و دارو ها خوب شده .
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار دکتر مجرب و با سواد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مشکل من سرفه بود وا حدی کنترل شد از دکتر خیلی ممنون
۱۴۰۰/۰۹/۲۱آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵دخترم آلرژی شدید به شیر داشت کپه خداروشکر با کمک آقای دکتر رفع شده
۱۴۰۲/۰۷/۰۵بسیار عالی، تشخیص و درمان صحیح
۱۴۰۳/۰۲/۰۲تحت درمان هستم فعلا
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰پسرم سرفه های مزمنی دارد تحت درمان ایشان هستند.پسرم خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۲۴سرفه های شدید و طولانی مدت داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۵آسم وآلرژی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵حساسیت
۱۴۰۳/۰۹/۲۶سرفه شدید و درمان کامل بعد یکماه
۱۴۰۲/۰۹/۲۷الرژی داشته و خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱آلرژی آبریزش بینی و سرفه.سرفه هام بهتر شده.
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر با تجربه ایی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵پسرم آلرژی شدید داشت الحمدلله بعد از مراجعه به دکتر خیلی بهتر شده. خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰مشکلات پوستی و تنفسی پسرم عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱اولین جلسه خوب بود و داروها موثر
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۳آسم وآررژی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴سلام.دحترم آلرژی شدید داشت با یک نسخه خیلی خوب شد.هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۴درحال درم
۱۴۰۲/۰۶/۰۸آلرژی پسرم ک خداروشکر بهتره
۱۳۹۹/۱۲/۱۹بسیار دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۰۴پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۳۱خانمم درگیر بیماری اسم و الرژی بود به لطف خدا و تشخیص خوب ایشون تحت نظر و درمان اقای دکتر هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۱۲بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹ارلرژی
۱۴۰۳/۱۱/۱۸پزشکی عالی با حوصله با دقت برای کهیر پسرم رفتم پیششون عالی بودن خداروشکر خوب شد پسرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸فوق العاده بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۷دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای آلرژی دخترم مراجعه کردم، باتشخیص درست پزشک محترم، اثرات بهبودی را در همان روز شاهد بودم...فقط معطلی بسیار زیادی دارد، که این مشکل نیز باید برطرف گردد
۱۴۰۴/۰۹/۲۰مشکل تنفس داشتم ، متخصص ریه و گوش و حلق و بینی هم چند نوبت رفته بودم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشده بود -با مراجعه به ایشون و تشخیصشون مشکل چند ماهه من در چند روز تقریبا حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل عطسه شدید وابریزش داشت پسرم ودکتر بایک نسخه نجاتش دادن زنده باشن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۹/۲۳واقعان عالی هستن ️️️
۱۴۰۳/۱۲/۰۳اسم خفیف که در اولین ویزیت نتیجه گرفتم و خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عالی و کار درست
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دختر من بشدت ریه ی خساسی داشت و بعداز سرماخوردگی تا ۲ هفته سرفه شدید داشت و باید آنتی بیوتیک مجدد استفاده میکرد که با ۱نسخه دارو کامل خوب شد.
۱۴۰۲/۱۰/۱۵عالی با یه نسخه بهبودی حاصل شد وپیگیری روند درمان بیمار هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵پزشکی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۱/۰۳چند سال است خودم و پسرم بابت آسم و آلرژی تحت نظر آقای دکتر هستیم . ایشان فردی بسیار مهربان ، متین و متعهد به کارشان هستن. امیدوارم خدا بهشون طول عمر و سلامتی بده.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸مشکل ریه فعلا جلسه دوم هست شکر خدا بهتر شده پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶دکتر خیلی خ
۱۴۰۴/۰۴/۳۰تشخیص درست و تجویز بهترین نوع دارو که روند درمان رو سرعت میبخشه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳آلرژی بچه فعلا خوب نشده
۱۴۰۲/۱۱/۱۷برای بیمار وقت میگذارن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱من یه نسخه ویزیت شدم خیلی راضی بودم فوقالعاده دکتر خوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱دخترم آلرژی داشت و بهبود کامل پیدا کرد
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بسیار بامعلومات وبا تجربه هستند در هر مراجعه با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۵آسم ، آلرژی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸حساسید
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مبتلا به بیماری گال شده بودم و درایت و تشخیص ایشان بیماری رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸برای آلرژی پسرم تحت درمان پیش آقای دکتر میریم ایشون بسیار عالی هستن با یک نسخه کاملا درمان میشه پسرم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر خیلی خوبی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰من معده ام درد میکرد اقای دکتر عماد بهرامیان خیلی دکتر خوبیه واقعا ازش راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پسرم دچار اگزمای پوستی شده بود با تشخیص خوب و تجویز صحیح ایشون خوب شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دخترم آلرژی داشت خوب شد
۱۴۰۳/۱۱/۲۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من چند سال سرفه و تنگی نفس داشتم و هیچ کدام از متخصص های ریه و الرژی متوجه نمیشدند و درمان نمیکردن و فقط یک جلسه پیش دکتر بهرامی نیا اومدم کامل سرفه ها و تنگی نفسم خوب شد .خدا بهشون سلامتی بده واقعا دکتر باسواد و محترم و باشخصیتی هستن .یک فرشته در لباس انسان هستن.خیلی از رفتار و تشخیصشون راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶دخترم قراربودبستری بشه ولی باداروهای آقای دکترخداروشکردیگه نیازبه بستری شدن نداشت
۱۴۰۱/۱۰/۱۷بسیار با سواد قدرت تشخیص بالا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۶دکتربسی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰بسیار عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴فقط میتونم بگم بهترین دکتر ودانش بالا
۱۴۰۲/۱۰/۱۸خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۰۱آلرژی و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱بسیار دکتر خوب باتجربه ی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ازمایش
۱۴۰۰/۰۱/۲۵حساسیت
۱۴۰۴/۰۱/۱۸پزشک حاذقی هستن آرزوی سلامتی دارم براشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۱دکتر فوق العاده حاذق و مهربان و دلسوزی هستند و واقعا واسه بیمار وقت میزارن و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۵خیلی دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۳عالی.دخترمن آلرژی داشت ولی توچهارجلسه خداروشکرخوب خوب شد.خدابه دکترسلامتی وعمرباعزت بده
۱۴۰۲/۰۷/۲۲ریه، خوب
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تحت درمان،آلرژی غذایی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سرفه شدید
۱۴۰۳/۰۶/۱۰پسرم تازه یک نسخه رفته پیش ایشون انشاالله نتیجه خوب بگیره
۱۴۰۳/۱۲/۲۹آلرژی شدیدخیلی بهترشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱با یک بار مراجعه سرفه هام خوب شد
۱۳۹۹/۰۲/۰۵یک جلسه رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰تنگی تنفس
۱۴۰۱/۰۷/۳۰مامان چندسال هست پیش آقای دکتر میره واقعا کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عالی عالی. پیگیر بیمار. باسواد با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار خوب تشخیص و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دخترم آلرژی داشتن و تحت نظر ایشون بودند و کاملا ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۳۱تنگی نفس الان حالم عالی شده
۱۴۰۲/۱۱/۰۹مشکل االرژی تا حدود زیادی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی هم اخلاق هم طبابت حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پسرم آلرژی داره تا الان که خوب بوده وهمچنان تحت درمان دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹سلام بهترین دکتر هست من دوماه سرفه میکردم رفتم پیشش خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتر خیلی خوب .عالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷دکتر واقعا خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مادر مشکل آسم داشتن که خدا رو شکر با معاینه دکتر روبه بهبود هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲کهیر،یه دوره دارو مصرف کردخواهرم هنوز بهبودی کامل ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۱۸آلرژی نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۴دکتر تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بی نظیییر تشخیص درست و اخلاق عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی عالی .بسیار با شخصیت مودب با تشخیص عالی پاسخگو ....همه چی تمام
۱۴۰۲/۰۶/۲۲عالی بعد از ۲ جلسه کامل خوب شدم
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیار با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸من با یک جلسه که توسط ایشان ویزیت شدم...خداروشکر آسمم کنترل شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۱خوب بود خو
۱۴۰۲/۱۱/۲۱خیلی دلسوز..در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹با مشکل سرفه های مزمن بهشون مراجعه کردم و کاملا بهبود پیدا کردم ،برخوردشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۲۷نفس عمیق کشیدن پسرم هنوز درحال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۲۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۱پسرم آلرژی داشت و پیششون بردم، واقا دکتر خوب و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دخترم آلرژی داشت
۱۴۰۱/۰۴/۱۲خیلی با حوصله و مودب و حاذق در کارشون هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۸باعرض سلام خدمت دوستان عزیز.چندوقت پیش دخترم رو بردم پیش دکتر بهرامی نیا برای آلرژی وباتشخیص درست ودرمان حال دخترم بهترشد خداروشکر.الان هم میخوام دوباره ببرم پیش ایشون خودمم برم برای درمان آسم وآلرژی.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی هستن پسرم آلرژی داشتن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷آلرژی دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸موقتا خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر عالی هستن ایشون هم تشخیص خوبی دارند و هم داروهای خوبی تجویز میکنن
۱۴۰۲/۰۲/۲۵معجزه معجزه معجزه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶دکتر بسیار خوب و باحوصله ای هستن و کار درست
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۹حساسیت داشتم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر حاذق و فوق العاده خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵تتاادپ
۱۴۰۴/۰۸/۰۷عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲بسیار با تجربه و عالی ترین
۱۴۰۵/۰۳/۱۷تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۶خودم آسم
۱۴۰۳/۰۸/۲۴عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۳دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱ناراحتی پوستی داشتم وبا یکبار مراجعه نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳آلرژی هدارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲سلام دخترم نمیتونست ازته دل نفس بکشه دائم نفسش میگرفت چندجایی دکتراطفال هم بردم خوب نشد حتی پیش دکترریه هم بردم ولی بازتو نفس کشیدن مشکل داشت واسپره هایی که استفاده میکردفایده ای نداشت تاخواهرم دکتر بهرامی نیارو توگوگل سرچ کرده بود ونظرات خوبی براشون گذاشته بودند برای همین برای دخترم توبیمارستان نورشهریار یه نوبت گرفت برم پیش آقای دکتر وبایه نسخه حال دخترم خوب شد بچه ای که به صورت دائم بانسخه های دکترای دیگه مدام اسپره استفاده میکرد آقای دکتریه اسپره۱۲۵ بایه قرص بهش داد شدآب روی آتیش خداروشکر نزدیک چندماهه دیگه دخترم خوب شد ودیگه هیچ نشونه ای ازنفس تنگی نداره جاداره همین جاازآقای دکتربهرامی نیاتشکرکنم که جون بچمونجات دادخداازت راضی باشه .
۱۴۰۳/۰۳/۲۹مامان مدت زیادی تنگی نفس داشتن با یکبار مراجعه خوب خوب شدن️
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دخترم سرفه های شدید داشت با یک نوبت ویزیت و مصرف دارو درمان شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۳پزشک مجرب و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳کهیر پوستی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۱عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار عالی وتشخیص سریع
۱۴۰۲/۰۷/۲۰