۱۰۶۴ نفر
دکتر عماد بهرامی نیا

دکتر عماد بهرامی نیا

فوق تخصص آسم و آلرژی

متخصص کودکان (اطفال)

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۰۶۷۴۱
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
۹۹% پیشنهاد کاربران
۱۱۴۵ نفر

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

جهت درمان حساسیت فصلی مراجعه کردم به ایشون، از نظر من بسیار حاذق هستن و تنها با استفاده دو دوز از داروهای تجویز ایشون، آلرژی چند ساله و بسیار شدید من برطرف شد.

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

عالیییییییییییی

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

با حوصله تشخیص درست،پیگیر روند بهبودی بیمار

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

بی نظیر

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

عاااااااالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

پسرم آلرژی شدید و آسم داره تحت نظر دکتر بسیار عالی پیش میره

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

بسیار عالی و تست آلرژی نوزاد صورت گرفت

۱۴۰۱/۱۱/۰۹

تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

ههتتاللبببییب

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

دخترم سرفه شدید داشت ، تشخیص الژی ریه دادند... ممنون از ایشون

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

آسم وآلرژی شدید دارم تخت نظرشون حالم خیلی خیلی بهتره واقعا دکتر از لحاظ طبابت پاخلاق عالی هستن

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

بهترین دکتر ایران

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

پسرم خیلی سرفه داشت گفتن اسپری رو به ماه بزن بعد بیا که من خودم سهل انگاری کردم و نرفتم

۱۴۰۲/۰۳/۰۳

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

سلام دخترم نمیتونست ازته دل نفس بکشه دائم نفسش میگرفت چندجایی دکتراطفال هم بردم خوب نشد حتی پیش دکترریه هم بردم ولی بازتو نفس کشیدن مشکل داشت واسپره هایی که استفاده میکردفایده ای نداشت تاخواهرم دکتر بهرامی نیارو توگوگل سرچ کرده بود ونظرات خوبی براشون گذاشته بودند برای همین برای دخترم توبیمارستان نورشهریار یه نوبت گرفت برم پیش آقای دکتر وبایه نسخه حال دخترم خوب شد بچه ای که به صورت دائم بانسخه های دکترای دیگه مدام اسپره استفاده میکرد آقای دکتریه اسپره۱۲۵ بایه قرص بهش داد شدآب روی آتیش خداروشکر نزدیک چندماهه دیگه دخترم خوب شد ودیگه هیچ نشونه ای ازنفس تنگی نداره جاداره همین جاازآقای دکتربهرامی نیاتشکرکنم که جون بچمونجات دادخداازت راضی باشه .

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

در باره اگزما مراجعه کرده بودم رضایت بخش بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

پزشک بسیار خوش اخلاق پبایک نسخه آزمایشی پسرم که شدیدبودخیلی بهترشد

۱۳۹۹/۰۹/۱۸

دکتر متشخص و باسوادی هستند .

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

عالی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

عالی و با دانش بالا

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستن پسر من و با یک نسخه درمان کردن️ازشون خیلی ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

بهترین

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

عالی بهبود

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

عالییی

۱۴۰۴/۰۵/۱۰

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

آلرژی شدید داشتم و اون دوره ای که تحت نظر ایشون بودم حالم عالی بود

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

یکبار رفتم خوب بود

۱۴۰۰/۱۱/۰۹

خوب عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستن ایشون باحوصله ودقت بالایی بیمار را ویزیت میکنند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

عالی نامبروان کرج

۱۴۰۳/۰۹/۲۴

مشکلم حساسیت شدید بود و خیلی خوب شدم

۱۴۰۲/۰۳/۰۸

دکترعلی خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

دکتر بسیار

۱۴۰۳/۰۶/۲۶

مشکل آسم و آلرژی

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

خیلی دکتر خوبیه،من خیلی راضیم،پسرم آلرژی فصلی داره تحت نظر اقای دکتر هستن،بینظیره،خداوند حافظشون باشه

۱۴۰۲/۰۷/۱۵

برای سرفه های پسرم چند بار ویزیت شدیم خیلی زود بهبود پیدا کرده

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

عالی ولی معطلی مطب 3 عاعته که برا بچه زیاده

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

اولین بار ویزیت شدم . اطلاعات پزشکی خوبی دارن . با توجه به اینکه حساسیت بسیار شدیدی داشتم ولی فعلا با اولین نسخه تمام نشانه های آلرژی من رفع شده . به امید بهبودی کامل همه بیماران

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

بسیار پزشک خو

۱۴۰۲/۰۸/۰۱

در حال درمانم فعلا نمیتونم نظر بدم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

سرفه های شدید بهتر از این دکتر نیست

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

درجه یک

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

تشخیص عالی با صبر و حوصله

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

دکتر خیلی خوبی هستن و قشنگ معاینه میکنن.من هم بچم و پیش ایشون میبرم هم مادرم بعد 30 سال با یه با ویزیت الرژیش خیلی بهتر شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

آقای دکتر واقعا عالی هستن با حوصله برای بیمار وقت میزارن و به صحبت های بیمار گوش میدن..من خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

سلام چند سالی هست سرفه های فصلی داشتم چند نسخه پیش دکتر امدم خیلی بهترم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

باسلام ایشان با دقت و بیمار را معاینه میکنند

۱۳۹۹/۰۹/۰۹

عالییییی

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

فوق العاده هستن اقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

اسم عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۴

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

دخترم مشکل آلرژی تنفسی داشت با یک نسخه جواب گرفتم عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

حساسیت شدید داشتم تا حالا چهار بار مراجعه کردم و با دارو هایی که تجویز کردن حالم خوب شد الان هم این مشکل رو دارم پارسال دو بار مراجعه کردم هر دو بار خوب شدم

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

پسرم اسم انرژی داره با کمک و تشخیص آقای دکتر وضعیتش خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

آقای دکتر عالی هستن خودم چند سال پیش به خاطر آلرژی رفتم پیششون و خوب شدم الانم دخترم به خاطر سرفه که با یه نسخه خوب شد خداروشکر

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

همسرم اسم داشت و یک هفته در ای سی یو بود .با کمک دکتر الان خیلی خیلی حالش خوبه.واقعا دکتر کاردانی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عالی عالی فعلا تحت درمان

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

فعلا آزمایش دادم هنوز جوابو نشون ندادم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

حساسیت تنفسی و نتیجه گرفتیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۳

حساسیت عالی

۱۴۰۱/۱۲/۲۱

برای معاینه وقت گذاشتن .فعلا دوره درمان گذاشتن ولی در کل خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

خیلی خوب بودن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

عالیبیی

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

خیلی خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

خیلی با شخصیت و کار بلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۱۲

بهترین دکتری که زندگبم دیدم

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

اگزما پوستی و آسم

۱۴۰۳/۱۱/۰۳

درمان سرفه های پسرم

۱۴۰۱/۰۷/۱۱

دکتر حاذق و با حوصله

۱۴۰۲/۰۵/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

سرفه وحشتناک و درمان عالی

۱۴۰۱/۱۲/۱۸

پسرم مشکل ریه داشت و درمان شد

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

سلام دکتر بهرامی نیا واقعآ کارشون عالیه من یک بار برای آلرژی پوستی دخترم رفتم پیشش که 24نشد تمام کهیر ها از بین رفت بار دوم برای سرفه های شبانه دخترم رفتم عالی هستن

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

عالییی

۱۴۰۲/۰۲/۲۳

آلرژی ,برطرف شد

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

آلرژی شدید و مشکل تنفسی بهتر شدم ممنون از جناب دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

آلرژی پسرم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بهترین دکتری که دیدم خیلی حرفه ای و دانا و باسواد هستن خدا حفظشون کنه

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عالی هست؟

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

پسرم آسم آلرژی شدید داشت ولی با تجویزهای آقای دکتر پسرم خوب شده ممنونم از آقای دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

واقعا عالی هستن

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عالییبی

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

بسیار کار بلد

۱۴۰۳/۰۹/۲۷

دکتربسیارخوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

عالی هستن، هم در تشخیص و هم در درمان

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

چند نفر از بستگان نزدیکم به علت بیماری آسم و آلرژی تحت درمان هستن واقعا دکتر حاذق و متبحر هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

فوق العاده با تجربه

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

بسیار حاذق و کار بلد

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

خوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۳۰

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

پسرم ۱۰ سالشه و بمدت سه ماه خروپف می کرد ولی با کمک آقای دکتر بهرامی نیا با یک ویزیت و دارو ها خوب شده .

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

بسیار دکتر مجرب و با سواد

۱۴۰۰/۰۸/۰۲

مشکل من سرفه بود وا حدی کنترل شد از دکتر خیلی ممنون

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

آسم و آلرژی

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

دخترم آلرژی شدید به شیر داشت کپه خداروشکر با کمک آقای دکتر رفع شده

۱۴۰۲/۰۷/۰۵

بسیار عالی، تشخیص و درمان صحیح

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

تحت درمان هستم فعلا

۱۴۰۱/۰۵/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

پسرم سرفه های مزمنی دارد تحت درمان ایشان هستند.پسرم خیلی بهتر شده

۱۳۹۸/۱۰/۲۴

سرفه های شدید و طولانی مدت داشتم

۱۴۰۳/۰۴/۰۵

آسم وآلرژی

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

آلرژی پسرم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

حساسیت

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

سرفه شدید و درمان کامل بعد یکماه

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

الرژی داشته و خوب شدن

۱۴۰۱/۰۲/۲۱

عالیییییی

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

آلرژی آبریزش بینی و سرفه.سرفه هام بهتر شده.

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر با تجربه ایی هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

پسرم آلرژی شدید داشت الحمدلله بعد از مراجعه به دکتر خیلی بهتر شده. خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

مشکلات پوستی و تنفسی پسرم عالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

اولین جلسه خوب بود و داروها موثر

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۲۳

آسم وآررژی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۱۸

عاااالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

سلام.دحترم آلرژی شدید داشت با یک نسخه خیلی خوب شد.هنوز تحت درمان

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

درحال درم

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

آلرژی پسرم ک خداروشکر بهتره

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

بسیار دکتر

۱۴۰۳/۰۴/۰۴

پزشک خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

خانمم درگیر بیماری اسم و الرژی بود به لطف خدا و تشخیص خوب ایشون تحت نظر و درمان اقای دکتر هستش

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

دکتر خوبی هستند.

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

بسیار پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

ارلرژی

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

پزشکی عالی با حوصله با دقت برای کهیر پسرم رفتم پیششون عالی بودن خداروشکر خوب شد پسرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

فوق العاده بود

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

دکتر خیلی خوبی هستند

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

برای آلرژی دخترم مراجعه کردم، باتشخیص درست پزشک محترم، اثرات بهبودی را در همان روز شاهد بودم...فقط معطلی بسیار زیادی دارد، که این مشکل نیز باید برطرف گردد

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

مشکل تنفس داشتم ، متخصص ریه و گوش و حلق و بینی هم چند نوبت رفته بودم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشده بود -با مراجعه به ایشون و تشخیصشون مشکل چند ماهه من در چند روز تقریبا حل شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

مشکل عطسه شدید وابریزش داشت پسرم ودکتر بایک نسخه نجاتش دادن زنده باشن

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

عالی و صبور

۱۴۰۳/۰۹/۲۳

واقعان عالی هستن ️️️

۱۴۰۳/۱۲/۰۳

اسم خفیف که در اولین ویزیت نتیجه گرفتم و خوب شدم

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

عالی و کار درست

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

دختر من بشدت ریه ی خساسی داشت و بعداز سرماخوردگی تا ۲ هفته سرفه شدید داشت و باید آنتی بیوتیک مجدد استفاده میکرد که با ۱نسخه دارو کامل خوب شد.

۱۴۰۲/۱۰/۱۵

عالی با یه نسخه بهبودی حاصل شد وپیگیری روند درمان بیمار هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

پزشکی حاذق و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۱/۰۳

چند سال است خودم و پسرم بابت آسم و آلرژی تحت نظر آقای دکتر هستیم . ایشان فردی بسیار مهربان ، متین و متعهد به کارشان هستن. امیدوارم خدا بهشون طول عمر و سلامتی بده.

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

مشکل ریه فعلا جلسه دوم هست شکر خدا بهتر شده پسرم

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

دکتر خیلی خ

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

تشخیص درست و تجویز بهترین نوع دارو که روند درمان رو سرعت میبخشه

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

آلرژی بچه فعلا خوب نشده

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

برای بیمار وقت میگذارن

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

من یه نسخه ویزیت شدم خیلی راضی بودم فوقالعاده دکتر خوش برخوردی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

دخترم آلرژی داشت و بهبود کامل پیدا کرد

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

بسیار بامعلومات وبا تجربه هستند در هر مراجعه با یک نسخه خوب شدم

۱۴۰۳/۱۰/۰۵

آسم ، آلرژی

۱۴۰۱/۰۶/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

حساسید

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

مبتلا به بیماری گال شده بودم و درایت و تشخیص ایشان بیماری رفع شد

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

برای آلرژی پسرم تحت درمان پیش آقای دکتر میریم ایشون بسیار عالی هستن با یک نسخه کاملا درمان میشه پسرم

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

دکتر خیلی خوبی هستند خدا خیرشون بده

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

من معده ام درد میکرد اقای دکتر عماد بهرامیان خیلی دکتر خوبیه واقعا ازش راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

پسرم دچار اگزمای پوستی شده بود با تشخیص خوب و تجویز صحیح ایشون خوب شد.

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دخترم آلرژی داشت خوب شد

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

خیلی عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عالی هستن آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

من چند سال سرفه و تنگی نفس داشتم و هیچ کدام از متخصص های ریه و الرژی متوجه نمیشدند و درمان نمیکردن و فقط یک جلسه پیش دکتر بهرامی نیا اومدم کامل سرفه ها و تنگی نفسم خوب شد .خدا بهشون سلامتی بده واقعا دکتر باسواد و محترم و باشخصیتی هستن .یک فرشته در لباس انسان هستن.خیلی از رفتار و تشخیصشون راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

دخترم قراربودبستری بشه ولی باداروهای آقای دکترخداروشکردیگه نیازبه بستری شدن نداشت

۱۴۰۱/۱۰/۱۷

بسیار با سواد قدرت تشخیص بالا

۱۴۰۲/۱۰/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

دکتربسی

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

بسیار عالی و خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

فقط میتونم بگم بهترین دکتر ودانش بالا

۱۴۰۲/۱۰/۱۸

خوب است

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

آلرژی و خوب بودن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

بسیار دکتر خوب باتجربه ی

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

ازمایش

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

حساسیت

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

پزشک حاذقی هستن آرزوی سلامتی دارم براشون

۱۴۰۳/۰۶/۲۱

دکتر فوق العاده حاذق و مهربان و دلسوزی هستند و واقعا واسه بیمار وقت میزارن و تشخیص و درمانشون عالیه

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

خیلی دکتر

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

عالی.دخترمن آلرژی داشت ولی توچهارجلسه خداروشکرخوب خوب شد.خدابه دکترسلامتی وعمرباعزت بده

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

ریه، خوب

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

تحت درمان،آلرژی غذایی

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

سرفه شدید

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

پسرم تازه یک نسخه رفته پیش ایشون انشاالله نتیجه خوب بگیره

۱۴۰۳/۱۲/۲۹

آلرژی شدیدخیلی بهترشدم

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

با یک بار مراجعه سرفه هام خوب شد

۱۳۹۹/۰۲/۰۵

یک جلسه رفتم خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۸

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

تنگی تنفس

۱۴۰۱/۰۷/۳۰

مامان چندسال هست پیش آقای دکتر میره واقعا کارش عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

عالی عالی. پیگیر بیمار. باسواد با تجربه

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

دکتر بسیار خوب تشخیص و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دخترم آلرژی داشتن و تحت نظر ایشون بودند و کاملا ازشون راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۲

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۳/۰۶/۳۱

تنگی نفس الان حالم عالی شده

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

مشکل االرژی تا حدود زیادی خوب شدم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

بسیار عالی هم اخلاق هم طبابت حرف نداره

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

پسرم آلرژی داره تا الان که خوب بوده وهمچنان تحت درمان دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

سلام بهترین دکتر هست من دوماه سرفه میکردم رفتم پیشش خیلی بهترم

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دکتر خیلی خوب .عالی

۱۴۰۲/۰۸/۱۷

دکتر واقعا خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

مادر مشکل آسم داشتن که خدا رو شکر با معاینه دکتر روبه بهبود هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

کهیر،یه دوره دارو مصرف کردخواهرم هنوز بهبودی کامل ندارن

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

آلرژی نتیجه خوب

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

دکتر تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

بی نظیییر تشخیص درست و اخلاق عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بسیار حاذق و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

عالی عالی .بسیار با شخصیت مودب با تشخیص عالی پاسخگو ....همه چی تمام

۱۴۰۲/۰۶/۲۲

عالی بعد از ۲ جلسه کامل خوب شدم

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

بسیار با دقت هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۸

من با یک جلسه که توسط ایشان ویزیت شدم...خداروشکر آسمم کنترل شده

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

خوب بود خو

۱۴۰۲/۱۱/۲۱

خیلی دلسوز..در کل راضی بودم

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

با مشکل سرفه های مزمن بهشون مراجعه کردم و کاملا بهبود پیدا کردم ،برخوردشون هم عالیه

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۵/۲۷

نفس عمیق کشیدن پسرم هنوز درحال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۲۰

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

پسرم آلرژی داشت و پیششون بردم، واقا دکتر خوب و با سوادی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دخترم آلرژی داشت

۱۴۰۱/۰۴/۱۲

خیلی با حوصله و مودب و حاذق در کارشون هستند

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

باعرض سلام خدمت دوستان عزیز.چندوقت پیش دخترم رو بردم پیش دکتر بهرامی نیا برای آلرژی وباتشخیص درست ودرمان حال دخترم بهترشد خداروشکر.الان هم میخوام دوباره ببرم پیش ایشون خودمم برم برای درمان آسم وآلرژی.

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

عالی هستن پسرم آلرژی داشتن

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

آلرژی دارم فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

موقتا خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

دکتر عالی هستن ایشون هم تشخیص خوبی دارند و هم داروهای خوبی تجویز میکنن

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

معجزه معجزه معجزه

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دکتر بسیار خوب و باحوصله ای هستن و کار درست

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

حساسیت داشتم عالی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

دکتر حاذق و فوق العاده خوب

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

تتاادپ

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

عالیه عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

بسیار با تجربه و عالی ترین

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

خودم آسم

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۰۹/۲۳

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

ناراحتی پوستی داشتم وبا یکبار مراجعه نتیجه خوب گرفتم

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

آلرژی هدارم

۱۴۰۰/۰۶/۰۲

سلام دخترم نمیتونست ازته دل نفس بکشه دائم نفسش میگرفت چندجایی دکتراطفال هم بردم خوب نشد حتی پیش دکترریه هم بردم ولی بازتو نفس کشیدن مشکل داشت واسپره هایی که استفاده میکردفایده ای نداشت تاخواهرم دکتر بهرامی نیارو توگوگل سرچ کرده بود ونظرات خوبی براشون گذاشته بودند برای همین برای دخترم توبیمارستان نورشهریار یه نوبت گرفت برم پیش آقای دکتر وبایه نسخه حال دخترم خوب شد بچه ای که به صورت دائم بانسخه های دکترای دیگه مدام اسپره استفاده میکرد آقای دکتریه اسپره۱۲۵ بایه قرص بهش داد شدآب روی آتیش خداروشکر نزدیک چندماهه دیگه دخترم خوب شد ودیگه هیچ نشونه ای ازنفس تنگی نداره جاداره همین جاازآقای دکتربهرامی نیاتشکرکنم که جون بچمونجات دادخداازت راضی باشه .

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

مامان مدت زیادی تنگی نفس داشتن با یکبار مراجعه خوب خوب شدن️

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

دخترم سرفه های شدید داشت با یک نوبت ویزیت و مصرف دارو درمان شد

۱۴۰۲/۱۰/۱۳

پزشک مجرب و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

کهیر پوستی

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بسیار خوب

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۵/۱۱

عالی بودن ایشون

۱۴۰۱/۰۹/۰۳

بسیار عالی وتشخیص سریع

۱۴۰۲/۰۷/۲۰
اطلاعات تکمیلی
فوق تخصص آسم و آلرژی، متخصص کودکان
درمان بیماریهای آسم، سرفه مزمن، حساسیت های فصلی، اگزما، ضایعات پوستی آلرژیک، آلرژی های غذایی در کودکان، حساسیت به شیر،
انجام تست های آلرژی پوستی
انجام تست تنفسی
آدرس و تلفن مطب دکتر عماد بهرامی نیا
کرجچهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیر گذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲
ساعات کاری مطب
شنبه تا چهارشنبه .از ساعت ۳ تا ۸ شب
در صورت پر بودن نوبت‌های اینترنتی با شماره‌های مطب تماس بگیرید
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۹
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۹
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۹
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۸:۴۵
    کسانی که دکتر عماد بهرامی نیا را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر لیدا کیانی مهر طب فیزیکی و توان بخشی سرکار خانم دکتر لیدا کیانی مهر
    سرکار خانم دکتر خاطره امیری روماتولوژی سرکار خانم دکتر خاطره امیری
    سرکار خانم دکتر مهرنوش لوافپور نوری کودکان و نوزادان ( اطفال ) سرکار خانم دکتر مهرنوش لوافپور نوری
    سرکار خانم دکتر سپیده مسعودی کودکان و نوزادان ( اطفال ) سرکار خانم دکتر سپیده مسعودی
    سرکار خانم دکتر مهنوش جمشیدی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مهنوش جمشیدی
    اینستاگرام دکتر عماد بهرامی نیا

    دکتر عماد بهرامی نیا فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت می‌کند. مطب ایشان در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.

    دکتر عماد بهرامی نیا از متخصصان برجسته در زمینه فوق تخصص آسم و آلرژی است که با دارا بودن مدرک فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی (آلرژی و ایمونولوژی بالینی) و تخصص بیماری‌های کودکان به ارائه خدمات تخصصی به بیماران، به‌ویژه کودکان مبتلا به اختلالات آلرژیک و تنفسی می‌پردازد. ایشان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت می‌کند و مطب دکتر عماد بهرامی نیا در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.

    دکتر عماد بهرامی نیا با سال‌ها تجربه در تشخیص و درمان بیماری‌هایی مانند آسم، سرفه مزمن، حساسیت‌های فصلی، آلرژی‌های پوستی مانند اگزما، ضایعات پوستی آلرژیک و آلرژی‌های غذایی در کودکان شناخته می‌شود. علاوه بر درمان، انجام تست‌های آلرژی پوستی و انجام تست‌های تنفسی نیز از جمله خدمات تخصصی ارائه شده توسط ایشان است. بیماران بسیاری از دکتر عماد بهرامی نیا به دلیل دقت در تشخیص، ارائه توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد انسانی رضایت دارند و بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کرده‌اند. در نظرات بیماران بارها به بهبود علائم آسم کودکان و مدیریت مناسب آلرژی غذایی اشاره شده است.

    در مطب دکتر عماد بهرامی نیا، پذیرش بیماران صرفاً محدود به کودکان نیست و بزرگسالانی که با مشکلات آلرژیک یا بیماری‌های تنفسی مواجه‌اند نیز می‌توانند از تخصص ایشان بهره‌مند شوند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم است تا بیماران بتوانند با سهولت بیشتری زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. حضور دکتر عماد بهرامی نیا به عنوان فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان در کرج، دسترسی بیماران این شهر و مناطق اطراف را به خدمات فوق تخصصی تسهیل نموده است.

    در جمع‌بندی، دکتر عماد بهرامی نیا با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و رویکرد انسانی در درمان بیماری‌های آلرژیک و تنفسی، انتخابی مطمئن برای ساکنان کرج و مناطق اطراف است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر عماد بهرامی نیا چه تخصصی دارد؟

    دکتر عماد بهرامی نیا دارای فوق تخصص آسم و آلرژی و همچنین تخصص بیماری‌های کودکان است.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر بهرامی نیا وجود دارد؟

    بله، با مراجعه به سامانه نوبت دات آی آر می‌توانید برای ویزیت حضوری یا مشاوره آنلاین از دکتر عماد بهرامی نیا نوبت اینترنتی دریافت کنید.

    چه بیماری‌هایی را دکتر بهرامی نیا درمان می‌کند؟

    دکتر بهرامی نیا به طور تخصصی بیماری‌های آسم، آلرژی‌های فصلی، اگزما، آلرژی غذایی، حساسیت به شیر و مشکلات تنفسی کودکان و بزرگسالان را درمان می‌کند.

    آدرس مطب دکتر عماد بهرامی نیا کجاست؟

    مطب ایشان در کرج، چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ قرار دارد.

    تست آلرژی پوستی و تست تنفسی در مطب دکتر بهرامی نیا انجام می‌شود؟

    بله، انجام تست آلرژی پوستی و تست‌های تنفسی از جمله خدمات تخصصی ارائه‌شده در مطب دکتر بهرامی نیا است.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیر گذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲

    مطب

    چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیر گذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲