دکتر عماد بهرامی نیا فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت میکند. مطب ایشان در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.
دکتر عماد بهرامی نیا از متخصصان برجسته در زمینه فوق تخصص آسم و آلرژی است که با دارا بودن مدرک فوق تخصص آلرژی و ایمنی شناسی بالینی (آلرژی و ایمونولوژی بالینی) و تخصص بیماریهای کودکان به ارائه خدمات تخصصی به بیماران، بهویژه کودکان مبتلا به اختلالات آلرژیک و تنفسی میپردازد. ایشان با شماره نظام پزشکی 106741 در شهر کرج فعالیت میکند و مطب دکتر عماد بهرامی نیا در چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ واقع شده است.
دکتر عماد بهرامی نیا با سالها تجربه در تشخیص و درمان بیماریهایی مانند آسم، سرفه مزمن، حساسیتهای فصلی، آلرژیهای پوستی مانند اگزما، ضایعات پوستی آلرژیک و آلرژیهای غذایی در کودکان شناخته میشود. علاوه بر درمان، انجام تستهای آلرژی پوستی و انجام تستهای تنفسی نیز از جمله خدمات تخصصی ارائه شده توسط ایشان است. بیماران بسیاری از دکتر عماد بهرامی نیا به دلیل دقت در تشخیص، ارائه توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد انسانی رضایت دارند و بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. در نظرات بیماران بارها به بهبود علائم آسم کودکان و مدیریت مناسب آلرژی غذایی اشاره شده است.
در مطب دکتر عماد بهرامی نیا، پذیرش بیماران صرفاً محدود به کودکان نیست و بزرگسالانی که با مشکلات آلرژیک یا بیماریهای تنفسی مواجهاند نیز میتوانند از تخصص ایشان بهرهمند شوند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعین فراهم است تا بیماران بتوانند با سهولت بیشتری زمان مراجعه خود را انتخاب کنند. حضور دکتر عماد بهرامی نیا به عنوان فوق تخصص آسم و آلرژی و متخصص کودکان در کرج، دسترسی بیماران این شهر و مناطق اطراف را به خدمات فوق تخصصی تسهیل نموده است.
در جمعبندی، دکتر عماد بهرامی نیا با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و رویکرد انسانی در درمان بیماریهای آلرژیک و تنفسی، انتخابی مطمئن برای ساکنان کرج و مناطق اطراف است.
دکتر عماد بهرامی نیا دارای فوق تخصص آسم و آلرژی و همچنین تخصص بیماریهای کودکان است.
بله، با مراجعه به سامانه نوبت دات آی آر میتوانید برای ویزیت حضوری یا مشاوره آنلاین از دکتر عماد بهرامی نیا نوبت اینترنتی دریافت کنید.
دکتر بهرامی نیا به طور تخصصی بیماریهای آسم، آلرژیهای فصلی، اگزما، آلرژی غذایی، حساسیت به شیر و مشکلات تنفسی کودکان و بزرگسالان را درمان میکند.
مطب ایشان در کرج، چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیرگذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲ قرار دارد.
بله، انجام تست آلرژی پوستی و تستهای تنفسی از جمله خدمات تخصصی ارائهشده در مطب دکتر بهرامی نیا است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
چهار راه طالقانی به سمت میدان شهدا، خیابان شهید بهشتی، بعد از زیر گذر، برج آراد، طبقه پنجم، واحد ۵۰۲
مشکل تنفسی داشتم بهترشدم بایک تجویزدکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۵بسیار عالی وخوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۲برای آلرژی پسرم رفتم و فعلا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر خیلی خوبی هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۰/۱۰عالی ترین پزشک دنیا بگم بخدا دروغ نیست خدا خیرش بده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰سلام،من برای سرفه های پسرم مراجعه کردم بایک دوره درمان شد
۱۴۰۱/۰۶/۱۹ایشون عالی هستد
۱۴۰۳/۱۰/۰۸خیلی دکتر خوب و دقیقی هستن من که نتبجه زیاد دیدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۱تحت درمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر بسیار حاذق و بسیار کارآمد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دخترم آلرژی داشتن و تحت نظر ایشون بودند و کاملا ازشون راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲ایشون و همسرشان خانم دکتر کیانی مهر بسیار حاذق هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۷به خاطر آلرژی پسرم مراجعه کردیم کارشون خوبه الآنم حالش خوبه
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالیییی
۱۴۰۱/۰۴/۱۹الرژی داشته و خوب شدن
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴آسم خفیف داشت پسرم که با تجویز عالی جناب دکتر خداروشکر خوب شدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۱۰/۰۵ایشون با حوصله وخیلی بادقت به مریضشون گوش میدن وعالی راهنمایی میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵پسرم خیلی سرفه داشت گفتن اسپری رو به ماه بزن بعد بیا که من خودم سهل انگاری کردم و نرفتم
۱۴۰۲/۰۳/۰۳درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۶تحت درمان،آلرژی غذایی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۰۶حساسیت عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶حساسیت خوب شد
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با تشخیص درست وتجویز داروی مناسب بهبودی حاصل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۷باسلام خداقوت مشکل الژی حساسیت به دارو که با تجربه و تخصص دکتر بهرامی نیا مشکل تا حدودی برطرف شده دستشون درد نکنه واقعا دکتر سرشناس و متخصص خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دکتر با تجربه البته من یک بار رفتم بینشون برای پسرم اما تا حد زیادی مشکلش حل شد بازم باید برم
۱۴۰۲/۰۸/۰۳آلرژی پوستی
۱۴۰۰/۰۴/۲۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳اقای دکتر پزشکی حاذق و دلسوز بیمار هستند من ازایشون خیلی رضایت دارم خدا نگهدارشون باشد .
۱۴۰۱/۰۵/۱۱عالی عالی. پیگیر بیمار. باسواد با تجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۴والا ما که رفتیم خوب بود ..من راضی ام حسابی
۱۳۹۹/۰۷/۲۹خوب بودن الرژی داشتم در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۱/۳۰خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی دکتر خوب باتجربی هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۲/۰۱دکتر خیلی خوب هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بابت کهیر مراجعه کردم با یک نسخه خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار دکتر حاذق و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷الژی پوس
۱۴۰۰/۰۱/۲۵بسیار دکتر حاذق ، بااخلاق و صبوری هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۰۵مشکل کهیر و آلرژی شدید دارم تحت درمانم بسیار پزشک با اخلاق و وظیفه شناس و دلسوزی هستند.
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیار پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۹عالییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۳بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۱۹تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۶/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بهترین دکتری هستن که تو عمرم دیدم ایشان با یه نسخه من و پسرمو خوب کردن خیلی ممنون هستم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر فوق العاده توانمندی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام دخترم نمیتونست ازته دل نفس بکشه دائم نفسش میگرفت چندجایی دکتراطفال هم بردم خوب نشد حتی پیش دکترریه هم بردم ولی بازتو نفس کشیدن مشکل داشت واسپره هایی که استفاده میکردفایده ای نداشت تاخواهرم دکتر بهرامی نیارو توگوگل سرچ کرده بود ونظرات خوبی براشون گذاشته بودند برای همین برای دخترم توبیمارستان نورشهریار یه نوبت گرفت برم پیش آقای دکتر وبایه نسخه حال دخترم خوب شد بچه ای که به صورت دائم بانسخه های دکترای دیگه مدام اسپره استفاده میکرد آقای دکتریه اسپره۱۲۵ بایه قرص بهش داد شدآب روی آتیش خداروشکر نزدیک چندماهه دیگه دخترم خوب شد ودیگه هیچ نشونه ای ازنفس تنگی نداره جاداره همین جاازآقای دکتربهرامی نیاتشکرکنم که جون بچمونجات دادخداازت راضی باشه .
۱۴۰۳/۰۳/۲۹در باره اگزما مراجعه کرده بودم رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام پسرم اسم داشت بردم بردم پیش دکتر الان عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲آلرژی شدید داشتم و اون دوره ای که تحت نظر ایشون بودم حالم عالی بود
۱۴۰۱/۰۷/۳۰تن پسرم کهیر زده بود که با اولین نسخه ایشون مشکل رفع شد.بسیار پزشک با حوصله و با تجربه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۱بسیار دکتر با تجربه ای هستند قشنگ به صحبتهای بیمار گوش میدهند و دقیق معاینه میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶پسرم برای آلرژی تحت نظر ایشون هستن انشاا... که نتیجه ی مثبت میگیرم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی بود دخترم ۱۷ روزه آلرژی شدید داشت پیش ۳ تا دکتر متخصص بردم با دو روز استتفاده از داروها و صحبت هاشون دخترم خوب شد،خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عالی بود آلرژی داشتم برطرف شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۱آسم در حد متوسط
۱۴۰۲/۰۲/۳۰بسیار حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دکتر حاذق و فوق العاده خوب
۱۴۰۲/۱۱/۲۵پسرم آلرژی داشت و چند ماهه تحت نظر آقای دکتر هستن خداروشکر وضعیتش خیلی بهتر شده دکتر خیلی خوبی هستن یه انسان واقعی
۱۴۰۳/۰۱/۱۱پسرم آسم آلرژی شدید داشت ولی با تجویزهای آقای دکتر پسرم خوب شده ممنونم از آقای دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۳/۱۴سلام بهترین دکتر هست من دوماه سرفه میکردم رفتم پیشش خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۲/۱۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۳عالی بودن ایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۳مامان مدت زیادی تنگی نفس داشتن با یکبار مراجعه خوب خوب شدن️
۱۴۰۳/۰۹/۱۰آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۲/۰۵پسرم سرفه های مزمنی دارد تحت درمان ایشان هستند.پسرم خیلی بهتر شده
۱۳۹۸/۱۰/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکترخیلی خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۰۱خدارو شکر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۲پسرم از ۴ سالگی به خاطر سرفه های شدید هر سال بیمارستان بستری میشد،بردم تحت نظر دکتر بهرامی خداروشکر دیگه بستری نشد،و خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۹/۲۳تنگی نفس بهبود ۸۰ درصدی با یک نسخه
۱۴۰۲/۰۸/۱۸عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶بسیارعالی طبابت واخلاق عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار با حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰مادر مشکل آسم داشتن که خدا رو شکر با معاینه دکتر روبه بهبود هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲بسیاردکترباحوصله وعالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۵دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۶/۲۶جناب دکتر فوق العاده هست فقط همین و میتونم بگم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵مشکلم حساسیت شدید بود و خیلی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۸کهیر مزمن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱برای سرفه های مکرر کودکانم مراجعه کردیم دکتر خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۸برای سرفه
۱۴۰۰/۰۸/۲۴دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۶/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸پسرم کهیرمیزد خوب شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۷دخترم اگزما داشت مراجعه کردم استفاده کردم واینبار برای تست آلرژی وقت میخوام
۱۳۹۹/۰۵/۱۹آلرژی دارم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۸عااالی بودن زود جواب گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱تشخیص عالی با صبر و حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۲۲خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی و کار درست
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۰مشکل االرژی تا حدود زیادی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مشکل ریه فعلا جلسه دوم هست شکر خدا بهتر شده پسرم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶حساسیت
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار دکتر عالی و باحوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۰تحت درمانهستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۷مبتلا به بیماری گال شده بودم و درایت و تشخیص ایشان بیماری رفع شد
۱۴۰۳/۰۶/۱۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فووووووق العاده عالی با ی نسخه خوب شد دخترم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالیه عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۲دکتر فوق العاده خوبی هستند با تشخیص درستشون
۱۴۰۳/۰۲/۱۰درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰پزشکی عالی با حوصله با دقت برای کهیر پسرم رفتم پیششون عالی بودن خداروشکر خوب شد پسرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸سلام من از اقای دکتر خیلی راضی هستیم خدا سلامتی بهشان بدهد واقعا دکتر بی نظیره کار بلد حرفه ای
۱۴۰۴/۰۲/۰۶مشکل ریوی داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵فعلا که چند ماهی هست برای سینوس پسرم میرم هیچ نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مشکل الرژی داشتم با یه نسخه خیلی بهتر شدم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۰۵فعلا هیچی
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عالی بودن در تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۱۰آلرژی پسرم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶پسرم سرفه داشت که خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷خانمم درگیر بیماری اسم و الرژی بود به لطف خدا و تشخیص خوب ایشون تحت نظر و درمان اقای دکتر هستش
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۵آلرژی هدارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیاااااااااااارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالی هس
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دختر من دو سال تحت نظر اقای دکتر هستن بخاطر الرژی عالی هستن هم با حوصله هم تشخیص درست واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۶من شبها سرفه زیاد داشتم که با مصرف داروهای ایشون عااالی شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳دخترم آلرژی شدید داشت الان عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۱۳مشکل اسم و آلرژی پسرم عالی بود با یک جلسه
۱۴۰۳/۰۴/۲۹یک جلسه رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸از نوع رفتار و نحوه عملکرد راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷حساسیت شدید، فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷آسم ، آلرژی
۱۴۰۱/۰۶/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۳/۰۷بی نظیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶آلرژی دخترم عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷آلرژی دارم با مصرف داروهایی که تجویز کردند بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱کارشون حرف نداشت ، واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۷ههتتاللبببییب
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴بسیار عالی هم اخلاق هم طبابت حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۱واقعان عالی هستن ️️️
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰گرفتگی سینوسها
۱۴۰۱/۰۳/۰۵مشکل درد پشت شانه وتنگی نفس
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار عالی، بااخلاق و متبحر
۱۳۹۹/۰۸/۰۳عالی عالی فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۱۱/۱۲تنگی تنفس
۱۴۰۱/۰۷/۳۰من خیلی راضیم از طبابت دکتر پسرم آلرژی داشت و مرتب سرما میخورد فقط با درمان دکتر خیلی بهتر شده و واقعا کارشون عالیه و ممنونم از ایشان بخاطر وقتی که برای بیمارشوند میذارن و خیلی با صبر و حوصله هستند و واقعا دلسوز بیمار هستند من خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷مامان چندسال هست پیش آقای دکتر میره واقعا کارش عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سرفه های شدید.دارم خوب میشم.
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خارش صورت
۱۴۰۰/۰۵/۲۰دخترم مشکل آلرژی تنفسی داشت با یک نسخه جواب گرفتم عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۸بی نطیر هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۷نتیجه خوبی در مدت درمان داشتم
۱۴۰۱/۰۷/۰۲آسم دخترم که بهتر شد
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶مشکل ریه و سرفه ایشان درمان خوبی را در پیش گرفتند
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۱/۱۳خوب بود تشکر
۱۴۰۰/۰۷/۱۶بسیار عالی وتشخیص سریع
۱۴۰۲/۰۷/۲۰خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵حساسیت
۱۴۰۳/۰۹/۱۷آلرژی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱سلام بسیار دکتر حاذق و با تجربه ای هستن و تشخیص عالی پسرم با سرفه های شدید و داروهایی که بهشون دادن با همون نسخه اول خوب شدن با تشکر از دکتر عماد بهرامی نیا سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۲/۱۳آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵مشکل تنگی نفس و آلرژی دوتا از بچه هام .که با تشخیص درست آقای دکتر بهبودی حاصل شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسیار عالی بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دختر من بشدت ریه ی خساسی داشت و بعداز سرماخوردگی تا ۲ هفته سرفه شدید داشت و باید آنتی بیوتیک مجدد استفاده میکرد که با ۱نسخه دارو کامل خوب شد.
۱۴۰۲/۱۰/۱۵بسیار عالی پسرم تحت نظر ایشون هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۸آسم وآلرژی
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عالی و بینظیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دخترم سرفه شدید داشت ، تشخیص الژی ریه دادند... ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۲۱جهت درمان حساسیت فصلی مراجعه کردم به ایشون، از نظر من بسیار حاذق هستن و تنها با استفاده دو دوز از داروهای تجویز ایشون، آلرژی چند ساله و بسیار شدید من برطرف شد.
۱۴۰۰/۰۷/۱۸آلرژی شدیدخیلی بهترشدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱آلرژی پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پسرم تازه یک نسخه رفته پیش ایشون انشاالله نتیجه خوب بگیره
۱۴۰۳/۱۲/۲۹اسم پسرم
۱۴۰۲/۱۰/۱۰برای آلرژی مراجعه کردم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۶برای سرفه های پسرم چند بار ویزیت شدیم خیلی زود بهبود پیدا کرده
۱۴۰۲/۱۲/۰۶برای آلرژی دخترم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عالییبی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰کهیر،یه دوره دارو مصرف کردخواهرم هنوز بهبودی کامل ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۰۳سلام.مشکل تنفس یک بار ویزیت شدم تا حدودی بهتر شدم آلن برای بار دوم می خوام برام چون تشخیص بیماری رو عالی دادن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴بسیار دکتر مجرب و با سواد
۱۴۰۰/۰۸/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۸اسم دکترفوقولاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۲۳بسیار دکتر حاذق وباتجربه وکار بلدی هستن بیماری مادر من آسم شدید بود که با یه نسخه خیلی خیلی حالش خوب شده الحمدالله به لطف خدا وآقای دکتر
۱۴۰۲/۰۶/۲۷دکتر خوبی هستند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۵الرژی داشتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲دکترعلی خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۳عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دخترم آلرژی شدید به شیر داشت کپه خداروشکر با کمک آقای دکتر رفع شده
۱۴۰۲/۰۷/۰۵بهترین دکتری که دیدم هستن خیلی دقیق و دلسوز و متعهد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۲آلرژی داشتم با یک ویزیت بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷در حال درمانم فعلا نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکترفوقولا
۱۴۰۰/۰۱/۰۳ناراحتی پوستی داشتم وبا یکبار مراجعه نتیجه خوب گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دکتری بسیار با حوصله و مهربان و برای بیمار وقت میگذارد.با یک ویزیت مشکل بنده مشخص شده و درصدد رفع ان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۹تشخیص درست و تجویز بهترین نوع دارو که روند درمان رو سرعت میبخشه
۱۴۰۰/۰۶/۱۳بسیار با حوصله وکاردان
۱۴۰۱/۰۵/۱۰اگزما و آسم خفیف داشتم فقط دوره مصرف دارو حساسیتم کمتر شد ولی درمان نشد
۱۴۰۰/۰۹/۱۳دخترم کهیر داشت و پیش هردکتری رفتم خوب نشد اما وقتی دکتر بهرامی نیا ویزیت کردندبا همان یک نسخه دخترم خوب شد .کارشون خیلی خوبه وعالی.
۱۴۰۰/۰۵/۱۱دکتر فوق العاده حاذق و مهربان و دلسوزی هستند و واقعا واسه بیمار وقت میزارن و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۲/۰۸/۱۵من با یک جلسه که توسط ایشان ویزیت شدم...خداروشکر آسمم کنترل شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۱بهترین دکتر ایران
۱۴۰۴/۰۴/۰۸برای آلرژی دخترم مراجعه کردم، باتشخیص درست پزشک محترم، اثرات بهبودی را در همان روز شاهد بودم...فقط معطلی بسیار زیادی دارد، که این مشکل نیز باید برطرف گردد
۱۴۰۴/۰۹/۲۰نتیجه خوب و ع
۱۴۰۳/۰۸/۱۰بسیار دکتر با صبر و حوصله ای هستند ، تشخیص درست و پیگیر بودن ایشون بسیار مورد رضایت بنده بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸حساسیت دخترم که دو سالش بود با یه آزمایش فهمیدن دخترم به چی حساسیت داره خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۳/۰۹/۰۳آسم وآلرژی شدید دارم تخت نظرشون حالم خیلی خیلی بهتره واقعا دکتر از لحاظ طبابت پاخلاق عالی هستن
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دو جلسه برای دخترم مراجعه داشتم،دقت، صبوری،تشخیص و ارجاع صحیح
۱۴۰۵/۰۲/۰۸آلرژی خیلی عالی بودن در درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۴مشکل آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۸/۱۶سلام.دحترم آلرژی شدید داشت با یک نسخه خیلی خوب شد.هنوز تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۴عالیییییی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عالی نامبروان کرج
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بهترین دکتری که زندگبم دیدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵باعرض سلام خدمت دوستان عزیز.چندوقت پیش دخترم رو بردم پیش دکتر بهرامی نیا برای آلرژی وباتشخیص درست ودرمان حال دخترم بهترشد خداروشکر.الان هم میخوام دوباره ببرم پیش ایشون خودمم برم برای درمان آسم وآلرژی.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵من یه نسخه ویزیت شدم خیلی راضی بودم فوقالعاده دکتر خوش برخوردی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار با سواد قدرت تشخیص بالا
۱۴۰۲/۱۰/۲۵برای مادرم که اسم داشتن مراجعه کردیم واقعا حاذق هستندووقت خوبی برای بیمارشون به کارمبرندتشکر فراوان ازایشان
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بسیار حاذق و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۲/۱۴خیلی دکتر خوب و کار بلدی هستن پسر من و با یک نسخه درمان کردن️ازشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸1خوبه ولی در حال مالجیم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷الرژی دخترم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶چند نفر از بستگان نزدیکم به علت بیماری آسم و آلرژی تحت درمان هستن واقعا دکتر حاذق و متبحر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸حساسیت شدید داشتم و سرفه امون نمیداد الحمدالله با اولین درمانشون وضعیتم بهتر شده
۱۴۰۲/۰۵/۱۴فعلاتازه بردم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار دقیق هستند و البته با سواد و با تجربه؛ مشکل سرفه طولانی مدت من و پسرم داشتیم که با نسخه های درمانی ایشون جواب گرفتیم من به شخصه ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۱۲/۲۲آقای دکتر معاینه کامل و دقیقی انجام دادن بعد دارو تجویز کردن . بسیار با حوصله و خوش برخورد و نحوه مصرف دارو ها رو دقیق توضیح دادن
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۲فعلا مشخص نیست
۱۴۰۴/۰۴/۲۱آلرژی و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتربسی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰الرژی،
۱۴۰۳/۱۱/۲۹دکترخوبی هستن من راضی بودم.
۱۴۰۳/۰۲/۰۶آلرژی شدید و مشکل تنفسی بهتر شدم ممنون از جناب دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۱۲پسرم آلرژی داره تا الان که خوب بوده وهمچنان تحت درمان دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیار با حوصله و دقیق ،مثل باقی پزشکا از سر وا نمیکنن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳پسرم فعلا تحت درمان است
۱۴۰۴/۰۳/۰۹مشکل تنفس داشتم ، متخصص ریه و گوش و حلق و بینی هم چند نوبت رفته بودم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نشده بود -با مراجعه به ایشون و تشخیصشون مشکل چند ماهه من در چند روز تقریبا حل شد
۱۴۰۰/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۹آقای دکتر عالی هستن خودم چند سال پیش به خاطر آلرژی رفتم پیششون و خوب شدم الانم دخترم به خاطر سرفه که با یه نسخه خوب شد خداروشکر
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷نامبروان
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بسیار با دقت هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خیلی خوب بودن آلرژی شدید داشتم فعلا تحت درمانشونم کنترل شده تا حد خیلی خیلی زیادی
۱۴۰۵/۰۳/۱۸یکبار دخترم بردم فعلا راضی کننده هسش نتایج و درمان دخترم ؛دکترعماد بهرامی نیا خیلی صبور و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۳۱برای آسم رفتم پیش جناب دکتر ولی دستشون معجزه بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی و تست آلرژی نوزاد صورت گرفت
۱۴۰۱/۱۱/۰۹با درود ایشان بسیار پزشک حاذق و با تعهدی می باشند
۱۴۰۰/۰۱/۲۶دکتر بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۹/۱۱