سلام کودکی یه ماهه دارم که زردیش رو 13هس باید چه کارکنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
سالها قبل نوزادم در بیمارستان به میکرب استافیلوکوک الوده شد و در مطب ایشان معالجه شد زمانی که خانم دکتر خیلی جوان بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹
خوب بپد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
پسرم زردی داشت و زردیش روی 18 بود و پایین نمیومد هر کاری میکردم نمیخاستم بستریش بکنم بعدش براش دستگاه گرفتم بازم کم نشد با اینکه مدام زیر دستگاه بود تا اینکه 1 ماهش شد دیگه داشت مدت زردیش زیاد میشدبعد خانم دکتر را معرفی کردم ایشو 3 تا قرص بهم دادن پسرم بعد 4 روز کامل زردیش تموم شد ایشون خیلی فهمیده و مهربون هستن پیشنهاد میکنم حتما برید پیشش
۱۳۹۸/۰۵/۰۱
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷
خوب بوده
۱۳۹۸/۰۲/۰۷
ایشان از تخصص و تجربه بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار دلسوز میباشند .
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
لاغری دخترم
۱۳۹۸/۰۲/۲۱
خیییییلی دکتر خوبیه ینی عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
هنوزنتیجه ندیدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
بسیار عال
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی میباشن
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۸
دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
بیماری دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
دخترم تب واسهال داشت ایشان برطرف کردن در کل عالی بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
خوب بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
سرفه های قطاری فرزندم و بهبودی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶
تب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
برای تب بالای نوزاد ۶ماهه ام رفتم که دکتر با تجربه و توضیحات خوشون خیلی کمک کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸
علم به روز و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۱
خانوم دکتر کلینیک پارسیان هستید امروز تا چه ساعتی ؟
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
کولیک کودک..نتیجه:عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بچم دل درد ونفخ معده داشت که الانم داره و هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
دکتر با حوصله و دقیقی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۱۳
خانم دکتر بسیار با حوصله و کار بلد هستن،با اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴
سلام پسرم بشدت حالش بد بود هرجا بردم خوب نمیشد ایشون هم وقت میزارن برا بیمار و هم داروهای مناسب میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
سلام من پسرم یبوست داشت باچندجلسه درمان شد، من که ازتسخیص خانم دکترراضی ام
سلام کودکی یه ماهه دارم که زردیش رو 13هس باید چه کارکنم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵سالها قبل نوزادم در بیمارستان به میکرب استافیلوکوک الوده شد و در مطب ایشان معالجه شد زمانی که خانم دکتر خیلی جوان بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۹خوب بپد
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پسرم زردی داشت و زردیش روی 18 بود و پایین نمیومد هر کاری میکردم نمیخاستم بستریش بکنم بعدش براش دستگاه گرفتم بازم کم نشد با اینکه مدام زیر دستگاه بود تا اینکه 1 ماهش شد دیگه داشت مدت زردیش زیاد میشدبعد خانم دکتر را معرفی کردم ایشو 3 تا قرص بهم دادن پسرم بعد 4 روز کامل زردیش تموم شد ایشون خیلی فهمیده و مهربون هستن پیشنهاد میکنم حتما برید پیشش
۱۳۹۸/۰۵/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوب بوده
۱۳۹۸/۰۲/۰۷ایشان از تخصص و تجربه بسیار بالایی برخوردار بوده و بسیار دلسوز میباشند .
۱۴۰۰/۰۷/۱۴لاغری دخترم
۱۳۹۸/۰۲/۲۱خیییییلی دکتر خوبیه ینی عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶هنوزنتیجه ندیدم
۱۴۰۱/۱۰/۱۰بسیار عال
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی میباشن
۱۳۹۷/۰۷/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۷/۰۵/۲۸دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷بیماری دخترم
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۲دخترم تب واسهال داشت ایشان برطرف کردن در کل عالی بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۱خوب بودند
۱۳۹۹/۰۲/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سرفه های قطاری فرزندم و بهبودی
۱۴۰۱/۱۲/۰۶تب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷برای تب بالای نوزاد ۶ماهه ام رفتم که دکتر با تجربه و توضیحات خوشون خیلی کمک کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸علم به روز و دقیق
۱۴۰۳/۰۸/۰۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۱خانوم دکتر کلینیک پارسیان هستید امروز تا چه ساعتی ؟
۱۴۰۴/۰۳/۰۸کولیک کودک..نتیجه:عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷بچم دل درد ونفخ معده داشت که الانم داره و هیچ نتیجه ای حاصل نشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲دکتر با حوصله و دقیقی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۱۳خانم دکتر بسیار با حوصله و کار بلد هستن،با اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۱/۱۴سرماخوردگی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴سلام پسرم بشدت حالش بد بود هرجا بردم خوب نمیشد ایشون هم وقت میزارن برا بیمار و هم داروهای مناسب میدن
۱۴۰۱/۰۹/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۸سلام من پسرم یبوست داشت باچندجلسه درمان شد، من که ازتسخیص خانم دکترراضی ام
۱۴۰۱/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دکتر خو
۱۴۰۰/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۴تشخیص ایشون خوبه
۱۳۹۷/۰۸/۱۰تشخیصشون عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۱مشکل سینوزیت
۱۴۰۱/۰۸/۰۳