فیبروآدنوم داشتم جراحی کردم. بسیار حاذق و زبردست و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عالی و فوقالعاده با مسئولیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
خیلی حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
مهربان وصبور
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بهترین دکتر در تشخیص و عمل جراحی، خوش اخلاق ترین.
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عالی کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
توده سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
ویزیت،خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱
برای چکاپ
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹
جراحی کنسر سینه. در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
جزو بیماران فیبروکیستیک هستم و چکاپ سالانه میشم بسیار صبور و با آرامش هستن و برای تک تک بیماران وقت کافی میگذراند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
مادرم عمل جراحی پستان و غدد لنفاوی داشتند و آیسان عمل کردند ،بسیار دکتر خوش اخلاق و با ملاحظه ای هستند و تشخیص بسیار درست و دقیقی دارند.
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
واقعادکترعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵
بسیار حاذق و دارای اخلاق حرفه ای و ارام و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۷
برای همسرم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
جراحی دو طرفه سینه داشتم. خیلی تمیز و دقیق بدون هیچ مشکل و عارضه ای واقعا عالی بود. عالی هستند. بی تردید بهترین دکترن.
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
خانم دکتر خوش اخلاقوکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۰۵
من سرطان سینه دارم .و جهت ویزیت خدمتشون رفتم .راضی بودم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰
چک آپ سالانه خیلی با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۲۶
بسیار عالی و باحوصله بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
برای چکاپ
۱۴۰۰/۰۴/۱۰
دکتر خوبی هستند بدون چکاب کامل هیچ نظری نمیدهند
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
برای چکاپ سالیانه رفته بودم وخیلی خوب ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
خانم دکتربسیارحذق هستن درکارشون وازنظراخلاق بهترین هستن ایشون یک فرشته هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
مثبت بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
کنسر سینه و دکتری که عاشقش هستم خدا بهش سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بسیار بسیار دکتر مهربان با حوصله و حاذق مادرم توده پستان داشتن جراحی کردن عالی بود عالی و تحت نظر ایشون هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴
پزشک بسیار عالی و خوب، در واقع ممتاز هستند. خییلی از جراحیشون رضایت داشتم. بسیار متبهر، با اخلاق، باسواد و مسلط. ان شالله همیشه سالم و سلامت باشند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
مشکل سینه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
دکتر عالی توده داشتم با تشخیص خویشان جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
توده بدخیم سینه مادرم جراحی کردن بسیار با وجدان و بسیار حاذق هستنند و خیلی آرامش دارند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۸
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
فوقالعاده و مهربون و نمونه یک پزشک متعهد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
همسرم سرطان سینه داشت به دست مبارک خانم دکتر عمل کرد.شکر خدا حالش خیلی خوبه.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
دکتر خوبیه عمل کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
توده در سینه بود که با حفظ سینه، عمل با موفقیت و با مهارت بالای خانم دکتر انجام شد. ایشان بسیار صبور و مهربان و دارای اخلاق و رفتار پسندیده هستند. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در کار و زندگی دارم خدمت صادقانه ایشان به هم وطنان کشورش قابل تحسین است.
۱۴۰۳/۰۱/۰۳
کیست پستان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
ترشح سینه راست داشتم.وبرای چکاب پیششون رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
کنسر برست
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کیست سینه داشتم خانم دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۰
فوق العاده عالی هستش تشخیص خانوم دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
بسیار خوش برخورد ، فروتن و با معلومات هستن .
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
بسیار پزشک قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱
مشکل کیستهای سینه دارم. ایشان با دقت و تعهد بسیار پیگیر مشکلم هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۲
کنسر سینه عمل جراحی سینه فوق العاده انسان شریف با شخصیت مهربون و در کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۷
بهترین دکتر هستن .مادرم در سن ۸۰ سالگی مشکل کنسر سینه براش پیش اومد اونم از نوع بدخیم .به لطف خدا و بعد هم خانوم دکتر درمان شدند .خانوم دکتر فرشته ایی هست که خدا روی زمین برا بنگانش قرار داده خدا حفظش کنه
عالی هس
۱۴۰۳/۱۱/۲۴توده خوشخیم، تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار عااااالی هستن بی نظیره
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی و با
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دستیار دکتر سیرتی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۲۱عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶فیبروآدنوم داشتم جراحی کردم. بسیار حاذق و زبردست و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی و فوقالعاده با مسئولیت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتر بسیار خوبی
۱۴۰۱/۰۵/۰۴مهربان وصبور
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بهترین دکتر در تشخیص و عمل جراحی، خوش اخلاق ترین.
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی کیست سینه
۱۴۰۳/۱۱/۰۳توده سینه
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ویزیت،خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۱برای چکاپ
۱۴۰۱/۰۸/۰۴سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹جراحی کنسر سینه. در حال ادامه درمان هستم
۱۴۰۱/۱۰/۲۷جزو بیماران فیبروکیستیک هستم و چکاپ سالانه میشم بسیار صبور و با آرامش هستن و برای تک تک بیماران وقت کافی میگذراند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۱مادرم عمل جراحی پستان و غدد لنفاوی داشتند و آیسان عمل کردند ،بسیار دکتر خوش اخلاق و با ملاحظه ای هستند و تشخیص بسیار درست و دقیقی دارند.
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عالی وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۱۰واقعادکترعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بسیار حاذق و دارای اخلاق حرفه ای و ارام و صبور
۱۴۰۴/۰۱/۲۷برای همسرم
۱۴۰۳/۰۲/۱۲جراحی دو طرفه سینه داشتم. خیلی تمیز و دقیق بدون هیچ مشکل و عارضه ای واقعا عالی بود. عالی هستند. بی تردید بهترین دکترن.
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خانم دکتر خوش اخلاقوکاردان
۱۴۰۰/۰۷/۰۵من سرطان سینه دارم .و جهت ویزیت خدمتشون رفتم .راضی بودم.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰چک آپ سالانه خیلی با اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۵/۲۶بسیار عالی و باحوصله بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۱برای چکاپ
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر خوبی هستند بدون چکاب کامل هیچ نظری نمیدهند
۱۳۹۹/۱۲/۰۳برای چکاپ سالیانه رفته بودم وخیلی خوب ویزیت کردن
۱۴۰۳/۰۵/۰۲خانم دکتربسیارحذق هستن درکارشون وازنظراخلاق بهترین هستن ایشون یک فرشته هستند
۱۴۰۴/۰۱/۳۰راضی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مثبت بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰کنسر سینه و دکتری که عاشقش هستم خدا بهش سلامتی بده
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار بسیار دکتر مهربان با حوصله و حاذق مادرم توده پستان داشتن جراحی کردن عالی بود عالی و تحت نظر ایشون هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۲۴پزشک بسیار عالی و خوب، در واقع ممتاز هستند. خییلی از جراحیشون رضایت داشتم. بسیار متبهر، با اخلاق، باسواد و مسلط. ان شالله همیشه سالم و سلامت باشند.
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مشکل سینه
۱۴۰۳/۱۲/۲۷دکتر عالی توده داشتم با تشخیص خویشان جراحی شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸توده بدخیم سینه مادرم جراحی کردن بسیار با وجدان و بسیار حاذق هستنند و خیلی آرامش دارند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۱/۰۲خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۶فوقالعاده و مهربون و نمونه یک پزشک متعهد
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۲همسرم سرطان سینه داشت به دست مبارک خانم دکتر عمل کرد.شکر خدا حالش خیلی خوبه.
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر خوبیه عمل کردم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵توده در سینه بود که با حفظ سینه، عمل با موفقیت و با مهارت بالای خانم دکتر انجام شد. ایشان بسیار صبور و مهربان و دارای اخلاق و رفتار پسندیده هستند. برایشان آرزوی سلامتی و موفقیت در کار و زندگی دارم خدمت صادقانه ایشان به هم وطنان کشورش قابل تحسین است.
۱۴۰۳/۰۱/۰۳کیست پستان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ترشح سینه راست داشتم.وبرای چکاب پیششون رفتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶کنسر برست
۱۴۰۱/۱۰/۲۰کیست سینه داشتم خانم دکتر بسیار مهربان و دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۷/۱۰فوق العاده عالی هستش تشخیص خانوم دکتر
۱۴۰۳/۱۰/۰۹بسیار خوش برخورد ، فروتن و با معلومات هستن .
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بسیار پزشک قابلی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۱مشکل کیستهای سینه دارم. ایشان با دقت و تعهد بسیار پیگیر مشکلم هستند.
۱۴۰۰/۰۲/۲۲کنسر سینه عمل جراحی سینه فوق العاده انسان شریف با شخصیت مهربون و در کارشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۵عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۷بهترین دکتر هستن .مادرم در سن ۸۰ سالگی مشکل کنسر سینه براش پیش اومد اونم از نوع بدخیم .به لطف خدا و بعد هم خانوم دکتر درمان شدند .خانوم دکتر فرشته ایی هست که خدا روی زمین برا بنگانش قرار داده خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۱/۲۴جراحی کانسر سینه برام انجام دادن ک عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹دکتربسیارتوانمندومتبحراست صبوروخوش رو هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۶دکتر خوب و بسیار محترم و ارومی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۸