این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران، نبش خیابان دشتستان پنجم، ساختمان ۱۴۸، واحد ۱۱
ولی عصر، بالاتر از میدان ونک، خیابان یاسمی، بیمارستان خاتم الانبیا
کانسرسینه بودم وعمل شدم وراضیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱خیلی عالی بودن
۱۳۹۸/۱۰/۱۴فعلا فقط معاینه اولیه شدم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴برداشت نوده در سینه
۱۴۰۰/۰۳/۱۶کارشان عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۱کیست سینه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹سرطان سینه که خداروشکر جراحی شدم و درمان شدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲خیلی دکتر خوبی هستنند
۱۳۹۹/۱۰/۲۹من فالوآپ سالانه دارم
۱۳۹۹/۰۳/۰۵دوستم توسط ایشان جراحی شدند خدا روشکر بهبودی کامل دارند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی هستن
۱۳۹۷/۰۸/۰۵قراره عمل شوم
۱۴۰۰/۰۲/۱۸دکتر خیلی خوبی هستن من عمل توده سینه سمت راستم رو ایشان انجام دادن وسینه ام رو حفظ کرد خدا ازشون راضی باشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۱سرطان. عالی عمل شدم
۱۳۹۹/۰۴/۰۱خود دکتر مطب نبودن همکارانشون منو ویزیت کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶من تازه بیمارخانم دکتر شدم وبرام شیمی درمانی تجویز کردن
۱۴۰۰/۰۸/۱۶خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۷جراحی کردم
۱۳۹۹/۰۵/۲۰دکتر خوب و مهربانی هستن مخصوصا دستیارش خیلی عالی معانیه میکنه تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱جراحی پاژه،نوک پستان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱جراحی سینه انجام دادم عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۶کیست سینه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱فعلا تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۵کیست معمولی سینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۳خیلی خوبه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳جراحی سینه
۱۳۹۸/۰۴/۲۵توده در سینه
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خیلی عالی تشخیص دادند
۱۴۰۰/۱۰/۲۹جراحی پستان
۱۴۰۰/۱۰/۰۷بسیار مفید و عملکرد و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۶بیسلشس
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۹دکترخوبی هستن درکل
۱۳۹۹/۰۴/۱۱توده درسینه
۱۴۰۰/۱۰/۰۵من برای چکاپ مراجعه کردم ، راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱معاینه سالیانه دوره ای بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۸هر 6 ماه یکبار توسط ایشان معاینه میشوم تا برطرف شدن شک ایشان از توده ای که هست
۱۳۹۹/۰۴/۱۴مشاوره
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سرطان سینه داشتم و الان خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۰۶ماستیت..جراحی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عمل سینه انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵تشخیص ودقت واخلاق ایشون عااالیست.
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۰۵جراحی سینه شدم
۱۳۹۷/۰۳/۰۱توده خوش خیم سینه داشتن و خانم دکتر جراحی رو انجام دادن
۱۴۰۰/۰۳/۲۱عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالی تشخیص دادند
۱۳۹۷/۰۷/۱۱نتیجه گرفتم،،،کیست سینه
۱۴۰۰/۰۴/۱۲یک بار پیش ایشون عمل سینه انجام داده بود
۱۳۹۹/۰۷/۲۰کنسل سینه وبرام عالی عمل کردند بیمارستان خاتم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰ایشون کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کنسر داشتم جراحی کردم کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۱با سلام
۱۳۹۹/۱۲/۲۶دخترم کیست در پستان داشت ایشون عمل کردند عالی بود
۱۳۹۸/۱۰/۳۰سرطان سینه داشتم ماستکتومی شدم بسیار از جراحی خانم دکتر نفیسی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۶عالیییی
۱۴۰۰/۰۱/۰۶توسط تیمشون ویزیت شدم یکبار
۱۴۰۰/۱۰/۲۸مهربونه
۱۳۹۸/۱۰/۲۸سرطان برست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶جراحی پروتز سینه
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دکتر بسیار خوب با تشخیص درست
۱۴۰۰/۰۸/۰۴تجربه ایی خوب ومطمئن من بیماری نداشتم وبه ایشان برای زیبایی مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۲۳با سلام ایشان چندسال پیش خانم بنده رو عمل سینوس پینوریدال انجام دادن
۱۳۹۸/۱۱/۱۹فقط برا معاینه رفتم .ولی ب چتد نفر معرفی کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۷توده خوشخیم غیر سرطانی جراحی کردم عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲هنوز جواب ام ار ای منو ندیدن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸سرطان سینه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴تشخیص شیمی درمانی دادن و ما از تشخیصشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳سلام من بیمار کنسر ایشون بودم،واقعا از نظر طبابت ،تشخیص و درمان راضی بودم،جراحیشون حرف نداشت
۱۴۰۰/۰۹/۰۵کانسر پستان ایشان عمل کردم کارشان عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳غدد شیری درپستان داشتم وایشان بلافاصله تشخیص درست ودرمان لازم راانجام دادند ویکی دیگر ازدوستانم هم سرطان سینه داشتند که توسط ایشان معالجه شدند
۱۳۹۹/۰۵/۰۹من مشکل عفونت تو پستان داشتم و الان خیلی بهتر بشه و البته دوره درمانم هنوز تمام نشده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۲/۱۳کنسر برست بوده و جراحی انجام شده که عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵من عمل کیست سینه انجام دادم و خیلی راضیم هم از کارشون وهم با اخلاق خوبشون بامریض
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار از ایشون راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱مشگل بواسیر داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۲/۲۰راضی ام
۱۴۰۰/۰۷/۰۶فعلا مشکلمحاد نیوده تا امسال انشالله
۱۴۰۰/۰۸/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵هموروئید و با دارو رفع شد
۱۴۰۱/۰۲/۰۵ویزیت انجام شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بیوپسی پستان انجام دادم ضایعه بیشتر و بزرگتر شده
۱۴۰۰/۰۶/۲۲جراحی سرطان پستان داشتم
۱۴۰۰/۰۲/۰۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۷فقط در بیمارستان تعریف ایشان را شنیدم
۱۳۹۹/۰۴/۳۱خانم دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۳/۰۴تشخیس خوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۰/۳۰پیشگیری از ابتلا به سرطان
۱۴۰۰/۰۱/۱۵توده خو
۱۴۰۱/۰۲/۰۵من 3ساله بیمارایشان هستم فیبروکیست داشتم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۰خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۸بله-فیبروکیست دارم.آم آر آی دادن به من .وتحت نظرهستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۳۰فقط برای چکاب رفتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵تحت معاینه هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خیلی دکتر عالی و مصلت به کار من که خیلی راضی بودم پرفسور محمودی منو نا امید کرده بود اما ایشون نظرش کاملا با پرفسور فرق میکرد دوسال هست عمل کردم مشکلی ندارم خدا حفطش کنخ
۱۳۹۸/۱۱/۳۰بسیاذ دکتر
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دکتر بسیار حاذق و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲در مورد تست پسنتان مورد معاینه قرار گرفتم خوب بودن
۱۳۹۹/۰۲/۱۵باسلام ایشون عمل لمپکتومی برای من انجام دادن وازکارشون راضی بودی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸وجود توده خوش خیم سینه و خیلی خوب بود هم تشخیص هم برخورد مناسب که ادم استرس و اصطراب آدم کم میشه
۱۳۹۸/۱۱/۲۳سونو ومامو بردم خدمت خانم دکتر مشاهده کردن ام آر ای نوشتن نیمه اول تیر انجام بدم گفتم درد دارم الان انجام بدن گفتن نه فعلا سونو ومامو داد.این بزارید تیر
۱۳۹۹/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار عالی عالی ،واقعا ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷نه بسیار عال
۱۴۰۰/۰۲/۰۴مشکل رسوب کلسیم در بافت سینه دارم به موقع وبه درستی تشخیص داده شد ودر حال کنترل وبرسی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی هستن حرف نداره تو کارش
۱۴۰۰/۰۴/۱۱کیست سینه.بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۹فیبروم کیست سینه تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۳ازطریق پزشک متخصص خون شهرستان آشنا شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹دکتر فوق العاده ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۵خیلی دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی بودن کارشون
۱۳۹۸/۱۰/۰۲تحت نظر
۱۳۹۷/۰۵/۰۸نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶سرطان سینه مادرم، با تجویز دکتر اول شیمی درمانی شد بعد ایشون جراحی کردن که خوشبختانه سینه ی مادرم برداشته نشد. دکتری فوق العاده خوب و دلسوز ، فقط باید کمی حوصله داشته باشید چون سرشون خیلی شلوقه.
۱۳۹۹/۱۱/۲۰درد پستان
۱۴۰۰/۱۰/۳۰خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۲۸جراحی سینه داشتم و راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷کیست سینه
۱۳۹۷/۰۵/۰۹نوبت دهی بسیار نامنظم
۱۳۹۹/۱۱/۱۵چکاپ سالیانه سینه
۱۳۹۷/۰۵/۰۹یک توده فیبروآدنوم در سینه ی چپ داشتم که ایشان نمونه برداری کردند و با تشخیص اینکه توده ام خوش خیم است توده رو به وسیله ی جراحی برداشتند.
۱۳۹۹/۰۷/۲۲خانم دکتر ازهمه نظر عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۷دکتر دقیقی هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۳برای پستان ماستیت دارم تعد درمان هستم وخیلی از خانم دکتر راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۸مشکل مجرای شیر داشتم وتشخص به موقع خانم دکترنفیسی بهترین نتیجه گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۲/۰۴توده در سینه داشتم وپیش خانم دکتر نفیسی جراحی شدم الان هم حالم خوب است و تحت نظر ایشان هستم از کارشون کاملا راضی هستم بهترین دکتر هستش
۱۳۹۸/۰۹/۱۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی خوب هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰سرطان سینه داشتم.جراحی کردم
۱۴۰۰/۱۲/۱۳کیست سینه
۱۳۹۹/۰۶/۱۸خوب بود
۱۳۹۷/۰۴/۱۹سلامایشونجراحیدخترموکهبرسکنسر،هستن،انجامدادنوفوقالعادهماهروبااخلاقهستن،براشونآرزویسلامتیمیکنم
۱۳۹۹/۰۹/۱۵دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۵سینه برای نمونه برداری سینه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱من قبلا توده بدخیم تو سینه داشتم خانم دکتر جراحی کردن بعد چند جلسه شیمی درمانی و رادیوتراپی خداروشکر خوب شدم الان تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱توده پستان
۱۳۹۷/۰۳/۲۰برداشتن توده
۱۳۹۹/۰۴/۲۱کیست پستان
۱۳۹۹/۰۶/۱۱خیلی عالی بود
۱۳۹۷/۱۰/۳۰سرطان سینه چپ داشتم ایشان جراحی کرد و بعد با راهنمایی ایشان با مراجعه به دکتر نجفی برای شیمی درمانی و پرتو درمانی الحمدلله بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۹سرطان پستان، عمل خیلی خوبی داشتم ولی دکتر یه مقدار روابط عمومی ضعیفی دارن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲توده درناحیه سینه ،دکترفوق العاده حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰مشکل خاصی نبود و برای چکاب رفتم ولی دکتر خودم پروفسور اکبری بودند و همکاری مستقیم با ایشان داشتند و به اعتماد دکترم به نزد ایشان رفتم
۱۳۹۸/۱۰/۱۷عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عالی بود
۱۳۹۷/۰۵/۱۴کار ایشان عالی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۱جراحی سینه کردم حدود یازده سال پیش عمل سینه انجام دادم والحمدلله تا حالا مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷همکاران ایشون برای من تشخیص پستان سوم را دادند در کل راضی کننده بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۴همکارانشان معاینه کردند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عمل سینه
۱۴۰۰/۰۴/۲۶من عفونت ماستیت داشتم دکتر نفیسی ازم نمونه گرفت بخاطری حامله بودم بهم قرص نداد گفت صبر کن زایمان کردی بیا پیشم بهم قرص میدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶چکاپ سینه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸باید چند ماه یکبار ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیاردکتر خوبی هستند ایشان جراحی منو انجام دادند
۱۳۹۷/۱۰/۱۳توده پستانی
۱۳۹۸/۰۳/۱۸در حال حاضر تو نوبت پروتز سینه هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶خدا بهش عمرباعزت و سلامتی بده فعلا تحت درمانم بعلت ماستیت سینه، رفتار خانم دکتر و پرسنلشون عالی،از لحاظ درمانی هم بینظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۲۰فیبروکیست سینه دارم
۱۳۹۹/۰۲/۲۰دقیق و عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳هنگام عمل سینه ام خانم دکتر پرتو دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خوب است
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سرطان سینه.عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کیست سینه
۱۳۹۹/۰۳/۰۸بسیار دکتر زبده ای هستن خدا نگهدارشون باشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸جراحی پستان وعالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۰۶/۰۲برای معاینه رفتم خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۱۲توده وکیست سینه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷کار خانم دکتر نفیسی عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸مورد دی سی آی اس بودم و جراحی کردم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ایشون پزشک بسیار عالی و درجه یک هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من با قرص هایی که دادن درمان شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سرطان پستات.جراحی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸جراحی و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۳/۲۵عمل هر2سینه پستان
۱۳۹۹/۰۲/۱۱جراحی پستان
۱۳۹۹/۰۵/۲۶پروتز سینه انجام داده بودم
۱۴۰۰/۰۹/۲۲من همچنان تحت نظر ایشان می باشم
۱۳۹۷/۰۱/۲۶سرطان پسطان
۱۴۰۰/۰۶/۱۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عمل جراحی کردم و
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تشخیصشون عالی وبهترین درمان
۱۴۰۰/۰۳/۲۱ماموگرافی وسونی سینه انجام دادم وچون مشکوک بودنوبت برای 6 ماه آینده دادند حالا نوبت ویزیت حضوری میخواهم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴توده خوش خیم داشتم که توسط ایشون خارج شد.
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سرطان سینه درحال درمان هستم
۱۳۹۸/۱۰/۰۲دکتر خیلی خوب ووارد به کارشون هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۶دکتر حاذق هستند
۱۳۹۷/۰۴/۲۶عمل زیبایی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹وجوده توده در پستان.
۱۳۹۷/۰۵/۱۴ماه ماه ماه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فعلا نظز خاصی ندارم
۱۳۹۸/۱۲/۰۸کیست سینه دارم تحت نظر هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۷خواهرم پرشک هستن و از ایشون خیلی تعریف میکنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۶کانسر پستان جراحی کردند فعلا بهترم
۱۳۹۹/۰۶/۱۱با سلام از زحمات ایشان کمال تشکر را دارم .
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عاااااااااااااالی هستن ایشوووون، توی ایران مثل ایشون نداریم
۱۳۹۸/۱۰/۱۹هنوز نمیدونم
۱۳۹۹/۱۱/۳۰باسلام واحترام از دکتر ناهید نفیسی خیلی راضی هستم من اولین بار پیشش اومدم بیماری مو تشخیص دادن
۱۴۰۰/۰۹/۱۱نتیجه بسیار عالی بوط
۱۳۹۸/۰۵/۰۲غده در سینه که با جراحی ایشان شرایط مطلوب بدست آورده ایم..
۱۳۹۹/۰۸/۱۹ایشان پزشک بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۴جراحی کردم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶دکتر با اخلاق و باسوادی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵جهت چکاپ سالهی قبل ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰پروتز عمل کنم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار عالی ایشون حاذق و با سرعت عمل بالا . من که خیلی راضی بودم و هستم
۱۳۹۹/۱۰/۱۳فعلا در حال درمان هستم
۱۳۹۷/۰۲/۳۱برای چکاپ پیشش می رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دو عدد غدد بدخیم در سینه راستم وجود داشت که با جراحی و تخلیه سینه ام توسط دکتر ناهید نفیسی الاد حدود نزدیک به دو سال هست خیلی خوبم و از زحمات دکتر عزیز کمال تشکر دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۵نتیجه ی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۴مامانم تحت درمان خانم دکتره
۱۴۰۱/۰۱/۱۶توده سی
۱۳۹۹/۰۵/۱۸عمل سینه
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۲۲عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۷چند سال پیش کیست خوش خیم در سینه سمت چپم بود جدیدا ماما گرافی گرفتم خانم دکتر دیگری رفتم گفت ک خانم دکتر باید ویزیتت کنه خواستم وقت بگیرم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹خوب وخوش برخورد
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فیبرو کیستیک دارم معاینه اشان بسیار دقیق بود ولی دوسالی میشه که وقت رو از ایشان میگیریم ولی پزشک دیگری معاینه میکنن در بیمارستان خاتم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹چند سال هست که بخاطر کیست سینه تحت نظر ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۱/۲۵سرطان پستان
۱۴۰۰/۰۷/۱۸شاگرد ایشان هستم
۱۳۹۷/۰۴/۰۱هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۵تحت درمان بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴کیست داشتم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۳/۰۸سرطان سینه و جراحی توسط ایشان
۱۳۹۹/۰۶/۲۲سلام من توسط دکترنفیسی جراحی کانسرسینه شدم ازنتیجه عملم خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۸