۸۷۷ نفر
دکتر ندا سادات حکیمیان

دکتر ندا سادات حکیمیان

متخصص نوزادان، کودکان و نوجوانان _ رشد و تغذیه _ آسم و الرژی

متخصص شماره نظام: ۱۲۰۳۶۷
۹۸% پیشنهاد کاربران
۸۶۷ نفر

سرماخوردگی و چکاپ

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

بسیار عاااالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

بسیار عالی وبا تجربه

۱۴۰۳/۱۲/۱۴

به نظر من که کاملا منطقی هستن و راهنمایی هاشون خیلی نتیجه بخش،والبته از لحاظ روحی هم آرامش میدن هم به کودک وهم به مادر

۱۴۰۱/۰۷/۰۹

عالی هستند عاااالی

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

دکتری عالی. مهربان و با حوصله

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

برای چکاپ و غذای کمکی دخترم رو پیش خانم دکتر بردم بسیار باحوصله، صبور، مهربون، دانا و دلسوز هستند بادقت و حوصله همه چیز رو توضیح میدن، فقط تایم انتظار در مطبشون کمی طولانی هست

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

خوباست

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

بسیار علبی

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

سرماخوردگی.خوب بودن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

دکتر بسار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

یه خانم دکتر جوان و پر انرژی و مودب و بسیار با علم هستن وقتی میری پیششون خودشون همه موارد رو میگن کم پیش میاد موردی باشه که نگفته باشن و از لحاظ دادن مولتی ها به بچه ها خیلی خوبن

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

بسیار مجرب و عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

خوب بودن برا چکاب

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

تحت نظربوده پسرم ازبچگی خیلی راضیم،

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

عالی هستن توی همه چیز

۱۴۰۲/۰۴/۰۲

مهربون و باحوصله

۱۴۰۱/۰۱/۱۰

عالیییی هستند

۱۳۹۸/۰۴/۰۵

خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

دکتر صبور و خوش برخوردی بودن

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

خواب نوزاد. هنوز در پروسه درمانم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

برای تغ

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

عااااااالی

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

برای بار اول که رفتیم نتیجه نگرفتیم باید مراجعه مجدد بکنیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

خانوم دکتر خیلی خوش اخلاق وخیلی بود...تشخیصشون برای دختره کوچیکم که دونه های ریز قزمز به بدنش ریخته بود عالی بود

۱۳۹۸/۰۵/۱۰

طبق معمول همه چیز عالی کاملا به حرفای پدر مادر گوش میده خانم دکتر و بعد یه نسخه مینویسن یه راه کار میده که در 99% موارد جواب میگیرید .

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

حتما برید پیششون متخصص خوبی هستن

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

از هر چهت عالی دکتر با سواد و با حوصله و مهربون

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

عالی بودن در تشخیص بیماری

۱۴۰۰/۰۵/۲۸

خیلی صبور و دلسوز و مهربان

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

دکتر دو فرزندام هستن عالی

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

خوب بوده

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

خیلی دقیق و با حوصله

۱۴۰۱/۰۷/۲۷

خیلی خوب وباحوصله هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۲/۲۰

عالی وخوش

۱۴۰۲/۰۲/۲۶

بسیار با حوصله دقیق و با اطلاعات به روز و جامع

۱۳۹۸/۰۷/۰۳

عالی بوده

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

کلا در مورد قطع شیر شب حرف زدن این موضوعی نبود که من بخاطرش مراجعه کرده بودم، حتی فرصت ندادن یکی از مسائل بچمو بگم.

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۳/۰۲

خیلی خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی معطل میشم وسرنوبت وساعت ویزیت

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

دکتر صبور ، با حوصله و با تجربه

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

بهترین متخصص کودکان

۱۴۰۱/۰۷/۱۷

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

عالی ه

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

من دوقلو بدنیا آمده با وزن کم داشتم از همون اول با برنامه ها و بعد با برنامه غذایی خیلی عالی هم وزن گرفتن هم خوب و قشنگ غذا میخورن الانم ۲سالو نیم دارن و خیلی راضی هستم ازشون

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

خوب و صبور هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

چندسال هست که دکتر پسرم هستن،بسیار باحوصله مثل یه مشاور با مامان رفتار میکنن ،بسیار از ایشون راضی هستم

۱۴۰۲/۰۱/۲۷

فوق العاده با علم بروز پیش میرن و با حوصله و دقت به مشکلتون گوش میدم تا راه بهتر پیشنهاد بدن من خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر بسیار با حوصله و خوب

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

از بدو تولد و عالی بودند

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

رشد و تغذیه عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

توی تمام

۱۴۰۲/۰۳/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

خوب و با حوصله

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۳

عالی هستند ایشون

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

بسار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر خوش اخلاق و با ادب و مجرب منشی بی اخلاق و خشک

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکتر فوق العاده با حوصله ، با تشخیص درست و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۱۲/۰۲

برنامه غذایی عالی دادند

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

خوب بود

۱۴۰۲/۱۲/۰۵

دکتر خوبی هستند استرس هم به مادر و بچه واد نمی کنند

۱۴۰۱/۰۸/۱۷

بسیار بسیار عالی صبور و توانا

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار با حوصله و

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

الحمدالله راضی هستیم

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

خوب بود،

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

خانم صبور و با تجربه هستند

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عالی عالی عالی ۲۰ تمام

۱۴۰۳/۰۶/۲۸

عاااالی صبور و مهربان

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

دخترم سه سالشه برای چکاپ میرم پیششون

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

خوب بود

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بسیار بااخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

عالی و صبور و حاذق

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

عالی عستند خانم دکتر از همه نظر

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خانم دکتر بسیار کاریلد، خوش اخلاق و حاذقی بودند

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

فوق العاده آرام و با حوصله و با تجربه هستند

۱۳۹۸/۰۴/۲۵

عاااالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

صبور.حاذق.پر انرژی

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

معاینه اولیه کودک

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

بسیار مهربان و با حوصله به سوالات پاسخ می دهند.

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

همه چی عالی

۱۴۰۲/۰۸/۲۰

دخترم تب و آبریزش داشتند با یک تجویز خانوم دکتر خوب شدند

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

چکاپ و شیر نخوردن نوزاد که درمان شد خداروشکر

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

بسیار با صبر و حوصله. داروی الکی هم تجویز نمیکنن

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

ویزیت ماهیانه نوزاد

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

عالییییی

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

بسیار دکتر حاذق و

۱۴۰۴/۰۳/۲۷

دکتر خوب و با حوصله ای هستند ولی منشی و سیستم نوبت دهیشون واقعا جای تاسف داره دقیقا فارغ از ساعت نوبت هر کی زودتر زنبیل بگذارد میره تو صف و اصلا ساعتی که شما نوبت گرفتند گرفتید ملاک نیست.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

دکتر خیلی مهربون و کار بلدی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی هستن از اول تحت نظر ایشون بودم هر مشکلی داشتم با یکبار ویزیت برطرف شد

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

تشخیص و درمانشون عالی هست

۱۴۰۲/۱۱/۰۲

بسایر عالی

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

واسه نوزادی دخترم وگوش سوراخ کردن عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

با آرامش و دانش بالا

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

بار اول رفتیم و قرار شد اگر بهبودی حاصل نشد باز هم برین خدمتشون هنوز نتیجه نگرفتیم

۱۴۰۱/۰۴/۱۰

خیلی تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

دقیق ،مهربون وبا حوصله،در کل عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

دکتر بسیار عالی دانا مهربان خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۶/۰۴

نتایج خوبی از طبابت ایشان داشتیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار عالی و با سواد هستن

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

باسلام، فرزند من یک سال و 2ماه داشت و کمبود وزن،آلرژی و مشکل گوارشی داشت که با مراجعه به خانم دکتر و صبر و حوصله ای که به خرج دادند خدارا شکر بهتر شد.

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

عالی و کاربلد هستن

۱۴۰۳/۰۹/۱۷

خیلی عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

بهترین پزشک

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

خیلی دکتر خوبین

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

دکتر خوبی هستن و وقت کافی میزارن و مشاوره های خوبی میدن

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۲/۰۳

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

از بدو تولد پزشک و مشاور ما بودند و الان دختر من 8 سال دارذ

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

مشکل خاصی نبود.

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

برافرزنداولم ازبدوتولدزیرنظرایشون کارکردم وکاملاراضی بودم

۱۳۹۷/۰۹/۱۹

دکتری با سواد و اخلاق عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

چک آپ و مشکلات نوزادمون رو پیششون میبریم،، خوش برخورد هستن و وقت میزارن،، از نظر تشخیص و دفع بیماری در حد متوسط،، گاهی مواقع زیاد معطل نوبتمون میشیم

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

الحمدلله

۱۴۰۱/۰۲/۱۶

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

بسیار خوب آرامش بخش و متعهد به کار

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه و دانش کافی هستن

۱۴۰۲/۰۷/۰۱

خانم دکتر مهربان و باحوصله

۱۴۰۱/۰۷/۰۶

بسیارخوب و باحوصله

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

من از نوزادی بچه هام پیش ایشون میرفتم..الان ۷ سال هست عاای ترین هستن..

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۳۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

عاااالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

متخصص در حیطه کاریشونن

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

یک جلسه رفتم فعلا نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

هزینه ویزیت کودک ۱۵ ماهه ام یک میلیون بود که نوشته بودند مشاوره تغذیه و خواب و شیردهی را شامل میشود ولی همان مدت یک ربع که ویزیت معمولی است وقت گذاشتند در ضمن منشی همکاریش فوق العاده ضعیف است

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

صبور و با حوصله

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

خیلی مهربونم و با حوصله هستند.

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

درزمینه سرماخ

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۹/۲۶

عالی هستن ودوست داشتنی

۱۴۰۲/۱۱/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

ویزیت نوزاد

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

کار بلد-منصف-با اخلاق-صبور

۱۴۰۲/۰۲/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عااالی و بسیار درجه یک

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

خیلی مهربون، با حوصله و توانا هستند.

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

با صبر و حوصله

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

دکتر خوبیه، با حوصله و مهربون

۱۴۰۳/۱۰/۰۴

عالییی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دکتر پسرم هستن راضی هستم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

از نوزادی می

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

چکاب کودک

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بدغذایی که با مشاوره ایشون دخترم خیلی بهتر شد

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

خوب بودند

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

برای دخترم اومدم مشکل دل درد داشت

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

قدم به قدم با راهنمایی های خانم دکتر دخترم رو از شیر گرفتم و به خوبی غذا میخوره

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

بسیار با درایت و مهربان و فهیم هستن

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

تحت درمان کم خونی پسرم هستم

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

بسیار عالی وباسواد

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

بینظیرن

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

عالی و خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۷/۱۳

خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

بسیار خوب

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

خانم دکتر خیلی خوب به حرف بیمار گوش میدهند طبابتشون هم عالی استونفس گرمی دارند

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

مهربون

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

از طریق آشنایان

۱۴۰۲/۱۰/۱۶

بهترین دکتر ، عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

عالی صبور با علم

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

دکتر بسیار با تجربه و به روزی هستن،من به شخصه به همه ی مادرا برای انتخاب دکتر فرزندشان پیشنهاد میکنم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

خانم دکتر خیلی مهربان پسر من ۶ سال توسط ایشون پایش رشد میشن

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

یکی از با سوادترین و صبور ترین دکتر های کودکان حال حاضر اصفهان

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

عاااالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

بسیار دکتر خوش اخلاق وخوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

دکتر دختر مون بوده وکارش عالی هست

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

چک ماهانه خوب هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

خیلی خیلی

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

همه چیز

۱۴۰۲/۰۸/۰۲

دخترم یبوست شدید داشت و درمان شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

مهربون و خوشرو

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

خیلی با حوصله و

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

عالی ه

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار دکتر خوبی است

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

مهربون و با حوصله

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

بسیار خوش اخلاق و با اطلاعات و با حوصله و خیلی خوب راهنمایی میکنن

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

عالی هستند صبور باحوصله وعلمشون خیلی زیاده

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

بسیار صبور و با حوصله به مشکل بیمار گوش می کنند و راهکار ارائه می دهند

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

از بدو تولد.دکتر خوبیه

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

پزشک خوب و با حوصله

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

برای ت

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۰۲

خیلی خوش اخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

برای سوراخ کردن گوش دخترم رفتم پیششون،عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۴

چکاپ دخترم

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

پزشک بسیار کار بلد مهربان با تشخیص های فوق العاده

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

عالی بودند

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

بهترین

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

زمان انتظار زیاد بود

۱۴۰۴/۱۰/۳۰

خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه و دانش کافی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۲۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

دکتر خوب و به روزی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

عالییییی

۱۴۰۰/۰۴/۲۷

بسیار دوست داشتنی و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

دکتر فوق العاده عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

عالی هستند با دقت و حوصله

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

عالیییی

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

عالیدلسوز

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

بینظیرهستند

۱۴۰۲/۰۷/۲۸

بسیارصبوروباوجدان هستن وبادقت تمام بچه راچکاپ میکنن

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

خانم دکتر بسیار صبور مهربان و واقعا تشخیصشون عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۳

تنتلبز الل

۱۴۰۴/۰۶/۱۲
اطلاعات تکمیلی
ادرس سایت که حاوی مقالات و ویدیوهای اموزشیست
drnedahakimian.com
ویزیت انلاین پیام به ایتا یا واتساپ ۰۹۰۲۰۰۲۵۶۶۲
یا تماس به ۰۹۳۳۱۱۸۴۹۱۱
تخصص نوزادان،کودکان و نوجوانان
اصفهانخیابان سجاد - ابتدای سپهسالار (قایم مقام) - جنب ایستگاه تاکسی - مجتمع شیخ بهایی - طبقه اول -
واحد ۱۵
ویزیت تولد تا ۴ ماهگی و بالای ۲ سال: مبلغ ۷۴۰ هزار تومان میباشد
ویزیت+رژیم غذایی (۵ ماه تا دوسال): یک میلیون تومان است.
ویزیت بالای ۱۲ سال: ۵۰۰ هزار تومان
مبلغ قابل پرداخت بیعانه بوده و مابقی در مطب حضورا پرداخت میگردد
مراجعینی که تا نیمساعت بعد از نوبت حاضر نشوند، نوبت سوخت میشود (مخصوصا نوبتهای اول وقت)
ساعات کار:
همه روزه از ۸ و نیم صبح تا ۱۵
دوشنبه و پنج شنبه تعطیل است

دستگاه چک زردی از راه پوست (بیلی چک)
سوراخ کردن گوش
ارایه انواع رژیم غذایی شیرخواران و کودکان
ارایه تست تکامل asq

سایت حاوی تمام مطالب کاربردی برای مادران
@drnedahakimian.com
اینستاگرام
dr_hakimian
کانال بله: drnedahakimian
نوبت‌دهی اینترنتیست
در صورت لزوم برای کمک گرفتن نوبت‌دهی اینترنتی در ساعت ۹ تا ۱۴ صبح (ساعات کاری) میتوانید با شماره ۰۹۳۳۱۱۸۴۹۱۱ تماس بگیرید
توجه: امکان کنسلی نوبت تنها تا ۶ ساعت قبل از زمان ویزیت امکان پذیر است
برای ویزیت انلاین، به واتساپ یا ایتا یا بله ۰۹۰۲۰۰۲۵۶۶۲ پیام بدهید
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۴:۳۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر ندا سادات حکیمیان را پیشنهاد میکنند:
    سرکار خانم دکتر بهناز خادمی دلجو زنان و زایمان سرکار خانم دکتر بهناز خادمی دلجو
    جناب آقای دکتر حسن عندلیب پزشکی ورزشی و طب ورزشی جناب آقای دکتر حسن عندلیب
    اینستاگرام دکتر ندا سادات حکیمیان

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    تخصص نوزادان،کودکان و نوجوانان

    خیابان سجاد - ابتدای سپهسالار (قایم مقام) - جنب ایستگاه تاکسی - مجتمع شیخ بهایی - طبقه اول -
    واحد ۱۵
    ویزیت تولد تا ۴ ماهگی و بالای ۲ سال: مبلغ ۷۴۰ هزار تومان میباشد
    ویزیت+رژیم غذایی (۵ ماه تا دوسال): یک میلیون تومان است.
    ویزیت بالای ۱۲ سال: ۵۰۰ هزار تومان
    مبلغ قابل پرداخت بیعانه بوده و مابقی در مطب حضورا پرداخت میگردد
    مراجعینی که تا نیمساعت بعد از نوبت حاضر نشوند، نوبت سوخت میشود (مخصوصا نوبتهای اول وقت)