این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان سجاد - ابتدای سپهسالار (قایم مقام) - جنب ایستگاه تاکسی - مجتمع شیخ بهایی - طبقه اول -
واحد ۱۵
ویزیت تولد تا ۴ ماهگی و بالای ۲ سال: مبلغ ۷۴۰ هزار تومان میباشد
ویزیت+رژیم غذایی (۵ ماه تا دوسال): یک میلیون تومان است.
ویزیت بالای ۱۲ سال: ۵۰۰ هزار تومان
مبلغ قابل پرداخت بیعانه بوده و مابقی در مطب حضورا پرداخت میگردد
مراجعینی که تا نیمساعت بعد از نوبت حاضر نشوند، نوبت سوخت میشود (مخصوصا نوبتهای اول وقت)
سرماخوردگی و چکاپ
۱۴۰۲/۱۲/۲۳بسیار عاااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۱بسیار عالی وبا تجربه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴به نظر من که کاملا منطقی هستن و راهنمایی هاشون خیلی نتیجه بخش،والبته از لحاظ روحی هم آرامش میدن هم به کودک وهم به مادر
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عالی هستند عاااالی
۱۴۰۲/۰۵/۲۴دکتری عالی. مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۳برای چکاپ و غذای کمکی دخترم رو پیش خانم دکتر بردم بسیار باحوصله، صبور، مهربون، دانا و دلسوز هستند بادقت و حوصله همه چیز رو توضیح میدن، فقط تایم انتظار در مطبشون کمی طولانی هست
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خوباست
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار علبی
۱۴۰۳/۰۸/۰۱سرماخوردگی.خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر بسار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۴یه خانم دکتر جوان و پر انرژی و مودب و بسیار با علم هستن وقتی میری پیششون خودشون همه موارد رو میگن کم پیش میاد موردی باشه که نگفته باشن و از لحاظ دادن مولتی ها به بچه ها خیلی خوبن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار مجرب و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱خوب بودن برا چکاب
۱۴۰۴/۰۴/۲۸تحت نظربوده پسرم ازبچگی خیلی راضیم،
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عالی هستن توی همه چیز
۱۴۰۲/۰۴/۰۲مهربون و باحوصله
۱۴۰۱/۰۱/۱۰عالیییی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۱دکتر صبور و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۴خواب نوزاد. هنوز در پروسه درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برای تغ
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عااااااالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۸برای بار اول که رفتیم نتیجه نگرفتیم باید مراجعه مجدد بکنیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۰خانوم دکتر خیلی خوش اخلاق وخیلی بود...تشخیصشون برای دختره کوچیکم که دونه های ریز قزمز به بدنش ریخته بود عالی بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۰طبق معمول همه چیز عالی کاملا به حرفای پدر مادر گوش میده خانم دکتر و بعد یه نسخه مینویسن یه راه کار میده که در 99% موارد جواب میگیرید .
۱۴۰۵/۰۳/۰۲حتما برید پیششون متخصص خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۲۳از هر چهت عالی دکتر با سواد و با حوصله و مهربون
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی بودن در تشخیص بیماری
۱۴۰۰/۰۵/۲۸خیلی صبور و دلسوز و مهربان
۱۳۹۷/۱۱/۲۳دکتر دو فرزندام هستن عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۷خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۱/۰۷/۲۷خیلی خوب وباحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۰عالی وخوش
۱۴۰۲/۰۲/۲۶بسیار با حوصله دقیق و با اطلاعات به روز و جامع
۱۳۹۸/۰۷/۰۳عالی بوده
۱۴۰۳/۰۷/۲۰کلا در مورد قطع شیر شب حرف زدن این موضوعی نبود که من بخاطرش مراجعه کرده بودم، حتی فرصت ندادن یکی از مسائل بچمو بگم.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی معطل میشم وسرنوبت وساعت ویزیت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲خوب بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱دکتر صبور ، با حوصله و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۴بهترین متخصص کودکان
۱۴۰۱/۰۷/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی ه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من دوقلو بدنیا آمده با وزن کم داشتم از همون اول با برنامه ها و بعد با برنامه غذایی خیلی عالی هم وزن گرفتن هم خوب و قشنگ غذا میخورن الانم ۲سالو نیم دارن و خیلی راضی هستم ازشون
۱۴۰۱/۰۸/۰۹خوب و صبور هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۸چندسال هست که دکتر پسرم هستن،بسیار باحوصله مثل یه مشاور با مامان رفتار میکنن ،بسیار از ایشون راضی هستم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷فوق العاده با علم بروز پیش میرن و با حوصله و دقت به مشکلتون گوش میدم تا راه بهتر پیشنهاد بدن من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر بسیار با حوصله و خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۲از بدو تولد و عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶رشد و تغذیه عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵توی تمام
۱۴۰۲/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳عالی هستند ایشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بسار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوش اخلاق و با ادب و مجرب منشی بی اخلاق و خشک
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر فوق العاده با حوصله ، با تشخیص درست و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۲برنامه غذایی عالی دادند
۱۴۰۴/۰۴/۲۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر خوبی هستند استرس هم به مادر و بچه واد نمی کنند
۱۴۰۱/۰۸/۱۷بسیار بسیار عالی صبور و توانا
۱۴۰۲/۱۰/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار با حوصله و
۱۴۰۴/۰۳/۱۶الحمدالله راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹خوب بود،
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خانم صبور و با تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی عالی عالی ۲۰ تمام
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عاااالی صبور و مهربان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷دخترم سه سالشه برای چکاپ میرم پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار بااخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی و صبور و حاذق
۱۴۰۲/۰۸/۲۲عالی عستند خانم دکتر از همه نظر
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خانم دکتر بسیار کاریلد، خوش اخلاق و حاذقی بودند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶فوق العاده آرام و با حوصله و با تجربه هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۵عاااالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰صبور.حاذق.پر انرژی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۱۷معاینه اولیه کودک
۱۴۰۴/۰۲/۱۵بسیار مهربان و با حوصله به سوالات پاسخ می دهند.
۱۴۰۰/۰۵/۲۴همه چی عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۰دخترم تب و آبریزش داشتند با یک تجویز خانوم دکتر خوب شدند
۱۴۰۰/۰۲/۱۶چکاپ و شیر نخوردن نوزاد که درمان شد خداروشکر
۱۴۰۳/۱۰/۲۸بسیار با صبر و حوصله. داروی الکی هم تجویز نمیکنن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ویزیت ماهیانه نوزاد
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالییییی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸بسیار دکتر حاذق و
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر خوب و با حوصله ای هستند ولی منشی و سیستم نوبت دهیشون واقعا جای تاسف داره دقیقا فارغ از ساعت نوبت هر کی زودتر زنبیل بگذارد میره تو صف و اصلا ساعتی که شما نوبت گرفتند گرفتید ملاک نیست.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خیلی مهربون و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی هستن از اول تحت نظر ایشون بودم هر مشکلی داشتم با یکبار ویزیت برطرف شد
۱۴۰۴/۱۰/۱۵تشخیص و درمانشون عالی هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسایر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵واسه نوزادی دخترم وگوش سوراخ کردن عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۴با آرامش و دانش بالا
۱۴۰۰/۰۶/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴بار اول رفتیم و قرار شد اگر بهبودی حاصل نشد باز هم برین خدمتشون هنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۱/۰۴/۱۰خیلی تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۲دقیق ،مهربون وبا حوصله،در کل عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر بسیار عالی دانا مهربان خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۰۴نتایج خوبی از طبابت ایشان داشتیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار عالی و با سواد هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۳باسلام، فرزند من یک سال و 2ماه داشت و کمبود وزن،آلرژی و مشکل گوارشی داشت که با مراجعه به خانم دکتر و صبر و حوصله ای که به خرج دادند خدارا شکر بهتر شد.
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عالی و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۷خیلی عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۹بهترین پزشک
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خیلی دکتر خوبین
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر خوبی هستن و وقت کافی میزارن و مشاوره های خوبی میدن
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۲/۰۳تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷از بدو تولد پزشک و مشاور ما بودند و الان دختر من 8 سال دارذ
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲مشکل خاصی نبود.
۱۴۰۰/۱۱/۱۰برافرزنداولم ازبدوتولدزیرنظرایشون کارکردم وکاملاراضی بودم
۱۳۹۷/۰۹/۱۹دکتری با سواد و اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۲چک آپ و مشکلات نوزادمون رو پیششون میبریم،، خوش برخورد هستن و وقت میزارن،، از نظر تشخیص و دفع بیماری در حد متوسط،، گاهی مواقع زیاد معطل نوبتمون میشیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۹الحمدلله
۱۴۰۱/۰۲/۱۶عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰بسیار خوب آرامش بخش و متعهد به کار
۱۴۰۱/۰۵/۳۱خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه و دانش کافی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۰۱خانم دکتر مهربان و باحوصله
۱۴۰۱/۰۷/۰۶بسیارخوب و باحوصله
۱۴۰۴/۰۵/۰۵من از نوزادی بچه هام پیش ایشون میرفتم..الان ۷ سال هست عاای ترین هستن..
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۷متخصص در حیطه کاریشونن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰یک جلسه رفتم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷هزینه ویزیت کودک ۱۵ ماهه ام یک میلیون بود که نوشته بودند مشاوره تغذیه و خواب و شیردهی را شامل میشود ولی همان مدت یک ربع که ویزیت معمولی است وقت گذاشتند در ضمن منشی همکاریش فوق العاده ضعیف است
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوب بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۰عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴صبور و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی مهربونم و با حوصله هستند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۴درزمینه سرماخ
۱۴۰۲/۰۹/۰۷خوب بودند
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عالی هستن ودوست داشتنی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴ویزیت نوزاد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱کار بلد-منصف-با اخلاق-صبور
۱۴۰۲/۰۲/۰۲دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عااالی و بسیار درجه یک
۱۴۰۲/۰۵/۲۶خیلی مهربون، با حوصله و توانا هستند.
۱۴۰۰/۰۵/۰۹با صبر و حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر خوبیه، با حوصله و مهربون
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عالییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر پسرم هستن راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰از نوزادی می
۱۴۰۴/۰۵/۲۸چکاب کودک
۱۴۰۳/۱۰/۰۷دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بدغذایی که با مشاوره ایشون دخترم خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خوب بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۹برای دخترم اومدم مشکل دل درد داشت
۱۴۰۲/۰۸/۰۷قدم به قدم با راهنمایی های خانم دکتر دخترم رو از شیر گرفتم و به خوبی غذا میخوره
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار با درایت و مهربان و فهیم هستن
۱۴۰۲/۱۰/۱۴تحت درمان کم خونی پسرم هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱بسیار عالی وباسواد
۱۴۰۱/۰۳/۰۴بینظیرن
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۷/۱۳خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۲خانم دکتر خیلی خوب به حرف بیمار گوش میدهند طبابتشون هم عالی استونفس گرمی دارند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۱۲از طریق آشنایان
۱۴۰۲/۱۰/۱۶بهترین دکتر ، عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عالی صبور با علم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بسیار با تجربه و به روزی هستن،من به شخصه به همه ی مادرا برای انتخاب دکتر فرزندشان پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خانم دکتر خیلی مهربان پسر من ۶ سال توسط ایشون پایش رشد میشن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳یکی از با سوادترین و صبور ترین دکتر های کودکان حال حاضر اصفهان
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عاااالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بسیار دکتر خوش اخلاق وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۲۹دکتر دختر مون بوده وکارش عالی هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۸چک ماهانه خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خیلی خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۲۷همه چیز
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دخترم یبوست شدید داشت و درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۲مهربون و خوشرو
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی با حوصله و
۱۳۹۹/۰۸/۰۹عالی ه
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار دکتر خوبی است
۱۳۹۹/۰۱/۱۶مهربون و با حوصله
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار خوش اخلاق و با اطلاعات و با حوصله و خیلی خوب راهنمایی میکنن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹عالی هستند صبور باحوصله وعلمشون خیلی زیاده
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار صبور و با حوصله به مشکل بیمار گوش می کنند و راهکار ارائه می دهند
۱۴۰۳/۱۰/۰۱از بدو تولد.دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۱پزشک خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۰۱برای ت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵برای سوراخ کردن گوش دخترم رفتم پیششون،عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۴چکاپ دخترم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸پزشک بسیار کار بلد مهربان با تشخیص های فوق العاده
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بهترین
۱۴۰۱/۰۶/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳زمان انتظار زیاد بود
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خانوم دکتر بسیار خوش برخورد و با تجربه و دانش کافی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷دکتر خوب و به روزی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۳۰عالییییی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷بسیار دوست داشتنی و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۴عالی هستند با دقت و حوصله
۱۴۰۰/۰۴/۲۱عالیییی
۱۴۰۲/۱۲/۲۱عالیدلسوز
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بینظیرهستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۸بسیارصبوروباوجدان هستن وبادقت تمام بچه راچکاپ میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خانم دکتر بسیار صبور مهربان و واقعا تشخیصشون عالی
۱۴۰۲/۱۲/۲۳تنتلبز الل
۱۴۰۴/۰۶/۱۲