بسیار باحوصله وبادقت بودند،توضیحات کامل وجامعی ارایه دادند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
بچه من مدتی بود خیلی کم اشتها شده بود میلی به غذا نداشت با مراجعه به خانم دکتر و تشخیص ایشان و انجام آزمایشات مشکل بچه من کاملا برطرف شد خدا حفظشون بکنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالی . خیلی پزشک مهربون و دلسوزی هستن . پسرم درد شکم داشت . تشخیص صحیح و درمان عالی آن .
۱۴۰۴/۰۸/۲۳
خانم دکتر بسیار با شخصیت و باتجربه و دقیق به حرف گوش میدن و بهترین تشخیص و درمان را برای بیمار پیش میگیرند ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵
در مورد زردی نوازد بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
دکتر بسیار عاااااالی هستند برای اختلال رشد مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
عالی بودند. هم از نظر دانش و سواد عالی بودند هم از نظر اخلاق بسیار مهربان بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
سلام بسیار صبور و با حوصله تمام موارد مورد نیاز را بررسی کردند و توضیحات کامل را ارائه دادند.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰
عالی بودن صبور و با حوصله عالییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰
دکتر مهربون و با تشخیص عالی .
۱۴۰۴/۰۹/۰۶
سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
تشخیص صحیح و درمان موفق عفونت ادراری دخترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
پزشک بسیار با حوصله و با سوادی هستن برای ویزیت بچه ها خیلی وقت میزارن .....
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
بینظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۱
برای قد و وزن دخترم خدمت خانم دکتر رفتم . خیلی برای ویزیت وقت میذارن و توضیحات کاملی به من دادن . راضی هستم .
متخصص کودکان و نوزادان دارای بورد تخصصی فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تشخیص و درمان بیماریهای کودکان و نوزادان پایش رشد و تکامل کودکان ونوزادان درمان اختلالات تغذیه ای و ارائه رژیم غذایی درمان اختلالات خواب سن پذیرش بیمار از نوزادی تا ۱۸ سالگی می باشد .
خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۸پزشک با حوصله و صبور . بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار باحوصله وبادقت بودند،توضیحات کامل وجامعی ارایه دادند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بچه من مدتی بود خیلی کم اشتها شده بود میلی به غذا نداشت با مراجعه به خانم دکتر و تشخیص ایشان و انجام آزمایشات مشکل بچه من کاملا برطرف شد خدا حفظشون بکنه
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی . خیلی پزشک مهربون و دلسوزی هستن . پسرم درد شکم داشت . تشخیص صحیح و درمان عالی آن .
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خانم دکتر بسیار با شخصیت و باتجربه و دقیق به حرف گوش میدن و بهترین تشخیص و درمان را برای بیمار پیش میگیرند ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵در مورد زردی نوازد بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکتر بسیار عاااااالی هستند برای اختلال رشد مراجعه کردم نتیجه گرفتم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی بودند. هم از نظر دانش و سواد عالی بودند هم از نظر اخلاق بسیار مهربان بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵سلام بسیار صبور و با حوصله تمام موارد مورد نیاز را بررسی کردند و توضیحات کامل را ارائه دادند.
۱۴۰۴/۱۰/۳۰عالی بودن صبور و با حوصله عالییییی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰دکتر مهربون و با تشخیص عالی .
۱۴۰۴/۰۹/۰۶سرما خوردگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷تشخیص صحیح و درمان موفق عفونت ادراری دخترم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۲/۰۱پزشک بسیار با حوصله و با سوادی هستن برای ویزیت بچه ها خیلی وقت میزارن .....
۱۴۰۵/۰۲/۰۱بینظیر
۱۴۰۵/۰۳/۱۱برای قد و وزن دخترم خدمت خانم دکتر رفتم . خیلی برای ویزیت وقت میذارن و توضیحات کاملی به من دادن . راضی هستم .
۱۴۰۵/۰۳/۱۱