پزشک حاذق و با اخلاق برای دخترم مراجعه کردم کنترل رشد خیلی با حوصله و با دقت برخورد کردند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲
در رابطه با مشکلات رشدی و تغذیه ای فرزندانم بسیار از ایشان نتیجه دیدم و علاوه بر آن نکات تربیتی و آموزشی زیادی را به من آموزش دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
ایشون خیلی با حوصله مهربون و کار بلد واقعا کارشون خوبه پسرم از وقتی به دنیا اومده زیر نظر ایشون بوده تا الان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷
پزشک مهربان و مجرب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
زخم پا خیلی خوب و عالی مداوا شد با خانم تاجر باشی
۱۳۹۷/۰۷/۲۴
خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بسیار همدل؛مهربان و البته حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۳
بسیار باحوصله، تشخیص دقیق ،
۱۴۰۱/۰۹/۰۶
خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خانم دکتر تاجرباشی در تشخیص درمان و بهبود بیماری بسیار حاذق و صبور هستند و توضیحات مفیدی در راستای درمان بهبود و پیشگیری از بیماری به والدین اطفال ارائه می دهند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
ایشان پزشکی بسیار عالی هستند. اگر والدین خودخواه باشند که هیچ، اما اگر واقعا به کودک اهمیت بدهند، دکتر تاجر باشی بهترین انتخاب است.
۱۴۰۳/۰۱/۲۳
عالیییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
دکتر باوجدان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
باسلام به همگی، من برای رشدقد وشب اداری فرزندم به دکتر مراجعه کردم. شب ادرای دخترم برطرف شد، وقدش هم داره بلند میشه پزشکی دلسوز ومهربان هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۳
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
مریض بودم حالا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
دکتر فوقالعاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹
پزشک خوبی هستند و مشکلی که چند سال دکتر های مطرح دیگه فقط آنتی بیوتیک می دادند رو تقریبا بدون مصرف آنتی بیوتیک حل کردند .
بسیار عالی مهربان بادقت دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۱۱زمان ویزیت خیلی کم بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۶پزشک حاذق و با اخلاق برای دخترم مراجعه کردم کنترل رشد خیلی با حوصله و با دقت برخورد کردند
۱۴۰۴/۰۸/۲۲در رابطه با مشکلات رشدی و تغذیه ای فرزندانم بسیار از ایشان نتیجه دیدم و علاوه بر آن نکات تربیتی و آموزشی زیادی را به من آموزش دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸ایشون خیلی با حوصله مهربون و کار بلد واقعا کارشون خوبه پسرم از وقتی به دنیا اومده زیر نظر ایشون بوده تا الان خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷پزشک مهربان و مجرب هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱زخم پا خیلی خوب و عالی مداوا شد با خانم تاجر باشی
۱۳۹۷/۰۷/۲۴خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار همدل؛مهربان و البته حاذق
۱۴۰۱/۰۸/۰۳بسیار باحوصله، تشخیص دقیق ،
۱۴۰۱/۰۹/۰۶خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خانم دکتر تاجرباشی در تشخیص درمان و بهبود بیماری بسیار حاذق و صبور هستند و توضیحات مفیدی در راستای درمان بهبود و پیشگیری از بیماری به والدین اطفال ارائه می دهند.
۱۴۰۳/۰۲/۱۶ایشان پزشکی بسیار عالی هستند. اگر والدین خودخواه باشند که هیچ، اما اگر واقعا به کودک اهمیت بدهند، دکتر تاجر باشی بهترین انتخاب است.
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عالیییی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر باوجدان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۲باسلام به همگی، من برای رشدقد وشب اداری فرزندم به دکتر مراجعه کردم. شب ادرای دخترم برطرف شد، وقدش هم داره بلند میشه پزشکی دلسوز ومهربان هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵مریض بودم حالا خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۳دکتر فوقالعاده ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۹پزشک خوبی هستند و مشکلی که چند سال دکتر های مطرح دیگه فقط آنتی بیوتیک می دادند رو تقریبا بدون مصرف آنتی بیوتیک حل کردند .
۱۴۰۳/۱۰/۳۰