این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خانه اصفهان، میدان نگهبانی (میدان رزمتدگان)، اول خیابان خلیفه سلطانی یا خیابان خانه اصفهان، ساختمان اندیشه، طبقه سوم، واحد ۳۰۲، مطب دکتر علیرضا قوی
کاردرست وحرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالییییی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالییی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای وزن کودکم خوب بودند
۱۴۰۰/۱۲/۱۱برای چکاپ ماهیانهی پسرم مراجعه کردم پزشکی با شخصیت ..صبور و توانا هستن
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار با حوصله و آگاه
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹االلدااهااتتههاااااالل
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام. ممنونم از دکتر واقعا دلسوز وکاربلد است
۱۴۰۰/۰۸/۱۲ازشون ممنونم واقعا همه چیز رو برسی میکنن
۱۴۰۱/۰۵/۱۳تشخیص و تجویز عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عاااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵سلام پسرم تب داشت که دکتر با تشخیص صحیح عفونت گوش او را درمان کرد.
۱۴۰۱/۰۸/۱۴دکتر بسیار مهربون و باتجربه و مشاور خوب در امر درمان
۱۴۰۱/۰۲/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۸دکتر فوق العاده توانا وخوبی هستن.خدا میدونه پسر منکه به ویروس چشمی شدید مبتلا شده بود با یه نسخه ی ایشون در عرض ۱روز خوبه خوب شد.
۱۴۰۱/۱۲/۱۰فعلا از دیگران خیلی تعریفشو شنیدم خودمم تصمیمگرفتم بچمو ببرم پیشش
۱۴۰۴/۰۳/۱۱بسیار عالییییی
۱۴۰۳/۰۱/۰۳عالی خدا خیرشون بده
۱۳۹۸/۰۷/۲۴عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۲۸ایشون دکتر عالی هستن از همه نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ماه اول
۱۴۰۴/۰۱/۰۷دکتر خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عالی هسی
۱۴۰۴/۰۷/۰۳بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۱۳دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴پسرم مشکل سینه پهلو داشت و همیشه سرفه میکرد با خس خس سینه هم داشت . اقای دکتر ایشون را مداوا کردند و الان خیلی خوب شدن.
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۲/۰۴بسیار پزشک حاذق عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۳۰خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۸دکتر خوبی هستند و با حوصله ویزیت میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۸دکتر خوب
۱۳۹۹/۰۴/۰۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹بسیار مهربان و حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی دکتر خوش برخورد وخوبی هستن از چیزی هم که کارش نباشه دکتر خوب معرفی میکنه
۱۴۰۱/۰۴/۲۹عاااااااااالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر بسیار کار بلد و با تجربه هستن فوقالعاده کارشون خوبه
۱۴۰۲/۰۴/۱۴عالی هستند
۱۳۹۹/۰۶/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۸سلام بچم کولیک داشت
۱۴۰۰/۰۸/۱۸للبیییب
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار حاذق، اطلاعات به روز و بااخلاق و مهربان
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دکتر خوب وخیلی با حوصله هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۷خیلی خوبه
۱۴۰۳/۱۲/۰۵دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر فهمیده و مهربان از هر نگاه عالی هستند بچه های من زیر نظر ایشان هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عالی بودن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عاااالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۹خیلی خوب بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵فوق العاده عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۱آقای. دکتر قوی واقعا. پزشک. مهربان دلسوز و ازهمه. مهمتر عالی. ولی نظیر درمورد طبابت ایشان. فوق. العاده. عالی. هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۱سرماخورده بود کودکم ،خوب شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر مهربان و کار بلد پسرم رو از روزیکه خداوند داده زیر نظر ایشان است
۱۴۰۰/۰۶/۲۶بسیار صبور
۱۴۰۱/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوب و باتجربه ای است
۱۴۰۴/۰۲/۲۸خیلی خوب و مهربان و متخصص میباشد
۱۴۰۰/۰۷/۰۳قد پسرم کوتاه بود.والان تحت درمان است
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بله خوب بودد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷️نوبت اینترنتی فقط برای اینه که شما نوبتتون حفظ باشه ولی از زمان حضور در مطب اقای دکتر نوبت شما ثبت میشه و تقریبا دو ساعت انتظار را دارید. دکتر فوق العاده هستن ویزیت با حوصله میکنن تشخیص درستی میدن داروهای مناسبی تجویز میکنن و از هر نظر پیشنهادشون میدم ارزش این انتظار را داره.️
۱۴۰۴/۱۱/۲۶چکاپ ماهانه
۱۴۰۴/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی و انرژی مثبت
۱۴۰۱/۰۵/۲۰خیلی خیلی دکتر عالی وفوق العاده وخوش اخلاق وتشخیصاشون عالی وصبور ب صحبتهای مریض خوب گوش میکنن وخوب راهنمایی میکنن خدا برامون نگهشون داره اقای دکتر جز بهترینها هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالییییییی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰سرماخوردگی داشت پسرم عالییی بودن برای درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عالیه ۲۰ ۲۰
۱۴۰۴/۰۶/۱۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰برای پسرم و دخترم میرم پیششون هر ماه چکاپ واقعا عالین عالی
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۴جناب دکتر بسیار بادقت و حوصله معاینه میکنند و برای بیمار وقت میگذارند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹اخلاق حرفه ای، با حوصله، معاینه کامل
۱۴۰۱/۰۸/۱۲تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۱عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰دکتر بسیار خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۸دخترم اسهال
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بهترین پزشک هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۲فوق العاده عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۷/۱۰عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷بسیار عالی و با صبر و حوصله و خوش برخورد..خیلی برای بیمار وقت میذارن عاااالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵عالی بهترین
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱یک جمله در وصف ایشون میتونم بگم حرف نداره خوش برخورد و کار درست
۱۴۰۲/۰۲/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶چکاپ نوزاد
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۵بسیار عالی هم اخلاق هم تشخیص و درمان
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بد نیست
۱۴۰۳/۰۶/۰۹دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۳/۱۲/۰۴عالی. برخورد و رسیدگی.
۱۴۰۰/۰۷/۰۴اخلاق ورفتارخوب.مهربون.پسرمو ۲بار بردیم پیششون راضی بودیم
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عااالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی از همه لحاظ. تشخیص. اخلاق. صبوری
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عالی خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۲۸بعد از چندین و چند دکتر، بالاخره ایشون رو دکتر همیشگی و دائمی پسرم و حتی برای فرزندان بعدیم انتخاب کردم. بسیار عالی و با اخلاق و بسیار حاذق. از لحاظ اخلاق و رفتار شک نکنید و رفتارشون با مراجعه کننده بسیار عالی است
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار خو
۱۴۰۳/۰۳/۰۷دکتر قوی دکتر فوق العاده ای هست و بنده شدیدا بهش ایمان دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶باسلام من همیشه پسرم رو پیش دکتر قوی میبرم و از عملکردشون فوق العاده راضی هستم ،هم برخورد خوبی دارن با کودک دلبندم هم ویزیتشون عالیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴زردی نوزاد
۱۳۹۹/۰۸/۰۳دکتر فوق العاده با حوصله و مهربون و تشخیصشون عالی بوده همیشه.هروقت پسرمو بردم فرداش خوب شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۴تشخیص خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۴خوب هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بادوقت و حوصله هستند
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سلام وعرض ادب دکتر خدا براش خوب بخواد دستش سبک هست با یه نسخه بچه هامو مداوا کرده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷پسرم لثه هایش درد میکرد و درد شدید داشت دکتر قوی پماد خیلی خوبی دادند که زود خوب شدند تشکر از دکتر قوی
۱۴۰۱/۱۰/۱۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸در تخصصی که دارن د بسیار مهارت دارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۲دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۹خوب بودند
۱۴۰۰/۰۱/۲۸به علت ناآرامی کودک ۱۹ ماهه مراجعه کردم ، با داروهای تقویتی که دکتر تجویز کردن فرزندم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عااالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۵دکتری عالی با یکبار تشخیص پرسم خوب شده همیشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پسرم وقتی سرما میخوره شدید سرفه میکنه ایشون خیلی خوب درمانشون کردن حتی تا یک سال سرما نخورد! اما الان دسترسی بهشون ندارم و دوباره سرفه های ازار دهنده و شدیدش شروع شده
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار عالی و باحوصله عستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۵با یک نسخه دخترم بهبود پیدا کرد
۱۴۰۳/۰۱/۳۰همه چی عالی بود
۱۴۰۱/۰۹/۳۰برای وزن دخترم خ بهتر شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی عالی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴بیسار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عاااااالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تشخیصشون خوبه
۱۴۰۲/۰۴/۱۶بچه م مدفوع نمیکرداقای دکتریه قطره تجویزکردن بهترشد
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سرما خوردگی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵عالی هستن تو هر زمینه ای تخصص دارن. من که خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۰۶عااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷خیلی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار دکتر حاذق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بسیار با شخصیت و عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۳برای زردی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوب و با اخلاق و کار بلدی هستن ایشون .
۱۴۰۲/۰۳/۲۳آقای دکتر برای معاینه هر بیمار حدود ۲۰ دقیقه وقت میگذارند و با صبر و حوصله توضیح میدن که من تو دکترای دیگه به ندرت این ویژگی رو دیدم. در تشخیص هم عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹تشخیص و در
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالین برای چکاپ دخترم
۱۴۰۳/۰۷/۰۷عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار دکتر حاذق و توانایی هستند خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۴/۱۷برای چکاپ ماهیانه پسرم مراجعه میکنم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱برای ویزیت ماهیانه پیششون میریم که خیلی باحوصله و دقیق بررسی میکنن بچه را و خیلی راضی هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶اسهالی شدید
۱۴۰۳/۰۸/۰۷برای اندازه گیری وزن و قد فرزندم ماهیانه مراجعه میکردم قبلا
۱۳۹۸/۰۶/۰۹معمولی
۱۴۰۵/۰۱/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵ایشون در تشخیص و معالجه عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۷بهترین هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۲بسیار عاااااالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۲دکتر فوقالعاده صبور آروم باش دقت معاینه میکنن من الان پسرم ی سالشه و شاید ۲۰تا متخصص بردمش تا الان ولی دوبار پیش دکتر ویزیت شدم بسیار پسندیدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بی نظیر وبا دانش
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر ی عالی وبا تجربه که تشخیصاش عالیه ما خانوادگی از این دکتر خیلی راضی هستیم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۴بسیار خوش برخورد و نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۴هم برخورد خوبی دارند هم از لحاظ معاینه و وقت گذاشتن پزشک خوبی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیارعاالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۰برای رشد دخترم مراجعه کردم ولی هنوز درمان را شروع نکرده ایم
۱۴۰۴/۰۳/۲۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹از ابتدای به دنیا امدن فرزندم دکترش بودن و واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۳۰عالی.باصبر و حوصله
۱۴۰۲/۰۹/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۲برای چک زردی نوزاد رفته بودم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰فرزندم را چکاپ کردند
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۲/۰۳/۱۰آقای دکتر خیلی دقیق و جزئی تمام موارد و موردبررسی قرار میدن و در تشخیص بیماری عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی برا بیمار وقت میزارن ،عالی هستن ایشون خدا خیرشون بده
۱۴۰۱/۰۱/۰۳سلام.بسیار صبور وحرفه ایی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰همه موارد عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۲بهترین کت
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالیییی
۱۴۰۲/۰۵/۲۳بی نظییییرن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱دکتربسیار دانا
۱۴۰۴/۰۴/۲۲بچم مریض پپ
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار عالی برای آلرژی دخترم سریع نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۹دکتر خوب و صبوری هستند ولی مطب فوق العاده شلوغی دارند که ادم از مراجعه و معطلی زیاد پشیمون میشه
۱۴۰۳/۰۵/۲۵عالی بوده برای زردی بچم که طولانی بودوالانم هرماه برای چکاپ
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خیلی عال
۱۴۰۳/۰۳/۰۹تشخیص عالی برخورد خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۶کرونا فرزندم،،عالی بودن،باحوصله و باتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بسیار بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵دستش شفاست
۱۴۰۰/۱۰/۲۰پزشک بسیار با سواد ،با تجربه و درمانگری عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳خوب بودند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۷دکتری صبور و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی بودت ن
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بد نبود
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۰برای کودکان عالییییییی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۹بسیار با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۱بسیار عالی هستند و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۵/۰۸خیلی خوش برخورد وباتجربه هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۵ازنظرتشخیص بسیارعالی هستند.
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۸فوق العاده صبور و باحوصله و تشخیص ها کاملا درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸