مجاری اشکی مسدود شده بود دکتر زحمت عمل کشیدند بسیار عالی عمل شدم وکلی دعا گوشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
دکتر حاذق و عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵
بیرون زدگی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰
عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
دکتر متخصص چشم هستن و ما از ایشون راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶
برای پسرم که سنجش میبرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
بسیار عالی وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱
عمل چشم داشته که انجام شده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
جراحی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹
معاینه چشم فرزندم، خوش برخورد و خوش رفتار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴
برای چکاپ چشم کودکم مراجعه کردم
۱۳۹۷/۰۵/۱۷
خوب عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶
بسیار پزشک حاذق و کاردانی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
متخصصی بسیار عالی هستند. بنده مراحعه به ایشان را توصیه میکنم
۱۳۹۷/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
در نوبت بعدی اظهار نظر خواهم نمود
۱۴۰۱/۰۳/۰۱
دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام خیلی دکتر خوبیه هم خوش اخلاقه وهم باتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
از لحاظ تشخیص و اخلاق حرفه ای عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
جراحی بیوپسی داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴
معاینه چشم عادی، نسخه عینک گرفتیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
چکاپ سالانه
۱۴۰۲/۰۵/۰۸
برای کودک رفتم.مشکلی نداشتند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
در مورد به بیماری چشم ناشناخته نتیجه خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۵
بله خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
دکترخوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۷
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷
حقیقت گرفتن نوبت مجدد بنده صرفا به خاطر ویزیت دوباره آقای دکتر آقاجانی از پدر بنده می باشد چراکه بعد از عمل غدد اشک ریز پدرم توسط آقای دکتر، همچنان از در دو چشم ایشان اشک می ریزد که باید این موضوع توسط آقای دکتر مجدد بررسی شود.
۱۳۹۸/۰۱/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
من. بیمارستان فارابی معاینه کرده اما یکی از همکاران آقای دکتر خانم لیلا آنالویی برای من یک دارویی نوشته ک هیچ جا قادر ب خواندن آن نیست من شهرستان هستم الان موندم چکار کنم راهنمایی کنید من مشکلم حل بشه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
بسیار و
۱۴۰۱/۰۸/۱۴
عمل اربیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۹
پارگی مجاری اشکی داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
بسته بودن مجرای اشکی
۱۳۹۸/۰۴/۱۶
مشکل شبکیه فعلایکبارویزیت شدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
بسیار راضی هستم ، دخترم را برای چکاپ سالانه پیش آقای دکتر میبرم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
دکتر خوبی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
دکترحاذق وصبوری هستن وتجارب خوبی دارد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
افتادگی پلک
۱۴۰۱/۰۸/۲۰
عالی
تشخیص ضعیفی چشم کودک 1 ساله
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
خال روی چشمم داشتم اقای دکتر برداشتند فرستادن پاتولوژی کفتند تومور باید تحت نظر باشم تا اینجا که خوبه راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹
دکتر بسیار دلنشین بودن و کارشون حرف نداره دوست دارم دوباره با ایشان ملاقات کنم من فقط در عرض ۵ دقیقه ایشان را دیدم بد بیهوشی ک بهوش اومدم دنبالشون بودم ک ندیدمشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
دخترم افتادگی پلک داشت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
تجربه خاصی ندارم ، قبلا توسط ایشان در بیمارستان فارابی ویزیت شدم دکتر فرموده بودن آبان ماه دوباره برم خدمت ایشان.
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
برداشتن تومور گوشه چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
مشکل مجرای اشکی بسته بود الان بهد جراحی خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴
برای چکاب رفتم گفتند چشمم آب آورده باید عمل کنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دکتر دقیق هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۷
مشکل شالازیون پلک چشم همسرم بود خداروشکر خوب هستن فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
افتادگی پلک داشتم و ایشون عمل کردند ولی هنوز دوره نقاهت تموم نشده ولی راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶
راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷
بهترین دکتر هم باعلم وهم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۳
بیماری داکریو ادنیت از چشم چپم بیوپسی برداشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
تنبلی چشم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
تازه عمل شدم هنوز کامل خوب نشدم دکتر گفته سه ماه وقت لازم داری تا چشمت عادی بشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
همه چیز عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸
تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
من پیششون عمل استرابیسم انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
دستگاه ها ی خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۶/۲۳
عمل پتوز داشتم ایشون عمل کردند و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
رشد مو در پلک
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خونریزی پشت شبکه دراثر دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
عمل پلک
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
برای عمل چشم پسرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳
خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عمل برداشت پلک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷
تشخیص عالی و بسیار با شخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۱۸
اشک چشم داشتم .خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
دکتری خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۵
استرابیسم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
دکتر بسیار خوب وزمان گذاز برای بیمار ومعاینه کامل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸
سلام وارادت. بسیاردکترحاذق وتوانایی هستند. پدربزرگوارم مشکل مجرای اشکی داشتن وافتادگی پلک جفت چشمهاشونوعمل کردندبسیارعالی وبدون نقص متشکرم جناب دکتر. خداوندعمرطولانی به همچین دکترایی بده. امتیازمن اگه به ایشون صدباشه من میرم بالای صد.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
درخصوص عمل جراحی پلک
۱۴۰۲/۱۰/۰۴
راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰
خوب است
۱۳۹۸/۰۱/۲۶
عمل بلفا انجام دادیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
الحمدلله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
دخترم تنبلی چشم داشت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
نزدیک بودن به تنبلی چشم.و رفع مشکل
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
پتوز چشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
ضعیفی چشم وانحراف چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳
آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
تنبلی چشم فعلا تخت درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
عالی خیلی نتیجه بخش بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
من بلفارست عمل کردم و واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۳
زیر نظر دکتر غیلثی و ایشون دخترم عمل انحراف انجام دادن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
بیمارستان فارابی ایشون رو دیدم بیرون زدگی چشم داشتم بخاطر تیرویید قراره دوباره برای ویزیت مراجعه کنم اگه نیازی ب عمل باشه انجام بدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
دکتربسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
برای چکاپ چشم پسرم به ایشان مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
چشم عمل کردا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
چکاب چشم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷
مجرای اشکی ..درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خیلی بادقت هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸
عمل مجرای اشکی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
هنوز ادامه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
عمل حذف عینک
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۸
عمل اب مروارید انجام دادم توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
پسره من چشمش ضعیف بود تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
خوب بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۹
خوب و خوش اخلاق هستند فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
پسرم مشکل داشت و در حال حاضر تحت درمان هست .خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸
معاینه چشم شدم و باید برای دیدن مجدد مراجعه کنم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶
خیلی خوبع
۱۳۹۸/۰۷/۱۴
بسیاردکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۷
بسته شدن مجرای اشکی کودک بود و عمل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
دکتری متشخص ودرمان عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱
عالییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
پسرم مشکل استرابیسم داشت و ایشون عمل کردن و انحراف برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
افتادگیپلک
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
جراحی بیرون زدگی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶
بسیار خوب و رضایت کامل داستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
در آستارا توسط دکتر ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
خیلی آقا بامرام حزق عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
استرابیسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰
نتیجه ای حاصل ن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸
دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۲
بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
تنبلی چشم پسرم با مراقبت حل شد و از کار ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰
شالازیون داشتم ایشون جراحی کردن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۴
انحراف
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
آب مروارید عمل کردم ولی دید چشمم خیلی کمه
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
بسار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
تازه باهاشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
پارگی پلک
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
روند بهبودی رو حس کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷
مشکل شبکیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
بسیار دکتر حاذق و کاربردی است
۱۴۰۲/۰۵/۱۳
پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
استرابیسم
خیلی باحوصله معاینه میکنند و برای مریض وقت میگذارند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴
بسیار عالی دستیار عمل دکتر غیاثی بودند آن زمان نتیجه ی عمل عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷
من یکشنه این هفته عمل کردم دکتر اقا جانی بینظیرند هیچ امیدی ب خب شدنم نداشتم اما ایشون خبم کردن بهترین دکتر دنیاس امیدوارم دست بخاک بزنع طلا شع
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
انسداد مجرای اشکی نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
خوب بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عالی .بسیار دقیق و خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
غیر از بیماری
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
آب مرواریدداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
عااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
تنبلی چشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱
جابجایی غده اشکی وبلفاس
۱۴۰۲/۰۳/۱۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
دکتر حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
عمل استرابیسم چشم پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
دکتر بسیار صبوری است
۱۳۹۸/۰۳/۱۹
بسیار باتجربه وصدور هستند وبا دقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
سلام وقت بخیر برلی مادر رم یه دکتر دیگه ای وقت عمل آب مروارید داده بودند که دکتر آقا جانی گفتند اصلا اینطور نیست وبراشون جراحی لازم نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتربسیاربااخلاق. مهربان. وماهر
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
دکتر خیلی عالی هستش تشخیص قوی داره و مطبش خیلی شلوغه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
اب مرواردی و رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عاای بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
آب مروارید ، هر دو چشم عمل کردم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
بسیار دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
تنبلی و انحراف چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
ایشان دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۴
دکتر مهربان و دلسوز و کارش عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲
مجرای اشکی پسرم بسته س نوبت عمل دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۲/۲۰
انحرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
برای مداوای چشم همسرم ازشون کمک گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
پتوز.عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
دوستم از عمل ایشان بسیار راضی بودند و به من پیشنهاد دادند دکتر اقاجانی رو برای عمل انتخاب کنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
دکترمغروری هست
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بسیار با حوصله و خوش اخلاق و البته با سواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
تومورنزدیک چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳
بی نظیر است
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
بسیار دقیق و متشخص
۱۴۰۱/۰۳/۳۱
ایشون در
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
تنبلی چشم.
۱۴۰۲/۱۰/۰۲
فقط معاینه معمولی بود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱
دکتر عالی هس
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
نتیجه عمل چشم برای دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷
دکتری بسیار مهربان و با تجربه می باشند . برای بیمار وقت می گذارند بسیار دقیق و با حوصله توضیح میدهند .
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
مجاری اشکی عفونی شد
۱۴۰۲/۰۵/۳۰
هفته گذشته توسط ایشان ویزیت شدم و ایشان با مهارت و تبحر من را از دردی که مدت یک ماه داشتم نجات دادند. خداوند به ایشان طول عمر و سلامتی دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۰۵
عمل لازیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
جراحی آب مروارید موفق
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
با سلام دکتر خوبی هست ولی من چون نمره چشمم بالای 10 بود و کاندید عمل بودم به من گفتن انجام ندم و دلیلی بهم نگفتن ولی دکتر خوبی هستن مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹
تشخیص عالی.به نظرم بهترین دکتر هستن.
به صحبت های بیمار خوب گوش میکنن و براشون وقت میزارن.
دلسوز و با حوصله.تخصصو تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
سلام دکتر کارش واقعا عالی من وهمسرش واقعا از کارشون راضی هستیم خداخیرشون بده
تنبلی چشم
۱۳۹۸/۱۱/۲۱تنبلی چشم.رضایت بخش
۱۴۰۲/۰۱/۲۱عمل تنبلی چشم داشتیم . خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیار دکتر با تجربه ایست
۱۳۹۹/۱۰/۰۵تاری دید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۰انحراف چشم عالییی بودن آقای دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۳مجاری اشکی مسدود شده بود دکتر زحمت عمل کشیدند بسیار عالی عمل شدم وکلی دعا گوشون هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر حاذق و عالی
۱۳۹۹/۰۱/۰۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۵بیرون زدگی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۱۰عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۳دکتر متخصص چشم هستن و ما از ایشون راضی بودیم
۱۳۹۸/۰۶/۰۶برای پسرم که سنجش میبرم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی وبا تجربه هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۱عمل چشم داشته که انجام شده
۱۴۰۱/۰۸/۰۱جراحی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹معاینه چشم فرزندم، خوش برخورد و خوش رفتار
۱۴۰۲/۰۹/۰۴برای چکاپ چشم کودکم مراجعه کردم
۱۳۹۷/۰۵/۱۷خوب عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۶بسیار پزشک حاذق و کاردانی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۳متخصصی بسیار عالی هستند. بنده مراحعه به ایشان را توصیه میکنم
۱۳۹۷/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳در نوبت بعدی اظهار نظر خواهم نمود
۱۴۰۱/۰۳/۰۱دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام خیلی دکتر خوبیه هم خوش اخلاقه وهم باتجربه
۱۴۰۱/۰۹/۱۳از لحاظ تشخیص و اخلاق حرفه ای عااالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۸جراحی بیوپسی داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بسیار عالی و دقیق
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴معاینه چشم عادی، نسخه عینک گرفتیم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱چکاپ سالانه
۱۴۰۲/۰۵/۰۸برای کودک رفتم.مشکلی نداشتند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷در مورد به بیماری چشم ناشناخته نتیجه خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۵بله خیلی عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶دکترخوب
۱۴۰۳/۰۴/۰۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۷حقیقت گرفتن نوبت مجدد بنده صرفا به خاطر ویزیت دوباره آقای دکتر آقاجانی از پدر بنده می باشد چراکه بعد از عمل غدد اشک ریز پدرم توسط آقای دکتر، همچنان از در دو چشم ایشان اشک می ریزد که باید این موضوع توسط آقای دکتر مجدد بررسی شود.
۱۳۹۸/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱من. بیمارستان فارابی معاینه کرده اما یکی از همکاران آقای دکتر خانم لیلا آنالویی برای من یک دارویی نوشته ک هیچ جا قادر ب خواندن آن نیست من شهرستان هستم الان موندم چکار کنم راهنمایی کنید من مشکلم حل بشه
۱۴۰۱/۱۱/۲۴بسیار و
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عمل اربیت
۱۴۰۱/۱۲/۰۹پارگی مجاری اشکی داشتم
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسته بودن مجرای اشکی
۱۳۹۸/۰۴/۱۶مشکل شبکیه فعلایکبارویزیت شدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۶بسیار راضی هستم ، دخترم را برای چکاپ سالانه پیش آقای دکتر میبرم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰دکتر خوبی بودن
۱۳۹۸/۰۷/۲۴دکترحاذق وصبوری هستن وتجارب خوبی دارد
۱۴۰۲/۱۰/۱۲افتادگی پلک
۱۴۰۱/۰۸/۲۰عالی تشخیص ضعیفی چشم کودک 1 ساله
۱۳۹۹/۰۹/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵خال روی چشمم داشتم اقای دکتر برداشتند فرستادن پاتولوژی کفتند تومور باید تحت نظر باشم تا اینجا که خوبه راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۹دکتر بسیار دلنشین بودن و کارشون حرف نداره دوست دارم دوباره با ایشان ملاقات کنم من فقط در عرض ۵ دقیقه ایشان را دیدم بد بیهوشی ک بهوش اومدم دنبالشون بودم ک ندیدمشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دخترم افتادگی پلک داشت
۱۴۰۳/۱۲/۳۰تجربه خاصی ندارم ، قبلا توسط ایشان در بیمارستان فارابی ویزیت شدم دکتر فرموده بودن آبان ماه دوباره برم خدمت ایشان.
۱۴۰۱/۰۸/۰۹برداشتن تومور گوشه چشم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل مجرای اشکی بسته بود الان بهد جراحی خوب شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۴برای چکاب رفتم گفتند چشمم آب آورده باید عمل کنم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵دکتر دقیق هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۰۷مشکل شالازیون پلک چشم همسرم بود خداروشکر خوب هستن فعلا
۱۴۰۲/۰۸/۲۳افتادگی پلک داشتم و ایشون عمل کردند ولی هنوز دوره نقاهت تموم نشده ولی راضیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۵/۲۷بهترین دکتر هم باعلم وهم خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۳بیماری داکریو ادنیت از چشم چپم بیوپسی برداشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶تنبلی چشم
۱۴۰۲/۱۱/۱۴تازه عمل شدم هنوز کامل خوب نشدم دکتر گفته سه ماه وقت لازم داری تا چشمت عادی بشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵همه چیز عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۸تشخیص و اخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من پیششون عمل استرابیسم انجام دادم و عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دستگاه ها ی خوبی داشتند
۱۴۰۱/۰۶/۲۳عمل پتوز داشتم ایشون عمل کردند و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۳رشد مو در پلک
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خونریزی پشت شبکه دراثر دیابت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹عمل پلک
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خوب بودند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲برای عمل چشم پسرم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عمل برداشت پلک
۱۴۰۳/۰۹/۱۷تشخیص عالی و بسیار با شخصیت
۱۴۰۳/۰۳/۱۸اشک چشم داشتم .خوب شدم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱دکتری خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۶/۰۵استرابیسم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دکتر بسیار خوب وزمان گذاز برای بیمار ومعاینه کامل
۱۴۰۳/۰۳/۰۸سلام وارادت. بسیاردکترحاذق وتوانایی هستند. پدربزرگوارم مشکل مجرای اشکی داشتن وافتادگی پلک جفت چشمهاشونوعمل کردندبسیارعالی وبدون نقص متشکرم جناب دکتر. خداوندعمرطولانی به همچین دکترایی بده. امتیازمن اگه به ایشون صدباشه من میرم بالای صد.
۱۴۰۳/۰۹/۲۵درخصوص عمل جراحی پلک
۱۴۰۲/۱۰/۰۴راضی بودم
۱۳۹۷/۱۱/۱۰خوب است
۱۳۹۸/۰۱/۲۶عمل بلفا انجام دادیم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹الحمدلله
۱۴۰۴/۰۷/۲۶خوب بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دخترم تنبلی چشم داشت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نزدیک بودن به تنبلی چشم.و رفع مشکل
۱۳۹۹/۰۷/۱۹پتوز چشم
۱۴۰۳/۱۰/۱۷ضعیفی چشم وانحراف چشم
۱۴۰۳/۰۵/۰۳آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تنبلی چشم فعلا تخت درمان میباشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۴عالی خیلی نتیجه بخش بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۹فوق العاده هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من بلفارست عمل کردم و واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۰۳زیر نظر دکتر غیلثی و ایشون دخترم عمل انحراف انجام دادن
۱۴۰۱/۱۲/۱۶بیمارستان فارابی ایشون رو دیدم بیرون زدگی چشم داشتم بخاطر تیرویید قراره دوباره برای ویزیت مراجعه کنم اگه نیازی ب عمل باشه انجام بدن
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتربسیار خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای چکاپ چشم پسرم به ایشان مراجعه میکنم
۱۳۹۹/۰۶/۲۹تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴چشم عمل کردا
۱۴۰۴/۰۶/۲۳چکاب چشم
۱۳۹۹/۰۸/۲۷مجرای اشکی ..درمان شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خیلی بادقت هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عمل مجرای اشکی
۱۴۰۳/۰۹/۱۸هنوز ادامه
۱۴۰۱/۰۵/۰۳عمل حذف عینک
۱۴۰۴/۰۶/۲۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۹/۰۸عمل اب مروارید انجام دادم توسط ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۳۱پسره من چشمش ضعیف بود تحت نظر ایشون هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶خوب بودن
۱۳۹۷/۰۸/۱۹خوب و خوش اخلاق هستند فعلا تحت درمانیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷پسرم مشکل داشت و در حال حاضر تحت درمان هست .خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۱/۱۸معاینه چشم شدم و باید برای دیدن مجدد مراجعه کنم
۱۳۹۷/۰۸/۲۶خیلی خوبع
۱۳۹۸/۰۷/۱۴بسیاردکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۱۷بسته شدن مجرای اشکی کودک بود و عمل شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتری متشخص ودرمان عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عالییییییییییییییییی
۱۴۰۳/۱۰/۲۹پسرم مشکل استرابیسم داشت و ایشون عمل کردن و انحراف برطرف شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۵افتادگیپلک
۱۴۰۴/۰۵/۰۳جراحی بیرون زدگی چشم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بسیار خوب و رضایت کامل داستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴در آستارا توسط دکتر ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳خوب هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۲خیلی آقا بامرام حزق عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۷استرابیسم
۱۴۰۰/۰۴/۲۰نتیجه ای حاصل ن
۱۳۹۹/۰۶/۱۸دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۰/۱۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴تنبلی چشم پسرم با مراقبت حل شد و از کار ایشان راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۳۰شالازیون داشتم ایشون جراحی کردن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۴انحراف
۱۳۹۹/۰۴/۰۱آب مروارید عمل کردم ولی دید چشمم خیلی کمه
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بسار عالی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۴تازه باهاشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۵پارگی پلک
۱۴۰۳/۰۲/۰۹روند بهبودی رو حس کردم
۱۳۹۹/۰۸/۰۷مشکل شبکیه
۱۳۹۹/۰۹/۱۷بسیار دکتر حاذق و کاربردی است
۱۴۰۲/۰۵/۱۳پسر من در ۶ سالگی دچار اسرابیسم شد و دکتر چشمهای پسرم را عمل کردند. الان ۱۲ سالشه و خداروشکر تا این سن عالیه. من آرامشم رو مدیون دکتر هستم و بهشون ایمان صد در صد دارم
۱۴۰۲/۰۴/۲۶استرابیسم خیلی باحوصله معاینه میکنند و برای مریض وقت میگذارند
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار عالی دستیار عمل دکتر غیاثی بودند آن زمان نتیجه ی عمل عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۷من یکشنه این هفته عمل کردم دکتر اقا جانی بینظیرند هیچ امیدی ب خب شدنم نداشتم اما ایشون خبم کردن بهترین دکتر دنیاس امیدوارم دست بخاک بزنع طلا شع
۱۴۰۲/۰۸/۲۳بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۱انسداد مجرای اشکی نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸خوب بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۵دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷تشخیص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عالی .بسیار دقیق و خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۰/۰۸/۱۱غیر از بیماری
۱۴۰۰/۰۴/۱۲آب مرواریدداشتم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عااالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۲/۱۹تنبلی چشم
۱۳۹۹/۰۷/۱۱جابجایی غده اشکی وبلفاس
۱۴۰۲/۰۳/۱۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر حاذق و عالی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶عمل استرابیسم چشم پسرم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر بسیار صبوری است
۱۳۹۸/۰۳/۱۹بسیار باتجربه وصدور هستند وبا دقت معاینه میکنند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲سلام وقت بخیر برلی مادر رم یه دکتر دیگه ای وقت عمل آب مروارید داده بودند که دکتر آقا جانی گفتند اصلا اینطور نیست وبراشون جراحی لازم نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتربسیاربااخلاق. مهربان. وماهر
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر خیلی عالی هستش تشخیص قوی داره و مطبش خیلی شلوغه
۱۴۰۲/۱۲/۰۲اب مرواردی و رفع شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عاای بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۰آب مروارید ، هر دو چشم عمل کردم خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۶خوب است
۱۴۰۲/۰۳/۰۶بسیار دکتر حاذقی هستند.
۱۴۰۲/۰۲/۱۷آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳تنبلی و انحراف چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۶/۱۸ایشان دکتر بسیار باتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۴دکتر مهربان و دلسوز و کارش عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۲مجرای اشکی پسرم بسته س نوبت عمل دادن
۱۴۰۲/۱۲/۰۲پزشک خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۰جراحی پلک
۱۴۰۰/۰۲/۲۰انحرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷برای مداوای چشم همسرم ازشون کمک گرفتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۲پتوز.عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دوستم از عمل ایشان بسیار راضی بودند و به من پیشنهاد دادند دکتر اقاجانی رو برای عمل انتخاب کنم
۱۴۰۰/۰۲/۰۹دکترمغروری هست
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار با حوصله و خوش اخلاق و البته با سواد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دکتر بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷تومورنزدیک چشم
۱۴۰۱/۰۹/۱۳بی نظیر است
۱۴۰۰/۰۷/۰۱بسیار دقیق و متشخص
۱۴۰۱/۰۳/۳۱ایشون در
۱۴۰۰/۰۱/۲۲تنبلی چشم.
۱۴۰۲/۱۰/۰۲فقط معاینه معمولی بود.
۱۳۹۷/۱۱/۲۱دکتر عالی هس
۱۴۰۳/۰۷/۰۹نتیجه عمل چشم برای دخترم عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتری بسیار مهربان و با تجربه می باشند . برای بیمار وقت می گذارند بسیار دقیق و با حوصله توضیح میدهند .
۱۳۹۸/۰۷/۰۲مجاری اشکی عفونی شد
۱۴۰۲/۰۵/۳۰هفته گذشته توسط ایشان ویزیت شدم و ایشان با مهارت و تبحر من را از دردی که مدت یک ماه داشتم نجات دادند. خداوند به ایشان طول عمر و سلامتی دهد.
۱۳۹۸/۰۷/۰۵عمل لازیک
۱۳۹۹/۱۱/۱۵جراحی آب مروارید موفق
۱۴۰۰/۰۶/۳۱دکتر خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۳/۲۱با سلام دکتر خوبی هست ولی من چون نمره چشمم بالای 10 بود و کاندید عمل بودم به من گفتن انجام ندم و دلیلی بهم نگفتن ولی دکتر خوبی هستن مهربان و با حوصله هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹تشخیص عالی.به نظرم بهترین دکتر هستن. به صحبت های بیمار خوب گوش میکنن و براشون وقت میزارن. دلسوز و با حوصله.تخصصو تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹سلام دکتر کارش واقعا عالی من وهمسرش واقعا از کارشون راضی هستیم خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۰۱/۰۴