دکتر وحیدرضا حکمت جراح و فلوشیپ چشم با شماره نظام پزشکی 111397 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در پاسداران، خیابان فرخی یزدی نبش خیابان ششم پلاک 44 قرار گرفته و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر وحیدرضا حکمت یکی از جراحان برجسته چشم و دارای فلوشیپ تخصصی در زمینه گلوکوم است که فعالیت حرفهای خود را در تهران دنبال میکند. دکتر وحیدرضا حکمت با شماره نظام پزشکی 111397 و دارا بودن مدارک تخصص چشم و فلوشیپ گلوکوم، از جمله پزشکان معتبر در حوزه جراحی لیزیک، درمان آب مروارید، گلوکوم و زیبایی پلک به شمار میرود. مطب ایشان در تهران و در منطقه پاسداران، خیابان فرخی یزدی نبش خیابان ششم پلاک 44 واقع شده است که دسترسی مناسبی برای بیماران ساکن شرق تهران فراهم میکند.
تخصص اصلی دکتر وحیدرضا حکمت در حوزه جراحی چشم، به ویژه لیزیک و درمانهای جدید آب مروارید و گلوکوم است. به دلیل دارا بودن فلوشیپ گلوکوم و سابقه علمی معتبر، بسیاری از بیماران برای درمان اختلالات پیچیده چشمی و جراحیهای حساس چشم به ایشان مراجعه میکنند. دکتر وحیدرضا حکمت علاوه بر خدمات درمانی، در انجام جراحیهای زیبایی پلک نیز تخصص دارد که این امر موجب استقبال بیماران با نیازهای متنوع شده است.
بیماران دکتر وحیدرضا حکمت معمولاً از دقت بالا در تشخیص بیماریها و توضیحات کامل درمانی رضایت دارند و او را به عنوان پزشکی متعهد و با اخلاق حرفهای میشناسند. فراهم بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، روند مراجعه به مطب را برای بیماران ساده و سریع کرده است. همچنین حضور شخص دکتر وحیدرضا حکمت در مطب و پاسخگویی مستقیم به بیماران، اعتماد بیشتری را در میان مراجعهکنندگان ایجاد کرده است.
در جمعبندی میتوان گفت دکتر وحیدرضا حکمت، جراح و فلوشیپ چشم، با تجربه و دانش تخصصی خود در زمینه جراحی لیزیک، آب مروارید، گلوکوم و زیبایی پلک، یکی از گزینههای مطمئن دریافت خدمات درمانی چشم در تهران محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشکل فشار چشم داشتم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵فمتولیزیک
۱۴۰۳/۰۹/۲۳بیماری گلوکوم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیار عالی بعد از جراحی بینایی ام خیلی خوب شد
۱۴۰۲/۰۸/۰۳جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار حاذق و کاردان صبورو تشخیص و درمانش شان در گلوکوم عالی و بی نظیر هست.عمل گلوکوم شدم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۳دکتر حاذق و قابل اعتماد و بسیار محترمی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰گلوکوم- تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوش برخورد و ماهری هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار دکتر صبوری بودن چون من پسرم که کوچیک بود رو خدمتشون بردم.وقتمو از طریق سایت گرفتم و عااالی بود و اصلا معطلی نداشتم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵به نظر در تخصص خود مهارت دارند.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۷فشار بالای چشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸تاری دید و فشار بالای چشم داشتم. تمام استرسی که از گلوکوم و آب سیاه داشتم با تشخیص درست ایشان برطرف شد. در تشخیص بیماری و وقت گذاشتن برای هر بیمار عالی هستند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶با سلام عمل آب مروارید و بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار وارد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵تشخیص ایشان خوب بوده است
۱۴۰۴/۰۴/۳۰مشکل عفونت چشم داشتم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مادرم آب مروارید داشت که آقای دکتر عمل کردند و درمان شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۹من برای اولین بار توسط دکتر حکمت ویزیت شدم ،برخورد و دقت نظرش بسیار خوب بود و قراراست که آب مروارید چشمم را عمل کند ان شا اله بعد از عمل هم راضی باشم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶جراحی پلک بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر خوب وبا حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۰۲پزشک با حوصله، دقیق، ماهر و دلسوز بیمار است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰من سه سال هست که برای چک کاپ چشم پیش ایشون میرم و راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰معطلی زیاد نداشتم و این خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مشکل مگس پران در چشم داشتم تشخیص سوراخ شدگی شبکیه دادن و راهنمایی کردن برای انجام لیزر
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خولی بودن چند سال بیمارشون هستم و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۷دکتر خوبی هستن با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰تنگی کانال داشتم بر طرف شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۸سلام عمل آب مروارید بسیار عالی با تجربه دلسوز اخلاق مدار
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای عمل به علت فشار چشم بالا باید ویزیت شوم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بلفارو عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳گلکوم دارم لبرز انجام دادم ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خولی هستن من از ایشون راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸برای گلوکوم
۱۴۰۳/۰۳/۰۵بسیار باوجدان وسواس بودند همسر بنده اب مروارید داشت بسیار عالی عمل شدند
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴ابسیاه
۱۴۰۳/۰۲/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار عالی و جراح بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۱/۰۷آقای دکتر حکمت بسیار عالی برخورد خوب حاذق در کارش .آب مروارید دوچشم خانمم را می خواهد عمل کند .وقت گذاشته جهت عمل در کلینیک نگاه.تشکر .قدر دانش هستم.برخورد هم عالی.
۱۴۰۵/۰۱/۲۳دکتر بسیار با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالیند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام وقتتون بخیر. بسیار پزشک حاذق و صبوری هستن گلوکوم داشتم و قبل از ایشون به 3-4پزشک مراجعه کردم عملکردشون خوب نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸شبکیه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۷سلام من عمل گلوکم انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی عمل آب سیاه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵آب مروارید .عالی بود.
۱۴۰۲/۱۱/۰۴برای ویزیت چشم پسرم که نزدیک بین هستند مراجعه کردم. وقت زیادی نگذاشتند معاینه را به بینایی سنجی ارجاع دادند . زیاد راضی نیستم. دقت کافی ندارند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی عالی هستند در تشخیص و درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۱کار بلد و حرفه ای و بسیار محترم
۱۴۰۲/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۴خوب است
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۱۱من برای چکاپ رفتم راضی بودم خصوصا از اپتومتری و عینک سازی مستقر در مطب
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عمل کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵گلوکوم
۱۴۰۳/۰۱/۲۲عمل آب مروارید برام انجام دادند . پزشک خوب و کار بلدی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱در کارشون. متبحرن
۱۴۰۳/۰۳/۲۳آبسیاه
۱۴۰۳/۰۶/۱۱مادر بنده آب مروارید داشتن و ایشون با تجربه ی بالا و اخلاق انسان دوستانه خود در شیفت غیر از شیفت عمل خودشون مادر بنده رو عمل کردن و بسیار راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴آب مروارید
۱۴۰۲/۱۱/۰۷پزشک حاذق است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستند. پدرم آب مروارید عمل کرد عمل بسیار خوبی داشت خدا رو شکر
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دیابت داشتم واولین باربند مراجعه کردم به نظرم دکتر باحوصله ای هستند به غیر از دارو مشاوره خوبی هم دادند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶متخصص وباحوصله پرسنل محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷به شدت شلوغ و وقت ساعت ۵:۵۵ بود ساعت ۷ رفتم داخل
۱۴۰۴/۰۲/۱۴جراحی اب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۲۴خوب هستند برای چکاب فشارچشم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مشکل خارش چشم داشتند ویزیت کردند و مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر خوش اخلاق باتجربه چشم چپم مگس پرانی داشت چندتا دکتر رفتم همه گفتن عادیه تا کلی مگس پرانی و فلاش زدن کرد نزد ایشون رفتم تشخیص سوراخ شدن وجداشدن شبکیه رودادن وارجاع دادن دگتر رمضانی وایشون بلافاصله عمل کردن واقعا حرفه ای هستن اگه ایشون تشخیص نمیدادن نابینا میشدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۳سلام خدمت دکتر خوش اخلاق بنده مشکل آب سیاه ( گلوکوم) دارم تازه چند روزه توسط دکتر حکمت بیمارستان نگاه عمل شدم امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم چون همه عزیزانی که قبلا توسط دکتر حکمت عمل شدند راضی هستند انشاالله بنده هم راضی ام خیلی خوش اخلاقند خوب توضیحات را ارائه میدن وبا حوصله به حرفات گوش میدن در باره مشکلات چشمت ممنونم از اخلاق و تجربه بالای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۸