۱۴۹۲ نفر
دکتر سید محمد علی ابطحی

دکتر سید محمد علی ابطحی

فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشم

فمتولیزیک،اسمایل،لازک،آب مروارید،پیوند قرنیه

فلوشیپ شماره نظام: ۱۲۱۲۵۵
شنبه۰۶ تیر
امروز
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
پنج شنبه۱۱ تیر
۵ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۷ روز دیگر
یکشنبه۱۴ تیر
۸ روز دیگر
دوشنبه۱۵ تیر
۹ روز دیگر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
پنج شنبه۱۸ تیر
شنبه۲۰ تیر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۱۳۷۵ نفر

مشکل بلفاریت داشتم. دکتر بسیار محترم و با دقت هستن. واقعا برای بیمار وقت میزارن. بهبودی حاصل شد. فعلا تحت نظرشون هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

باسلام و احترام.آقای دکتر ابطحی پزشکی حاذق با سطح سواد بسیار بالا هستن. دکتر با اخلاق و با حوصله هستن و با صبر تمام راهنمایی لازم را انجام میدن و همه ی نکات رو توضیح میدن.واقعا دکتر بی نظیری هستند چخ ازنظر علمی چه از نظر انسانیت؛از همه لحاظ واقعا بینظیر هستن

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عمل آب سیاه بوده است عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۶

عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

لیزر شبکیه چشم داشتم راضی بودم ..

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

فوق العاده هستند...تبخال چشمی درمان عالی.

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

دانش بالایی دارند و همچنین وقت کافی می گذارند

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

ضعیفی چشم عالی

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

تبحر بالا دارند محیط مطب و برخورد منشی خوب بود

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالی پزشک بسیار محترم و خوش برخوردی هستند علاوه بر این درمان و تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عمل لیزیک داشتم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

عمل لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

عالییی

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

محیط تمیز، زیبا، جادار بود ۲-منشی عالی، خوب، متین،خوش برخورد ۳-تشخیص دکتر عالی، با وجود مشکلات چشمم۳دکتردیگرنفهمیده بودند تا رفع کنند.امادکترمتوجه شدند. ۴-برخورد دکترعالی،تا دم دربیماران را بدرقه میکردند.روی خوش، شنونده ی خوب، لهجه زیبای اصفهانی، متانت و ادب و خوشرویی دیده میشد. بسیار از همه لحاظ عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

از این دکتر عالی تر نداریم . . .

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خیلی عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

خیلی کارشون خوب بود دستشون درد نکنه

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

شالازیون

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار باحوصله مهربان و دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

بسیار عالی مودب و بی نظیر دقت بالا و با حوصله مهربان حس خوبیه چون بیمار استرس داره و دکتر عالی برخورد میکنن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

سلام من دیستروفی قرنیه داشتم و ۱۵ سال پیش پیوند قرنیه کردم و مجدد لک ها روی قرنیه درآمد در کمال ناامیدی ب دکتر ابطحی مراجعه کردم و اصلا ب درمان بیماری چشمم امیدی نداشتم اما دکتر با زکاوت و تجربه بالایی که داشتن مشکل من رو حل کردن و الان خیلی خوبم. ممنونم از زحمات دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۱/۱۸

بسیار کاربلد و خوشرو هستند. جراحی فمتواسمایل با شماره 5 شماره چشمم صفر شده

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

من پیششون عمل لیزر چشم کردم فوق العاده عالی بودند

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

عفونت چشم وگل مژه که با تشخیص درست وتجویز داروهای مربوطه سلامتی چشم باز گشته ودر حال گذراندن دوره درمان هستیم

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عمل برداشت عینک انجام دادم خداروشکر بسیار عالی بود آقای دکتر بسیار در کارشون حرفه ای هست و با توجه به این که ورزشکار هستم بسیار عالی عملم را انجام دادند.

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

بسیار با اخلاق و با مهارت هستند ما از ایشان راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

,با حوصله، دقیق و متبحر

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

پزشک صبور و تشخیصشون عالی منشی دکتر. هم خیلی مهربون و صبور

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

عمل آب مروارید داشتم عالی بوده

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

با تشکر از آقای دکتر سید محمد علی ابطحی به خاطر معاینه کامل و جامع و تشخیص و درمان چشم اینجانب، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برایشان دارم.

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

من برای لیزیک پیش دکتر ابطحی مراجعه کرده بودم خودم اصلا اطلاع نداشتم دکتر ابطحی براساس سنم منوویژن رو پیشنهاد دادن و واقعا دکتر دلسوز و کاربلد هستند.عمل هم چند ثانیه طول کشید خیلی راحت اصلا درد نداشت دوره نقاهت هم درد نداشتم .خیلی انسان باشخصیتی هستند.

۱۴۰۳/۰۹/۰۱

بسیار حاذق و مهربان

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

دلسوز و کاربلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

با تجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

آب مروارید را با لنز آمریکایی عمل کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

پزشک عالی و تشخیص سریع

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار دکتر فوق العادهای بودند توضیحاتشان عالی بود ممنون از وقتی که گذاشتند

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

علت مراجعه : جهت چکاپ دوره ای

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

دکتر خو

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

بسیار آسان توانستم نوبت را بگیرم و رضایت کامل دارم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

معاینه دقیق و توضیحات کافی ، ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

رضایت عالی دارم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عمل کردم پیششون خوب بود

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

اونقدر دکتر ابطحی تو کارشون مهارت دارن که فردای عمل لیزیک واقعا دردی احساس نمیکردم خداروشکر عالی بود...

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عمل حذف عینک داشتم عالی بود و در کارشان متخصص هستند آقای دکتر.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

ویزیت عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

آب مروارید

۱۴۰۴/۰۶/۲۷

سلام بله خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۰۴

لیزر شبکیه عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار ممنونم از جناب آقای دکتر و همچنین کادر درمانشان عمل لیزیک شبکیه داشتم و کاملا راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

حذف عینک بوده ممنون از آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

خوب بود مشاورشون باعث شد بتونم بهترین تصمیمو برای چشمام بگیرم

۱۴۰۵/۰۴/۰۲

توضیح عالی تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عمل حذف عینک بوده راضیم ممنون از آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

یک نوبت رفتم دکتر بااخلاق و خوبی بودن تشخیص درست دادن .فعلا دارو استفاده می کنم

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

تئنمذم پ

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

بله عالین ایشون خوب و تخصص بالا

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

بسیار عالی و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

من ازطریق گوکل به دکتر مراجعه کردم چقدر دکتر باشخصیت با اخلاق باتجربه کاربلد صبور هرچه که از محاسن دکتر بگم کم گفتم با احترام کامل چقدر تشخیص درستی دارن همه دکترا به همسرگفتن ک باید عمل بشن اما دکتر باتشخیص درست باعث شدن همسرم از عینک ااستفاده کنه خیلی عالی و درجه ۱ هستن انشالله ک خیرخدا سرراهش باشه همیشششه بدری

۱۴۰۴/۰۱/۲۹

بسیار عالی و کاربلد وبرخورد بسیار خوب با بیمار

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

کار بلد و حرفهای

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

عمل لیزیک برای پسرم انجام دادند . متعهد و دلسوزترین چشم پزشک هستند

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عمل عالی بود ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

جراحی آب مروارید وخوب

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

خوب بود راضی بودیم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

چشم درد خوب بود

۱۳۹۹/۱۰/۱۴

الحمدالله عمل لازیک کردم بدون هیچ مشکلی عاااالی ام

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

کاربلد و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

از آقای دکتر خیلی راضی بودم هم از نظر اخلاق و هم از نظر تخصص

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عالی...

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

عالی و کاربلد

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

من برای التهاب چشم به ایشان مراجعه کردم و تحت درمان قرار گرفتم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

واقعا از آقای دکتر رضایت کامل داریم خیلی حرفهای و با دقت معاینه کردن

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

من عمل trans prk انجام دادم از نتیجه عملم بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

عمل آب سیاه داشتم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

بسسسسیار دکتر خوش اخلاق دلسوز و خوش برخورد و متخصص در کار و حرفه خود هستند

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

سید جان مچکرم بابت تموم کارایی که برام کردی خدا چند برابرش و بهت. برگردونه ......

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

عمل فمتو اسمایل داشتم ، ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند و در کل راضی بودیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

عمل ترنس prk پیش ایشون انجام دادم آدم ب شدت با دانش و خوش برخوردی هستن و کاربلد و از نتیجه عمل ب شدت راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۸

با دقت و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

از روند درمان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۰۹

عالی و مهربان

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

دکتر فوق العاده با تجربه و کاربلد و مهم تر از همه خوش برخورد که بیمار جذبش میشه کاریزماتیک هستند .

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عمل آب مروارید داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

جراحی شبکیه داشتم بسیار راضی هستم ممنون جناب آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

خشکی چشم ،آب مروارید دارم فعلا یک جلسه مراجعه داشتم ،دارو دادند ۶ ماه دیگه مراجعه کنم ،

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

من دو ساله به وسیله دکتر ابطحی تحت درمان هستم ایشون در اولین ویزیت که داشتم تشخیص اورژانسی لیزر pi دادند و همون روز انجام شد بعد از اون هر سه ماه یکبار ویزیت شدم ایشون بسیار پزشک حاذقی هستند و برخورد محترمانه ای دارند

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

سلام من چشمم بشدت ضعیف بود(پنج نمره ضعیفی و سه نمره آستیکمات) و پس از عمل اسمایل که آقای دکتر ابطحی انجام دادند، الحمدلله بیناییم به طور کامل برگشت. خیلی محترم و با حوصله بودند و پس از عمل هم بسیار پیگیر

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

کاملاراضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

عمل لازک بوده راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

من خکژ

۱۴۰۳/۱۰/۲۲

پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عمل آب مروارید داشتم بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکتر حاذق وبا تجربه و بسیار مودب

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

آب مروارید داشتم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

اب مروارید

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

باسلام احترام الان دوسال بیمار جناب آقای دکترسیدمحمدابطحی هستم بعلت خونریزی هردوچشم براثردیابت اقای دکتر الان هفت مرحله چشمهام تزریق کرده خیلی رازی هستم آقا دکتر علاوه برتخصص فوق العاده اش نحوه برخوردش بامتانعت خوشرو وخوش برخورد میباشد ان شاالله روزی برسد تمام پزشکان عزیز کشورمان علاوه برتخصص تکریم بیماررا داشته باشند الهی آمین باتشکر محسنی ۲۷آبان

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بهترینن ایشون.تعیین نمره عینک بررسی سلامت چشم.بهترین طبیب

۱۴۰۴/۰۹/۰۳

بنده از دقت نظر ، توضیحات کامل و بررسی دقیق دکتر بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

بعد از تحقیق بسیار ایشون رو انتخاب کردم بسیار پزشک حساسی هستن برای حذف عینک مراجعه کردم تمام موارد را به دقت بررسی کردن عصب چشم نیاز به بررسی متخصص داشت نامه زدن ک بررسی شه توسط متخصص لازم بعد با توجه به شرایط چشم و نمره چشم متد که مناسب بنده بود یعنی ادونس پی ار کی رو پیشنهاد دادن الان سه روزه جراحی شدم و راضی هستم مورد دیگه هم بسیار با احترام با مراجعه کننده رفتار میکنن علاوه بر مهارت بالا انسان والایی هستن انشالا که موفق باشن

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

دکتر با دانش..محترم و با حوصله ای هست

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

در مرحله

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

اب مروارید

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

چشمام ناراحتی داشت و عمل قوز قرنیه انجام دادم و عالی بودش

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی بسیارخ

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

واقعا دکتر صبور خوش اخلاق و با تجربه ایی بودن ، بسیار از اینکه ایشون رو انتخاب کردم خرسندم

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

بنده حدود ۱۶ سال از عینک استفاده کردم با نمره چشم بسیار بالا...چشم چپ با نمره ۱۳ و چشم راست با نمره ۱۰ ...همراه با استیکمات و تنبلی چشم ...به جرات میتونم بگم اقای دکتر محمدعلی ابطحی بسیار کاربلد و با تجربه در خصوص تمام بیماری چشمی هستند...بنده عمل icl یا همون کاشت لنز دائم پیش اقای دکتر انجام دادم الان حدود ۹ ماه از عمل من میگذره و من همیشه دعا میکنم ایشون رو ...نمره چشم من به 0 رسیده ...و من در راحت ترین حالت ممکن دنیای بدون عینک رو به کمک اقای دکتر تجربه کردم ....خدا خیرشون بده

۱۴۰۳/۰۹/۲۲

من پیششون عمل لیزیک کردم عالی بود و حتی چند باری برای اب مروارید مادرم رفتم پیششون رسیدگیشون عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

عمل آب سیاه بوده و کاملا راضی هستم از ایشان

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

روند درمان را طی میکنم و خیلی راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بسیار با حوصله و دقت کامل ممنونم جناب آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

خدا حفظ کنه این دکترا رو.

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق هستم ممنون از ایشان بسیار راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

سپاس از ایشان

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

بسیار بادقت بالا وتشخیص درست

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

درود شیرازی هستم از شهرستان گرگان حدودا یک سال و نیم پیش خدمت اقای دکتر رسیدم با مشکل دوربینی و استیگمات شدید ایشون بعد از بررسی های لازم عمل لازک هر دو چشم انجام دادن و به لطف خدا و دستان توانمند آقای دکتر عمل خیلی خوبی داشتم و مشکلات سردرد و دید ضعیف کاملا بر طرف شد

۱۴۰۳/۰۸/۱۹

تشخیص و درایت آقای دکتر ستودنی است

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

سلام شبها موقع رانندگی دیدنداشتم دکترگفت آب مروارید خفیف داری

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

برای گلوکوم مراجعه کردم بسیار راضی هستم از آقای دکتر ممنون از لطف و بزرگواری آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

عمل حذف عینک داشتم دکتر بسیار عالی و با حوصله راهنماهای لازم را انجام دادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

با آرزوی سلامتی و تندرستی برای جناب آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عمل آب مروارید عالی بود مرسی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خداروشکر عالی بود ممنونم خداحفظش کنه

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

برای مشکل فشار چشم مراجعه کردم که تحت درمان هستم ایشان دکتر حاذقی هستند و بسیار دقیق معاینه می کنند و بیمار را در جریان روند درمان قرار می دهند و رفتار بسیار محترمانه ای دارند

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عمل جراحی آب مروارید داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

آب مروارید داشتم و عمل کردم و راضیم ممنون

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

ویزیت ساده

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

عفونت چشمی، درمان کردن

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

معاینه خوب و پاسخگویی عالی داشتند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بسیار عالی و با تجربه و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

علت مراجعه لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

عمل آب سیاه بوده راضی ام

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

برخورد پزشک بسیار حرفهای برخورد منشی بسیار عالی دکتر ابطحی را پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

خیلی کارش درسته

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

اب مروارید داشتم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

عالی برای آب مروارید مراجعه کرد

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

راضی هستم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عمل آب مروارید بوده راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

عمل جراحی آب سیاه داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

طبیب حاذق و فرهیخته و بسیار متواضع و محترمی هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

پزشک بسیار. فوق العاده هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

بسیار خوش اخلاق و کاربلد

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

با عرض و خسته نباشید خدمت دکتر ابطحی عزیز، من فاطمه زهرا داورزنی از عمل لیزیک چشم که دکتر انجام دادند بسیار راضی هستم و خیلی عالی بود، به دیگران هم دکتر ابطحی را پیشنهاد میکنم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

یک سال از عمل ترنس Prk میگذرد، بسیار راضی هستم.

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

عمل آب مروارید داشتم عالی انجام دادند

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

دست سید شفاست

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

تنبلی چشم

۱۳۹۹/۰۴/۰۶

سلام من دوماهه عمل ترنس پی ارکی انجام دادم واقعا عالی بود بدون نقاهت و دید بالای ده و عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

بسیار دکتر خوش اخلاق ، با حوصله و با تجربه

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

برخورد عالی . و فعلا در مرحله آزمایشات هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

خیلی دکتر حاذق و با اخلاق و حرفه ای هستن مشکلمون گلوکوم بود خیلی خوب بودن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

دکتر فوق العاده حاذق دلسوز همچنین توضیحات کامل و بینقصی ارائه دادند ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

بسیار خوش برخورد و عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

لیزر شبکیه چشم

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

جناب دکتر فوق العاده هستند چه از نظر دانش و چه از نظر اخلاق

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

عمل آب مروارید بوده

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکتر بسیار با شخصیت و خوش برخورد هستند برای بیمار واقعا ارزش قائل هستند محیط مطب هم آروم و خیلی خوبه.

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

دکتر با اخلاق خوش برخورد هستند عالی عالی

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

csr. قوز قرنیه دکتر حاذقی هستند . برخورد ایشان با بیماران خیلی خوبه . تمام مدارک به خوبی بررسی می کنه . و واسه همه بیماران وقت می ذاره

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

دکتر خیلی خوش صحبت وصبور هستند

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خوش سواد و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

محیط تمیز کار دکتر عالی منشی هم که خوش اخلاق بود.

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

عالی بودند

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

عمل آب مروارید داشتم عالی بوده

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

همه چیز خوب بود و توضیحات عالی ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

کاربلد و حرفه ای بودند ده از ده می دهم ،

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

عمل آب مروارید و لنز

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

از زحمات پزشک محترم و همکاران گرامیشان کمال تشکر را دارم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

معاینه چشم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

لیزر شبکیه داشتم ممنونمم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

مهربان و دلسوز عالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق و با حوصلهای هستند من به خاطر مشکل عفونت و التهاب چشم قبل از ایشون سه بار توسط دکترهای دیگر ویزیت شدم اما فقط ایشان تشخیص درست دادند

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

تشکر میکنم از آقا دکتر ابطحی گرامی بسیار مهربان و احترام زیادی هم برای بیمارانشان قائل هستن و باصبر و حوصله پاسخگو مریضاشون هست ...ممنونم ازتیمشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار متشخص و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوش برخورد و منش هم با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

توضیحات کاملی دادند ، با تشکر از آقای دکتر و منشی محترمشان.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

عمل حذف عینک بوده عالی ممنونم

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار دکتر عالی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

عالی و کاربلد

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عمل آب سیاه عمل کردندعالی بودند

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار عالی وباتجربه وازدستگاه های مدرن برای معالجه بیماران استفاده میکنند

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر سیدمحمدعلیابطحی یک فرشته مهربان است. خیلی حاذق، دقیق، کاربلد، استاد، ماهر، تشخیص درست، یک جراح فوقالعاده عالی هست. آبمروارید خیلی رسیده مادر مسن من، که نارسایی ریوی داشت، و هیچ دکتری قبول نمیکرد ، ایشون با مهارت کامل عمل موفقی انجام دادن. از فردای عمل شفاف شفاف میبینه تا دنیا دنیاست دعای خیر ما پشت سرتونه آقای دکتر مهربون. خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده انشالله. بیمار زنجانی: خانم رحیمه خدایاری . تاریخ عمل ۲۳مهرماه۱۴۰۴

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

پزشکی بسیار متعهد و با اخلاق و دقیق هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

کم بینی

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

ام ار ای دادم جوابش رو میخواهم پیش دکتر ببرم

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بیرون زدگی چشم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

پزشک بسیار محترم، حرفه ای و با حوصله ای هستند. تشخیصشان دقیق است.

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

من یک ماهه قبل پیش آقای دکتر عمل ترنس پی آر کی انجام دادم دکتر خیلی محترم و صبور و کاربلد هستن من خیلی چشمم آستیگماتش بالا بود و خیلی سخت دید داشتم مخصوصا نقاط و نوشته های دور عمل راحتی بود در کل یک ربع طول کشید دوره نقاهت راحتی داشتم و با نظارتهای به موقع دکتر دوران نقاهتو راحت سپری کردم خیلی مهمتر اینکه فوق العاده وقت شناس هستن پیشنهاد میکنم حتما اگه مشکل بینایی دارید نترسید و پیش آقای دکتر مشاوره بیاید و ایشون بهترین راهنمایی رو با صبر و احترام تمام برای شما انجام میدن نترسید عمل کنید بهترین نتیجه رو میگیرید من نظرمو گفتم تا دیگران از تجربه من استفاده کنن

۱۴۰۳/۰۹/۰۷

عمل لیزیک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

لیزر شبکیه داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

سوراخ شبکه چشم

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

فراتر از انتظار تجربه خوبی داشتم

۱۴۰۴/۰۹/۱۹

دکتر بسیار ماهر و خوش برخورد بودن و به طور کاملا حرفه ای و پزشکی علت را تشخیص دادند

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عمل آب مروارید عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دکتر با علم ، با اخلاق که برای سوال و وقت مراجعشون احترام قائلن و صد خودشونو میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

برخورد عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

برخورد مناسب و توضیحات عالی در کل رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

عمل لیزری شبکیه بوده راضیم عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

جراحی پلک فوقانی

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

ایشان پزشک خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

عمل آب مروارید نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

لیزیک عالی بوده

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

انحراف

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

با تشکر فراوان از آقای دکتر ابطحی عالی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

پزشک حاذق و مجرب خوش اخلاق ستودنی و خوشرو

۱۴۰۴/۰۷/۱۷

پدرم عمل آب مروارید پیش ایشان انجام دادند و در کل ، راضی بودییم

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

علت مراجعه : خارش داخل چشم ، قرمزی

۱۴۰۴/۰۱/۱۴

برخورد دکتر و منشی عالی بود با تشکر

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

خوش برخورد و خوش تیپ

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

برای قوز قرنیه مراجعه کردم..خیلی خیلی آقای دکتر با شخصیت با اخلاق مهربان و صبور هستن. تشخیص ایشان عالی و همچنین روش درمانی را انتخاب میکنن که به نفع بیمار باشه و مهم تر از همه مراجعه کننده برای ایشون خیلی مهمه.حتی آخرین نفر هم باشی بازهم با صبوری و مهربانی راجب بیماری و نوع درمان توضیح میدن...همچنین پرسنل خیلی خوبی دارن ...

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

دکتر ابطحی برخورد خوب با بیمار دارند و باحوصله هستند. و راضی بودم .

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

حرفه ای بودند و به نظرم به کارشون کاملا مسلط هستند ، در کل رضایت داشتیم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

ایشون بسیار انسان محترم و شریفی هستند و از ویزیت شون بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

لیزیک حذف عینک عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

علت مراجعه لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

سلام من برای حذف عینک رفتم بهترین عمل لیزیک رو برام انجام دادن بهترین دکتر هست اخلاق عالی هست دعای خیر می کنم براش.

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۱۱/۰۲

با نهایت تشکر از آقای دکتر بخاطر عمل آب سیاه

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

عالی و فوق العاده

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

عمل آب سیاه انجام دادم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بهترین هستند در کارشان عمل فمتو اسمایل داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

جناب دکتر بسیار دقیق و حاذق ممنون که با حوصله وقت می زارید از عمل دخترم هم کاملا رضایت دارم

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

بسیارراضی بودم.

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

خوب و راضی بودند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

حساسیت چشمی داشتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

دکتر فوق العاده عالی و دقیق خواهرمم پیششون عمل لیزیک کردن راضی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

با شخصیت و کار درست

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

با اخلاق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

مهربان و دلسوز خدا ازشون راضی باشد

۱۴۰۴/۱۱/۲۲

دکتر بسیار عالی و حرفهای بودن

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

عمل آب مروارید داشتم عالی بود ممنونم

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

پزشک حاذق و باسواد

۱۴۰۲/۰۷/۰۶

مجموعه دکتر عالی و بینظیر است خود آقای دکتر. تشخیص و تبحرشان مثال زدنی است،

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

فرزندم نازکی قرنیه دارد عمل لیزینگ کرد پزشک خوش اخلاق و با تعهدی است

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

عمل حذف عینک بوده و کاملا راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

تایم انتظار کم و خود دکتر عالی هستن، بسیار دکتر با دقت و ماهری هستند و من خیلی راضی هستم از ایشون، امیدوارم سلامت باشن همیشه.

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

ایشان دکتر بسیار مجرب و دلسوزی هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

دکتر بسیار باتجربه و خوش اخلاق هستند .قرنیه چشمم زخم عمیق داشت و ایشان با دارو آنرا به حد اقل رساندند تشکر فراوان دارم از ایشان

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

پزشک محترم و با تخصصی هستند ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

آب مروارید داشتم عمل کردم هردوچشم

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

اقای دکتردرواقع یکی ازبهترین های این زمانس هم تواخلاق هم توتشخیص من به همه این دکترنمونه روپیشنهادمیدم خداخیرشون بده دکتردروافع یک فرشته ازطرف خداروی زمینه

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

ناخنک چشم دارم و دیدم خیلی ضعیف هست

۱۴۰۱/۱۱/۲۶

دکتر بسیار فهیم و دلسوز و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

چشم هایم را عمل کردم و الان خیلی خوبه عالیه

۱۴۰۲/۰۷/۰۲

مهربان و صبور و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

تشخیص آقای دکتر عالی بود ممنون بابت توضیحات و وقتی که گذاشتند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

لیزر شبکیه داشتم راضی هستم از عملم ممنونمم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

آب مروارید داشتم ، عمل کردم و الان هم رضایت دارم ، ممنون از آقای دکتر و کادر محترمشانن

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

همه چیز عالی بود، انشاالله عمل لیزیک موفقیت امیز داشته باشم.

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

آقای دکتر بسیار صبور و خوش برخورد و حاذق هستند. علت رو خشکی شدید چشم و نازک شدن شبکیه تشخیص دادن و با تجویز داروهای خوب و موثر مشکل مادرم تا حد زیادی برطرف شد. فقط مدت انتظار در مطب خیلی طولانی و باعث نارضایتی بخصوص در سالمندان میشه

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر خوبی هستن وبرای مگس پرانی مراجعه کردم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

برخورد عالی و دقت بالا در معاینه

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

برخورد مناسب وخوب وتوضیح کامل به ارباب رجوع

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

سلام و عرض ادب بنده هم دوربین و نزدیک بین چشمام ضعیف بود که با عملی که دکتر ابطحی عزیز انجام دادند جفتش بعد از گذر یک هفته از عمل کاملا اوکی شد ، به صورتی که حتی ریز ترین نوشته هارو هم میتونم بخونم که اصلا فکرشو نمیکردم بعد از یه هفته از عمل بشه به این واضحی ببینم کاش زودتر این عمل رو انجام داده بودم عمل بدون درد برخورد و عمل و اخلاق دکتر بسیار عالی سپاس فراوان

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

خوش برخورد و دقیق بودند.

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

از آقای دکتر ابطحی رضایت کامل دارم بابت عمل چشم لیزیک ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر بسیار عالی با حوصله بهروز صحبت های بیمار گوش میکند ک

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

آقای دکتر با حوصله و با دقت کارشان را انجام دادند .و به سوالات مختلف من بخوبی پاسخ دادند . ایشان بسیار صبور و با روی خوش و با احترام با بیمار برخورد میکنند و در کارشان هم به نظر مجرب هستند

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

ممنون از آقای دکتر عالی بودند

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خیلی مهربان و خوش اخلاق و باتجربه هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

بسیار حاذق و کار بلد

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضیم

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

تازه عمل کردم زوده که بخوام بگم

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عمل آب مروارید ، ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

ایشون فوق العاده دکتر حاذق و بسیار محترمی هستند آرزوی سلامتی داریم برای ایشان

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بسیار پزشک فهیم و خوش برخوردی هستند با بیمار با احترام زیادی برخورد میکنند

۱۴۰۴/۱۲/۰۸

پزشک بسیار حاذق و باشخصیت و مهربونی هستن خودم عمل پی ارکی انجام دادم دوستمم برای قوز قرنیه هر دو راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عااااالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

قطعا پیشنهاد می کنم . تنها با یک ویزیت مشکل را تشخیص دادند و حل کردند. واقعا دانشمند و متخصص هستند. و همچنین بسیار محترم و مودب و با اخلاق

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

من عمل ترنس prk انجام دادم برای حذف عینک پزشک بسیار خوش برخوردی هستند ، به صحبت های بیمار با متانت کامل گوش می دهند ، و توضیحات کاملی در مورد مشکلات بیمار می دهند ، کلا میشه گفت از چشم پزشکان رده بالای کشور هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

آقای دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق هستند ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

ممنون خیلی کار آقای دکتر خوب است هم وقتی که برای بیمار میگذارند هم دقت در کار بیماران در کر راضی هستم از نحوه ویزیت آقای دکتر ممنونم

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

آقای دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و کمترین معطلی در زمان نوبت ولی یه خورده هزینه ها در مطب بالا هستش

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

عالی بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

دکتر فوق العاده با حوصله و خوش رو. خیلی حرفه ای در کار که ضعیفی چشم منو عمل کردند به روش prk.

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار عالی و با تجربه هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

لیزیک داشتم عالی بود بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتر بسیار متبحر و با معلوماتی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

کاربلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

لیزر شبکیه عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

تورم قرنیه بدلیل قند بالا

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

دکتر صبور باحوصله و عالی با تشکر

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

سوراخ شبکیه را عمل کردند و خوب شد. ممنونیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶
اطلاعات تکمیلی
دکتر ابطحی جراح و متخصص چشم، رتبه برتر بورد تخصصی و فارغ تحصیل فلوشیپ قرنیه و لیزیک از دانشگاه تهران است . با سالها تجربه در دانشگاه علوم پزشکی بعنوان هیئت علمی و همچنین در بخش خصوصی در ایران و دبی و سابقه هزاران جراحی موفقیت آمیز یکی از جراحان موفق قرنیه و لیزیک شاغل در تهران می باشد.
تبحر دکتر در جراحی های زیر می باشد:
جراحی عیوب انکساری شامل فمتو لیزیک، لازک و اسمایل
جراحی آب مروارید با برش بسیار کوچک
انواع روشهای پیوند قرنیه چشم
عمل جراحی ناخنک با روش گرافت و سلول های بنیادی
جراحی زیبایی پلک (بلفاروپلاستی)
درمان بیماری های شبکیه شامل دیابت و خونریزی شبکیه
سوابق:
فوق تخصص قرنیه و لیزیک از دانشگاه تهران
رتبه برتر بورد تخصصی ایران
دارای لایسنس جراحی چشم پزشکی DHA (دبی)
فلوی انجمن بین المللی چشم پزشکی (FICO)
جراح و فوق متخصص چشم با ۱۵ سال سابقه
عضو کالج جراحان ادینبرگ انگلستان MRCSEd
دارای مدرک فوق تخصص شبکیه از ICO انگلستان
رتبه برتر (تک رقمی) آزمون های کنکور سراسری، 8 پره اینترنشیپ، 20 آزمون تخصصی پذیرش رزیدنت، آزمون فلوشیپ (تحصیلات بدون سهمیه [آزاد] در همه مراحل تحصیل در دانشگاه های دولتی اصفهان و دانشگاه تهران)
-عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
- مولف بیش از 40 مقاله انگلیسی ایندکس ISI، چهار کتاب در حوزه علوم پزشکی، جذب 600 ارجاع علمی بین المللی با مقیاس علمی H معادل 15
- سابقه کار و تدریس در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (بیمارستان فیض) و دانشگاه تهران (فارابی).
- سابقه تایید شده رسمی (Work Experience Certificate) کار در 17 بیمارستان چشم پزشکی، سابقه بیش از 13 هزار جراحی چشمی موفق و 300000 ویزیت در کشور های ایران و امارات
- برنده عنوان پژوهشگر برتر در دانشگاه های اصفهان بین سال های ۱۳۹۱
هیئت علمی گروه چشم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
مسئول ارزشیابی رزیدنت های چشم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
عضو هیئت ممتحنه امتحان ورودی دستیاری پزشکی
معاونت درمان بیمارستان آموزشی درمانی فیض
مسلط به زبان انگلیسی با IELTS SCORE 7.5
مطب ونک
تهرانمیدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳, ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم مطب دکتر ابطحی
دکتر سید محمد علی ابطحی جراح چشم وفوق تخصص قرنیه و لیزیک از دانشگاه تهران هستند. همچنین دارای مدرک فوق تخصص شبکیه از انجمن بین الملل چشم پزشکی ICO هستند. همه انواع اعمال جراحی داخل چشمی شامل جراحی‌های آب مروارید و آب سیاه، کارگذاری و تعویض انواع لنز‌های داخل چشمی از جمله لنز‌های چند کانونی و انواع تزریق‌های چشمی برای دیابت، ورم، التهاب و خون ریزی چشمی در این مرکز انجام می شود.
همچنین همه انواع درمان‌های لیزری حذف عینک شامل لیزیک، لازک، ترانس PRK، فمتو لیزیک-اسمایل، لیزر یاگ برای پایین آوردن فشار چشم و تمیز کردن لنز، لیزر آرگون شامل PRP و MPC برای درمان دیابت چشمی و سوراخ‌ها و پارگی شبکیه، لیزر SLT برای درمان فشار چشم، لیزر میکروپالس برای ورم و سایر مشکلات چشمی توسط ایشان انجام می شود.
- مراجعین و سروران گرامی لطفا توجه فرمایید:
ضمن تشکر از حسن اعتماد شما، حداکثر تلاش خواهد شد که ویزیت شما در محدوده زمان رزرو شما انجام شود.
معاینات اطفال زیر ۴ سال در مطب انجام نمی شود.
بدیهی است با توجه به نیاز بررسی دقیق بیماران با مشکلات مختلف و تعیین دید، فشار چشم، ضخامت و وضعیت قرنیه و معاینه شبکیه با قطره معاینات چشم پزشکی امری زمان بر و دقیق هستند که بایستی دور از عجله و با دقت انجام شوند.
با آرزوی سلامتی برای مردم بزرگوار و شریف کشورمان
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۹:۵۵ الی ۱۴:۵۵از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵ الی ۱۶
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵ الی ۱۶
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۹ الی ۱۲:۵۰
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۶از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۲:۵۵ الی ۱۴
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۸:۴۰ الی ۱۰:۴۵
    ۵ روز دیگر
    ۱۱ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۵۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۹:۵۵ الی ۱۴:۵۵از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵ الی ۱۶
    ۸ روز دیگر
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵ الی ۱۶
    ۹ روز دیگر
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۲:۵۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۱۶از ساعت ۱۶ الی ۱۷از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۲:۵۵ الی ۱۴
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۸:۴۰ الی ۱۰:۴۵
    ۱۸ تیر (پنج شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۰از ساعت ۱۰ الی ۱۲:۵۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۹:۵۵ الی ۱۴:۵۵از ساعت ۱۷ الی ۱۸از ساعت ۱۸ الی ۱۹از ساعت ۱۵ الی ۱۶
    کسانی که دکتر سید محمد علی ابطحی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سیدعلی سنبلستان چشم پزشکی جناب آقای دکتر سیدعلی سنبلستان
    سرکار خانم دکتر زهراالسادات ابطحی چشم پزشکی سرکار خانم دکتر زهراالسادات ابطحی
    جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی
    جناب آقای دکتر سیدحسین ابطحی چشم پزشکی جناب آقای دکتر سیدحسین ابطحی
    سرکار خانم دکتر سمیرا کسایی کوپایی دندان پزشکی سرکار خانم دکتر سمیرا کسایی کوپایی
    اینستاگرام دکتر سید محمد علی ابطحی

    دکتر سید محمد علی ابطحی، فوق تخصص قرنیه و لیزیک و جراح و متخصص چشم، با شماره نظام پزشکی 121255 در تهران فعالیت می‌کند. مطب ایشان در میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان سینا آماده ارائه خدمات تخصصی چشم‌پزشکی و جراحی است.

    دکتر سید محمد علی ابطحی، جراح و فوق تخصص قرنیه و لیزیک، به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین متخصصان چشم در تهران فعالیت می‌کند. ایشان با شماره نظام پزشکی 121255 و بیش از ۱۵ سال تجربه تخصصی، دارای مدارک تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند. دکتر سید محمد علی ابطحی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران در رشته فلوشیپ قرنیه و لیزیک است و رتبه برتر بورد تخصصی چشم‌پزشکی ایران را کسب کرده‌اند. عضویت در کالج جراحان ادینبرگ (MRCSEd)، دارا بودن مدرک فوق تخصص شبکیه از ICO انگلستان و لایسنس جراحی چشمی DHA دبی از نقاط قوت علمی و حرفه‌ای ایشان است.

    دکتر سید محمد علی ابطحی خدمات متعددی در زمینه جراحی‌های پیشرفته چشم مانند فمتولیزیک، اسمایل، لازک، آب مروارید و پیوند قرنیه ارائه می‌دهد. بیماران متعددی به خاطر تشخیص دقیق، مهارت جراحی و برخورد صمیمانه، مراجعه مکرر به مطب ایشان دارند. بسیاری از بیماران رضایت بالایی از کیفیت درمان و پیگیری‌های پس از عمل دکتر سید محمد علی ابطحی در تهران، به‌ویژه در محله ونک، ابراز داشته‌اند. با توجه به تعداد بالای ویزیت و انجام بیش از ۱۳ هزار جراحی موفق، نام دکتر سید محمد علی ابطحی همواره به عنوان متخصص چشم و جراح قرنیه مورد اعتماد بیماران و همکاران قرار داشته است.

    مطب دکتر سید محمد علی ابطحی در میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم واقع شده است. در این مرکز، انواع جراحی‌های لیزیک، فمتولیزیک، لازک، آب مروارید و درمان بیماری‌های شبکیه با روش‌های روز دنیا انجام می‌شود. همچنین، بیماران می‌توانند برای جراحی‌های زیبایی پلک و درمان بیماری‌های چشمی ناشی از دیابت نیز به ایشان مراجعه نمایند.

    دکتر سید محمد علی ابطحی علاوه بر فعالیت درمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مولف مقالات و کتاب‌های علمی متعدد است. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و مشاوره از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر سید محمد علی ابطحی چه تخصصی دارد؟

    ایشان جراح و فوق تخصص قرنیه و لیزیک و متخصص چشم هستند و دارای فلوشیپ قرنیه از دانشگاه تهران می‌باشند.

    آیا امکان نوبت‌دهی اینترنتی برای دکتر ابطحی وجود دارد؟

    بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر ابطحی فراهم است.

    آدرس مطب دکتر سید محمد علی ابطحی کجاست؟

    مطب ایشان در تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم واقع شده است.

    چه خدماتی در مطب دکتر ابطحی ارائه می‌شود؟

    انواع جراحی‌های لیزیک و فمتولیزیک، عمل آب مروارید، پیوند قرنیه، جراحی زیبایی پلک و درمان بیماری‌های شبکیه و دیابت چشمی ارائه می‌شود.

    دکتر ابطحی درمان چه بیماری‌هایی را انجام می‌دهد؟

    درمان عیوب انکساری، آب مروارید، بیماری‌های قرنیه و شبکیه، فشار چشم، ناخنک و مشکلات پلک توسط ایشان انجام می‌شود.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ونک

    میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳, ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم مطب دکتر ابطحی