دکتر سید محمد علی ابطحی، فوق تخصص قرنیه و لیزیک و جراح و متخصص چشم، با شماره نظام پزشکی 121255 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در میدان ونک، خیابان صانعی، ساختمان پزشکان سینا آماده ارائه خدمات تخصصی چشمپزشکی و جراحی است.
دکتر سید محمد علی ابطحی، جراح و فوق تخصص قرنیه و لیزیک، به عنوان یکی از شناختهشدهترین متخصصان چشم در تهران فعالیت میکند. ایشان با شماره نظام پزشکی 121255 و بیش از ۱۵ سال تجربه تخصصی، دارای مدارک تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی هستند. دکتر سید محمد علی ابطحی فارغالتحصیل دانشگاه تهران در رشته فلوشیپ قرنیه و لیزیک است و رتبه برتر بورد تخصصی چشمپزشکی ایران را کسب کردهاند. عضویت در کالج جراحان ادینبرگ (MRCSEd)، دارا بودن مدرک فوق تخصص شبکیه از ICO انگلستان و لایسنس جراحی چشمی DHA دبی از نقاط قوت علمی و حرفهای ایشان است.
دکتر سید محمد علی ابطحی خدمات متعددی در زمینه جراحیهای پیشرفته چشم مانند فمتولیزیک، اسمایل، لازک، آب مروارید و پیوند قرنیه ارائه میدهد. بیماران متعددی به خاطر تشخیص دقیق، مهارت جراحی و برخورد صمیمانه، مراجعه مکرر به مطب ایشان دارند. بسیاری از بیماران رضایت بالایی از کیفیت درمان و پیگیریهای پس از عمل دکتر سید محمد علی ابطحی در تهران، بهویژه در محله ونک، ابراز داشتهاند. با توجه به تعداد بالای ویزیت و انجام بیش از ۱۳ هزار جراحی موفق، نام دکتر سید محمد علی ابطحی همواره به عنوان متخصص چشم و جراح قرنیه مورد اعتماد بیماران و همکاران قرار داشته است.
مطب دکتر سید محمد علی ابطحی در میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم واقع شده است. در این مرکز، انواع جراحیهای لیزیک، فمتولیزیک، لازک، آب مروارید و درمان بیماریهای شبکیه با روشهای روز دنیا انجام میشود. همچنین، بیماران میتوانند برای جراحیهای زیبایی پلک و درمان بیماریهای چشمی ناشی از دیابت نیز به ایشان مراجعه نمایند.
دکتر سید محمد علی ابطحی علاوه بر فعالیت درمانی، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و مولف مقالات و کتابهای علمی متعدد است. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت و مشاوره از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
ایشان جراح و فوق تخصص قرنیه و لیزیک و متخصص چشم هستند و دارای فلوشیپ قرنیه از دانشگاه تهران میباشند.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر ابطحی فراهم است.
مطب ایشان در تهران، میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳، ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم واقع شده است.
انواع جراحیهای لیزیک و فمتولیزیک، عمل آب مروارید، پیوند قرنیه، جراحی زیبایی پلک و درمان بیماریهای شبکیه و دیابت چشمی ارائه میشود.
درمان عیوب انکساری، آب مروارید، بیماریهای قرنیه و شبکیه، فشار چشم، ناخنک و مشکلات پلک توسط ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
میدان ونک، خیابان صانعی، پلاک ۲۳, ساختمان پزشکان سینا، طبقه اول، واحد دوم مطب دکتر ابطحی
مشکل بلفاریت داشتم. دکتر بسیار محترم و با دقت هستن. واقعا برای بیمار وقت میزارن. بهبودی حاصل شد. فعلا تحت نظرشون هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲باسلام و احترام.آقای دکتر ابطحی پزشکی حاذق با سطح سواد بسیار بالا هستن. دکتر با اخلاق و با حوصله هستن و با صبر تمام راهنمایی لازم را انجام میدن و همه ی نکات رو توضیح میدن.واقعا دکتر بی نظیری هستند چخ ازنظر علمی چه از نظر انسانیت؛از همه لحاظ واقعا بینظیر هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل آب سیاه بوده است عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۶عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳لیزر شبکیه چشم داشتم راضی بودم ..
۱۴۰۵/۰۳/۲۶فوق العاده هستند...تبخال چشمی درمان عالی.
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دانش بالایی دارند و همچنین وقت کافی می گذارند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸ضعیفی چشم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹تبحر بالا دارند محیط مطب و برخورد منشی خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی پزشک بسیار محترم و خوش برخوردی هستند علاوه بر این درمان و تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عمل لیزیک داشتم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۲۲عمل لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالییی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳محیط تمیز، زیبا، جادار بود ۲-منشی عالی، خوب، متین،خوش برخورد ۳-تشخیص دکتر عالی، با وجود مشکلات چشمم۳دکتردیگرنفهمیده بودند تا رفع کنند.امادکترمتوجه شدند. ۴-برخورد دکترعالی،تا دم دربیماران را بدرقه میکردند.روی خوش، شنونده ی خوب، لهجه زیبای اصفهانی، متانت و ادب و خوشرویی دیده میشد. بسیار از همه لحاظ عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱از این دکتر عالی تر نداریم . . .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خیلی کارشون خوب بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۰۳/۰۵شالازیون
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار باحوصله مهربان و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی مودب و بی نظیر دقت بالا و با حوصله مهربان حس خوبیه چون بیمار استرس داره و دکتر عالی برخورد میکنن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷سلام من دیستروفی قرنیه داشتم و ۱۵ سال پیش پیوند قرنیه کردم و مجدد لک ها روی قرنیه درآمد در کمال ناامیدی ب دکتر ابطحی مراجعه کردم و اصلا ب درمان بیماری چشمم امیدی نداشتم اما دکتر با زکاوت و تجربه بالایی که داشتن مشکل من رو حل کردن و الان خیلی خوبم. ممنونم از زحمات دکتر عزیز
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار کاربلد و خوشرو هستند. جراحی فمتواسمایل با شماره 5 شماره چشمم صفر شده
۱۴۰۳/۰۷/۲۵من پیششون عمل لیزر چشم کردم فوق العاده عالی بودند
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عفونت چشم وگل مژه که با تشخیص درست وتجویز داروهای مربوطه سلامتی چشم باز گشته ودر حال گذراندن دوره درمان هستیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عمل برداشت عینک انجام دادم خداروشکر بسیار عالی بود آقای دکتر بسیار در کارشون حرفه ای هست و با توجه به این که ورزشکار هستم بسیار عالی عملم را انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۱/۰۸در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار با اخلاق و با مهارت هستند ما از ایشان راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵,با حوصله، دقیق و متبحر
۱۴۰۴/۰۵/۳۰پزشک صبور و تشخیصشون عالی منشی دکتر. هم خیلی مهربون و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عمل آب مروارید داشتم عالی بوده
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷با تشکر از آقای دکتر سید محمد علی ابطحی به خاطر معاینه کامل و جامع و تشخیص و درمان چشم اینجانب، آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷من برای لیزیک پیش دکتر ابطحی مراجعه کرده بودم خودم اصلا اطلاع نداشتم دکتر ابطحی براساس سنم منوویژن رو پیشنهاد دادن و واقعا دکتر دلسوز و کاربلد هستند.عمل هم چند ثانیه طول کشید خیلی راحت اصلا درد نداشت دوره نقاهت هم درد نداشتم .خیلی انسان باشخصیتی هستند.
۱۴۰۳/۰۹/۰۱بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دلسوز و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۷با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۰آب مروارید را با لنز آمریکایی عمل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پزشک عالی و تشخیص سریع
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر فوق العادهای بودند توضیحاتشان عالی بود ممنون از وقتی که گذاشتند
۱۴۰۵/۰۳/۲۳علت مراجعه : جهت چکاپ دوره ای
۱۴۰۴/۰۱/۲۱دکتر خو
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار آسان توانستم نوبت را بگیرم و رضایت کامل دارم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۲۲معاینه دقیق و توضیحات کافی ، ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۰رضایت عالی دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل کردم پیششون خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰اونقدر دکتر ابطحی تو کارشون مهارت دارن که فردای عمل لیزیک واقعا دردی احساس نمیکردم خداروشکر عالی بود...
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عمل حذف عینک داشتم عالی بود و در کارشان متخصص هستند آقای دکتر.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰ویزیت عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۳آب مروارید
۱۴۰۴/۰۶/۲۷سلام بله خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۰۴لیزر شبکیه عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار ممنونم از جناب آقای دکتر و همچنین کادر درمانشان عمل لیزیک شبکیه داشتم و کاملا راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸حذف عینک بوده ممنون از آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوب بود مشاورشون باعث شد بتونم بهترین تصمیمو برای چشمام بگیرم
۱۴۰۵/۰۴/۰۲توضیح عالی تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل حذف عینک بوده راضیم ممنون از آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰یک نوبت رفتم دکتر بااخلاق و خوبی بودن تشخیص درست دادن .فعلا دارو استفاده می کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۵تئنمذم پ
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بله عالین ایشون خوب و تخصص بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۲من ازطریق گوکل به دکتر مراجعه کردم چقدر دکتر باشخصیت با اخلاق باتجربه کاربلد صبور هرچه که از محاسن دکتر بگم کم گفتم با احترام کامل چقدر تشخیص درستی دارن همه دکترا به همسرگفتن ک باید عمل بشن اما دکتر باتشخیص درست باعث شدن همسرم از عینک ااستفاده کنه خیلی عالی و درجه ۱ هستن انشالله ک خیرخدا سرراهش باشه همیشششه بدری
۱۴۰۴/۰۱/۲۹بسیار عالی و کاربلد وبرخورد بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۰۲کار بلد و حرفهای
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عمل لیزیک برای پسرم انجام دادند . متعهد و دلسوزترین چشم پزشک هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عمل عالی بود ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵جراحی آب مروارید وخوب
۱۴۰۳/۱۲/۰۴خوب بود راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵چشم درد خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۴الحمدالله عمل لازیک کردم بدون هیچ مشکلی عاااالی ام
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کاربلد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۰از آقای دکتر خیلی راضی بودم هم از نظر اخلاق و هم از نظر تخصص
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی...
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱من برای التهاب چشم به ایشان مراجعه کردم و تحت درمان قرار گرفتم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۴واقعا از آقای دکتر رضایت کامل داریم خیلی حرفهای و با دقت معاینه کردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من عمل trans prk انجام دادم از نتیجه عملم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عمل آب سیاه داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسسسسیار دکتر خوش اخلاق دلسوز و خوش برخورد و متخصص در کار و حرفه خود هستند
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سید جان مچکرم بابت تموم کارایی که برام کردی خدا چند برابرش و بهت. برگردونه ......
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عمل فمتو اسمایل داشتم ، ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۱۴پزشک حاذق و خوش برخوردی هستند و در کل راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عمل ترنس prk پیش ایشون انجام دادم آدم ب شدت با دانش و خوش برخوردی هستن و کاربلد و از نتیجه عمل ب شدت راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸با دقت و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰از روند درمان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر فوق العاده با تجربه و کاربلد و مهم تر از همه خوش برخورد که بیمار جذبش میشه کاریزماتیک هستند .
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عمل آب مروارید داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴جراحی شبکیه داشتم بسیار راضی هستم ممنون جناب آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶خشکی چشم ،آب مروارید دارم فعلا یک جلسه مراجعه داشتم ،دارو دادند ۶ ماه دیگه مراجعه کنم ،
۱۴۰۴/۰۳/۱۰من دو ساله به وسیله دکتر ابطحی تحت درمان هستم ایشون در اولین ویزیت که داشتم تشخیص اورژانسی لیزر pi دادند و همون روز انجام شد بعد از اون هر سه ماه یکبار ویزیت شدم ایشون بسیار پزشک حاذقی هستند و برخورد محترمانه ای دارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۲سلام من چشمم بشدت ضعیف بود(پنج نمره ضعیفی و سه نمره آستیکمات) و پس از عمل اسمایل که آقای دکتر ابطحی انجام دادند، الحمدلله بیناییم به طور کامل برگشت. خیلی محترم و با حوصله بودند و پس از عمل هم بسیار پیگیر
۱۴۰۳/۱۰/۱۵کاملاراضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عمل لازک بوده راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳من خکژ
۱۴۰۳/۱۰/۲۲پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۲دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عمل آب مروارید داشتم بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر حاذق وبا تجربه و بسیار مودب
۱۴۰۳/۱۲/۱۵آب مروارید داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲اب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۰۸باسلام احترام الان دوسال بیمار جناب آقای دکترسیدمحمدابطحی هستم بعلت خونریزی هردوچشم براثردیابت اقای دکتر الان هفت مرحله چشمهام تزریق کرده خیلی رازی هستم آقا دکتر علاوه برتخصص فوق العاده اش نحوه برخوردش بامتانعت خوشرو وخوش برخورد میباشد ان شاالله روزی برسد تمام پزشکان عزیز کشورمان علاوه برتخصص تکریم بیماررا داشته باشند الهی آمین باتشکر محسنی ۲۷آبان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بهترینن ایشون.تعیین نمره عینک بررسی سلامت چشم.بهترین طبیب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بنده از دقت نظر ، توضیحات کامل و بررسی دقیق دکتر بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱بعد از تحقیق بسیار ایشون رو انتخاب کردم بسیار پزشک حساسی هستن برای حذف عینک مراجعه کردم تمام موارد را به دقت بررسی کردن عصب چشم نیاز به بررسی متخصص داشت نامه زدن ک بررسی شه توسط متخصص لازم بعد با توجه به شرایط چشم و نمره چشم متد که مناسب بنده بود یعنی ادونس پی ار کی رو پیشنهاد دادن الان سه روزه جراحی شدم و راضی هستم مورد دیگه هم بسیار با احترام با مراجعه کننده رفتار میکنن علاوه بر مهارت بالا انسان والایی هستن انشالا که موفق باشن
۱۴۰۵/۰۴/۰۱دکتر با دانش..محترم و با حوصله ای هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۱در مرحله
۱۴۰۴/۰۹/۱۶اب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۱۰چشمام ناراحتی داشت و عمل قوز قرنیه انجام دادم و عالی بودش
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی بسیارخ
۱۴۰۴/۰۸/۲۶واقعا دکتر صبور خوش اخلاق و با تجربه ایی بودن ، بسیار از اینکه ایشون رو انتخاب کردم خرسندم
۱۴۰۴/۰۱/۱۴بنده حدود ۱۶ سال از عینک استفاده کردم با نمره چشم بسیار بالا...چشم چپ با نمره ۱۳ و چشم راست با نمره ۱۰ ...همراه با استیکمات و تنبلی چشم ...به جرات میتونم بگم اقای دکتر محمدعلی ابطحی بسیار کاربلد و با تجربه در خصوص تمام بیماری چشمی هستند...بنده عمل icl یا همون کاشت لنز دائم پیش اقای دکتر انجام دادم الان حدود ۹ ماه از عمل من میگذره و من همیشه دعا میکنم ایشون رو ...نمره چشم من به 0 رسیده ...و من در راحت ترین حالت ممکن دنیای بدون عینک رو به کمک اقای دکتر تجربه کردم ....خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۰۹/۲۲من پیششون عمل لیزیک کردم عالی بود و حتی چند باری برای اب مروارید مادرم رفتم پیششون رسیدگیشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عمل آب سیاه بوده و کاملا راضی هستم از ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۱۸روند درمان را طی میکنم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار با حوصله و دقت کامل ممنونم جناب آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خدا حفظ کنه این دکترا رو.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار با تجربه و با اخلاق هستم ممنون از ایشان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سپاس از ایشان
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار بادقت بالا وتشخیص درست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴درود شیرازی هستم از شهرستان گرگان حدودا یک سال و نیم پیش خدمت اقای دکتر رسیدم با مشکل دوربینی و استیگمات شدید ایشون بعد از بررسی های لازم عمل لازک هر دو چشم انجام دادن و به لطف خدا و دستان توانمند آقای دکتر عمل خیلی خوبی داشتم و مشکلات سردرد و دید ضعیف کاملا بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۹تشخیص و درایت آقای دکتر ستودنی است
۱۴۰۴/۰۸/۲۵سلام شبها موقع رانندگی دیدنداشتم دکترگفت آب مروارید خفیف داری
۱۴۰۴/۰۶/۰۳برای گلوکوم مراجعه کردم بسیار راضی هستم از آقای دکتر ممنون از لطف و بزرگواری آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۸عمل حذف عینک داشتم دکتر بسیار عالی و با حوصله راهنماهای لازم را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰با آرزوی سلامتی و تندرستی برای جناب آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عمل آب مروارید عالی بود مرسی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خداروشکر عالی بود ممنونم خداحفظش کنه
۱۴۰۴/۰۱/۳۱برای مشکل فشار چشم مراجعه کردم که تحت درمان هستم ایشان دکتر حاذقی هستند و بسیار دقیق معاینه می کنند و بیمار را در جریان روند درمان قرار می دهند و رفتار بسیار محترمانه ای دارند
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل جراحی آب مروارید داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱آب مروارید داشتم و عمل کردم و راضیم ممنون
۱۴۰۴/۰۳/۱۵ویزیت ساده
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عفونت چشمی، درمان کردن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲معاینه خوب و پاسخگویی عالی داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار عالی و با تجربه و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۱۵علت مراجعه لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۱/۱۹عمل آب سیاه بوده راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۲۰برخورد پزشک بسیار حرفهای برخورد منشی بسیار عالی دکتر ابطحی را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خیلی کارش درسته
۱۴۰۴/۰۶/۰۸اب مروارید داشتم عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالی برای آب مروارید مراجعه کرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۴/۰۱/۲۴راضی هستم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عمل آب مروارید بوده راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عمل جراحی آب سیاه داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸طبیب حاذق و فرهیخته و بسیار متواضع و محترمی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۶پزشک بسیار. فوق العاده هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۲با عرض و خسته نباشید خدمت دکتر ابطحی عزیز، من فاطمه زهرا داورزنی از عمل لیزیک چشم که دکتر انجام دادند بسیار راضی هستم و خیلی عالی بود، به دیگران هم دکتر ابطحی را پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶یک سال از عمل ترنس Prk میگذرد، بسیار راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱عمل آب مروارید داشتم عالی انجام دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دست سید شفاست
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تنبلی چشم
۱۳۹۹/۰۴/۰۶سلام من دوماهه عمل ترنس پی ارکی انجام دادم واقعا عالی بود بدون نقاهت و دید بالای ده و عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار دکتر خوش اخلاق ، با حوصله و با تجربه
۱۴۰۴/۰۲/۳۰برخورد عالی . و فعلا در مرحله آزمایشات هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴خیلی دکتر حاذق و با اخلاق و حرفه ای هستن مشکلمون گلوکوم بود خیلی خوب بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر فوق العاده حاذق دلسوز همچنین توضیحات کامل و بینقصی ارائه دادند ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۱۷بسیار خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۷کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۳لیزر شبکیه چشم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴جناب دکتر فوق العاده هستند چه از نظر دانش و چه از نظر اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عمل آب مروارید بوده
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر بسیار با شخصیت و خوش برخورد هستند برای بیمار واقعا ارزش قائل هستند محیط مطب هم آروم و خیلی خوبه.
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر با اخلاق خوش برخورد هستند عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷csr. قوز قرنیه دکتر حاذقی هستند . برخورد ایشان با بیماران خیلی خوبه . تمام مدارک به خوبی بررسی می کنه . و واسه همه بیماران وقت می ذاره
۱۴۰۴/۰۲/۰۱دکتر خیلی خوش صحبت وصبور هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوش سواد و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۲۲محیط تمیز کار دکتر عالی منشی هم که خوش اخلاق بود.
۱۴۰۴/۱۱/۱۱عالی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰عمل آب مروارید داشتم عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۵کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۵/۲۹همه چیز خوب بود و توضیحات عالی ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶کاربلد و حرفه ای بودند ده از ده می دهم ،
۱۴۰۵/۰۳/۱۹عمل آب مروارید و لنز
۱۴۰۳/۱۱/۰۵از زحمات پزشک محترم و همکاران گرامیشان کمال تشکر را دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱معاینه چشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲لیزر شبکیه داشتم ممنونمم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مهربان و دلسوز عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۰دکتر بسیار حاذق و خوش اخلاق و با حوصلهای هستند من به خاطر مشکل عفونت و التهاب چشم قبل از ایشون سه بار توسط دکترهای دیگر ویزیت شدم اما فقط ایشان تشخیص درست دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۶تشکر میکنم از آقا دکتر ابطحی گرامی بسیار مهربان و احترام زیادی هم برای بیمارانشان قائل هستن و باصبر و حوصله پاسخگو مریضاشون هست ...ممنونم ازتیمشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار متشخص و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوش برخورد و منش هم با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۱توضیحات کاملی دادند ، با تشکر از آقای دکتر و منشی محترمشان.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عمل حذف عینک بوده عالی ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار دکتر عالی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۲عالی و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عمل آب سیاه عمل کردندعالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی وباتجربه وازدستگاه های مدرن برای معالجه بیماران استفاده میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر سیدمحمدعلیابطحی یک فرشته مهربان است. خیلی حاذق، دقیق، کاربلد، استاد، ماهر، تشخیص درست، یک جراح فوقالعاده عالی هست. آبمروارید خیلی رسیده مادر مسن من، که نارسایی ریوی داشت، و هیچ دکتری قبول نمیکرد ، ایشون با مهارت کامل عمل موفقی انجام دادن. از فردای عمل شفاف شفاف میبینه تا دنیا دنیاست دعای خیر ما پشت سرتونه آقای دکتر مهربون. خدا به شما و عزیزانتون سلامتی بده انشالله. بیمار زنجانی: خانم رحیمه خدایاری . تاریخ عمل ۲۳مهرماه۱۴۰۴
۱۴۰۴/۰۷/۲۹پزشکی بسیار متعهد و با اخلاق و دقیق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴کم بینی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷ام ار ای دادم جوابش رو میخواهم پیش دکتر ببرم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بیرون زدگی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸پزشک بسیار محترم، حرفه ای و با حوصله ای هستند. تشخیصشان دقیق است.
۱۴۰۴/۰۱/۰۵من یک ماهه قبل پیش آقای دکتر عمل ترنس پی آر کی انجام دادم دکتر خیلی محترم و صبور و کاربلد هستن من خیلی چشمم آستیگماتش بالا بود و خیلی سخت دید داشتم مخصوصا نقاط و نوشته های دور عمل راحتی بود در کل یک ربع طول کشید دوره نقاهت راحتی داشتم و با نظارتهای به موقع دکتر دوران نقاهتو راحت سپری کردم خیلی مهمتر اینکه فوق العاده وقت شناس هستن پیشنهاد میکنم حتما اگه مشکل بینایی دارید نترسید و پیش آقای دکتر مشاوره بیاید و ایشون بهترین راهنمایی رو با صبر و احترام تمام برای شما انجام میدن نترسید عمل کنید بهترین نتیجه رو میگیرید من نظرمو گفتم تا دیگران از تجربه من استفاده کنن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عمل لیزیک عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳لیزر شبکیه داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سوراخ شبکه چشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷فراتر از انتظار تجربه خوبی داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دکتر بسیار ماهر و خوش برخورد بودن و به طور کاملا حرفه ای و پزشکی علت را تشخیص دادند
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عمل آب مروارید عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر با علم ، با اخلاق که برای سوال و وقت مراجعشون احترام قائلن و صد خودشونو میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برخورد عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برخورد مناسب و توضیحات عالی در کل رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عمل لیزری شبکیه بوده راضیم عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵جراحی پلک فوقانی
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ایشان پزشک خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عمل آب مروارید نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱لیزیک عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۱۴انحراف
۱۴۰۰/۰۸/۱۷با تشکر فراوان از آقای دکتر ابطحی عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پزشک حاذق و مجرب خوش اخلاق ستودنی و خوشرو
۱۴۰۴/۰۷/۱۷پدرم عمل آب مروارید پیش ایشان انجام دادند و در کل ، راضی بودییم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴علت مراجعه : خارش داخل چشم ، قرمزی
۱۴۰۴/۰۱/۱۴برخورد دکتر و منشی عالی بود با تشکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۲خوش برخورد و خوش تیپ
۱۴۰۴/۰۸/۰۶برای قوز قرنیه مراجعه کردم..خیلی خیلی آقای دکتر با شخصیت با اخلاق مهربان و صبور هستن. تشخیص ایشان عالی و همچنین روش درمانی را انتخاب میکنن که به نفع بیمار باشه و مهم تر از همه مراجعه کننده برای ایشون خیلی مهمه.حتی آخرین نفر هم باشی بازهم با صبوری و مهربانی راجب بیماری و نوع درمان توضیح میدن...همچنین پرسنل خیلی خوبی دارن ...
۱۴۰۴/۰۱/۱۶دکتر ابطحی برخورد خوب با بیمار دارند و باحوصله هستند. و راضی بودم .
۱۴۰۳/۱۱/۲۴حرفه ای بودند و به نظرم به کارشون کاملا مسلط هستند ، در کل رضایت داشتیم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹ایشون بسیار انسان محترم و شریفی هستند و از ویزیت شون بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷لیزیک حذف عینک عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۱علت مراجعه لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۲سلام من برای حذف عینک رفتم بهترین عمل لیزیک رو برام انجام دادن بهترین دکتر هست اخلاق عالی هست دعای خیر می کنم براش.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۴کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۱۱/۰۲با نهایت تشکر از آقای دکتر بخاطر عمل آب سیاه
۱۴۰۴/۰۲/۱۵تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عالی و فوق العاده
۱۴۰۳/۱۱/۳۰عمل آب سیاه انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بهترین هستند در کارشان عمل فمتو اسمایل داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵جناب دکتر بسیار دقیق و حاذق ممنون که با حوصله وقت می زارید از عمل دخترم هم کاملا رضایت دارم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیارراضی بودم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۴خوب و راضی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸حساسیت چشمی داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰دکتر فوق العاده عالی و دقیق خواهرمم پیششون عمل لیزیک کردن راضی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰با شخصیت و کار درست
۱۴۰۴/۰۵/۰۲با اخلاق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مهربان و دلسوز خدا ازشون راضی باشد
۱۴۰۴/۱۱/۲۲دکتر بسیار عالی و حرفهای بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱عمل آب مروارید داشتم عالی بود ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشک حاذق و باسواد
۱۴۰۲/۰۷/۰۶مجموعه دکتر عالی و بینظیر است خود آقای دکتر. تشخیص و تبحرشان مثال زدنی است،
۱۴۰۵/۰۳/۱۸فرزندم نازکی قرنیه دارد عمل لیزینگ کرد پزشک خوش اخلاق و با تعهدی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عمل حذف عینک بوده و کاملا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷تایم انتظار کم و خود دکتر عالی هستن، بسیار دکتر با دقت و ماهری هستند و من خیلی راضی هستم از ایشون، امیدوارم سلامت باشن همیشه.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۱۲ایشان دکتر بسیار مجرب و دلسوزی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر بسیار باتجربه و خوش اخلاق هستند .قرنیه چشمم زخم عمیق داشت و ایشان با دارو آنرا به حد اقل رساندند تشکر فراوان دارم از ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پزشک محترم و با تخصصی هستند ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۰۲آب مروارید داشتم عمل کردم هردوچشم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲اقای دکتردرواقع یکی ازبهترین های این زمانس هم تواخلاق هم توتشخیص من به همه این دکترنمونه روپیشنهادمیدم خداخیرشون بده دکتردروافع یک فرشته ازطرف خداروی زمینه
۱۴۰۴/۰۷/۰۸ناخنک چشم دارم و دیدم خیلی ضعیف هست
۱۴۰۱/۱۱/۲۶دکتر بسیار فهیم و دلسوز و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۵چشم هایم را عمل کردم و الان خیلی خوبه عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۲مهربان و صبور و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۱/۳۰تشخیص آقای دکتر عالی بود ممنون بابت توضیحات و وقتی که گذاشتند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸لیزر شبکیه داشتم راضی هستم از عملم ممنونمم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آب مروارید داشتم ، عمل کردم و الان هم رضایت دارم ، ممنون از آقای دکتر و کادر محترمشانن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶همه چیز عالی بود، انشاالله عمل لیزیک موفقیت امیز داشته باشم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۱آقای دکتر بسیار صبور و خوش برخورد و حاذق هستند. علت رو خشکی شدید چشم و نازک شدن شبکیه تشخیص دادن و با تجویز داروهای خوب و موثر مشکل مادرم تا حد زیادی برطرف شد. فقط مدت انتظار در مطب خیلی طولانی و باعث نارضایتی بخصوص در سالمندان میشه
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن وبرای مگس پرانی مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵برخورد عالی و دقت بالا در معاینه
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۹برخورد مناسب وخوب وتوضیح کامل به ارباب رجوع
۱۴۰۴/۰۷/۱۸سلام و عرض ادب بنده هم دوربین و نزدیک بین چشمام ضعیف بود که با عملی که دکتر ابطحی عزیز انجام دادند جفتش بعد از گذر یک هفته از عمل کاملا اوکی شد ، به صورتی که حتی ریز ترین نوشته هارو هم میتونم بخونم که اصلا فکرشو نمیکردم بعد از یه هفته از عمل بشه به این واضحی ببینم کاش زودتر این عمل رو انجام داده بودم عمل بدون درد برخورد و عمل و اخلاق دکتر بسیار عالی سپاس فراوان
۱۴۰۳/۰۸/۱۵خوش برخورد و دقیق بودند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶از آقای دکتر ابطحی رضایت کامل دارم بابت عمل چشم لیزیک ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسیار عالی با حوصله بهروز صحبت های بیمار گوش میکند ک
۱۴۰۵/۰۴/۰۱آقای دکتر با حوصله و با دقت کارشان را انجام دادند .و به سوالات مختلف من بخوبی پاسخ دادند . ایشان بسیار صبور و با روی خوش و با احترام با بیمار برخورد میکنند و در کارشان هم به نظر مجرب هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷ممنون از آقای دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی مهربان و خوش اخلاق و باتجربه هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار حاذق و کار بلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۴تازه عمل کردم زوده که بخوام بگم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عمل آب مروارید ، ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۰۱ایشون فوق العاده دکتر حاذق و بسیار محترمی هستند آرزوی سلامتی داریم برای ایشان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار پزشک فهیم و خوش برخوردی هستند با بیمار با احترام زیادی برخورد میکنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۸پزشک بسیار حاذق و باشخصیت و مهربونی هستن خودم عمل پی ارکی انجام دادم دوستمم برای قوز قرنیه هر دو راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عااااالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۵قطعا پیشنهاد می کنم . تنها با یک ویزیت مشکل را تشخیص دادند و حل کردند. واقعا دانشمند و متخصص هستند. و همچنین بسیار محترم و مودب و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۸من عمل ترنس prk انجام دادم برای حذف عینک پزشک بسیار خوش برخوردی هستند ، به صحبت های بیمار با متانت کامل گوش می دهند ، و توضیحات کاملی در مورد مشکلات بیمار می دهند ، کلا میشه گفت از چشم پزشکان رده بالای کشور هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸آقای دکتر بسیار با حوصله و با اخلاق هستند ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۲۲ممنون خیلی کار آقای دکتر خوب است هم وقتی که برای بیمار میگذارند هم دقت در کار بیماران در کر راضی هستم از نحوه ویزیت آقای دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴آقای دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد و کمترین معطلی در زمان نوبت ولی یه خورده هزینه ها در مطب بالا هستش
۱۴۰۴/۰۷/۱۳لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۱دکتر فوق العاده با حوصله و خوش رو. خیلی حرفه ای در کار که ضعیفی چشم منو عمل کردند به روش prk.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار عالی و با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۰لیزیک داشتم عالی بود بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر بسیار متبحر و با معلوماتی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴کاربلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸لیزر شبکیه عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تورم قرنیه بدلیل قند بالا
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر صبور باحوصله و عالی با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۲۴سوراخ شبکیه را عمل کردند و خوب شد. ممنونیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶