دکتر علیرضا مقدسی فلوشیپ قرنیه و لیزیک و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 112881 در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ واقع شده است.
دکتر علیرضا مقدسی از جمله چشمپزشکان برجسته و دارای فلوشیپ قرنیه و لیزیک در تهران است. ایشان دارای تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی بوده و با شماره نظام پزشکی 112881 فعالیت حرفهای خود را ادامه میدهد. مطب دکتر علیرضا مقدسی در منطقه جردن تهران، خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) پلاک ۹۲ قرار دارد و بیماران برای دریافت خدمات تخصصی چشمپزشکی به این محل مراجعه میکنند.
تخصص دکتر علیرضا مقدسی جراحی و درمان بیماریهای قرنیه، آب مروارید و انجام انواع جراحیهای لیزری نظیر اسمایل، فمتواسمایل، اسمایل پرو، فمتولیزیک، لازک و لیزیک است. ایشان همچنین در زمینه پیوند قرنیه به روشهای مختلف از جمله DMEK، DSAEK، DALK و پیوند نافذ تجربه دارد. جراحی کاشت لنزهای داخل چشمی مانند آرتیزان، آرتیفلکس و آی سی ال نیز از دیگر خدمات تخصصی دکتر مقدسی به شمار میرود.
با توجه به مدارک تحصیلی معتبر، دکتر علیرضا مقدسی به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی و متخصص چشم، مرجع علمی معتبری برای درمان بیماریهای چشم در تهران محسوب میشود. بیماران دکتر علیرضا مقدسی رضایت بالایی از تشخیص دقیق، جراحیهای موفق و شیوه برخورد حرفهای ایشان دارند و بسیاری از مراجعان، وی را برای درمان مشکلات قرنیه و اعمال جراحی پیشرفته چشم توصیه میکنند.
در حال حاضر، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر علیرضا مقدسی فعال نیست و بیماران میتوانند برای تعیین وقت با مطب تماس بگیرند. تخصص و تجربه دکتر علیرضا مقدسی در زمینه بیماریهای قرنیه و جراحیهای لیزری چشم، او را به یکی از گزینههای قابل اعتماد برای ساکنین منطقه جردن و شهر تهران تبدیل کرده است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ولی عصر، نرسیده به ظفر، روبروی بیمارستان ناجا، کوچه بنیسی (فرزان غربی) ساختمان فرزانگان پلاک ۹۲ ط ۵ واحد ۱۸
عمل لیزیک انجام دادم و بعد 7 سال هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹زخم قرنیه و خشکی چشم و ۶ ساله تحت درمانم و بهترم فعلا
۱۴۰۲/۰۵/۲۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۷/۰۳خیلی با اخلاق وماهر در کار خودشون
۱۴۰۲/۱۱/۱۰حذف عینک - بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکلی نداشتم عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۶فمتولیزیک ، فوق العاده
۱۴۰۳/۱۰/۰۱عمل اسمایل عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار مجرب و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۲۹سلام خیلی راضی بودم خداخودش براشون سلامتی بده بتونن همه رودرمان کنم من رو همه جواب کرده بودن با دکتر عمل کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲بسیار عالی،عمل کاشت لنزداشتم خیلی عالی و خوش برخورد هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۹رسیدگی آن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸سلام دکترعالی هستن
۱۴۰۳/۰۱/۳۰دکتر کاربلد و مهربانی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۰۷آب مروارید
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عمل اب مروارید
۱۳۹۸/۰۵/۳۰مادر و خواهر زاده خود را به ایشان معرفی کردم و نتیجه رضایت بخش بود.
۱۳۹۹/۰۵/۰۳ضمن احترام، خیلی رضایت ندارم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳عمل لیزیک، خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۲عالی عمل کاشت لنز ۷ ماه گذاشته عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عمل prk داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲جراحی فمتو لایزیک
۱۴۰۰/۰۲/۳۱بسیار عالی و حرفه ای، پرسنل هم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سال ۹۶ عمل فمتو لیزیک انجام دادم بسیار عالی بود و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عمل کراس لینکینگ (اصلاح قوز قرنیه)
۱۳۹۹/۰۵/۲۹عمل اصلاح دید، نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۰بهترین
۱۳۹۹/۰۹/۱۱عالی جراحی چشم داشتیم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی هستن ایشون من کاشت لنز انجام دادم و راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۹نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۰قوز قرنیه و آستیکمات بالا داشتم.بانمره چشم بالا کاشت لنز icl توسط جنتب دکتر مقدسی انجام دادم.فوق العادس.فقط میتونم بگم بی نظیرن.واقعا خدا خیرشون بده.واقعا دکتر با اخلاق و متخصصی هستن و بشدت انسانی بزرگ
۱۴۰۳/۰۹/۰۷عمل حذف عینک
۱۴۰۳/۱۰/۱۴عمل حذف عینک
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عمل کاتاراکت
۱۳۹۸/۱۰/۱۸عمل آب مروارید انجام داده ام
۱۴۰۴/۰۵/۰۶خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵حذف عینک
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۹عمل اسمایل انجام دادم بسیار کاربلد و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۰کاشت لنز
۱۴۰۳/۱۰/۱۵استیگمات داشتم . فمتولیزیک کردم نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۷همسرم عمل
۱۴۰۴/۰۴/۲۳ضعف بینایی عینک دلرم قصد حذف عینک دارم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار با سواد و مودب هستند
۱۴۰۳/۱۰/۳۰سلام وقتتون بخیر.بنده ۷یا۸سال پیش پیش دکتر پیوند قرنیه زدم بسیار بسیار دکار مهربون و دلسوز و با توجه زیاد به بیمار بسیار پزشک با تجزبه عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۸دکتری مهربان بااخلاق عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دکترخوبی هست
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عمل لازک انجام دادم فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عالی وبی نظیر وکاربلد
۱۴۰۱/۰۱/۱۲پیشنهاد میکنم توسط ایشان چشمانتان را جراحی کنید
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عاااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۴قوض قرینه الان بهترم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۱۹دکتر فوق العاده خوب و با سطح علمی بالای هستند
۱۴۰۱/۰۵/۳۱من تازه عمل شدم و خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۲۷دکتری بسیاااارعالی وباوجدان
۱۴۰۲/۰۸/۰۱قوز قرنیه
۱۴۰۳/۱۰/۲۳قوز قرنیه. ویزیت و چکاپ
۱۴۰۴/۰۲/۲۳اسیگمات
۱۴۰۴/۰۶/۰۴آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۱۷عمل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام .من از سال 97تحت نظر دکتر مقدسی هستم پیوند قرنیه زدم .قبل از این که با دکتر مقدسی آشنا بشم پیش هر دکتر یا بیمارستانی که میرفتم منو جواب کردن گفتم چشمم تحت هیچ شرایطی نمیشه پیوند زد .یکی از اقوام دکتر مقدسی پیشنهاد دادن .به نظر من دکترمقدسی بهترین دکتر دنیا هستن خدا حفظشون کنه . انشاالله که همیشه سالم و سلامت باشن
۱۴۰۳/۰۲/۲۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۱کاتاراکت فرزندم
۱۴۰۲/۱۱/۱۷دکتر بسیار خوبی هستند ، من تازه عمل یاگ لیزر pi پیش ایشون انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عمل چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۱کاشت لنز
۱۴۰۲/۱۱/۰۸عااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸من سالی یکبار ویزیت میشم و تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵چشم خاله ام را ایشان عمل کردند کارشون عالی بوده و الان هم برای افراد دیگر فامیل معرفیشون کردم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳مشکل قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۶چکاب چشم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷فوق العاده هم از لحاظ کار تخصص و هم برخورد
۱۳۹۹/۰۹/۱۷دکتر بسیار عالی ولی منشی ها به درد نخور و نادان
۱۴۰۴/۰۲/۳۰جراحی لازک و قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹بسیار عالی دکتر پنجه طلا
۱۴۰۳/۰۶/۲۸عمل smile
۱۴۰۳/۱۲/۲۲لیزیک کردم و بسیاز راضی ام هم از عمل هم از برخورد دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۵/۱۷می خواهم پیش ایشون عمل فمتو انجام بدهم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۷/۱۱قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عمل دوربینی چشم و عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۶بسیار با مهارت
۱۴۰۳/۰۵/۲۰دکتر بسیار
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸من پیش ایشون عمل فمتولیزیک انجام دادم و بعد ۱۸ سال عینکم رو برداشتم.فوق العاد دکتر مهربان، باشخصیت ، کاربلد و توانمندی هستن.انشالله خدا سلامت نگهشون داره.
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عالی فقط نوبت گیری خیلی سخت میدن
۱۴۰۲/۰۷/۲۷فمتو لیزیک عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳خوش اخلاق خوشبرخورد و ماشالله توانمند
۱۴۰۳/۰۱/۲۴ویزیت چشم
۱۴۰۴/۰۳/۲۲عمل فمتواسمایل برای حذف عینک انجام دادم. بسیار عالی بود و بیناییم روز بعد کامل شد.پرسنل هم بسیار خوش اخلاق و محترم بودند. از دکتر و پرسنلشون بی نهایت تشکر میکنم.
۱۴۰۳/۰۸/۰۲پیوند قرنیه داشتم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود در کل
۱۴۰۳/۰۱/۲۱جراحی فمتو
۱۴۰۴/۰۶/۲۱ایشان دکتر بسیار با تجربهای است
۱۴۰۳/۰۵/۲۲مشکل قوزقرنیه دارم وچشم چپ رالیزر انجام دادم.چشم هام ضعیف تر شدن البته به نظرم به خاطر کارزیادباموبایل وکاپیوتر هست.
۱۴۰۳/۰۳/۰۶پسرم مشکل قوز قرنیه داشت
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل اسمایل، تا الان بسیار راضی بودم.
۱۴۰۳/۱۲/۲۳قوزقرنیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۲من حراحی آب مروارید به روش فمتو کاتاراکت انحام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶مشکل قوز قرنیه
۱۴۰۲/۰۸/۲۱فعلا تازه عمل کردیم
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عمل فمتو انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۴آب مروارید. عالی
۱۴۰۳/۰۹/۳۰ی که تهران داشتم
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکلی چشم قرنیه پیوند ۷ماه شده
۱۴۰۱/۰۵/۱۳دکتر بسیارحاذق کاردرست
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بهترین و مهربون
۱۴۰۴/۰۶/۱۵راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۳۰عالی خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۲/۰۲کارشون عالییه
۱۴۰۳/۰۹/۰۹فمتولیزیک عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عمل چشم (آب مروارید انجام دادم که بسیار عمل خوبی توسط ایشان انجام شد)
۱۳۹۸/۰۵/۱۳قوز یرنیه
۱۴۰۴/۰۵/۰۹آب مروارید بسیار عالی عمل شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶درود، عمل حذف عینک داشتم، فعلن قضاوت زود هستش، تازه انجام دادم...
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بعد از عمل اب مروارید چشم از نظر دید اشکال دارم ولی نمیتوانم وقت ویزیت از دکتر بگیرم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸من توسط اقای دکتر مقدسی ویزیت شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸سلام من عمل اسمایل انجام دادم دکتر بی نظیر هستن هم از لحاظ اخلاق هم از لحاظ پزشکی .
۱۴۰۴/۰۶/۰۶عمل اسمایل داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۶معاینه
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۷قوز قرنیه و عمل کاشت لنز
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی. عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بسیار کارآمد
۱۴۰۳/۰۲/۰۹جراحی چشم پسرم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷خیلی دکتر باحوصله و کار بلدی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷عالییی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عمل آب مروارید انجام دادم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۹/۰۹بسیار عالی و حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۳/۱۵آب مروارید دارم ولی هنوز زمان عمل نرسیده
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عمل کاشت لنز
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عمل اب مرواردی.
۱۳۹۸/۰۳/۰۱آشنایی بنده از سمت دوستان هست
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عمل اصلاح دید انجام شده و بسیار راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عمل فمتو انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳آب مروارید
۱۴۰۴/۰۱/۰۴عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۰چشم مادرم رو عمل کردن و خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳مشکل قرنیه دارم،تحت نظرم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲از هرنظر عالی تشخیص، درمان، برخورد، امیدوارم همیشه شاد و تندرست باشن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۳۰ای مروارید
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل حذف عینک انجام دادم و نتیجه اش هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عملicl
۱۴۰۴/۰۴/۲۶برا چشم دخترم مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دوستان معرفی کردند
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۷عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۱۴پسرم برای عمل لیزیک به ایشان مراجعه کردند. نتیجه عمل بسیار رضایت بخش بود. همچنین دخترعمه های پسرم برای همین عمل، به ایشان مراجعه کردند و بسیار راضی بودند.
۱۴۰۳/۱۰/۲۵بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۵/۳۱عمل لیزیک بنده ،دکتری عالی و امروز برای عمل لیزیک مادرم مراجعه خواهیم کرد
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عمل ناخنک
۱۴۰۴/۰۳/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر بسیار حرفه ای ، خوش برخورد ، کار بلد هستن ، من از طریق معرفی چت جی پی تی با دکتر آشنا شدم و به صورت میدانی از افراد زیادی در کلینیک نور و بیماران خودشون تحقیق کردم ، دیدم بسیار خوشنام و حرفه ای هستن با خیال راحت برای مراجعه انتخاب شون کردم عمل اسمایل انجام دادم بسیار راضی هستم کادرشون هم صبور و پاسخگو و خوش برخورد هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۸پیش ایشون عمل فمتواسمایل انجام دادم و فوقالعاده راضیم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بیماری گلوکم
۱۴۰۰/۱۱/۲۵مراجعه جهت عمل حذف عینک تازه عمل کردم و خوبه
۱۴۰۳/۱۰/۲۶قوز قرنیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۱زخم قرنیه
۱۳۹۸/۰۴/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶لک قرنیه داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸قوزقرنیه داشتم شکر خدا وبه یاری دکتر الان بهترم
۱۴۰۳/۰۱/۱۶کاهش دید
۱۴۰۱/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل فمتو لیزیک عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۳بهترین پزشک
۱۴۰۲/۰۱/۱۶عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۸خیلی دکتر با تجربه ایی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳چشم درد والا خوبم ممنون
۱۳۹۹/۱۱/۱۱عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۸/۲۱پزشک مجرب و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۱۲عمل آب مروارید مادرم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱بهترین هستند برای حذف عینک رفتم تنها دکتری که زبا قرنیه نازک گفت میت.نم عمل کنم دعا گوشونم همیشه
۱۴۰۳/۱۰/۱۱جراحی کاشت لنز دائمی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مادرم آب مرواریدش رو عمل کرد و بسیار بسیار راضی هستیم.
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عمل فمتواسمایل انجام دادهام
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عمل فمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷آب موروارید
۱۴۰۳/۰۴/۱۸باسلام بنده عمل prk رو انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۷عمل فمتو
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی هستن و مهربوم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱فوق العاده بودند
۱۴۰۲/۰۶/۰۵درود آب مروارید عمل کردم بسیار کارشون خوب و عالی غست
۱۴۰۳/۰۷/۱۷جراحی چشم
۱۴۰۳/۰۴/۰۵بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۶من از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی عمل
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عمل جراحی اسمایل خیلی عالی است.
۱۴۰۴/۰۸/۲۸نزدیک بینی و آب مروارید و استیکمات تحت معاینه ایشان هستم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام ایشان واقعا استاد و با تجربه و ماهر هستند و خوش برخورد و به بیمار خیلی توجه دارند
۱۴۰۲/۰۵/۰۹پدرم اب مرواریدشونو عمل کردند بسیار خوش اخلاق و حاذق هستند عالی هستند ایشان ؛ خدا نگهدارشان باشد
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دختر عمه ای دارم که صبحا اول که بیدار میشد باید عینکشو پیدا میکرد الان سه چهار ساله فقط دعای خیر برای دکتر عزیز میکنم دکتر جام سلامت باشی و همه بیماران را درمان کنی سپاس فراوان
۱۴۰۳/۰۲/۰۳دکتر خوب هستن
۱۴۰۴/۰۱/۱۷فلوتر و فوتوپسی متعاقب ضربه ایجاد شده بود.ایشان بسیار دقیق و متبحر هستن با تشخیص عالی.
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عمل لنز
۱۴۰۳/۰۷/۱۴فعلا نطری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲سال92در آبادان چشمان مادرم را عمل کرد مشکل بسته بودن مجرای اشکی بود که بعد از عمل خدارا شکر بهبود یافتن اما حیف که آقای دکتر از آبادان رفتن مادرم مرتب براشون دعای خیر میکنند . امیدوارم همیشه موفق و سلامت و سربلند باشید.(در آن سال که خوب وقت برای ویزیت بیمار میگذاشتند)
۱۳۹۷/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۱مشکل اب مروارید داشتم و پیش ایشون عمل کردم. تا حالا که خوب بوده و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹عمل فمتو انجام دادم و فوقالعاده راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۵شماره چشمم جمعا ب ۱۱ می رسید . عمل اسمایل شدم و خدارشکر راضیم . ممنونم از همه زحمات آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۵/۲۳عمل آب مروارید داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۹آب مروارید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱دکتر بسیار با تجربه ای هستند پسر من پیش ایشان دو
۱۴۰۳/۰۵/۱۲تجربه خاصی ندارم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷فقط ویزیت شده ام
۱۳۹۷/۱۲/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۴بی نظیر
۱۴۰۳/۰۴/۲۸معاینه شدن و دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۷۳نفر از بستگان بنده پیش ایشون عمل لیزیک انجام دادند و کاملا راضی هستن،من هم میخوام پیش ایشون عمل کنم و عینکمو بردارم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عمل فمتولیزیک انجام دادم بسیار راضی هستم و ممنونم با مهارت وتجربه ایشان دیدی تازه به زندگی ام بخشیدند امیدوارم همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۴/۲۱فقط معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالی هستن اقای دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بسیار جوان جویای نام و خوبی هستند
۱۳۹۷/۰۹/۱۹عمل فمتو لیزیک چشم داشتم
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۱۱فعلا فقط معاینه شدم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بهترین دکتر ه
۱۴۰۳/۰۶/۰۶برای عمل حدف عینک مراجعه کردم کلینیک نور ویزیت شدم پیشنهاد کاشت لنز دادن من هنوز انجام ندادم ، توضیحات زیادی بهم ندادن
۱۴۰۳/۰۵/۳۰