۱۳۶۰ نفر
دکتر سیدحسین ابطحی

دکتر سیدحسین ابطحی

فلوشیپ شبکیه و لیزر ، جراح و متخصص چشم

فمتولیزیک/لازک، اسمایل، آب مروارید و لنز، دیابت چشم، مجرای اشکی و پلاستیک پلک

فلوشیپ شماره نظام: ۱۵۳۸۵۲
شنبه۰۶ تیر
امروز
یکشنبه۰۷ تیر
فردا
دوشنبه۰۸ تیر
پس فردا
سه شنبه۰۹ تیر
۳ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۴ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
۷ روز دیگر
۹۸% پیشنهاد کاربران
۱۴۰۶ نفر

استاد بنده هستند و بسیار خوش رفتار با بیماران و جراح زبردستی هستند

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عمل حذف عینک داشتم عالی بود ممنون

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

عمل آب مروارید عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

جناب آقای دکتر ابطحی با دقت و اخلاق برای فرزندمان وقت گذاشتم و خیلی دقیق معاینه انجام دادند با تشخیص حرفهای از زحمات ایشان متشکریم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بند پدرم خدمت آقای دکتر ابطحی عمل پارگی شبکیه انجام دادن و کامل درمان شده و بسیار رضایت بخش بوده

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

برای پدرم مراجعه کردیم مشکل شبکیه چشم دارند. آقای دکتر حسین ابطحی مسلط و با انرژی و علاقه بو با اخلاق و دلسوز هستند.... تشخیص درست میدهند و برای بیمار درباره درمان توضیحات مفصل و کاملی ارائه میدهند. نظرات ثبت شده در مورد ایشان با تجربه ما در ویزیت اول کاملا مطابقت داشت. آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان داریم.

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

چند ساله خواهرم برای دیابت میره خدمتشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۳

خیلی عالی بود ممنونم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

ما از شیراز رفتیم پیش ایشان. همه ما را ناامید مرده بودند اما دکتر چشم مادرم را درمان کرد

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

توضیحات و تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

اقای دکتر خیلی با دقت معاینه چشم من را انجام دادند ؛ بسبار با دقت و حوصله برخورد با بیمار بسبار عالی و انسانی خداوند چنین پزشکان متعهد با سواد و دلسوز را سلامت و برای کشورمان حفظ کند .

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالی ، عمل PRK چشم (با نمره ۶ ) انجام دادم ،و از نتیجه رضایت ۱۰۰ درصد داشتم ، زندگیم به دو قسمت تقسیم شد قبل و بعد از عمل ، آقای دکتر فوق العاده هستند.

۱۴۰۳/۱۰/۳۰

پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق و منشی خوش برخورد .آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه پزشکان کشورمون

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

جناب آقای دکتر بسیار خوش برخورد و با صبر و حوصله برخورد کردند و توضیحات کامل در مورد مشکلات مربوط به بیماری چشم دادند و کاملا راضی بودم از اینکه ایشان را انتخاب کردم بسیار خوشحال هستم ضمنا منشی ها نیز خیلی برخورد خوبی با مراجعه کنندگان داشتند.

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بهترین هستن

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

عمل حذف عینک

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

باسلام من سال ۱۳۸۹ در اثر ضربه توپ شبکیه چشمم دچار مشکل شد و از سال ۱۴۰۲ تحت نظر دکترابطحی هستم ایشان بسیار باحوصله و با دقت و جدیت در کار خود هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

بسیار دکتر خوب ، با سواد وخوش برخوردی هستن، مادر وپدرم تحت نظر ایشان عمل وتزریق انجام دادن وبسیار راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

ایشون واقعا کارشون حرف نداره من قبل از اینکه به ایشون مراجعه کنم پیش چند تا دکتر چشم پزشک رفتم و نتیجه نگرفتم و حدودا ۴ ماه درگیر درد چشام بودم ! تا اینکه پیش ایشون رفتم و تنها در یک هفته کاملا خب شدم رفتار آقایی دکتر و همکاراشون واقعا عالی بود و آقایی دکتر کار درست هستن خدا بهشون سلامتی بده .

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

مجاری اشکی عفونتی بود عمل کردند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

با سپاس از توجه به نظر بیماران.از عملکرد آقای دکتر ابطحی رضایت کامل دارم.

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

آب مروارید

۱۴۰۳/۰۹/۱۰

با سلام و خدا قوت بسیار دکتر صبور و با حوصله هستند. و راهنمایی بسیار خوب برای بیماران دارند.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

بسیار دقیق و ریز بین بودند هم پرسنل هم جناب آقای دکتر بسیار محترم بودند سپاس از زحماتشان

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

عمل لیزیک انجام دادم

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

تجربه اولین مراجعه به مطب آقای دکتر را داشتم معاینه عالی و پاسخگویی خیلی خوبی داشتند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

با سلام و خسته نباشید به تمام کادر این مطب از آقای دکتر کمال تشکر و قدردانی را دارم از عمل خود بینهایت رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

از روند انتظار و ملاقات با دکتر نحوه ویزیت رضایت کامل دارم نحوه برخورد و توضیحات دکتر بسیار مناسب بود من الان بعد از یک ماه خیلی بهتر شدم مشکلم التهاب و خشکی چشم بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

لیزر شبکیه چشم راضیم

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

بسیار عالی از نحوه ی برخورد و ویزیت راضی بودیم دکتر با مهارت و با دانش و خوش برخورد بودند.

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

معاینه و اخلاق دکتر عالی بود و خیلی صبور بودن به تمامی سوالات پاسخ دادن از ایشان تشکر میکنم خیلی عالی راهنمایی کردن همه چیز عالی و مورد رضایت بود ۱۰ از ۱۰

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

بسیار حتذق هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

با شخصیت و با حوصله ای بی نظیر معاینه شدن همسرم واقعا حرف ندارن اقای دکتر

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

عمل فمتو اسمایل داشتم و راضی هستم.

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خدا حفظش کنه

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

سلام عمل آب سیاه داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

عمل شبکیه بوده ممنون از آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

تشخیص عالی دکتر فولعاده با حوصله و پاسخگو

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

در زمان نوبت دهی خیلی آسان توانستم نوبت را اخذ کنم و اعلام رضایت کامل از نحوه اخذ نوبت و انجام ویزیت در مطب دکتر را دارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضیم

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

کاملا دکتر خوش برخورد و به درستی راهنمایی لازم توضیح دادند

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

استاد جراحی چشم هستند خوانواده ما همه بیماران ایشان اند

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عمل انجام دادم عالی بود تقدیر و تشکر میکنم از آقای دکتر حسین ابطحی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

معاینه با دقت و عالی انجام شد با سپاس

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

برخورد خوب و توضیحات جامع

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

از لحاظ اخلاق و برخورد بسیار عالی و دلسوزند، از لحاظ علمی از تجربه بالایی برخوردارند ، بسیار عالی و با اطلاعات و معلومات علمی به روز با سپاس و آرزوی موفقیت روز افزون ، صبوری و برخورد خوب منشی قابل تقدیر است.

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

دلسوز بودن و کاربلد

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

با سلام اولین جلسه بود که خدمت آقای دکتر رسیدیم فوق العاده انسان خوب و کاربلد بودند خیلی راضی بودیم.

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

معاینە و

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

سلام عمل لازک عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

سلام به آقای دکتر ، تشکر بابت زحمات ایشان ، بنده عمل لیزر شبکیه داشتم و کاملا راضی هستم.

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

عینک دخترم را با لیزر برداشتند. ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

عمل شبکیه برای سوراخ و پارگی انجام دادند برای مامانم، دو مرحله ای بود و راضی هستیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

لیزر شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر ابطحی عزیز کاملا رضایت دارم

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

من از دکتر دانشمندم دکتر سید حسین ممنونم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

حذف عینک داشتم عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی دکتر خوب و حاذقی هستم و با حوصله تمام مشکلات را توضیح میدهند و سوالات را پاسخ میدهند

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

ایشان بسیار متبحر و متخصص،متعهدوخوش اخلاق هستند براشون موفقیت روزافزون آرزو میکنم. خوشحالم ایران همچنین پزشکانی داره..

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

برخورد منشی مطب آقای دکتر عالی بود صحبتهای امیدوار کننده آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

بیماری التهاب چشمی که در مرحله درمان هستم،فعلا یکبار تزریق انجام دادم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

دکتر ابطحی بسیار پزشک با اخلاق و مهربان هستند که توانستند طی یک جلسه از خونریزی قرنیه چشم چپ مادرم جلوگیری کنند ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۱۱/۱۶

کار بلد و حرفه ای هستند ممنون از آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

بسیار صبور و همدل بودن و به صحبتها گوش کردن و از این تجربه راضی بودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

سلام دخترم عمل PRK انجام دادن خیلی عالی بود دکتر با اخلاق صبور و تشخیص عالی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

جناب آقای دکتر ابطحی بسیار با اخلاق و با مهارت هستند ، و ما از ایشان نهایت رضایت را داریم

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

خوش برخورد و مهربان

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

پنجه طلا. ما از بروجن می رفتیم برای عمل چشممان پیش ایشان در بیمارستان طرفه تهران. بهترین دکتر بیمارستان بودند.

۱۴۰۳/۰۶/۰۹

تشخیص دکتر خوب بود وزمان نوبت دهی عالی بود معطلی نداشتیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

احترامی که دکتر به آدم می زاره آدم واقعا دوست داره

۱۴۰۴/۰۲/۰۵

عمل جراحی شبکیه بسیار عالی داشتم.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

با سلام و احترام بنده عمل آب مروارید داشتم که جناب آقای دکتر زحمت کشیدن آن را انجام دادن از عملم بسیار راضی هستم ایشان فردی دلسوز کار بلد با اخلاق و مهربان هستند ، ممنون از همکاری کامل خانم منشی

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

با سلامت خدمت آقای دکتر بسیار دکتر با تجربه و بسیار با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

ناخنک چشمم را عمل کردند و خیلی ظاهر چشمم بهتره

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خیلی عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

شوهرم تنها چشمش با قند کور بود. دکتر عمل کردند و به زندگی برگشتیم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

شوهرم یک چشم بیشتر نداشت که آب آورده بود و سپردیم به دستان نازنین دکتر. عالی بود.

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

با درود جناب آقای دکتر حسین ابطحی بسیار با حوصله به صحبتهای مراجعین گوش میکند ایشان فرد بسیار ماهری هستند ..

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

آقای دکتر بسیار فوق العاده بودن با اخلاق و با حوصله بودند به طوری که دخترم حس خوبی را از ایشان دریافت کرد دکتر بسیار خوبی بودند و بسیار راضی بودیم

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

1 جوان و متخصص ۲ خوش اخلاق ۳ رای بیمار وقت کافی میگذارند

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

برخورد بسیار عالی وراهنمایی های خوبی داشتند چون برای اولین بار بود ودوساعت معطل شدم پیشنهادی به ایشان دادم که انشااا موثر باشد

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

دکتر با حوصله و با دقت بیمار را ویزیت کرده و اقدامات لازم را انجام داده و با اخلاق عالی بیمار را ویزیت می کند.

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

آقای دکتر ابطحی فردی با اخلاق و خوش برخورد هستند.من از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند مخصوصا صداقت در کلام و رفتار ایشان .

۱۴۰۳/۱۱/۰۵

مرسی و ممنون از پرسنل عزیز همه چیز عالی و خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۴

عمل فمتو اسمایل داشتم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

دکتر بسیار با اخلاق و متخصصی است

۱۴۰۳/۰۶/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

عمل پارگی شبکیه کردند و چشم را نجات دادند

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

عمل آب مروارید

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

سوراخ شبکیه را عمل کردند و گاز زدند خیلی خیلی بهتره

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

آقای دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار عالی با تشکر فراوان

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

با تشکر میزان رضایت خیلی عالی هم پذیرشی همچنین دکتر بسیار محترم هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

توضیح کامل در خصوص مواردی که دارم ، تشخیص درمان بسیار خوب و سپاس از آرامش مطب و دستیار محترم

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

بسیار راضی هستیم از جراحی امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشند.

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

دکترخوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

برایم لنز آمریکایی در چشمم کار گذاشتند خوب است

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۰۲

عمل آب مروارید داشتیم ، مادرم خیلی راضی هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۱۸

از نظر اخلاق بسیار عالی نوبت دهی عالی از نظر معاینه و درمان بسیار بسیار عالی تشخیص بیماری که مسئله ی مهمی است عالی و ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

بسیار خوش اخلاق و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بعد از عمل همیشه در دسترس بودن. عملشون هم حرف نداشت

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

بیماری ار پی

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

عمل آب مروارید داشتم عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

سپاس فراوان از دکتر بابت اخلاق و پزشکی و تشخیص درمان و همچنین منشی گرامی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار بسیار عالی و با حوصله بعداز کلی مراجعه به چشم پزشک های متعدد ایشون به معنی واقعی بی نظیر، بی نظیر بودن

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

با سلام و احترام از برخورد خوب و درمان جناب آقای دکتر بسیار راضی بوده و واقعا همه چیز عالی و خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

با عرض ادب ، با تشکر از آقای دکتر محترم ، از لحاظ نوبت دهی خیلی خوب و منظم بود.

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

بسیار بسیار عالی ۱۰۰ درصد راضی هستم جراحی شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر ابطحی عمل فمتو اسمایل داشتم عالی بوده ممنون از کادر درمان ایشان

۱۴۰۴/۰۳/۱۴

خیلی عالی و با دقت به حرفامون توجه کردن و سوالات را پاسخ دادند راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

عمل آب مروارید عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عمل آب سیاه راضیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

دکتر رفتارش خوب بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

درحال مراجعه هستم هنوز

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

مدیون دکترم عمل کرد چشم راستم عمری نمی دید وای دکتر مایه شفا شد.

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

لیزیک کردند با بهترین دستگاه آلمانی. خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

سوراخ شبکیه را عمل کردند و گاز زدند خیلی خیلی بهتر است

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

برای مراجعه دوم خیلی راضی بودم و تشکر میکنم از آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

بسیار عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

لیزیک چشم

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

بسیار راضی بودم از عملکرد برخورد ایشان با تشکر

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خدا حفظش کنه مادرم قند کورش کرده بود الان لا اقل کار هاش را خودش می کنه.

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

پزشک با حوصله و دقیق

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر مهربان و دلسوزی بود.

۱۴۰۴/۱۰/۰۵

مادرم نمی دید و گفتند دیگه کاریش نمی شه کرد اما دکتر مادرم را نجات داد.

۱۴۰۴/۰۲/۰۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

آقای دکتر بسیار با صبر و حوصله معاینات را انجام دادند و بسیار کامل تمامی مراحل درمان را توضیح دادن و بسیار با اخلاق بودند .

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

جناب دکتر فوق العاده استاد می باشند و از نظر اخلاق و توضیحات که بیمار نیاز به آن دارد بی نهایت عالی می باشند

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

با علم و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

با سلام و احترام پزشکی خیلی صبور و با دانش بالا خیلی ممنونم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

نوبت دهی خوب، مطب منظم

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

از شون میخوام به خاطر این همه دلسوزی تشکر کنم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

عمل لازک

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

ما در اربیل عراق پیشش عملیات چشم داشتیم هنوز هم می آییم ایران مداوا

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

بسیار پزشک محبوب و عالی و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

خوب بود راضی بودییم

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

آب مروارید عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

پارگی شبکیه_ دکتر خوش برخورد و با سواد

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

فوقالعاده هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

مشکل پارگی شبکیه.چون پزشک دیگه ای عمل لیزر کرده بودن آقای دکتر ابطحی با نهایت صبوری و دقت وقت گذاشتن برای معاینه ونامه ای به پزشک خودم نوشتن برای پیگیری درمان و کلی تقدیر و تشکر کردن از پزشک خودم

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

عمل لیزر شبکیه چشم

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

ممنون از دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

با سلام و احترام آقای دکتر بسیار صبورانه به بیماران رسیدگی می کنند و نحوه ی برخورد منشی بسیار مطلوب است انشاالله موفق باشید

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

راضی هستیم خیلی کارشون عالی بود هرجا رفتیم نا امیدمون کردند ولی ایشون کلی امیدوارم کردند بسیار از عملشون راضی بودیم.

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

خیلی ممنونم ازاقای دکتر.بسیارباحوصله وبادقت هستن

۱۴۰۴/۱۰/۲۴

نظراتی که برادران برای آقای دکتر زدن معلومه که دکتر خوبی هستن انشاالله همین روزا راهی تهران میشیم واز خداوند منان خواستارم که در این امر کمک کند بنده پسر ۱۵ ساله دارم شبکیه چشمش خرابه بنده خوزستانی هستم وسلام

۱۴۰۵/۰۳/۰۲

از دکتر رضایت داشتم ایشان خوش برخورد و مسلط بودند.

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

کار بلد و حرفه ای ممنون از آقای دکتر ابطحی

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

با تشکر از دکتر عزیز ، ما از همه لحاظ از دکتر راضی بودیم هم بخاطر عمل خوبی که برای مادرم انجام دادند هم بخاطر اخلاق بسیار خوبی که دارند. با تشکر

۱۴۰۳/۱۰/۲۹

راضی هستم از کلیه خدمات مطب رفتار دکتر عالی بود منشی با صبر و حوصله بودن نوبت دهی برای عمل عالی بود پاسخ دهی و خدمات بعد از عمل عالی

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

خیلی با تخصص و دقت بالایی معاینه کردند.ممنون. خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

سلام وقت بخیر آقای دکتر ابطحی فردی بسیار دقیق با علمی بالا هستند.ایشان بسیار به کارشان مسلط هستند و تجربه ی بالایی دارند. آقای دکتر همواره برخورد منصفانه ای در نهایت احترام و ادب دارند . ایشان برای بیماران خود توضیح دقیق می دهند.

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

درود و سپاس از جناب دکتر ابطحی که با سعه صدر،صبر و حوصله ویزیت و بررسی کردند ،دخترم معاینه شدو همه امکانات هم در مطب فراهم بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عمل آب مروارید چشم راست تمامی مراحل درمان از تشخیص تا پشتیبانی بعد از عمل به بهترین حد ممکن انجام شد..

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

رفتار خوب و حرفه ای پزشک مدت انتظار با توجه به تعداد زیاد مریض زیاد نبود

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

لیزیک انجام دادم خوب بود و راضیم .

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

هم کارش و هم اخلاقش عالیه انشالله که خدا هواشو داشته باشه و اجرش رو در دنیا و آخرت بده

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

من برای مشاوره و همچنین عمل حذف عینک مراجعه کردم دکتر بسیار با حوصله و باسوادی هستند و راهنماییهای ایشان بسیار خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

با تشکر از سرویس دهی مناسب و محیط آرام مطب و توضیحات دقیق پزشک

۱۴۰۴/۰۲/۰۱

برای دخترم سوال کردم خیلی کمک بزرگی بهم کرد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

عمل حذف عینک بوده و بسیار از جناب آقای دکتر سید حسین ابطحی راضی هستم.سپاس فراوان

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

بسیار دقیق و با حوصله چکاپ کامل چشم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

آقای دکتر بسیار با بیمار تعامل خوبی دارند تمام سوالهای بیماران را بخوبی توضیح می دهند در مورد روند بیماری و گزینه های درمانی و معایب و مزایای هر کدوم از درمانها توضیح کافی میدن و بیمار رو بدرستی راهنمایی میکنند

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

چکاپ شبکهای انجام شد از حوصله و دقت آقای دکتر رازی بودم و از ایشان متشکرم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

من شوهرم برای عمل آب مروارید رفتیم کارشون عالی بود همه لحاظ

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

بی شک بهترین چشم پزشک ایران هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

Update

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

تشخیص و توضیح دادن عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

یکی از نخبه های کشور و بسیار بسیار متبحر در حرفه و کار موفق باشن همیشه

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

با عرض سلام و ادب دکتر ابطحی دکتر با تجربه و با اخلاق هستند عمل پارگی شبکه داشتم و از ایشان راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

از آمل ماهانه می آییم برای درمان. نتیجه گرفتیم.

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

پشه پرانی عادی بود که آقای دکتر تشخیص درست داده و راهنمایی کردند . برخورد خوب و انسانی و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

خیلی عالی بود آقای دکتر خیلی محترم وخداشناش بودن همه چی حتی پرسنل هم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

فمتو اسمایل داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

عالی و پنجه طلا. استاد جراحی لیزر چشم. و از همه مهمتر آدم مهربان و دلسوز

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

با سلام خدمت آقای دکتر ابطحی عمل آب مروارید داشتم کاملا راضی هستم

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

ویزیت خیلی خوبی داشتم، اطلاعات خوبی ارائه شد

۱۴۰۴/۰۱/۰۱

دکتر بسیار حاذق با معلومات وباتجربه بودن از همه نظر عالی

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

برای بیمار وقت میزارن

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

آب مروارید خاله را عالی عمل کرد.

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

یک جراحی آب مروارید چالشی و سخت که جناب دکتر ابطحی با مهارت تمام به بهترین نحو انجام دادند

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

دکتر عالی بودن

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

از قدیم که در لبافی نژاد عمل می کردند بیمارشان بودیم.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

من تزریق داشم که پس ازچند نوبت فرمودند خوب شدی

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

خیلی دکتر خوب و با اخلاق و بسیار متشخص

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

بسیار عالی دکتر خیلی توانمند و خوش برخورد بسیار مهربان با توضیحات کامل بودند

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

خدا حفظش کنه

۱۴۰۴/۱۱/۲۴

برخورد خوب و تشخیص عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

التهاب چشم داشتم، الان خداروشکر خوبم،دکتر ابطحی بسیار خوش اخلاق و باسواد هستند،منشی شون هم خیلی بااخلاق و متشخصه

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عمل آب سیاه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

آقای دکتر سید حسین ابطحی چه نظر از علم و دانش و چه از نظر اخلاق کاری بهترین هستند واقعا آدم درست و سالمی هستند خدا براش خوب بخواد عالی از هر لحاظ ..

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

همه چیز عالی توضیح با صبر و حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

پزشک حاذقی هستند

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

فمتو اسمایل داشتم خوب بود راضیم

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

زخم راجعه قرنیه داشتم با یه مته الماس خاص جراحی کردند دیگه عود نکرده

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۰۲

خیلی خوش اخلاق و حرفهای و صبور بودم و کاملا به حرفهایی که زدیم توجه کردم و برای هر کدام نظر حرفهایشون رو دادن

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

توضیحات پزشک کامل و عالی جراحی نیز حذف عینک کاملا بدون درد و از نتیجه عمل نیز راضی هستم

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خیلی عالی توضیحات کامل بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

لیزر شبکیه داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

با سلام خیلی راضی بودم دکتر خیلی محترمانه و با حوصله ویزیت کردند انشالله همیشه سلامت باشند.

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

با درود فراوان آقای دکتر ابطحی بسیار کار درست و دانش بالایی دارند. عالی هستند ایشان

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

عمل فمتو اسمایل

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

از قدیم که در لبافی نژاد عمل می کردند بیمارشان بودیم کارشان عالی هست

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

بهترین در ایران

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

بسیار عالی و با دقت ممنونم از شما

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

خیلی دقیق سریع و خوش برخورد بودن و تشخیص عالی بود و دارو فورا اثر کرد

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

حقیقت را گفتن خوش برخورد صادق

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

دکتر خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

درود ، بسیار خوش اخلاق و عالی

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عمل شبکیه بوده و رضایت کامل دارم.ممنون از آقای دکتر سید حسین ابطحی

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

از نظر بنده بسیار خوش برخورد عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۱۷

آقای دکتر بسیار محترم و خوش برخورد هستند و همچنین دکتر بسیار ماهری هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۱

عمل آب سیاه داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

با سلام اخلاق نیک و صبوری و تبحر استاد سید حسین ابطحی قابل ستایش است چندین پزشک فوق شبکیه تهران از بازگشت بینایی یک چشم من کاملا ناامید بودند ولی خدا رو شکر در سایه الطاف استاد تحت درمان هستم و ایشان قول روند بهبودی رو به من دادند و من خیلی راضی ام از شیوه درمان و عملکرد ایشان خدا بهشون سلامتی بده

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

آقای دکتر بسیار برخورد عالی با بیمار دارند و تمام سوالات و ابهامات بیمار را برطرف می کنند و از شماره ده به آقای دکتر من ده می دهم

۱۴۰۴/۰۴/۲۰

ویزیت دکتر بسیار خوب و مثمر ثمر بود ، فقط بخاطر شلوغی بخاطر کم تحملی کودک کمی اذیت شدیم ولی از لحاظ ویزیت عالی بودند

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

دکتر بسیار حاذق وعالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۵

خوب، مطلوب بود.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

ایشون بسیار با سواد و قابل اعتماد هستن

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

فمتو اسمایل بوده عالی راضیم

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

ناخنک چشمم را عمل کردند و خیلی ظاهر چشمم بهتره بهتره

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مرسی و ممنون از پرسنل مطب همه چیز عالی و خوب بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

جراحی لازک

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

لیزر شبکیه چشم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

عالی است

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

محیط کاملا آرام ،برخورد همکاران عالی و آقای دکتر 100

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

سلام ممنون فعلا یکبار ویزیت شدم خوب بودند

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

ماه پیش یک ویزیت عالی داشتم دوباره این ماه قطره ها را ریخته ام و باید مجدد مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۱/۰۵

عمل آب مروارید داشتم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

باسلام و عرض ادب جناب آقای دکتر ابطحی بسیار دانش بالایی دارند و از فوق تخصص های دیگر جزییات را بهتر تشریح می کنند با تشکر

۱۴۰۴/۰۱/۲۸

بسیار عالی و با تشکر فراوان

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

خیلی با دیسیپلین دلسوز و منصف

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

با سلام و احترام خدمت همکار و استاد ارجمند آقای دکتر سید حسین ابطحی بر خود لازم می دانم از محبت و لطف شما قدردانی بی مثالی داشته و یقین دارم دستان پر مهر و شفابخش شما استاد عزیز شفابخش بیماران بسیار زیادی بوده و خواهد بود.آرزوی توفیق و سرافرازی روز افزون برای شما و تمام کادر درمان محترمتان داشته و بدون شک دعای خیر و پر برکت هم وطنان عزیزمان بدرقه ی راه شما خواهد بود.

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

رضایت کامل را در همه ی موارد داشتم.باتشکر

۱۴۰۳/۱۱/۰۷

نوبت دهی سریع و به موقع و کامل رضایت داشتم و تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

کل خانواده مشتری شدیم

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

حذف عینک داشتم ممنون از آقای دکتر ابطحی و کادر درمان محترمشان

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

مشکل شبکیه چشم چپ

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

تفکر خیلی حرفه ای و متخصصانه داشتند به علاوه صبر و دقت در توضیح مسائل

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

با سلام نحوه ی برخورد منشی بسیار عالی و پزشک بسیار با دقت و حوصله و حاذق بودند تشخیص آخر را گذاشتند

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

مسلطه رو کارش

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

با اخلاق و نکته بین

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

بله قبلا ویزیت شدم ، 2 سال میروم پیش ایشان

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

دکتر بسیار خوش اخلاق و با دقت هستند فقط زمان انتظار از زمان وقتی که گرفته بودم کمی طولانی بود

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

عمل لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

با سلام و عرض ادب از اینکه بیمار دکتر متخصص و فوق تخصص شبکیه دکتر ابطحی هستم بسیار راضی و خرسند هستم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق هستند

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

ایشون دکتر خوش اخلاق و صاحب علمی بودن فقط حدود ۴۰ دقیقه اون روز تاخیر داشتن

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

عمل ناخنک خیلی خوبی داشتیم.

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

برای اولین بار بود که توسط این دکتر ویزیت و معاینه شدم . خیلی خیلی راضی بودم ، و به خانواده ی خودم هم پیشنهاد دادم که در صورت لزوم به این دکتر حتما مراجعه کنند .

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

بسیار عالی وقت کافی گذاشتند و توصیه ها در حال درمان و معاینه ارائه دادند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

استاد جراحی چشم

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

با تشکر از لطف و توجه جناب دکتر و برخورد خوب و توجه به زمان ویزیت

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

توضیحات کامل و با جزییات و به صورت ساده و قابل درک بیان شد.

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

لیزر شبکیه

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

مطب شلوغ بود ولی تقریبا ۱ ساعت با نوبت من تفاوت ساعت داشت

۱۴۰۴/۰۶/۲۳

عالی ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

آب مروارید را با لنز آمریکایی عمل کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عالی از هر نظر

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

برخورد خوبی داشتند ، توضیحات کافی در مورد بیماری دادند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

دکتر بسیار متبحر و با معلومات و اخلاق بسیار خوش برخورد میباشند به دلیل سکته چشمی از شهرستان کرمانشاه مراجعه نمودم و ایشان بسیار مسئولانه در قبال بیماری اینجانب تلاش نمودند و راهنمایی کردند

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

عالی بهترین دکتر چشم پزشک هستند ایشان.پیروز و موفق باشید

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

سلام من در حال درمانم ولی با حوصله معاینه را انجام داد تا ببینیم به چه نتیجه ای میرسیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

عمل آبسیو با دستگاه داشتیم فشار کنترل شد

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

دکتر خوب و خوش برخوردی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

بسیار عالی. متین و حرفه ای و با سواد

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

آقای دکتر ابطحی از نظر من صادق ترین و با تجربه ترین و با وجدان ترین پزشکی که در زمینه تخصص چشم دیدم، هستند. من کاملا به آقای دکتر ایمان کامل دارم. از ایشان برای روند درمانم خیلی خیلی زیاد ممنونم.

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

فقط معاینه شدم وایشون تشخیص درست دادن

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

عمل لیزری شبکیه بوده بسیار ممنونم از آقای دکتر ابطحی عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عمل آب سیاه داشتم راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عالی و با تجربه و خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خیلی مهربون و آرام

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

دکتر بسیار حاذق میباشد

۱۴۰۴/۰۵/۱۴

هم رزرو نوبت راحت و بدون مشکل بود هم فرایند ویزیت خوب بود

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

با درود و احترام ، عمل آب مروارید داشتم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

ویزیت و تشخیص دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

فرآیند ثبت نوبت بسیار راحت و کاربر پسند بود نکته ی مهم مقایسه پزشکان و نمایش دیدگاه های کاربران که خیلی کاربردی بود.

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

ویزیت چشم

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

حذف عینک ممنون از -قای دکتر ابطحی عزیز خداوند عمرشان دهد

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

ایشان بسیار دکتر حاذق وباهوشی می باشد وبسیار خوب و دقیق علت خونریزی شبکیه چشم بنده رو تشخیص دادن قبل از این مدام از دکترهای دیگر سوال کردم و اصلا تشخیص نمیدادند

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

دکتر خوب با اخلاق وکار بلد بوده

۱۴۰۵/۰۳/۲۷

مجموعه حرفه ای دارند در کل رضایت داریم .

۱۴۰۵/۰۳/۲۶

عمل آب مروارید عالی

۱۴۰۴/۰۱/۱۰

کارش رو بلده

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

دکتر هم اخلاقشون عالیه هم تخصص شون عالیه جای دیگه درمورد بیماری آرپی مارو ترسونده بودن ایشون با آرامش خاطر توضیحات خوبشون آرامش بهمون برگردوندن

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

مجاری اشکی عفونتی بود عمل کردند

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

بسیار پزشک صبور و محترم و با تخصصی بودند برای بررسی و توضیحات زمان می گذاشتند

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

خوشرویی پرسنل و برخورد جناب آقای دکتر عالی بود و از همه مهمتر سر وقت رفتن پیش آقای دکتر

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

سلام آقای دکتر ابطحی خیلی دکتر خوش بر خورد با حوصله مهربون خیلی خوب به مریض توضیح میدن من ازشون راضی

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

بسیار دکتر حاذق از نظر علم چشم پزشکی و بسیار فرد محترم

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

عمل حذف عینک داشتم خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار دلسوز هستند و با علم.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

می خواستم از واحد بینایی سنجی مطب تشکر کنم

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

با درود و مهر از همه نظر همه چیز عالی بود همچنین پزشک بسیار با اخلاق بودند امیدوارم پایدار و موفق باشید.

۱۴۰۵/۰۳/۲۴

بسیار برخورد خوب و کاربلد و حرفه ای ، بسیار راضی بودم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

ممنون از آقای دکتر خیلی عالی بود فکر نمی کردیم بینایی برگردد ولی صد در صد برگشت.

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

اینجانب رضایت کامل خود را از روند ویزیت و درمان دکتر سید حسین ابطحی اعلام می دارم.

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

سلام از آقای دکتر بی نهایت تشکر می کنم بخاطر عمل آب مروارید و شبکیه که به خوبی انجام شد .عمر طولانی و با صحت و سلامتی برای آقای دکتر از خداوند متعال خواهانم.

۱۴۰۳/۱۱/۱۱

مشکل شبکیه

۱۴۰۳/۰۶/۱۶

عمل لیزیک همه چیز عالی بود

۱۴۰۴/۰۱/۲۲

حذف عینک بوده راضی ام

۱۴۰۳/۱۲/۱۷

عالی و کار بلد

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خوب عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

لیزیک چشم خانمم ۵ سال قبل و برادرم امسال. یه شماره پشتیبانی تو واتس آپ دادند بعد از عمل خیلی کار راه بنداز بود

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

دکتر بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی و حاذق و کار را جلو می برد در کل عالی و مثبت

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

پزشکی میادی آداب و مسلط در کار تخصصی شان با کادری خوش اخلاق و صبور

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

مطب خیلی شلوغه اما سعیشون اینه کار رو راه بندازن

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

کار بلد و حرفه ای

۱۴۰۴/۰۸/۰۹

ایشون خیلی باوجدان هستند و حتی بیمارو همراهی میکنند که عدسی عینکی که دستیاران قراره سفارش بدند کاملا مناسب شرایط چشمی بیمار باشه. من راضی بودم ممنون ازشون

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

فوق العاده دکتر حاذق و خوش برخورد محترمی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

بسیار از عمل چشمم راضی بودم ، دکتر بسیار خوش اخلاق و دقیقی هستند مچکرمم

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

از نظر وقتی که برای بیمار گذاشتن مناسب بود دکتر برخورد مناسب با بیمار داشتند و از نظر مشاور پزشکی و راهنمایی هم عالی بودند.

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

بهترین دکتر هستن خدا بهشون طول عمر بده ان شاالله خیییییلی تشخیص خوبی دارن خیلی هم بادب و با اخلاق هستن برای چشم مادرم دکتر دیگه ای دستور تخلیه داده بود ولی ایشون گفتن ک نیاز نیست و راه درمان را ب بیمارستان فوق تخصصی ارجا دادن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

عالی هستن،خیلی با صبر و حوصله معاینه میکنن و بسیار خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

خیلی دکتر خوبی هستن رفتار حرفه ای تشخیص های درست و خیلی به بیمارشون اهمیت میدن وقت میزارن

۱۴۰۵/۰۲/۲۹

بسیار پرحوصله و دقیق معاینه میفرمایند و برای بیمار ارزش قائل هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

فمتو اسمایل داشتم راضی بودم

۱۴۰۴/۰۶/۱۸

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۲/۰۹

با تشکر فراوان از کادر درمان و دکتر ابطحی ، رضایت کامل دارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

بسیار در کار خود مهارت داشتند با حوصله به سوالات مریض پاسخ میدهند

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

مادرم دیابت داره و کلی توی بیمارستانی دیگه اذیت شدیم و چشمش حتی خیلی بدترم شد با تشخیص درست آقای دکتر الان بعد از عمل حالش خیلی بهتره و واقعا از اقای دکتر ممنوم من دکترو از سایت پیدا کردم یکم نگران بودم ولی خداروشکر نتیجه عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

عموی پدرم را ده سال قبل در بیمارستان فیض عمل لیزر آب سیاه و آب مروارید کردند. خودم عمل لیزیک پیششان داشتم

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

خوب بودند

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

ایشون عالی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

عمل لیزر شبکیه چشم

۱۴۰۴/۰۸/۰۸

لازک ترانس کردم خوب بود

۱۴۰۴/۰۱/۱۷

عمل لازک راضیم عالی بوده

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

مطب شان هر روز از صبح تا شب پاسخگوی مراجعه کننده است و آدم دلش بعد از عمل قرص است.

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

دکتر بسیار مهربان بودند و وقت گذاشتن اما منشی خیلی بیادب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

اب مروارید داشتم عمل کردم

۱۴۰۴/۰۸/۱۵
اطلاعات تکمیلی
- جراح بین المللی چشم، لیزر و شبکیه
- فوق تخصص شبکیه و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران، بیمارستان لبافی نژاد
- دانشور برگزیده چشم پزشکی ایران از دانشگاه تهران، بیمارستان فارابی
- دوره فلوشیپ تکمیلی جراحی شبکیه از بیمارستان مورفیلدز انگلستان
- دوره تکمیلی فلوشیپ اکولار آنکولوژی و یووآ از دانشگاه شهید بهشتی
- دارای بورد تخصصی ایران و بورد تخصصی انجمن بین المللی چشم انگلستان
- عضو کالج سلطنتی جراحان ادینبرگ انگلستان (MRCSEd).
- عنوان فلوشیپ بین المللی از INTERNATIONAL COUNCIL OF OPHTHALMOLOGY اهدایی مشترک از انجمن چشم پزشکی آلمان و ایران
- دارنده رسمی عنوان Fellowship of International Council of Ophthalmology
- رتبه برتر (دو رقمی) آزمون های کنکور سراسری، پره اینترنشیپ، آزمون تخصصی پذیرش رزیدنت، آزمون فلوشیپ (تحصیلات بدون سهمیه [آزاد] در همه مراحل تحصیل در دانشگاه های دولتی اصفهان و شهید بهشتی تهران)
-عضو بنیاد ملی نخبگان ایران
- مولف بیش از ۱۰۰ مقاله انگلیسی ایندکس ISI، چهار کتاب در حوزه علوم پزشکی، جذب ۲۰۰۰ ارجاع علمی بین المللی با مقیاس علمی H معادل ۲۲
- سابقه کار و تدریس در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان (بیمارستان فیض) و دانشگاه شهید بهشتی تهران (بیمارستان لبافی نژاد و طرفه).
- سابقه تایید شده رسمی (Work Experience Certificate) کار در ۱۴ بیمارستان چشم پزشکی، سابقه بیش از ۴۰۰۰ جراحی چشمی موفق و ۶۰،۰۰۰ ویزیت در کشور های ایران، امارات و عراق
- برنده ۶ عنوان پژوهشگر برتر در دانشگاه های اصفهان و تهران بین سال های ۱۳۹۱ الی ۱۴۰۲
مطب ونک
تهرانمیدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲
احتراما، شماره تلفن صرفا برای پیامک و واتس آپ است و پاسخگویی تلفنی به علت تعداد زیاد تماس‌ها ممکن نیست.
مکان ما: تهران، محله ونک، مرکز فوق تخصصی چشم پزشکی دکتر ابطحی؛ آدرس: گاندی شمالی، صانعی، پلاک ۲۳
وبسایت ما: drabtahieye.com
خدمات ما:
دکتر ابطحی جراح چشم و فوق تخصص لیزر و شبکیه هستند.
لیست اعمال جراحی: همه انواع اعمال جراحی داخل چشمی شامل جراحی‌های آب مروارید و آب سیاه، جراحی شبکیه به روش‌های ویترکتومی و باکل، کارگذاری و تعویض انواع لنز‌های داخل چشمی و انواع تزریق‌های چشمی برای دیابت، ورم، التهاب و خون ریزی چشمی در این مرکز انجام می شود.
لیست اعمال لیزری: انواع درمان‌های لیزری حذف عینک شامل لیزیک، لازک [پی آر کی]، ترانس لازک، فمتو لیزیک-اسمایل، لیزر ان دی یاگ برای پایین آوردن چشم و تمیز کردن لنز، لیزر آرگون شامل PRP و MPC برای درمان دیابت چشمی، درمان سوراخ‌ها و پارگی شبکیه، لیزر PDT برای بیماری CSR و توده‌های شبکیه، لیزر TTT برای توده‌های شبکیه، لیزر SLT برای درمان فشار چشم، لیزر میکروپالس برای ورم و سایر مشکلات چشمی توسط ایشان انجام می شود.
- مراجعین و سروران گرامی لطفا توجه فرمایید:
ضمن تشکر از حسن اعتماد شما،
۱. در صورتی که نوبت خود را برای دکتر سید حسین ابطحی در این سایت نهایی کرده و بیعانه پرداخته اید به معنای نهایی بودن رزرو بوده و لطفا طبق تاریخ و ساعت، در مطب حضور داشته باشید. لطفا، در این باره، از تماس غیرضروری با تلفن‌های مطب خودداری فرمایید.
۲. حداکثر تلاش خواهد شد که ویزیت شما در محدوده زمان رزرو شما انجام شود و بدین شکل از ازدحام در فضای مطب و معطلی شما جلوگیری شود؛ لذا، جهت جلوگیری از بی نظمی در مطب، صرفا از وبسایت نوبت گرفته و از تقاضا برای ثبت نوبت با تلفن و اصرار برای حضور بین بیماران اجتناب فرمایید.
۳. در صورت پر بودن ظرفیت نوبت در یک روز امکان اضافه شدن نوبت به هیچ وجه وجود ندارد. اصرار شما جهت حضور در بین نوبت‌ها با تماس تلفنی سبب تضییع حقوق سایرین که از روز‌ها قبل رزرو داشته اند شده و سبب افت کیفیت ارائه خدمت به شما سروران خواهد شد.
۴. بسیار بسیار مهم: صرفا بیماران با سن بالای ۵ سال در این مرکز بررسی می شوند.
۵. با توجه به تعدد تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و انواع جراحی‌های چشمی، قادر به تخمین هزینه‌های جراحی تا قبل از مصاحبه و ویزیت دقیق حضوری نیستیم. لذا برای این مساله از تماس‌های غیر لازم باشماره‌های مطب خودداری فرمایید.

با آرزوی سلامتی برای مردم بزرگوار و شریف کشورمان
توجه: احتراما، شماره تلفن صرفا برای پیامک و واتس آپ است و پاسخگویی تلفنی به علت تعداد زیاد تماس‌ها ممکن نیست.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۶ تیر (امروز)از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۳:۳۰
    فردا
    ۷ تیر (فردا)از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۳:۳۰
    پس فردا
    ۸ تیر (پس فردا)از ساعت ۱۵:۳۰ الی ۲۰:۱۰
    ۳ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۱۰
    ۴ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۵:۵۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۸:۴۵ الی ۱۳:۲۰
    کسانی که دکتر سیدحسین ابطحی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر سیدمحمدباقر ابطحی
    جناب آقای دکتر پیمان رومی زاده طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر پیمان رومی زاده
    اینستاگرام دکتر سیدحسین ابطحی

    دکتر سیدحسین ابطحی، فلوشیپ شبکیه و لیزر و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 153852 در تهران فعالیت می‌کند. مطب ایشان در میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.

    دکتر سیدحسین ابطحی، فلوشیپ شبکیه و لیزر و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 153852، یکی از پزشکان برجسته حوزه چشم‌پزشکی در تهران است. ایشان با دارا بودن فلوشیپ شبکیه و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران و سابقه کار در مراکز معتبر بین‌المللی همچون بیمارستان مورفیلدز انگلستان، به عنوان متخصصی شناخته می‌شوند که حوزه فعالیت وی شامل درمان بیماری‌های شبکیه، جراحی لیزری چشم، اصلاح بینایی با لیزیک، لازک، فمتولیزیک-اسمایل، درمان آب مروارید، آب سیاه، دیابت چشمی و انواع اختلالات پلک و مجرای اشکی است. مطب دکتر سیدحسین ابطحی در تهران، محله ونک، میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ قرار دارد و خدمات فوق تخصصی چشم‌پزشکی و جراحی‌های پیشرفته را به بیماران ارائه می‌کند.

    دکتر سیدحسین ابطحی علاوه بر فلوشیپ ویتره و رتین، دارای تخصص چشم و بورد تخصصی ایران و انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان است. ایشان عضو کالج سلطنتی جراحان ادینبرگ بوده و عنوان فلوشیپ بین‌المللی را از شورای بین‌المللی چشم‌پزشکی دریافت کرده‌اند. سابقه تدریس و فعالیت رسمی در دانشگاه‌های علوم پزشکی اصفهان و شهید بهشتی و انجام بیش از ۴۰۰۰ جراحی چشمی موفق و ۶۰ هزار ویزیت چشم در ایران و چند کشور دیگر، جایگاه علمی و عملی دکتر ابطحی را مستحکم کرده است.

    بیماران دکتر سیدحسین ابطحی معمولاً از تشخیص دقیق، تخصص فوق‌العاده در جراحی‌های چشم و برخورد حرفه‌ای ایشان رضایت بالایی دارند. با توجه به بیش از صد مقاله علمی ایندکس‌شده و تألیف چند کتاب تخصصی، ایشان نه تنها در عرصه درمان، بلکه در حوزه آموزش و پژوهش نیز فعال هستند. بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر ابطحی وی را برای درمان مشکلات چشمی توصیه کرده‌اند که نشان‌دهنده اعتماد بالای مراجعان است.

    برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر سیدحسین ابطحی می‌توانید از سامانه نوبت دات آی آر استفاده کنید. حضور مطب ایشان در منطقه ونک تهران، دسترسی مناسبی را برای بیماران این شهر فراهم کرده است. دکتر سیدحسین ابطحی با اتکا به مدارک معتبر و تجربه گسترده، به عنوان مرجع قابل اعتماد در زمینه جراحی و درمان بیماری‌های چشم در تهران شناخته می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر سیدحسین ابطحی چه تخصصی دارند؟

    دکتر سیدحسین ابطحی فلوشیپ شبکیه و لیزر، جراح و متخصص چشم و دارای بورد تخصصی ایران و انجمن بین‌المللی چشم‌پزشکی انگلستان هستند.

    آدرس مطب دکتر ابطحی کجاست؟

    مطب دکتر ابطحی در تهران، میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ قرار دارد.

    آیا امکان نوبت اینترنتی برای دکتر سیدحسین ابطحی وجود دارد؟

    بله، بیماران می‌توانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت ویزیت رزرو کنند.

    چه خدماتی در مطب دکتر ابطحی ارائه می‌شود؟

    در مطب دکتر ابطحی انواع جراحی و لیزرهای چشم، جراحی آب مروارید و آب سیاه، درمان دیابت چشمی، اصلاح دید و درمان بیماری‌های شبکیه و پلک انجام می‌شود.

    بیماران از دکتر سیدحسین ابطحی چه نظری دارند؟

    بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به علت تخصص بالا، تشخیص دقیق و برخورد حرفه‌ای توصیه می‌کنند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب ونک

    میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲

    مطب ونک

    میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲