دکتر سیدحسین ابطحی، فلوشیپ شبکیه و لیزر و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 153852 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی وجود دارد.
دکتر سیدحسین ابطحی، فلوشیپ شبکیه و لیزر و جراح و متخصص چشم با شماره نظام پزشکی 153852، یکی از پزشکان برجسته حوزه چشمپزشکی در تهران است. ایشان با دارا بودن فلوشیپ شبکیه و لیزر از دانشگاه شهید بهشتی تهران و سابقه کار در مراکز معتبر بینالمللی همچون بیمارستان مورفیلدز انگلستان، به عنوان متخصصی شناخته میشوند که حوزه فعالیت وی شامل درمان بیماریهای شبکیه، جراحی لیزری چشم، اصلاح بینایی با لیزیک، لازک، فمتولیزیک-اسمایل، درمان آب مروارید، آب سیاه، دیابت چشمی و انواع اختلالات پلک و مجرای اشکی است. مطب دکتر سیدحسین ابطحی در تهران، محله ونک، میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ قرار دارد و خدمات فوق تخصصی چشمپزشکی و جراحیهای پیشرفته را به بیماران ارائه میکند.
دکتر سیدحسین ابطحی علاوه بر فلوشیپ ویتره و رتین، دارای تخصص چشم و بورد تخصصی ایران و انجمن بینالمللی چشمپزشکی انگلستان است. ایشان عضو کالج سلطنتی جراحان ادینبرگ بوده و عنوان فلوشیپ بینالمللی را از شورای بینالمللی چشمپزشکی دریافت کردهاند. سابقه تدریس و فعالیت رسمی در دانشگاههای علوم پزشکی اصفهان و شهید بهشتی و انجام بیش از ۴۰۰۰ جراحی چشمی موفق و ۶۰ هزار ویزیت چشم در ایران و چند کشور دیگر، جایگاه علمی و عملی دکتر ابطحی را مستحکم کرده است.
بیماران دکتر سیدحسین ابطحی معمولاً از تشخیص دقیق، تخصص فوقالعاده در جراحیهای چشم و برخورد حرفهای ایشان رضایت بالایی دارند. با توجه به بیش از صد مقاله علمی ایندکسشده و تألیف چند کتاب تخصصی، ایشان نه تنها در عرصه درمان، بلکه در حوزه آموزش و پژوهش نیز فعال هستند. بیش از ۹۵٪ بیماران دکتر ابطحی وی را برای درمان مشکلات چشمی توصیه کردهاند که نشاندهنده اعتماد بالای مراجعان است.
برای دریافت نوبت اینترنتی از دکتر سیدحسین ابطحی میتوانید از سامانه نوبت دات آی آر استفاده کنید. حضور مطب ایشان در منطقه ونک تهران، دسترسی مناسبی را برای بیماران این شهر فراهم کرده است. دکتر سیدحسین ابطحی با اتکا به مدارک معتبر و تجربه گسترده، به عنوان مرجع قابل اعتماد در زمینه جراحی و درمان بیماریهای چشم در تهران شناخته میشود.
دکتر سیدحسین ابطحی فلوشیپ شبکیه و لیزر، جراح و متخصص چشم و دارای بورد تخصصی ایران و انجمن بینالمللی چشمپزشکی انگلستان هستند.
مطب دکتر ابطحی در تهران، میدان ونک، گاندی شمالی، کوچه صانعی، پلاک ۲۳، واحد ۲ قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت آنلاین نوبت ویزیت رزرو کنند.
در مطب دکتر ابطحی انواع جراحی و لیزرهای چشم، جراحی آب مروارید و آب سیاه، درمان دیابت چشمی، اصلاح دید و درمان بیماریهای شبکیه و پلک انجام میشود.
بیش از ۹۵٪ بیماران ایشان را به علت تخصص بالا، تشخیص دقیق و برخورد حرفهای توصیه میکنند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
استاد بنده هستند و بسیار خوش رفتار با بیماران و جراح زبردستی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عمل حذف عینک داشتم عالی بود ممنون
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عمل آب مروارید عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹جناب آقای دکتر ابطحی با دقت و اخلاق برای فرزندمان وقت گذاشتم و خیلی دقیق معاینه انجام دادند با تشخیص حرفهای از زحمات ایشان متشکریم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بند پدرم خدمت آقای دکتر ابطحی عمل پارگی شبکیه انجام دادن و کامل درمان شده و بسیار رضایت بخش بوده
۱۴۰۴/۰۹/۰۱برای پدرم مراجعه کردیم مشکل شبکیه چشم دارند. آقای دکتر حسین ابطحی مسلط و با انرژی و علاقه بو با اخلاق و دلسوز هستند.... تشخیص درست میدهند و برای بیمار درباره درمان توضیحات مفصل و کاملی ارائه میدهند. نظرات ثبت شده در مورد ایشان با تجربه ما در ویزیت اول کاملا مطابقت داشت. آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای ایشان داریم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵چند ساله خواهرم برای دیابت میره خدمتشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۳خیلی عالی بود ممنونم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ما از شیراز رفتیم پیش ایشان. همه ما را ناامید مرده بودند اما دکتر چشم مادرم را درمان کرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۸توضیحات و تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۴اقای دکتر خیلی با دقت معاینه چشم من را انجام دادند ؛ بسبار با دقت و حوصله برخورد با بیمار بسبار عالی و انسانی خداوند چنین پزشکان متعهد با سواد و دلسوز را سلامت و برای کشورمان حفظ کند .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی ، عمل PRK چشم (با نمره ۶ ) انجام دادم ،و از نتیجه رضایت ۱۰۰ درصد داشتم ، زندگیم به دو قسمت تقسیم شد قبل و بعد از عمل ، آقای دکتر فوق العاده هستند.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰پزشک بسیار حاذق و خوش اخلاق و منشی خوش برخورد .آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه پزشکان کشورمون
۱۴۰۴/۰۸/۰۷جناب آقای دکتر بسیار خوش برخورد و با صبر و حوصله برخورد کردند و توضیحات کامل در مورد مشکلات مربوط به بیماری چشم دادند و کاملا راضی بودم از اینکه ایشان را انتخاب کردم بسیار خوشحال هستم ضمنا منشی ها نیز خیلی برخورد خوبی با مراجعه کنندگان داشتند.
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بهترین هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عمل حذف عینک
۱۴۰۴/۰۴/۳۰باسلام من سال ۱۳۸۹ در اثر ضربه توپ شبکیه چشمم دچار مشکل شد و از سال ۱۴۰۲ تحت نظر دکترابطحی هستم ایشان بسیار باحوصله و با دقت و جدیت در کار خود هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار دکتر خوب ، با سواد وخوش برخوردی هستن، مادر وپدرم تحت نظر ایشان عمل وتزریق انجام دادن وبسیار راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷ایشون واقعا کارشون حرف نداره من قبل از اینکه به ایشون مراجعه کنم پیش چند تا دکتر چشم پزشک رفتم و نتیجه نگرفتم و حدودا ۴ ماه درگیر درد چشام بودم ! تا اینکه پیش ایشون رفتم و تنها در یک هفته کاملا خب شدم رفتار آقایی دکتر و همکاراشون واقعا عالی بود و آقایی دکتر کار درست هستن خدا بهشون سلامتی بده .
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مجاری اشکی عفونتی بود عمل کردند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵با سپاس از توجه به نظر بیماران.از عملکرد آقای دکتر ابطحی رضایت کامل دارم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۳آب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۱۰با سلام و خدا قوت بسیار دکتر صبور و با حوصله هستند. و راهنمایی بسیار خوب برای بیماران دارند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار دقیق و ریز بین بودند هم پرسنل هم جناب آقای دکتر بسیار محترم بودند سپاس از زحماتشان
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰تجربه اولین مراجعه به مطب آقای دکتر را داشتم معاینه عالی و پاسخگویی خیلی خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲با سلام و خسته نباشید به تمام کادر این مطب از آقای دکتر کمال تشکر و قدردانی را دارم از عمل خود بینهایت رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸از روند انتظار و ملاقات با دکتر نحوه ویزیت رضایت کامل دارم نحوه برخورد و توضیحات دکتر بسیار مناسب بود من الان بعد از یک ماه خیلی بهتر شدم مشکلم التهاب و خشکی چشم بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۶لیزر شبکیه چشم راضیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار عالی از نحوه ی برخورد و ویزیت راضی بودیم دکتر با مهارت و با دانش و خوش برخورد بودند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹معاینه و اخلاق دکتر عالی بود و خیلی صبور بودن به تمامی سوالات پاسخ دادن از ایشان تشکر میکنم خیلی عالی راهنمایی کردن همه چیز عالی و مورد رضایت بود ۱۰ از ۱۰
۱۴۰۵/۰۳/۲۶بسیار حتذق هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۳با شخصیت و با حوصله ای بی نظیر معاینه شدن همسرم واقعا حرف ندارن اقای دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عمل فمتو اسمایل داشتم و راضی هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام عمل آب سیاه داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عمل شبکیه بوده ممنون از آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶تشخیص عالی دکتر فولعاده با حوصله و پاسخگو
۱۴۰۴/۰۷/۲۸در زمان نوبت دهی خیلی آسان توانستم نوبت را اخذ کنم و اعلام رضایت کامل از نحوه اخذ نوبت و انجام ویزیت در مطب دکتر را دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲لیزر شبکیه چشم داشتم کاملا راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۴کاملا دکتر خوش برخورد و به درستی راهنمایی لازم توضیح دادند
۱۴۰۴/۰۵/۲۶استاد جراحی چشم هستند خوانواده ما همه بیماران ایشان اند
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل لازک عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عمل انجام دادم عالی بود تقدیر و تشکر میکنم از آقای دکتر حسین ابطحی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴معاینه با دقت و عالی انجام شد با سپاس
۱۴۰۴/۰۲/۱۷برخورد خوب و توضیحات جامع
۱۴۰۴/۰۲/۱۳از لحاظ اخلاق و برخورد بسیار عالی و دلسوزند، از لحاظ علمی از تجربه بالایی برخوردارند ، بسیار عالی و با اطلاعات و معلومات علمی به روز با سپاس و آرزوی موفقیت روز افزون ، صبوری و برخورد خوب منشی قابل تقدیر است.
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دلسوز بودن و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۰۴با سلام اولین جلسه بود که خدمت آقای دکتر رسیدیم فوق العاده انسان خوب و کاربلد بودند خیلی راضی بودیم.
۱۴۰۴/۰۱/۲۲معاینە و
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام عمل لازک عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام به آقای دکتر ، تشکر بابت زحمات ایشان ، بنده عمل لیزر شبکیه داشتم و کاملا راضی هستم.
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عینک دخترم را با لیزر برداشتند. ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عمل شبکیه برای سوراخ و پارگی انجام دادند برای مامانم، دو مرحله ای بود و راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱لیزر شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر ابطحی عزیز کاملا رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۶/۲۵من از دکتر دانشمندم دکتر سید حسین ممنونم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۱حذف عینک داشتم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی دکتر خوب و حاذقی هستم و با حوصله تمام مشکلات را توضیح میدهند و سوالات را پاسخ میدهند
۱۴۰۵/۰۳/۲۴ایشان بسیار متبحر و متخصص،متعهدوخوش اخلاق هستند براشون موفقیت روزافزون آرزو میکنم. خوشحالم ایران همچنین پزشکانی داره..
۱۴۰۵/۰۳/۳۱برخورد منشی مطب آقای دکتر عالی بود صحبتهای امیدوار کننده آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بیماری التهاب چشمی که در مرحله درمان هستم،فعلا یکبار تزریق انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر ابطحی بسیار پزشک با اخلاق و مهربان هستند که توانستند طی یک جلسه از خونریزی قرنیه چشم چپ مادرم جلوگیری کنند ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۱۶کار بلد و حرفه ای هستند ممنون از آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار صبور و همدل بودن و به صحبتها گوش کردن و از این تجربه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام دخترم عمل PRK انجام دادن خیلی عالی بود دکتر با اخلاق صبور و تشخیص عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۳جناب آقای دکتر ابطحی بسیار با اخلاق و با مهارت هستند ، و ما از ایشان نهایت رضایت را داریم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۱/۱۷پنجه طلا. ما از بروجن می رفتیم برای عمل چشممان پیش ایشان در بیمارستان طرفه تهران. بهترین دکتر بیمارستان بودند.
۱۴۰۳/۰۶/۰۹تشخیص دکتر خوب بود وزمان نوبت دهی عالی بود معطلی نداشتیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷احترامی که دکتر به آدم می زاره آدم واقعا دوست داره
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عمل جراحی شبکیه بسیار عالی داشتم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴با سلام و احترام بنده عمل آب مروارید داشتم که جناب آقای دکتر زحمت کشیدن آن را انجام دادن از عملم بسیار راضی هستم ایشان فردی دلسوز کار بلد با اخلاق و مهربان هستند ، ممنون از همکاری کامل خانم منشی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶با سلامت خدمت آقای دکتر بسیار دکتر با تجربه و بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۵ناخنک چشمم را عمل کردند و خیلی ظاهر چشمم بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵شوهرم تنها چشمش با قند کور بود. دکتر عمل کردند و به زندگی برگشتیم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶شوهرم یک چشم بیشتر نداشت که آب آورده بود و سپردیم به دستان نازنین دکتر. عالی بود.
۱۴۰۴/۰۲/۰۲عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۲۶با درود جناب آقای دکتر حسین ابطحی بسیار با حوصله به صحبتهای مراجعین گوش میکند ایشان فرد بسیار ماهری هستند ..
۱۴۰۵/۰۳/۱۴آقای دکتر بسیار فوق العاده بودن با اخلاق و با حوصله بودند به طوری که دخترم حس خوبی را از ایشان دریافت کرد دکتر بسیار خوبی بودند و بسیار راضی بودیم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳1 جوان و متخصص ۲ خوش اخلاق ۳ رای بیمار وقت کافی میگذارند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴برخورد بسیار عالی وراهنمایی های خوبی داشتند چون برای اولین بار بود ودوساعت معطل شدم پیشنهادی به ایشان دادم که انشااا موثر باشد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر با حوصله و با دقت بیمار را ویزیت کرده و اقدامات لازم را انجام داده و با اخلاق عالی بیمار را ویزیت می کند.
۱۴۰۴/۰۲/۰۴آقای دکتر ابطحی فردی با اخلاق و خوش برخورد هستند.من از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم بابت تمام زحماتی که برای من کشیدند مخصوصا صداقت در کلام و رفتار ایشان .
۱۴۰۳/۱۱/۰۵مرسی و ممنون از پرسنل عزیز همه چیز عالی و خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۴عمل فمتو اسمایل داشتم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر بسیار با اخلاق و متخصصی است
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عمل پارگی شبکیه کردند و چشم را نجات دادند
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۲۹سوراخ شبکیه را عمل کردند و گاز زدند خیلی خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۹/۲۸آقای دکتر بسیار با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بسیار عالی با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۲/۱۱با تشکر میزان رضایت خیلی عالی هم پذیرشی همچنین دکتر بسیار محترم هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴توضیح کامل در خصوص مواردی که دارم ، تشخیص درمان بسیار خوب و سپاس از آرامش مطب و دستیار محترم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار راضی هستیم از جراحی امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشند.
۱۴۰۴/۰۳/۲۲دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹برایم لنز آمریکایی در چشمم کار گذاشتند خوب است
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل آب مروارید داشتیم ، مادرم خیلی راضی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸از نظر اخلاق بسیار عالی نوبت دهی عالی از نظر معاینه و درمان بسیار بسیار عالی تشخیص بیماری که مسئله ی مهمی است عالی و ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار خوش اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بعد از عمل همیشه در دسترس بودن. عملشون هم حرف نداشت
۱۴۰۴/۰۲/۱۴بیماری ار پی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عمل آب مروارید داشتم عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سپاس فراوان از دکتر بابت اخلاق و پزشکی و تشخیص درمان و همچنین منشی گرامی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار بسیار عالی و با حوصله بعداز کلی مراجعه به چشم پزشک های متعدد ایشون به معنی واقعی بی نظیر، بی نظیر بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱با سلام و احترام از برخورد خوب و درمان جناب آقای دکتر بسیار راضی بوده و واقعا همه چیز عالی و خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵با عرض ادب ، با تشکر از آقای دکتر محترم ، از لحاظ نوبت دهی خیلی خوب و منظم بود.
۱۴۰۵/۰۲/۳۱بسیار بسیار عالی ۱۰۰ درصد راضی هستم جراحی شبکیه داشتم ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶سلام و عرض ادب خدمت جناب آقای دکتر ابطحی عمل فمتو اسمایل داشتم عالی بوده ممنون از کادر درمان ایشان
۱۴۰۴/۰۳/۱۴خیلی عالی و با دقت به حرفامون توجه کردن و سوالات را پاسخ دادند راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عمل آب مروارید عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل آب سیاه راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتر رفتارش خوب بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۴لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵درحال مراجعه هستم هنوز
۱۴۰۴/۰۴/۲۳مدیون دکترم عمل کرد چشم راستم عمری نمی دید وای دکتر مایه شفا شد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۴لیزیک کردند با بهترین دستگاه آلمانی. خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۳سوراخ شبکیه را عمل کردند و گاز زدند خیلی خیلی بهتر است
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱برای مراجعه دوم خیلی راضی بودم و تشکر میکنم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۴لیزیک چشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار راضی بودم از عملکرد برخورد ایشان با تشکر
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خدا حفظش کنه مادرم قند کورش کرده بود الان لا اقل کار هاش را خودش می کنه.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹پزشک با حوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر مهربان و دلسوزی بود.
۱۴۰۴/۱۰/۰۵مادرم نمی دید و گفتند دیگه کاریش نمی شه کرد اما دکتر مادرم را نجات داد.
۱۴۰۴/۰۲/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹آقای دکتر بسیار با صبر و حوصله معاینات را انجام دادند و بسیار کامل تمامی مراحل درمان را توضیح دادن و بسیار با اخلاق بودند .
۱۴۰۵/۰۳/۲۱جناب دکتر فوق العاده استاد می باشند و از نظر اخلاق و توضیحات که بیمار نیاز به آن دارد بی نهایت عالی می باشند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲با علم و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۱۰با سلام و احترام پزشکی خیلی صبور و با دانش بالا خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰نوبت دهی خوب، مطب منظم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳از شون میخوام به خاطر این همه دلسوزی تشکر کنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عمل لازک
۱۴۰۴/۰۶/۲۳ما در اربیل عراق پیشش عملیات چشم داشتیم هنوز هم می آییم ایران مداوا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بسیار پزشک محبوب و عالی و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خوب بود راضی بودییم
۱۴۰۵/۰۳/۲۶آب مروارید عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰پارگی شبکیه_ دکتر خوش برخورد و با سواد
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فوقالعاده هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل پارگی شبکیه.چون پزشک دیگه ای عمل لیزر کرده بودن آقای دکتر ابطحی با نهایت صبوری و دقت وقت گذاشتن برای معاینه ونامه ای به پزشک خودم نوشتن برای پیگیری درمان و کلی تقدیر و تشکر کردن از پزشک خودم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عمل لیزر شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷ممنون از دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸با سلام و احترام آقای دکتر بسیار صبورانه به بیماران رسیدگی می کنند و نحوه ی برخورد منشی بسیار مطلوب است انشاالله موفق باشید
۱۴۰۴/۰۳/۱۵راضی هستیم خیلی کارشون عالی بود هرجا رفتیم نا امیدمون کردند ولی ایشون کلی امیدوارم کردند بسیار از عملشون راضی بودیم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۹خیلی ممنونم ازاقای دکتر.بسیارباحوصله وبادقت هستن
۱۴۰۴/۱۰/۲۴نظراتی که برادران برای آقای دکتر زدن معلومه که دکتر خوبی هستن انشاالله همین روزا راهی تهران میشیم واز خداوند منان خواستارم که در این امر کمک کند بنده پسر ۱۵ ساله دارم شبکیه چشمش خرابه بنده خوزستانی هستم وسلام
۱۴۰۵/۰۳/۰۲از دکتر رضایت داشتم ایشان خوش برخورد و مسلط بودند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲کار بلد و حرفه ای ممنون از آقای دکتر ابطحی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳با تشکر از دکتر عزیز ، ما از همه لحاظ از دکتر راضی بودیم هم بخاطر عمل خوبی که برای مادرم انجام دادند هم بخاطر اخلاق بسیار خوبی که دارند. با تشکر
۱۴۰۳/۱۰/۲۹راضی هستم از کلیه خدمات مطب رفتار دکتر عالی بود منشی با صبر و حوصله بودن نوبت دهی برای عمل عالی بود پاسخ دهی و خدمات بعد از عمل عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵خیلی با تخصص و دقت بالایی معاینه کردند.ممنون. خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۳/۱۱/۰۷سلام وقت بخیر آقای دکتر ابطحی فردی بسیار دقیق با علمی بالا هستند.ایشان بسیار به کارشان مسلط هستند و تجربه ی بالایی دارند. آقای دکتر همواره برخورد منصفانه ای در نهایت احترام و ادب دارند . ایشان برای بیماران خود توضیح دقیق می دهند.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴درود و سپاس از جناب دکتر ابطحی که با سعه صدر،صبر و حوصله ویزیت و بررسی کردند ،دخترم معاینه شدو همه امکانات هم در مطب فراهم بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عمل آب مروارید چشم راست تمامی مراحل درمان از تشخیص تا پشتیبانی بعد از عمل به بهترین حد ممکن انجام شد..
۱۴۰۵/۰۳/۱۸رفتار خوب و حرفه ای پزشک مدت انتظار با توجه به تعداد زیاد مریض زیاد نبود
۱۴۰۴/۰۳/۱۵لیزیک انجام دادم خوب بود و راضیم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۶هم کارش و هم اخلاقش عالیه انشالله که خدا هواشو داشته باشه و اجرش رو در دنیا و آخرت بده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷من برای مشاوره و همچنین عمل حذف عینک مراجعه کردم دکتر بسیار با حوصله و باسوادی هستند و راهنماییهای ایشان بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عمل فمتو اسمایل داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵با تشکر از سرویس دهی مناسب و محیط آرام مطب و توضیحات دقیق پزشک
۱۴۰۴/۰۲/۰۱برای دخترم سوال کردم خیلی کمک بزرگی بهم کرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عمل حذف عینک بوده و بسیار از جناب آقای دکتر سید حسین ابطحی راضی هستم.سپاس فراوان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار دقیق و با حوصله چکاپ کامل چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸آقای دکتر بسیار با بیمار تعامل خوبی دارند تمام سوالهای بیماران را بخوبی توضیح می دهند در مورد روند بیماری و گزینه های درمانی و معایب و مزایای هر کدوم از درمانها توضیح کافی میدن و بیمار رو بدرستی راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۰۷/۲۳چکاپ شبکهای انجام شد از حوصله و دقت آقای دکتر رازی بودم و از ایشان متشکرم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶من شوهرم برای عمل آب مروارید رفتیم کارشون عالی بود همه لحاظ
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بی شک بهترین چشم پزشک ایران هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۸Update
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تشخیص و توضیح دادن عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳یکی از نخبه های کشور و بسیار بسیار متبحر در حرفه و کار موفق باشن همیشه
۱۴۰۳/۰۶/۱۶با عرض سلام و ادب دکتر ابطحی دکتر با تجربه و با اخلاق هستند عمل پارگی شبکه داشتم و از ایشان راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۹از آمل ماهانه می آییم برای درمان. نتیجه گرفتیم.
۱۴۰۴/۰۲/۱۲پشه پرانی عادی بود که آقای دکتر تشخیص درست داده و راهنمایی کردند . برخورد خوب و انسانی و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر خوش برخورد و خوش اخلاق رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خیلی عالی بود آقای دکتر خیلی محترم وخداشناش بودن همه چی حتی پرسنل هم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱فمتو اسمایل داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی و پنجه طلا. استاد جراحی لیزر چشم. و از همه مهمتر آدم مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۰۸/۱۳با سلام خدمت آقای دکتر ابطحی عمل آب مروارید داشتم کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹ویزیت خیلی خوبی داشتم، اطلاعات خوبی ارائه شد
۱۴۰۴/۰۱/۰۱دکتر بسیار حاذق با معلومات وباتجربه بودن از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۰برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۳آب مروارید خاله را عالی عمل کرد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹یک جراحی آب مروارید چالشی و سخت که جناب دکتر ابطحی با مهارت تمام به بهترین نحو انجام دادند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲از قدیم که در لبافی نژاد عمل می کردند بیمارشان بودیم.
۱۴۰۴/۰۹/۲۲من تزریق داشم که پس ازچند نوبت فرمودند خوب شدی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸خیلی دکتر خوب و با اخلاق و بسیار متشخص
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار عالی دکتر خیلی توانمند و خوش برخورد بسیار مهربان با توضیحات کامل بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۳لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خدا حفظش کنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۴برخورد خوب و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۸التهاب چشم داشتم، الان خداروشکر خوبم،دکتر ابطحی بسیار خوش اخلاق و باسواد هستند،منشی شون هم خیلی بااخلاق و متشخصه
۱۴۰۴/۰۵/۱۱عمل آب سیاه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲آقای دکتر سید حسین ابطحی چه نظر از علم و دانش و چه از نظر اخلاق کاری بهترین هستند واقعا آدم درست و سالمی هستند خدا براش خوب بخواد عالی از هر لحاظ ..
۱۴۰۵/۰۳/۲۴همه چیز عالی توضیح با صبر و حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۲پزشک حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۴/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۸فمتو اسمایل داشتم خوب بود راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴زخم راجعه قرنیه داشتم با یه مته الماس خاص جراحی کردند دیگه عود نکرده
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲خیلی خوش اخلاق و حرفهای و صبور بودم و کاملا به حرفهایی که زدیم توجه کردم و برای هر کدام نظر حرفهایشون رو دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷توضیحات پزشک کامل و عالی جراحی نیز حذف عینک کاملا بدون درد و از نتیجه عمل نیز راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی عالی توضیحات کامل بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶لیزر شبکیه داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲با سلام خیلی راضی بودم دکتر خیلی محترمانه و با حوصله ویزیت کردند انشالله همیشه سلامت باشند.
۱۴۰۴/۰۴/۲۹با درود فراوان آقای دکتر ابطحی بسیار کار درست و دانش بالایی دارند. عالی هستند ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عمل فمتو اسمایل
۱۴۰۴/۰۴/۲۸از قدیم که در لبافی نژاد عمل می کردند بیمارشان بودیم کارشان عالی هست
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بهترین در ایران
۱۴۰۴/۰۵/۲۰بسیار عالی و با دقت ممنونم از شما
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی دقیق سریع و خوش برخورد بودن و تشخیص عالی بود و دارو فورا اثر کرد
۱۴۰۴/۰۳/۲۶حقیقت را گفتن خوش برخورد صادق
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۲درود ، بسیار خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عمل شبکیه بوده و رضایت کامل دارم.ممنون از آقای دکتر سید حسین ابطحی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲از نظر بنده بسیار خوش برخورد عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۷آقای دکتر بسیار محترم و خوش برخورد هستند و همچنین دکتر بسیار ماهری هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۱عمل آب سیاه داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۲با سلام اخلاق نیک و صبوری و تبحر استاد سید حسین ابطحی قابل ستایش است چندین پزشک فوق شبکیه تهران از بازگشت بینایی یک چشم من کاملا ناامید بودند ولی خدا رو شکر در سایه الطاف استاد تحت درمان هستم و ایشان قول روند بهبودی رو به من دادند و من خیلی راضی ام از شیوه درمان و عملکرد ایشان خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۷/۱۵آقای دکتر بسیار برخورد عالی با بیمار دارند و تمام سوالات و ابهامات بیمار را برطرف می کنند و از شماره ده به آقای دکتر من ده می دهم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰ویزیت دکتر بسیار خوب و مثمر ثمر بود ، فقط بخاطر شلوغی بخاطر کم تحملی کودک کمی اذیت شدیم ولی از لحاظ ویزیت عالی بودند
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عالی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر بسیار حاذق وعالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۵خوب، مطلوب بود.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ایشون بسیار با سواد و قابل اعتماد هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱فمتو اسمایل بوده عالی راضیم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰ناخنک چشمم را عمل کردند و خیلی ظاهر چشمم بهتره بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مرسی و ممنون از پرسنل مطب همه چیز عالی و خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳جراحی لازک
۱۴۰۳/۰۶/۱۷لیزر شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عالی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۰محیط کاملا آرام ،برخورد همکاران عالی و آقای دکتر 100
۱۴۰۵/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلام ممنون فعلا یکبار ویزیت شدم خوب بودند
۱۴۰۴/۰۶/۱۲ماه پیش یک ویزیت عالی داشتم دوباره این ماه قطره ها را ریخته ام و باید مجدد مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۱/۰۵عمل آب مروارید داشتم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳باسلام و عرض ادب جناب آقای دکتر ابطحی بسیار دانش بالایی دارند و از فوق تخصص های دیگر جزییات را بهتر تشریح می کنند با تشکر
۱۴۰۴/۰۱/۲۸بسیار عالی و با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۱۱/۱۸خیلی با دیسیپلین دلسوز و منصف
۱۴۰۴/۰۹/۰۸با سلام و احترام خدمت همکار و استاد ارجمند آقای دکتر سید حسین ابطحی بر خود لازم می دانم از محبت و لطف شما قدردانی بی مثالی داشته و یقین دارم دستان پر مهر و شفابخش شما استاد عزیز شفابخش بیماران بسیار زیادی بوده و خواهد بود.آرزوی توفیق و سرافرازی روز افزون برای شما و تمام کادر درمان محترمتان داشته و بدون شک دعای خیر و پر برکت هم وطنان عزیزمان بدرقه ی راه شما خواهد بود.
۱۴۰۳/۱۱/۰۹رضایت کامل را در همه ی موارد داشتم.باتشکر
۱۴۰۳/۱۱/۰۷نوبت دهی سریع و به موقع و کامل رضایت داشتم و تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کل خانواده مشتری شدیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱حذف عینک داشتم ممنون از آقای دکتر ابطحی و کادر درمان محترمشان
۱۴۰۴/۰۴/۲۲مشکل شبکیه چشم چپ
۱۴۰۳/۱۲/۲۸تفکر خیلی حرفه ای و متخصصانه داشتند به علاوه صبر و دقت در توضیح مسائل
۱۴۰۴/۰۴/۲۹با سلام نحوه ی برخورد منشی بسیار عالی و پزشک بسیار با دقت و حوصله و حاذق بودند تشخیص آخر را گذاشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مسلطه رو کارش
۱۴۰۴/۰۵/۲۰با اخلاق و نکته بین
۱۴۰۴/۰۷/۲۶بله قبلا ویزیت شدم ، 2 سال میروم پیش ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق و با دقت هستند فقط زمان انتظار از زمان وقتی که گرفته بودم کمی طولانی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عمل لیزر شبکیه چشم انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹با سلام و عرض ادب از اینکه بیمار دکتر متخصص و فوق تخصص شبکیه دکتر ابطحی هستم بسیار راضی و خرسند هستم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۵/۲۹ایشون دکتر خوش اخلاق و صاحب علمی بودن فقط حدود ۴۰ دقیقه اون روز تاخیر داشتن
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عمل ناخنک خیلی خوبی داشتیم.
۱۴۰۴/۰۵/۰۶برای اولین بار بود که توسط این دکتر ویزیت و معاینه شدم . خیلی خیلی راضی بودم ، و به خانواده ی خودم هم پیشنهاد دادم که در صورت لزوم به این دکتر حتما مراجعه کنند .
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار عالی وقت کافی گذاشتند و توصیه ها در حال درمان و معاینه ارائه دادند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲استاد جراحی چشم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰با تشکر از لطف و توجه جناب دکتر و برخورد خوب و توجه به زمان ویزیت
۱۴۰۴/۰۲/۱۱توضیحات کامل و با جزییات و به صورت ساده و قابل درک بیان شد.
۱۴۰۳/۱۲/۱۶لیزر شبکیه
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مطب شلوغ بود ولی تقریبا ۱ ساعت با نوبت من تفاوت ساعت داشت
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۲/۲۳آب مروارید را با لنز آمریکایی عمل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی از هر نظر
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برخورد خوبی داشتند ، توضیحات کافی در مورد بیماری دادند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکتر بسیار متبحر و با معلومات و اخلاق بسیار خوش برخورد میباشند به دلیل سکته چشمی از شهرستان کرمانشاه مراجعه نمودم و ایشان بسیار مسئولانه در قبال بیماری اینجانب تلاش نمودند و راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴عالی بهترین دکتر چشم پزشک هستند ایشان.پیروز و موفق باشید
۱۴۰۳/۱۱/۱۵سلام من در حال درمانم ولی با حوصله معاینه را انجام داد تا ببینیم به چه نتیجه ای میرسیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۳عمل آبسیو با دستگاه داشتیم فشار کنترل شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوب و خوش برخوردی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی. متین و حرفه ای و با سواد
۱۴۰۴/۰۶/۱۰آقای دکتر ابطحی از نظر من صادق ترین و با تجربه ترین و با وجدان ترین پزشکی که در زمینه تخصص چشم دیدم، هستند. من کاملا به آقای دکتر ایمان کامل دارم. از ایشان برای روند درمانم خیلی خیلی زیاد ممنونم.
۱۴۰۳/۱۰/۲۸فقط معاینه شدم وایشون تشخیص درست دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۶عمل لیزری شبکیه بوده بسیار ممنونم از آقای دکتر ابطحی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عمل آب سیاه داشتم راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی و با تجربه و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی مهربون و آرام
۱۴۰۴/۰۱/۱۰دکتر بسیار حاذق میباشد
۱۴۰۴/۰۵/۱۴هم رزرو نوبت راحت و بدون مشکل بود هم فرایند ویزیت خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱با درود و احترام ، عمل آب مروارید داشتم عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۲۱ویزیت و تشخیص دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۲فرآیند ثبت نوبت بسیار راحت و کاربر پسند بود نکته ی مهم مقایسه پزشکان و نمایش دیدگاه های کاربران که خیلی کاربردی بود.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ویزیت چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۲حذف عینک ممنون از -قای دکتر ابطحی عزیز خداوند عمرشان دهد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰ایشان بسیار دکتر حاذق وباهوشی می باشد وبسیار خوب و دقیق علت خونریزی شبکیه چشم بنده رو تشخیص دادن قبل از این مدام از دکترهای دیگر سوال کردم و اصلا تشخیص نمیدادند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر خوب با اخلاق وکار بلد بوده
۱۴۰۵/۰۳/۲۷مجموعه حرفه ای دارند در کل رضایت داریم .
۱۴۰۵/۰۳/۲۶عمل آب مروارید عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۰کارش رو بلده
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر هم اخلاقشون عالیه هم تخصص شون عالیه جای دیگه درمورد بیماری آرپی مارو ترسونده بودن ایشون با آرامش خاطر توضیحات خوبشون آرامش بهمون برگردوندن
۱۴۰۴/۱۱/۲۸مجاری اشکی عفونتی بود عمل کردند
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار پزشک صبور و محترم و با تخصصی بودند برای بررسی و توضیحات زمان می گذاشتند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲خوشرویی پرسنل و برخورد جناب آقای دکتر عالی بود و از همه مهمتر سر وقت رفتن پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام آقای دکتر ابطحی خیلی دکتر خوش بر خورد با حوصله مهربون خیلی خوب به مریض توضیح میدن من ازشون راضی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار دکتر حاذق از نظر علم چشم پزشکی و بسیار فرد محترم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عمل حذف عینک داشتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار دلسوز هستند و با علم.با آرزوی سلامتی و تندرستی برای ایشان
۱۴۰۳/۱۱/۰۸می خواستم از واحد بینایی سنجی مطب تشکر کنم
۱۴۰۴/۰۱/۱۹با درود و مهر از همه نظر همه چیز عالی بود همچنین پزشک بسیار با اخلاق بودند امیدوارم پایدار و موفق باشید.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴بسیار برخورد خوب و کاربلد و حرفه ای ، بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷ممنون از آقای دکتر خیلی عالی بود فکر نمی کردیم بینایی برگردد ولی صد در صد برگشت.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹اینجانب رضایت کامل خود را از روند ویزیت و درمان دکتر سید حسین ابطحی اعلام می دارم.
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سلام از آقای دکتر بی نهایت تشکر می کنم بخاطر عمل آب مروارید و شبکیه که به خوبی انجام شد .عمر طولانی و با صحت و سلامتی برای آقای دکتر از خداوند متعال خواهانم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۱مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۶/۱۶عمل لیزیک همه چیز عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۲حذف عینک بوده راضی ام
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عالی و کار بلد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوب عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵لیزیک چشم خانمم ۵ سال قبل و برادرم امسال. یه شماره پشتیبانی تو واتس آپ دادند بعد از عمل خیلی کار راه بنداز بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۴دکتر بسیار خوش برخورد و دوست داشتنی و حاذق و کار را جلو می برد در کل عالی و مثبت
۱۴۰۴/۰۳/۱۹پزشکی میادی آداب و مسلط در کار تخصصی شان با کادری خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۳۰مطب خیلی شلوغه اما سعیشون اینه کار رو راه بندازن
۱۴۰۴/۰۵/۲۷کار بلد و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۹ایشون خیلی باوجدان هستند و حتی بیمارو همراهی میکنند که عدسی عینکی که دستیاران قراره سفارش بدند کاملا مناسب شرایط چشمی بیمار باشه. من راضی بودم ممنون ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۹فوق العاده دکتر حاذق و خوش برخورد محترمی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار از عمل چشمم راضی بودم ، دکتر بسیار خوش اخلاق و دقیقی هستند مچکرمم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷از نظر وقتی که برای بیمار گذاشتن مناسب بود دکتر برخورد مناسب با بیمار داشتند و از نظر مشاور پزشکی و راهنمایی هم عالی بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بهترین دکتر هستن خدا بهشون طول عمر بده ان شاالله خیییییلی تشخیص خوبی دارن خیلی هم بادب و با اخلاق هستن برای چشم مادرم دکتر دیگه ای دستور تخلیه داده بود ولی ایشون گفتن ک نیاز نیست و راه درمان را ب بیمارستان فوق تخصصی ارجا دادن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی هستن،خیلی با صبر و حوصله معاینه میکنن و بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی دکتر خوبی هستن رفتار حرفه ای تشخیص های درست و خیلی به بیمارشون اهمیت میدن وقت میزارن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار پرحوصله و دقیق معاینه میفرمایند و برای بیمار ارزش قائل هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فمتو اسمایل داشتم راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۸دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹با تشکر فراوان از کادر درمان و دکتر ابطحی ، رضایت کامل دارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار در کار خود مهارت داشتند با حوصله به سوالات مریض پاسخ میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مادرم دیابت داره و کلی توی بیمارستانی دیگه اذیت شدیم و چشمش حتی خیلی بدترم شد با تشخیص درست آقای دکتر الان بعد از عمل حالش خیلی بهتره و واقعا از اقای دکتر ممنوم من دکترو از سایت پیدا کردم یکم نگران بودم ولی خداروشکر نتیجه عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عموی پدرم را ده سال قبل در بیمارستان فیض عمل لیزر آب سیاه و آب مروارید کردند. خودم عمل لیزیک پیششان داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۲۵ایشون عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عمل لیزر شبکیه چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸لازک ترانس کردم خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عمل لازک راضیم عالی بوده
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مطب شان هر روز از صبح تا شب پاسخگوی مراجعه کننده است و آدم دلش بعد از عمل قرص است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر بسیار مهربان بودند و وقت گذاشتن اما منشی خیلی بیادب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۳اب مروارید داشتم عمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵