دکتر رضا همتی جراح و متخصص چشم، فلوشیپ قرنیه با شماره نظام پزشکی 21439 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در پاسداران شمالی، چهارراه فرمانیه، ساختمان پزشکان نور، واحد ۴ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر رضا همتی جراح و متخصص چشم با فلوشیپ قرنیه، یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه چشمپزشکی در تهران است. ایشان با شماره نظام پزشکی 21439 به عنوان فلوشیپ قرنیه و خارجچشمی فعالیت میکند و مطب دکتر رضا همتی در منطقه فرمانیه تهران واقع شده است. آدرس مطب ایشان در پاسداران شمالی، چهارراه فرمانیه (ضلع شمالی)، ساختمان پزشکان نور، همکف، واحد ۴ قرار دارد که دسترسی مناسبی برای بیماران ساکن شمال تهران و محله فرمانیه فراهم میکند.
دکتر رضا همتی دارای مدرک تخصص چشم از دانشگاه شهید بهشتی تهران و فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی از همین دانشگاه است. سابقه ۱۲ سال تدریس به عنوان عضو هیئت علمی رسمی گروه آموزشی چشمپزشکی و همچنین ۸ سال مدیریت گروه در دانشگاه علوم پزشکی از جمله افتخارات علمی ایشان است. عضویت فعال در انجمن پزشکان ایران (IRSO)، انجمن جراحان کاتاراکت و بیماریهای رفرکتیو اروپا (ESCRS) و آکادمی چشمپزشکان آمریکا (AAO)، اعتبار و جایگاه علمی دکتر رضا همتی را در سطح ملی و بینالمللی تثبیت میکند. سخنرانیهای متعدد در مجامع علمی چشمپزشکی نیز نشاندهنده مشارکت فعال ایشان در پیشرفت علمی این رشته است.
تخصص اصلی دکتر رضا همتی جراحی و درمان بیماریهای چشم، به ویژه قرنیه، لیزیک، لازک و سایر جراحیهای اصلاح عیوب انکساری مانند فمتولیزیک و فمتواسمایل است. بسیاری از بیماران از تشخیص دقیق، برخورد محترمانه و بهروز بودن روشهای درمانی دکتر همتی رضایت دارند. بیماران به ویژه به تسلط ایشان در جراحیهای قرنیه و روشهای نوین لیزر چشم اشاره میکنند. خدمات متنوعی از جمله زیبایی پلک بدون جراحی، تجویز عینک و لنز نیز در مطب ارائه میشود.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت و مشاوره با دکتر رضا همتی فراهم است. دکتر رضا همتی به عنوان جراح و فوقتخصص قرنیه در تهران، مرجع اصلی مراجعه بیماران مبتلا به مشکلات چشمی در منطقه فرمانیه و شمال تهران محسوب میشود.
دکتر رضا همتی دارای تخصص چشم و فلوشیپ قرنیه و سگمان قدامی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.
ایشان در درمان انواع بیماریهای چشم به ویژه مشکلات قرنیه، عیوب انکساری، آبمروارید، آستیگماتیسم، و قوز قرنیه تخصص دارد.
بله، بیماران میتوانند به راحتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی برای ویزیت یا مشاوره دریافت کنند.
مطب ایشان در تهران، پاسداران شمالی، چهارراه فرمانیه (ضلع شمالی)، ساختمان پزشکان نور، همکف، واحد ۴ قرار دارد.
خدماتی مانند جراحی لیزیک و لازک، درمان قوز قرنیه، پیوند قرنیه، زیبایی پلک بدون جراحی، و تجویز لنز و عینک ارائه میگردد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
پاسداران شمالی، چهار راه فرمانیه (ضلع شمالی) - ساختمان پزشکان نور - همکف - واحد ۴
ایشون با درایت و با کمالات هستن و خیلی در کارشون ماهر و عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر خیلی خوب و خوش برخوردی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۶یکی از بهترین ها
۱۴۰۰/۱۱/۲۵جناب آقای دکتر همتی جزو بهترین دکترهای جهان به شمار میره
۱۴۰۱/۰۲/۰۹لیزیک انجام دادم پیش اقای دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۲بسیار خوش اخلاق و تشخیصشون عالیه خانم منشی هم بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستند ممنون از همگی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عمل لیزیک ، بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۲۹دکتر خوبی بودن وراضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴خشکی چشم فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۹بابت قوز قرنیه مراجعه کردم دکتر تشخیص لنز دادن خیلی خوب بود تا الان
۱۴۰۴/۰۶/۰۳تشخیصشون فوق العاده عالی بود ، مشکل خشکی چشمم هم برطرف شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۹بسیار پزشک خوب ودلسوزی است تشخیصش عالی است وملاحظه حال وبزائت مالی مریض را میکند
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عمل لازک چشم
۱۴۰۲/۰۴/۰۵مادرم مشکل داشت و عالی عملش رو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۲/۰۷عالییییی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵۴ سال پیش دوچشمم رو آب مروادید عمل کردم، دیدم تار شده بود که ایشون تشخیص دادند که لنزها کدر شده، لنزها توسط ایشان با دستگاه تمیز کردن، خیلی عالی درضمن نوبت دهی در مطب انلاین گرفتم بموقع وبدون تاخیر همچنین در کلینیک، برخورد عالی خیللللی راضی، با تشکر فراوان
۱۴۰۴/۰۵/۰۲عالی کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار دکتر خوبی هستن طبابتش عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فلللیسللللللللللللللللللللللللللللللللللللللل
۱۴۰۱/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ایشان فوق العاده دکتر باتجربه و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱برای چک آپمیرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۹آسیب قرنیه و دکتر عالی بودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر خیلیبا دقت و سرفرصت معاینه میکنند و تشخیصشون فوق العاده است.
۱۳۹۹/۰۵/۲۸خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۸پسرم خراش قرنیه پیدا کرده بود که خدا رو شکر با معاینه دقیق و تجویز درست آقای دکتر خوب شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۶بسیار دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۲با سلام و درود. از بیماران بسیار قدیمی آقای دکتر همتی هستم. حدود ۲۷ سال پیش نزد آقای دکتر عمل لیزیک انجام دادم و همه چی عالی بود.
۱۴۰۵/۰۳/۱۹بسیار برخورد عالیی داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۰۴عمل prk
۱۴۰۱/۰۳/۰۶خراش قرنیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۶تنبلی چشم کودکم در حال معالجه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴مشکل خاصی نبود برای چکاپ خدمتشون رسیدم خوشرو وخوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۱۶نوبت دهی خوب نیست ولی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۲۶ایشون بسیار دکتر با دقت و با حوصله ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار عا
۱۴۰۱/۰۸/۰۹چک و مشکلی نبود
۱۳۹۹/۱۲/۱۰ازمشاوره
۱۴۰۳/۰۵/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۶کارش عالیه رفتارش هم عالی ازش راضیم خدا ازشون راضی باشه
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵معاینه در سال ۸۰
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار بسیار بااخلاق و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۱/۰۹پزشک بسیار حاذق و با تجربه ای هستند. چندین ساله که خودم و اعضای خانوادم بیمار ایشون هستیم چشمهام رو پیششون لیزر کردم، ضمنن مشکل تاری دید داشتم که توسط اقای دکتر برطرف شده.
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عمل لازک انجام دادم ، بهترین دکتر روی کره زمین هستن ایشون ، چیز دیگه ای نمیشه گفت .
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بسیار دکتر صبور و با تجربه ای هستند
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بسیار عالی هستند ، پسرم درد چشم داشت قبلا دکتر برده بودم درمان نشده بود، دکتر همتی به راحتی درمان کردند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۶/۱۰عمل لازک وبسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۶باتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳پزشک حاذقط هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴من عمل لیزیک انجام دادم ایشون پزشک ماهر و باتجربه و مهربونی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بله عمل شبکیه پدرم
۱۴۰۰/۰۹/۱۱فوق العاده و خیلی با وجدان
۱۴۰۰/۰۶/۱۴افتادگی پلک داشتم ایشون عمل کردند کارشون عالی عالی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عفونت چشم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب و موفق
۱۴۰۱/۰۳/۱۳خیلی ممنون
۱۴۰۱/۰۹/۰۶زونای چشمی داشتم فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خشکی چشم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱قرمزی و خارش،چشم فعلا در حال گرفتن دارو هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲شالاذیون داشتم ودرمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱خشکی چشم
۱۴۰۰/۰۷/۱۹بسیار خوش اخلاق وکار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عالیه دکت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱پیر چشمی
۱۴۰۲/۰۱/۰۹بهترین چشم پزشک ایران
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بهترین و دقیق ترین دکتر چشم پزشک
۱۴۰۲/۰۲/۲۹آقای دکتر همتی انسان شریف و پزشک دلسوز و متخصص در کارشون هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خیلی پزشک قابلی است
۱۴۰۰/۰۷/۱۶آب مروارید
۱۴۰۲/۱۲/۱۳تازه رفتم فعلا نمیتوانم نظری بدهم
۱۴۰۲/۰۱/۲۳نتیجه بعدا مشخص میشود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵مشکلی نداشتم برای معاینه رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸عالی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خشکی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر بسیار باحوصله معاینه کرد مشکل بنده رو حل کرد
۱۴۰۳/۰۵/۲۴عمل پیوند قرنیه و راضی از دید چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بهترین جراح چشم ، مادرم را عمل آب مروارید کردن ، دعای خیر مادرم پشت سر ایشون هست ، مرسی
۱۳۹۹/۰۵/۲۷خارش چشم
۱۴۰۳/۰۵/۲۳فمتو لیزیک بسیار راضیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱آقای دکتر واقعا دکتری با تجربه و کار بلد هستند لنز داخل چشمی برایم انجام دادند
۱۴۰۴/۰۲/۱۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عمل لازک
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار با حوصله معاینه میکنند ، با تجربه هستن ، تشخیصشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۲۷خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۷خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۶/۱۲خیلی دکتر خوب و باحوصله ای مت پیشش لیزیک انجاپ دادم هیچ مشکلی ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عمل فمتو لیزیک بعد از 10سال از عینک خلاص شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۰۶بهترین
۱۴۰۰/۰۸/۰۵فعلا در حال درمان پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر خوب و با سواد و با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی خوش اخلاق ودقیق بودن ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۱۱ایشان بسیار با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۲/۰۳/۱۲ضعیفی چشم
۱۴۰۱/۰۷/۱۲برای عینک پسرم مراجعه داشتم و خوب بود زمان بندی نوبت ایراد داشت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کارش عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۰جهت ویزیت مجدد
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عمل پی ارکی کردم بسیار. متبحر هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۰۲/۲۴مراجعه نداشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴عالی بو
۱۴۰۴/۰۲/۰۲آلرژی بسیارعالی هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خوش برخورد و عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹فعلا که یک جلسه مادرم روبردم منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱عمل لیزیک
۱۴۰۳/۰۵/۲۴الهی شکر خیلی مهربان با کودک بودن وبادقت معاینه کردند کل کادر خوش یرخورد بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹چشم مادرم عفونت کرده بود البته هنوز درمان نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۵قبلا لنز استفاده میکردم که از دکتر همتی تهیه میکردم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۰/۲۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار با تجربه و عالی هستن تقریبا چهار ساله دخترم تحت نظر ایشان هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بی نظیر، طبیبی حاذق و با اخلاق
۱۴۰۲/۰۲/۲۲دکتر خوبی بود و نوبت دهیشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۸خوب و عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عالی دکتر بینظیر
۱۴۰۲/۰۳/۲۹بسیار پروفشنال و با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۲تشخیصشون فوق العادس
۱۳۹۹/۰۶/۲۸بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۳دکتر بسیار خوبی هستن تشخیصشون عالیه
۱۴۰۲/۰۹/۲۰جراحی فمتو لیزیک کردم عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰دکتر عالی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۸باسلام دکتر خوب و باتجربه ای هستن ممنونم از شما
۱۴۰۴/۱۱/۱۴فوق العاده
۱۳۹۹/۱۱/۲۷آب مروارید
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۰مشکل قرنیه داشتم و الان بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۴فقط عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶خانم نیازی
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام فرزندم
۱۴۰۳/۰۳/۳۱عمل انجام
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار با تجربه و بیمار دوست
۱۴۰۴/۰۲/۱۶پزشک باتجربه ای بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۳عالی بودند تشخیصشون بسیار دقیق و سریع بود
۱۴۰۲/۰۲/۱۹عاااالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۵با سلام وارادت آقای دکتر همتی پزشک بسیارحاذق با تجربیات بسیارارزنده بسیارانسان شریف ومهربان بسیار صبور وبردبار وسرشار از انرژی مثبت هستند من صدردرصد ایشان را توصیه می نمایم با تقدیم احترام مهندس رامین افشارقاسملو
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عمل لیزرم رو انجام دادن درحالیکه هیچکدام از پزشکان شهرمون ریسک عملم رو قبول نمیکردن
۱۴۰۲/۰۱/۲۹چکاپ چشم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹برای معاینه و مشاوره لیزیک رفته بودم که بسیار خوب راهنمایی کردن و گفتن کیس عمل نیستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸جهت پیگیری بعد عمل لیزیک
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عمل نروارید
۱۴۰۰/۰۴/۰۳از ایشان
۱۴۰۳/۰۹/۲۳من عمل لیزیک کردم
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر خوبی هست کاملا راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دو بینی، تشخیص آسیگمات. منتظر نتیجه ام
۱۴۰۰/۰۵/۱۸سال ۱۳۷۵برا پدرم پیوند قرنیه زدند
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۰۷قرنیه چشم
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عمل لیزیک کردم خیلی راحت و بدون درد انجام شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۵خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۶/۱۵ایشون پزشک ماهر، خوش اخلاق و باحوصله ای هستند من برای عفونت چشمم دختر کوچیکم و بعد برای معاینه رفتم و جزو بهترینها هستند ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی_ خشکی چشم
۱۴۰۱/۰۳/۲۶بسیار دکتر خوب و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر کاملا با حوصله و خوبی بودن البته من برا معایه چشم و شماره گیری چشمم رفته بودم که خیلی عالی اول شماره چشمم مشخص شد و بعد خوده دکتر معاینه کرد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر بسیار با اخلاق،مهربون و با دانش و آگاهی زیاد در تمامی موارد،رفتارشون مانند تراپی عمل میکند،تندرست باشن همیشه️
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بسیار حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر فوقالعادهای بودند! معاینه دقیق و کاملی انجام دادند و بهخوبی به مشکل انحراف چشم من رسیدگی کردند. راهنماییهای ایشان بسیار مفید و کاربردی بود و احساس کردم که در دستان یک حرفهای واقعی هستم. واقعا از خدماتشان راضیام و به همه توصیه میکنم که به ایشان مراجعه کنند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۶در حال درمان. دکتر با شخصیت ،وخوش برخوردی هستند...
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار با حوصله ، دقیق، خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام، سال ۱۳۸۸ چشم راست رو پیوند قرنیه در بیمارستان اهواز انجام دادن، دستشون درد نکنه دکتر حاذق و ماهری هستن، یکی از بهترین دکترای ایران هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳خشکی چشم بود که با ویزیت و داروهایی که دادن بسیار زود خوب شد
۱۴۰۱/۱۲/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۰تنبلی چشم دخترم از بین رفت
۱۴۰۱/۰۷/۰۶آقای دکتر بینهایت با شخصیت و معاینه ها با دقت انجام میدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳باسلام خوب بود و
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی ب
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۳۰سوزش چشم داشتم با کالر تراپی خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱ایشان بسیار دکتر خوب وبا بیماران بسیار برخورد خوبی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عینک دادن
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار با دقت و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عمل لازم انجام دادم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹آسیگمات باهنر چشم وعینک دادن خوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خراش قرنیه داشتم عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عمل فمتو لیزیک کردم دکتر بسیار باتجربه و با دقت هستند ازشون ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۱۰بسیار دکتر خوش برخورد و صبور و حاذقی هستند تنگی کانال چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عمل جراحی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۵آب سیاه
۱۴۰۲/۰۹/۱۵عالی عااااالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۱عمل آب مروارید عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۰۳فوقالعاده ، بعد از کلی تحقیق وبرسش از دوستان پیش دکتر همتی عمل لیزیک کردم خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴برای ویزیت و چکاپ
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سوزش چشم با تجویز قطره چشم توسط ایشان بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۰۳/۲۳عمل لازک کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۹برای تعیین شماره چشم همیشه می آمدم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عمل لیزر چشم داستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷شماره اشتباه ثبت شده من اصلا ویزیت نشدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۳/۲۶برخورد پزشک و تشخیص خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عمل prk انجام شد و رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالیه راضیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دکتر بسیا با صبر حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۱۰/۱۴توصیه می کنم ایشون رو
۱۴۰۴/۰۱/۳۱نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵پیوند قرنیه عالی
۱۴۰۱/۱۰/۱۶بهترین چشم پزشکی که تا حالادیده ام هم ازلحاظ تخصص وهم ازلحاظ اخلاق وانصاف بهترین پزشک است خدا سلامتش کند وعمر طولانی برایش نصیب کند
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۵پیش آقای دکتر عمل لازک انجام دادم و خیلی راضی هستم خدا بهشون سلامتی و طول عمر باعزت بده
۱۴۰۲/۰۹/۱۰از کودکی عینک میزدم بالاخره پیش استاد دکتر همتی عمل لیزیک کردم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عینک رو برداشتم لنز گذاشتم
۱۴۰۲/۰۲/۱۶عفونت چشم داشتم بر طرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵چکاپ بود و بسیار خوش برخورد بودند. ولی معطلی زیادی داشت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲