دکتر حمیدرضا ترابی متخصص و جراح چشم و فلوشیپ جراحی شبکیه با شماره نظام پزشکی 96354 در شهر تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیهالله، ساختمان پزشکان امید، طبقه چهارم واقع شده است.
دکتر حمیدرضا ترابی یکی از چشمپزشکان برجسته در تهران است که با اخذ تخصص چشمپزشکی و فلوشیپ فوقتخصصی ویتره و رتین، به عنوان متخصص و جراح چشم و فلوشیپ جراحی شبکیه شناخته میشود. دکتر حمیدرضا ترابی با شماره نظام پزشکی 96354 و سابقه علمی معتبر، خدمات تشخیصی و درمانی پیشرفتهای را در حوزه بیماریهای شبکیه، زجاجیه، و سایر اختلالات چشمی به بیماران ارائه میدهد. مطب ایشان در منطقه ونک، خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیهالله، پلاک ۱۷۵، ساختمان پزشکان امید، طبقه چهارم واقع شده است که دسترسی مناسبی را برای بیماران تهرانی و ساکنان مناطق اطراف فراهم میسازد.
دکتر حمیدرضا ترابی به عنوان فلوشیپ جراحی شبکیه، در زمینه درمان بیماریهای پیشرفته شبکیه و زجاجیه، جراحیهای پیچیده چشم، و مدیریت موارد اورژانسی چشم تخصص دارد. بیماران در مراجعه به مطب دکتر ترابی در تهران، از دانش تخصصی و تجربه بالای ایشان در انجام انواع جراحیهای شبکیه و درمان بیماریهای چشمی بهرهمند میشوند. حضور دکتر حمیدرضا ترابی در منطقه ونک، باعث شده تا افراد جویای متخصص چشم و فلوشیپ شبکیه در این ناحیه به راحتی به خدمات درمانی ایشان دسترسی داشته باشند.
بر اساس تجربیات بیماران و میزان مراجعات، مراجعهکنندگان از دقت در تشخیص، حوصله در پاسخگویی و شیوه درمانی علمی دکتر حمیدرضا ترابی ابراز رضایت داشتهاند. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب دکتر ترابی فعال است که این موضوع فرآیند مراجعه را برای بیماران سادهتر و سریعتر میکند.
در جمعبندی، دکتر حمیدرضا ترابی به عنوان فلوشیپ جراحی شبکیه و متخصص چشم در تهران (منطقه ونک)، با شماره نظام پزشکی 96354 و برخورداری از مدرک تخصصی و فوقتخصصی، یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان بیماریهای پیچیده شبکیه و سایر اختلالات چشمی به شمار میآید.
دکتر حمیدرضا ترابی متخصص چشم و دارای فلوشیپ جراحی شبکیه و زجاجیه است.
مطب ایشان در تهران، خیابان ملاصدرا، روبروی بیمارستان بقیهالله، پلاک ۱۷۵، ساختمان پزشکان امید، طبقه چهارم واقع شده است.
بله، دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای دکتر ترابی فعال است.
بیماریهای شبکیه، پارگی و جداشدگی شبکیه، خونریزی زجاجیه، رتینوپاتی دیابتی، سوراخ ماکولا و سایر اختلالات شبکیه توسط ایشان درمان میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان ملاصدرا - روبروی بیمارستان بقیه الله - پلاک ۱۷۵ - ساختمان پزشکان امید - طبقه چهارم
فوق الهاده
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار دکتر شریف
۱۴۰۱/۰۴/۰۶عمل آب مروارید داشتم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۶سلام وعرض ادب
۱۴۰۰/۰۲/۲۰خونریزی چشم همسرم، وعمل لیزر
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۱۱/۰۳بسیار عالی هستند. خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۱۱/۱۰ایشان را فرد متخصص وقابل احترام دیدم ،مضافا اینکه به نظرم در توجه به بیمار وروند ادامه درمان خیلی روراست هستند با بیمار صحبت میکنند وخرج برای بیمار نمی تراشند.
۱۳۹۸/۰۹/۱۹چشم پدرم رو جراحی کردن کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸پدر و مادرم چشمهاتون عمل کردن و راضی هستند
۱۴۰۳/۰۳/۰۶بسیار مفید
۱۴۰۰/۱۱/۰۳شبکه یی
۱۴۰۱/۱۲/۲۱مگس پران
۱۴۰۱/۱۱/۱۴جراحی شبکه چشم
۱۴۰۱/۱۱/۰۶خونریزی چشم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳تزریق داشتم نتیجه عالی بوده
۱۳۹۸/۰۹/۰۸تزریق در چشم داشتم ،اندکی بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۳بسیار متبحر و
۱۴۰۲/۰۸/۰۶عمل اب مرواریدی
۱۳۹۹/۰۴/۲۹مشاوره و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۵پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۸آب مروارید امروز عمل داستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بیماری ام اس
۱۴۰۰/۰۷/۱۶خوببود
۱۳۹۹/۱۲/۰۸خونریزی چشم تزریق انجام شد ب نحو احسن
۱۳۹۸/۱۰/۱۰سلام وقت به خیرپدرومادرمآب مروارید داشتن در بیمارستان بقیه الله جراحی شدن خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵پزشک دقیق وبا احترامی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸تحت درمان هستم و راضی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳کارشون عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۷دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹برای درمان خودم و همسرم ، بواسطه تشخیص درست و مجرب بودن ایشان ، کاملا درمان شدیم . ایشان پزشکی ست که بصورت قطعی می شود به فرمایشاتش صحه گذاشت و نیاز نباشه که به پزشک دیگری مراجعه نمود . بقول معروف حرف آخر رو می زنه .
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹پزشک بسیار کاربلد و محترمی بودن ک چون مشکل بنده توسط یه فلوشیپ دیگه حل میشد ارجاع دادن
۱۴۰۱/۰۶/۲۸بسیار خوب هستند
۱۴۰۲/۰۳/۰۹خونریزی چشم،تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰برای چکاب شبکیه و آب مروارید سه بار ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عمل لیزر شبکیه راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فعلا نوبت گرفته ام
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بررسی شبکیه چشم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل دوبینی فعلا اسکن انجام دادم
۱۳۹۷/۰۵/۲۱عالی د
۱۴۰۱/۰۷/۱۵راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲راضی هستم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۳۰عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۰۷داخل چشمم آب آورده بود و به این علت تحت فشار بود ، به توسط ایشان تحت عمل لیزر قرار گرفته و بهبودی نسبی حاصل شد.
۱۴۰۱/۰۵/۲۶برای من عمل برییر انجام دادن
۱۴۰۰/۰۸/۰۱دکتر فوق العادهای هستندکه نفر از اعضای خانوادم پیش ایشون جراحی کردند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۵/۱۰عالی متدین باحوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عمل شبکیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عمل لازک انجام دادم و واقعا عالی بود و بسیار راضیم بعد عمل اصلا در نور خورشید اذیت نشدم و مشکلی نبود ،مهارت ایشون عالی هست
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عمل لازک انجام دادم،بعد از گذشت ۵ سال دید چشمام عالی هست
۱۴۰۳/۰۲/۳۰متخصص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۱۸بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۰۵قرنی چشم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰تزریق چشم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۲۵سلام من ده روز پیش توسط دکتر جراحی لازیک شدم ایشون خیلی صبور و محترم هستن خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۸/۲۷اتزنپننی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶اثفتفتثتیلتیلتیتی تیتثفت
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عمل تزریق
۱۴۰۱/۰۳/۲۰لیزیک انجام دادم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عمل لیزیک چشم .
۱۴۰۱/۱۰/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۱عمل آب مروارید مادرم و خاله ام رو انجام دادند واقعا عالی
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶ایشان پزشکی بسیار با. دقت و با شرافت می باشند . عمل شبکیه چشم دیابتیک. خیلی ممنون .
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عملprk
۱۴۰۲/۰۸/۱۰بسیار مثت
۱۴۰۰/۰۴/۳۰مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۱۱/۱۸شبکیه تزریق
۱۴۰۱/۰۲/۲۵مشکل شبکیه دارم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷در حاله درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۱اب مروارید
۱۴۰۳/۰۲/۳۱فعلا که چشمم خوب نشده بعد 5 ماه
۱۴۰۰/۱۰/۲۹چشمم ضعیف بود و عینک بهم داد
۱۳۹۹/۱۱/۱۰تازه عمل کردم
۱۴۰۰/۰۵/۳۱عمل شبکیه چشم واقعا کارش درسته
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بینظیر بودن یک انسان کامل و یک پزشک متبحر
۱۳۹۹/۱۱/۰۶بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۲/۰۵/۱۰عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عمل لازک انجام دادم
۱۴۰۱/۰۴/۰۳شبکه عمل جراحی کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰پدرم جراحی آب مروارید و شبکیه داشتن راضی بودیم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵التهاب شبکیه داشتم دکتر بسیارعالی و دقیق خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۲سلام عمل لیزک انجام دادم خیلی راضی هستم الان چشام واقعا خوب شدند
۱۳۹۹/۱۱/۲۴مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۹مشکل شبکیه چشم داشتم و الان منتظرم چکاپ هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خوب بود فعلا نیاز به ویزیت بیشتر دارم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پارگی شبکیه چشم که با لیز توسط دکتر ترابی بزرگوار نتیجه مثبت حاصل شد
۱۴۰۳/۱۰/۲۰روماتیسم دارم.دارو مصرف میکنم که عوارض چشمی داره. نتیجه
۱۳۹۹/۰۴/۱۵سلام من دو سال پیش عمل کردم خیلی ام راضی ام
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ایشون برابنده عمل لازک انجام دادن وراضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳باسلام و اهداادب دربیمارستان بقیه الله یک با ویزیت شده م
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برا عمل آب مروارید رفتم گفت زوده 6ماه دیگه بیا
۱۴۰۰/۱۰/۰۴بسیار دکتر قابل و اخلاق مداری هستند. من عمل لازک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳لیزر درمانی و بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۹پارگی شبکیه سریع تشخیص و انجام اقدامات درمانی
۱۴۰۲/۱۲/۱۲دکتری بسیار توانمند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار دکتر با تجربه ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۲۳چشم مادرم عمل شبکیه انجام دادند خیلی بهتر بودند
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عمل فیگو خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲خونریزی چشم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۳۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۲خوببود
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکترخوبی
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عمل شبکیه
۱۴۰۲/۰۵/۲۳دکتری متخصص و با اخلاق
۱۳۹۹/۰۸/۰۹عمل داشتیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴روماتیسم مفصلی دارم دارو مصرف میکنم .دارو روشبکیه چشم اثر میگذاره به خاطر این مرزضی پیش ایشون ویزیت شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰دکتر خیلی فوق العاده ای هستند و تشخیصشون عالی هستش
۱۴۰۰/۰۳/۰۹شبکیه چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶چشم راستم PED دارد و از روند کار ایشان بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۱۱مشکل خشکی چشم بود و الان خیلی بهتر هستیم و روبه بهبودی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲اوکی بود.
۱۴۰۰/۰۳/۳۰عمل آب مروارید
۱۳۹۹/۰۹/۱۱لیزر،تزریق
۱۴۰۳/۱۲/۲۱جراحی آب مروارید داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱چشمام ضعیف هست و برای ویزیت سالانه مراجعه داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۲شبکیه عمل تزریق
۱۴۰۰/۱۱/۱۷مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۹عالی - خواهرم و دوستم جراحی لیزیک داشتن که خیلی راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶دکتر صبور وکاربلد
۱۴۰۲/۰۳/۰۴پزشک حاذقی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰چشمم خونریزی داشت خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۹با ایشان عمل داشتم واقعا خدا خیرشان بدهد
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۱کارشون عالیه من عمل لیزیک انجام دادم پیششون
۱۴۰۰/۱۲/۲۲روماتیسم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۴دکتربسی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹عمل ویتره سنگین بهبودی کامل
۱۴۰۲/۰۹/۱۰عمل شبکیه
۱۴۰۱/۰۶/۲۹آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۱۹از همه ن
۱۴۰۳/۱۲/۲۳درمرحله درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵سلام علیکم خوشبخنانه دکتری حاذق ومتبحر و خوش اخلاقند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷میگرن شدید
۱۴۰۱/۰۳/۱۶با سلام دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۰/۰۴/۰۸عمل اب مروارید کردم عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۷اولین جلسه بوده
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مامانم جراحی شبکیه و لیزر داشتند
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۲/۱۱عمل لازک انجام دادم راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۹بسیار دکتر توانمندی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۹آب مروارید داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹عالی بله شبکیه چشم دچار آسیب شده
۱۴۰۱/۱۰/۰۶پزشکی حاذق ، دلسوز و بسیار مهربان و متعهد میباشند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار دکتر ومهربان
۱۳۹۸/۱۱/۲۰خیلی خیلی دکتر خوب عالی میباشد
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خوب است
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰پارگی شبکیه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مراجعه نکردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱االباتاا
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عمل لازک انجام دادم و رضایت بخش بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۳بسیار با دقت و با سطح علمی و توانایی بالا
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار عالی در بحث شبکیه
۱۴۰۳/۱۱/۳۰آب مروارید .
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عمل لازک انجام دادم خدمت دکتر ترابی و خیلی راضیم . دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۱۲/۱۹پارگی شبکیه
۱۴۰۲/۱۰/۰۷نتیجه عتلی
۱۴۰۲/۱۲/۰۱سلام دکتر خیلی خوبی هستن وتشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۲/۰۸ضعیفی چشم بچه هام خیلی تشخیص دقیق و با حوصله ای داشتن
۱۴۰۲/۰۲/۱۹دکتر بسیار خوب متعهد و با ایمانی هستند برای عمل چشم مادر همسرم مراجعه کردم مشکل حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۷دیابت،
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر به شدت خوش اخلاق و با حوصله و مودب
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عمل لیزیک و حذف عینک داشتم عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۶سلام من دو سال پیش عمل کردم خیلی ام راضی ام
۱۴۰۲/۰۹/۰۱عمل شبکیه
۱۴۰۰/۰۸/۲۶دکتر بسیار خوبیست
۱۴۰۱/۱۰/۲۵فوق العاده پزشک عالی هستن. من چندسال بیمارایشون هستم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عمل لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۳جراحی لازک انجام دادم. واقعا عالی بود و با اینکه شماره چشمم خیلی بالا بود، الان دیدم خیلی خوب شده و کاملا راضی هستم.
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عمل شبکیه چشم
۱۴۰۲/۱۱/۰۱پارگی شبکیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دکتر ترابی عمل لازک برام انجام داد، فوق العاده عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۱مشکل شبکیه
۱۴۰۱/۰۵/۰۲قرار بود عمل لازک انجام بدم. چون شرایط چشمم مناسب عمل نبود دکتر با انصاف راهنماییم کردند و مسیر دیگه ای رو معرفی کردند
۱۴۰۴/۰۱/۲۱۴سال پیش ،پیششون عمل لازک حذف عینک انجام دادم و خیلی راضی ام .واقعا حرفه ای و کاربلد هستن.ازشون خیلی خیلی متشکرم
۱۴۰۲/۱۰/۰۸لیزر چشم
۱۴۰۰/۰۶/۱۹برای معاینه چشم دیابتی مراجعه کرده بودم
۱۴۰۱/۱۰/۱۳راضی هستم
۱۴۰۳/۰۱/۲۶سلام برای عمل قرنیه مادرم مراجعه کردم و واقعا عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۵بسیار عالی و دقیق و واسه بیمار وقت میذارن.
۱۴۰۲/۱۲/۱۶عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۰۱عمل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱حدود 5 سال پیش جراحی لازک انجام دادم، خیلی خوب بود. هنوز هم عالیه و مشکلی ندارم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۷فوق العاده هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهترین دکتر مامانم یکبار اومد ولی از هر نظر ازش تعریف میکرد
۱۴۰۲/۰۴/۱۳شبکه عمل کردم
۱۴۰۱/۱۱/۰۲قدردان محبتهای جناب آقای دکتر ترابی وسایر همکاران ایشان هستم بخصوص رفتار محبت آمیز ایشان با بیمارانی که به مطب مراجعه میکنند. ارادتمندم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خونریزی چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پارگی شبکیه عمل شدن خدارو شکر بهتره
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عمل شبکیه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵دکتر باسواد و دلسوز و متعهدی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۵بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عمل کردم
۱۴۰۰/۰۴/۰۷گل مژه زیر چشم داشتم که معرفی شدم به دکتر دیگه
۱۴۰۳/۰۸/۰۸دکتر بسیار حاذق هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۸من عمل لازک انجام دادم کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خیلی عابی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۰۹بسیار دکتر قابل و خوبی است
۱۴۰۰/۰۷/۰۳عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عمل آب مروارید انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷دیابتی هستم خونریزی دارم وتحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۴عالی بو
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۰۶عالی ولقعا دکتر حرفه ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالللیی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱من عمل شبکیه چشم داشتم عاااااااااااااالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰سلام برای مشکلات، آب مروارید،خون ریزی چشم،و ....
۱۴۰۳/۰۷/۰۳بنده دیابتی هستم هردوچشمهایم اب مروارید داشت چشم چپم را دکترترابی موردعمل قرار دادن وپس از ۵ روز متوجه شدم چشمانم تا میبیند پس مراجعه مجددمورد تزریق قرار گرفت وتقریبا خوب شد الان هم وقت میخواهم که چشم راستم رامورد عمل قرار دهند وفوق العاده از کار ایشان راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۶پدرم آب مروارید عمل کردند هردرچشمشون رو کاردکترواقعافوق العاده اس
۱۳۹۹/۰۲/۱۵معاینات ادامه دارند
۱۴۰۲/۰۴/۰۴خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتر بسیار خوبی هستن وقت کافی می گذارند و تشخیص های درست
۱۴۰۱/۰۴/۱۴دکتر خیلی حاذق و صبور خیلی با دانش
۱۴۰۴/۰۵/۰۵ایشان خیلی صبور و با دقت هستند و کاملا وجدان کاری دارند
۱۴۰۰/۰۸/۲۹فقط ویزیت چند مرتبه
۱۴۰۲/۱۰/۱۳سلام پدرم عمل آب مروارید انجام دادن و نتیجه عالی بود خدارو شکر
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مادرم بیماری قند داره ،لیزر کردن دکتر تشخیصشون خیلی خوبه ، من راضی ام
۱۳۹۹/۰۴/۱۰دکتربسیار ماهری و کاربلدی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۹اب مروارید عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۱برای ضعف چشمم عمل لنز داخل چشمی انجام دادم و خیلی راضی ام
۱۳۹۹/۰۷/۱۶مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۰۳/۱۹آب مروارید داشتم توسط ایشون عمل شدم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۰۹فوق العاده هستن... کاملا راضیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱دکتر فوق العاده خوبی هستند
۱۳۹۸/۰۴/۲۲لیزر کردم خیلی خوب بود
۱۳۹۷/۱۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۰۴