دکتر ندا فرزانه متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 108136 در شهر تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری در مطب ایشان واقع در میدان ونک، چهارراه جهان کودک فراهم است.
دکتر ندا فرزانه متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 108136 از چهرههای شناختهشده در حوزه سلامت روان در تهران است. ایشان بیش از دو دهه تجربه در تشخیص و درمان اختلالات روانپزشکی دارند و به طور تخصصی به درمان مشکلات جنسی و زناشویی، اختلالات اضطرابی، افسردگی، وسواس فکری و عملی، اختلال دوقطبی و اختلالات خواب میپردازند. دکتر ندا فرزانه علاوه بر تخصص اصلی روانپزشکی، به عنوان سکس تراپیست و عضو انجمن ROME FOUNDATION آمریکا فعالیت میکند و از اعضای اصلی کمیته اختلالات جنسی انجمن روانپزشکان ایران نیز به شمار میرود.
مطب دکتر ندا فرزانه در منطقه ونک تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک، بعد از خیابان گاندی، نرسیده به چهارراه حقانی، ساختمان پزشکان، پلاک 38، طبقه چهارم، واحد 402 واقع شده است. این موقعیت جغرافیایی امکان دسترسی آسان برای مراجعین شهر تهران، به ویژه ساکنان منطقه ونک را فراهم میکند. دکتر ندا فرزانه، متخصص اعصاب و روان، با رعایت اصول اخلاق حرفهای و با تکیه بر مدرک تخصصی روانپزشکی، خدمات ویزیت حضوری را در روزهای شنبه، سهشنبه و چهارشنبه ارائه میدهد.
تجربه بالینی دکتر ندا فرزانه در درمان اختلالات جنسی، زناشویی و مشاوره زوجین، ایشان را به گزینهای مورد اعتماد برای بسیاری از بیماران در تهران تبدیل کرده است. بیماران دکتر ندا فرزانه اغلب از مهارت تشخیصی، دقت در درمان و برخورد محترمانه ایشان ابراز رضایت میکنند. همچنین، با توجه به عضویت ایشان در انجمنهای معتبر داخلی و بینالمللی مانند انجمن روانپزشکان ایران و انجمن رواندرمانی ایران، اعتبار علمی و حرفهای دکتر ندا فرزانه بیش از پیش تثبیت شده است.
برای مراجعه به دکتر ندا فرزانه و دریافت نوبت، امکان نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. حضور ایشان در منطقه ونک تهران و ارائه خدمات تخصصی اعصاب و روان موجب شده تا بسیاری از بیماران تهرانی برای درمان مشکلات روانپزشکی و جنسی به مطب ایشان مراجعه کنند.
دکتر ندا فرزانه متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) و سکس تراپیست هستند.
بله، برای ویزیت حضوری میتوانید به صورت اینترنتی از طریق نوبت دات آی آر نوبت بگیرید.
مطب ایشان در تهران، میدان ونک، چهارراه جهان کودک، بعد از خیابان گاندی، ساختمان پزشکان، پلاک 38، طبقه چهارم، واحد 402 قرار دارد.
در مطب دکتر ندا فرزانه اختلالات روانی، اضطراب، افسردگی، وسواس، اختلالات خواب و مشکلات جنسی و زناشویی درمان میشوند.
ویزیت حضوری در روزهای شنبه، سهشنبه و چهارشنبه از ساعت 16 تا 19 انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مشکل روان پیدا کرده بودم الان خدارو سکر بعد 3مراجعه به خانم دکتر بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خوب بودند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴در حال ویزیت می باشم
۱۴۰۲/۰۲/۰۲تاحالا که راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۷فوق العاده پزشک حاذق و اندیشمندی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۱افسردگی و استرس و اضطراب شدیدی داشتم که طی جلسات رواندرمانی خیلی خوب شدم،دکتر فرزانه دلسوز فهمیده و باتجربه هستن.
۱۳۹۹/۱۲/۱۷تا الان که خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱بسیار با حوصله و امید بخش
۱۴۰۰/۰۱/۰۱افسردکی و اضطراب.خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴وسواس فکری
۱۴۰۰/۱۱/۱۶فوبیا و خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی در کنترل حملات پانیک
۱۴۰۳/۱۰/۲۰من که نتیجه خوب و عالی گرفتم مشکل من خود ارضایی بود ولی نتیجه خیلی خوب و رضایت بخش هست خیلی بهتر شدم نسبت به قبل دکتر بسیار بسیار محترم و با شخصیت و مهربونی هستن خانم دکتر ندا فرزانه
۱۳۹۹/۱۰/۲۲خیلی دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۱یک جلسه انجام شد و خوب بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۵خوب بوده
۱۴۰۰/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۳فیبرو مالژیا داشتم و خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵اختلال خواب داشتم و با دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۹بسیار دکتر خوش اخلاق و صبوری هستند.
۱۴۰۳/۰۶/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۰بد نیست
۱۴۰۰/۰۸/۱۶حمله های پنیک خفیف داشتم. تحت درمان اولیه هستم. فعلا خوب بوده.
۱۴۰۰/۰۵/۱۸ده سال پیش روانپزشک های مختلف بودم نتیجه نگرفتم زمانی که به مطب ایشون مراجعه کردم خیلی باهوش و تیز عمق مطلب رو گرفتن و با اولین تشخیص وتجویز دارو شب خوابیدم و صبح تو آینه یه نفر دیگه رو دیدم یک شبه زمین تا آسمون تغییر کردم
۱۴۰۰/۰۲/۰۴یک جلسه رفتم
۱۳۹۸/۰۳/۲۱زمگ زدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲نیاز به چکاپ توسط روانپزشک و بررسی نیاز یا عدم نیاز به دارو .
۱۴۰۰/۰۲/۲۵بیماری دو قطبی دارم فعلا برای بار اول ویزیت شدم دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۰حمله پنیک و افسردگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کلا خوبه. من تقریبا اوکی شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عالی مشکل کولیت عصبی روده
۱۴۰۰/۰۹/۰۷افسردگی داشتم و خدارو شکر خیلی خوب نتیجه گرفتم.
۱۳۹۷/۰۳/۱۸دکتری بسیار حاذق
۱۴۰۰/۰۴/۱۴فعلا در حال درمان هستم ونظر قطعی ندارم ولی برخوردشون عالی بود وخیلی دقیق به صحبت هام گوش دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹افسردگی
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۹دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۲۸نتیجه خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲افسردگی و مشکلات دیگه. بعد از سالها بالاخره پزشک مورد نظرم رو بطور اتفاقی توی اینترنت پیدا کردم! تا الان که نتیجه خیلی خوب بوده و هنوز هم تحت درمانم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۹افسردگی هنوز درحال معالجه هستم دونوبت مراجعه کردم ونتیجه خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۱سالهاست که تحت نظر ایشان هستم و با ظرافت خاصی اختلال دوقطبی مرا کنترل کرده اند
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بسیار عالی فقط میتونم بگم بی نظیر بود ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۲ایباقظالتعب
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خوب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱ایشون دکتر دقیقی هستن و من با توجه به بیماری دو قطبی وضعیتم بهتر و تثبیت شده هست
۱۴۰۰/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳اضطراب و افسردگی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار با حوصله و متخصص
۱۴۰۲/۰۷/۳۰دکتر خوبین نتیجه خوب گرفتیم
۱۳۹۹/۰۹/۱۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۴سلام کار
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۸بیماری ای بی اس فعلا تحت درمان
۱۴۰۲/۰۱/۰۶بد نبود
۱۳۹۸/۰۸/۲۵شکر خدا خوب بودن و دلسوز
۱۴۰۱/۰۴/۲۵فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۶هنوز نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۴/۰۳افسردگی
۱۳۹۹/۰۲/۲۹مقاله های سایت خانم دکتر بسیار جالب و مطالب روز دنیاست. از روی سایتش مقاله درمان دارویی دوقطبی رو خوندم و الان 3 ماه هست که ویزیت تلفنی میشم. تا امروز که خیلی از تشخیص و رفتارش راضی ام
۱۳۹۹/۱۱/۱۴خیلی دکتر خوبیه واقعا ازش ممنونم وخیلی دوسش دارم بیماری وسواس داشتم الان خیلی بهترم
۱۳۹۷/۰۲/۰۵وسواس فک ری بوده که خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۳۹۹/۱۲/۱۲ایشان عالی هستند و به من خیلی کمک کردند
۱۴۰۰/۰۲/۰۲بسیار و مسئول و دلسوز و حرفه ای
۱۳۹۷/۰۸/۰۳برای من خوب و در دسترس بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خوب است
۱۳۹۹/۱۰/۱۲دکتر بسیاری خوبی هستند بیماری دو قطبی دارم در حال بهبودی هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳عالی هستن در یک کلام
۱۳۹۷/۱۱/۱۰حمله پنیک ،و درمان شدم اما مجدد میخوام که مراجعه داشته باشم
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بسیار خوش برخورد و کاربلد من نزدیک به ده سال پیش نزد ایشون ویزیت شدم و همیشه تخصص و تجربه ایشون یادم میمونه،اخلاق ،تخصص،تجربه،خداحفظش کنه در هرجای دنیا که باشه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵خیلی دکتر خوبیه مشکلش تا حدودی حل شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۱خوب هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳خیلی برام مفید بودند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴مشکل اضطراب و بله مشکل حل شد
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خانم دکتر بسیار
۱۴۰۱/۰۳/۲۷من درمانم کامل نشده
۱۴۰۰/۰۳/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۹عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۲۳با سلام ،پسرم فوبیا داشت با یک دوره درمان بهتر شدند.
۱۴۰۰/۱۲/۰۷می خواهم نوبت بگیرم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴افسردگی و استرس و پانیک. روانپزشک بسیار دقیق و حاذق اند. چندین روانپزشک قبلا رفته بودیم که تا دهنم رو باز میکردم دارو میدان اما ایشون با تشخیص درست و درمانشون پانیکم رو معجزه وار درمان کردند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳بد نیست
۱۴۰۳/۱۰/۱۱عالی. دکتر دقیقی هست با تشخیص خوب. با دیسیپلین بالا. سمس تراپی در مورد مشکل رابطه با همسر و همزمان درمان دارویی هرو. داروها عالی هست
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۳۰دکتر بسیاربا حوصله و مهربان هستند.من درمان شدم.حملات پنیک داشتم و تا اخرعمر ممنون تشخیص و درمانشون هستم.
۱۴۰۲/۱۰/۱۷بلی به کارشون اشراف دارن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰دکتر بسیار خوش برخورد و حرفه ایی هستند و واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۱۹سلام من حملات پنیک داشتم که بعد از مراجعه به دکتر فرزانه کاملا درمان شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۲فعلا یک جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴جلسه اوله و برای نتیجه گیری امتیاز دادن خیلی زوده
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹خانم دکتر روانپزشک خیلی ماهری هستند. بیماری اضطراب حمله تپش قلبم رو با داروهای عالی و کم خوب کرد. پیش دکتر روانپزشک دیگه رفته بودم که اول بدون اینکعچه من رو ویزیت کنه,، نوار مغز گرفت و تازه بعدش ویزیتم کرد اما دکتر فرزانه با دارو خوبم کرد
۱۴۰۱/۰۹/۳۰در حال راون درمانی با ایشان هستم، از نظر شخصیتی بسیار آرام و صبور هستند
۱۴۰۱/۰۶/۰۹عالی هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۳ادامه ندادم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷استراب
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ایشون بسیار اپدیت هستن از روی علم کمکتون میکنن مطمئن باشید و بهشون اعتماد کنید
۱۳۹۹/۰۳/۰۴دکتر به شدت عالی و خوش اخلاق و خوش صدا و خصوصا کارش واقعا عالیه .
۱۳۹۹/۱۰/۲۸تشخیصش واقعا هست.خیلی دقیق با دستگاه اسکن مغز بیماری افسردگی مخفی من رو تشخیص داد. حیف که الان فقط غیرحضوری واسه کرونا مریض میبینه. کاش زودتر بازشه حضوری
۱۴۰۰/۰۱/۰۶فعلا یک بار ویزیت شده ام و هنوز اثرات دارو شروع نشده، فقط تایم صحبت با خانم دکتر به نظر بنده بسیار کم است. چون این دسته بیماران نیاز به صحبت و همراهی بیشتر پزشک معالج دارند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۹چرا تو خونه ما همش دعوا هست
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بسیار دکتر عالی هستش.افسردگی پسرم رو کامل درمان کرد.وقت هم خیلی گذاشت
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۹بهترن رواتپزشک
۱۴۰۰/۱۰/۰۲بسیار عالی وصبور و دلسوز
۱۴۰۰/۰۱/۱۹معمولی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱روانپزشکی بسیار توانا که با دانش و حس مثبت خود بیمار را درجهت بهبودی هدایت میکند.
۱۴۰۰/۰۳/۰۵عالی ،دلسوز ،انسان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۱۶مهربان، دلسوز ، صبور وقت کافی میگذارند برای شرح حال گرفتن و دقت دارند برای انتخاب دارو
۱۴۰۲/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۰دکتر خوبی هستن اما من راضی نبودم
۱۳۹۷/۱۱/۰۶خیلی دکتر عالی هستند و مریضی من واقعا بهتر شد
۱۴۰۰/۰۱/۰۸خیلی عالین
۱۴۰۱/۰۵/۰۵خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۷/۲۱حمله پانیک افسردگی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۹/۱۲/۱۴خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۶روانپزشک بسیار دقیق و محترمی هستن. استاد درمان حمله پانیک هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۰افسردگی شدید
۱۳۹۹/۱۰/۲۵خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۱۱رصایت داشتم تاکنون
۱۴۰۰/۱۱/۱۷والله بنظرم آدم باهوشیه.انصاف هم داره.حالم بهتره ازوقتی پیشش رفتم حالا ممکنه خیلیا بگن هزینه ی ویزیتش بالاش.ولی بالاخره بعد اینهمه زحمتی که کشیده برای تخصصش .وزحمتی که درحین مشاوره میکشه .بنظرم میارزه.بشرطی که ما اصولا به اینکارا اعتقاد داشته باشیم.
۱۳۹۸/۰۳/۲۵بسیار عالی.خانم دکتر روانپزشک بسیار باسواد و صبوری هستن و خیلی به هم به مریضهاشون ارزش میزارن.خدا عمرشون بده
۱۳۹۸/۰۷/۰۹پنیک درحال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۰۹از ۱۰ سال پیش به علت حمله پانیک و روده عصبی تحت درمانم.تشخیصش عالیه و خیلی جدی هست. خدارو شکر خیلی بهترم. داروهاشون خوبم کرد. خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۱/۲۴عصبانیت و اضطراب شدید با یک عدد خوردن دارو تو روز اول کنترل شد عالین عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۶زوج درمانی. یک جلسه رفتم و نتیجه ای نداشت فعلا
۱۳۹۷/۱۲/۱۱همسرم تحت نظر ایشان هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۲دکتر بسیار مهربانی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بیمارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۰۳سلام بنده افسردگی داشتم و در حال حاضر در سلامت کامل به سر میبرم به لطف خانم دکتر عزیزم
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی بودن .ده سال پیش ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵اضراب و استرس شدید
۱۴۰۴/۰۷/۱۵مشکل من زود انزالی بود که درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۳برای افسرده گی بعد از زایمان همسرم درمان به موقع تجویز نمود
۱۴۰۰/۰۶/۳۱بسیار مفید و نتیجه بخش بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۱بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰اضطراب
۱۴۰۳/۰۵/۲۸من مشکل افسردگی داشتم و خیلی بهتر شدم و از ایشون راضی هستم.
۱۳۹۸/۰۱/۲۷حمله های پانیک و اضطراب های غیر قابل کنترل داشتم که ب لطف ایشون خیلی بهتر شدم
۱۳۹۷/۱۱/۰۸من اضطذاب منتشر داشتم و الان شرایطم بهبود پیدا کرده
۱۳۹۹/۰۹/۲۶ناامیدم
۱۳۹۷/۱۱/۰۷مشکل اضطراب و دلشوره داشتم. با ویزیت اول خیلی بهتر شدم. نیاز به ادامه مداوا دارم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۸من مشکل اضطراب داشتم که تا حدودی بهتر شدم و همچنان درحال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۴/۳۱خیلی راضی ام.بیماری دوقطبی ام را با تست مغزی و آزمایش تشخیص داد.وقت میزاره
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹خوب است
۱۴۰۱/۰۷/۰۵بسیار باحوصله و مهربان
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خانم دکتر محترم و واقعا عاااااااالی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۶پر از آرامش و منطق هستن.. فارغ از هرگونه ترحم و کاملا دوستانه و و البته با علم به روز عمل میکنن ..
۱۳۹۸/۰۹/۰۷دکتر خوش برخوردی هستن در رابطه با تنظیم داروها بسیار خوب عمل میکنن من برای بیماری دو قطبی به خانم دکتر مراجعه کردم و تا الآن هم نتیجه خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۴/۰۸برای جلسه ی اول خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پنیک خول
۱۳۹۹/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۴یکبار مراجعه کردم
۱۳۹۸/۰۶/۰۱عصبانیت واضطراب خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۱۲/۲۴پانیک ع
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خیلی خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۰۴عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۱۲/۱۲اضطرای و حمله پنیک درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر بسیار خوبی هستند ابتدا مشکل را به طور کامل بررسی می کنند بعد دارو می نویسند
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بسیار صبور و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۲/۱۰مهربون ترین و دقیق ترین
۱۳۹۷/۱۰/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۱۷فعلا اولین ویزیتمه
۱۴۰۰/۱۱/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۰۱در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۱مشکل من رو با جلسات رواندرمانی و در کنارش دارو حل کردند
۱۴۰۰/۱۰/۰۲تا الان تحت درمانم عالین
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خانم دکتر خیلی خوش اخلاق وباصبر وحوصله هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۷در حال درمان هستم و بسیار بهتر شده ام
۱۴۰۱/۰۳/۰۴دکتر خوبیه خیلی کارشو بلده و خوش برخورده
۱۳۹۸/۰۳/۲۶بیماری استرس و دلشوره داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱اعصاب وروان
۱۴۰۰/۰۶/۲۱