تهران فلکه سوم تهرانپارس ۱۹۶غربی نبش طاهری ساختمان پزشکان تهرانپارس روبروی شیرینی فروشی مانلی ط دوم واحد 28
تهران فلکه سوم تهرانپارس ۱۹۶غربی نبش طاهری ساختمان پزشکان تهرانپارس روبروی شیرینی فروشی مانلی ط دوم واحد 21
دکتر سمانه موسوی نسب متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 128997 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطبهای ایشان در منطقه تهرانپارس از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر سمانه موسوی نسب متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 128997 یکی از پزشکان معتبر حوزه سلامت روان در تهران است. ایشان فارغالتحصیل رشته روانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دارای بورد تخصصی در زمینه اعصاب و روان هستند. دکتر سمانه موسوی نسب عضو انجمنهای علمی متعددی از جمله انجمن روانپزشکی آمریکا، انجمن رواندرمانی ایران، انجمن روانتنی (سایکوسوماتیک) ایران و انجمن روانپزشکی امارات بوده و همچنین در انجمنهای تخصصی تهران و کرج فعالیت داشتهاند.
مطب دکتر سمانه موسوی نسب در تهران، محله تهرانپارس، فلکه سوم واقع شده است. یکی از مطبهای ایشان در ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه دوم، واحد 28، نبش خیابان طاهری و روبروی شیرینی فروشی مانلی قرار دارد. همچنین مرکز مغز و روان دکتر سمانه موسوی نسب نیز در همین ساختمان، طبقه دوم، واحد 21 دایر است. هر دو مطب در منطقه تهرانپارس به مراجعان خدمات حضوری ارائه میدهند.
دکتر موسوی نسب علاوه بر درمانهای دارویی، به ارائه روشهای نوین و غیردارویی مانند RTMS و نقشه رنگی مغز (QEEG) نیز میپردازد. ایشان دورههای بینالمللی نوروتراپی و نوروفیدبک را گذراندهاند و در درمان مشکلاتی مانند افسردگی، اضطراب، اختلالات خواب، وسواس، بیشفعالی (ADHD)، دوقطبی، اسکیزوفرنی، اختلالات جنسی و همچنین ترک سیگار و مواد مخدر تجربه دارند. بیماران ایشان از رویکرد ترکیبی دارویی و غیردارویی، تشخیص دقیق و توجه به مشکلات روانشناختی ابراز رضایت کردهاند.
با بیش از پنجاه هزار بیمار و سابقه فعالیت گسترده، دکتر سمانه موسوی نسب به عنوان روانپزشک در تهران و به ویژه منطقه تهرانپارس شناخته میشود. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب ایشان فراهم است.
دکتر سمانه موسوی نسب متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) است و خدمات درمانی در زمینه بیماریهای روانی، اختلالات رفتاری و مشکلات خواب ارائه میدهد.
بله، برای هر دو مطب دکتر سمانه موسوی نسب در تهرانپارس امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد.
مطبهای دکتر موسوی نسب در تهران، فلکه سوم تهرانپارس، ساختمان پزشکان تهرانپارس، طبقه دوم، واحدهای 21 و 28 واقع شدهاند.
افسردگی، اضطراب، وسواس، بیشفعالی، اختلال خواب، دوقطبی، اسکیزوفرنی، اختلالات خوردن و مشکلات جنسی از جمله بیماریهایی هستند که توسط دکتر موسوی نسب درمان میشوند.
ایشان علاوه بر درمان دارویی، خدمات نوینی مانند درمان بدون دارو با RTMS، نوروفیدبک و نقشه رنگی مغز (QEEG) ارائه میدهد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
فلکه سوم تهرانپارس ۱۹۶ غربی نبش طاهری ساختمان پزشکان تهرانپارس روبروی شیرینی فروشی مانلی ط دوم واحد ۲۸
فلکه سوم تهرانپارس ۱۹۶ غربی نبش طاهری ساختمان پزشکان تهرانپارس روبروی شیرینی فروشی مانلی ط دوم واحد ۲۸
فلکه سوم تهرانپارس ۱۹۶ غربی نبش طاهری ساختمان پزشکان تهرانپارس روبروی شیرینی فروشی مانلی ط دوم واحد ۲۱
دکتر خوبی هستن .
۱۴۰۲/۰۷/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷۳ سال است با ایشان در ارتباط هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸مشکل استرس داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۳حال خوبمون مدیون ایشون هستم افسردگی نابودم کرده بود به کمک خانم دکتر وآقای خاکپور عالی شدم پیشنهاد میکنم خانم دکتر رو به بقیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۶خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بودن و خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۱/۲۸بسیاردلسوز ومسلط
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۰مشکل اختلال خواب داشتم خانم دکتر دارو روعوض کردن خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۲تجربه ویزیت با ایشون رو چند ساله که دارم و فوق العاده هستن خانم دکتر در تشخیص و درمان با دقت و حوصله ای که برای مریضاشون میزارن️
۱۴۰۴/۰۷/۰۶خوش اخلاق صبور دلسوز و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۳۱من یک ساله تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۶مهربان و دانا
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۲۰تجربه زیادی ندارم ملی خوب بودند
۱۴۰۳/۰۷/۱۲راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲دکتر خوب و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۵در حال درمان ، عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۶واقعا بهترین دکتره روانپزشک خیلی خوب و عالیه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹افسردگی الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عصاب و
۱۴۰۳/۱۱/۱۸افسردگی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار حاذق هستند با تشخیص عالی و اخلاق خیلی خوب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۰/۱۶پسرم مشکل پیش فعالی داشت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲من وسواس زیادی داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸زمان انتظار بسیار طولانی،هزینه های جانبی بجز ویزیت که به نظرم مبلغ بالا واینکه اجباری بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار عالی خیلی ازشون ممنونم خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار با حوصله و مهربان
۱۴۰۱/۰۱/۰۲بلخ ایشون عالیهستن خیلی خوی شدم.ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۱۰/۲۳خیلی ارامش دارن تو رفتارشون برای من تشخیص و درمانشان عالی بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بعلت افسردگی شدید تحت نظر خانوم دکتر بودم که کامل درمان شدم ایشون بسیار با تجربه و دقیق هستن و بعد از اون هم بغل فوت پسرم دچار بحران شدید شدم که ایشون خیلی کمکم کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰افسردگی اختلال دوقطبی جنون
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بهترین من که خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵کف دستام عرق میکرد از اضطراب مراجعه کردم خانم دکتر برام دارو نوشتن با ار تی ام اس خیلی بهترم ممنون از تیمشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۲خانم دکتر فوق العاده بودن برای عصبی بودن همسرم مراجعه کردیم زندگیمونو نجات دادن واقعا ممنونم ازشون اصلا داروهای زیاد تجویز نمیکنن و بسیار تیم حرفه ای دارن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷بله حتما پیشنهاد میکنم که به خانم دکتر مراجعه کنید عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بسیار دکتر خوب و باتجربه ای است
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی بهترین هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۴فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹مشکل خواب حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۵افسردگی و استرس
۱۴۰۲/۰۱/۲۵پنیک عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷من وسواس داشتم داروهایی که دادن خیلی خوب بود و با حوصله بیمار رو ویزیت میکنن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خیلی خوبی بودن و من راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۲۹تخصص خوبی داره ولی خیلی خوب گوش نمیده و سعی داره سریع بره سراغ نفر بعدی
۱۴۰۱/۰۸/۰۳خیلی دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۲/۱۱سلام وادب من افسردگی شدید دارم و تازه درمان را نزد ایشون شروع کردم ولی همین مدت کم هم از نتیجه راضی بودم و مطئنم با ادامه درمان خوب میشم جدای ازین برخورد خوب ایشون به بیمار خیلی آرامش می ده براشون بهترینها را آرزومندم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۰با سلام من قبلا وسواس فکری داشتم مراجعه کردم با اولین ویزیت حالم خوب شد دوباره الان به مشکل وابستگی عاطفی دچار شده بودم که الان یک هفته شده خیلی حالم بهتره دارو با آرتی ام اس برام تجویز کردن واقعا خانم دکتر تشخیصشون همیشه عالی بوده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بد نبود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴توجه و تمرکز
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی تا اینجای کار
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۶بله بسیار عالی وباسواد عالی شدم
۱۴۰۲/۱۱/۱۱ولم کن
۱۴۰۲/۰۸/۲۳عاااااالی هستن خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بنده خیلی از خانم دکتر راضیم دکتر با تجربه و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۷از منشیش خوشم نیومد اخلاق نداره با آدمها تند برخورد میکنه خوب جواب مریض هایش رو نمیده و اهمیت نمیده
۱۴۰۵/۰۳/۲۳اضظراب جدایی پسرم رو کاملا درمان کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰همسرم بیمار ایشان هستند
۱۴۰۱/۰۵/۰۱بسیار پزشک با حوصله و با مهارتی هستند من برای پسرم خیلی پزشک هارو رفتم و فقط پیش خانم دکتر جواب گرفتم خداخیرشون بده
۱۴۰۴/۰۹/۲۲برای مادرم رفتم تا الان خوب بوده
۱۴۰۳/۰۲/۲۶افسردگی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۵راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵درگیر افسردگی شدید بودم و بعد از استفاده از داروهای تجویزی ایشون خیلی بهتر هستم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۶من بیماری وسواس شدید دارم وخانم دکتر خیلی خوش اخلاق هستن وخوب به حرف بیمار گوش میدن والان تحت نظرش هستم داروهاش عالی هست.بسیار مچکرم از خانم دکتر خدا حفظش کنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۱۲بسیاااااااار دکتر عالی و ماهی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خیلی دکتر خوبی هستش من خودم تحت درمانم و با تجویز درستشون روبه بهبود هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰یه دکتر با شخصیت و با سواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۷خوبه و خیلی زمان بره
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بله بسبار دکتر با سواد عالی ودلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۴تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۱۴پزشک بسیار خوبی هستند من افسردگی و اضطراب و آستری شدید داشتم خیلی بی قرار بودم الحمدالله خیلی بهتر شدم وتحت درمان هستم هنوز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰اختلال پنیک داشتم و زیاد برام اتفاق میوفتاد اما ایشون با دارو هایی که دادن و کمکایی که کردن باعث شدن خیلی حالم بهتر بشه
۱۴۰۲/۰۴/۲۱همسرم بیمار خانم دکتر هستن و خیلی از تشخیص و درمان خانم دکتر همراه با ار تی ام اس راضی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عالی وسواس فکری ام را کاملا درمان کردند
۱۴۰۳/۰۳/۰۷کادر بسیار قوی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی راضی هستم خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من مشکلات عصبی داشتم ولی با مراجعه به خانم سمانه موسوی خیلی بهترم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۱۲/۲۶تشخیص. درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۷در مورد حالتهای افسردگی مادرم مراجعه کردیم الحمدلله خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰یک بار رفتم به وسواس فکری تا ببینم نتیجه چی میشه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم کنترل عصبانیت
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۰۳عالی با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰زیاد جالب نبود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴سلام همسرم بیخوابی شدید داشتن به لطف خانم دکتر درمان شدن واقعا دستشون درد نکنه خیلی خوبن
۱۴۰۳/۰۵/۲۹بهترین دکتر ویه دوست خوب وبا تجربه زندگیمو و ذهنمو نجات داد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵فعلا تحت درمان تاحالا خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۹برای افسردگی مراجعه کردم خیلی خوبم ممنونم از خانم پکتر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۰۹مشکلم افسردگی بود و با لطف خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸سلام من سرلک هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۰دکتری خوش برخورد وباانگیزه برای رفع مشکل بیماران
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خیلی خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۳۰بهترین دکتر عالی تیک داشتم خداعمرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۳۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۳از مراحل درمانم توسط ایشون بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عالی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱سلام هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷هنوزنتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تتشکر ویژه از دکتر عزیز بابت تشخیص و درمان مادرم من بعد از ۱۰ سال لبخند مادرم رو دیدم از شما ممنونم بابت اخلاق خوب وتشخیص و درمان بینظیرتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار پیگیر
۱۴۰۴/۰۱/۲۵خوب بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر بسیار خوب تجویز به جا و درست من خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۲/۲۹خیلی خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۲۵استرس ..عالی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰مشکل اعصاب روان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶افسردگی.خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷فعلا در حال درمان هستم تا این جا راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۲۵افسردگی.خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۱۲بسیار دکتر خوب و با دانش و حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۱دخترم تحت درمان هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۳بنده یک سال بیمار ایشونم منشی ها درجه یک هستن خیلی احترام میزارن خودخانم دکتر عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۶بسیار عالی وبا سواد هستند و اضطراب من درمان کردن و من ایشان را به چند نفر از بستگان نیز معرفی کردم همگی راضی بودند.بسیار خوش اخلاق و باسواد هستند
۱۴۰۱/۰۴/۱۵جهت adhdمرجعه کردم خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴کارشون خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۱افسردگی و اضطراب
۱۴۰۳/۱۲/۲۴بعد از سه بار مراجعه با اینکه برای من قرص نوشتن وبی افسردگی شدید داشتم اما در اخر به من کمک کردن و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴بهترین دکترهستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سرگیجه وتنگی نفس درحال درمانی
۱۴۰۳/۰۴/۲۹پزشک با حوصله و ارامی هستند و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۵وسواس فکری داشتم عالی بودن با یک جلسه متوجه شدن و درمان اغاز شد ممنون
۱۴۰۴/۰۵/۲۹اضطراب افسردگی
۱۴۰۴/۰۲/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰با تجربه و با تشخیص عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۶س خبی چه خبر داری خسته نباشید فکر های منفی میکنم استرس دارم میترسم میگم گوش هام صدا نمیدن میمیرم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵بیش فعالی کودک
۱۴۰۱/۱۱/۳۰دکتر بسیا
۱۴۰۳/۰۱/۱۷خودم مراجعه کردم عالی جواب گرفتم دخترمو مادرمم آوردم بی نظیرن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی وقته که میرم پیششون، تاثیر گذار بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۱پنیک داشتم. هنوز درمان نشدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴من بچه ام بش فعال بود تشخیص دادن دارو دادن عالی عالی شده الان نرمال شده . فوق العاده راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷هم خودم وهم همسرم مراجعه کننده خانم دکتر هستیم عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خوب بودند وقت گذاشتند برای بررسی
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مشگل اعصاب دوقطبی
۱۴۰۴/۰۴/۲۶نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸0681799196 سلام
۱۴۰۱/۰۴/۳۱خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲وسواس وپنیک داشتم الان خیلی خوبم واقعا ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فعلاکه هیچ نتیجه ای نگرفتم برای درمان پانیک مراجعه کردم.
۱۴۰۲/۱۱/۱۵با ۲ جلسه برای افسردگی مادرم خدا رو شکر نتیجه خوبی گرفتیم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی عالی درجه یک
۱۴۰۴/۰۴/۱۵تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۲۴فوق العادده بی نظیر، تشخیص درست و دقیق
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سردرد شدید داشتم با اضطراب با تشخیص درست ودرجه 1ایشون خیلی بهترم جلسه دوم هست که میرم
۱۴۰۵/۰۲/۲۸عااالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل اعصاب روان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶سردد و افسردگی ،در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۹دخترم افسردگی داشته
۱۴۰۱/۱۰/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶دل دردای شدید داشتم با اضطراب مراجعه کردم خانم دکتر خیلی خوب به صحبتهای من گوش دادن ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱جلسه اول بود رفتم ۲۰ جلسه تی ام اس دادن و دارو رفتار مهربان و صبور تا نتیجه بگیرم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴برای توجه تمرکز پسرم در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰فعلا موفق نشدم
۱۴۰۴/۰۲/۱۶من یباررفتم پیشش تحت درمانم ولی خانم دکترازنظر اخلاق عالی بودباحوصله منشیو پرسنلشونم رفتارخوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶اعصاب و روان
۱۴۰۳/۰۷/۲۷ایشون بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۳من از داروهایی که ایشون دادن راضی هستم و کمک زیادی بهم کرده. ولی قبل از ویزیت حتما نقشه مغزی میگیرن که هزینه زیادی داره و ممکنه بیمار براش آمادگی نداشته باشه. جلسه هم به تجویز دارو گذشت و گفتوگوی ویژهای نداشتیم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار با حوصله هستن تازه درمان را شروع کردیم ولی همین مدت هم خیلی بهتره حالمون
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بسیار عالی بودش کارشون راضی هستم
۱۴۰۱/۰۹/۲۷پیش فه
۱۴۰۴/۰۳/۰۷سلام ،من تازه دوره درمان با خانم دکتر رو شروع کردم،استرس شدید داشتم همراه افسردگی شدید ولی تو همین مدت کم خیلی حالم خوب شده نسبت به تشخیص و دارو هایی که برام تجویز کردن ،عالی بوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۱من برای درمان افسردگی رفتم پیش خانم دکتر خیلی راضی بودم خیلی بهتر شدم واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۱من عصاب روان استم
۱۴۰۳/۰۶/۰۵برای افسردگی و اضطراب مراجعه کردم و تا الان بهبود رو حس میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر خوبی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳خیلی دقیق هستند ولی هزینه اش زیاده
۱۴۰۴/۰۱/۲۳عااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴اضطراب
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۹با سلام درمان من توسط خانم دکتر خیییلی عالی بوده و از ایشان کمال تشکر و قدر دانی را دارم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴بعلت افسردگی بعد زایمان و وسواس مراجعه کردم واقعادکتر کمکم کردو دارو هم زیاد نداد، خیلی خیلی خوبم الان ، و هر وقت حالم بد بود پرسنل مطب راهنماییم کردن خیلی راضی ام
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عالی عالی بهترین دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۶/۰۸بسیار مهربان و خوب هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۷یک ماه تحت درمان فعلا نتیجه ای نگرفتم. دکتر بامعلوماتی هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۱۰مشکل استرس شدید داشتم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برای درمان بیش فعالی پسرم پیش خانم دکتر اومدیم خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۸عدم تمرکز
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشکل اضطراب
۱۴۰۱/۱۰/۰۵دکتر عالی . تشخیص عالی و داروی مناسب تجویز کردند . منشی ها هم فوقالعاده پر حوصله و با اخلاق.
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عاااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۸فوق العاده بودن هم تشخیص عالی هم روش های درمانی
۱۴۰۵/۰۲/۳۱Rtms Awlii bood
۱۴۰۴/۰۴/۲۵فعلا نتیجه نگرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۲پر حوصله هستن و برای مریض وقت مبزارن
۱۴۰۲/۰۳/۰۵دکتر خوبیه ولی قبل بیشتر و بهتر وقت و زمان میذاشت جدیدا که شلوغ شده دیگه سر سری ویزیت میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷مشکل اعصاب روان
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۱/۰۷/۲۶استرس واضطراب شدید داشتم خدا رو شکر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۵من اضطراب و دلهره و خسم شدیدی داشتم نمی تونستم خشمم را مهار کنم به کمک خانم دکتر خوب شدم هنوز هم هرچندماه یکبار برای ویزیت میرم
۱۴۰۳/۰۲/۰۱جهت جلوگیری از الزایمر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵جلسه دوم هست که مراجعه کردم توجنگ پنیک شدم الان خوبم rtms انجام دادم آقای خاکپور ودکتر موسوی نسب راهنمایی درست بهم دادن
۱۴۰۵/۰۱/۲۵برای درمان افسردگی مراجعه کردم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸افسردگی همسرم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بله ایشون عالی عستن بیمارز وسواس دارم تحت درمانم خیلی خوبم
۱۴۰۲/۱۲/۲۷خوب وعالی وبا دانش
۱۴۰۲/۱۰/۲۵همسرم افسردگی شدید داشت الان به لطف خانم دکتر خیلی خوبن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴ایشون بسیار مهربان و به روز هستند من پنج سال نمیتونستم غذا بخورم ولی خدا رو شکر با داروهای خانم دکتر بهبودی پیدا کردم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵اظطراب شدید داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۲عالیییی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۴من درمانم پیش خانوم دکتر تموم شده و کاملا نتیجه گرفتم، ایشون دکتر بسیارخوش برخورد والبته مسلط ب درمان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۶اضطراب و عدم تمرکز برای درس خواندن ۲ ماهه تحت نظر هستم در حال درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۳10روزه مراجعه کردم جهت پنیک عالی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶برای شب ادراری پسرم مراجعه کردن. ومشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب هستند ولی خیلی شلوغه
۱۴۰۳/۰۸/۰۷افسردگی بعد از زایمان، اولین بار مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عالی و پرفکت
۱۴۰۳/۱۱/۰۳افسردگی
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فعلا درمان تکمیل نشده
۱۴۰۱/۰۲/۲۶مطب کوچک دارند ولی دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خانم دکتر بسیار باحوصله و با تجربه ای هستن از روش های درمانی جدید استفاده میکنن من و از افسردگی و بی خوابی نجات داد ن.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی ه
۱۴۰۳/۰۶/۰۹دکتر خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹*** مومین محمد ی افغان
۱۴۰۱/۱۰/۲۱