دکتر محمدعارف محمدی فلوشیپ فوق تخصصی ارتوپدی کودکان و متخصص ارتوپدی با شماره نظام پزشکی ۱۶۰۹۸۱ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در مشهد، خیابان احمد آباد، عارف ۲، ساختمان نیکان، طبقه اول واقع شده است.
دکتر محمدعارف محمدی یکی از پزشکان فلوشیپ فوق تخصصی ارتوپدی کودکان و متخصص ارتوپدی با سابقه درخشان در حوزه جراحی استخوان و مفاصل است. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۶۰۹۸۱ به عنوان یکی از معدود فلوشیپهای ارتوپدی کودکان در مشهد فعالیت میکند و بیماران بسیاری از شهرهای مختلف برای بهرهمندی از دانش و تجربه او به مطب دکتر محمدعارف محمدی مراجعه میکنند.
دکتر محمدعارف محمدی دارای مدرک دکتری پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران (۱۳۸۰)، تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) از همان دانشگاه (۱۳۸۷) و فلوشیپ جراحی استخوان و مفاصل کودکان (ارتوپدی کودکان) از دانشگاه علوم پزشکی تهران (۱۳۹۸) است. همچنین ایشان دارای بورد تخصصی ارتوپدی بوده و دورههای تکمیلی تخصصی ارتوپدی را در خارج از کشور گذراندهاند. این پشتوانه علمی، دکتر محمدعارف محمدی را به یکی از چهرههای مورد اعتماد در میان خانوادهها و کودکان نیازمند درمانهای تخصصی ارتوپدی تبدیل کرده است.
مطب دکتر محمدعارف محمدی در مشهد، خیابان احمد آباد، عارف ۲، ساختمان نیکان، طبقه اول قرار دارد و دسترسی بیماران به خدمات فوق تخصصی ارتوپدی کودکان و جراحی استخوان و مفاصل را در این منطقه تسهیل کرده است. دکتر محمدعارف محمدی به عنوان متخصص ارتوپدی در مشهد، خدمات جامعی در زمینه درمان بیماریها و آسیبهای استخوان، مفاصل و اختلالات اسکلتی کودکان ارائه میدهد.
نظرات بیماران نشان میدهد که دکتر محمدعارف محمدی از نظر تشخیص دقیق، مهارت جراحی و برخورد حرفهای جایگاه ویژهای در میان مراجعهکنندگان دارد و بسیاری از خانوادهها رضایت خود را از روند درمان و بهبود فرزندانشان ابراز کردهاند. همچنین، با فعال بودن امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، مراجعهکنندگان میتوانند به راحتی برای ویزیت دکتر محمدعارف محمدی اقدام نمایند.
در مجموع، دکتر محمدعارف محمدی با تکیه بر دانش روز، تجربه بالینی و تخصص فوق تخصصی ارتوپدی کودکان، یکی از نامهای مطرح در حوزه ارتوپدی و جراحی استخوان و مفاصل مشهد محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان احمد آباد، عارف ۲، ساختمان نیکان، طبقه اول
لطفا در دریافت نوبت خود نهایت دقت را بفرمایید
تا ۴۸ ساعت قبل از ویزیت امکان لغو نوبت وجود دارد
پس از آن مبلغ سوخت میگردد و بازگشت داده نمیشود
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بسیارعالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۰خیلی خوب بودن ونتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳دخترم با نوک پنجه راه میرفت که با کفش مخصوص و ماساژ برطرف شد.
۱۴۰۱/۰۴/۲۷بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۰۸خیلی دیر اومد من بادبچه ۱۰ماهه خیلی اذیت شدم ۲ساعت تاخیر
۱۴۰۴/۱۱/۱۹یکبار ویزیت شده ام ودوماه دیگر عمل برداشتن غده دربازوی راست رادارم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ایشان را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عالی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۵اخلاقا دکتر خوبیه و منتظریم نتیجه جراحی اش رو ببینیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰سلام تشخیص درست ایشان موجب شد به موقع فرزندم را ببرم کار درمانی و الحمدالله مشکلش حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱کف پای صاف گفتن سه سالگی به بعد بیارین
۱۴۰۲/۱۱/۰۸بسیار خوش برخورد ودکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۲/۲۶خیلی با صبر و با حوصله معاینه می کنه و محیط کاریش هم خیلی مرتب هستش
۱۴۰۱/۰۸/۱۳مچ دستم قطع شوده بوده پیوندزدن کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۵عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۰۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دختر 4 ماهه بردم برای مشکل لگن که ایشون تشخیص داد اوکی هستش.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پاهای پسرم پرانتزی بود و کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۴بسیار دکتر خوب وبا صبر حوصله هستند و وقت زیاد برای بیمارشان میگذارندودقت بالا دارند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴دکتر خوب و خوشبرخوردی هستند
۱۳۹۹/۰۸/۱۱بسیار با دقت و سنجیده نظر میدن
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خیلی دکتر خوش برخورد و مهربانی هستند من نگران کج گزاشتن پای پسرم بودن بعد معاینه گفتند به مرور زمان خودش خوب میشه.منشی شونم عالیی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دست پسرم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴معمولی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دخترم مریض ایشون بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۴برو بعدیـ
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴فعلا جلسه اول ویزیت بوده .دکتر برخورد خوبی دارند.
۱۴۰۰/۰۱/۱۹تشخیص پا بلانت (پا پرانتزی مادرزادی) و شروع درمان از 18 ماهگی و خاتمه درمان در 24 ماهکی و خداروشکر پای دخترم خوب شده و دکتر گفتند نیازی به بستن پای ندارد فقط در 28 ماهگی مراجعه خواهم کرد جهت چکاب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بدلیل پرانتزی بودن پیش اقای دکتر بردم واقعا خیلی خوش برخورد بودن
۱۳۹۹/۱۰/۱۳خوب و با اخلاق و باحوصله
۱۴۰۱/۱۰/۰۸سلام بسیار پزشک حاذق و محترمی هستند....ابراهیمی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵بسیار عالی بدون
۱۴۰۰/۰۹/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶خونرسانی به لگن پسرم قطع شد، نتیجه عمل عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۱مشکل در رفتگی لگن الحمدلله بچه خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۰یکی از با حوصله ترین و بهترین و خوش برخوردترین دکتری هست که تابحال دیدم. خداوند نگهدارش باشد
۱۴۰۰/۱۲/۱۶کلاب فوت
۱۴۰۴/۰۶/۱۷توی کارشون عالی هستن واقعا و ارتباط گیری شون با بچه ها خیلی خوبه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بسیار عالب
۱۴۰۱/۰۳/۱۸بسیار دکتر با شخصیت و عالی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی خوب بودن واقعا پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۴/۰۹بسیار خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹با سلام بهترین پزشکی هستن که تونستن درد شانه کن را درمان کنند
۱۴۰۳/۰۹/۰۴از نحوه معاینه و دقت و زمان بسیار راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۱/۱۴دکتر با تجربه و با صبر و حوصله به ما پاسخ دادن
۱۴۰۱/۱۱/۰۱بسیار با حوصله و حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۰بسیار خوش رفتار هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶عالی بودند من نوزادام رو برده بودن برای مشکل پا
۱۴۰۳/۰۸/۱۶دستم قطع شده درمان کرد
۱۳۹۹/۰۹/۲۵آقای دکتر خیلی با دقت و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۵/۰۲/۱۹در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۹می خواهم لغو کنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تتتددو
۱۴۰۳/۰۶/۳۱هنوز هیچی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵اسیب مچ پای سرم که با تایید ایشان مشکل برطرف شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۱دکتر خو
۱۴۰۰/۰۸/۱۱مشکوک به پا پرانتزی خدا روشکر تا حدودی رفع شده برای ویزیت نهایی میخوام برم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بسیار عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۱۰برای لگن دخترم پیششوون رفتم
۱۴۰۲/۰۵/۱۷پادرد بودم خداروشکر بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۰۸معاینه پای پسرم بود گفتن فعلا مشکلی نداره
۱۴۰۲/۱۱/۲۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۷دکتر بسیار دقیق و خوب
۱۴۰۱/۱۲/۰۹برای ویزیت اومد گفت مشکلتون با گذر زمان حل میشه
۱۴۰۲/۰۲/۱۵هنوز ویزیت اول بود رفتم آزمایش نوشتن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱بسیار دکتر مج
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰مشکل شل بودن لگن دکتر خیلی باحوصله وبا تجربه ای هستش.
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۴دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۰۴دکترعالی وبسیارحاذق
۱۳۹۹/۱۲/۱۲تحت درمان
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بسیار خوب هستند
۱۳۹۹/۰۹/۳۰عمل سرطان استخوان
۱۳۹۹/۱۲/۱۶پسر من کف پای صاف وهمینطور پای ضربدری داره بصورت خفیف.آقای دکتر بسیار دقیق معاینه کردن وبرخورد خوب وعالی.بسیار از ایشون راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹مشگلی نداشتیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۰پروستات
۱۴۰۴/۰۹/۱۶تشخیص خوب
۱۴۰۰/۱۱/۰۸خوب و پر دقت و با حوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۹ارادت خاص دارم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۲/۰۱صافی کف پا
۱۴۰۴/۰۵/۱۲برای چکاپ رفتیم . خیلی با حوصله و خوش اخلاق . و کانل همه چیزو توضیح میدن و وقت میذارن
۱۴۰۳/۰۶/۲۷ارتوپد
۱۴۰۳/۰۳/۲۵بسیار خوب
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار عالی وبا حوصله توضیح دادن در مورد شرایط پا پسرم استرس از بیمار وهمراه بیمار دور میکنن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲فعلا تحت درمان هست دخترم..برای دفرمگی مچ پا مراجعه کردم که واقعن تحت تاثیر رفتار و درک ایشون شدم...چقدرررر ایشون اخلاقشون عالی هست...خدا خیر بهشون بده
۱۴۰۳/۰۴/۲۷بسیار دقیق،مطلع و متعهد هستند
۱۳۹۹/۱۲/۱۹درحال معالجه
۱۴۰۳/۰۳/۱۷خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل جراحی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۴برخورد عالی و وقت کافی برای بیمار میزارن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲بسیار دکتر با حوصله و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عااااااالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۶کلاب فوت
۱۴۰۲/۰۳/۰۸فرزندم کلاپ فوت داشت
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار دکتر عالی و باحوصله و دقیقی هستن
۱۳۹۹/۱۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۰عالی دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۱/۲۴در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۰۲برای پاهای دخترم مراجعه کردم فعلا تحت درمان هست . ولی برخورد شون خوب بود .
۱۴۰۴/۰۹/۲۳رفتار و احترام عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار خوش انرژی ، مهربان و کاربلد
۱۴۰۲/۱۱/۰۲بسیار عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکترعالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۳ما هنوز درمان نشدیم تازه رفتیم پیش قراره وقت عمل بزارن برا پسرم ولی خیلی خوش اخلاق و خوش برخورد بودن و مراحل کار پسر به آرامی همه رو توزیع دادن و واقعا وقت گذاشتن براش پیش هر دکتری رفتم گفتن عمل میخواد برو با باباش بیا وقت بزارم
۱۴۰۳/۰۵/۱۵درحال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۷خوش برخورد وعالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷خوب بودند
۱۴۰۳/۰۴/۰۲اولین بار است که پسر خود بردم دستش گج گرفت
۱۴۰۳/۰۲/۰۸بسیاردکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۴یه نوبت رفتیم حالاها ببینیم چی میشه
۱۴۰۱/۱۰/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۲برای انحنای پای دخترم نگران بودم ک ایشون تشخیص دادند جای نگرانی نیست همین
۱۴۰۱/۰۴/۲۶بسیار خوش برخورد و پرحوصله
۱۴۰۲/۰۳/۰۲دست دخترم از بند در رفته بود درست تشخیص دادن ممنونم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹خیلی عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر بسیار خوش اخلاق وبا صبر وحوصله به تمام سوالاتم جواب دادن خیلی برای مریضاشون وقت میزارن واقعا دمش گرم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷برخورد پزشک و منشی عالی اما درمان به بررسی بیشتر و نوبت های بعدی نیاز داشت
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۲۲سلام، دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۲فقط میتونم بگم کارشون خیلی خوبه باتجربه و عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹فعلا هیچی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹خیلی دکتر خوبی هستند هنوز عمل نکروم ولی از حسن خلقشون خیلی راضیام
۱۴۰۲/۰۳/۰۹دکتر باصبر وعالی هستن .باتجویز و راهنمایی شون پای پرانتزی پسرم یک سال وچهار ماهه بود تشخیص داده شد و ۴ ماهه خوب شد
۱۴۰۵/۰۱/۱۹زانو درد داشت دخترم دکتر فرمودن درد رشد هست
۱۴۰۳/۰۲/۱۱توجیکاملبیماران وواقعادست سبک دارنسریع خوبمیشی
۱۴۰۱/۰۵/۰۱در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۷بسیار عااااالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دخترم روی پنجه پا راه میرود و تحت درمان است
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بله آرتروز زانو
۱۴۰۱/۱۱/۰۵تحت درمانی
۱۴۰۳/۰۱/۲۹کلاب فوت بود پسرم از زابل خدمت ایشون رفتیم عالی بود هم درمان هم برخورد خدا بهشون عمر بده
۱۴۰۲/۰۵/۱۸دکتر خوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ب پاهای دخترم پاولیک بستن تشخیص دادن از لگن در رفته خداروشکر یک ماه زمان برد خوب شد خیلی دکتر با حوصله وفهمیده ای هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵متعهد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۰پای پسرم مشکل. اشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سلام من پسرم را بردم هنوز نتیجه نگرفتم دوباره می خوام ببرم دکتر خوب و مهربونی
۱۴۰۲/۰۸/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۹خیلی عالی وباحوصله هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۳۱زانوی ضربدری پسرم که در حال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸پای پسرم پرانتزی بود با تجویز کفش طبی خیلی بهتر شده
۱۴۰۱/۰۱/۱۴تشخیص ودرمان بسیارعالی دکتری بسیار باتقوا
۱۴۰۲/۰۵/۰۳بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن.
۱۴۰۱/۰۳/۱۰نتیجه خبی داشتلن
۱۴۰۳/۰۴/۱۳کوتاهی آشیل پای پسرم راعمل کردند ازجناب دکترتشکرمی کنم خیلی بهترشده راه رفتنش،برخوردآقای دکترومنشی ایشان بسیارپسندیده وعالی می باشد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دکتر بس
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر کار بلد
۱۴۰۴/۰۴/۰۲کمر دردی
۱۳۹۹/۱۰/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۸سلام دکتر بسیار خوش اخلاق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱انجراف مچ پا پسرم و تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹انگشت ماشه ای دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷بسیار خوشبرخورد و مهربان و دقیق هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶خوب بودن
۱۴۰۱/۱۰/۱۴پزشک حازق وپرحوصله
۱۴۰۳/۰۶/۲۴پسرم فلوشیپ پاداردآقای دکترچندتاماساژیادم دادندفعلاکه بهتره خداروشکر
۱۴۰۱/۰۲/۲۴بسیار با حوصله .عاااالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خیلی خوب تشخیص میدهد
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹مچ دست بچه رو گچ گرفتن به همراه ویزیت که هیچ بیمه ای رو هم قبول نمیکردن شد ۳.۲۰۰.۰۰۰ تومان . واقعا هزینه بالا بود. چه خبره مگه تو این شرایط؟!
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من کودکم مشکل خاصی نداشته ولی ممنون از راهنمایی های خوب آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۸تشخیص دکتر مویه خفیف استخوان ساق پای بچه بود که مربوط به 3 هفته قبل از مراجعه به ایشون بود و گفتند تا 3 هفته بعد کاملا خوب میشه. برخورد و رفتار دکتر خیلی عالی بود و حس خوبی گرفتم از ایشون.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶پسرم ویزیت شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۴آزمایش انجام دادیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دخترم بیماری گیلن باره داشتن و اقای دکتر تشخیص به موقع دادن خیلی ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۸صبور متخصص و بسیار با حوصله هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۶با اخلاق و حاذق
۱۴۰۲/۰۹/۱۱بسیار عالی و بی نظیر
۱۴۰۱/۰۵/۱۸خیلی خوشم اومد بسیار زیاد صبور و با حوصله گوش کردن بعد معاینه رو شروع کردن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای کف پای صاف دخترم رفتیم عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۲بسیار دکتر شریف و کار درست
۱۴۰۱/۱۲/۱۰خوب انحراف پا
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۲/۰۲برخورد خوب و دقت عمل بسیار
۱۴۰۰/۰۳/۱۷دکتربسیارخوب وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۰/۲۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۶پای بچه من انحراف داشت که خدا رو شکر بهتر شده
۱۴۰۳/۰۱/۰۵پسر من کف پای صاف وهمینطور پای ضربدری داره بصورت خفیف.آقای دکتر بسیار دقیق معاینه کردن وبرخورد خوب وعالی.بسیار از ایشون راضی بودیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۴برخورد و کارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۶پا مشکل راه رفتن داشت دکتر گفتن ایرادی نداره
۱۴۰۳/۰۷/۳۰تحت درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۷ناترازی رشد پا
۱۴۰۱/۱۱/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۷پا پرانتزی پسرم. که دکتر فرمودند به مرور خوب میشه الان دوساله اش است بهتر شده. کار دکتر وبرخودشون خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۵عالی عمل تومر پا
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیارعالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عمل انگشت، عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴تازه رفتیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۷برخورد مناسب
۱۴۰۱/۰۵/۲۲برای مشگل مادرزادی پای پسرم خدمتشون رفتم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰بسیار عالی و
۱۴۰۴/۰۵/۱۶بسیار باتجربه، باسواد، باحوصله و از همه مهمتر با وجدان است.
۱۴۰۴/۰۳/۳۰بسیار دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۶/۲۵صبور ارام و حاذق
۱۴۰۰/۰۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۱بسیار عالی با اخلاق فوق العاده
۱۴۰۱/۰۴/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۱۹فعلا درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۴سلام انگشت پای بچه ام کوچیکه گفته یک ساله بشه عملش می کنم هنوز یک ساله نشده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۱/۰۵/۰۹بسیار مجرب و وقت گذار واسه بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۰۷پسرم مادرزادی پاهاش کج بوددکترعملش کردالان پاش کاملاراست شده دکترخیلی خوبیه عالی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۸برای درد زانو دخترم مراجعه کردیم با اخلاق بسیار خوش دقیق معاینه کردن و گفتن درد رشد هست جای نگرانی نیست.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار مهربان و دلسوز و راهنمایی بسیار ارزشمند میکنه
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عاای بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۳فرشته ی نجات
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی ب
۱۴۰۲/۰۹/۱۷عالی و مهربان
۱۴۰۲/۱۱/۱۶پسرم پاشو کج میزاشت
۱۴۰۳/۰۱/۲۱هنوز در حال درمان هست
۱۴۰۲/۰۸/۳۰دکتر بسیار بسیار مهربان و خوش اخلاق و با تجربه ای هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۵مراجعه اول بوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱راشیتیسم
۱۴۰۲/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۲۲در حال درمان
۱۴۰۲/۰۹/۰۸دکتربسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بهترین تشخیص و درمان روداشتن کاملا راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۴/۰۶پاهای دخترم بشدت پرانتزی بود ک باتجویز کفش مخصوص خداروشکر بهترشدو مشکلش برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳چند سال پیش تصادف کرده بودم .واقعا کارش خوب دکتر خوبیع خدا خیرشون بده الان واسه پسرم میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۲۷صافی کف پای پسرم.بسیارباحوصله ویزیت میکنن
۱۴۰۳/۰۷/۲۹بسیار خوش برخورد و با حوصله بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خیلی خوبی هستن واقعا ممنونم فقط نوبت ها رو با فاصله ثبت کنن که با بچه کوچیک ساعت ها معطل نشیم ممنون میشم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دررفتگی لگن مادرزادی دخترم، فعلان تحت درمانیم
۱۴۰۰/۰۶/۰۹