دکتر محمدمهدی حسینائی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل با شماره نظام پزشکی ۷۶۱۹۰ در مشهد فعالیت دارد. مطب ایشان در مشهد، بلوار احمد آباد، نبش پرستار، ساختمان موید، طبقه اول قرار گرفته و نوبتدهی اینترنتی نیز فعال است.
دکتر محمدمهدی حسینائی از متخصصان برجسته ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در شهر مشهد است. ایشان دارای تخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) هستند و با بیش از دو دهه تجربه پزشکی، به عنوان یکی از چهرههای شاخص در زمینه درمان مشکلات استخوان، مفاصل، شکستگیها و جراحی پروتز لگن و زانو شناخته میشوند. دکتر محمدمهدی حسینائی تحصیلات پزشکی عمومی خود را در دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز کرده و سپس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، دوره تخصصی جراحی ارتوپدی را گذراندهاند. شماره نظام پزشکی دکتر حسینائی ۷۶۱۹۰ است که نشاندهنده اعتبار و مجوز رسمی ایشان در حوزه طبابت و جراحی ارتوپدی میباشد.
مطب دکتر محمدمهدی حسینائی در مشهد، بلوار احمد آباد، نبش پرستار، ساختمان موید، طبقه اول واقع شده است. این موقعیت مکانی باعث دسترسی آسان بیماران ساکن مشهد و مناطق اطراف میشود و بسیاری از بیماران از امکانات مطب و خدمات ارائه شده رضایت بالایی دارند. جراحی مفاصل (پروتز) لگن و زانو و جراحی شکستگیها از مهمترین حوزههای تخصصی دکتر حسینائی محسوب میشود و بیماران با مشکلات ارتوپدی، آسیبهای ورزشی، تعویض مفصل و درمان شکستگیها میتوانند از دانش و تجربه ایشان بهرهمند شوند.
دکتر محمدمهدی حسینائی با رویکردی علمی و بهروز، به درمان بیماران میپردازد. بیماران ایشان اغلب از تشخیص دقیق و برخورد حرفهای رضایت دارند و تعداد بالای مراجعهکنندگان گواه اعتماد به تخصص و مهارت ایشان در زمینه ارتوپدی است. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر حسینائی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است و بیماران میتوانند به راحتی و بدون معطلی، زمان ویزیت خود را رزرو کنند. در نهایت، دکتر محمدمهدی حسینائی به عنوان متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل در مشهد، مرجع معتبر برای درمان مشکلات اسکلتی و عضلانی بیماران به شمار میرود.
دکتر محمدمهدی حسینائی متخصص ارتوپدی و جراح استخوان و مفاصل است و در زمینه جراحی شکستگیها و پروتز مفاصل لگن و زانو فعالیت میکند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به دکتر محمدمهدی حسینائی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
بله، جراحی تعویض مفصل لگن و زانو (پروتز) از حوزههای تخصصی اصلی دکتر حسینائی محسوب میشود.
مطب دکتر محمدمهدی حسینائی در مشهد، بلوار احمد آباد، نبش پرستار، ساختمان موید، طبقه اول قرار دارد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
باسلام دکتر عالی هستند صبور وآرام
۱۴۰۴/۰۴/۰۴خیلی عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳سلام تشکر از شما وآقای دکتر من فعلا یک بار مراجعه داشته ام واز نوبت که به موقع رفتم داخل و برخورد خوب آقای دکتر راضیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام . آقای دکتر بسیار کار درست و پیگیر درمان بیمارانشون هستن. خدا سلامتی بده بهشون.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴جناب دکتر حسینیائی بسیار دکتر فرهیخته ودانا وآگاه وعالم هستن که برای درمان بیماربسیار وقت میگذارند وبسیارباشخصیت هستن
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بودن من به یک دکتر دیگه هم مراجعه کردم اون گفت باید زانو رو جراحی کنی ولی دکتر بهم دارو و فیزیوتراپی داد خدا شکر با دارو هایش و فیزیوتراپی زانویم خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵درد زانو
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر فوق العاده باتجربه و حاذق هستن من با یه نسخه مشکل زانوم برطرف شد خیلی از دکتر حسینایی متشکرم همیشه دعا میکنم برای سلامتیشون متشکرم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر بسیار حاذق و صبوری هستن وقت میزارن برای مریض من مشکلم دردلگن و زانو که دکتر دارو تجویز کردن وتحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۲۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۶هنوز معالجه تمام نشده ولی اخلاق خوبی داشتن و وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار عالی با اخلاق حرفه ایی
۱۴۰۵/۰۲/۱۰بسیار خوش برخورد وبا حوصله
۱۴۰۳/۰۸/۲۴دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۸/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خوب بودند
۱۴۰۴/۰۷/۰۲درحال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹درحال درمان هستم .تا الان عالی بودن .صبورمهربان.خسته نباشین
۱۴۰۴/۰۵/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ایشون بسیار باتجربه با حوصله و دارای تشخیص صحیح هستند.
۱۴۰۳/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام فقط یه بار ویزیت شدم نمیتونم نظر بدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۱رفتار خانم منشی و اقای دکتر عالی بود.دمشون گرم
۱۴۰۵/۰۳/۲۴درد زانو
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مشکل مفصلی داشتیم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۶با سلام دکتری خوش اخلاق و گوش به حرف مریض میده وتمام اطلاعات از مریض میگیره بعد نظر ونسخه میپیچه درد آشنا وتو پر فهمیده وبا درک به موضوع بیمار داره در کل نسبت به دیگران بهتره
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عالی در تشخیص و کار
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی ه
۱۴۰۴/۰۴/۲۸درد کتف
۱۴۰۳/۰۷/۰۷دکتر بسیار عالی با اخلاق صبور و بسیار ماهر
۱۴۰۴/۰۷/۱۸استخون درد
۱۴۰۴/۰۸/۰۸کمر درد داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درحال درمان مشکل زانو درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۸سلام برای بیمار وقت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تشخیص آقای دکتر عالی بود برخورد منشی عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتر خوبی درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰مشکل منو نتونستن تشخیص بدن و به یک دکتر دیگه معرفیم کردن، به نظرم ویزیت بیخودی از من گرفتن چون هیچ کاری برام انجام ندادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۰نوبت میخوام
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۶واقعا عالی خوش اخلاق خوش برخورد ممنونم ازشون خیلی خوب شدم چون آقا دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خیلی کم حرف زدند
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تشخیص درست وعالی از هر لحاظ
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بهترین و با اخلاق ترین پزشکی که با ایشون ملاقات داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۴/۲۰مشکل آسیب دیدگی زانو داشتم وبا تشخیص ایشون زانوم خپب شد.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالییییییییی
۱۴۰۴/۰۵/۲۰سلام و ارادت برای همسرم که زانوشون درد میکرد مراجعه کردیم خیلی خوب معاینه کردند ومراحل درمان که اول دارو دادن خیلی خوب بود.الان بهتر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۳ادترز زانو درمان شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۹کمردرد بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام و درود
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶نه خوب هستن نه بد در حد متوسط
۱۴۰۵/۰۳/۱۹صبور و خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۲بسیار مردخوش اخلاق و خوش برخورد ومتعهدبه کار
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلام بسیاردکتر صبور ومهربان من یک جلسه پیش ایشون رفتم برای پادردم خیلی دکتر باتجربه ای هستن الان بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲فکککککک نکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر با اخلاق وخوشرویی هستن و در تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲مادر آرتروز زانو دارن و درد زیادی داشتند . خیلی بهتر شدند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کمر درست که با حرکت فیزیکی رفع شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱صبور و دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۵خوب ممنون از زحمتاتش
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بله کمر دردبودم که نتبجه داد
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بسیار باملاحظه و با اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۱۱التهاب تاندون دست، تزریق در آرنج توسط آقای دکتر و استفاده از باند تنیس البو و مراقبت تا یک ماه خوب شد. ممنونم.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر خوبی است. مشگل نقرس داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۹/۱۴خیلی خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰درد گردن بر اثر ضربه دارو مصرف میکنم اخلاق خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۴دکتر خوبی هست ولی من هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹رو بهبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خوب بود فقط خیرخواه نبود
۱۴۰۴/۰۸/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰شگستگی کشک زانو
۱۴۰۳/۱۰/۱۱بسیار دکتر ماهر و بادقتی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۰تشخیصش عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۲جراجی انگشتان دست
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۸بسیار عالی بودن رفتار کردار منش صداقت هرچی بگم از ظاهرو باتنشون و کارشون وتشخیض بیمارشون بسیار خوب بودن وبا یک جلسه داروهایی که دادن فرقش رو درون بدنم دیدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عالییییی
۱۴۰۴/۰۲/۱۰باسلام. بسیار دکتر خوش قلب ومهربانی هستند وبه حرفهای بیمار خوب گوش می دهند وراهنمایی ارزشمندی دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ارترز گردن خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸عالی بودن با اخلاق و مهربون
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۱۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۴یک بار مراجعه داشتم قرار شد بعد از فیزیوتراپی دوباره مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷پزشک با حوصله با اخلاق دلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خارپاشنه داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰دکتر بسیار بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیارعالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸پیچ خوردن مچ پا نسبتا خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۰با سلام و احترام آقای دکتر محمد مهدی حسینائی، با حوصله و احترام و خیلی خوب مراحل پذیرش و توضیح برای مریض رو انجام دادند ،مهربان ،با حوصله و بار علمی بالا ،و منشی خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۰/۰۹ممنون از دکتر عزیز . برای درد مچ حضرت مادر مراجعه کردیم و با تشخیص حرفه ای برای حضرت مادر تزریق درون مچ رو انجام دادن دست بوس دکتر عزیز هستم.
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بود بهترین دکتر تا به حال دیدم برای بیمار هاش وقت میذاره تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۰۸خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۴/۰۴زخم در ناحیه مفصل مچ پا
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خوب و باسواد و صبوری هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۲۸دکترخوبیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۱دست چپم درد می کرد دارو داد اثر کرد
۱۴۰۴/۰۳/۱۸از لحاظ تجربه و مهارت پزشک قابلی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۳۰دکتر عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باخلاق ولی متوسط
۱۴۰۴/۰۲/۰۲پسرم عمل پین در بیمارستان فارابی داشت
۱۴۰۴/۰۸/۲۰فعلا حال برام آزمایش نوشته
۱۴۰۴/۰۵/۲۲سلام کیست مچ دست داشتم دکتر مهربون درد آدم تشخیص میده عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر با تجربه و عالیه هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵سلام واقعا دکتر خوب وعالی هستید دراولین معاینه تشخیص دادن که پسر منوتب مالت داره بسیار از ایشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸من برای مینیسک پام بهشون مراجعه کردم و واقعا ازشون راضیم
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی دکتر خوبی بودند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹خوببود
۱۴۰۴/۰۶/۱۳نتیجه بخش بوده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتری توانمند هستن که با حوصله به حرفهای مریض توجه میکنن و اهمیت میدن
۱۴۰۴/۰۵/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۲