دکتر سهیلا صیاد فلوشیپ جراحی پستان با شماره نظام پزشکی 59797 در تهران، منطقه قلهک فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1425، ساختمان پزشکان سپهر واقع شده است.
دکتر سهیلا صیاد از جمله پزشکان دارای فلوشیپ جراحی پستان در تهران است که با شماره نظام پزشکی 59797 شناخته میشود. ایشان دارای مدرک فلوشیپ جراحی پستان و همچنین تخصص جراحی عمومی هستند و فعالیت خود را بهصورت حرفهای در زمینه درمان بیماریهای پستان و جراحیهای مرتبط ادامه میدهند. مطب دکتر سهیلا صیاد در منطقه قلهک تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از دوراهی قلهک، پلاک 1425، ساختمان پزشکان سپهر، طبقه چهارم واحد 19 قرار دارد که مراجعهکنندگان میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی جراحی پستان به این آدرس مراجعه کنند.
دکتر سهیلا صیاد پس از اتمام دوره تخصص جراحی عمومی، با موفقیت دوره فلوشیپ جراحی پستان را گذرانده و در حال حاضر بهطور ویژه در زمینه جراحیهای مرتبط با بیماریهای خوشخیم و بدخیم پستان، غربالگری، تشخیص و درمان تودههای پستانی و جراحیهای ترمیمی فعالیت دارد. بسیاری از بیماران در تهران و بهویژه منطقه قلهک، ایشان را بهعنوان یکی از معدود جراحان فلوشیپ پستان میشناسند که با رویکرد علمی و بهروز به درمان بیماران میپردازد.
در نظرات بیماران دکتر سهیلا صیاد، رضایت از دقت در تشخیص بیماریهای پستان، توضیحات کامل درباره روند درمان و برخورد صمیمانه با مراجعین دیده میشود. افرادی که به دنبال جراحی پستان در تهران هستند، دکتر سهیلا صیاد را به دلیل تخصص بالا و تجربه فلوشیپی انتخاب میکنند. همچنین، بسیاری از بیماران خانم ساکن شمال تهران دکتر سهیلا صیاد را به دیگران معرفی کردهاند.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر سهیلا صیاد فعال نیست و متقاضیان میتوانند برای تعیین وقت حضوری با مطب ایشان تماس حاصل کنند. دکتر سهیلا صیاد، فلوشیپ جراحی پستان، با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه خود، همواره در راستای ارائه بهترین خدمات درمانی به بیماران پستان در تهران تلاش میکند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شریعتی - بالاتر از دوراهی قلهک - پلاک ۱۴۲۵ - ساختمان پزشکان سپهر - طبقه چهارم - واحد ۱۹
خوش برخورد دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار دکتر بزرگ و باتجربه که ما بهترین نتیجه رو گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱جراحی به جهت کانسر سینه خیلی عالی درجه یک هم از نظر پزشکی و هم اخلاق خدا یار و نگه دارشان
۱۳۹۸/۰۷/۳۰برای خودم تحت نظر شون هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مشکلاتی صطحی در مورد پستان
۱۳۹۸/۰۹/۲۶کنسر سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲توده در پستان
۱۴۰۰/۰۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کیست سینه دردوران درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مشکل پستان خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و با وجدانی هستن و کاملا از مراجعه به ایشون راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷کیست سینه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر بسیار حاذق و باتجربه ای است ایشان با اخلاق خوبی که دارند باعث بهبود مریضها هستند بنده بسیار از ایشان راضی هستم من سال قبل نزد دکتر صیاد جراحی سینه انجام داده ام
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶بیماری پستان - فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۳عالییییی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تخصص فوق العاده بالا در کار و متعهد و درعین حال دلسوز و مهربان هستند .
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی و به بقیه بیماران توصیه کردم برای ویزیت ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالیست
۱۳۹۹/۰۳/۲۵خیلی دکتر خوبی هستند عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸کیست سینه و چکاپ
۱۳۹۹/۱۲/۰۳فوق العاده هستن ایشون هرچی از خوب بودنشون بگم کم گفتم هم اخلاق و برخوردشون عالیه و هم مهارتشون در جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند. فوق العاده بی نظیر و مهربان خانمم سرطان سینه دارند و نوشتند برای شیمی درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد ودلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۲توده داشتم جراحی کردن بسیار عالی بودن خانوم دکتر خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بینظیرن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتر بسیار حاذقی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۸جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۴/۳۱سرطان سینه در حال درمان
۱۳۹۹/۰۳/۱۱به دلیل کرونا فعلا همه چی متوقف شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶سینه م را میخواهم کوچک کنم
۱۳۹۸/۰۸/۰۴بسیار با اخلاق و ماهذ
۱۳۹۹/۰۴/۰۳مشکل کیست سینه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱دکتر بسیار خوب ودقیقی می باشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ایشون خیلی دکتر خوبی بود غده ی خوشیم سینه داشتم با جراحی دقیق ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰چکاپ سالیانه. ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷برای معاینه پستان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸توده سینه داشتم توسط ایشون بیوپسی وعمل جراحی شدم وبسیارازکارشون واخلاقشون رضایت دارم خدانگهدارشون باشه انشاالله
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ایشان برخورد بسیار خوبومهربانی دارند ودلسوزانه به حرف بیمار گوش میکنند
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۹خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بسیار عالی و جراحی ک کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل سینه داشتم که رفتم پیش خانم دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶بسیار مهربان و کاربلد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵فعلا معالجه ادامه دارد
۱۳۹۷/۰۷/۱۱بسیار عالیست در سال جاری میلادی در برابر تیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳من یه باررفتم ولی خالم نتیجه خوبی گرفت بهترین پزشک جراح خانم صیاد
۱۳۹۸/۰۸/۱۲بسیار بسیار پزشک با اخلاق، باوجدان و حاذقی هستند، پزشکانی همانند ایشان مایه افتخار ایران و جامعه پزشکی هستند.
۱۳۹۸/۰۸/۰۳توده در سینه دارم فعلا تحت نظر هستم و خانم دکتر خیلی کمک کردن روحیه خوبی داشته باشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸توده ی سینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۹دکتر خوب و پیگیر و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۴حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بودن و بسیار خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳تومار سینه در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۱خیلی عالی ومسلط به کارش ومهربان
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار صبور و عالم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱حین درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ترنس بودم و تخلیه سینه رو انجام دادم . فوق العاده عمل خوبی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۸به نظر من عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ژنیکوماستی
۱۳۹۸/۰۳/۲۷دکتر با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴سلام توده در پستان با تشخیص بیماری سارکوید دوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سلام خوب بودن من تقریبا مشگلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰پزشکی بسیار ماهروباوجدان واخلاق خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۶جراجی سینه و خدا رو شکر مکشکلی نیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار دکترحاذق و کار بلدی هستن مادر شوهرم رو جواب کرده بودن کامل درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خانم دکتر بسیار با حوصله دقیق و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۲دکتر فکق العاده ایی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۲/۰۴من سینم ماستیت شده بود توسط خانوم دکتر درمان شدم و نتیجه گرفتم. قبلش به خاطر تشخیص اشتباه چند تا دکتر وضعیت خیلی بدی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر فوق العاده خوب محترم و عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عالی هستن هم برخوردشون و هم کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل توده سینه دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰جراحی پستان انجام دادم و خیلی هم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر بسیار دلسوز و مهربان علاوه بر مهارت ایشان در جراحی از نظر روحی هم بفکر بیمارشان هستن همیشه مدیونشم وممنونم.برست سینه جراحی با حفظ سینه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی هستند و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲چندتا ازدوستام جراحی انجام دادن کارشونو دیدم بسیار عالی بوده منم میخوام پیش همین دکتر جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عاللیییی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۶واقعا به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹سرطان پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷Dre awili
۱۳۹۸/۰۶/۰۸دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ف سریان پستان از نوع بدهیمرشته روی زمینسرطان
۱۳۹۸/۰۸/۰۱برداشتن توده بدخیم سینه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی فوق العاده دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسار دکتر خوبی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ایشان فوقالع
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل کیست سینه که تحت نظرایشان درمان شدم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دکتر بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۲۶حالت غده درسینه الان بازهم دورسینه هادرداحساس میکنم ولی ازغده خبری نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام خانم دکتر واقعا حرف نداره من پیششون عمل کردم و خیییییلی راضی ام ، هم خوش برخورد و مهربان هم دلسوز بیمارند، همه چی تمام هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲فوق العاده دکتر دلسوز مهربون و مسئولیت پذیری هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۳هنوز جراحی نکردم ولی ایشون انرزی عالی دارن ک باعث جلب اعتماد و ارامش من در قبل شدند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵جراحی سرطان سینه. عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خانم دکتر فوق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عااااااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸جراحی ایشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خودم جهت چک آپ اومدن ولی خواهرم جراجی پیش ایشان اومدن که خیلی راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۶یکی ازبهترین دکترهای ایران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶یه جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تجربه خیلی خوبی داشتم درسینه سمت راستم تومور داشتم وتحت نظر ایشان بودم و جراحی شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱سلام دکترخیلی خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل پستان
۱۳۹۹/۰۵/۲۱دردسینه داشتم فعلاخوبم
۱۳۹۸/۰۸/۱۰پزشکی بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶