دکتر زاهد ملک محمدی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات با شماره نظام پزشکی 105386 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان در بلوار سعادت آباد، تقاطع بلوار دریا و خوردین فراهم است.
دکتر زاهد ملک محمدی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات است که با شماره نظام پزشکی 105386 در تهران فعالیت میکند. دکتر زاهد ملک محمدی دانشآموخته دانشگاه علوم پزشکی شیراز است و دورههای تکمیلی و پیشرفته ستون فقرات را در کشور سوئیس گذرانده و از معدود پزشکان ایرانی عضو انجمن جراحان اروپا محسوب میشود. ایشان با تمرکز بر جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات، خدمات تخصصی متنوعی را به بیماران ارائه میدهند و همواره در راستای ارتقای سلامت جامعه کوشا بودهاند. مطب دکتر زاهد ملک محمدی در تهران و در منطقه میدان ولیعصر، بلوار سعادت آباد، تقاطع بلوار دریا و خوردین، ابتدای بلوار دریا روبهروی مسجد قدس پلاک ۵۳ واحد ۱ واقع شده است و مراجعات به این محل در روزهای زوج از ساعت ۱۲ تا ۱۸ امکانپذیر است.
شماره نظام پزشکی دکتر زاهد ملک محمدی به عنوان یکی از شناسههای رسمی، اعتبار حرفهای ایشان را تأیید میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی جراحی مغز و اعصاب هستند و با گذراندن دورههای تکمیلی در سوئیس، توانستهاند دانش و مهارت خود را در زمینه جراحی ستون فقرات به سطح بینالمللی ارتقاء دهند. عضویت در انجمن جراحان اروپا نیز نشاندهنده جایگاه علمی و حرفهای دکتر زاهد ملک محمدی در میان جراحان مغز و اعصاب است.
بیماران دکتر زاهد ملک محمدی از دقت در تشخیص و رویکرد حرفهای ایشان رضایت بالایی ابراز داشتهاند. طبق نظرات ثبتشده، بسیاری از مراجعان از کیفیت بالای مشاوره و پیگیری درمانی ایشان ابراز خرسندی کردهاند. با بیش از ۳۰ نظر ثبتشده در سامانه و درصد بالای توصیه بیماران، جایگاه ایشان در میان جراحان مغز و اعصاب و ستون فقرات تهران برجسته است.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب دکتر زاهد ملک محمدی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. در جمعبندی، دکتر زاهد ملک محمدی متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات در تهران، با تکیه بر دانش روز و تجربه بینالمللی، خدمات تخصصی را به بیماران ارائه میدهد.
امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است. همچنین میتوانید در ساعات کاری با مطب در سعادتآباد مراجعه نمایید.
ایشان متخصص جراحی مغز و اعصاب و ستون فقرات هستند و در درمان بیماریهای مغزی و نخاعی، جراحی تومورهای مغزی، دیسک و ضایعات ستون فقرات فعالیت دارند.
بله، دکتر زاهد ملک محمدی عضو انجمن جراحان اروپا بوده و دورههای تکمیلی ستون فقرات را در سوئیس گذراندهاند.
مطب ایشان در تهران، بلوار سعادت آباد، تقاطع بلوار دریا و خوردین، ابتدای بلوار دریا روبهروی مسجد قدس پلاک ۵۳ واحد ۱ قرار دارد.
پذیرش جراحیهای مغز و اعصاب و ستون فقرات پس از معاینه تخصصی و بررسی کامل مدارک پزشکی صورت میگیرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب: خیابان شریعتی، روبه روی بیمارستان مفید، جنب کلینیک تخصصی کودکان ایران، ساختمان البرز، پلاک ۱۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۵. شماره تماس:،۰۹۹۰۲۰۵۲۱۷۳. شماره ثابت: ۲۳۰۴۸.
مطب: خیابان شریعتی، روبه روی بیمارستان مفید، جنب کلینیک تخصصی کودکان ایران، ساختمان البرز، پلاک ۱۱۰۷، طبقه سوم، واحد ۵. شماره تماس:،۰۹۹۰۲۰۵۲۱۷۳. شماره ثابت: ۲۳۰۴۸.
مارگی دیسک و فتق دیسک کمر داشتم. با حوصله معاینه کردند و با صداقت راهنمایی لازم را کردند. وقت عمل با روش میکروسکپی را گرفتم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹بسیار دکتر حاذق و زبردستی هستن فوق العاده دلسوز، خوش برخورد و پیگیر عملشون کاملا رضایت بخش بوده که نشون میده تسلط کامل دارن به کارشون عمل مادرم بود تنگی کانال نخاعی در ۵ مهره و درگیری دو دیسک و نبود گودی کمر که واقعا سنگین و سخت بود که دکتر ملک محمدی به خوبی هر چه تمام تر انجامش دادن از زحماتشون کمال تشکر رو دارم به حق جز مفاخر و سرمایه های ایران هستن کرمی ۴ اردیبهست ۱۴۰۵
۱۴۰۵/۰۲/۰۴سلام پزشک بسیار حاذق صبور خوش برخورد و وقت کافی برای بیمار لحاظ میشه و کاملا توضیح برای درمان همسر من دچار پارگی بسیار شدید دیسک کمر بودن ایشون بسیار حرفهای عمل رو انجام دادن انشاله که سلامت باشن و موفق
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بابت درد کمر و زانومراجعه داشتم خیلی خوش برخورد و باحوصله ویزیت کردن و دوره درمانم پیششون ادامه داره
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی هستن ایشون تشخیص درست توصیه های درمانی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳من بعد از زایمان دچار درد شدید در کمر شده بودم، به آقای دکتر مراجعه کردم، بعد از انجام ام آر آی با دارو درمانی و مخصوصا ورزشهایی که تجویز کردند مشکلم کامل برطرف شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۳7 ماه پیش عمل دیسک کمر انجام دادم پیش دکتر زاهد ، واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۸آقای دکتر ملک محمدی یکی از پزشکان حاذق ،بتسوااد،حرفه ای،خوش اخلاق و فوقالعاده هستن در جهت تشخیص و درمان انشالله همیشه سلامت و تندرست باشند و همکارشان خانم کاتبی بسیار خوش اخلاق،خوشرو و فوقالعاده با بیماران همکاری دارند انشالله همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۰من مشکل مهره کمری.نتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱پزشک بسیار دقیق و با اخلاق وباتجربه در کارخودشون
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بودن بسیار صبور با حوصله و درعین حال متخصص واقعا خداروشکر که ایشون رو پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فقط ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸یه دونه است عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکل دیسک کمر و رگ سیاتیک داشتم . خدمت دکتر رفتم و به تشخیص دکتر عمل کردم و الان خداروشکر کامل خوب شدم و مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵من ۳۴ سالمه و سه سال بود که مشکل فتق دیسک بین مهر های چهار و پنجم کمرم داشتم، سیاتیک به پای چپم زده بود و به شدت درد میکرد و کارای عادی روزمره برام دشوار شده بود، دکتر زاهد ملک محمدی، با دستان حاذق و توانمندشون منو جراحی کردن و فردای عملم، خودم بدون کمک سه طبقه پله اومدم بالا تا خونه و خیلی زود سلامتی کاملم رو بدست آوردم. بی نهایت از دکتر ممنونم. من سلامتیمو مدیون ایشون هستم. اگه دنبال یه دکتر باسواد و باتجربه و با شخصیت و با وجدان میگردید من ایشونو پیشنهاد میکنم، مطمئنا شمام با تشخیص صحیح ایشون نتیجه ی عالی میگیرید.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مادرم تنگی کانال داشتن و مهره پنج و شش تعویض شد و بسیار نتیجه عملشون خداروشکر خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۸تنگی کانال نخاعی دارم و از درمان ایشان کاملا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷با اخلاق ترین و متعهد و با وجدان کاری بسیار زیاد ، من پیش ایشون عمل انجام دادم و واقعا رضایت کامل دارم خدا بهشون سلامتی بده
۱۴۰۳/۰۹/۱۴فعلا برای درمان نرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰من بصورت میکروسکوپی عملم کردم و بلافاصله بعد از عمل همه دردهام خوب شد الان ۳ ساله از عملم گذشته و ورزش میکنم. هیچگونه درد و ناراحتی ندارم واقعا اقای دکتر پزشکی حاذق هستن و بسیار صبورانه برای بیماراشون وقت میزارن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶مراجعه اقوام و عمل لسبار موفق کمر
۱۴۰۳/۱۰/۰۴سلام من برای مشکلات ناحیه ستون فقرات، سر خوردگی مهره، تنگی کانال نخاعی که منجر به آسیب به دیسک هم شده بود به ایشان معرفی و ضمن بررسی دقیق و مشاهدات تصاویر MRI و رادیولوژی و سایر مستندات ضروری، آقای دکتر تشخیص جراحی سریع را پیشنهاد و در بیمارستان بستری و خدا را شکر با درایت و تعهد و تخصص و پیگیری به جد ایشان عمل با موفقیت انجام و تقریبا مدت ۶ ماه از آن گذشته و خدا را هزاران بار شکر که من به روال عادی زندگی برگشتم. انشاله که خداوند متعال طول عمر با عزت و سلامتی به ایشان عنایت فرماید
۱۴۰۵/۰۳/۱۰مادرم تحت درمان هستند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۶میخواهم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳مشکل تنگی نخاع و دیسک کمر داشتم با تشخیص ایشون جراحی میکروسکوپی انجام دادم والان ۴ ماه ازعملم میگذره عالی هستم و اصلا دردی ندارم خداروشکر تو بیمارستان به محض به هوش اومدن اثری از خواب رفتگی و بی حسی دیگه نداشتم واقعا پنجه طلا هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱جراحی شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸زندگیم رو نجات دادن من شب و روز درد میکشیدم از درد کمرم نمیتونستم قدم رو صاف کنم وراه برم چند قدم راه میرفتم می فتادم دکتر کمرم رو عمل کردن از فردا عمل خودم راه رفتم هیچ دردی ندارم. به همه ی دوستان و فامیل ها هم ایشون رو معرفی کردم همه راضی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱رفتار محترمانه با بیمار .
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر با اخلاق و با تجربه هستند،تشخیصشون عالی هست ،من ۲سال هست زیر نظر ایشان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۶بنده دیسک گردن دارم برای بار اول ویزیت شدم. دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق هستند. وخیلی خوب مریض رو راهنمایی میکنند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸واقعا بینظیر هستن درک بالا تیم قوی و پیگیر
۱۴۰۴/۰۲/۰۱من دو هفته ای میشه که توسط ایشان عمل شدم ناراحتی من تنگی کانال نخاعی بود منتهی هم اکنون که دو هفته ای که از عمل من گذشته هنگام بلند شدن از تخت دوباره همان درد و فشار عصبی یعنی بیشتر در ساق پا تا مچ احساس میشه ولی وقتی دوباره روی تخت میخوابم این درد از بین میره میخوام بدونم دلیلش چیه که بعد عمل این حالت دوباره برگشته ممنون میشم توضیحاتی بدین.با تشکر
۱۴۰۴/۰۵/۰۴بسیار دقیق،خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹تشخیص عالی، دقت در کار و حوصله در پاسخگویی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با دقت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲تنگی کانال داشتم جراحی شدم بهترین دکتر و حرفه ای تشخیص عالی اخلاق درجه یک
۱۴۰۴/۰۹/۰۵بسیار عالی و بادقت بودن و به صبوری جواب سوالات رو میدادن خدا خیشرون بده دستشون طلا
۱۴۰۴/۱۰/۰۶کمردرد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خیلی دقیق معاینه انجام دادن و درمان برای مادرم در نظر گرفته شد و خیلی حالشون خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی عمل دیسک
۱۴۰۴/۰۸/۲۵هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۱درحین درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار دکتر عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بنده مدتی است تنگی کانال و بیرون زده گی دیسک کمر کمر دارم که با لطف جناب دکتر با دارو و ورزش دارم به زندگی عادی برمیگردین.ممنونم از جناب دکتر ملک محمدی بابت حسن اخلاق و محبت ایشان.
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تنگی کانال و دیسک که آقای دکتر جراحی کردن کمرمو عالی بود دستش شفاس
۱۴۰۴/۰۵/۳۱فوق العاده دلسوز ، مهربان ، ماهر و منصف و دستشون خیره دیسک گردن پدرمو که شدید و پرریسک بود عمل کردن و نتیجه رضایت بخش و عالی خدارو شکر
۱۴۰۵/۰۳/۰۴با نگاهی به مهربانی و همدلی او تنها یک جراح نیست بلکه قلبی مهربان و دستان توانایی دارد جراح متخصصی که با لمس دستانش آرامش را به بیمار هدیه میدهد و با لبخندی دلنشین امید را در دل خانوادهها زنده میکند
۱۴۰۳/۰۹/۱۴سلام خیلی خوب و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سلام . دیسک کمر داشتم و توسط ایشان عمل شدم . ایشان بسیار بسیار دکتر فوق العاده خوب و....می باشد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بله از نظر طبابت عالی می باشد
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۶خیلی گلن یک هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سلام دکتر ملک محمدی واقعا با علم و حرفه ای و خوش اخلاق هستند من پارگی دیسک و درد در پای چپ و زانو مچ و پا و بی حسی انگشتا و درد در ساق داشتم که بعد از عمل فیوژن دردام خداروشکر خوب شد و مشکلاتم از بین رفت و براحتی راه میرم در کل معجزه خدا رو در دستای دکتر عزیز دیدم خداوند بهش طول عمر با عزت اعطا کن با احترام و تشکر فراوان ارادتمند روزبهانی
۱۴۰۵/۰۲/۲۳