بسیار دکتر بزرگ و باتجربه که ما بهترین نتیجه رو گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
جراحی به جهت کانسر سینه خیلی عالی درجه یک هم از نظر پزشکی و هم اخلاق
خدا یار و نگه دارشان
۱۳۹۸/۰۷/۳۰
برای خودم تحت نظر شون هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱
مشکلاتی صطحی در مورد پستان
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
کنسر سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
توده در پستان
۱۴۰۰/۰۱/۰۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
کیست سینه دردوران درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
مشکل پستان خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹
بسیار دکتر با اخلاق و با وجدانی هستن و کاملا از مراجعه به ایشون راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
کیست سینه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
دکتر بسیار حاذق و باتجربه ای است ایشان با اخلاق خوبی که دارند باعث بهبود مریضها هستند بنده بسیار از ایشان راضی هستم من سال قبل نزد دکتر صیاد جراحی سینه انجام داده ام
۱۳۹۸/۱۱/۲۶
خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶
بیماری پستان - فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۳
عالییییی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
تخصص فوق العاده بالا در کار و متعهد و درعین حال دلسوز و مهربان هستند .
۱۳۹۹/۰۳/۰۷
عالی و به بقیه بیماران توصیه کردم برای ویزیت ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
عالیست
۱۳۹۹/۰۳/۲۵
خیلی دکتر خوبی هستند عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
کیست سینه و چکاپ
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
فوق العاده هستن ایشون هرچی از خوب بودنشون بگم کم گفتم هم اخلاق و برخوردشون عالیه و هم مهارتشون در جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
دکتر خیلی خوبی هستند. فوق العاده بی نظیر و مهربان خانمم سرطان سینه دارند و نوشتند برای شیمی درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹
خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد ودلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
توده داشتم جراحی کردن بسیار عالی بودن خانوم دکتر خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عالی دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸
بینظیرن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
دکتر بسیار حاذقی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۸
جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
سرطان سینه در حال درمان
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
به دلیل کرونا فعلا همه چی متوقف شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
سینه م را میخواهم کوچک کنم
۱۳۹۸/۰۸/۰۴
بسیار با اخلاق و ماهذ
۱۳۹۹/۰۴/۰۳
مشکل کیست سینه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱
دکتر بسیار خوب ودقیقی می باشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲
ایشون خیلی دکتر خوبی بود غده ی خوشیم سینه داشتم با جراحی دقیق ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
چکاپ سالیانه. ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷
برای معاینه پستان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
توده سینه داشتم توسط ایشون بیوپسی وعمل جراحی شدم وبسیارازکارشون واخلاقشون رضایت دارم خدانگهدارشون باشه انشاالله
۱۳۹۹/۰۶/۱۴
ایشان برخورد بسیار خوبومهربانی دارند ودلسوزانه به حرف بیمار گوش میکنند
۱۳۹۷/۱۱/۰۸
عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
بسیار عالی و جراحی ک کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷
مشکل سینه داشتم که رفتم پیش خانم دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
بسیار مهربان و کاربلد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵
فعلا معالجه ادامه دارد
۱۳۹۷/۰۷/۱۱
بسیار عالیست در سال جاری میلادی در برابر تیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳
من یه باررفتم ولی خالم نتیجه خوبی گرفت بهترین پزشک جراح خانم صیاد
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
بسیار بسیار پزشک با اخلاق، باوجدان و حاذقی هستند، پزشکانی همانند ایشان مایه افتخار ایران و جامعه پزشکی هستند.
۱۳۹۸/۰۸/۰۳
توده در سینه دارم فعلا تحت نظر هستم و خانم دکتر خیلی کمک کردن روحیه خوبی داشته باشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸
توده ی سینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۹
دکتر خوب و پیگیر و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۳
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
عالی بودن و بسیار خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳
تومار سینه در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
سیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
خیلی عالی ومسلط به کارش ومهربان
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
بسیار صبور و عالم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
حین درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
ترنس بودم و تخلیه سینه رو انجام دادم . فوق العاده عمل خوبی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۸
به نظر من عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰
ژنیکوماستی
۱۳۹۸/۰۳/۲۷
دکتر با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
سلام توده در پستان با تشخیص بیماری سارکوید دوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
سلام خوب بودن من تقریبا مشگلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
پزشکی بسیار ماهروباوجدان واخلاق خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۶
جراجی سینه و خدا رو شکر مکشکلی نیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
بسیار دکترحاذق و کار بلدی هستن مادر شوهرم رو جواب کرده بودن کامل درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
خانم دکتر بسیار با حوصله دقیق و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۲
دکتر فکق العاده ایی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۲/۰۴
من سینم ماستیت شده بود توسط خانوم دکتر درمان شدم و نتیجه گرفتم. قبلش به خاطر تشخیص اشتباه چند تا دکتر وضعیت خیلی بدی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴
دکتر فوق العاده خوب محترم و عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۱
عالی هستن هم برخوردشون و هم کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
مشکل توده سینه دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
جراحی پستان انجام دادم و خیلی هم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
دکتر بسیار دلسوز و مهربان علاوه بر مهارت ایشان در جراحی از نظر روحی هم بفکر بیمارشان هستن همیشه مدیونشم وممنونم.برست سینه جراحی با حفظ سینه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
عالی هستند و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
چندتا ازدوستام جراحی انجام دادن کارشونو دیدم بسیار عالی بوده منم میخوام پیش همین دکتر جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
عاللیییی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳
عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۶
واقعا به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
سرطان پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
Dre awili
۱۳۹۸/۰۶/۰۸
دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶
ف سریان پستان از نوع بدهیمرشته روی زمینسرطان
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
برداشتن توده بدخیم سینه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲
عالی فوق العاده دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱
بسار دکتر خوبی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸
ایشان فوقالع
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
مشکل کیست سینه که تحت نظرایشان درمان شدم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹
دکتر بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
حالت غده درسینه الان بازهم دورسینه هادرداحساس میکنم ولی ازغده خبری نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۵
سلام خانم دکتر واقعا حرف نداره من پیششون عمل کردم و خیییییلی راضی ام ، هم خوش برخورد و مهربان هم دلسوز بیمارند، همه چی تمام هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
فوق العاده دکتر دلسوز مهربون و مسئولیت پذیری هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
هنوز جراحی نکردم ولی ایشون انرزی عالی دارن ک باعث جلب اعتماد و ارامش من در قبل شدند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵
جراحی سرطان سینه. عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
خانم دکتر فوق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
عااااااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
جراحی ایشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
خودم جهت چک آپ اومدن ولی خواهرم جراجی پیش ایشان اومدن که خیلی راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
یکی ازبهترین دکترهای ایران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
یه جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
تجربه خیلی خوبی داشتم درسینه سمت راستم تومور داشتم وتحت نظر ایشان بودم و جراحی شدم
خوش برخورد دقیق
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار خوش اخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۴بسیار دکتر بزرگ و باتجربه که ما بهترین نتیجه رو گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱جراحی به جهت کانسر سینه خیلی عالی درجه یک هم از نظر پزشکی و هم اخلاق خدا یار و نگه دارشان
۱۳۹۸/۰۷/۳۰برای خودم تحت نظر شون هستن
۱۳۹۹/۱۱/۰۱مشکلاتی صطحی در مورد پستان
۱۳۹۸/۰۹/۲۶کنسر سینه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۲توده در پستان
۱۴۰۰/۰۱/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۱کیست سینه دردوران درمان هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۲مشکل پستان خوب بود
۱۳۹۸/۰۷/۱۹بسیار دکتر با اخلاق و با وجدانی هستن و کاملا از مراجعه به ایشون راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۷کیست سینه
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۱دکتر بسیار حاذق و باتجربه ای است ایشان با اخلاق خوبی که دارند باعث بهبود مریضها هستند بنده بسیار از ایشان راضی هستم من سال قبل نزد دکتر صیاد جراحی سینه انجام داده ام
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خوب بود
۱۳۹۸/۱۰/۱۶بیماری پستان - فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۳۹۸/۰۹/۰۳عالییییی
۱۳۹۷/۱۱/۱۲دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۱تخصص فوق العاده بالا در کار و متعهد و درعین حال دلسوز و مهربان هستند .
۱۳۹۹/۰۳/۰۷عالی و به بقیه بیماران توصیه کردم برای ویزیت ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸فعلا نظری ندارم
۱۳۹۸/۰۵/۰۴عالیست
۱۳۹۹/۰۳/۲۵خیلی دکتر خوبی هستند عالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۸کیست سینه و چکاپ
۱۳۹۹/۱۲/۰۳فوق العاده هستن ایشون هرچی از خوب بودنشون بگم کم گفتم هم اخلاق و برخوردشون عالیه و هم مهارتشون در جراحی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵دکتر خیلی خوبی هستند. فوق العاده بی نظیر و مهربان خانمم سرطان سینه دارند و نوشتند برای شیمی درمانی
۱۳۹۸/۱۲/۱۹خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۸بسیار مهربان وخوش اخلاق وکار بلد ودلسوز
۱۴۰۰/۰۳/۰۲توده داشتم جراحی کردن بسیار عالی بودن خانوم دکتر خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی دکتر فوق العاده
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸بینظیرن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸دکتر بسیار حاذقی است
۱۳۹۸/۰۴/۰۸جراحی پستان
۱۴۰۰/۰۴/۳۱سرطان سینه در حال درمان
۱۳۹۹/۰۳/۱۱به دلیل کرونا فعلا همه چی متوقف شده
۱۳۹۹/۱۱/۰۶سینه م را میخواهم کوچک کنم
۱۳۹۸/۰۸/۰۴بسیار با اخلاق و ماهذ
۱۳۹۹/۰۴/۰۳مشکل کیست سینه
۱۳۹۸/۰۳/۲۱دکتر بسیار خوب ودقیقی می باشد
۱۳۹۹/۰۹/۰۲ایشون خیلی دکتر خوبی بود غده ی خوشیم سینه داشتم با جراحی دقیق ایشون خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۳۰چکاپ سالیانه. ایشان بسیار خوش برخورد و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۲۶دکتر بسیار بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۱۷برای معاینه پستان مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۸توده سینه داشتم توسط ایشون بیوپسی وعمل جراحی شدم وبسیارازکارشون واخلاقشون رضایت دارم خدانگهدارشون باشه انشاالله
۱۳۹۹/۰۶/۱۴ایشان برخورد بسیار خوبومهربانی دارند ودلسوزانه به حرف بیمار گوش میکنند
۱۳۹۷/۱۱/۰۸عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۹خیلی عالی
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۲۷بسیار عالی و جراحی ک کردم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل سینه داشتم که رفتم پیش خانم دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۶بسیار مهربان و کاربلد
۱۳۹۸/۱۱/۱۵فعلا معالجه ادامه دارد
۱۳۹۷/۰۷/۱۱بسیار عالیست در سال جاری میلادی در برابر تیم
۱۳۹۸/۰۵/۲۳من یه باررفتم ولی خالم نتیجه خوبی گرفت بهترین پزشک جراح خانم صیاد
۱۳۹۸/۰۸/۱۲بسیار بسیار پزشک با اخلاق، باوجدان و حاذقی هستند، پزشکانی همانند ایشان مایه افتخار ایران و جامعه پزشکی هستند.
۱۳۹۸/۰۸/۰۳توده در سینه دارم فعلا تحت نظر هستم و خانم دکتر خیلی کمک کردن روحیه خوبی داشته باشم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸توده ی سینه
۱۳۹۹/۰۵/۰۹دکتر خوب و پیگیر و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۴حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷عالی بودن و بسیار خوشبرخورد
۱۴۰۰/۰۷/۲۳تومار سینه در حال درمانم
۱۳۹۹/۰۷/۱۹خوب بودند
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سیار عالی
۱۳۹۸/۰۲/۱۱خیلی عالی ومسلط به کارش ومهربان
۱۴۰۰/۰۹/۳۰بسیار صبور و عالم
۱۳۹۹/۰۹/۰۱حین درمان هستم
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ترنس بودم و تخلیه سینه رو انجام دادم . فوق العاده عمل خوبی بود
۱۳۹۸/۰۹/۱۸به نظر من عالی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۰ژنیکوماستی
۱۳۹۸/۰۳/۲۷دکتر با دقت
۱۴۰۰/۰۹/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۴سلام توده در پستان با تشخیص بیماری سارکوید دوز
۱۴۰۰/۱۲/۱۱سلام خوب بودن من تقریبا مشگلم حل شد.
۱۴۰۰/۰۱/۱۰پزشکی بسیار ماهروباوجدان واخلاق خوب
۱۳۹۷/۰۸/۱۶جراجی سینه و خدا رو شکر مکشکلی نیست
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیار دکترحاذق و کار بلدی هستن مادر شوهرم رو جواب کرده بودن کامل درمانش کرد
۱۴۰۰/۰۷/۲۹خانم دکتر بسیار با حوصله دقیق و مهربان هستند
۱۳۹۹/۰۵/۰۲دکتر فکق العاده ایی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سرطان پستان
۱۳۹۹/۱۲/۰۴من سینم ماستیت شده بود توسط خانوم دکتر درمان شدم و نتیجه گرفتم. قبلش به خاطر تشخیص اشتباه چند تا دکتر وضعیت خیلی بدی داشتم
۱۴۰۰/۰۴/۲۴دکتر فوق العاده خوب محترم و عالی
۱۳۹۸/۰۴/۰۱عالی هستن هم برخوردشون و هم کارشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۱مشکل توده سینه دارم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰جراحی پستان انجام دادم و خیلی هم راضی بودم
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر بسیار دلسوز و مهربان علاوه بر مهارت ایشان در جراحی از نظر روحی هم بفکر بیمارشان هستن همیشه مدیونشم وممنونم.برست سینه جراحی با حفظ سینه
۱۴۰۰/۰۶/۳۱عالی هستند و فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۲۲چندتا ازدوستام جراحی انجام دادن کارشونو دیدم بسیار عالی بوده منم میخوام پیش همین دکتر جراحی کنم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عاللیییی
۱۳۹۹/۰۶/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۰۷/۲۶واقعا به کارشون مسلط هستند
۱۴۰۰/۰۲/۲۹سرطان پستان
۱۴۰۰/۱۱/۱۷Dre awili
۱۳۹۸/۰۶/۰۸دکتر باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۶ف سریان پستان از نوع بدهیمرشته روی زمینسرطان
۱۳۹۸/۰۸/۰۱برداشتن توده بدخیم سینه
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی فوق العاده دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۱/۳۱بسار دکتر خوبی
۱۳۹۸/۱۱/۰۸ایشان فوقالع
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل کیست سینه که تحت نظرایشان درمان شدم دکتر فوق العاده ای هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۹دکتر بسیار حاذق
۱۳۹۹/۰۹/۲۶حالت غده درسینه الان بازهم دورسینه هادرداحساس میکنم ولی ازغده خبری نیست
۱۴۰۰/۰۸/۲۵سلام خانم دکتر واقعا حرف نداره من پیششون عمل کردم و خیییییلی راضی ام ، هم خوش برخورد و مهربان هم دلسوز بیمارند، همه چی تمام هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۲فوق العاده دکتر دلسوز مهربون و مسئولیت پذیری هستند
۱۳۹۸/۱۰/۰۳هنوز جراحی نکردم ولی ایشون انرزی عالی دارن ک باعث جلب اعتماد و ارامش من در قبل شدند
۱۳۹۹/۰۸/۱۵جراحی سرطان سینه. عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۸خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷خانم دکتر فوق
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عااااااالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۸جراحی ایشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خودم جهت چک آپ اومدن ولی خواهرم جراجی پیش ایشان اومدن که خیلی راضی بودیم
۱۳۹۹/۰۲/۲۶یکی ازبهترین دکترهای ایران
۱۳۹۹/۰۲/۰۶یه جلسه رفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۰تجربه خیلی خوبی داشتم درسینه سمت راستم تومور داشتم وتحت نظر ایشان بودم و جراحی شدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۱سلام دکترخیلی خوبی هستش
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل پستان
۱۳۹۹/۰۵/۲۱دردسینه داشتم فعلاخوبم
۱۳۹۸/۰۸/۱۰پزشکی بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۵/۲۶