نتونستم طولانی مدت ادامه بدم،
رژیم کزفتم خوب بود
بسیار اص
خیلی عالی کاهش وزن داشتم سال 86
چاقی داشتم با رژیم ایشون وزن کم کردم
سلام ،اضافه وزندادم،سخت وزن کم نمیکنم
فعلا عیچی
کم کردن وزن بود که خیلی عالی بود
در دیگران دیدم و عالی و ماندگار بوده
من سالهای پیش که چاق بودم با تونستم به وزن ایده آلم برمسم فوق العاده هستن،الانم که چاقی بعد حاملگی پیدا کردم میخواستم با برسم به وزن قبلیم
مشکل چاقی داشتم فعلا اولش هست
اضافه وزن داشتم که با رژیم های ایشون نتیجه ی عالی گرفتم
تازمانی که رعایت میکردم خوب بود
مشکل اضافه وزن و بسیار رضایت داشتم
خیلی عالی
عالی هستن
عالی بود
برای تغییر مزاج بود و نتیجه عالی
دخترم تحت نظرشون
۲۳ سال پیش رژیمگرفتم
بهترین
سلام برای پسرم دوره رژیم گرفتم و راضی بودم
اضافه وزن داشتم
نتیجه نگرفتم
سلام من تازه رژیم و شروع کردم توی یک هفته 1کیلو کم کردم
رژیم لیمومی زیرنظرایشان گرفتم.
خیلی خوب
سری اولی که رفتم خوب بود
عالی بودن
رژیمشون عالیه
من هم تیروئید کم کارداشتم هم اضافه وزن و سایز... خداروشکر الان دیگه چاق نیستم ایشون بسیار پزشک خوبی هستن
سلام بعد زایمان خیلی چاق شده بودم و با ژریم ایشون لاغر شدم
اضافه وزن شدم و طی یک سال ۲۰کیلو کم کردم
پزشک فوق العاده عالی ای هستن
خیلی خوبن
سلام من از نوع رژیم ایشون خیلی راضی هستم چون هم تنوع داره هم آسیب به بدن وارد نمیشه
رژیم چاقی
اضافه وزن داشتم عاااااااالی بود
در دانشگاه طب سنتی استاد ما بود
برای ر
برای لاغر شدن وکاهش وزن
چربی خون بالا و درمان سد
در دو دوره ۲۱ روزه ۱۰ کیلو وزن کم کردم
برای رشد قد برادرم که فوقالعاده عالی بود
حدود 10سال پیش رفتم برای مشکل معده
عالی هستتد
اضافه وزن
اضافه وزن بازگشت مجدد
وزنم زیاد بود ۱۵ کیلو کم کردم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
منطقه ۲، مرزداران، خیابان ابوالفضل، ساختمان رسا، پلاک ۴۱، طبقه دوم
نتونستم طولانی مدت ادامه بدم،
۱۴۰۲/۰۴/۱۴رژیم کزفتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۸بسیار اص
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی عالی کاهش وزن داشتم سال 86
۱۴۰۴/۰۳/۲۶چاقی داشتم با رژیم ایشون وزن کم کردم
۱۴۰۱/۰۹/۲۵سلام ،اضافه وزندادم،سخت وزن کم نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فعلا عیچی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹کم کردن وزن بود که خیلی عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۰۹در دیگران دیدم و عالی و ماندگار بوده
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من سالهای پیش که چاق بودم با تونستم به وزن ایده آلم برمسم فوق العاده هستن،الانم که چاقی بعد حاملگی پیدا کردم میخواستم با برسم به وزن قبلیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۷مشکل چاقی داشتم فعلا اولش هست
۱۴۰۱/۰۶/۲۷اضافه وزن داشتم که با رژیم های ایشون نتیجه ی عالی گرفتم
۱۴۰۱/۰۹/۲۷تازمانی که رعایت میکردم خوب بود
۱۴۰۲/۰۱/۲۸مشکل اضافه وزن و بسیار رضایت داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۱۰خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۹برای تغییر مزاج بود و نتیجه عالی
۱۴۰۱/۱۱/۰۹دخترم تحت نظرشون
۱۴۰۲/۰۸/۲۸۲۳ سال پیش رژیمگرفتم
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بهترین
۱۴۰۳/۱۰/۰۹سلام برای پسرم دوره رژیم گرفتم و راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳اضافه وزن داشتم
۱۴۰۲/۰۴/۲۷نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۱سلام من تازه رژیم و شروع کردم توی یک هفته 1کیلو کم کردم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱رژیم لیمومی زیرنظرایشان گرفتم.
۱۴۰۳/۰۱/۱۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۲/۱۷سری اولی که رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۸رژیمشون عالیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی بودن
۱۴۰۳/۱۰/۲۲من هم تیروئید کم کارداشتم هم اضافه وزن و سایز... خداروشکر الان دیگه چاق نیستم ایشون بسیار پزشک خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۰۷سلام بعد زایمان خیلی چاق شده بودم و با ژریم ایشون لاغر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹اضافه وزن شدم و طی یک سال ۲۰کیلو کم کردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۸پزشک فوق العاده عالی ای هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۴/۱۰سلام من از نوع رژیم ایشون خیلی راضی هستم چون هم تنوع داره هم آسیب به بدن وارد نمیشه
۱۴۰۴/۰۴/۱۰رژیم چاقی
۱۴۰۴/۰۲/۲۸اضافه وزن داشتم عاااااااالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۷در دانشگاه طب سنتی استاد ما بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۲برای ر
۱۴۰۳/۰۸/۰۹برای لاغر شدن وکاهش وزن
۱۴۰۰/۰۶/۰۶چربی خون بالا و درمان سد
۱۴۰۱/۱۰/۰۴در دو دوره ۲۱ روزه ۱۰ کیلو وزن کم کردم
۱۴۰۱/۱۰/۱۸برای رشد قد برادرم که فوقالعاده عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۷حدود 10سال پیش رفتم برای مشکل معده
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عالی هستتد
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۷اضافه وزن
۱۴۰۱/۰۱/۰۲اضافه وزن بازگشت مجدد
۱۴۰۴/۰۱/۱۹وزنم زیاد بود ۱۵ کیلو کم کردم
۱۴۰۳/۰۲/۲۲