بله من همراه مادرم برای معاینه شبکیه ایشون خدمت دکتر فداکار رسیدم و از برخورد بسیار انسانی و خوشروی ایشون بسیار خرسند شدم طبابت ایشون هم قابل ستایش هست من از داشتن دکتری جوان و حاذق و خوش برخورد بر خود میبالم و برای ایشون آرزوی سلامت و موفقیت دارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
فوق العاده کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
فشار چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
رفتار عالی-دقت در معاینه-
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
دکتر مسلمونی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
دکتر بسیار خوش برخورد با مریضها
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار با ادب و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
عالی مودب تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
بسیار بسیار دکتر خوب ومهربان عاااااااااااااالللللللییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
تشخیص درست و به موقع عمل چشم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶
عمل داش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
پدرم تحت نظرشان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
عمل آب مروارید وبسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶
قرنیه چشم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
خونریزی شبکیه در اثر دیابت داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
من شبکیه چشمم ورم کرده بود با ۳ جلسه پیش دکتر ۹۰٪ مداوا شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲
عمل آب مروارید چشم ... راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
ایشون خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن همچنین تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
عمل اب سیاه بسیار عااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
بسیار خوش برخورد و با دقت عمل بالا ویزیت کردند. اما مطب به تناسب مراجعان صندلی کم بود و مراجعان روی راه پله نشستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
عالی است
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
عصب چشمم بخاطر فشار خون بالا آسیب دیده ودکتر خوشبختانه به من گفتن مشکلی نیست وزندگی روزمره رو ادامه بده منو از نگرانی دراوردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
تازه درمان و شروع کردم خونریزی شبکه چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
معاینه و ادامه درمان چشم مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
تشخیص عالی نتیجه هم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
بعدنیس
۱۴۰۴/۰۵/۲۵
بسیار کارشان عالی است چشمم ضربه خورده بود چند تا دکتر بردم حتی بدتر می شد ایشان با یک قطره که بجا دادند چشمم را خوب کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷
عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
دکتر خ
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
تشخیص سرطان چشم،که با دقت عمل و سرعت بالایی انجام دادند و درمان درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
پدرم خونریزی شبکیه داشتن تزریق انجام دادن برای پدرم .ایشون خیلی باحوصله وبسیارمودب وکاربلدهستن،انشاالله که بایاری خداهمیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱
عااالی هستن عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳
مشکل آب مروارید
بسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
پزشکی خوش اخلاق وماهر
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
خوب الی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
عمل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
دکتر با اخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴
جناب دکتر فداکار بسیار دلسوز وعالی پدرم شبکیه چشمش پاره شده بود که توسط دکتر فداکار عمل شد و بینایی اش را بدست آورد و تحت نظر ایشان میباشد نام بیمار علی حسین جلالوندی خدا خیرش بده و همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
عالی⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
خب بودن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار پزشک خوبی هستن فقط ای کاش مطبشون و نوبت دهی انقدر شلوغ نبود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
خیلی با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲
خیلی عالی با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
تزریق و لیزر پدرم انجام داد راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
پارگی شبکیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
عالی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
خونریزی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵
عمل شدم درحال حاصر مشگل دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
اولین باراست که مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
خونریزی.شبکبه.دارم.نتیجه.حوب.بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
آب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۰۹
اب مرواورید
۱۴۰۴/۰۳/۰۹
تشخیص ایشون درست و عملکرد ایشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
عمل آب مروارید برای مادرم انجام دادن که بسیار راضی هستیم. چند تا متخصص چشم دیگه هم ایشون رو معاینه کردند و به کار دکتر فداکار احسنت گفتن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
با سلام و درود
سال گذشته عمل آب مروارید هر دو چشم پدرم که اکنون ۸۷ ساله هستند توسط ایشون انجام شد، به نظر بنده ایشون دکتری جوان ، با اخلاق ، با متانت، با حوصله و در امر تشخیص بیماریهای چشم و جراحی بسیار عالی هستن. من و خانواده ام دعا گوی ایشان هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
واقعا بسیار دکتر با ادب با اخلاق مهربون و کار درست حرف نداره
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
کاهش دید
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
مشکل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار محترم ،با اخلاق ، حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
تزریق دارو در چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶
جراحی شبکیه و لنز چشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
شبکیه و نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
بسیار با شخصیت هستند و با حوصله معاینه را انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
بسیار دکتر خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۰۷
الحمدلله خدا رو شکر ایشان بسیار حاذق وکاردان هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
دکتر خوبی هستن ولی تایم انتظاردادنشون برای ویزیت بسیار طولانیه کمش ۴ ساعت باید بشینی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بیسیار دکتر خوبی هستی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
بسیار محترمانه برخورد کردن و با دقت معانه کردن و تشخیصشون هم فوق العاده بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۶
دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
مشکل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
مامانم عمل شبکیه چشم داشته عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
مشکل آب سیاه وفشار چشم وخوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
آسیب شبکیه که به لطف دکتر بینایی دوباره برگشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
تازه رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
بسیاردکتر خوبی من برای خونریزی چشم مادر مراجعه کردم که خوشبختانه درمان موثر بود توصیه میکنم این پزشک را
عمل شبکیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۷همسرم مشگل شبک داشت ک عمل شد بهتره الان
۱۴۰۴/۰۳/۲۱خونریزی چشم
۱۴۰۴/۰۲/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عمل کاتاراکت
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر بسار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰عالی با تجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۱من مشکل عصب چشم داشتم به تهران معرفی شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بله من همراه مادرم برای معاینه شبکیه ایشون خدمت دکتر فداکار رسیدم و از برخورد بسیار انسانی و خوشروی ایشون بسیار خرسند شدم طبابت ایشون هم قابل ستایش هست من از داشتن دکتری جوان و حاذق و خوش برخورد بر خود میبالم و برای ایشون آرزوی سلامت و موفقیت دارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۷عمل اب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۵فوق العاده کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲فشار چشم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۹رفتار عالی-دقت در معاینه-
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر مسلمونی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوش برخورد با مریضها
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار با ادب و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی مودب تشخیص
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار بسیار دکتر خوب ومهربان عاااااااااااااالللللللییییی
۱۴۰۴/۰۹/۲۰خوب است
۱۴۰۴/۰۳/۱۴تشخیص درست و به موقع عمل چشم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عمل داش
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۰پدرم تحت نظرشان هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عمل آب مروارید وبسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۶قرنیه چشم عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳خونریزی شبکیه در اثر دیابت داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶من شبکیه چشمم ورم کرده بود با ۳ جلسه پیش دکتر ۹۰٪ مداوا شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عمل آب مروارید چشم ... راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷ایشون خیلی دکتر خوب و خوش برخوردی هستن همچنین تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عمل اب سیاه بسیار عااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار خوش برخورد و با دقت عمل بالا ویزیت کردند. اما مطب به تناسب مراجعان صندلی کم بود و مراجعان روی راه پله نشستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی است
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عصب چشمم بخاطر فشار خون بالا آسیب دیده ودکتر خوشبختانه به من گفتن مشکلی نیست وزندگی روزمره رو ادامه بده منو از نگرانی دراوردن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲تازه درمان و شروع کردم خونریزی شبکه چشم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۶معاینه و ادامه درمان چشم مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵تشخیص عالی نتیجه هم عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بعدنیس
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار کارشان عالی است چشمم ضربه خورده بود چند تا دکتر بردم حتی بدتر می شد ایشان با یک قطره که بجا دادند چشمم را خوب کردند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۸/۰۴دکتر خ
۱۴۰۴/۰۹/۲۵تشخیص سرطان چشم،که با دقت عمل و سرعت بالایی انجام دادند و درمان درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۱شبکیه چشم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پدرم خونریزی شبکیه داشتن تزریق انجام دادن برای پدرم .ایشون خیلی باحوصله وبسیارمودب وکاربلدهستن،انشاالله که بایاری خداهمیشه موفق باشن
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عااالی هستن عااالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳مشکل آب مروارید بسیارعالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴پزشکی خوش اخلاق وماهر
۱۴۰۴/۰۱/۱۶خوب الی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عمل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دکتر با اخلاق و خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴جناب دکتر فداکار بسیار دلسوز وعالی پدرم شبکیه چشمش پاره شده بود که توسط دکتر فداکار عمل شد و بینایی اش را بدست آورد و تحت نظر ایشان میباشد نام بیمار علی حسین جلالوندی خدا خیرش بده و همیشه سلامت باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوش برخورد و عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عالییی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عالی⭐⭐⭐⭐⭐
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خب بودن و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار پزشک خوبی هستن فقط ای کاش مطبشون و نوبت دهی انقدر شلوغ نبود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خیلی با اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۱۶مشکل شبکیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خیلی عالی با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تزریق و لیزر پدرم انجام داد راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پارگی شبکیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خونریزی چشم
۱۴۰۳/۰۷/۰۵عمل شدم درحال حاصر مشگل دارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴اولین باراست که مراجعه کردم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خونریزی.شبکبه.دارم.نتیجه.حوب.بوده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳آب مروارید
۱۴۰۳/۰۹/۰۹اب مرواورید
۱۴۰۴/۰۳/۰۹تشخیص ایشون درست و عملکرد ایشون راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عمل آب مروارید برای مادرم انجام دادن که بسیار راضی هستیم. چند تا متخصص چشم دیگه هم ایشون رو معاینه کردند و به کار دکتر فداکار احسنت گفتن
۱۴۰۴/۰۱/۱۹با سلام و درود سال گذشته عمل آب مروارید هر دو چشم پدرم که اکنون ۸۷ ساله هستند توسط ایشون انجام شد، به نظر بنده ایشون دکتری جوان ، با اخلاق ، با متانت، با حوصله و در امر تشخیص بیماریهای چشم و جراحی بسیار عالی هستن. من و خانواده ام دعا گوی ایشان هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸واقعا بسیار دکتر با ادب با اخلاق مهربون و کار درست حرف نداره
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲کاهش دید
۱۴۰۴/۰۶/۰۳مشکل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار محترم ،با اخلاق ، حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۱۳تزریق دارو در چشم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶جراحی شبکیه و لنز چشم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲شبکیه و نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار با شخصیت هستند و با حوصله معاینه را انجام میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار دکتر خوش اخلاق و متخصص
۱۴۰۴/۰۷/۰۷الحمدلله خدا رو شکر ایشان بسیار حاذق وکاردان هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوب است
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خوبی هستن ولی تایم انتظاردادنشون برای ویزیت بسیار طولانیه کمش ۴ ساعت باید بشینی
۱۴۰۴/۱۲/۰۳آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بیسیار دکتر خوبی هستی
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار محترمانه برخورد کردن و با دقت معانه کردن و تشخیصشون هم فوق العاده بود
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵مشکل چشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عمل آب مروارید
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب است
۱۴۰۳/۱۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مامانم عمل شبکیه چشم داشته عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکل آب سیاه وفشار چشم وخوب بوده
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۴آسیب شبکیه که به لطف دکتر بینایی دوباره برگشت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴تازه رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۶/۰۲بسیاردکتر خوبی من برای خونریزی چشم مادر مراجعه کردم که خوشبختانه درمان موثر بود توصیه میکنم این پزشک را
۱۴۰۳/۱۱/۲۷رتینوپاتی
۱۴۰۳/۰۹/۱۰معاینه دوره ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۹عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۲/۲۳