۳۳۸ نفر
دکتر ندا شایگان

دکتر ندا شایگان

فوق تخصص گوارش وکبد و مجاری صفراوی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۱۱۰۵۳۸
یکشنبه۲۴ خرداد
امروز
سه شنبه۲۶ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
۳ روز دیگر
شنبه۳۰ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
۷ روز دیگر
۳۰۱ نفر

خوش برخورد و عالی

۱۴۰۳/۱۰/۰۲

نفخ بهترم

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

واقعا دکترخیلی خوبی هستن تشخیص هم عالی هست

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

خوب بودن

۱۴۰۲/۰۹/۲۷

بهبودی حاصل شد

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

خوبه عالیه

۱۴۰۳/۰۶/۲۴

عالی هستن ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بهترین دکتر گوارش واقعا بی نظیر هستند

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۱۹

مشکل کبدی ، در حال درمانم

۱۴۰۴/۰۲/۱۲

فعلا آزمایش باید نشان بدیم تا دارو بده

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

روند درمان تازه شروع کردم بسیار با حوصله

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

مشاوره برای کبدچرب

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دکتر خوبی

۱۴۰۲/۰۸/۱۶

مشکل کم خونی اندوسکوپی کردم در حال مداوا

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

کمک به اسید معده

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

دکتر با حوصله وخوبی هست

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

بسیار با سواد

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

بابا بیخیال

۱۴۰۴/۰۳/۲۵

بسیار مودب، دقیق، باهوش و دکتر حاذقی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

مادرم زخم روده شدید داشت وخانم دکتر باکلونوسکوپی تشخیص دادند ومداوا شدند

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

فقط برای مشاوره رفتم

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

دکتر کاربلدی است.

۱۴۰۳/۱۲/۱۰

مشکل روده داشتم واز درمانش راضی هستم

۱۴۰۳/۰۳/۲۹

دکتری با اخلاق باسواد و قدرت تشخیص عالی.

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

بسیار مودب

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

دکتر با اخلاق و درمان زخم معده و اثنی عشر به خوبی انجام شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

خیلی خیلی خوش اخلاقه

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

خوب و خوش برخورد

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

خانمم مشکل معده داشتن الان خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

تشخیص بسیار درست

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

پلیپ روده درمان شده و تحت نظر می باشد

۱۴۰۲/۰۶/۰۱

دکتر ندا شایگان دکتر کاربلد و خوش برخورد هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

برای چکاپ رفتم

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

زخم معده رفلاکی معده

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

پزشک خوش برخورد و با دانش و تجربه هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

عالیییی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

بسیار بسیار خوش برخورد و مهربان خوش رو خوش انرژی هستن تشخیصشون بی نظیره و استادن ای کاش همه ی دکترا مثل ایشون بودن

۱۴۰۵/۰۱/۲۲

پدرم زخم معده و اثنی عشری دارد و درحال درمان است

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

خوب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

نظری ندارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

دکتر خوبی بودن

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

عااااالی

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

آندوسکوپی انجام دادیم

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

مشکل کبد تشخیص خوبه مهربان هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

سلام خسته نباشید دکتر خوبی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۷

عالی بودند

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

مشکل گوارش

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

کبد سیروزی

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر خوبین تشخیصشون عالی

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

زخم معده خوب

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

یکبار رفتم برای ام ار ای نوشتند و امروز چهارشنبه 31اردیبهشت میخوام ببرم جواب ام ارآی رو ببینند ،فعلا نمیدونم چطور دکترینددفقط دیدم خوش اخلاق بود

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

خوب بود

۱۴۰۲/۰۹/۱۳

پزشکی خوش خلاق واهل فن

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

معده دخترم درد میکرد .خداروشکر خب شده

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

فعلا نظر خاصی ندارم

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

تورم و زخم معده خیلی خیلی خیلی مهربان و دلسوز هستن

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

خوب بودند نتیجه گرفتم برای بیماری مادرم . سپاس

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

عالی بی نظیر

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۶

با سلام دکتر خیلی خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

درد شکمی

۱۴۰۳/۰۵/۲۹

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

بسیارعالی وباتجربه هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

دکتر خیلی خوب ودلسوزی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

مشکل روده

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

دکتر خیلی صبور و مهربون و کاربلد

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

من درد و ورم معده داشتم. تو آزمایشم هم میکروب معده نشون داد. توسط ایشون آندوسکوپی شدم و متوجه شدم زخ اثنی العشر شدم در حال درمان هستم. خیلی راضیم از دکتر هم اخلاق خوب، هم تشخیص درست و خیلی خوب برای مریض وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

دکتر خوب و مجربی هستند.

۱۴۰۴/۰۷/۱۰

پزشکی بسیار با تجربه باسواد و خوش برخورد..

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

تشخیص زخم معده دادند والان بعد از درمان خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

عالی ترازعالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

خوب بود

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

باسلام واحترام تحت درمان هستم فعلآ

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

تشخیص عالی

۱۴۰۵/۰۳/۲۱

بسیار خوش برخورد و عالی.منشی و کادر درمان بسیار بسیار خوش برخورد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

نرم نالذ

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

من تا الان پیش پنج دکتر کبد مراجعه کردم واقعا خوب گوش می کند و خوب نه عالی توضیح میدهد کبد چرب و فیبروز کبدی دارم ، دارو گرفتم تا بعد

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

بمدت دو ماه تهوع داشتم ،تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۴

در حال

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

پهلو درد

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

فعلا یک جلسه رفتیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۸

یک جلسه اومدم خدمت ایشون

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

فعلا فقط دارو گرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خوب عالی

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۱۸

معده درد داشتم همه ی دکترا میگفتن زخم معده س ولی خانم دکتر تشخیص درست دادن و الان حالم خوبه خداروشکر. رفتار عالی با بیمار دارن

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

من مشکل نفخ و زخم روده خفیف داشتم و مشکالم برطرف شد و هنوز درمانم ادامه داره

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

نوبت جدید داد

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

میکروب معده داشتم الان خیلی خیلی بهترم

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

مشکل یبوست دارم فعلا زیر نظر دکترم

۱۴۰۴/۰۶/۲۸

مامانم پیش دکتر درمان شد و راضی بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

سلام دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

این پزشک رو پیشنهاد میدم مشکل معده داشتم در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

سپاس از دکتر با دقت و دقیق و دلسوز خدا نگهدارتان باشد .

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خوش اخلاق دقیق

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

فعلا مشاوره

۱۴۰۳/۰۴/۱۳

ویزیت شدهام.میخواهم جواب آزمایشات رو به دکتر نشان بدهم

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم

۱۴۰۵/۰۲/۱۹

خیلی عالی بودند

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

دکتر عالی و محترم.خیلی خوش برخورد.به همه صحبتهای بیمار با دقت گوش میکنن و راهنمایی و مشاوره دلسوزانه میکننمحیط کار عالی و منشی های خییلی عالی

۱۴۰۴/۱۲/۱۲

مشکل معده و کبد چرب دارم

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

بسیار خوب خوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

پزشک حا

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

روده تحریک پذیر

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

همسرم مشکل معده داشت که با یه نسخه خوب شد

۱۴۰۲/۰۳/۰۷

معده درد

۱۴۰۳/۰۷/۰۲

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

ایشون عالی هستن

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

خوش برخورد

۱۴۰۲/۱۰/۰۳

در حال حاضر در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

پزشک خوبی هستن،هنوز درمان همسرم ادامه دارد

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

میکروب معده داشتم باتشخیص ودارو رفع شده بود

۱۴۰۴/۰۵/۱۳

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

ادامه دارد

۱۴۰۲/۰۳/۱۳

کبد چرب

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی عالی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۸

برخورد منشی و نوبت دهی و الخصوص خود سرکار خانم دکتر شایگان چه از نظر ویزیت و برخورد با بیمار بسیار عالی بود و من کاملا راضی بودم.

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

دکتر بسیار خوبی هستن

۱۴۰۳/۰۸/۲۸

فوق العاده مهربون و خوش اخلاق دکتر با تجربه و کار بلد خیلییی زیاد دوستشون دارممممم

۱۴۰۵/۰۲/۲۷

درد معده داشتم که خانم دکتر تشخیص بجا و عالی دادن

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

سلام اندوسکوپی کولونوسکوپی کردم زخم معده وکمی مشکل روده دارم تحت درمانم ،اخلاق دکتر واقعا عالی توضیح دادن عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۴/۱۰

در ابتدا برخورد اجتماعی عالی . به نظر من تشخیص صحیح . آرامشی که به بیمار می دهند . شرح کامل وضعیت بیمار توسط ایشان

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۷

دکتر خوش برخورد . دکتر باسواد ،وبا حوصله میباشند. من مبطلا به بیماری فیبروز کبدی از نوع F4 با آنزیم ۳۷ . پیش چند دکتر رفتم .درمان نشدم ولی از موقعی که پیش خانم دکتر شایگان آمدم خدا را شکر آنزیم کبدی بنده از ۳۷ به ۱۲ تقلیل پیدا کرده و خیلی خیلی راضی هستم

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

خوب بود

۱۴۰۲/۱۱/۰۹

تشخیص درست بسیار با حوصله

۱۴۰۲/۰۳/۱۹

درحال درمان

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

درحال درمانم

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

دکتر بسیار با حوصله و با تجربه که خیلی خوب تشخیص دادن

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

مشکل یبوست درمان شدم

۱۴۰۳/۰۴/۱۴

عفونت درروده که چندین دکترنتوانستندتشخیص بدهندایشون خیلی راه تشخیص دادن وبعدازشش ماه بیماری مداواشدم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

دکتر بسیار خوبی هستند و کاملا به سخنان بیمار توجه می کنند و مسایل بیمار را پیگیری میکنند و بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و حس آرامش به بیمار منتقل می کنند . خداوند حفظشون کنه

۱۴۰۵/۰۳/۲۳

فعلا دارو تجویز کردن تا 45روز دارو مصرف میکنم نظر خاصی تا جواب بهبودی ندارم

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

معده درحال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

دکتر بسیار حاذق با حوصله وخوش برخورد

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۷

مشکل معده درد مادرم

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

ایشون بسیار عملکرد خوبی داشتند و بسیار خوش برخورد بودند

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

عالی وکاربلد

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

درد معده

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

خیلی راصی

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

عالیه ح

۱۴۰۲/۰۸/۲۲

من قبلا خودم پیش خانم دکتر کولونوسکوپی انجام دادم ایشون خیلی خوش اخلاق ومتبحر هستند با یک نسخه درمان شدم الانم مادرم روبردم پیششون بخاطر بالا بودن آنزیمهای کبدی فعلا آزمایش وسونوگرافی نوشتن

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

خیلی دکتر خوبی هستن و حاذق تنها ایراد ایشون اینه که باید دوساعت بشینی داخل مطب اما کامل برات وقت میذاره و معاینه میکنه حرفاتو گوش میده

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

انزیم کبدی بالا

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۲

پسرم مشکل ورم معده داشت خانم دکتر درمانش کردن

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

دکتر بسیار بی نظیر و کاردان و جزو معدود پزشکانی که واقعا با دلسوزی برای بهبودی بیمار کار می کنند

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

بادرود خانم دکترشایگان پزشک بسیارحاذق وشایسته وبابرخوردانسانی بابیماروتوجه کامل به سوابق وتشخیص صحیح بیماری ودرنهایت قابل اعتمادواتکاخداوندبهایشان عمرباعزت وپربرکت عطافرمایدتاخلایق ازوجودارزشمندمشاراالیهابهره مندشوندان شاالله بااحترام سیدمحمدحسینی ۷۹ساله

۱۴۰۴/۰۴/۱۵

آندسکوپی را انجام دادند و بسیار حرفه ای تشخیص دادند

۱۴۰۲/۰۷/۲۳

بسیار عالی و خوش برخورد و دانا

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

مشکل معده داشتم فعلا تحت درمانم

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۳

قبلا بخاطر ناراحتی های روده و معده بهشون مراجعه کرده بودم، خیلی با دقت و حوصله به حرفام گوش دادن، معاینه کردن و با حوصله برام توضیح دادن و راهنماییم کردن، و دارو برام تجویز کردن که خوب شدم با خوردن دارو ها

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

مشگل معده داشتم تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۰/۲۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۵

دل درد شدیدآندسکپی وکولونوسکپی شدم درحال حاضر با خوردن دارو خوبم

۱۴۰۳/۰۹/۰۳

از بابت طبابت عالی هست ولی به هیچ عنوان پاسخ گوی شماره های داده شده نمیباشند.

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

عالی و کاملا متیت

۱۴۰۳/۰۶/۱۰

عالی هستن خیلی بااخلاق متین

۱۴۰۳/۰۲/۱۷

خوب بوده عالی

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

فعلا رفتم ویزیت شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

زخم معده تشخیص درست.باحوصله وصبور وفوق العاده مهربون..عاااالی

۱۴۰۴/۰۲/۱۹

عالی و خوش اخلاق

۱۴۰۲/۱۱/۲۵

زخم معده

۱۴۰۴/۰۱/۲۵

کارشو بلده

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۰۱/۱۲

عااااالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

بسیار خوب

۱۴۰۲/۱۱/۱۸

یبوست تقریبا خوب شده

۱۴۰۳/۰۳/۱۵

هنوز نتیجه ای نگرفتم

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

زخم معده

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

فعلا آزمایش دادم

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

دکتر بسیار با اخلاق و خاکی و در عین حال بسیار دقیق در تشخیص و درمانگر

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر عزیز بنده برای انجام کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم که خدا رو شکر مشکلی نداشتم و جهت مشخص شدن بالا بودن ( ESR ) و کم خونی موجود با توجه سن بالای ۵۰ سال ؛ گفتند لازم هست به پزشک انکولوژی و خون مراجعه داشته باشم . ۱. بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند . ۲. حسن برخورد پزشک از درد و آلام بیمار می کاهد . ۳. از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و موفقیت و برای همه بیماران شفا و عافیت آرزو می کنم .

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

آندو کولون انجام دادم خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۲۴

گوارش عالی

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

مشکل کلیه داشتم راضی هستم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

کولیت روده.دستش شفاست

۱۴۰۳/۱۲/۱۲
آدرس و تلفن مطب دکتر ندا شایگان
کرجخیابان شهید بهشتی بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی برج آرین طبقه هفتم واحد ۱۹
روز‌های شنبه، چهارشنبه ۱۱ صبح تا ۴ بعدازظهر
یکشنبه و سه شنبه ۳ تا ۶ بعدازظهر
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۳ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۱ الی ۱۵
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۷:۳۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر ندا شایگان را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر رضا هادی گوارش ، کبد و آندوسکوپی جناب آقای دکتر رضا هادی
    سرکار خانم دکتر مهنوش جمشیدی روانپزشکی و روانشناسی سرکار خانم دکتر مهنوش جمشیدی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان شهید بهشتی بین میدان شهدا و چهارراه طالقانی برج آرین طبقه هفتم واحد ۱۹