مادرم زخم روده شدید داشت وخانم دکتر باکلونوسکوپی تشخیص دادند ومداوا شدند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸
فقط برای مشاوره رفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
دکتر کاربلدی است.
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
مشکل روده داشتم واز درمانش راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
دکتری با اخلاق باسواد و قدرت تشخیص عالی.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶
بسیار مودب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
دکتر با اخلاق و درمان زخم معده و اثنی عشر به خوبی انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
خیلی خیلی خوش اخلاقه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶
خوب و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خانمم مشکل معده داشتن الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
تشخیص بسیار درست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
پلیپ روده درمان شده و تحت نظر می باشد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱
دکتر ندا شایگان دکتر کاربلد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
برای چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
زخم معده رفلاکی معده
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
پزشک خوش برخورد و با دانش و تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
عالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار بسیار خوش برخورد و مهربان خوش رو خوش انرژی هستن تشخیصشون بی نظیره و استادن ای کاش همه ی دکترا مثل ایشون بودن
۱۴۰۵/۰۱/۲۲
پدرم زخم معده و اثنی عشری دارد و درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
دکتر خوبی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
عااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷
آندوسکوپی انجام دادیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴
مشکل کبد تشخیص خوبه مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
سلام خسته نباشید دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
کبد سیروزی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
دکتر خوبین
تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
زخم معده خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
یکبار رفتم برای ام ار ای نوشتند و امروز چهارشنبه 31اردیبهشت میخوام ببرم جواب ام ارآی رو ببینند ،فعلا نمیدونم چطور دکترینددفقط دیدم خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۳
پزشکی خوش خلاق واهل فن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
معده دخترم درد میکرد .خداروشکر خب شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۴
فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
تورم و زخم معده خیلی خیلی خیلی مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
خوب بودند نتیجه گرفتم برای بیماری مادرم . سپاس
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
عالی بی نظیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
با سلام دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
درد شکمی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱
بسیارعالی وباتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
دکتر خیلی خوب ودلسوزی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
مشکل روده
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
دکتر خیلی صبور و مهربون و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
من درد و ورم معده داشتم. تو آزمایشم هم میکروب معده نشون داد. توسط ایشون آندوسکوپی شدم و متوجه شدم زخ اثنی العشر شدم در حال درمان هستم. خیلی راضیم از دکتر هم اخلاق خوب، هم تشخیص درست و خیلی خوب برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
دکتر خوب و مجربی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
پزشکی بسیار با تجربه باسواد و خوش برخورد..
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
تشخیص زخم معده دادند والان بعد از درمان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
عالی ترازعالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵
باسلام واحترام تحت درمان هستم فعلآ
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱
بسیار خوش برخورد و عالی.منشی و کادر درمان بسیار بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
نرم نالذ
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
من تا الان پیش پنج دکتر کبد مراجعه کردم واقعا خوب گوش می کند و خوب نه عالی توضیح میدهد کبد چرب و فیبروز کبدی دارم ، دارو گرفتم تا بعد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بمدت دو ماه تهوع داشتم ،تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۴
در حال
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
پهلو درد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
فعلا یک جلسه رفتیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸
یک جلسه اومدم خدمت ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۷
فعلا فقط دارو گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
خوب عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
معده درد داشتم همه ی دکترا میگفتن زخم معده س ولی خانم دکتر تشخیص درست دادن و الان حالم خوبه خداروشکر. رفتار عالی با بیمار دارن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲
خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
من مشکل نفخ و زخم روده خفیف داشتم و مشکالم برطرف شد و هنوز درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
نوبت جدید داد
۱۴۰۲/۱۲/۱۸
میکروب معده داشتم الان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷
مشکل یبوست دارم فعلا زیر نظر دکترم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸
مامانم پیش دکتر درمان شد و راضی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
سلام دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴
دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
این پزشک رو پیشنهاد میدم مشکل معده داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹
سپاس از دکتر با دقت و دقیق و دلسوز خدا نگهدارتان باشد .
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
خوش اخلاق دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
فعلا مشاوره
۱۴۰۳/۰۴/۱۳
ویزیت شدهام.میخواهم جواب آزمایشات رو به دکتر نشان بدهم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
خیلی عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
دکتر عالی و محترم.خیلی خوش برخورد.به همه صحبتهای بیمار با دقت گوش میکنن و راهنمایی و مشاوره دلسوزانه میکننمحیط کار عالی و منشی های خییلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲
مشکل معده و کبد چرب دارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
بسیار خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
پزشک حا
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
همسرم مشکل معده داشت که با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷
معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
ایشون عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
در حال حاضر در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
پزشک خوبی هستن،هنوز درمان همسرم ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
میکروب معده داشتم باتشخیص ودارو رفع شده بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
کبد چرب
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
برخورد منشی و نوبت دهی و الخصوص خود سرکار خانم دکتر شایگان چه از نظر ویزیت و برخورد با بیمار بسیار عالی بود و من کاملا راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
فوق العاده مهربون و خوش اخلاق دکتر با تجربه و کار بلد خیلییی زیاد دوستشون دارممممم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
درد معده داشتم که خانم دکتر تشخیص بجا و عالی دادن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
سلام اندوسکوپی کولونوسکوپی کردم زخم معده وکمی مشکل روده دارم تحت درمانم ،اخلاق دکتر واقعا عالی توضیح دادن عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
در ابتدا برخورد اجتماعی عالی . به نظر من تشخیص صحیح . آرامشی که به بیمار می دهند . شرح کامل وضعیت بیمار توسط ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷
دکتر خوش برخورد . دکتر باسواد ،وبا حوصله میباشند. من مبطلا به بیماری فیبروز کبدی از نوع F4 با آنزیم ۳۷ . پیش چند دکتر رفتم .درمان نشدم ولی از موقعی که پیش خانم دکتر شایگان آمدم خدا را شکر آنزیم کبدی بنده از ۳۷ به ۱۲ تقلیل پیدا کرده و خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹
تشخیص درست بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴
درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷
دکتر بسیار با حوصله و با تجربه که خیلی خوب تشخیص دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
مشکل یبوست درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
عفونت درروده که چندین دکترنتوانستندتشخیص بدهندایشون خیلی راه تشخیص دادن وبعدازشش ماه بیماری مداواشدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
دکتر بسیار خوبی هستند و کاملا به سخنان بیمار توجه می کنند و مسایل بیمار را پیگیری میکنند و بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و حس آرامش به بیمار منتقل می کنند . خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
فعلا دارو تجویز کردن تا 45روز
دارو مصرف میکنم
نظر خاصی تا جواب بهبودی ندارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸
معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر بسیار حاذق با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷
مشکل معده درد مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
ایشون بسیار عملکرد خوبی داشتند و بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
عالی وکاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
درد معده
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
خیلی راصی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عالیه ح
۱۴۰۲/۰۸/۲۲
من قبلا خودم پیش خانم دکتر کولونوسکوپی انجام دادم ایشون خیلی خوش اخلاق ومتبحر هستند با یک نسخه درمان شدم الانم مادرم روبردم پیششون بخاطر بالا بودن آنزیمهای کبدی فعلا آزمایش وسونوگرافی نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی دکتر خوبی هستن و حاذق
تنها ایراد ایشون اینه که باید دوساعت بشینی داخل مطب
اما کامل برات وقت میذاره و معاینه میکنه حرفاتو گوش میده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
انزیم کبدی بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
پسرم مشکل ورم معده داشت خانم دکتر درمانش کردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
دکتر بسیار بی نظیر و کاردان و جزو معدود پزشکانی که واقعا با دلسوزی برای بهبودی بیمار کار می کنند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
بادرود خانم دکترشایگان پزشک بسیارحاذق وشایسته وبابرخوردانسانی بابیماروتوجه کامل به سوابق وتشخیص صحیح بیماری ودرنهایت قابل اعتمادواتکاخداوندبهایشان عمرباعزت وپربرکت عطافرمایدتاخلایق ازوجودارزشمندمشاراالیهابهره مندشوندان شاالله بااحترام سیدمحمدحسینی ۷۹ساله
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
آندسکوپی را انجام دادند و بسیار حرفه ای تشخیص دادند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳
بسیار عالی و خوش برخورد و دانا
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
مشکل معده داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
قبلا بخاطر ناراحتی های روده و معده بهشون مراجعه کرده بودم، خیلی با دقت و حوصله به حرفام گوش دادن، معاینه کردن و با حوصله برام توضیح دادن و راهنماییم کردن، و دارو برام تجویز کردن که خوب شدم با خوردن دارو ها
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
مشگل معده داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
دل درد شدیدآندسکپی وکولونوسکپی شدم درحال حاضر با خوردن دارو خوبم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳
از بابت طبابت عالی هست ولی به هیچ عنوان پاسخ گوی شماره های داده شده نمیباشند.
دکتر بسیار با اخلاق و خاکی و در عین حال بسیار دقیق در تشخیص و درمانگر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر عزیز بنده برای انجام کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم که خدا رو شکر مشکلی نداشتم و جهت مشخص شدن بالا بودن ( ESR ) و کم خونی موجود با توجه سن بالای ۵۰ سال ؛ گفتند لازم هست به پزشک انکولوژی و خون مراجعه داشته باشم .
۱. بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند . ۲. حسن برخورد پزشک از درد و آلام بیمار می کاهد . ۳. از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و موفقیت و برای همه بیماران شفا و عافیت آرزو می کنم .
خوش برخورد و عالی
۱۴۰۳/۱۰/۰۲نفخ بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶واقعا دکترخیلی خوبی هستن تشخیص هم عالی هست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵خوب بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۷بهبودی حاصل شد
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خوبه عالیه
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بهترین دکتر گوارش واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۱۹مشکل کبدی ، در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۲فعلا آزمایش باید نشان بدیم تا دارو بده
۱۴۰۳/۰۷/۲۹روند درمان تازه شروع کردم بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۱۱/۰۹مشاوره برای کبدچرب
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۸/۱۶مشکل کم خونی اندوسکوپی کردم در حال مداوا
۱۴۰۲/۱۰/۲۷کمک به اسید معده
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷دکتر با حوصله وخوبی هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بسیار با سواد
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بابا بیخیال
۱۴۰۴/۰۳/۲۵بسیار مودب، دقیق، باهوش و دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷مادرم زخم روده شدید داشت وخانم دکتر باکلونوسکوپی تشخیص دادند ومداوا شدند
۱۴۰۳/۰۵/۰۸فقط برای مشاوره رفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۶عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر کاربلدی است.
۱۴۰۳/۱۲/۱۰مشکل روده داشتم واز درمانش راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۲۹دکتری با اخلاق باسواد و قدرت تشخیص عالی.
۱۴۰۳/۱۱/۲۶بسیار مودب
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر با اخلاق و درمان زخم معده و اثنی عشر به خوبی انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵خیلی خیلی خوش اخلاقه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶خوب و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خانمم مشکل معده داشتن الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۲۰تشخیص بسیار درست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پلیپ روده درمان شده و تحت نظر می باشد
۱۴۰۲/۰۶/۰۱دکتر ندا شایگان دکتر کاربلد و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای چکاپ رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵زخم معده رفلاکی معده
۱۴۰۳/۰۶/۲۰پزشک خوش برخورد و با دانش و تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عالیییی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار بسیار خوش برخورد و مهربان خوش رو خوش انرژی هستن تشخیصشون بی نظیره و استادن ای کاش همه ی دکترا مثل ایشون بودن
۱۴۰۵/۰۱/۲۲پدرم زخم معده و اثنی عشری دارد و درحال درمان است
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳دکتر خوبی بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۵عااااالی
۱۴۰۳/۰۲/۱۷آندوسکوپی انجام دادیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۴مشکل کبد تشخیص خوبه مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام خسته نباشید دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۸مشکل گوارش
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کبد سیروزی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوبین تشخیصشون عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴زخم معده خوب
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بسیار دکتر خوب و دلسوزی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷یکبار رفتم برای ام ار ای نوشتند و امروز چهارشنبه 31اردیبهشت میخوام ببرم جواب ام ارآی رو ببینند ،فعلا نمیدونم چطور دکترینددفقط دیدم خوش اخلاق بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۳پزشکی خوش خلاق واهل فن
۱۴۰۴/۰۱/۲۵معده دخترم درد میکرد .خداروشکر خب شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۴فعلا نظر خاصی ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳تورم و زخم معده خیلی خیلی خیلی مهربان و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بودند نتیجه گرفتم برای بیماری مادرم . سپاس
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی بی نظیر
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۶با سلام دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱درد شکمی
۱۴۰۳/۰۵/۲۹دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیارعالی وباتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خیلی خوب ودلسوزی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰مشکل روده
۱۴۰۳/۰۵/۱۴دکتر خیلی صبور و مهربون و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰من درد و ورم معده داشتم. تو آزمایشم هم میکروب معده نشون داد. توسط ایشون آندوسکوپی شدم و متوجه شدم زخ اثنی العشر شدم در حال درمان هستم. خیلی راضیم از دکتر هم اخلاق خوب، هم تشخیص درست و خیلی خوب برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر خوب و مجربی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۰پزشکی بسیار با تجربه باسواد و خوش برخورد..
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تشخیص زخم معده دادند والان بعد از درمان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱عالی ترازعالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵باسلام واحترام تحت درمان هستم فعلآ
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیار خوش برخورد و عالی.منشی و کادر درمان بسیار بسیار خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹نرم نالذ
۱۴۰۴/۰۶/۰۳من تا الان پیش پنج دکتر کبد مراجعه کردم واقعا خوب گوش می کند و خوب نه عالی توضیح میدهد کبد چرب و فیبروز کبدی دارم ، دارو گرفتم تا بعد
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بمدت دو ماه تهوع داشتم ،تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۴در حال
۱۴۰۳/۰۷/۲۴پهلو درد
۱۴۰۴/۰۲/۱۴فعلا یک جلسه رفتیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۸یک جلسه اومدم خدمت ایشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۷فعلا فقط دارو گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خوب عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۴/۱۸معده درد داشتم همه ی دکترا میگفتن زخم معده س ولی خانم دکتر تشخیص درست دادن و الان حالم خوبه خداروشکر. رفتار عالی با بیمار دارن
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۶من مشکل نفخ و زخم روده خفیف داشتم و مشکالم برطرف شد و هنوز درمانم ادامه داره
۱۴۰۴/۰۷/۲۸نوبت جدید داد
۱۴۰۲/۱۲/۱۸میکروب معده داشتم الان خیلی خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷مشکل یبوست دارم فعلا زیر نظر دکترم
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مامانم پیش دکتر درمان شد و راضی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۴دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹این پزشک رو پیشنهاد میدم مشکل معده داشتم در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹سپاس از دکتر با دقت و دقیق و دلسوز خدا نگهدارتان باشد .
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خوش اخلاق دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فعلا مشاوره
۱۴۰۳/۰۴/۱۳ویزیت شدهام.میخواهم جواب آزمایشات رو به دکتر نشان بدهم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر خوش اخلاق با تجربه من کلیت داشتم که توسط ایشون درمان شدم فوق العاده هستن با یکبار ویزیت متوجه درمان ایشون میشوید از دکتر محترم کمال تشکر و قدردانی را دارم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خیلی عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دکتر عالی و محترم.خیلی خوش برخورد.به همه صحبتهای بیمار با دقت گوش میکنن و راهنمایی و مشاوره دلسوزانه میکننمحیط کار عالی و منشی های خییلی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲مشکل معده و کبد چرب دارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷بسیار خوب خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پزشک حا
۱۴۰۳/۱۱/۲۷روده تحریک پذیر
۱۴۰۳/۰۷/۱۸همسرم مشکل معده داشت که با یه نسخه خوب شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۷معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ایشون عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خوش برخورد
۱۴۰۲/۱۰/۰۳در حال حاضر در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۷پزشک خوبی هستن،هنوز درمان همسرم ادامه دارد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴میکروب معده داشتم باتشخیص ودارو رفع شده بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸ادامه دارد
۱۴۰۲/۰۳/۱۳کبد چرب
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۸برخورد منشی و نوبت دهی و الخصوص خود سرکار خانم دکتر شایگان چه از نظر ویزیت و برخورد با بیمار بسیار عالی بود و من کاملا راضی بودم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۸فوق العاده مهربون و خوش اخلاق دکتر با تجربه و کار بلد خیلییی زیاد دوستشون دارممممم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷درد معده داشتم که خانم دکتر تشخیص بجا و عالی دادن
۱۴۰۳/۰۲/۱۰سلام اندوسکوپی کولونوسکوپی کردم زخم معده وکمی مشکل روده دارم تحت درمانم ،اخلاق دکتر واقعا عالی توضیح دادن عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰در ابتدا برخورد اجتماعی عالی . به نظر من تشخیص صحیح . آرامشی که به بیمار می دهند . شرح کامل وضعیت بیمار توسط ایشان
۱۴۰۲/۱۱/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۷دکتر خوش برخورد . دکتر باسواد ،وبا حوصله میباشند. من مبطلا به بیماری فیبروز کبدی از نوع F4 با آنزیم ۳۷ . پیش چند دکتر رفتم .درمان نشدم ولی از موقعی که پیش خانم دکتر شایگان آمدم خدا را شکر آنزیم کبدی بنده از ۳۷ به ۱۲ تقلیل پیدا کرده و خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۹تشخیص درست بسیار با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۹درحال درمان
۱۴۰۲/۰۷/۲۴درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر بسیار با حوصله و با تجربه که خیلی خوب تشخیص دادن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶مشکل یبوست درمان شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۴عفونت درروده که چندین دکترنتوانستندتشخیص بدهندایشون خیلی راه تشخیص دادن وبعدازشش ماه بیماری مداواشدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر بسیار خوبی هستند و کاملا به سخنان بیمار توجه می کنند و مسایل بیمار را پیگیری میکنند و بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هستند و حس آرامش به بیمار منتقل می کنند . خداوند حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۲۳فعلا دارو تجویز کردن تا 45روز دارو مصرف میکنم نظر خاصی تا جواب بهبودی ندارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۱۸معده درحال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر بسیار حاذق با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷مشکل معده درد مادرم
۱۴۰۴/۰۷/۱۲ایشون بسیار عملکرد خوبی داشتند و بسیار خوش برخورد بودند
۱۴۰۳/۰۲/۱۰عالی وکاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درد معده
۱۴۰۲/۰۸/۲۴خیلی راصی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالیه ح
۱۴۰۲/۰۸/۲۲من قبلا خودم پیش خانم دکتر کولونوسکوپی انجام دادم ایشون خیلی خوش اخلاق ومتبحر هستند با یک نسخه درمان شدم الانم مادرم روبردم پیششون بخاطر بالا بودن آنزیمهای کبدی فعلا آزمایش وسونوگرافی نوشتن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی دکتر خوبی هستن و حاذق تنها ایراد ایشون اینه که باید دوساعت بشینی داخل مطب اما کامل برات وقت میذاره و معاینه میکنه حرفاتو گوش میده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳انزیم کبدی بالا
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پسرم مشکل ورم معده داشت خانم دکتر درمانش کردن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر بسیار بی نظیر و کاردان و جزو معدود پزشکانی که واقعا با دلسوزی برای بهبودی بیمار کار می کنند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بادرود خانم دکترشایگان پزشک بسیارحاذق وشایسته وبابرخوردانسانی بابیماروتوجه کامل به سوابق وتشخیص صحیح بیماری ودرنهایت قابل اعتمادواتکاخداوندبهایشان عمرباعزت وپربرکت عطافرمایدتاخلایق ازوجودارزشمندمشاراالیهابهره مندشوندان شاالله بااحترام سیدمحمدحسینی ۷۹ساله
۱۴۰۴/۰۴/۱۵آندسکوپی را انجام دادند و بسیار حرفه ای تشخیص دادند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳بسیار عالی و خوش برخورد و دانا
۱۴۰۳/۱۰/۱۵مشکل معده داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳قبلا بخاطر ناراحتی های روده و معده بهشون مراجعه کرده بودم، خیلی با دقت و حوصله به حرفام گوش دادن، معاینه کردن و با حوصله برام توضیح دادن و راهنماییم کردن، و دارو برام تجویز کردن که خوب شدم با خوردن دارو ها
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مشگل معده داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دل درد شدیدآندسکپی وکولونوسکپی شدم درحال حاضر با خوردن دارو خوبم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳از بابت طبابت عالی هست ولی به هیچ عنوان پاسخ گوی شماره های داده شده نمیباشند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی و کاملا متیت
۱۴۰۳/۰۶/۱۰عالی هستن خیلی بااخلاق متین
۱۴۰۳/۰۲/۱۷خوب بوده عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فعلا رفتم ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۶زخم معده تشخیص درست.باحوصله وصبور وفوق العاده مهربون..عاااالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۱/۲۵زخم معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۵کارشو بلده
۱۴۰۲/۰۷/۰۹فوق العاده هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۲عااااالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۸یبوست تقریبا خوب شده
۱۴۰۳/۰۳/۱۵هنوز نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۳زخم معده
۱۴۰۴/۰۱/۲۴فعلا آزمایش دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۴دکتر بسیار با اخلاق و خاکی و در عین حال بسیار دقیق در تشخیص و درمانگر
۱۴۰۴/۰۸/۰۳با عرض سلام و احترام خدمت خانم دکتر عزیز بنده برای انجام کولونوسکوپی به ایشان مراجعه کردم که خدا رو شکر مشکلی نداشتم و جهت مشخص شدن بالا بودن ( ESR ) و کم خونی موجود با توجه سن بالای ۵۰ سال ؛ گفتند لازم هست به پزشک انکولوژی و خون مراجعه داشته باشم . ۱. بسیار خوش برخورد و کاربلد هستند . ۲. حسن برخورد پزشک از درد و آلام بیمار می کاهد . ۳. از خداوند بزرگ برای ایشان سلامتی و موفقیت و برای همه بیماران شفا و عافیت آرزو می کنم .
۱۴۰۴/۱۲/۰۲در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱آندو کولون انجام دادم خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۴گوارش عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۶مشکل کلیه داشتم راضی هستم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۳کولیت روده.دستش شفاست
۱۴۰۳/۱۲/۱۲