دکتر نسیم نیکنام متخصص داخلی با شماره نظام پزشکی 118818 در شهر کرج فعالیت دارد. مطب دکتر نیکنام در بلوار دانش آموز، چهارراه هفت تیر، ساختمان پزشکان یاس، طبقه دوم، واحد ۲۰۳ واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر نسیم نیکنام یکی از پزشکان متخصص داخلی در شهر کرج است که با شماره نظام پزشکی 118818 در حوزه بیماریهای داخلی فعالیت میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای داخلی بوده و خدمات پزشکی خود را به بیماران ارائه میدهند. مطب دکتر نسیم نیکنام در بلوار دانش آموز، چهارراه هفت تیر، ساختمان پزشکان یاس، طبقه دوم، واحد ۲۰۳ واقع شده است که دسترسی مناسبی برای ساکنان مناطق مختلف کرج فراهم میکند. به عنوان متخصص داخلی، دکتر نسیم نیکنام به تشخیص و درمان بیماریهای داخلی با رویکردی علمی و مبتنی بر شواهد میپردازد.
بیمارانی که به مطب دکتر نسیم نیکنام مراجعه داشتهاند، رضایت قابل توجهی از دقت در معاینه و صبر ایشان در پاسخگویی به سوالات پزشکی خود ابراز کردهاند. همچنین با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم شده است تا بدون نیاز به تماس تلفنی، زمان ویزیت خود را رزرو کنند.
دکتر نسیم نیکنام با تخصص در زمینه بیماریهای داخلی، آماده ارائه مشاوره و درمان به بیماران مبتلا به مشکلات گوارشی، بیماریهای قلبی، دیابت، فشار خون و سایر اختلالات داخلی است. حضور ایشان در کرج، به ویژه در منطقه چهارراه هفت تیر، دسترسی آسان به خدمات تخصصی داخلی را برای شهروندان این منطقه ممکن ساخته است.
تاکید بر مدارک تخصصی و شماره نظام پزشکی 118818، اعتبار علمی و حرفهای دکتر نسیم نیکنام را برای بیماران اطمینانبخش میکند. در نهایت، دکتر نسیم نیکنام به عنوان متخصص داخلی در کرج، انتخابی مطمئن برای افرادی است که به دنبال خدمات مشاوره و درمان بیماریهای داخلی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار دانش اموز، چهار راه هفت تیر، ساختمان پزشکان یاس، طبقه دوم، واحد ۲۰۳
بعد از عمل جراحی که داشتم، بدنم به داروهام واکنش نشون داد و تمام بدنم کهیر و جوش زده بود خارش زیاد. خداروشکر خانم دکتر توانمند با تشخیص و دارویی که دادن یکروزه منو نجات دادن. بینهایت ازشون ممنونم و دعاگوشون هستم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سلام و وقت بخیر دکتر بسیار حاذق و با حوصله ای هستن ازشون ممنونم
۱۴۰۳/۰۵/۰۶فعلا تحت درمان ولی با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۱در حال درمان هستم بسیار دقیق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی مهربون
۱۴۰۳/۰۹/۱۰دکتر فوق العاده ای هستن.برای بیمار بی نهایت وقت میذارن و برای خروج بیمار عجله ای ندارن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱گوارشی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷دکتر با حوصله و با تجربه ایی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۲دکتر خوبین تشخیصشون خوب
۱۴۰۱/۱۰/۱۷کرونا.
۱۴۰۴/۰۴/۰۷خانم دکترخیلی دقت دارن تشخیص درسته ایشون خانم دکتر نیک نام دکتر خانوادگیمان هستن تشخیص درست مهربان بادقت برای بیمار وقت میزارن امتیا بسیارعالی جدیدابرای گزگزکردن درد وخواب رفتن دست پاها آزمایش خون سونوگرافی ازشکم وغده لنفاوی گردن جوابش آماده شده
۱۴۰۳/۰۷/۰۳تحت درمان قرار دارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل معده هرجا رفتم خوب نشدم ولی پیش دکتر نیکنام رفتم حالم خیلی بهتره
۱۴۰۰/۱۲/۰۴دکتر با حوصله ای هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۱مشکل گوارشی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکترخیلی خوبی هستن کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۸/۱۵پزشک خوش برخورد و صبور
۱۴۰۲/۰۸/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۸/۱۴تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۰/۲۵خانم دکتر از همه جهت عالی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۰۷میکروب معده
۱۴۰۱/۱۰/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۹فعلا آزمایش فرستادن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۶نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عفونت گلو
۱۴۰۱/۰۹/۲۵مشکل معده دارم وعمل کرد خانم دکتر بسیار دقیق ومسئولان بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دکتری با حوصله وصبورفعلادرحال درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳معده درد شدید، تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۴دیابت دارم وتحت نظر هستم ایشون دکتر فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکتر صبور وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲جواب آزمایشاتم رو باید ببینند؟ اولین بار هست که پیش ایشون رفتم
۱۴۰۳/۰۶/۲۱با حوصله و خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۳/۰۵/۲۵مشکل ریوی فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۲۲بسیار عالی و درجه یک
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر بسیار باحوصله و باعلمی هستند و برای مریض خیلی وقت میزارن و توضیحات کامل میدن پیشنهاد میکنم حتما بهشون مراجعه کنید
۱۴۰۴/۰۷/۲۵باتجربه ومهربان
۱۴۰۳/۱۱/۲۱یه کلام
۱۴۰۴/۰۷/۱۷فعلا که خوب چون هنوز دوره درمانم ادامه داره
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار عالی و
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عالی بودن
۱۴۰۲/۰۴/۱۹عالی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۴گوارش عا
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مشگل ریه
۱۴۰۴/۰۵/۰۴عالی و دلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۷در حال درمان هستم.
۱۴۰۴/۰۶/۰۳خانم دکتر بسیار مکته بین و دقیق هستد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶خیلی خوب با حوصله و کاربلد
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر بسیار بااخلاق ودلسوز
۱۴۰۳/۰۷/۰۷خانوم دکتر خیلی به بیمار بها میدن و کارشون خوبه
۱۴۰۲/۰۳/۰۸بسیار خوش برخورد و دلسوز هستن ایشان.کامل برای بیمار وقت میزارن و همه وی و بررسی میکنن.عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۸در حال درمانم. تا الان خوب بوده
۱۴۰۱/۰۳/۱۶واقعا به حقوق بیمار احترام میذارن و به دنبال مداوای بیمار هستند نه حق ویزیت... درود بر همه پزشکان متعهد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۳/۰۳/۱۹عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۳خوب بودن
۱۴۰۳/۰۳/۱۱هیچی نشد
۱۴۰۲/۱۰/۲۹تشخیص ایشان خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۳۰در حد یک پزشک عمومی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲کرونا درمان شد
۱۴۰۰/۱۲/۰۸در حال درمان
۱۴۰۱/۱۲/۱۳مشکل ریه و مشکل گوارش
۱۴۰۳/۰۲/۱۹سلام . ناراحتی گوارش داشتم و تحت درمانم پزشکی بسیار با حوصله و دقیق که زمان زیادی برای بررسی و معاینه میزارن سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۲/۲۱با درود من سنگ کلیه و سنگ صفرا داشتم بسیار با دقت و حوصله مسایل را بررسی میکنند به گونه ای که احساس میکنی دکتر به عنوان یک دلسوز در کنارتان است نه به عنوان یک منبع درآمد
۱۴۰۳/۱۰/۲۹دکترخیلی خوب وباحوصله ای هستن من ازشون راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۱۶معده خوب هستن
۱۴۰۴/۰۵/۱۰در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عالی و فوق العاده
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ورم معده عفونت معده تو اولین دوره خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خوب و باسوادی هستن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۲/۲۸فعلا در حال درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل کبدی
۱۴۰۳/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۴با دقت معاینه می کنند راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بودند خانم دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۲۱بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۷بسیار با حوصله و با سواد و دلسوز
۱۴۰۴/۱۰/۱۴خوب اس
۱۴۰۳/۰۶/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹نسخه گم شد
۱۴۰۲/۰۳/۰۵دکتر وف
۱۴۰۲/۰۲/۱۹کبد تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۰۵بهترین دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار دقیق مجرب با ذکاوت و اخلاق ودر شناسایی بیماری حساس و دقیق و با مهارت روش درمانی تحویز میکنند از بهترین ها در کرج هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۹/۰۸بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵مشکل دیابت و درمانشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶لوپوس داشتم نتیجه خوبی کرفتم
۱۴۰۲/۰۷/۲۲دکتر خ
۱۴۰۳/۱۲/۰۳اولین ویزیتور بود و فعلا در حال مصرف دارو هستم.تشخیصشون از روی علایم بنده زخم اثنی عشری بوده.تا ببینم چطور میشه. پزشک جوانی هستند و به حرف های بیمار دقیق گوش میدن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فعلا تحت درمان هستم ،کبد چرب گرید یک و ورم معده و تیرویید دارم ،خانم دکتر نیکنام دکتری با صبر و حوصله و مهربان هستند ️
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر خوبی بودن و با حوصله رفتار کردند و یه تمامی حرف های ما گوش دادند و در مرحله درمان هستم هنوز نمی تونم بگم جواب داد یا ن
۱۴۰۴/۰۳/۱۲من چندین سال از درد بدن و گردن به دکترهای مختلف مراجعه کردم و نتیجه ای نمیگرفتم تا امدم پیش خانم دکتر و تو یک ماه درد من خیلی خیلی کم شد و هر روز براشون دعا میکنم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴بسیار با دقت کارشو انجام میده .من دکتر زیاد رفتم ولی درمورد ایشون واقعا دقیق هستن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰ایشان در کار خود بسیار حرفه ای هستند. همسر بنده مشکل ریه داشتند نزد ایشون مورد درمان قرار گرفته و سلامتی خود را بدست آوردند.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۵هرچی در وصفش بگم کم گفتم ، ایشون واقعا یک دکتور خوبی هستن از همه لحاظ بی نظیر هستن خیییلم صبورن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵برای مشکل گوارش مراجعه کردم. داروهای خوبی دادن و تا زمانی که داروها رو مصرف میکردم واقعا بهتر بودم
۱۴۰۳/۰۴/۲۱تیروئید،کم خونی،آسم،بی حالی ،بسیار با حوصله به صحبت های بیمار گوش میدن،داروی کم و کاربردی تجویز می کنند
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار با حوصله هستند مشکل معده دارم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰عالی با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بور
۱۴۰۲/۰۹/۰۵بسیار دکتر صبوری هستند ومن ازایشان راضی هستم مشکل معده داشتم تاحدودی بهتر شده ولی کاملامشکلم حل نشده
۱۴۰۱/۰۹/۰۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۵مشکل زخم معده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خوبی هستن بسیار با حوصله ویزیت میکنن و نتیجه خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳خوب بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر بااخلاق و حرفه ای هستند .
۱۴۰۳/۱۲/۲۱فعلآ تحت درمان هست مادر
۱۴۰۳/۰۶/۰۹سلام مشکل من در مورد معده وروده بوده که با مشاوره وراهنمایی های ایشون خدارو شکر شرایط بهتری پیدا کردم ایشون برخورد خوب وشایسته ایی دارن وبا حوصله با مریض صحبت راهنمایی میکنن فقط مشکل من تاخیر در زمان ویزیت ۲ ساعته بود که بخاطر شلوغی مریض بوده.
۱۴۰۴/۱۰/۱۱برای زخم معده
۱۴۰۲/۰۸/۱۸دکتر خیلیی خوبی هستند تشخصی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۳۱بسیار بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱خانم دکتر فوق العاده اند
۱۴۰۲/۰۱/۲۶دکتر با دقت و خوبی هستن و مدارک پزشکی راخیلی دقیق مطالعه میکنند
۱۴۰۲/۰۶/۱۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۸مشکل معده دارم تحت درمان هستم دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۰پسرم برای سردردهاش به ایشون مراجعه کرد بعد از ویزیت ، آزمایش و ام آر آی دادن فعلا در حال بررسی و درمان هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸دکتر خوبی هستند با حوصله به حرف های مریض گوش میدهند
۱۴۰۳/۰۲/۱۸مشکل داخلی ما کاملن حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۹من حمله اسمی داشتم .با حمله خیلی شدید مراجعه کردم و با درازت ایشان بهبود حاصل شد .از خدمات ایشون کماد قدر دانی دا دارم بسیار دلسوز و حاذق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تخصص بالا
۱۴۰۱/۰۷/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸خانم دکتر بسیار خوب و دقیق معاینه کردند و با یک دوره مصرف دارو بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۰بسیار با حوصله و با دقت
۱۴۰۳/۰۴/۰۲مشکل معده در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰معده درد داشتم خوبش شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱کبد چرب درحال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۱همسرم مشکل گوارش و معده داشت به یه نسخه بهترین جواب گرفت
۱۴۰۴/۰۴/۳۰گوارش بله
۱۴۰۴/۰۵/۱۹سلام متشکرم بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷متخصص داخلی وچک اپ
۱۴۰۱/۰۹/۱۶دوره درمان به پایان نرسیده
۱۴۰۰/۱۱/۱۹دکتر خوب و با حوصله ای هستن راضی هستم از ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۲مشکل گوارشی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار بسیار عالی.ویزیت با حوصله و برخورد محترمانه و تجویز مناسب دارو.
۱۴۰۱/۰۲/۱۳مشکل کبد داشتم و هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۷برای چکاب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۱درحال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۲یکی از بهترین دکتر داخلی هستن که زمان برا بیمارشون میزارن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۵تشخیص عالی .با اخلاق، برای بیمار وقت میذاره
۱۴۰۲/۱۰/۳۰بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن
۱۴۰۱/۰۵/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۰کنترل قند خون وراضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۵قند ارسال به آزمایشگاه و سونو
۱۴۰۲/۰۳/۱۷دکتر با حوصله ایه
۱۴۰۳/۰۸/۰۴ویزیت اول بود.طرز برخوردشون دوستانه و با احترام بود.دارم دارو مصرف میکنم قطعا نتیجه بخش خواهد بود.
۱۴۰۴/۰۹/۱۰پزشک دقیق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۶خیلی بادقت وباحوصله بودن
۱۴۰۲/۱۲/۱۶رفتار محترمانه،دقت بالا و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲خانم دکتر بسیار عالی و کار بلد هستن واسه دیابت همسرم پیششون میریم خیلی دکتر مهربون و ریز بین هست امیدوارم همیشه موفق باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵مریض قلب ریه
۱۴۰۳/۰۶/۰۵دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۳/۰۸تشخیص درست وروند صحیح درمان
۱۴۰۳/۰۴/۲۸سندروم روده تحریک پذیر
۱۴۰۴/۰۴/۱۷عالی ،با حوصله ، دقیق، با اخلاق، با سواد تشخیصشون خیلی خوب بود، تحت درمان هستیم.
۱۴۰۲/۱۲/۱۳با دقت به صحبتهای بیمار توجه داشتند و بررسی های دقیقی انجام دادند، تشخیصشان درست بود و تمامی جوانب رو در نظر گرفته بودند، از مراجعه به ایشان رضایت کامل دارم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل کیسه صفرا داشتم در حال درمان است
۱۴۰۴/۰۲/۲۰مشکل گوارش داشتم ، چند دوره زیر نظر ایشون دارو مصرف کردم الان خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بیماری کبدی دارم دکتر بسیار حاذق و با تجربه و خوش برخورد هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳برای درمان آسم مراجعه کردم تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۱مشکل معده درد داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۵دکتر بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۱دکتر خوش برخورد خوبی هستش درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۷دکتر خوبی هستن بسیار با حوصله و مؤدب و دقیق و در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۲/۱۰مشکل گوارش
۱۴۰۱/۰۴/۱۰سردرد در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۱بسیار صبور و عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۳خیلی با دقت بررسی میکنن دکتر صبوری هستن فقط تا نوبت بشه زمان زیادی طول میکشه برای بار اول بود که پیش ایشون ویزیت شدم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام ف
۱۴۰۳/۱۲/۲۷براکم خونی رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار دکتر خوب و عالی تشخیص درمان خوب
۱۴۰۳/۰۷/۱۶مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دردهای گوارشی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸مادرم تحت درمان هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۰دی وی تی داشتم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دکتر خوب و با دانش و محترم و جوانی هستند.
۱۴۰۳/۰۵/۱۴سلام تشکر عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تحت درمانم برخورد خوب. خوب هم به مشکلات گوش میدن
۱۴۰۰/۱۲/۱۰مشکل تنفسی وتحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱بسیار توانا و عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶مشکل هموروئد
۱۴۰۱/۰۵/۰۴دکتر بسیار با حوصله ودر کار خودش عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰مشکل سنگ کیسه صفرا شکرخدا عمل کردم
۱۴۰۲/۰۷/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۰۶بسیار دکتر خوبی هستند و من کاملا راضیم ازشون خداخیرش بده
۱۴۰۱/۰۶/۲۹عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۰. ....
۱۴۰۴/۰۴/۰۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام نوبت عاجیل مخام ممنون
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۱۲/۱۸4 جلسه به مطبشون مراجعه کردم، فعلا در حال بررسی هستم
۱۴۰۲/۰۶/۱۹کبد چرب ، تحت درمان ، برخورد عالی ، دقت بالا و با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۱۹تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ورم معده داشتم، با دارو برطرف شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵کرونا داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷با آرامش و دقیق ویزیت میکنن دکتر خوب و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی،استاد،کار بلد
۱۴۰۰/۱۰/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۳برای بررسی بیماری دقیق هستن وتشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل افسردگی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۴/۲۹ایشون پزشک متعهد و با شخصیتی هستن و با حوصله و احترام مشکل مراجعه کننندگان رو گوش میدهند ....
۱۴۰۱/۱۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰عالی و حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵کارشون
۱۴۰۳/۰۶/۲۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶وقت کافی میزارن کارشون خوبه یه نیم ساعتی معطلی داره تا مریض بیاد بیرون چون وقت میزاره
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خانم دکتربسیار با تجربه و خوش اخلاق ،تمام نکات را مورد برسی قرار میدهند و برای بیمار وقت کافی می گذارند بنظر من ایشان جزو یکی از بهترین دکترهای داخلی ایران هستند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۴/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴قرار شد سونوگرافی انجام بشه تا تشخیص بدن. قابل قضاوت نیست فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۰۲مشکل معده
۱۴۰۲/۰۹/۰۶بی نظیر و پیگیر واقعا کارشون عالیه هم تشخیص هم درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دستش خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۲۱یه ویزیت اولیه بوده جهت انجام یک سری آزمایشات
۱۴۰۲/۰۵/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۱۲/۱۲دکتر فوق العاده عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۲دکتر بسیار باسواد و با وجدان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر فوقالعاده ای هستن از دانش بالایی برخوردار هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۶بابت روده و داخلی بود ، خدا شکر بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل معده
۱۴۰۱/۰۳/۲۹دکتر درجه یک منشی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۸دکتر با صبر و حوصله و وقت میزاره برای بیمار و معاینه میکنه قشنگ به حرف بیمار گوش میده قشنگ موفق باشید..
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب بوده
۱۴۰۳/۰۷/۰۶علائم تب،لرز،سرگیجه،سرفه،عرق سرد داشتم که چندجایی که رفتم متوجه نشدن دلیلش از چیه ولی ایشون متوجه مشکل تیروئی. من شدند و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عالی ،بخاطر فشار خون و تیروئید و کرونا و ریه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶رفتار پزشک عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۴تشخیصشون عالیه .خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۱/۰۳/۰۵گوارش بهتر
۱۴۰۱/۰۷/۰۷پزشکی بسیار محترم و با اخلاق.کاربلد
۱۴۰۲/۱۲/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰شناختی که از ایشون دارم حتما کمک میکند.باخارش پوستم پیش ایشون رفتم با آزمایش الان یک ماه با استفاده دارو خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱فشارخون در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷در حال درمان می باشم.
۱۴۰۱/۱۱/۳۰بسیار دکتر خوبی است وکار هایش عالی است️️️️️️
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۴تحت درمان هستم. با صبر و حوصله ویزیت می کنند و بسیار به بهبود کمک کرده اند
۱۴۰۴/۰۹/۱۷