دکتر آزاده دهقان متخصص بیماریهای داخلی دیابت، فشارخون و گوارش با شماره نظام پزشکی 85054 در کرج فعالیت میکند. مطب ایشان در بلوار اصلی باغستان، بین بوستان ۴ و ۵، جنب داروخانه دکتر احسانی فر، طبقه اول قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر آزاده دهقان از متخصصان برجسته بیماریهای داخلی در شهر کرج است که با شماره نظام پزشکی 85054 فعالیت میکند. دکتر آزاده دهقان دارای مدرک تخصصی بیماریهای داخلی بوده و خدمات مختلفی در زمینه تشخیص و درمان دیابت، فشار خون و بیماریهای گوارشی ارائه میدهد. مطب ایشان در بلوار اصلی باغستان کرج، بین بوستان ۴ و ۵ و جنب داروخانه دکتر احسانی فر، طبقه اول واقع شده و دسترسی آسانی برای بیماران محلی فراهم است.
دکتر آزاده دهقان به عنوان متخصص بیماریهای داخلی، بیماران را در زمینه مدیریت بیماریهای مزمن مانند دیابت و فشار خون، همچنین مشکلات گوارشی، مشاوره و درمان میکند. تخصص ایشان در حوزه داخلی باعث شده بیماران برای درمان مشکلات گستردهای از جمله اختلالات متابولیک، چکاپهای داخلی و بررسی سلامت عمومی به ایشان مراجعه کنند.
تاکید بیماران مراجعهکننده به مطب دکتر آزاده دهقان بر تشخیص دقیق، پیگیری مستمر و اخلاق حرفهای ایشان است. طبق نظر بیماران، مراجعه به دکتر آزاده دهقان در کرج، به دلیل دقت نظر در درمان و پاسخگویی مناسب، تجربه مثبتی را رقم زده است. مطب دکتر دهقان با توجه به حجم قابل توجه مراجعهکنندگان، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر را نیز فراهم کرده است تا فرآیند نوبتدهی برای بیماران آسانتر شود.
دکتر آزاده دهقان با تمرکز بر درمان بیماریهای داخلی، دیابت، فشار خون و گوارش، نقش موثری در ارتقاء سلامت جامعه محلی کرج ایفا میکند. حضور فعال در این شهر و ارائه خدمات در مطب واقع در بلوار باغستان، ایشان را به یکی از گزینههای معتبر برای بیماران داخلی بدل ساخته است. برای دریافت نوبت حضوری یا مشاوره، بیماران میتوانند از امکان نوبتدهی آنلاین استفاده کنند.
دکتر آزاده دهقان متخصص بیماریهای داخلی با تمرکز بر دیابت، فشار خون و گوارش هستند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نسبت به رزرو نوبت اینترنتی اقدام کنند.
مطب دکتر دهقان در کرج، بلوار اصلی باغستان، بین بوستان ۴ و ۵، جنب داروخانه دکتر احسانی فر، طبقه اول قرار دارد.
ایشان در زمینه دیابت، فشار خون، بیماریهای گوارشی و سایر مشکلات داخلی فعالیت دارند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار اصلی باغستان، بین بوستان ۴ و ۵ جنب داروخانه دکتر احسانی فر، طبقه اول
مهربان و عالی هستن دقیق و باهوش
۱۴۰۴/۱۰/۱۰بسیار پزشک حاذق و خوش برخوردی بودند. دقیق گوش میدن و زمان میذارن .برای چک جواب آزمایش و بیماری زمینه ای فشار خون بهشون مراجعه کردم. منشی مطب هم بسیار با اخلاق بودن.
۱۴۰۲/۰۴/۰۲خانوادم میرن پیشش
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تیرویید داشتم ،درمان شد ،عالی هستند ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۹سلام تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار پزشک حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۱۸به خاطر گرفتاری های پیش اومده کنسل کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر خوبیه خوش اخلاق و با حوصله هستن و تا حالا دوبار پیش ایشون ویزیت شدم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲م ااتااتااااددد
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بی نظییییر در اخلاق و تشخیص
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶سلام آقا دکتر خوبی سلامتی آقای دکتر معدن چند وقته زیاد درد میکنه
۱۴۰۳/۰۳/۲۳مطبش خیلی شلوغه
۱۴۰۳/۰۷/۱۲جدیدا ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۴/۰۹دکتر دهقان بسیار حاذق، صبور و باتجربه هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۵پدرم دیابت دارن خانم دکتر با صبوری کامل به پدرم کمک زیادی کردن ممنون از ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر خوبی هستن بیمارستان به من گفتن باید انسولین بزنی اما خانم دکتر با قرص قند من رو کنترل کردن
۱۴۰۱/۱۰/۲۱با فشار خون بالا و دیابت کنترل نشده ویزیت شدم و خوشبختانه الان مشکلی ندارم ...خدا نگهدارش باشه
۱۴۰۳/۰۴/۲۳تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۰۲من برای کرونا رفته بودم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰بسیار قابل اعتماد،با دانش به روز و خوش برخورد و مسئولیت پذیر
۱۴۰۱/۱۰/۲۰در حال بررسی و پیگیری هستیم هنوز
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۲خوب بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۵تشخیص عالی و درمان بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۲۴درحال درمانیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶فعلا یک جلسه پیش دکتر رفتیم
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر خوبی است با دقت کارهش انجام می دهد
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عالی بی نظیر
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مادر ٨٠ ساله ام با مشکلات کلیوی و قند و فشارخون مراجعه داشتند که با حسن رفتار و بررسی سوابق و آزمایشات و گفتگوی صمیمی با مادر تجویز داشتند که تاکنون اثربخش بوده فقط مکان مطب مناسب برای افراد سالمند نیست چون فاقد آسانسور است
۱۴۰۵/۰۳/۰۸برای دیابت و خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۵مشکل فشار خون که هنوز در مراحل اولیه آزمایشگاهی می باشم
۱۴۰۱/۰۳/۰۲عالی بودن
۱۴۰۱/۰۴/۰۸عالی و باحوصله
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی هست خیییلی هسسست خیلیییی هسست
۱۴۰۴/۱۲/۱۷فشار خون بار داری داشتگ
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عالی برای قند و چربی که تحت درمان م
۱۴۰۳/۱۱/۲۹آزمایش چکاب دخترم رو پیش ایشان بردم،تقویتی دادند،با حوصله و دقیق هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۳درود فراوان بر شما باد پر کای تیروئید دارم و کار ایشان بسیار عالی است.
۱۴۰۱/۰۳/۰۵عالی با حوصله مهربان و صبور
۱۴۰۱/۱۲/۱۸در حال معالجه
۱۴۰۴/۰۵/۰۸من برای کرونا رفته بودم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰هم خودم و هم مادرم بیماری قند و فشار خون داریم . از زمانی که پیش ایشون مراجعه کردم خیلی کنترل شده است بیماری و اینکه خیلیی خانم دکتر صبوری هستند و خیلی با آرامش و دقیق مسائل رو توضیح می دند.
۱۴۰۱/۱۰/۰۷دکتر. خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دیابت مادرم، تازه درمان را شروع کرده اند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۴دیابت، عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۹از دوستان شنیدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳تیروئید و روماتیسم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸گوارشی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکلم در مورد قند و فشار خون بود و ادامه دارد
۱۴۰۲/۱۱/۱۶دیابتی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۳۰تشخیص و درمانشون عالیه، بسیار دلسوز هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۹دیابت مادرم که بسیار عالی و با حوصله هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۵من برای کرونا رفته بودم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰چکاپ همسرم دکتر بسیار صبور و محترمی هستن وقت زیادی برای بیمار میزارن و به خوبی مشکلات رو بررسی و درمان میکنن منشی ایشون هم خانم بسیار مودب و محترمی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹مادرم درد های شدید توی سینه ش داشت که دکتر دهقان با تشخیص درست نجاتش داد.که متوجه بیماری زونا شدیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷درحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۵/۲۵فشار خون بالا داشتم و الان رو به بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۸بسیار خودشون و منشی خوش برخورد بودن برای چکاب مادرم رفتم و کاملا وقت گذاشتن و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عقثثثییییبلله
۱۴۰۱/۰۸/۱۵من مشکلات کلیوی و فشار خون داشتم پس از مراجعه به ایشان و طی دوره درمان کاملا سلامت خود را بدستآوردم.
۱۴۰۱/۰۹/۱۵از دوستان شنیدم
۱۴۰۲/۰۲/۲۳بسیار پزشک متعهد . اینکه با عجله کار بیمار رو انجام نمیدن. خیلی خوب به تمام سوالات گوش میکنن. و برای هر سوال در مورد بیماری که داری راهنمایی میکنن. البته که منشی بسیار عالی دارن.
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۱۲/۰۷مراجعه برای نقرس و فشار خون.با یه ویزیت مشکلم حل شد.
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی ، تشخیص خوب و با صبر و دقیق
۱۴۰۲/۰۴/۱۳من بار اول بودم رفته بودم پیش ایشون هنوز نمیتوانم نظر بدم ولی از نظر برخورد خیلی عالی برخورد کردن و کاملا به حرفهای من گوش دادن فقط هزینه ویزیت اگه کمتر بود عالی ترم میشد چون برای هرکاری و سوالی باید ویزیت پرداخت بشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای مشکل گوارش ویزیت شدم دکتر کاملا باتجربه ، تشخیص درست ولی ویزیت ۶۰۰ تومان وحشتناکه
۱۴۰۵/۰۱/۲۶کم کاری تیروئید دارم. تحت نظرشون هستم و خیلی راضیم.
۱۴۰۱/۱۱/۱۷سلام من برای مادرم وقت گرفته بودم ولی تشخیص داده نشد و مراجعه همون یک بار بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۸دیابت نوع دوم دارم و با ویزیت ایشان وضعیت خوب شده
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام وقت بخیر من فشار خون و دیابت داشتم به خانم دکتر مراجعه کردم و در کنارش زانو درد داشتم برای بار اول معالجه ام کرد. خیلی از خانم دکتر ممنونم و همچنین منشی مهربون و دلسوزشون.
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خانم دکتر شخصیت متواضع، صبور ،خوش برخورد و مهارت ایشان درتشخیص بیماری و درمان عالی هستند،آرزوی سلامتی وطول عمرباعزت رابرایشان دارم.حمیدی فرد
۱۴۰۳/۰۷/۲۹قند .بله
۱۴۰۴/۰۳/۲۶دیابت مادرم، تازه درمان را شروع کرده اند.
۱۴۰۲/۰۶/۲۴عالی ترینه
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دیابت و فشار خون
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۵عالیست
۱۴۰۱/۱۰/۰۱دکتر خوب و متعهدی هستن...
۱۴۰۳/۰۲/۱۵عاشق بیمارهای وبا عشق طبابت میکند
۱۴۰۲/۰۲/۰۸مشکل تخلیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۱کنترل دیابت مادرم تشخیص عالی و بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۵من ایشون رو از سال قبل می شناسم بعد از چندین سال خانم دکتر متوجه مشکل پاهای من شدن که آب می آوردن و ورم و درد داشتن. تشخیص ایشون خیلی عالی هست خیلی خیلی خوشحالم که ایشون رو پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴با سلام و خسته نباشید برای تیرویید رفته بودیم با اینکه وقت گرفته بودیم یک ساعتو نیم معطل شدیم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱مشکل درد معده و سندروم روده و دکتر خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۴بسیار نهربان و دقیق و پیگیر هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳برای پرکاری تیروئید رفتم خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با صبوری تمام به حرفهام گوش دادن و من را ویزیت کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی باحوصله و صبور
۱۴۰۳/۰۲/۲۲مشاوره عمل داشتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲برای کم کاری تیروئید تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خیییلی خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۴مادرم برای جواب آزمایش مراجعه کردن و از نحوه برخورد و تشخیص راضی بودن
۱۴۰۱/۰۸/۲۹فعلا درحال درمان
۱۴۰۱/۰۸/۱۸بسیار پزشک عالی هستند هم از نظر اخلاق ودرمعاینه بیمار با حوصله ودقیق میباشند
۱۴۰۲/۰۶/۳۱بسیار توانا
۱۴۰۲/۰۱/۰۹برای قنذ مادرم عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۹بسیار دکتر دقیق و صبوری هستند خیلی راضیام از ایشون مشکل خودم و همسرم رو دقیق تشخیص دادند و درمانش کردند. خیلی با صبر و حوصله مشکلات رو گوش میدند.
۱۴۰۱/۱۰/۰۴اوره بالا بود و درمان دکتر عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۱۵سلام.واسه فشارخون ویزیت شدم.دکتر خوب با تجربه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰خان دکتر بسیار با تجربه مهربان واقعا کار درست از هر لحاظ ممتاز
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۳۰تشخیص خوبی داشتن
۱۴۰۴/۰۹/۱۲واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۹/۱۷بسیار صبوروکاردان
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۶تیروئید کم کار و کمبود آهن در حال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲مشکل تنفسی و عفونی داشتم ... مشاوره ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۲۲