دکتر معصومه زارعی متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 130484 در شهر کرج فعالیت میکند. مطب ایشان در کرج، خیابان شهید بهشتی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده و نوبتدهی اینترنتی نیز فعال است.
دکتر معصومه زارعی یکی از پزشکان متخصص بیماریهای داخلی در شهر کرج است که با شماره نظام پزشکی 130484 شناخته میشود. دکتر معصومه زارعی با تکیه بر دانش تخصصی در حوزه بیماریهای داخلی، به ویژه درمان دیابت، غدد، گوارش، فشار خون و کبد، خدمات خود را به بیماران ارائه میدهد. مطب دکتر معصومه زارعی در کرج، خیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، رو به روی کلینیک بهبد در ساختمان پزشکان سینا، طبقات فوقانی داروخانه شبانهروزی دکتر فاطمی، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده است. ایشان دارای مدرک تخصص بیماریهای داخلی بوده و عمدتاً به درمان بیماریهایی نظیر دیابت، تیروئید، فشار خون بالا، کلیه، کبد چرب، مشکلات گوارشی، ریه، بیماریهای عفونی، روماتولوژی و هموروئید (بواسیر) میپردازد.
دکتر معصومه زارعی به عنوان متخصص داخلی در کرج، همچنین امکان بستری بیماران را در بیمارستانهای قائم و آرام کرج به صورت حضوری در بیمارستان یا اعزام از مطب فراهم کرده است. بسیاری از بیماران رضایت بالایی از خدمات ایشان ابراز داشتهاند و نظرات بیماران حاکی از دقت در تشخیص، پیگیری مستمر و برخورد حرفهای دکتر معصومه زارعی است. چکاپهای سالیانه و پیگیری اختلالات مزمن از دیگر خدمات ایشان به شمار میرود. عبارت «دکتر معصومه زارعی در کرج» همواره در میان جستجوهای بیماران برای یافتن متخصص بیماریهای داخلی مورد توجه است.
برای دریافت نوبت اینترنتی میتوانید از سامانه نوبت دات آی آر استفاده کنید. دکتر معصومه زارعی با تجربه در درمان بیماریهای داخلی و با تاکید بر مشاوره علمی و اخلاق حرفهای، یکی از گزینههای معتبر برای بیماران در شهر کرج محسوب میشود.
بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر معصومه زارعی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
مطب دکتر معصومه زارعی در کرج، خیابان شهید بهشتی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده است.
دکتر زارعی انواع بیماریهای داخلی همچون دیابت، فشار خون، بیماریهای غدد، گوارش، کلیه و کبد، بیماریهای عفونی و روماتولوژی را درمان میکند.
بله، در صورت نیاز، بیماران میتوانند با نظر دکتر زارعی در بیمارستانهای قائم و آرام کرج بستری شوند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه روی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان سینا، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر فاطمی، طبقه ۴، واحد ۱۷
دکتر باهوش و از نظر درمان عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰با سلام ، احتراما خانم دکتر با حوصله و صبوری هستند و تشخیص و راهنماییهای مهمی میکنند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵خوب هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۲دکتر خوب و کار بلد هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مادرم مشکل معده داشت به مطب خانم دکتر زارع مراجعه کردیم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل الهتهاب معده و گوارش تحت درمانم دکتر با حوصله و تشخیص درست دارن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتر خوب و با حوصله ای هستند من بعد از مراجعه به ایشان نتیجه ی خوبی گرفتم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵مشکل معده داشتم فعل
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۷تحت درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دقت نظر کافی نداشتند
۱۴۰۵/۰۴/۰۱بابت مشکل دیابت مراجعه کردیم با داروهای ایشان خوب کنترل شد خداروشکر. ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بیسار دکتر باتجربه .و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۱۸بسیار پزشک با حوصله و مهربان.
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹با حوصله و با آرامش در کل عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من معده ام خیلی اذیت میکرد یه بار رفتم پیششون نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۱دل درد
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۰۷خانم دکتر خیلی دکتر وقت شناس و خبره هستند حتما برای درمان مراجعه کنین مطب ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷مریض ایشون بودم بیمارستان قائم
۱۴۰۱/۰۹/۱۴فوق العادس
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بستری در بیمارستان
۱۴۰۳/۰۴/۱۱پزشکی بسیارعالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵حوصله ی کافی برای مریض نمی ذارن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷پدرم بیمار ایشان هستند، ما از برخورد و زحمات ایشان راضی هستیم.
۱۴۰۲/۰۷/۲۴سلام خسته نباشیددکترخیلی خوش برخوردوباصبروحوصله ای هستن مادرم وپدرم به تازگی تحت درمان ایشون هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷دکتر بسیارخوبی بودن فقط مدت انتظار خیلی طولانی بود
۱۴۰۴/۰۱/۳۱همسرم برای مشکل دیابت رفتن پیششون خیلی بیحوصله ویزیت کردن و دارو دادن نه توضیحی نه سوالی کاملا بی تفاوت… برای ویزیت بعدی دنبال دکتر بهتری هستیم که برای مشکل و درد بیمار ارزش و توجه بیشتری قائل باشن
۱۴۰۵/۰۲/۱۲دکتریان هستمخوبی است دیابت دارم وتحت نظرایشان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷فعلا ازمایش وسونوداشتم تاببینم چی میشه بسیار خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتر خوبی هستند برای دیابت پیششون رفتم، نتیجه خوب بوده
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۱۱/۱۲برای دیابت مادرم رفتیم.دکتر خوب و مهربانی هستن وبرای بیمار کاملا وقت میگذارن.مادرم فعلاتحت درمان هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل گوارشی داشتم. به لطف خانم دکتر زارعی مشکلم کامل حل شد. خیلی دلسوز و با حوصله جواب سوالات رو میدن
۱۴۰۰/۰۷/۱۲ایشون در تشخیص بسیار خوب عمل میکنند و آرامش خاص ایشون باعث آرامش در بیمار میشه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴خیلی دکتر خوبیه نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴خیلی خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۷خوش برخورد بودن. فعلا منتظر جواب آزمایش هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸سلام من مادرم مشکل معده داشت ،هردکتری بردیم اصلا جواب نداد،خانوم دکتر زارعی واقعا با یه دارو تشخیص داد بهتر شد ممنون
۱۴۰۴/۰۸/۲۴تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تازه سونو شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ایشان خیلی با آرامش به صحبتهای بیمار گوش میدن و برای مراجعین وقت میزارن و بسیار با تجربه هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار پ
۱۴۰۳/۰۶/۰۷چندین بار خدمت دکتر رفتم بسیار دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی وصبور
۱۴۰۳/۱۱/۰۴برای اولین بار مراجعه کردم چون بیماری دیابت دارم.. و ایشون ازمایش دیابت بهم داد.. همین
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۶مشکل کلیه
۱۴۰۱/۰۱/۱۳دکتر مهربون ودلسوز
۱۴۰۴/۰۵/۲۰دکتر خیلی خوبی بود همسرم کبدش چرب بود وتو خونش عفونت بود بایک نسخه درمان شدن
۱۴۰۲/۰۱/۲۲راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۹سلام خیلی خوب عالی
۱۴۰۴/۰۱/۰۲مشکل بواسیرداشتم راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۶دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۱گرید ۲ فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام دکتر خیلی خوبی هستن به من گفته بودن باید انسولین بزنی و هیچ راه دیگه ای نداره اما ایشون با قرص کامل قند منو کنترل کردن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار صبور ب صحبتای بیمار گوش میدن و داروهایی ک نوشتن هم عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۸منتظر ویزیت دوم و بررسی
۱۴۰۳/۰۵/۱۱بسیار دانا و صبور
۱۴۰۲/۰۳/۱۱سرفه های
۱۴۰۰/۱۰/۱۵خوش برخورد و با حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۲۲تازه ویزیت شدم دو بار برام آزمایش نوشتن فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱از هر نظر عالی انسولین رو حذف کردم و قرص میخورم
۱۴۰۱/۰۶/۲۴کراتین بالا
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر بسیار باسوادی هستند.باحوصله و دقت به بیمار رسیدگی میکنند.من کاملا نتیجه گرفتم و از ایشان خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵مهربون بودند و با صبر گوش میکردند داروشون هم تا مدتی روی من جواب داد
۱۴۰۱/۰۹/۲۵کبد چرب تحت درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۵اولین بار بود پیش خانم دکتر میرفتم و از درمان هایی که برام نوشته بودن رضایت دارم ایشون کاملا به صحبت بیمار گوش میدن و بهترین تجویز هم میدن ممنونم از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عاااالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۶سلام کلا دکتر خوبیه با حوصله ؛ واسه بیمار همه چیزو توضیح میده با روحیه وپر انرژی و بهتربن راه درمان جلوی پای آدم میراره
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوش برخورد و صبوری هستن
۱۴۰۵/۰۳/۳۱کم کاری
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۲دارو تجویز شده در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتر خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۶مادرم پیششون رفتن خیلی راضی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دیابت دارم برای اولین بارمراجعه کردم باتعغیر داروهام خلیی بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بسیار دکتر خوبی هستند مشکل مادرم درمان شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خانم دکتر مهربون،کاربلد،
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خانم دکتر واقعا دکتر توانمند و باسوادی هستن به مشکل با آرامش گوش میدن و با آرامش توضیح میدن دارو الکی نمیدن مثل باقی دکترا که دکان زدن بجای مطب من واقعا راضی بودم خداخیرشون بده️
۱۴۰۴/۰۹/۱۷فوق العادن ایشون
۱۴۰۱/۱۱/۰۴سلام من پسرمو برا در معده بردم 13سالشه پوند ساله درد داره فعلا با یه سخت بیست روزه بهترین خدا خیرشون بده باصبر به حرفامون گوش دادن
۱۴۰۴/۰۲/۰۷آزمایش نوشتن برام
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام مشکلی که داشتم ایشون درمان کردند ازشون ممنونم ایشون بهترینن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴بسیار دکتر حاذقی هستن مادر من رو درمان کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰بیماری لوپوس دارم خانم دکتر خیلی به من کمک کردن چه از لحاظ درمانی وچه از لحاظ روحیه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸سلام پدرم تو ایسیو بیمارستان قاعم کرج تحت نظر دکتر بودن برا دیابت واقعا دکتر با تجربه مهربونه عالی هستن از آن روز تو واتساپ واقعا همه جوره پاسخگو هستن دکتر واقعا با لطف ومهربونی که دارن به من آرامش دادن ممنون از لطفشون
۱۴۰۴/۱۰/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتری صبور و مهربان خیلی عالی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۱۴کارشون خوبه و نتیجه خوبی هم دیدیم
۱۴۰۲/۱۱/۲۲کمترین معطلی داشتیم. نظر و تشخیص خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱بسیار د
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق با تجبه و دانا
۱۴۰۳/۱۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۶پزشک بسیار خوبی هستن.
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله تشخیصشون عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۷خانوم دکتر باتجربه بایه ویزیت مشکلم حل شد نفخ داشتم الانم حالم خیلی خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی خانم دکتر وکادرشون عالی هستن خدا بهشون برکت بده
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی بسیار بسیار دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۱ویزیت دومم هست
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۲۱طبابت وتشخیص معمولی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مادرم مشکل روده ای داشت
۱۴۰۳/۰۹/۰۵ویزیت اول شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸روماتیسم عالی بودند
۱۴۰۰/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر پدرم بودند
۱۴۰۲/۰۷/۲۲کرونا داشتیم قبلش پیش دکتر عفونی دارو مصرف کرده بودیم اما پیش ایشونم رفتیم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۳۰عالی خوش برخورد برای بیمار وقت میزاره خیلی خوب به حرف های بیمار گوش میده
۱۴۰۵/۰۳/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۹گرفتگی عضلات پشت وبا چند تا دارو درمان شدم از ایشان ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱برای درمان کرونا عالی
۱۴۰۱/۰۲/۳۱خوب راض
۱۴۰۴/۰۶/۱۷سلام مشکل معده دارم فعلا آزمایش دادم تا نتیجه را اعلام کنند.
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار باتجربه، دلسوز و با اخلاق هستند. برای فشار خون مادرم که حدود ۲۴ بود خدمت ایشون رسیدیم و با تجویزهای دقیق، در حال حاضر فشارخون ایشون ۱۳ است.
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فعلا ویزت شدم آزمایش نوشتند برام نمیدونم نتیجه درمانشون چی میشه ولی خانم منشی خیلی با احترام ومنظبت بودن وخودخانم دکتر هم خیلی باحوصله بحرفام گوش کردند روی هم رفته اولین جلسه خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۰۷بند تیروئید داشتم وایشان دستور عمل دادند
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی همسرم تحت درمان دیابت دارن تاا ینجا ک خیالی عالی جواب گرفتن
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۴برای فشارخون پدرم مراجعه کردیم خداروشکرتوی یه هفته خیلی بهترشدن
۱۴۰۲/۰۴/۲۰فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۲در حال درمان.
۱۴۰۰/۱۲/۲۴مشکل معده عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۴همچنان تحت درمان هستم بسیار صبور و با حوصله هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۶مشکل تیرویید داشتیم تشخیص و درمان بسیار عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۹سلام بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق هستن مادرم تحت درمان خانوم دکتر هستن مادرم دیابت دارن واز موقع که مراجعه کردم به مطب ایشون تازمانی که دارو برای درمان مادرم دادن بهتر از قبل شدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۱با سلام میرفصیح هستم بسیار دکتر دقیق و باهوشی هستن و همسر من و خودم دوساله تحت نظر ایشون هستیم همسرم قبلا قندشون مرتب بالا میرفت با اینکه انسولین استفاده میکردند باراهنمایی های خانم دکتر و داروهای تجویز شده ایشان حال همسرم عالی شده و خیلی خوب قندشون کنترول شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۴آزمایش دادم
۱۴۰۴/۰۷/۲۸چک کردن آزمایش
۱۴۰۳/۱۰/۲۶سلام من مشکل کبد چرب داشتم خداراشکر خانم دکتر با اخلاق خوبش مارا راهنمای ودارو برامون تجویز کرد که انشالله ماه دیگه بعداز مصرف داروهام یه سنوبرم برای جلسه دوم دکتر خیلی خیلی خوبی عالی انشالله همه بیماران شفا بگیرن از خانم دکترم تشکر می کنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۴توده درون کبد
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر حاذق و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۲فعلا ازمایش دادن
۱۴۰۰/۱۲/۱۲من مشکل دل درد بعداز دستشویی داشتم که با یک ویزیت خانم دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دو جا بیمارستان با وجود اینکه اسکن انجام داده بودند تشخیص اشتباه داده بودند ولی خانم دکتر با این وجود دوباره با ازمایشات دقیقشان پی بردند که انسداد نیست خدا خیرشون بده واقعا دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۵دکتر بسیار خوبی هستند من کانلا راضی بودم
۱۴۰۲/۱۱/۰۳خوب و با تجربه
۱۴۰۳/۱۰/۱۴باسلام و احترام من برای مشکل گوارش و معده به ایشون مراجعه کردم فعلا یک بار ویزیت شدم و با داروهای ایشون الحمدلله خیلی بهترم البته درمان ادامه داره ایشون خیلی خوب وقت می گذارن و خوب به صحبتهای بیمار گوش می دهند و بسیار با شخصیت ومحترم هستن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فعلا برام آزمایش نوشتن ولی برخورد عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۶در طول درمان هستم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۶مشکل دیابت دارو مصرف می کنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۸تشخیص عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فشار خون داشتم با داروهای که تجویز کردن خدا رو شکر الان کنترل شده رفتارش خانم دکتر هم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خانم زارعی باحوصله با دقت وبااحترام برخورد کردند .
۱۴۰۴/۰۴/۲۵اسید معده
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی ،مهربان ،بسیار صبور ،خوب به بیمار گوش میکنن و در نهایت تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷درحال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۵بسیار عالی و متین ، با دقت خاص با توجه به گفته های مریض توصیه های لازم را بکار میبرد.
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیارعالی وکاردرست
۱۴۰۴/۰۱/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر خوبیه خوش برخورد و استعداد خوبی داره من پدرم بردم پیش ایشون راضیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خیلی خوب راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۰۳/۱۲عالییی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خوشم نیومد
۱۴۰۵/۰۳/۱۹با تجربه و تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مشکل تیرویید داشتم که به لطف وطبابت بی نظیر ایشون بعداز یک سال مصرف دارو مشکلم حل شد.ممنونم از خانم دکتر زارعی بابت صبوری واخلاق فوق العادشون.
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بسیار حاذق، با حوصله و خیلی خوش اخلاق، بشدت توصیه میکنم، حتی حرف زدن باهاشون حالتون رو خوب میکنه
۱۴۰۱/۰۳/۲۳برخورد دکتر و منشی خوب بود. معطلی زیادی نداشت.فعلا آزمایش نوشتند.
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۲۹فعلا آزمایش دادم هنوز مراجعه نکردم،بااخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۱/۳۱عالیییییهه بهترین دکتر معده هستش
۱۴۰۴/۰۱/۲۶معده درد
۱۴۰۲/۱۱/۱۳بسیار پزشک خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عفونت گوش ونتجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۲سلام من مشکل کم خونی داشتم الان خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱برای درمان دیابت تحت نظر خانم دکتر هستم و خداروشکر خیلی راضیم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱خیلی وقت میگذارند برای بیمار و تشخیص شون واقعا خوبه ممنونم ازشون خیلی با اخلاق هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار با حوصله و کاردان
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۲۲قند خون
۱۴۰۱/۰۹/۱۲با سلام سورش معده ودرد شدید پشت وپهلوها
۱۴۰۴/۰۳/۱۰درحال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷فوق العاده دکترخوش برخورد ودلسوز وازهمه مهم ترمنشی ایشون فوق العاده خانوم باادب بانظاکت خداحفظشون کنه من مادرموبرای کرونا وبارداری وتیروئید پیش ایشون میبردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکترخوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۹دیابت عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵درود برخورد عالی نوع ویزیت حرفه ای و نشان از تعهد و تخصص خانم دکتر دارد فقط زمان در نظر گرفته شده با زمان واقعی برای نوبت اختلاف فاحش دارد
۱۴۰۴/۰۱/۳۱راضی هستم
۱۴۰۳/۰۳/۱۹سلام دکتر بسیار خوبی بود و تشخیص خوبی داشت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰درحال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۲۳ریهام مشکل داشت
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پسرم وقتی بدنیا اومده بود لگنش کمی ایرا داشت دکتر کمر بند بهش داد وخدا رو شکر الان خوب وسلامت است
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۱چکاپ ع
۱۴۰۴/۰۴/۱۲تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۳تشخیص فوق العاده
۱۴۰۱/۰۳/۱۶دکتری با حوصله و با تجربه
۱۴۰۲/۰۸/۰۹کم خونی شدید و درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۰۲/۲۵سلام خدا قوت من مشکل گوارشی بودم دارو بهم داد بهتر نشدم بازم دل پیچه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دکتر خوش برخورد و مسلط
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار عالی خوش اخلاق و مهربان صبور و دانا
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب وعالی برای فشار رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۲فعلا در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸مشکل کبد
۱۴۰۴/۰۸/۰۳واقعا دکتر خوبی بودن و داروهایی که تجویز کردن باعث شد درد معده مادرم خیلی زود خوب بشه .
۱۴۰۵/۰۲/۱۱هرچی ازخوبی ومهربونی ایشون بگم کم گفتم عاااااالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی د
۱۴۰۳/۱۲/۰۱مشکل معده فعلا درمان ادامه دارد.
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دکتر بسیار خوب مهربان تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۴محمد سخی امینی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ایشون فوقالعاده دکتر باتجربه مهربان و دلسوز هستن و با آرامش کامل برای بیمار وقت میذارن و...خلاصه که بهترین دکتر داخلی کرج هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱برای اولین بار پدرم بردم پیش ایشون راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱شقاق-درمان موقت
۱۴۰۳/۱۲/۰۴فشار خون مادرم بالا بود، خدا روشکر در حال حاضر تنطیم شده است
۱۴۰۱/۱۱/۳۰پزشک دلسوزی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶کبد چرب
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سلام برای دیابت تحت نظر ایشون هستیم بسیار دقیق به توضیحات بیمار گوش میکنند تشخیص و تجویزهاشون خیلی عالی هست متخصص و دلسوز امیدوارم برقرار باشند
۱۴۰۵/۰۱/۲۳بسیارباحوصله به صحبت های بیمارگوش میکنند و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۳/۰۸برای دیابت دخترم مراجعه کردم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۴ورم معده داشتم که در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۴تشکر ویژه دارم، خدا خیرشون بده، واقعا دلسوزانه به مریضاشون رسیدگی میکنن.
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دیابت عالی
۱۴۰۳/۰۶/۰۶واقعا از طرز برخورد خانم دکتر کیف کردم خیلی با اخلاق و با حوصله تمام بیماران رو ویزیت میکنن و اصلا عجله نمیکنن توی ویزیت کردن و کامل و دقیق به حرف بیمار گوش میدن
۱۴۰۳/۱۲/۲۴نتونستن بیماری بنده رو تشخیص بدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۵با سلام یک ویزیت پیش ایشون رفتم با حوصله هستن من کلسترول بالا داشتم فعلادارو دادن
۱۴۰۱/۰۳/۲۱سلام دکتر عالی و صبور با دقت به حرف های مریض گوش میکنن و با تجربه
۱۴۰۱/۰۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فعلا آزمایش نوشته بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۱تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۵فعلا ازمایش دادم تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶ازنظربرخورد وکلا رفتاری عالی بودند، ازنظر تشخیص پزشکی هنوز زوده نظر بدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶تشخیص خوب و درمان عالی و شریع
۱۴۰۲/۰۲/۰۶فعلا در حال خوردن دارو هستم دکتر آزمایش نوشت جواب ببرم نشون دکتر بدم ولی خدا رو شکر بهترم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵با سلام :اول از همه رفتار و خوب وصدور بودنشان قابل تحسین میباشد
۱۴۰۳/۱۲/۱۲کارش عالی اس
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خانم دکتر خیلی آروم و صبور بودن و کامل به حرفهام گوش دادن،
۱۴۰۳/۱۰/۲۸عالی در ضمیمه معده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۹ممنون ازطبابت وبرخورد فوق العاده ایشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۹تیرویید
۱۴۰۲/۰۱/۱۶مشکل گوارش
۱۴۰۲/۰۴/۲۴برای چکاب رفته بودیم وعالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۷با سلام. تحت درمانم..ولی تا الان نتیجه ی مطلوب گرفتم
۱۴۰۱/۰۲/۲۸دکتر خوب و صبوری بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار خانم دکتر مجرب ومهربانی هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱تشخیص عالی ،داروهایی که تجویز میکنن عالی،و خوش برخورد ،دستشون سبکه هر کی رفته نتیجه گرفته
۱۴۰۳/۱۰/۰۳یوبوست
۱۴۰۲/۰۸/۱۲با عرض سلام واقعادرطول ۵۰سال عمرم دکتر به بزرگواری وبا ادب و متخصص مثل دکترمعصومه زارعی ندیدم انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق وسرافراز باشند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸بسیار با اخلاق و با حوصله و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۳سلام بنده پدرم مشکل تنفسی و ریوی داشت. خدمت خانم دکتر رسیدیم و نتیجه هم گرفتیم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۲/۰۱/۳۰بد نبود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دیابت دارم دکتر با حوصله ای هستن و برای مریض وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲سرموقع دکترویزیت کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹برای چکاب . ولی برخود خیلی خوبی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۴