۵۳۹ نفر
دکتر معصومه زارعی

دکتر معصومه زارعی

متخصص بیماریهای داخلی

دیابت ، غدد ، گوارش ، فشار خون ، کبد

متخصص شماره نظام: ۱۳۰۴۸۴
شنبه۰۶ تیر
۳ روز دیگر
یکشنبه۰۷ تیر
۴ روز دیگر
دوشنبه۰۸ تیر
۵ روز دیگر
سه شنبه۰۹ تیر
۶ روز دیگر
چهارشنبه۱۰ تیر
۷ روز دیگر
شنبه۱۳ تیر
یکشنبه۱۴ تیر
دوشنبه۱۵ تیر
سه شنبه۱۶ تیر
چهارشنبه۱۷ تیر
شنبه۲۰ تیر
یکشنبه۲۱ تیر
دوشنبه۲۲ تیر
سه شنبه۲۳ تیر
چهارشنبه۲۴ تیر
۳۹۳ نفر

دکتر باهوش و از نظر درمان عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

با سلام ، احتراما خانم دکتر با حوصله و صبوری هستند و تشخیص و راهنماییهای مهمی میکنند

۱۴۰۴/۰۶/۲۵

خوب هستن

۱۴۰۱/۰۶/۲۲

دکتر خوب و کار بلد هستند

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

مادرم مشکل معده داشت به مطب خانم دکتر زارع مراجعه کردیم

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

مشکل الهتهاب معده و گوارش تحت درمانم دکتر با حوصله و تشخیص درست دارن

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

دکتر خوب و با حوصله ای هستند من بعد از مراجعه به ایشان نتیجه ی خوبی گرفتم

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

مشکل معده داشتم فعل

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۲/۲۷

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

دقت نظر کافی نداشتند

۱۴۰۵/۰۴/۰۱

بابت مشکل دیابت مراجعه کردیم با داروهای ایشان خوب کنترل شد خداروشکر. ممنون از ایشان

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

بیسار دکتر باتجربه .و با اخلاق

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

بسیار پزشک با حوصله و مهربان.

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

با حوصله و با آرامش در کل عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

من معده ام خیلی اذیت میکرد یه بار رفتم پیششون نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۱۱

دل درد

۱۴۰۴/۰۴/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

خانم دکتر خیلی دکتر وقت شناس و خبره هستند حتما برای درمان مراجعه کنین مطب ایشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

مریض ایشون بودم بیمارستان قائم

۱۴۰۱/۰۹/۱۴

فوق العادس

۱۴۰۴/۰۵/۳۰

بستری در بیمارستان

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

پزشکی بسیارعالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۵

حوصله ی کافی برای مریض نمی ذارن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

پدرم بیمار ایشان هستند، ما از برخورد و زحمات ایشان راضی هستیم.

۱۴۰۲/۰۷/۲۴

سلام خسته نباشیددکترخیلی خوش برخوردوباصبروحوصله ای هستن مادرم وپدرم به تازگی تحت درمان ایشون هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

دکتر بسیارخوبی بودن فقط مدت انتظار خیلی طولانی بود

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

همسرم برای مشکل دیابت رفتن پیششون خیلی بیحوصله ویزیت کردن و دارو دادن نه توضیحی نه سوالی کاملا بی تفاوت… برای ویزیت بعدی دنبال دکتر بهتری هستیم که برای مشکل و درد بیمار ارزش و توجه بیشتری قائل باشن

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دکتریان هستمخوبی است دیابت دارم وتحت نظرایشان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

فعلا ازمایش وسونوداشتم تاببینم چی میشه بسیار خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۱۱

دکتر خوبی هستند برای دیابت پیششون رفتم، نتیجه خوب بوده

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

عالی بودن

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

برای دیابت مادرم رفتیم.دکتر خوب و مهربانی هستن وبرای بیمار کاملا وقت میگذارن.مادرم فعلاتحت درمان هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

مشکل گوارشی داشتم. به لطف خانم دکتر زارعی مشکلم کامل حل شد. خیلی دلسوز و با حوصله جواب سوالات رو میدن

۱۴۰۰/۰۷/۱۲

ایشون در تشخیص بسیار خوب عمل میکنند و آرامش خاص ایشون باعث آرامش در بیمار میشه

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

خیلی دکتر خوبیه نتیجه گرفتم

۱۴۰۱/۰۳/۰۴

خیلی خیلی خوب

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

خوش برخورد بودن. فعلا منتظر جواب آزمایش هستیم

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

سلام من مادرم مشکل معده داشت ،هردکتری بردیم اصلا جواب نداد،خانوم دکتر زارعی واقعا با یه دارو تشخیص داد بهتر شد ممنون

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۲۰

تازه سونو شدم

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

ایشان خیلی با آرامش به صحبتهای بیمار گوش میدن و برای مراجعین وقت میزارن و بسیار با تجربه هستند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

بسیار پ

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

چندین بار خدمت دکتر رفتم بسیار دکتر عالی و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

عالی وصبور

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

برای اولین بار مراجعه کردم چون بیماری دیابت دارم.. و ایشون ازمایش دیابت بهم داد.. همین

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۹/۱۶

مشکل کلیه

۱۴۰۱/۰۱/۱۳

دکتر مهربون ودلسوز

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

دکتر خیلی خوبی بود همسرم کبدش چرب بود وتو خونش عفونت بود بایک نسخه درمان شدن

۱۴۰۲/۰۱/۲۲

راضی بودم

۱۴۰۱/۰۷/۲۹

سلام خیلی خوب عالی

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

مشکل بواسیرداشتم راضی بودم

۱۴۰۳/۰۷/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

گرید ۲ فعلا تحت درمان

۱۴۰۳/۰۶/۱۹

سلام دکتر خیلی خوبی هستن به من گفته بودن باید انسولین بزنی و هیچ راه دیگه ای نداره اما ایشون با قرص کامل قند منو کنترل کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

بسیار صبور ب صحبتای بیمار گوش میدن و داروهایی ک نوشتن هم عالی بود

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

منتظر ویزیت دوم و بررسی

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

بسیار دانا و صبور

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

سرفه های

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

خوش برخورد و با حوصله و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۰/۲۲

تازه ویزیت شدم دو بار برام آزمایش نوشتن فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

از هر نظر عالی انسولین رو حذف کردم و قرص میخورم

۱۴۰۱/۰۶/۲۴

کراتین بالا

۱۴۰۳/۰۷/۲۲

دکتر بسیار باسوادی هستند.باحوصله و دقت به بیمار رسیدگی میکنند.من کاملا نتیجه گرفتم و از ایشان خیلی ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

مهربون بودند و با صبر گوش میکردند داروشون هم تا مدتی روی من جواب داد

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

کبد چرب تحت درمان

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

اولین بار بود پیش خانم دکتر میرفتم و از درمان هایی که برام نوشته بودن رضایت دارم ایشون کاملا به صحبت بیمار گوش میدن و بهترین تجویز هم میدن ممنونم از ایشان

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

عاااالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

سلام کلا دکتر خوبیه با حوصله ؛ واسه بیمار همه چیزو توضیح میده با روحیه وپر انرژی و بهتربن راه درمان جلوی پای آدم میراره

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

دکتر خوش برخورد و صبوری هستن

۱۴۰۵/۰۳/۳۱

کم کاری

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۲

دارو تجویز شده در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

دکتر خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

عالی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

مادرم پیششون رفتن خیلی راضی بودن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

دیابت دارم برای اولین بارمراجعه کردم باتعغیر داروهام خلیی بهتر شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

بسیار دکتر خوبی هستند مشکل مادرم درمان شد

۱۴۰۴/۰۶/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

خانم دکتر مهربون،کاربلد،

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

خانم دکتر واقعا دکتر توانمند و باسوادی هستن به مشکل با آرامش گوش میدن و با آرامش توضیح میدن دارو الکی نمیدن مثل باقی دکترا که دکان زدن بجای مطب من واقعا راضی بودم خداخیرشون بده️

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

فوق العادن ایشون

۱۴۰۱/۱۱/۰۴

سلام من پسرمو برا در معده بردم 13سالشه پوند ساله درد داره فعلا با یه سخت بیست روزه بهترین خدا خیرشون بده باصبر به حرفامون گوش دادن

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

آزمایش نوشتن برام

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

سلام مشکلی که داشتم ایشون درمان کردند ازشون ممنونم ایشون بهترینن

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

بسیار دکتر حاذقی هستن مادر من رو درمان کردند

۱۴۰۱/۱۱/۲۰

بیماری لوپوس دارم خانم دکتر خیلی به من کمک کردن چه از لحاظ درمانی وچه از لحاظ روحیه

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

سلام پدرم تو ایسیو بیمارستان قاعم کرج تحت نظر دکتر بودن برا دیابت واقعا دکتر با تجربه مهربونه عالی هستن از آن روز تو واتساپ واقعا همه جوره پاسخگو هستن دکتر واقعا با لطف ومهربونی که دارن به من آرامش دادن ممنون از لطفشون

۱۴۰۴/۱۰/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۱۶

خوب بود

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

دکتری صبور و مهربان خیلی عالی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

کارشون خوبه و نتیجه خوبی هم دیدیم

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

کمترین معطلی داشتیم. نظر و تشخیص خانم دکتر عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

بسیار د

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق با تجبه و دانا

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۶

پزشک بسیار خوبی هستن.

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

دکتر بسیار خوش برخورد با حوصله تشخیصشون عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۷

خانوم دکتر باتجربه بایه ویزیت مشکلم حل شد نفخ داشتم الانم حالم خیلی خوب شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خیلی خانم دکتر وکادرشون عالی هستن خدا بهشون برکت بده

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی بسیار بسیار دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

ویزیت دومم هست

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

دکتر حاذق

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

طبابت وتشخیص معمولی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

خیلی راضی هستم

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

مادرم مشکل روده ای داشت

۱۴۰۳/۰۹/۰۵

ویزیت اول شدم

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

روماتیسم عالی بودند

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

دکتر پدرم بودند

۱۴۰۲/۰۷/۲۲

کرونا داشتیم قبلش پیش دکتر عفونی دارو مصرف کرده بودیم اما پیش ایشونم رفتیم خیلی خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

عالی خوش برخورد برای بیمار وقت میزاره خیلی خوب به حرف های بیمار گوش میده

۱۴۰۵/۰۳/۲۸

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۹

گرفتگی عضلات پشت وبا چند تا دارو درمان شدم از ایشان ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

برای درمان کرونا عالی

۱۴۰۱/۰۲/۳۱

خوب راض

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

سلام مشکل معده دارم فعلا آزمایش دادم تا نتیجه را اعلام کنند.

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

بسیار باتجربه، دلسوز و با اخلاق هستند. برای فشار خون مادرم که حدود ۲۴ بود خدمت ایشون رسیدیم و با تجویزهای دقیق، در حال حاضر فشارخون ایشون ۱۳ است.

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

فعلا ویزت شدم آزمایش نوشتند برام نمیدونم نتیجه درمانشون چی میشه ولی خانم منشی خیلی با احترام ومنظبت بودن وخودخانم دکتر هم خیلی باحوصله بحرفام گوش کردند روی هم رفته اولین جلسه خوب بود

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

بند تیروئید داشتم وایشان دستور عمل دادند

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

عالی همسرم تحت درمان دیابت دارن تاا ینجا ک خیالی عالی جواب گرفتن

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

دکتر خوب

۱۴۰۲/۱۰/۱۴

برای فشارخون پدرم مراجعه کردیم خداروشکرتوی یه هفته خیلی بهترشدن

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

فوق العاده هستند

۱۴۰۰/۱۱/۰۲

در حال درمان.

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

مشکل معده عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۱۱/۱۴

همچنان تحت درمان هستم بسیار صبور و با حوصله هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۰۶

مشکل تیرویید داشتیم تشخیص و درمان بسیار عالی بود

۱۴۰۱/۰۳/۰۹

سلام بسیار دکتر خوب وخوش اخلاق هستن مادرم تحت درمان خانوم دکتر هستن مادرم دیابت دارن واز موقع که مراجعه کردم به مطب ایشون تازمانی که دارو برای درمان مادرم دادن بهتر از قبل شدن

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

با سلام میرفصیح هستم بسیار دکتر دقیق و باهوشی هستن و همسر من و خودم دوساله تحت نظر ایشون هستیم همسرم قبلا قندشون مرتب بالا میرفت با اینکه انسولین استفاده میکردند باراهنمایی های خانم دکتر و داروهای تجویز شده ایشان حال همسرم عالی شده و خیلی خوب قندشون کنترول شد

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

آزمایش دادم

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

چک کردن آزمایش

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

سلام من مشکل کبد چرب داشتم خداراشکر خانم دکتر با اخلاق خوبش مارا راهنمای ودارو برامون تجویز کرد که انشالله ماه دیگه بعداز مصرف داروهام یه سنوبرم برای جلسه دوم دکتر خیلی خیلی خوبی عالی انشالله همه بیماران شفا بگیرن از خانم دکترم تشکر می کنم

۱۴۰۴/۰۴/۱۴

توده درون کبد

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

دکتر حاذق و خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

فعلا ازمایش دادن

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

من مشکل دل درد بعداز دستشویی داشتم که با یک ویزیت خانم دکتر خیلی بهتر شدم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

دو جا بیمارستان با وجود اینکه اسکن انجام داده بودند تشخیص اشتباه داده بودند ولی خانم دکتر با این وجود دوباره با ازمایشات دقیقشان پی بردند که انسداد نیست خدا خیرشون بده واقعا دکتر حاذقی هستند

۱۴۰۲/۰۱/۰۵

دکتر بسیار خوبی هستند من کانلا راضی بودم

۱۴۰۲/۱۱/۰۳

خوب و با تجربه

۱۴۰۳/۱۰/۱۴

باسلام و احترام من برای مشکل گوارش و معده به ایشون مراجعه کردم فعلا یک بار ویزیت شدم و با داروهای ایشون الحمدلله خیلی بهترم البته درمان ادامه داره ایشون خیلی خوب وقت می گذارن و خوب به صحبتهای بیمار گوش می دهند و بسیار با شخصیت ومحترم هستن.

۱۴۰۳/۱۱/۲۴

فعلا برام آزمایش نوشتن ولی برخورد عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۶

در طول درمان هستم

۱۴۰۱/۰۲/۰۹

هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

مشکل دیابت دارو مصرف می کنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۸

تشخیص عالیه

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

فشار خون داشتم با داروهای که تجویز کردن خدا رو شکر الان کنترل شده رفتارش خانم دکتر هم خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

خانم زارعی باحوصله با دقت وبااحترام برخورد کردند .

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

اسید معده

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عالی ،مهربان ،بسیار صبور ،خوب به بیمار گوش میکنن و در نهایت تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

درحال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

بسیار عالی و متین ، با دقت خاص با توجه به گفته های مریض توصیه های لازم را بکار میبرد.

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیارعالی وکاردرست

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

دکتر خوبیه خوش برخورد و استعداد خوبی داره من پدرم بردم پیش ایشون راضیم

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

خیلی خوب راهنمایی میکنند

۱۴۰۴/۰۳/۱۲

عالییی

۱۴۰۱/۰۸/۱۵

خوشم نیومد

۱۴۰۵/۰۳/۱۹

با تجربه و تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

مشکل تیرویید داشتم که به لطف وطبابت بی نظیر ایشون بعداز یک سال مصرف دارو مشکلم حل شد.ممنونم از خانم دکتر زارعی بابت صبوری واخلاق فوق العادشون.

۱۴۰۱/۰۳/۱۷

بسیار حاذق، با حوصله و خیلی خوش اخلاق، بشدت توصیه میکنم، حتی حرف زدن باهاشون حالتون رو خوب میکنه

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

برخورد دکتر و منشی خوب بود. معطلی زیادی نداشت.فعلا آزمایش نوشتند.

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

بسیار عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

فعلا آزمایش دادم هنوز مراجعه نکردم،بااخلاق هستن

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

عالیییییهه بهترین دکتر معده هستش

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

معده درد

۱۴۰۲/۱۱/۱۳

بسیار پزشک خوبی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عفونت گوش ونتجه خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۲

سلام من مشکل کم خونی داشتم الان خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

برای درمان دیابت تحت نظر خانم دکتر هستم و خداروشکر خیلی راضیم

۱۴۰۳/۰۳/۱۱

خیلی وقت میگذارند برای بیمار و تشخیص شون واقعا خوبه ممنونم ازشون خیلی با اخلاق هستند

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار با حوصله و کاردان

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

قند خون

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

با سلام سورش معده ودرد شدید پشت وپهلوها

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

درحال درمان

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۲/۰۲

معمولی

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۳/۰۷

فوق العاده دکترخوش برخورد ودلسوز وازهمه مهم ترمنشی ایشون فوق العاده خانوم باادب بانظاکت خداحفظشون کنه من مادرموبرای کرونا وبارداری وتیروئید پیش ایشون میبردم

۱۴۰۰/۱۲/۰۷

دکترخوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

دیابت عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

درود برخورد عالی نوع ویزیت حرفه ای و نشان از تعهد و تخصص خانم دکتر دارد فقط زمان در نظر گرفته شده با زمان واقعی برای نوبت اختلاف فاحش دارد

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

راضی هستم

۱۴۰۳/۰۳/۱۹

سلام دکتر بسیار خوبی بود و تشخیص خوبی داشت

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

درحال درمان

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

ریهام مشکل داشت

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

پسرم وقتی بدنیا اومده بود لگنش کمی ایرا داشت دکتر کمر بند بهش داد وخدا رو شکر الان خوب وسلامت است

۱۴۰۱/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۵/۱۱

چکاپ ع

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

تشخیص فوق العاده

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

دکتری با حوصله و با تجربه

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

کم خونی شدید و درمان شدم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

سلام خدا قوت من مشکل گوارشی بودم دارو بهم داد بهتر نشدم بازم دل پیچه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار دکتر خوش برخورد و مسلط

۱۴۰۴/۰۸/۲۷

بسیار عالی خوش اخلاق و مهربان صبور و دانا

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خیلی خوب وعالی برای فشار رفتم

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

فعلا در حال درمانم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

مشکل کبد

۱۴۰۴/۰۸/۰۳

واقعا دکتر خوبی بودن و داروهایی که تجویز کردن باعث شد درد معده مادرم خیلی زود خوب بشه .

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

هرچی ازخوبی ومهربونی ایشون بگم کم گفتم عاااااالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

عالی د

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

مشکل معده فعلا درمان ادامه دارد.

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

دکتر بسیار خوب مهربان تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

محمد سخی امینی

۱۴۰۲/۰۴/۱۶

ایشون فوقالعاده دکتر باتجربه مهربان و دلسوز هستن و با آرامش کامل برای بیمار وقت میذارن و...خلاصه که بهترین دکتر داخلی کرج هستن

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

برای اولین بار پدرم بردم پیش ایشون راضی بودم

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

شقاق-درمان موقت

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

فشار خون مادرم بالا بود، خدا روشکر در حال حاضر تنطیم شده است

۱۴۰۱/۱۱/۳۰

پزشک دلسوزی هستند

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

کبد چرب

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۱۵

سلام برای دیابت تحت نظر ایشون هستیم بسیار دقیق به توضیحات بیمار گوش میکنند تشخیص و تجویزهاشون خیلی عالی هست متخصص و دلسوز امیدوارم برقرار باشند

۱۴۰۵/۰۱/۲۳

بسیارباحوصله به صحبت های بیمارگوش میکنند و تشخیص خوبی دارند

۱۴۰۱/۰۳/۰۸

برای دیابت دخترم مراجعه کردم و خیلی راضی هستم

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

ورم معده داشتم که در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

تشکر ویژه دارم، خدا خیرشون بده، واقعا دلسوزانه به مریضاشون رسیدگی میکنن.

۱۴۰۳/۰۷/۱۵

دیابت عالی

۱۴۰۳/۰۶/۰۶

واقعا از طرز برخورد خانم دکتر کیف کردم خیلی با اخلاق و با حوصله تمام بیماران رو ویزیت میکنن و اصلا عجله نمیکنن توی ویزیت کردن و کامل و دقیق به حرف بیمار گوش میدن

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

نتونستن بیماری بنده رو تشخیص بدن

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

با سلام یک ویزیت پیش ایشون رفتم با حوصله هستن من کلسترول بالا داشتم فعلادارو دادن

۱۴۰۱/۰۳/۲۱

سلام دکتر عالی و صبور با دقت به حرف های مریض گوش میکنن و با تجربه

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

فعلا آزمایش نوشته بود

۱۴۰۴/۰۴/۰۱

تحت درمان

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

فعلا ازمایش دادم تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

ازنظربرخورد وکلا رفتاری عالی بودند، ازنظر تشخیص پزشکی هنوز زوده نظر بدم

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

تشخیص خوب و درمان عالی و شریع

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

فعلا در حال خوردن دارو هستم دکتر آزمایش نوشت جواب ببرم نشون دکتر بدم ولی خدا رو شکر بهترم

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

با سلام :اول از همه رفتار و خوب وصدور بودنشان قابل تحسین میباشد

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

کارش عالی اس

۱۴۰۲/۰۴/۱۱

خانم دکتر خیلی آروم و صبور بودن و کامل به حرفهام گوش دادن،

۱۴۰۳/۱۰/۲۸

عالی در ضمیمه معده

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

خوب بود

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

ممنون ازطبابت وبرخورد فوق العاده ایشون

۱۴۰۱/۰۲/۱۹

تیرویید

۱۴۰۲/۰۱/۱۶

مشکل گوارش

۱۴۰۲/۰۴/۲۴

برای چکاب رفته بودیم وعالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۷

با سلام. تحت درمانم..ولی تا الان نتیجه ی مطلوب گرفتم

۱۴۰۱/۰۲/۲۸

دکتر خوب و صبوری بودند

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بسیار خانم دکتر مجرب ومهربانی هستند.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

تشخیص عالی ،داروهایی که تجویز میکنن عالی،و خوش برخورد ،دستشون سبکه هر کی رفته نتیجه گرفته

۱۴۰۳/۱۰/۰۳

یوبوست

۱۴۰۲/۰۸/۱۲

با عرض سلام واقعادرطول ۵۰سال عمرم دکتر به بزرگواری وبا ادب و متخصص مثل دکترمعصومه زارعی ندیدم انشاالله در تمام مراحل زندگی موفق وسرافراز باشند

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

بسیار با اخلاق و با حوصله و تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

سلام بنده پدرم مشکل تنفسی و ریوی داشت. خدمت خانم دکتر رسیدیم و نتیجه هم گرفتیم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۲/۰۱/۳۰

بد نبود

۱۴۰۴/۱۰/۱۵

دیابت دارم دکتر با حوصله ای هستن و برای مریض وقت میذارن

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

سرموقع دکترویزیت کرد

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

برای چکاب . ولی برخود خیلی خوبی دارن

۱۴۰۴/۰۹/۲۴
اطلاعات تکمیلی
پزشک موصوف هم اکنون در بیمارستان های قائم و آرام کرج و مطب شخصی اقدام به معالجه بیماران در زمینه بیماری های داخلی: غدد، دیابت، بیماری های تیروئید، فشار خون بالا، کلیه، کبد چرب، بیماری های گوارشی، ریه، آسم و بیماری های تنفسی، کرونا، دیابت بارداری، بیماری های عفونی، عفونت های داخلی، کم خونی، اختلالات متابولیک، کلسترول بالا، بیماری های روماتولوژی، هموروئید (بواسیر)، چکاپ های سالیانه، اختلالات کبدی می نماید. وی دارای امکان بستری بیمار در بیمارستان های مذکور به صورت حضوری در بیمارستان و اعزام از مطب می باشد. ایشان از رضایتمندی بالایی در میان بیماران خود برخوردار است.
آدرس و تلفن مطب دکتر معصومه زارعی
کرجخیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه روی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان سینا، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر فاطمی، طبقه ۴، واحد ۱۷
پاسخگویی به شماره موبایل همه روزه از ۹ صبح الی ۱۰ شب، پاسخگویی به شماره تلفن ثابت شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه از ساعت ۱۵ الی ۲۱
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۹ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۳ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۴ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۵ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۶ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۱۷ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۰ تیر (شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۱ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۲ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۳ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰
    ۲۴ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۵ الی ۲۰

    دکتر معصومه زارعی متخصص بیماری‌های داخلی با شماره نظام پزشکی 130484 در شهر کرج فعالیت می‌کند. مطب ایشان در کرج، خیابان شهید بهشتی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده و نوبت‌دهی اینترنتی نیز فعال است.

    دکتر معصومه زارعی یکی از پزشکان متخصص بیماری‌های داخلی در شهر کرج است که با شماره نظام پزشکی 130484 شناخته می‌شود. دکتر معصومه زارعی با تکیه بر دانش تخصصی در حوزه بیماری‌های داخلی، به ویژه درمان دیابت، غدد، گوارش، فشار خون و کبد، خدمات خود را به بیماران ارائه می‌دهد. مطب دکتر معصومه زارعی در کرج، خیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، رو به روی کلینیک بهبد در ساختمان پزشکان سینا، طبقات فوقانی داروخانه شبانه‌روزی دکتر فاطمی، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده است. ایشان دارای مدرک تخصص بیماری‌های داخلی بوده و عمدتاً به درمان بیماری‌هایی نظیر دیابت، تیروئید، فشار خون بالا، کلیه، کبد چرب، مشکلات گوارشی، ریه، بیماری‌های عفونی، روماتولوژی و هموروئید (بواسیر) می‌پردازد.

    دکتر معصومه زارعی به عنوان متخصص داخلی در کرج، همچنین امکان بستری بیماران را در بیمارستان‌های قائم و آرام کرج به صورت حضوری در بیمارستان یا اعزام از مطب فراهم کرده است. بسیاری از بیماران رضایت بالایی از خدمات ایشان ابراز داشته‌اند و نظرات بیماران حاکی از دقت در تشخیص، پیگیری مستمر و برخورد حرفه‌ای دکتر معصومه زارعی است. چکاپ‌های سالیانه و پیگیری اختلالات مزمن از دیگر خدمات ایشان به شمار می‌رود. عبارت «دکتر معصومه زارعی در کرج» همواره در میان جستجوهای بیماران برای یافتن متخصص بیماری‌های داخلی مورد توجه است.

    برای دریافت نوبت اینترنتی می‌توانید از سامانه نوبت دات آی آر استفاده کنید. دکتر معصومه زارعی با تجربه در درمان بیماری‌های داخلی و با تاکید بر مشاوره علمی و اخلاق حرفه‌ای، یکی از گزینه‌های معتبر برای بیماران در شهر کرج محسوب می‌شود.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    آیا دکتر معصومه زارعی نوبت‌دهی اینترنتی دارد؟

    بله، امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر معصومه زارعی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.

    آدرس مطب دکتر معصومه زارعی کجاست؟

    مطب دکتر معصومه زارعی در کرج، خیابان شهید بهشتی، ساختمان پزشکان سینا، طبقه چهارم، واحد 17 واقع شده است.

    دکتر معصومه زارعی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کند؟

    دکتر زارعی انواع بیماری‌های داخلی همچون دیابت، فشار خون، بیماری‌های غدد، گوارش، کلیه و کبد، بیماری‌های عفونی و روماتولوژی را درمان می‌کند.

    آیا امکان بستری بیماران توسط دکتر زارعی وجود دارد؟

    بله، در صورت نیاز، بیماران می‌توانند با نظر دکتر زارعی در بیمارستان‌های قائم و آرام کرج بستری شوند.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه روی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان سینا، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر فاطمی، طبقه ۴، واحد ۱۷

    مطب

    خیابان شهید بهشتی، حد فاصل میدان شهدا و چهارراه طالقانی، روبه روی کلینیک بهبد، ساختمان پزشکان سینا، جنب داروخانه شبانه روزی دکتر فاطمی، طبقه ۴، واحد ۱۷