سلام من شش ماه پیش مبتلا به الوپیسی شدم ومراجعه کردم به ایشان برای درمان باغ داروهایی که تجویز شد من به نتیجه رسیدم .
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸
ریزش موی سکه ای که تا الان خوب جواب داده و همه ی موهام در اومدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
عالیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶
مارضازیهستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
پیلینگ انجام دادن فعلا که هیچی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
بیماری ماکولارداشتم خانوم دکترعالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
ریزش مو داشتم و درمان عالی پیش رفت
۱۴۰۴/۰۱/۲۱
زائده پوستی
بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰
بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۱۴
ریزش مو
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳
قارچ پوستی داشتم خانوم دکتر بابهترین تجویز خوبم کردن عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴
بسیار پ
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
اگزما داشتم خیلی به لطف ایشون خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۲
برداشتن خال صورت
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
سلام مشکل پوستی بود خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
پوست و مو
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
دکتر بسیار عالی و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱
بسیار دکتر حاذقی هستن تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
اگزما دست
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
بیماری پیسی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲
سلام برای بیماری پوستی پدرم به چندین پزشک مراجعه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم اما با اولین مراجعه بدون اطلاع باسابقه ی ایشان با اولین نسخه پدرم به سرعت بهبود پیدا کردند مرحبا به این خانم دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
برداشتن خال
عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۷
بسیار استادانه و با توضیح کامل مسائل بیماری برخورد می کنند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
مشکل خاصی نداشتم اما برای رفع جوش هام بسیار موثر بودند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳
برخورد خوب و دلسوز
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
پوستم خشک بود بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
پزشکی با
۱۴۰۲/۰۹/۲۱
هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۸
عمل بلفارو پشت پلک و برداشت چربی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹
لیکن پلان هست ۳سال تحت درمان خانم دکتربودم کمترشد الان زیادشده
۱۴۰۲/۱۰/۰۵
لوپوس پوستی و خیلی دکتر عالی هستن و نتیجه ی عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
عالی خانوم دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۱۸
راضی بو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
مشکل پوست
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
پوسته ریزی مو و جوش های زیر پوستی صورتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶
ایشان پزشکی اخلاق مدار و بی نظیر هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۰۸
برای انزیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹
بیماری mf
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
دچار سوختگی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶
لیکن پلان .بسیار کاربلد ومتدین ومحترم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالی و بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
ریزش تمام موهای سر وبدن موهام دراومدن وایشون دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
بیماری پوستی
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
بسیار عالی و دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۰/۱۱/۲۴
بی نظیر ترین دکتری که تا به امروز دیدم کاملا درمان میکنه مشکلو من برای جوش صورت رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵
بخاطر اگزمای سردخترم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
تومورتوی لب داشتم چندجارفتم درمان نشدم ولی خانم دکترواقعا باتجربه دلسوز هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶
من بیماری الوپسی اره اتا را داشتم که تقریبا ده ماه است تحت نظر استاد عابدینی هستم خیلی خیلی ازشون راضی ام
عااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵سلام من شش ماه پیش مبتلا به الوپیسی شدم ومراجعه کردم به ایشان برای درمان باغ داروهایی که تجویز شد من به نتیجه رسیدم .
۱۴۰۱/۱۱/۱۰عااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۸ریزش موی سکه ای که تا الان خوب جواب داده و همه ی موهام در اومدن
۱۴۰۲/۱۱/۲۷عالیییییییییییی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶مارضازیهستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۱پیلینگ انجام دادن فعلا که هیچی
۱۴۰۲/۰۹/۰۵تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بیماری ماکولارداشتم خانوم دکترعالی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲ریزش مو داشتم و درمان عالی پیش رفت
۱۴۰۴/۰۱/۲۱زائده پوستی بسیار عالی بودند
۱۴۰۲/۰۸/۳۰بسیار دکتر
۱۴۰۲/۰۹/۱۴ریزش مو
۱۴۰۲/۰۸/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۳قارچ پوستی داشتم خانوم دکتر بابهترین تجویز خوبم کردن عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار پ
۱۴۰۱/۰۹/۲۵عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۱۲اگزما داشتم خیلی به لطف ایشون خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۱/۲۲برداشتن خال صورت
۱۴۰۱/۰۷/۰۷سلام مشکل پوستی بود خوب شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹پوست و مو
۱۴۰۲/۰۹/۲۱دکتر بسیار عالی و خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۳/۲۱بسیار دکتر حاذقی هستن تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۵/۲۴اگزما دست
۱۴۰۲/۰۸/۰۱عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۸بیماری پیسی
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر خوب و مهربونی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۲سلام برای بیماری پوستی پدرم به چندین پزشک مراجعه کردیم ولی نتیجه نگرفتیم اما با اولین مراجعه بدون اطلاع باسابقه ی ایشان با اولین نسخه پدرم به سرعت بهبود پیدا کردند مرحبا به این خانم دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۲/۱۶برداشتن خال عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بسیار استادانه و با توضیح کامل مسائل بیماری برخورد می کنند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۱مشکل خاصی نداشتم اما برای رفع جوش هام بسیار موثر بودند.
۱۴۰۲/۰۳/۰۳برخورد خوب و دلسوز
۱۴۰۲/۱۲/۰۵پوستم خشک بود بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۷/۲۸پزشکی با
۱۴۰۲/۰۹/۲۱هنوز ویزیت نشدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۸عمل بلفارو پشت پلک و برداشت چربی
۱۴۰۲/۱۱/۱۹لیکن پلان هست ۳سال تحت درمان خانم دکتربودم کمترشد الان زیادشده
۱۴۰۲/۱۰/۰۵لوپوس پوستی و خیلی دکتر عالی هستن و نتیجه ی عالی گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۰۶تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۴عالی خانوم دکتر
۱۴۰۲/۰۵/۱۸راضی بو
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل پوست
۱۴۰۲/۱۱/۲۸پوسته ریزی مو و جوش های زیر پوستی صورتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۶ایشان پزشکی اخلاق مدار و بی نظیر هستند.
۱۴۰۱/۱۰/۰۸برای انزیم
۱۴۰۲/۱۲/۰۹بیماری mf
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۹دچار سوختگی شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶لیکن پلان .بسیار کاربلد ومتدین ومحترم
۱۴۰۳/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی و بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ریزش تمام موهای سر وبدن موهام دراومدن وایشون دکتر بسیار عالی وخوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶بیماری پوستی
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار عالی و دکتر با تجربه ای است
۱۴۰۰/۱۱/۲۴بی نظیر ترین دکتری که تا به امروز دیدم کاملا درمان میکنه مشکلو من برای جوش صورت رفتم پیششون
۱۴۰۴/۰۲/۰۱در حال درمانم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵بخاطر اگزمای سردخترم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۲۶تومورتوی لب داشتم چندجارفتم درمان نشدم ولی خانم دکترواقعا باتجربه دلسوز هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۶من بیماری الوپسی اره اتا را داشتم که تقریبا ده ماه است تحت نظر استاد عابدینی هستم خیلی خیلی ازشون راضی ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۹خیلی خوبه
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دکتر عالی هستن از نظر تشخیص دادن بیماری و اخلاق
۱۴۰۱/۱۱/۰۱باسلام بسیار دکتر توانمند و خوش برخوردی می باشند.
۱۴۰۲/۰۳/۲۱بسیار عالی در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹