۵۳۲۲ نفر
دکتر علی ابراهیم زاده

دکتر علی ابراهیم زاده

متخصص کودکان و نوزادان

متخصص شماره نظام: ۴۷۸۷۱
۱۰۰% پیشنهاد کاربران
۷۵۴۹ نفر

فوق العاده اند

۱۴۰۳/۰۱/۱۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

دکتر خوب و

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

خیلی خیلی دکترخوبی هست انشالله همیشه سلامت باشه دکترنوه من هست ازوقتی به دنیاامده تا الان که شیش سالشه ممنونم از زحمتهای دکتر

۱۴۰۰/۰۷/۱۴

عالیییییی،متشخص،با تجربه،رفتار خوب،من حتی دخترمو پیش فوق تخصص هم بردم ولی از آقای دکتر بیشتر رضایت دارم

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

عاااالی

۱۳۹۸/۱۲/۱۷

بسیارخوب

۱۴۰۳/۰۷/۲۹

عالیییییی

۱۴۰۰/۰۸/۱۵

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

عالی فقط جدیدا نوبت گرفتن سخت شده

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

بسیار عالی..هم شخصیتشون...هم تشخیصشون

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

افت داخل دهان پسرم بود وپیش دکتر ابراهیم زاده که اومدخوب شد دکتر عالی هستند

۱۴۰۱/۰۳/۲۲

دکتربسیارح

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

برای چکاب بود

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

بسیار عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بهترین دکتر دنیاس

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

از نوزادی دکتر فرزندم بودن تشخیصشان عالیست

۱۳۹۹/۰۶/۳۰

آلرژی فرزندم ،خیلی نتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

پسرم از بدو تولد برای چکاپای سلامت تحت نظر ایشونه و عاالیه الحمدالله

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

همه چی تموم هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

عالی عالی عالی بینظیر بیرقیب

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۱/۰۵

خیلی با حوصله.عالی

۱۴۰۱/۰۳/۲۹

دکتر بسیار عالی هستش

۱۴۰۳/۰۴/۲۳

بهترین

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

دکتر باتجربه و صبوری هستن

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

نوزادم با وزن کم به دنیا اومد روند رشد عالی داشت . دکتر عالیه عالی. خوش برخورد و با تجربه

۱۴۰۰/۱۲/۱۶

اخلاق عالی تشخیص بی نظیر

۱۳۹۹/۰۸/۰۹

چکاپ. دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

فرزنده را برای چکاپ نزد ایشان می اورم

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

دکتر بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۱/۲۲

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

من از اول نوزادی پسرم میرفتم پیش دکتر،بسیار باحوصله ویزیت میکنن وبه سوالها جواب میدن

۱۴۰۲/۰۷/۳۰

بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۰/۲۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

بهترین دکتر متخصص

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

بسیا دکتر خوش اخلاق و با تجربه

۱۴۰۲/۰۲/۱۸

کار درست

۱۴۰۳/۰۸/۰۱

عااالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

مشکل کولیک

۱۴۰۲/۱۱/۱۱

بسیار بسیار دکتر عالی و درجه یکی هستن از همه لحاظ هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص بیماری

۱۴۰۴/۱۲/۰۹

بسیار عالین

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

بسیار خوب و با اخلاق

۱۴۰۱/۰۳/۲۷

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۱

واقعان دکتر خوبیه

۱۳۹۸/۱۲/۰۳

بسیارمتعدودلسوزانه ویزیت انجام میدن

۱۳۹۹/۰۳/۳۱

بادانش و بسیار مهربان و با حوصله

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق .کاملا به حرف والدین گوش میدهن و بهترین راهکارا و داروها را تجویز میکنن .واقعا عالی .

۱۴۰۰/۰۲/۰۱

عاااال

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دکتر باتجربه و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

دکتر بسیار عالی با تشخیص های عالی و رفتار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

تشخیص درست

۱۴۰۱/۰۳/۲۳

مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم

۱۴۰۰/۰۳/۱۴

فوق العاده دکتر خوب و مهربون

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۱۲

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

عاااالی

۱۴۰۰/۰۱/۲۱

عالیییییییی. کار بیست

۱۴۰۰/۰۷/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

سرما خوردگی

۱۳۹۹/۱۰/۱۵

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر خوبی است

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

چکاپ دو پسرم از زمان تولد تا الان که دوساله و هفت ماهه هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۷

بسیار عالی

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

عالی اند

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۰۳

عالیییییییی

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند و تشخیص درستی داشتند

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۷/۰۶

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۱۴

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۰

دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

دکتر فوق العاده ای هستن

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

دکتر فوق العاده ای است

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بسیار متین و عالی

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

دکتر فوق العاده خوش برخوردوتشخیص بیماری عالی میباشد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

خوببود

۱۳۹۸/۰۷/۲۳

بسیارعالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۷

نتیجه عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

خوب است حدودا

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

عالی هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۹

مشکل یبوست پسرم که با داروی تجویزی و راهکارای ایشون حل شد.تشخیص آلرژی و درمان

۱۳۹۸/۱۰/۱۹

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

خوش اخلاق و مهربون هستن

۱۳۹۹/۱۰/۱۷

در همه زمینه ها تشخیص عالی دارند

۱۳۹۸/۱۰/۰۵

دکتر خوبی هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۲۴

بد نبود

۱۴۰۲/۰۲/۰۶

عاااااالی

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

عالی و صبور

۱۴۰۳/۰۷/۲۶

اخلاق جدی دکتر با علمی هستن

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

بسیارمحترم وخوش اخلاقندفقط نوبت دهی مشکل داره

۱۴۰۰/۱۲/۱۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

عالی هستن و خیلی صبور

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

عالی بودن

۱۴۰۰/۱۱/۲۷

خیلی خوبن

۱۳۹۹/۰۴/۰۱

عالی بسیار با اخلاق و خوب

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

عالییییییی

۱۴۰۳/۰۴/۰۸

درجه یک

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

از همه نظر عالی

۱۴۰۲/۱۰/۱۲

دخترم دل دردی بود خوب شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

بسیار پزشک حاذق و بی نظیر

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عااااااااالی

۱۳۹۹/۰۷/۱۵

عالی بودند

۱۳۹۹/۰۶/۱۱

,,مشکل آلرژی بود که با دقت نظر آقای دکترحل شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۱

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

از هر جهت عالی اخلاق تشخیص بیماری و ...

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

کولیک نوزادم خیلی خوب بودن داروها نتیجع داد

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بیماری فرزندم آلرژی است

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

عالی بود دکتر با تجربه و مهربانی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

سرما خوردگی

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

عالی آرین دکن

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

اسهال .و سریعا رفع شد

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

خیلی دکتر خوبی

۱۳۹۹/۱۲/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

ایشان بسیار دکتر خوب بااخلاق متین و متعهد میباشند.

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

سلام آقای دکتر خیلی صبور و مهربان هستند

۱۳۹۹/۱۱/۲۷

آلرژی و خوب شد

۱۴۰۱/۰۴/۰۹

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

ایشون دکتردخترم ازبدوتولدهستندکه تشخیص ورسیدگی ووقتی که برای بیمارمیذارندبسیارعالیهههه

۱۳۹۹/۰۷/۲۱

عالی هستن فوق العاده

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۵/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتربسیارخوب وعالی میباشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

برای چکاب کلی پیششون رفتم و راضی بودم

۱۳۹۹/۰۷/۲۷

فوق العاده دکتر خوبی هستن برا بچم میرم پیششون.با فهم و کمالات

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

بسیار با حوصله،و طبیب هستن به نظرم وقت زیادی میزارن واسه بچه ها

۱۴۰۳/۰۷/۲۳

سرماخوردگی

۱۳۹۸/۱۰/۲۰

کلااااا برای هر بیماری عالی هستن و واقعاااااا دستشون شفا هست... خدا سلامتی بده به آقای دکتر ابراهیم زاده

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

دکتر بسیار توانایی میباشن

۱۳۹۹/۰۷/۲۴

واقعا پزشک خوبی هستند .

۱۴۰۳/۰۴/۱۱

الهییی

۱۳۹۸/۱۲/۲۳

دکتر بسیار عالی ای هستند ، دستشون شفاست. هربار که دخترم مریض شده با یک نسخه حالش خوب شده.

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

جوش صورت و لک داشتم، هنوز خیلی وقت از درمانم نگذشته

۱۴۰۰/۰۵/۱۴

بیماریهای فصلی نتیجه درمان کودکم بود

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۲/۱۵

چک آپ هر دو فرزندم ،بسیار با اخلاق و با شخصیتو تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۸/۳۰

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۰/۰۷

خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

عااالییی

۱۴۰۲/۰۷/۱۱

آقای دکتر عالی و باتجربه و خیلی با حوصله برای مریض وقت میزارن باتشخیص درست

۱۴۰۳/۰۸/۰۳

فقط نوبت دهی خیلی مشکل داره و سخته

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

عالی بودند

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

فوق العاده

۱۴۰۲/۰۷/۲۱

بسیارعالی

۱۳۹۹/۱۱/۲۸

دکتر خیب

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

برای کودکان عالیست

۱۳۹۹/۰۲/۰۱

چجوری میشه نوبت گرفت؟ هر بار میام تو سایت میگه نوبت دهی پر شده چرا؟؟

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

واقعا عالی هستن آقای دکتر

۱۳۹۹/۱۱/۲۳

بسیار مهربان و دلسوز

۱۴۰۳/۱۲/۳۰

بسیار عالی فقط نوبت گرفتن ازشون خیلی سخت شده

۱۴۰۱/۰۴/۰۱

فوق العاده عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۲۶

عالی ..بسیار صبور و مهربان ...انشا الله خدا عمر باعزت بده بهشون

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

عالی هستند

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

بسیار دکتر محترم و با دقتی هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بهترین دکترنوزادان کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۱۱/۱۶

عالی بودن از لحاظ اخلاق و سواد

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عالی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۳۰

دکتر بس

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

خیلی خوب

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

بسیار خوب و متبحر

۱۳۹۹/۰۴/۲۳

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۷/۲۱

بسیاربسیاردکترخوبی هستن

۱۴۰۱/۰۵/۱۴

سرماخوردگی

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

عالییییی

۱۴۰۱/۰۱/۱۴

مشکل سرماخوردگی و عالی بودن

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

باسلام وعرض ادب آقای دکتر بسیاربااخلاق وتجربه وتخصصشون هم عالی هست

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

ایشون در کارشون عالی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

خیلی عالی هستن

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

خوب بوده است.

۱۳۹۸/۰۸/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

عالی و با حوصله

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۵/۲۳

دکتر ابراهیم زاده واقعا پزشک حاذقی هستند و با معاینه و توضیحات کاملی که به پدر و مادر ارائه میدن همیشه بدون نگرانی از بحران بیماری فرزندانم گذشتم. انشاالله که بهترینها براشون اتفاق بیفته....

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

بسیار خوب

۱۳۹۸/۰۴/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۷/۱۴

پزشک عااالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۰

بسیار تشخیص خوبی میدن و الکی آنتی بیوتیک یا دارو تجویز نمیکنند

۱۳۹۸/۰۳/۲۶

کنترل وچکاب دخترم

۱۴۰۱/۰۳/۱۶

من برای چکاپ رفتم و خوب بودن

۱۴۰۲/۰۷/۱۲

بسیار بسیار دکتر صبور حاذق و با شخصیتی هستند و اینکه به عنوان یه مادر احساس آرامش میکنم هرسری که مراجعه داشتم زنده و سلامت باشند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

من 28 سالمه وقتی کوچیک بودم مامانم منو پیش ایشون میبردند الانم بچم 6سالشه دکتر بچم ایشون واقعا دکتر مثل ایشون صبور مهربون باتشخیص درست ندیدم ایشالله همیشه سالم وتندرست باشند.

۱۴۰۰/۱۱/۰۵

یکی از بهترینهایی هستند که تا بحال دیده ام.

۱۴۰۰/۰۵/۱۶

چکاپ ماهیانه

۱۴۰۲/۰۹/۰۹
اطلاعات تکمیلی
لطفا از این پس از طریق وب سایت اختصاصی اقای دکتر علی ابراهیم زاده به ادرس
dr-ebrahimzadeh.ir
نسبت به اخذ نوبت اقدام فرمایید
آدرس و تلفن مطب دکتر علی ابراهیم زاده
اصفهانخیابان وحید.مابین خیابان محتشم کاشانی و خاقانی.ساختمان عمارت وحید.
صبح‌ها ۹ تا ۱
عصر‌ها ۵ تا ۸
لطفا از این پس از طریق وب سایت اختصاصی اقای دکتر علی ابراهیم زاده به ادرس
نسبت به اخذ نوبت اقدام فرمایید
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۵ خرداد (امروز)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۵ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۹ الی ۱۲:۳۰از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر علی ابراهیم زاده را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر مجتبی منتصری کودکان و نوزادان ( اطفال ) جناب آقای دکتر مجتبی منتصری

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان وحید.مابین خیابان محتشم کاشانی و خاقانی.ساختمان عمارت وحید.