خیلی خیلی دکترخوبی هست انشالله همیشه سلامت باشه دکترنوه من هست ازوقتی به دنیاامده تا الان که شیش سالشه ممنونم از زحمتهای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۴
عالیییییی،متشخص،با تجربه،رفتار خوب،من حتی دخترمو پیش فوق تخصص هم بردم ولی از آقای دکتر بیشتر رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
عاااالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷
بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۹
عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵
خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عالی فقط جدیدا نوبت گرفتن سخت شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
بسیار عالی..هم شخصیتشون...هم تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
افت داخل دهان پسرم بود وپیش دکتر ابراهیم زاده که اومدخوب شد دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
دکتربسیارح
۱۴۰۰/۰۷/۲۸
برای چکاب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بهترین دکتر دنیاس
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۱
از نوزادی دکتر فرزندم بودن تشخیصشان عالیست
۱۳۹۹/۰۶/۳۰
آلرژی فرزندم ،خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
پسرم از بدو تولد برای چکاپای سلامت تحت نظر ایشونه و عاالیه الحمدالله
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
همه چی تموم هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
عالی عالی عالی بینظیر بیرقیب
۱۳۹۹/۰۸/۲۵
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵
خیلی با حوصله.عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹
دکتر بسیار عالی هستش
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
دکتر باتجربه و صبوری هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
نوزادم با وزن کم به دنیا اومد روند رشد عالی داشت . دکتر عالیه عالی. خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
اخلاق عالی تشخیص بی نظیر
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
چکاپ. دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
فرزنده را برای چکاپ نزد ایشان می اورم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
دکتر بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۲
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
من از اول نوزادی پسرم میرفتم پیش دکتر،بسیار باحوصله ویزیت میکنن وبه سوالها جواب میدن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰
بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹
بهترین دکتر متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
بسیا دکتر خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۱۸
کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱
عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
مشکل کولیک
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بسیار بسیار دکتر عالی و درجه یکی هستن از همه لحاظ
هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص بیماری
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
بسیار عالین
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۲۷
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱
واقعان دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۳
بسیارمتعدودلسوزانه ویزیت انجام میدن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱
بادانش و بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق .کاملا به حرف والدین گوش میدهن و بهترین راهکارا و داروها را تجویز میکنن .واقعا عالی .
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
عاااال
۱۴۰۰/۰۴/۲۵
دکتر باتجربه و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
دکتر بسیار عالی با تشخیص های عالی و رفتار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۳/۲۳
مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴
فوق العاده دکتر خوب و مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵
عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
عالیییییییی. کار بیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱
سرما خوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
چکاپ دو پسرم از زمان تولد تا الان که دوساله و هفت ماهه هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
عالی اند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳
عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند و تشخیص درستی داشتند
۱۴۰۲/۰۵/۲۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۴
عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
دکتر فوق العاده ای است
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
بسیار متین و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹
دکتر فوق العاده خوش برخوردوتشخیص بیماری عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۷/۲۰
خوببود
۱۳۹۸/۰۷/۲۳
بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹
خوب است حدودا
۱۴۰۰/۰۱/۱۰
عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹
مشکل یبوست پسرم که با داروی تجویزی و راهکارای ایشون حل شد.تشخیص آلرژی و درمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۹
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
خوش اخلاق و مهربون هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷
در همه زمینه ها تشخیص عالی دارند
۱۳۹۸/۱۰/۰۵
دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴
بد نبود
۱۴۰۲/۰۲/۰۶
عاااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
اخلاق جدی دکتر با علمی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵
بسیارمحترم وخوش اخلاقندفقط نوبت دهی مشکل داره
۱۴۰۰/۱۲/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
عالی هستن و خیلی صبور
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۴/۰۱
عالی بسیار با اخلاق و خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷
عالییییییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۸
درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
از همه نظر عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
دخترم دل دردی بود خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
بسیار پزشک حاذق و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵
عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۱
,,مشکل آلرژی بود که با دقت نظر آقای دکترحل شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
از هر جهت عالی اخلاق تشخیص بیماری و ...
۱۳۹۹/۱۱/۲۶
کولیک نوزادم خیلی خوب بودن داروها نتیجع داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بیماری فرزندم آلرژی است
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عالی بود دکتر با تجربه و مهربانی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
سرما خوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عالی آرین دکن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲
اسهال .و سریعا رفع شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
خیلی دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
ایشان بسیار دکتر خوب بااخلاق متین و متعهد میباشند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶
سلام آقای دکتر خیلی صبور و مهربان هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷
آلرژی و خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۹
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
ایشون دکتردخترم ازبدوتولدهستندکه تشخیص ورسیدگی ووقتی که برای بیمارمیذارندبسیارعالیهههه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱
عالی هستن فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتربسیارخوب وعالی میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
برای چکاب کلی پیششون رفتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷
فوق العاده دکتر خوبی هستن برا بچم میرم پیششون.با فهم و کمالات
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
بسیار با حوصله،و طبیب هستن به نظرم وقت زیادی میزارن واسه بچه ها
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
سرماخوردگی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
کلااااا برای هر بیماری عالی هستن و واقعاااااا دستشون شفا هست... خدا سلامتی بده به آقای دکتر ابراهیم زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
دکتر بسیار توانایی میباشن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴
واقعا پزشک خوبی هستند .
۱۴۰۳/۰۴/۱۱
الهییی
۱۳۹۸/۱۲/۲۳
دکتر بسیار عالی ای هستند ، دستشون شفاست. هربار که دخترم مریض شده با یک نسخه حالش خوب شده.
۱۴۰۳/۰۱/۲۲
جوش صورت و لک داشتم، هنوز خیلی وقت از درمانم نگذشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
بیماریهای فصلی نتیجه درمان کودکم بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵
چک آپ هر دو فرزندم ،بسیار با اخلاق و با شخصیتو تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۷
خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
عااالییی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱
آقای دکتر عالی و باتجربه و خیلی با حوصله برای مریض وقت میزارن باتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۳
فقط نوبت دهی خیلی مشکل داره و سخته
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
عالی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۲۸
فوق العاده
۱۴۰۲/۰۷/۲۱
بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸
دکتر خیب
۱۳۹۸/۱۱/۰۷
برای کودکان عالیست
۱۳۹۹/۰۲/۰۱
چجوری میشه نوبت گرفت؟
هر بار میام تو سایت میگه نوبت دهی پر شده چرا؟؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
واقعا عالی هستن آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۳۰
بسیار عالی فقط نوبت گرفتن ازشون خیلی سخت شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۱
فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶
عالی ..بسیار صبور و مهربان ...انشا الله خدا عمر باعزت بده بهشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
بسیار دکتر محترم و با دقتی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
بهترین دکترنوزادان کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
عالی بودن از لحاظ اخلاق و سواد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰
دکتر بس
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بسیار خوب و متبحر
۱۳۹۹/۰۴/۲۳
خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۱
بسیاربسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۴
سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱
عالییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
مشکل سرماخوردگی و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
باسلام وعرض ادب آقای دکتر بسیاربااخلاق وتجربه وتخصصشون هم عالی هست
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
ایشون در کارشون عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳
خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
خوب بوده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲
بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳
دکتر ابراهیم زاده واقعا پزشک حاذقی هستند و با معاینه و توضیحات کاملی که به پدر و مادر ارائه میدن همیشه بدون نگرانی از بحران بیماری فرزندانم گذشتم. انشاالله که بهترینها براشون اتفاق بیفته....
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۴/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۴
پزشک عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
بسیار تشخیص خوبی میدن و الکی آنتی بیوتیک یا دارو تجویز نمیکنند
۱۳۹۸/۰۳/۲۶
کنترل وچکاب دخترم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
من برای چکاپ رفتم و خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲
بسیار بسیار دکتر صبور حاذق و با شخصیتی هستند و اینکه به عنوان یه مادر احساس آرامش میکنم هرسری که مراجعه داشتم زنده و سلامت باشند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴
من 28 سالمه وقتی کوچیک بودم مامانم منو پیش ایشون میبردند الانم بچم 6سالشه دکتر بچم ایشون واقعا دکتر مثل ایشون صبور مهربون باتشخیص درست ندیدم ایشالله همیشه سالم وتندرست باشند.
فوق العاده اند
۱۴۰۳/۰۱/۱۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر خوب و
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی خیلی دکترخوبی هست انشالله همیشه سلامت باشه دکترنوه من هست ازوقتی به دنیاامده تا الان که شیش سالشه ممنونم از زحمتهای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۱۴عالیییییی،متشخص،با تجربه،رفتار خوب،من حتی دخترمو پیش فوق تخصص هم بردم ولی از آقای دکتر بیشتر رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷عاااالی
۱۳۹۸/۱۲/۱۷بسیارخوب
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالیییییی
۱۴۰۰/۰۸/۱۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی فقط جدیدا نوبت گرفتن سخت شده
۱۴۰۲/۰۲/۰۶بسیار عالی..هم شخصیتشون...هم تشخیصشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۶افت داخل دهان پسرم بود وپیش دکتر ابراهیم زاده که اومدخوب شد دکتر عالی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۲۲دکتربسیارح
۱۴۰۰/۰۷/۲۸برای چکاب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۳بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین دکتر دنیاس
۱۴۰۰/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۱۱از نوزادی دکتر فرزندم بودن تشخیصشان عالیست
۱۳۹۹/۰۶/۳۰آلرژی فرزندم ،خیلی نتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۴پسرم از بدو تولد برای چکاپای سلامت تحت نظر ایشونه و عاالیه الحمدالله
۱۴۰۲/۱۱/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶همه چی تموم هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۴عالی عالی عالی بینظیر بیرقیب
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۵خیلی با حوصله.عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۹دکتر بسیار عالی هستش
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بهترین
۱۴۰۰/۱۰/۲۵دکتر باتجربه و صبوری هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۷نوزادم با وزن کم به دنیا اومد روند رشد عالی داشت . دکتر عالیه عالی. خوش برخورد و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۶اخلاق عالی تشخیص بی نظیر
۱۳۹۹/۰۸/۰۹چکاپ. دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فرزنده را برای چکاپ نزد ایشان می اورم
۱۴۰۰/۰۷/۲۷دکتر بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷من از اول نوزادی پسرم میرفتم پیش دکتر،بسیار باحوصله ویزیت میکنن وبه سوالها جواب میدن
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بهترین دکتر متخصص
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیا دکتر خوش اخلاق و با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۱۸کار درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳مشکل کولیک
۱۴۰۲/۱۱/۱۱بسیار بسیار دکتر عالی و درجه یکی هستن از همه لحاظ هم از نظر اخلاق و هم از نظر تشخیص بیماری
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بسیار عالین
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بسیار خوب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۳/۲۷فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۱واقعان دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۱۲/۰۳بسیارمتعدودلسوزانه ویزیت انجام میدن
۱۳۹۹/۰۳/۳۱بادانش و بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۲/۰۶/۲۸دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق .کاملا به حرف والدین گوش میدهن و بهترین راهکارا و داروها را تجویز میکنن .واقعا عالی .
۱۴۰۰/۰۲/۰۱عاااال
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتر باتجربه و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۷دکتر بسیار عالی با تشخیص های عالی و رفتار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۶نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تشخیص درست
۱۴۰۱/۰۳/۲۳مشکل خاصی نبوده ولی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۱۴فوق العاده دکتر خوب و مهربون
۱۴۰۰/۱۰/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عاااالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱عالیییییییی. کار بیست
۱۴۰۰/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۱سرما خوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳چکاپ دو پسرم از زمان تولد تا الان که دوساله و هفت ماهه هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۰۷عالی اند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۳عالیییییییی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بسیار خوش اخلاق و متعهد هستند و تشخیص درستی داشتند
۱۴۰۲/۰۵/۲۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۴عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰دکتر بسیار خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۷دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۱دکتر فوق العاده ای است
۱۴۰۰/۰۹/۲۳بسیار متین و عالی
۱۴۰۰/۰۷/۱۹دکتر فوق العاده خوش برخوردوتشخیص بیماری عالی میباشد
۱۳۹۹/۰۷/۲۰خوببود
۱۳۹۸/۰۷/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷نتیجه عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۹خوب است حدودا
۱۴۰۰/۰۱/۱۰عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۹مشکل یبوست پسرم که با داروی تجویزی و راهکارای ایشون حل شد.تشخیص آلرژی و درمان
۱۳۹۸/۱۰/۱۹عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خوش اخلاق و مهربون هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۷در همه زمینه ها تشخیص عالی دارند
۱۳۹۸/۱۰/۰۵دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۴بد نبود
۱۴۰۲/۰۲/۰۶عاااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی و صبور
۱۴۰۳/۰۷/۲۶اخلاق جدی دکتر با علمی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۵بسیارمحترم وخوش اخلاقندفقط نوبت دهی مشکل داره
۱۴۰۰/۱۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۹عالی هستن و خیلی صبور
۱۴۰۰/۰۹/۰۸عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۷خیلی خوبن
۱۳۹۹/۰۴/۰۱عالی بسیار با اخلاق و خوب
۱۳۹۹/۰۶/۲۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۲۷عالییییییی
۱۴۰۳/۰۴/۰۸درجه یک
۱۴۰۰/۰۹/۱۲از همه نظر عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۲دخترم دل دردی بود خوب شد
۱۴۰۰/۰۳/۳۰بسیار پزشک حاذق و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۱/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عااااااااالی
۱۳۹۹/۰۷/۱۵عالی بودند
۱۳۹۹/۰۶/۱۱,,مشکل آلرژی بود که با دقت نظر آقای دکترحل شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶از هر جهت عالی اخلاق تشخیص بیماری و ...
۱۳۹۹/۱۱/۲۶کولیک نوزادم خیلی خوب بودن داروها نتیجع داد
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بیماری فرزندم آلرژی است
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالی بود دکتر با تجربه و مهربانی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۵سرما خوردگی
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عالی آرین دکن
۱۴۰۳/۰۲/۱۲اسهال .و سریعا رفع شد
۱۴۰۱/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶خیلی دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۲/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۰ایشان بسیار دکتر خوب بااخلاق متین و متعهد میباشند.
۱۳۹۹/۰۶/۱۶سلام آقای دکتر خیلی صبور و مهربان هستند
۱۳۹۹/۱۱/۲۷آلرژی و خوب شد
۱۴۰۱/۰۴/۰۹بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۷ایشون دکتردخترم ازبدوتولدهستندکه تشخیص ورسیدگی ووقتی که برای بیمارمیذارندبسیارعالیهههه
۱۳۹۹/۰۷/۲۱عالی هستن فوق العاده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶عالی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتربسیارخوب وعالی میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۵برای چکاب کلی پیششون رفتم و راضی بودم
۱۳۹۹/۰۷/۲۷فوق العاده دکتر خوبی هستن برا بچم میرم پیششون.با فهم و کمالات
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار با حوصله،و طبیب هستن به نظرم وقت زیادی میزارن واسه بچه ها
۱۴۰۳/۰۷/۲۳سرماخوردگی
۱۳۹۸/۱۰/۲۰کلااااا برای هر بیماری عالی هستن و واقعاااااا دستشون شفا هست... خدا سلامتی بده به آقای دکتر ابراهیم زاده
۱۳۹۹/۱۰/۱۱دکتر بسیار توانایی میباشن
۱۳۹۹/۰۷/۲۴واقعا پزشک خوبی هستند .
۱۴۰۳/۰۴/۱۱الهییی
۱۳۹۸/۱۲/۲۳دکتر بسیار عالی ای هستند ، دستشون شفاست. هربار که دخترم مریض شده با یک نسخه حالش خوب شده.
۱۴۰۳/۰۱/۲۲جوش صورت و لک داشتم، هنوز خیلی وقت از درمانم نگذشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۴بیماریهای فصلی نتیجه درمان کودکم بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۲/۱۵چک آپ هر دو فرزندم ،بسیار با اخلاق و با شخصیتو تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۰۷خیلی دکتر خوب وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۹عااالییی
۱۴۰۲/۰۷/۱۱آقای دکتر عالی و باتجربه و خیلی با حوصله برای مریض وقت میزارن باتشخیص درست
۱۴۰۳/۰۸/۰۳فقط نوبت دهی خیلی مشکل داره و سخته
۱۴۰۰/۰۹/۱۳عالی بودند
۱۴۰۱/۰۵/۲۸فوق العاده
۱۴۰۲/۰۷/۲۱بسیارعالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۸دکتر خیب
۱۳۹۸/۱۱/۰۷برای کودکان عالیست
۱۳۹۹/۰۲/۰۱چجوری میشه نوبت گرفت؟ هر بار میام تو سایت میگه نوبت دهی پر شده چرا؟؟
۱۴۰۰/۱۰/۰۶واقعا عالی هستن آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۱/۲۳بسیار مهربان و دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۳۰بسیار عالی فقط نوبت گرفتن ازشون خیلی سخت شده
۱۴۰۱/۰۴/۰۱فوق العاده عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی ..بسیار صبور و مهربان ...انشا الله خدا عمر باعزت بده بهشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۶بسیار دکتر محترم و با دقتی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین دکترنوزادان کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۱/۱۶عالی بودن از لحاظ اخلاق و سواد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۵عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۳۰دکتر بس
۱۴۰۰/۱۰/۲۰خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۰۵خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار خوب و متبحر
۱۳۹۹/۰۴/۲۳خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۱بسیاربسیاردکترخوبی هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۴سرماخوردگی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالییییی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴مشکل سرماخوردگی و عالی بودن
۱۴۰۰/۰۹/۱۳باسلام وعرض ادب آقای دکتر بسیاربااخلاق وتجربه وتخصصشون هم عالی هست
۱۳۹۹/۰۴/۱۴ایشون در کارشون عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خوب بوده است.
۱۳۹۸/۰۸/۱۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۵عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۲۳دکتر ابراهیم زاده واقعا پزشک حاذقی هستند و با معاینه و توضیحات کاملی که به پدر و مادر ارائه میدن همیشه بدون نگرانی از بحران بیماری فرزندانم گذشتم. انشاالله که بهترینها براشون اتفاق بیفته....
۱۳۹۹/۰۶/۱۵بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۴/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۴پزشک عااالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰بسیار تشخیص خوبی میدن و الکی آنتی بیوتیک یا دارو تجویز نمیکنند
۱۳۹۸/۰۳/۲۶کنترل وچکاب دخترم
۱۴۰۱/۰۳/۱۶من برای چکاپ رفتم و خوب بودن
۱۴۰۲/۰۷/۱۲بسیار بسیار دکتر صبور حاذق و با شخصیتی هستند و اینکه به عنوان یه مادر احساس آرامش میکنم هرسری که مراجعه داشتم زنده و سلامت باشند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴من 28 سالمه وقتی کوچیک بودم مامانم منو پیش ایشون میبردند الانم بچم 6سالشه دکتر بچم ایشون واقعا دکتر مثل ایشون صبور مهربون باتشخیص درست ندیدم ایشالله همیشه سالم وتندرست باشند.
۱۴۰۰/۱۱/۰۵یکی از بهترینهایی هستند که تا بحال دیده ام.
۱۴۰۰/۰۵/۱۶چکاپ ماهیانه
۱۴۰۲/۰۹/۰۹