سلام. دیسک کمر داشتم. چند جا مراجعه کردم متوجه نشدن.ولی خدمت این بزرگوار که رسیدم ،با اولین معاینه و ازمایش بجا ، درمان رو شروع کردند و الان خیلی خیلی بهترم. ممنون از برخورد خوب و تشخیص بجاشون
۱۴۰۱/۰۷/۰۷
زانو درد داشتم فعلا در حال درمان می باشم و دربرخورد اول بسیار صبور و با دقت معاینه کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
هنوز یک جلسه اومدم. درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷
تشخیصشون خوب بود قرار شده تزریق انجام بدم چون خشکی مهره دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲
خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸
تحت درمانم هنوز
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
خیلی با حوصله ومهربان وباسواد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲
دکتر خوب و گار بلد در تخصص خودش
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
عالی دیسک کمر بدون درد عمل شد و الان خیلی خوبم دستشان درد نکنه و خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶
خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
خوب بود نتیجهمناسب حاصل گردید
۱۴۰۰/۰۲/۱۷
دیسک کمر فقط ویزیت فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
دکتری بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
عمل جراحی کارشان عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۸
با یک ویزیت مادرم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳
هنوز نتیجه ای نگرفتم و دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
خدا را شکر خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴
دکتر خیلی خوبی هستند ایشون پامو جراحی کردن خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵
مشکل دیسک گمر
۱۴۰۱/۰۵/۲۴
تشخیص درست و برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
بد نیست زیاد وقت نمیزاره
۱۴۰۱/۰۱/۱۶
عمل شانه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
جالب نیست
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
دکتر بسیار خوب وخوش برخوردارهستنددرحال مداواهستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲
باسلام من دیسک بیرون زده داشتم کمر خیلی درد داشت الان بعد از دوبار مراجعه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
عالی ه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
نوبت دهی در روز مقرر داد
ولی یک ساعت بعد منتظر بودیم بریم دکتر ویزیت کند
دکتر حمیدرضا عبداله پور دوران پزشکی عمومی خود را به مدت 7 سال در دانشگاه علوم پزشکی کرمان گذراند، وسپس به مدت 4سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز دوره تخصص ارتوپدی خود را با رتبه برتر در آزمون کتبی بورد تخصصی به اتمام رساند، پس از آن به مدت 5 سال عضو هیئت علمی دانشگاه بود، سپس دوره فوق تخصصی جراحی ستون فقرات را به مدت 2 سال در دانشگاه علوم پزشکی شیراز طی کرد. ایشان در کارنامه خود سابقه جراحیهای متعدد وپیچیده در زمینه انحرافات ستون فقرات، دیسک کمر و گردن، تنگی کانال نخاع گردن و کمر، تعویض مفاصل زانو ولگن، جراحی رباط صلیبی زانو وشکستگی ها را دارا می باشند.
درد زانو... تشخیص درست و تجویز دارو. پیشنهاد تزریق غضروف در صورت عدم بهبودی کامل
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳بسیار خوب تشخیص دادند و عالی هم درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تخریب مهره کمر عمل کردن عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۳عالی بودند
۱۴۰۱/۰۹/۲۶پارگی رباط
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار دکتر خوب تحت درمان هستم فعلن
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عالی و دلسوز
۱۴۰۱/۰۹/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۴/۲۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲جراحی کیست پشت زانو
۱۴۰۱/۰۷/۲۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۲واقعاعالی ولی نظیرن من جراحی کردم از عمل جراحی راضی ام
۱۴۰۱/۰۷/۰۵دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۳ایشان بسیار حاذق و با وجدان هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۵رباط صلیبی پاره کردم.کارش خداوکیلی تک تک.واقعا خدا خیرش بده ممنونم ازش
۱۴۰۰/۰۴/۲۵کارش بیسته
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۸/۰۸گردن درد و ایشون من کلی از دیسک ک در ام آر آی نوشته بود ترسیدم ولی ایشون فقط فیزیوتراپی نوشت و خیلی برخورد خوب و روحیه دادن ب من
۱۴۰۱/۰۹/۱۴جراحی شانه
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دیسک ستون فقرات عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۸دیسک گردن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳عمل تاندون پا
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۸تحت درمان
۱۴۰۱/۱۰/۱۵باراولم
۱۴۰۱/۰۳/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۲دیسک کمر در حال مداوا هستم
۱۴۰۰/۰۷/۰۸دکتر حاذق وخوش برخورد است خیلی از کارشان راضی هستم
۱۴۰۱/۰۲/۱۷دکتر باتجربه وخیلی خوب هستند یکی کمردا رم درحال مداواهستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عمل پارگی دیسک کمرداشتم
۱۴۰۱/۰۹/۱۹فعلا یه بار با ایشان ملاقات کردم
۱۳۹۹/۱۱/۱۲مفصل شانه
۱۴۰۱/۰۲/۰۵جراحی زانو کارش بسیار عالی ممنونم از دکتر عبدالله پور
۱۴۰۱/۰۳/۲۴برای دیسک کمر رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰تازه آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵ساییدگی استخوان زانو
۱۴۰۰/۰۵/۰۵درمان پوکی استخوان.... بیمارستان امام حسین علیه السلام.تشخیص ندادند ....ایشان تشخیص دادند.
۱۴۰۱/۰۹/۰۳خوب عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۱یک نوبت پیش ایشان رفتم
۱۴۰۱/۰۴/۱۲مادران رفتن و رضایت کامل دارن
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۸خدا برکتش بده
۱۴۰۰/۰۹/۰۲سلام.من مشکل ساییدگی مهره دارم.فعلا تحت درمانم.درکل از اینکه وقت میذارن برای بیمار خیلی راضی هستم.
۱۴۰۰/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عمل کردم پاشنه پا
۱۴۰۰/۰۴/۰۷در حال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸بهترین هستند ایشان
۱۴۰۰/۰۶/۱۰خیلی خوب درد رو فهمیدن و درمان کردند.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴متخصصی بینظیر و حاذق، در عین حال افتاده و متواضع
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خیلی بهتر شدم ولی دوباره دیسکو اوت میکنه ودچار درد میشم
۱۴۰۱/۰۹/۰۱عالی بودن وهستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام. دیسک کمر داشتم. چند جا مراجعه کردم متوجه نشدن.ولی خدمت این بزرگوار که رسیدم ،با اولین معاینه و ازمایش بجا ، درمان رو شروع کردند و الان خیلی خیلی بهترم. ممنون از برخورد خوب و تشخیص بجاشون
۱۴۰۱/۰۷/۰۷زانو درد داشتم فعلا در حال درمان می باشم و دربرخورد اول بسیار صبور و با دقت معاینه کرد
۱۴۰۰/۰۳/۲۹هنوز یک جلسه اومدم. درحال درمانم
۱۴۰۱/۰۹/۱۷تشخیصشون خوب بود قرار شده تزریق انجام بدم چون خشکی مهره دارم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۸تحت درمانم هنوز
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی با حوصله ومهربان وباسواد.
۱۴۰۰/۰۸/۰۲دکتر خوب و گار بلد در تخصص خودش
۱۴۰۰/۰۹/۲۳عالی دیسک کمر بدون درد عمل شد و الان خیلی خوبم دستشان درد نکنه و خدا حفظشون کنه
۱۳۹۹/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۶خیلی خوب و با حوصله هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱خوب بود نتیجهمناسب حاصل گردید
۱۴۰۰/۰۲/۱۷دیسک کمر فقط ویزیت فعلا
۱۴۰۰/۰۳/۰۶دکتری بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷عمل جراحی کارشان عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۸با یک ویزیت مادرم خوب شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۸خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۰۳هنوز نتیجه ای نگرفتم و دوره درمان کامل نشده
۱۴۰۰/۰۹/۱۶خدا را شکر خیلی خوب هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۴دکتر خیلی خوبی هستند ایشون پامو جراحی کردن خیلی ازشون راضیم
۱۴۰۱/۰۳/۰۵مشکل دیسک گمر
۱۴۰۱/۰۵/۲۴تشخیص درست و برخورد عالی
۱۴۰۰/۱۱/۱۸بد نیست زیاد وقت نمیزاره
۱۴۰۱/۰۱/۱۶عمل شانه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳جالب نیست
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوب وخوش برخوردارهستنددرحال مداواهستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲باسلام من دیسک بیرون زده داشتم کمر خیلی درد داشت الان بعد از دوبار مراجعه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی ه
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نوبت دهی در روز مقرر داد ولی یک ساعت بعد منتظر بودیم بریم دکتر ویزیت کند
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عمل کمرتوسط ایشان دربیمارستان فارابی
۱۴۰۱/۰۶/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۸برای دیسک کمر رفتم خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۳۰