این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
بزرگراه همت - روبروی شهرک غرب - نرسیده به چمران - بیمارستان میلاد
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
بزرگراه همت - روبروی شهرک غرب - نرسیده به چمران - بیمارستان میلاد
بالاتر از سیدخندان - رو به روی پارک شریعتی - ساختمان پزشکان شریعتی - طبقه همکف - واحد ۱
بی نظیر ۱۷سال پیش دکتر علوی ضعیفی چشمم رو عمل کرد همینطور خواهرم و چند نفر از آشناها (با مشکلات چشمی متفاوت)که خیلی راضی بودیم همگی سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۶/۰۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۷عالی هستن کارشون
۱۴۰۱/۰۹/۱۲دکتر بسیار حاذقی هستند ما خانوادگی پیشش جراحی و عمل لازیک داشتیم الان بعد ۱۰ سال هنوز راضیم دکتر جان دستان پر مهرتان را میبوسم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳سلام من قرنیه چشم ام زبه خورد ودکتر علوی سال 1378در شهرستان بروجرد عمل کرد الان خداو شکر از نظر دید مشکلی ندارم
۱۳۹۹/۱۲/۰۴عمل لازیک انجام دادم و راضی ام
۱۳۹۸/۰۷/۰۴قرنیه چشم بنده را عمل کردند و راضی هستم
۱۳۹۸/۱۱/۱۶پدرم آب مروارید داشت و جناب دکتر عملش کرد و الان چندین سال از عملش میگذرد
۱۳۹۹/۰۶/۰۲بهترین دکتر چشم پزشک هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵من ده سال میشه که آقای دکتر رو میشناسم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹حاذق و صبور
۱۴۰۳/۰۶/۰۴عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عمل لازک انجام دادم عالیه دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۲۷عمل چشم کردم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴بسیار دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۳سلام چشم راستم عمل شده برای چشم سمت چپ مراجع میکنم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰من از سال ۹۲
۱۴۰۳/۱۲/۲۰پدرم مشکل اب مرواریدداشت ایشون بسیارعالی عمل کردن
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۳دکتر بسیار عالی من عمل فمتولیزیک انجام دادم راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عمل چشم خوب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۰۶عمل لازک
۱۴۰۰/۰۵/۱۵فوقالعاده حاذق و مهربان و دوستداشتنی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰تا الان که راضی هستم از عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۴/۱۹خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۷/۱۹اب سیاه عالی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸براثرضربه ای به چشم راستم پلک بالا و پایینم شکاف خورده بود که ایشان بسیار تمیز و عالی بخیه کزدند و اثری باقی نماند
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عمل لازم
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر فوقالعاده
۱۴۰۳/۰۱/۱۷آب مروارید
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مادرم چشمشون را پیش آقای دکتر عمل کردن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹در حدود 8سال که پدر بنده عمل اب مروارید انجام داده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۱۷جراحی اب مروارید
۱۴۰۳/۰۱/۲۷با سلام بنده یک ماه پیش چشمم آب مروارید داشت عمل کردم و خیلی از کار ایشان راضی هستم از خدا آرزوی سلامتی برای ایشان دارم
۱۴۰۳/۰۶/۰۱آب مروارید خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۳۰آب مروارید
۱۴۰۳/۰۵/۲۶بسیار باتجربه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸اب مروترید الان مشکل دارم و جرقه میبینم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷عمل آب مروارید،عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۲۲خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۵/۱۰لرزش چشم و عمل
۱۴۰۱/۰۸/۱۳عمل شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۰Ccdddr
۱۴۰۴/۰۲/۳۱