سال 90 پیش ایشون رباط صلیبی عمل کردم و بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۴
عمل زانو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱
دو تا پای مامانم رو همزمان عمل کردن خیلی از کارشون راضی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
برطرف شد
۱۳۹۷/۰۲/۱۴
مادرم زانوهایش را عمل کرد و راضی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
ساییدگی زانوی پدر بود که عالی شد خدا خیر بده به طبابتشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
عمل پدرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵
عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
برای کمر
۱۳۹۷/۰۶/۲۴
دیسک کمر داشتم با فیزیو تراپی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
تحت درمان هستش پسرم بسیار خوش برخورد و محترم هستند ایشون ،،پسرم پارگی رباط صلیبی داره
۱۴۰۰/۰۷/۲۰
دکتر خوشبرخورد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
مچ و قوزک پام خرد شد 2 تا از رباطام هم پاره شد اما به لطف دکتر و عمل جراحی خوبشون پام خوب شد
۱۳۹۷/۰۳/۲۱
درد رانو داشتم.خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عالی. دکتر نخبه ارتوپد کشوراست. محمدنیکنام برادرم بود ک سال86به بهترین نحو عمل شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹
زانو درد
۱۳۹۹/۱۱/۰۳
دکتر چابک خیلی خوش رو و خوش برخورد هستن ولی هنوز جراجی انجام ندادم در رفتگیه لگن از بچگی دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷
جراحی استخوان پا داشتیم کارشون بینظیر بوده و هیچ مشکلی نداشته تا الان
۱۳۹۸/۰۳/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸
بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۲۹
خیلی خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
پزشکی حاذق و پرحوصله،یک انسان عالی و پزشکی متحبر
۱۳۹۸/۰۹/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
بنده مریضی راشتیسم ؛نرمی استخوان داشتم.. سه عمل موفق پیش دکتر چابک داشتم..خدا خیر دنیا و آخرت بهش بده.. بهترین ارتوپد حال حاضره.. توصیه میکنم خواستین نویت بگیرین فقط دکتر چابک رو انتخاب کنید...
۱۴۰۰/۰۴/۱۴
عمل ران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
تخصص واخلاق بسیار بالا . من 5 سال قبل عمل رباط صلیبی انجام داده ام و بسیار راضی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
دکتر نمونه ای است
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
عمل رباط صلیبی شکر خدا عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۳۹۸/۰۶/۰۱
عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۵
جراحی کردم
۱۳۹۷/۰۷/۳۰
پسرم زانو آسیب دیده بود الهی شکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
یکی از دوستان مراجعه کرده بود راضی بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۶
مشکل کشیدگی رباط زانوی چپ
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
20.....20 من که ازش راضییم خدا هم ازش راضی باشه
۱۳۹۸/۰۴/۲۵
پیوند انگشت دست خیلی خوب بود ممنونم جناب اقای دکتر چابک
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
با سلام کمر درد نتیجه خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
مشکل زانو که به بهترین نتیجه رسیدم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳
رباط مچ پا
۱۳۹۸/۰۵/۰۴
راضی بودم.مشکل مادرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴
والا هنوز پدرم را ب اتاق عمل نبرده خیلی دوست دارم درموردش بیشتر بدونم
معرفی بوده ولی دکتر خیلی خوب مهربونی بودن من در رفتگیه مفصل لگن دارم ک باید پروتز شم دکترچابک پیشنهادشون اینکه یکم سنم بالاتر بره من الان 24 سالمه
۱۳۹۸/۰۸/۱۷
دکتر بسیار خوبی است عمل تومور خوش خیم استخوانی فیبولا نتیجه عمل بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
تمامیه بیمارستان ها منو رد کردن و گفتن این پا فقط از مچ باید قطع بشه ولی دکتر سید کاظم چابک ریسکی عمل کردن و پای من کاملا عین روز اول شد خیلی ممنون و سپاس گزارم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۶
خیلی دکتری خوب وباتجربه است من بابام عمل کرد تعویض مفصل خیلی ازش راضی هستم خدا ازش راضی باشد
سال 90 پیش ایشون رباط صلیبی عمل کردم و بسیار عالی بود
۱۳۹۸/۰۴/۲۴عمل زانو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۱۱دو تا پای مامانم رو همزمان عمل کردن خیلی از کارشون راضی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۸برطرف شد
۱۳۹۷/۰۲/۱۴مادرم زانوهایش را عمل کرد و راضی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ساییدگی زانوی پدر بود که عالی شد خدا خیر بده به طبابتشون
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عمل پدرم
۱۴۰۰/۱۲/۰۵عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۱۸برای کمر
۱۳۹۷/۰۶/۲۴دیسک کمر داشتم با فیزیو تراپی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۰۱تحت درمان هستش پسرم بسیار خوش برخورد و محترم هستند ایشون ،،پسرم پارگی رباط صلیبی داره
۱۴۰۰/۰۷/۲۰دکتر خوشبرخورد و با حوصله ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مچ و قوزک پام خرد شد 2 تا از رباطام هم پاره شد اما به لطف دکتر و عمل جراحی خوبشون پام خوب شد
۱۳۹۷/۰۳/۲۱درد رانو داشتم.خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی. دکتر نخبه ارتوپد کشوراست. محمدنیکنام برادرم بود ک سال86به بهترین نحو عمل شد.
۱۳۹۷/۱۰/۲۹زانو درد
۱۳۹۹/۱۱/۰۳دکتر چابک خیلی خوش رو و خوش برخورد هستن ولی هنوز جراجی انجام ندادم در رفتگیه لگن از بچگی دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۷جراحی استخوان پا داشتیم کارشون بینظیر بوده و هیچ مشکلی نداشته تا الان
۱۳۹۸/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خیلی خیلی دکترخوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۱۷پزشکی حاذق و پرحوصله،یک انسان عالی و پزشکی متحبر
۱۳۹۸/۰۹/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بنده مریضی راشتیسم ؛نرمی استخوان داشتم.. سه عمل موفق پیش دکتر چابک داشتم..خدا خیر دنیا و آخرت بهش بده.. بهترین ارتوپد حال حاضره.. توصیه میکنم خواستین نویت بگیرین فقط دکتر چابک رو انتخاب کنید...
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عمل ران
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تخصص واخلاق بسیار بالا . من 5 سال قبل عمل رباط صلیبی انجام داده ام و بسیار راضی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹دکتر نمونه ای است
۱۳۹۸/۱۰/۱۱عمل رباط صلیبی شکر خدا عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷بسیار خوش اخلاق و کار بلد
۱۳۹۸/۰۶/۰۱عالی بود
۱۳۹۷/۰۹/۰۵جراحی کردم
۱۳۹۷/۰۷/۳۰پسرم زانو آسیب دیده بود الهی شکر خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴یکی از دوستان مراجعه کرده بود راضی بود
۱۳۹۷/۰۷/۱۶مشکل کشیدگی رباط زانوی چپ
۱۴۰۰/۰۹/۲۷20.....20 من که ازش راضییم خدا هم ازش راضی باشه
۱۳۹۸/۰۴/۲۵پیوند انگشت دست خیلی خوب بود ممنونم جناب اقای دکتر چابک
۱۴۰۰/۰۵/۱۹با سلام کمر درد نتیجه خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۲۱مشکل زانو که به بهترین نتیجه رسیدم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۱۳رباط مچ پا
۱۳۹۸/۰۵/۰۴راضی بودم.مشکل مادرم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸عالی هستن.
۱۳۹۹/۰۴/۱۴والا هنوز پدرم را ب اتاق عمل نبرده خیلی دوست دارم درموردش بیشتر بدونم
۱۳۹۷/۰۴/۲۴بسیار عالی و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۰/۱۹عالی وقابل اعتماد
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خیلی عالی هستن
۱۳۹۸/۰۴/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷درد زانو
۱۳۹۷/۰۲/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳خواهرم پسرخواهرم هردوعمل زانووپاداشتندبسیارعالی بودعملشون
۱۳۹۸/۰۸/۰۳عالی بود
۱۳۹۷/۰۲/۰۱رباط صلیبی عمل کردم عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۱۱معرفی بوده ولی دکتر خیلی خوب مهربونی بودن من در رفتگیه مفصل لگن دارم ک باید پروتز شم دکترچابک پیشنهادشون اینکه یکم سنم بالاتر بره من الان 24 سالمه
۱۳۹۸/۰۸/۱۷دکتر بسیار خوبی است عمل تومور خوش خیم استخوانی فیبولا نتیجه عمل بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۳/۲۵تمامیه بیمارستان ها منو رد کردن و گفتن این پا فقط از مچ باید قطع بشه ولی دکتر سید کاظم چابک ریسکی عمل کردن و پای من کاملا عین روز اول شد خیلی ممنون و سپاس گزارم از ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۲۶خیلی دکتری خوب وباتجربه است من بابام عمل کرد تعویض مفصل خیلی ازش راضی هستم خدا ازش راضی باشد
۱۴۰۰/۰۳/۰۴سلامبهنظرمندکترچابکیکیازبهترینمتخصصهایارتوپدی ایرانهستنوجادارهکهازایشانودستیاراندکترتشکروقدردانیکنم
۱۳۹۷/۰۸/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۰عمل رباط صلیبی
۱۴۰۱/۰۲/۰۶زانودردشدید داشتم طی یک دوره درمان کاملا برطرف شد
۱۳۹۷/۱۰/۰۳سلام رباط صلیبی عمل کردم خیلی خوبه
۱۳۹۷/۱۰/۱۸عمل جراحی پا و بیساز عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۱یکی از آشناها عمل کردن پیششون خیلی راضی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عمل ژانت سل تؤومور.بسیارعالی
۱۳۹۷/۰۹/۱۲