این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، تقاطع فلسطین (باغشاه) و اردیبهشت، جنب سازمان محیط زیست، ساختمان امیران، طبقه ۴، واحد ۱۲
اخبار مطب را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.
dr_majid_asnaashari@
آدرس سایت
dr-asnaashari.com
۱۵ دقیقه قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
در صورت عدم حضور به موقع نوبت شما لغو می شود.
مشاوره تلفنی ساعت ۱۶ الی ۲۰ شنبه تا ۴ شنبه
شیراز، خیابان اردیبهشت غربی، تقاطع فلسطین (باغشاه) و اردیبهشت، جنب سازمان محیط زیست، ساختمان امیران، طبقه ۴، واحد ۱۲
اخبار مطب را در صفحه اینستاگرام دنبال کنید.
dr_majid_asnaashari@
آدرس سایت
dr-asnaashari.com
۱۵ دقیقه قبل از نوبت در مطب حضور داشته باشید
در صورت عدم حضور به موقع نوبت شما لغو می شود.
مشاوره تلفنی ساعت ۱۶ الی ۲۰ شنبه تا ۴ شنبه
دکتر خوش اخلاق کار بلد بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳ژنوکماستی
۱۴۰۲/۰۳/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۶من رفتم هیچ جوابی نگرفتم
۱۴۰۲/۰۹/۲۳واریس نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳گرفتگی رگ پاها فعلا تحت درمان هستیم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹برای درمان واریس مراجعه کردن فعلا سونو نوشتن انجام دادم
۱۴۰۱/۰۷/۱۱دکتر خوب و باحوصله ای است
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عمل واریس لیزری داشتم. خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۴مشکل واریس داشتم باید عمل شوم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸دکتر فوق العاده ایی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۶هنوز عملی نکردم
۱۴۰۳/۰۳/۱۲واریس.در درمان عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۴خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷درمان واریس
۱۴۰۳/۰۸/۲۱بسیار دکتر صبور هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۱واریس دارم قراره عمل کنم
۱۴۰۲/۰۲/۱۲فعلا عمل جراحی انجام دادم
۱۴۰۱/۰۵/۱۰گرفتگی عروق پا
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بنیمسمسکی بتسمصخسذسمژ
۱۴۰۲/۰۶/۱۰مراجعه هنوز نکردم
۱۴۰۱/۱۱/۱۶یک کلام عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دلدرد شدید داشتم.هنوز مداوا نشدم والا
۱۴۰۲/۰۱/۲۱منشی با ادب و خود شخص ایشان هم با سواد
۱۴۰۴/۰۶/۳۱برخورد عالی تشخیص کاملا درس
۱۴۰۴/۱۱/۱۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۳/۰۸بواسیر داشتم عمل کردم.اللن فکر میکنم بازم مثل قبله مشکلم
۱۴۰۴/۰۶/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۴/۰۵اولین بار مراجعه کردیم برای مادرم تنگی عروق گردن دارند فعلا گفتند سی تی اسکن انجام بدیم
۱۴۰۴/۰۵/۳۰برای تومور کاروتید بادی مادرم مراجعه کردیم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰مشکل روده
۱۴۰۴/۰۳/۲۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳گردن درد وگرفتگی داشتم با عمل جراحی خیلی عالی جواب داد البته الان گردنم کمی درد میکنه ولی خدارو شکر از روز اول بهترم.
۱۴۰۱/۱۰/۰۶عالیییییییی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵بررسی رگهای واریسی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بود
۱۴۰۲/۰۱/۰۶برای معاینه واریس پا ،ویزیت شدم.
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عمل فتق
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۹در بیمارستان شهید دوران مراجعه کردم سرباز هست، فوقالعاده عالی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۱مشکل واریس پا.نتیجه خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۳