کارشون عالیه
انجام پروتز سینه
جراحی بینی
عدم رضایت
عمل بینی
عمل بینی انجام دادم عالی بود
عمل ابدو
عمل جراحی
عمل بینی انجام دادم 6 سال پیش خیلی زیبا و طبیعی شد
عالی وکار بلد
جراحی مغز، تا الان مشکلی نبوده جز ی مشکل کوچک
عالی هستن
عمل بینی خوب بود
عمل لیفت پیشانی و شقیقه پیششون انجام دادم بعد از ده سال هنوز عالیه هیچ برگشتی نداشته
عمل عبدو
بینی من مشکل داشت اون موقع بچه بودم الان ۱۸سالم هس باید باز برم پیشش
عمل کردم
خوب بود
بهترین دکتر شیراز
نرلزکدززطریظر
عالی بودند
من قبلا عمل کردم پیش دکتر مرزبان و سر بینیم حالتش برگشته
دکتر خوب
من فقط برای ویزیت و مشاوره در رابطه با عمل ابدو پیش ایشون رفتم
فوق العاده ست کارشون
عمل پروتز سینه ۸سال پیش
کارشون
بینی عمل کردم
بسیار عالی هستن و به همه پیشنهاد میکنم
بسیار عالی خوب دستشون درد نکنه برای عمل شکاف دهان
عمل سانترال لب انجام دادم، هنوز بخیه داره و نتیجه رو بعد از کشیدن بخیه میبینم.. ان شا الله که عالی هست
بسیار الی
فعلا نت
عمل بینی عالی بود
ویزیت بیماری چاقی
جناب دکتر مرزبان عالین خدا حفظشون کنه
پروتز سینه
یک بار برای عمل بینی سالها پیش ویزیت شدم ولی عمل نکردم
خیلی خوب راهنمایی شدم
مشاوره عمل زیبایی بسیار عالی
دستم براثر تصادف گوشت اضافه آورده بود و آقای مرزبان عمل کردن و من بسیار راضی هستم از ایشون
خوب بوده
فوق العاده
فقط مشاوره بود
عمل زیبایی بینی و عالی بود
عمل زیبایی
ابدو کردم
شکاف لب در ششماهگی عمل شده عالی بود
بسیار عالی وکاربلد
عمل جراحی بینی
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز خیابان زند بالای بانگ گار افریبن ساختمان اریا واحد ۱ و ۲ و ۳
کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۹انجام پروتز سینه
۱۴۰۳/۰۴/۱۰جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عمل بینی
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عمل بینی انجام دادم عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عمل بینی
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳عمل ابدو
۱۴۰۳/۱۰/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۱۷عمل بینی انجام دادم 6 سال پیش خیلی زیبا و طبیعی شد
۱۴۰۴/۱۲/۱۸عالی وکار بلد
۱۴۰۲/۱۱/۱۶جراحی مغز، تا الان مشکلی نبوده جز ی مشکل کوچک
۱۴۰۰/۰۶/۲۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۱عمل بینی خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عمل لیفت پیشانی و شقیقه پیششون انجام دادم بعد از ده سال هنوز عالیه هیچ برگشتی نداشته
۱۴۰۳/۰۷/۰۴عمل عبدو
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بینی من مشکل داشت اون موقع بچه بودم الان ۱۸سالم هس باید باز برم پیشش
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عمل کردم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۶بهترین دکتر شیراز
۱۴۰۰/۰۵/۲۱نرلزکدززطریظر
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵من قبلا عمل کردم پیش دکتر مرزبان و سر بینیم حالتش برگشته
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عمل بینی
۱۴۰۳/۰۳/۲۱من فقط برای ویزیت و مشاوره در رابطه با عمل ابدو پیش ایشون رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱فوق العاده ست کارشون
۱۴۰۴/۰۴/۲۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۳جراحی بینی
۱۴۰۱/۱۱/۰۴عمل پروتز سینه ۸سال پیش
۱۴۰۱/۰۷/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷جراحی بینی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷کارشون
۱۴۰۰/۰۵/۰۶بینی عمل کردم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بسیار عالی هستن و به همه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۳بسیار عالی خوب دستشون درد نکنه برای عمل شکاف دهان
۱۴۰۲/۰۳/۳۰عمل سانترال لب انجام دادم، هنوز بخیه داره و نتیجه رو بعد از کشیدن بخیه میبینم.. ان شا الله که عالی هست
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار الی
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۰۷فعلا نت
۱۴۰۴/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۱عمل بینی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ویزیت بیماری چاقی
۱۴۰۱/۰۸/۰۶جناب دکتر مرزبان عالین خدا حفظشون کنه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶پروتز سینه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵یک بار برای عمل بینی سالها پیش ویزیت شدم ولی عمل نکردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خیلی خوب راهنمایی شدم
۱۴۰۳/۰۶/۰۳مشاوره عمل زیبایی بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۶دستم براثر تصادف گوشت اضافه آورده بود و آقای مرزبان عمل کردن و من بسیار راضی هستم از ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۷/۳۰خوب بوده
۱۴۰۳/۰۵/۲۶فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۳فقط مشاوره بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عمل زیبایی بینی و عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عمل زیبایی
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ابدو کردم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷شکاف لب در ششماهگی عمل شده عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۴بسیار عالی وکاربلد
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل جراحی بینی
۱۴۰۱/۱۱/۲۷