دو سال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
میخوام بینی عمل کنم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
عالی بو
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
جراحی بینی دخترم رو انجام دادن کارشون عالی بود واقعا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بینی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
سلام من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
من تازه رفتم پیششون و نوبت عمل برای شهریور گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۲۷
عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹
از اقوام بنده پیش دکتر عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
من عمل ابدو کردم کوچک کردن سینه وبینی انجام دادم کارشون بینظره 8سال پیش انجام دادم هنوزم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
کارشون خوبه اما خیلی سر پایین شد بینی من.گویا کارشون کلا اینجوریه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۲۷
عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۲
در حد مشاوره بود ولی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
عمل بینی داشتم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
تخلیه فیلر صورت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
شکاف کام. نتیجه بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۴
خانمم توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
قبلا جراحی بینی انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲
خییییلی باتجربه و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳
عمل بینی و عالی بود کارشون من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲
بینی من گوشتی بود عمل کردم عالی شده، بهترین دکتر جراح بینی درایران هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸
عملی سینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵
تازه میخوام نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳
انسان بسیارباصداقت ومنصف می باشد
۱۳۹۹/۱۰/۰۴
مشکل بینی داشتم میخواستم عمل کنم.برام نوبت زدن اما خودم نرفتم..رفتار فوق العاده ای داشتن نمونه کارشدن که عالی بود .قیمتشون هم نسبت به بقیه دکترا خیلی بهتر بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۵
واسه عمل زیبایی بینی که ماشالا خودشون اینقدر انصاف داشتن گفتن نیازی به عمل نیست و کلی انگیزه دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱
خواهرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰
عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
فقط فعلاویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲
سه سال پیش بینی رو پیششون عمل کردم فوق العاده راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
عمل کوچک کردن سینه انجام دادم ..باید بگم اصلا درد نداشتم و از نتیجه کارشون بسیار راضی هستم از همینجا ازشون تشکر میکنم ..
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
من فقط ی بار رفتم برای لیفت هزینه اش گفت 20 ملیون دیگه نرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷
میخوام عمل صورت انجام بدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰
برای عمل افتادگی پلک مراجعه کردم ولی ایشان گفتند سنم که بالاتر رفت مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۲/۲۰
عالی ه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹
فقط ویزیت شدم بابت عمل ابدو اما ایشون من رو منصرص کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶
مشاوره شدم ونمونه کارشون بین اشنایادیدم وبسیارعالی درکارواخلاق
۱۳۹۸/۰۴/۰۵
عمل برست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱
واقعا دکتر خوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عالییییییییییییی عالیییییببیییبییی عالییییییییییییییی عالی واقعاااااا خدا قوتش بده انشاللله 120 سال سالم و تن درست باشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵
کوچک کردن سینه که خیلی عالی شد وعمل عبدو داشتم که خیلی خیلی خوب شد وعمل بینی همه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱
از دکترم راضی ام و دوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
عااالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۰
بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
سلام من پیششون ده سال پیش عمل کردم بی نطیر کارشون️
فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی، جراحی زیبایی بینی، بهترین جراح زیبایی بینی، رینوپلاستی، کاشت مو FIT و FUT
تزریق چربی، کاشت ابرو - تزریق چربی به باسن - تزریق چربی به سینه - ژنیکوماستی - لیزر موهای زاید - لیزر هموارساز - لیزر CO ۲ فرکشنال فراکشنال - درمان جای جوش - درمان جای آبله - درمان جای سالک - درمان اسکار -
برطرف کردن جای سوختگی - عمل جراحی کوچک کردن شکم و پهلوها (ابدومینوپلاستی)، جراحی زیبایی بینی، بینی گوشتی، بینی استخوانی، طراحی بینیهای طبیعی و فانتزی و عروسکی، لیپوماتیک، پیکرتراشی، لیپوساکشن، پروتز سینه، بزرگ و کوچک کردن سینه، لیفت سینه، لیفت صورت، لیفت ابرو، جراحی سوختگی، تزریق بوتاکس، تزریق ژل، کاشت ابرو، لیزر موهای زاید، لیزر فراکسل، CO ۲، جراحی گوش، باسن، ران، PRP، سلول درمانی، میکرونیدلینگ، پیلینگ شیمیایی، میکرودرم ابریشن، درمان لک، درماان جوش، درمان ریزش مو، مزوتراپی، میکروپیگمنتیشن، لایه برداری تخصصی، کاشت مو به روش غیر جراحی، عضو انجمن جهانی و بین المللی جراحان پلاستیک ISAPS، عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، پیکرتراشی، ترمیم ثانویه بینی، جراحی سوختگی، برداشتن خال، برداشتن زگیل، برداشتن کیست، جراحی سرپایی، میکروپیگمنتیشن، جراحی بینی ثانویه، جراحی بینی آسیب دیده، جراحی بینی کج، کلویید، اسکار، جای زخم، بهترین جراح پلاستیک شیراز، بهترین جراح زیبایی شیراز، بهترین جراح بینی شیراز - بهترین متخصص زیبایی - بهترین متخصص جراحی پلاستیک - بهترین مرکز لیپوماتیک شیراز - بهترین متخصص لیپوماتیک - بهترین متخصص پیکر تراشی - لیفت صورت با نخ - بهترین فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی - drhatamipour.com - دکتر ابراهیم حاتمی پور -
زیبایی بینی
۱۴۰۰/۰۱/۲۱دو سال پیش عمل زیبایی بینی انجام دادم پیششون و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۴میخوام بینی عمل کنم
۱۳۹۸/۱۱/۲۰عالی بو
۱۴۰۰/۰۷/۱۰جراحی بینی دخترم رو انجام دادن کارشون عالی بود واقعا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بینی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵سلام من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰من تازه رفتم پیششون و نوبت عمل برای شهریور گرفتم
۱۳۹۷/۰۴/۲۷عمل بینی
۱۳۹۹/۱۱/۰۹از اقوام بنده پیش دکتر عمل کردن
۱۴۰۰/۰۶/۲۱من عمل ابدو کردم کوچک کردن سینه وبینی انجام دادم کارشون بینظره 8سال پیش انجام دادم هنوزم عالیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۸کارشون خوبه اما خیلی سر پایین شد بینی من.گویا کارشون کلا اینجوریه
۱۴۰۰/۱۰/۰۱عمل زیبایی بینی
۱۳۹۸/۰۹/۲۷عالی هستن
۱۳۹۸/۰۵/۲۲در حد مشاوره بود ولی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۶عمل بینی داشتم و راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷تخلیه فیلر صورت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴شکاف کام. نتیجه بسیاااار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی هست
۱۳۹۷/۰۵/۲۴خانمم توسط ایشان ویزیت شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶قبلا جراحی بینی انجام دادم و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲خییییلی باتجربه و کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عالی ب
۱۴۰۰/۰۷/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عمل بینی و عالی بود کارشون من خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۶/۲۲بینی من گوشتی بود عمل کردم عالی شده، بهترین دکتر جراح بینی درایران هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عملی سینه خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۵تازه میخوام نوبت عمل بگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳انسان بسیارباصداقت ومنصف می باشد
۱۳۹۹/۱۰/۰۴مشکل بینی داشتم میخواستم عمل کنم.برام نوبت زدن اما خودم نرفتم..رفتار فوق العاده ای داشتن نمونه کارشدن که عالی بود .قیمتشون هم نسبت به بقیه دکترا خیلی بهتر بود
۱۳۹۸/۰۵/۱۵واسه عمل زیبایی بینی که ماشالا خودشون اینقدر انصاف داشتن گفتن نیازی به عمل نیست و کلی انگیزه دادن
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خواهرم
۱۴۰۰/۰۱/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۰فقط فعلاویزیت شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۲سه سال پیش بینی رو پیششون عمل کردم فوق العاده راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۲عمل کوچک کردن سینه انجام دادم ..باید بگم اصلا درد نداشتم و از نتیجه کارشون بسیار راضی هستم از همینجا ازشون تشکر میکنم ..
۱۳۹۹/۰۲/۲۱من فقط ی بار رفتم برای لیفت هزینه اش گفت 20 ملیون دیگه نرفتم
۱۳۹۷/۱۰/۲۷میخوام عمل صورت انجام بدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۰برای عمل افتادگی پلک مراجعه کردم ولی ایشان گفتند سنم که بالاتر رفت مراجعه کنم
۱۳۹۸/۰۲/۲۰عالی ه
۱۴۰۰/۰۷/۲۹فقط ویزیت شدم بابت عمل ابدو اما ایشون من رو منصرص کردن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۶مشاوره شدم ونمونه کارشون بین اشنایادیدم وبسیارعالی درکارواخلاق
۱۳۹۸/۰۴/۰۵عمل برست
۱۳۹۹/۰۹/۰۱واقعا دکتر خوبی هست ممنون ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۲عالییییییییییییی عالیییییببیییبییی عالییییییییییییییی عالی واقعاااااا خدا قوتش بده انشاللله 120 سال سالم و تن درست باشه
۱۳۹۹/۰۶/۱۵کوچک کردن سینه که خیلی عالی شد وعمل عبدو داشتم که خیلی خیلی خوب شد وعمل بینی همه عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۱از دکترم راضی ام و دوس
۱۳۹۹/۱۰/۱۵دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۲/۰۹عااالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۰بله خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۵سلام من پیششون ده سال پیش عمل کردم بی نطیر کارشون️
۱۳۹۸/۱۰/۰۲با اخلاق و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۲جراحی بینی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۰۳جراحی بینی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷جوش داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۹راضی ام از ایشون
۱۳۹۹/۰۳/۲۲فعلا نمی خواهم راجع به آن صحبت کنم
۱۳۹۷/۱۱/۲۳