این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت-خیابان کتابی-بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان شریعتی - بالاتر از پل رومی - بن بست سینا- ساختمان پزشکان پل رومی-طبقه اول - شماره ۵۱
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت-خیابان کتابی-بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان شریعتی - بالاتر از پل رومی - بن بست سینا- ساختمان پزشکان پل رومی-طبقه اول - شماره ۵۱
مدنی (نظام آباد) - بیمارستان امام حسین
انحراف و تنبلی چشم
۱۳۹۸/۰۵/۱۷چکاپ. دقیق و عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۱خیلی دکتر ماهری هستند
۱۳۹۹/۰۲/۲۳دکترخوبی هست من 20سال میرم پیشش خدا شوهرشم بیامرزه دکترخوبی ببود
۱۳۹۸/۰۹/۰۲خیلی عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۵دوبار عمل استرابیسم به دلیل کاتاراکت- ایشان دست خدا روی زمین هستند . خدا حفظشون کنه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶انحراف و تنبلی چشم
۱۳۹۸/۰۴/۰۵بینظیر هم اخلاق هم تخصص پزشکی 35 سال پیش انحراف چشم من رو در 5 سالگی عمل کردن بی نقص طوریکه حتی بقیه پزشکان در سالهای بعد هم نمیتونستن تشخیص بدن که این چشم عمل شده.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳دخترم بیمار ایشون بوده
۱۴۰۰/۰۲/۱۸تنبلی چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۹راضی ه
۱۴۰۰/۱۰/۲۷مشکل انحرافی شدید که خدارو شکر نتیجه گرفتیم.
۱۴۰۰/۰۳/۲۹عالیه کارشون
۱۳۹۸/۱۱/۱۴عالی هستن
۱۳۹۸/۰۱/۱۹انحراف چشم وفعلا عمل نکردم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶عاتی بود
۱۳۹۸/۰۴/۰۵دکتر بسیار ماهر و مهربان
۱۴۰۰/۰۵/۲۳عمل قرنیه عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۸بسیار دکتر مجرب در مورد کودکان
۱۳۹۹/۰۳/۲۹فوق العاده
۱۳۹۸/۰۱/۲۲خیلی خوب هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۷انحراف چشم و عمل جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۵بله، عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۲۴انحراف چشم عینک دادن
۱۳۹۹/۰۱/۱۷انحراف
۱۳۹۸/۰۶/۰۲کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۲۴انحراف
۱۳۹۷/۱۱/۲۸عالی و دقیق
۱۴۰۰/۰۷/۰۳برای استرابیسم پسرم به ایشان مراجعه کردم، بسیار با دقت و حوصله هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۰معاینه چشم دخترم
۱۴۰۰/۰۴/۰۴معاینه اولیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۵چکاپ تنبلی و انحراف
۱۴۰۰/۰۵/۱۸استرابیسم عالی
۱۳۹۷/۰۹/۲۴مشکل انحراف چشم نتیجه عمل توسط ایشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۵پسرم،،استرابیسم داشت ،،پیش ایشون عمل کردیم،،،نتیجه عالی بود،،خدا خیرشون بده،،ایشون فرشته اند،،،خدا نگهدارشون باشه
۱۳۹۹/۱۱/۰۴30 سال هست توسط دکتر ویزیت میشم. فوق العاده هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۸دوساله پسرم برای انحراف چشم تحت درمان خانم دکتر.خداراشکر بدون عمل انحراف تحت کنترله
۱۳۹۹/۰۹/۰۷تنبلی چشم
۱۳۹۸/۰۴/۱۷بهترین دکتر حال حاضر در ایران در تخصص انحراف چشم
۱۳۹۹/۰۶/۲۶دکتر بسیار کاربلد
۱۳۹۹/۰۳/۱۷پزشکی حاذق با قدرت تشخیص فوق العاده مایه افتخار ایران
۱۳۹۷/۰۹/۱۰بسیار باتجربه و مهربان و دلسوز هستند
۱۳۹۹/۱۱/۰۵تخصص عالی
۱۳۹۹/۱۰/۲۰عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷من میخوام عمل کنم چشمم رو پیش ایشون ولی واقعا این چند باری که مراجعه کردم معایناتشون عالی بوده
۱۳۹۹/۰۶/۱۱دکتری بسیار عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عمل انحراف فوق العاده عالی جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۱۵حاذق و کاردان
۱۳۹۷/۰۲/۰۲خیلی عالی بودند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۱انحرافی چشم داشتم که بسیار عالی عمل شد
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بهترین در رشته چشم پزشکی
۱۳۹۷/۰۵/۰۵استرابیسم بررس
۱۴۰۰/۰۳/۱۸تنبلی چشم
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیل خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۳خوب بودن
۱۳۹۸/۰۴/۳۰پسرم عمل چشم داشت خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۵/۱۳دخترم انحراف چشم شدید داشت یک سالگی وپانزده ماهیگی دوبار عمل شد وخوب شد هربار ک به چشهای دخترم نگاه میکنم خدارو بخاطر افرینش خانم دکتر ک اینقدر تبحر در کارش داره شکر میکنم.
۱۳۹۹/۰۹/۰۴خوب بود
۱۳۹۹/۰۳/۱۸عالی معرفی از طرف همکار
۱۴۰۰/۰۶/۲۲راضیم ازش
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی بود انحراف چشم
۱۳۹۸/۰۸/۱۶دخترم انحراف چشم داشت خیلی بهتر شد
۱۳۹۹/۰۴/۰۸دکتر فوق العاده دقیق و مسئولی هستند ، انحراف ناگهانی که برای چشم دخترم پیش اومد عمل کردند البته 18 سال پیش و خیلی راضی هستیم
۱۳۹۷/۱۱/۰۶دکتری بی نظیر و زحمت کش
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بنده انحراف چشم شدید داشتم ..طی دو عمل در دره 20 ساله انحراف چشم هایم کامل از بین رفت
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دخترم و برای چکاپ تنبلی و انحراف بردم خدمتشون. عالی هستن. قبلا چند جا رفته بودم، ولی دکتر اصلا نمیتوانست با بچه ارتباط برقرار کنه بعد میگفت بچه همکاری نمیکنه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸جراحی چشم انجام دادم عالی بودن ستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۵پزشک خوبی است ولی هنوز نتیجه دلخواه را ازسه عمل قبلی دخترم برای درمان انحراف چشمش نگرفته ام
۱۴۰۰/۰۵/۲۰تا الان نتیجه خوبی حاصل شده
۱۳۹۹/۰۹/۰۳انحرافی چشم تقریبا بهتر شده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دخترم استرابیسم داره تحت نظر ایشون هست بسیار پزشک ماهری هستن
۱۴۰۰/۰۵/۲۵من از 7 سالگی پیش این دکتر رفتم و عالی هستن
۱۳۹۹/۰۹/۰۳دکتر بسیار خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴نتیجه اش عالی عمل انحراف
۱۳۹۹/۱۲/۲۸بسیار پزشک حاذق و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۸تنبلی چشم پسرم خیلی با دقت بالا بررسی میکنن
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بهترین پزشک
۱۴۰۰/۰۴/۲۹خیلی دکتر خوبی است من ازش بازی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتربسیار
۱۳۹۹/۰۹/۱۲استرابیسم، با عمل اول حل شد. ایشون فوق العاده هستن.
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۹دکتر خوبیه
۱۳۹۸/۰۱/۲۶دخترم تنبلی چشم داره
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۰۷عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکترخوبی است
۱۴۰۰/۰۹/۰۹فرزندم دوبار عمل شده و راضی بودم
۱۳۹۹/۱۲/۱۹جراحی چشم و عمل موفق بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۷چکاب چشم بچه هام، عالی بودن
۱۳۹۹/۱۱/۱۳واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۹/۰۵/۰۹عالی عمل استرابیسم داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل استرابیسم پسرم وتنبلی چشم داشت فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۴برای انحراف چشم دخترم رفتم بیمارستان نگاه وایشون گفتن یک ماه بعد برم مطب
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عمل انحراف چشم برام انجام دادنتیجه بخش بود
۱۳۹۷/۱۰/۲۲خوب عالیه من مشگلم انحراف چشم بود راضی هستم
۱۳۹۹/۰۴/۱۹عالی ممنون
۱۴۰۰/۰۶/۳۱ضعیف بودن چشم پسرم
۱۳۹۹/۰۸/۱۲دوبار عمل کردم و بسیار عالی بود کامل انحراف هر دو چشمم از بین رفت
۱۳۹۸/۰۵/۱۲