این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
بالاتر از ونک خ والی نژاد پ ۳۲ ساختمان چشم خانه طبقه ۵
خیابان وصال شیرازی - بالاتر از طالقانی - روبروی سازمان انتقال خون - کوچه بهنام - کلینیک حمیدیه
خیلی خوبن
۱۴۰۱/۰۵/۳۱فوق العاده دکتر عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۳عالی و بی نظیر
۱۴۰۰/۱۱/۱۶خداروشکر راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۰۴چشم پزشکی حاذق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۲۴برای تعیین درجه چشم مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خیلی دکتر خوبی هستن در تشخیص ها هم عالی هستن من بچه که بودم سه تا خار گل رفته بود تو چشمم نزدیک 7-8 دکتر رفتم ولی تنها دکتری بودن که هار هارو تشخیص دادن و درآوردن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالی پر حوصله و برای بیمار ارزش قایله
۱۴۰۰/۰۹/۰۳خیلی عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۵مشکل خاصی نداشتم
۱۳۹۹/۰۳/۰۶سلام چک کردن چشم خانمم و تجویز عینک بود و حدود 4ساله که خانمم عینک میزنه و خیلی راضیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۳تنبلی چشم
۱۴۰۰/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۱خوب است
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۸اب مروارید خوب بود گم گل
۱۳۹۹/۱۰/۰۴2 سال عمل کردم واقعا هیچ مشکلی ندارم خیلی انسان شریفی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۳عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۰۹عمل اب مروارید و بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۸بسیار د
۱۴۰۰/۰۴/۲۴آب مروارید
۱۴۰۰/۰۷/۱۰عمل آب مروارید داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بهترین دکتر هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۰عالی با وجدان
۱۴۰۰/۰۶/۱۷راضی بودن
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بهترین متخصص چشم نتایج عالی در خانواده اقوام ودوستان تقریبا 50 نفر تحت نظر دکتریم
۱۴۰۰/۰۳/۱۹واقعاواقعابهترین چشم پزشکی هستن که تاحالادیدم واقعاکارشون قابل تحسینه خیلی ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۱لیز چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عالی عمل لیزیک
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار دقیق و دلسوز
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر خوبیست
۱۴۰۰/۰۷/۲۱نامبروان ایران هستن
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عمل آب مروارید انجام شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۳6سال پیش لازک انجام دادم و بسیار راضی ام منصف و کاردرست
۱۴۰۰/۱۰/۱۰عمل چشم عالی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بهتریییییین به جرات
۱۴۰۰/۱۱/۱۰سلام دکتر فوق العاده خوب وبا حوصله
۱۴۰۰/۰۱/۲۵من استیگمات و نزدیک بین بودم که واقعا سلامتی چشمام رو اول به خدا و بعد به دکتر مدیونم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱عمل چشم داشتم بسیار خوب انجام شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۵دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۸برای شماره عینک رفتم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عالیییی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹آب سیاه
۱۴۰۰/۰۳/۰۸سلام. برای معاینه چشم رفتیم.من میتونم به جرات بگم تنهادکترباحوصله ای بودکه دیدیم بادقت تمام معاینات انجام دادوعینک تجویض کردوممنونم الان سردردهایم خوب شده
۱۴۰۰/۱۱/۱۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۹تشخیص جناب اقای دکتر بسیار خوب بود من خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۶ب خوبی جراحی شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۱عمل چشم عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عمل اب مروارید داشتم 14 سال قبل با دکتر خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر فوقالعاده خوبی هستش من سال 92 عمل کردم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴عالی بهترین پزشک چشم هستند خیلی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۶Excellent Doctor
۱۴۰۰/۰۸/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عااالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۶لازک انجام دادم و ایشون بی نظیرند
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عالی بود آب مروارید داشتم
۱۳۹۸/۰۱/۲۰چشمهام عفونت داشت
۱۳۹۹/۰۸/۱۱فوق العاده
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عمل قرنیه چشم و عالی
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عالی و با
۱۴۰۰/۰۴/۲۱هنوز مشخص نیست
۱۳۹۷/۰۳/۰۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۲بسیار عالی خوش اخلاق
۱۳۹۷/۰۷/۲۴عالی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۶من چشم عمل کردم پیش آقای دکتر کارشون فوقالعاده است
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۶تشخیص خیلی خوبی دارن
۱۴۰۰/۰۹/۲۸در رابطه با قرنیه اشراف کامل دارند
۱۴۰۰/۰۲/۲۷چشمم را پهلوی ایشان لیزیک کردم و از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸پزشک فوق العاده از هر نظر اخلاق رفتار و معاینه
۱۳۹۹/۱۲/۱۶فوقالعاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تشخیص و برخوردشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۹تشخیص عالی. با صبر و حوصله فراوان
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۰۶کارشون فوق
۱۴۰۰/۰۸/۲۵جراحی داشتم و بسیااااار راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۰۳مشکل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۱۰نزدیک بینم ضعیف بود عینک دادند
۱۴۰۰/۰۷/۲۶ناخنک چشم
۱۴۰۰/۰۷/۲۲جراحی اب مروارید داشتم بسیار خوب بودند
۱۳۹۹/۱۲/۲۴قوزقرنیه .خوب
۱۴۰۰/۱۰/۳۰قوز قرنیه و توسط ایشون پیوند قرنیه برای هر دو چشمم انجام شد
۱۳۹۹/۱۰/۰۲نزدیک بینی.بسیارخوب
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دکتر منجی ازاد واز بیمارستان فجر میشناسم بهتزین دکتر دنیاس
۱۳۹۹/۰۲/۲۳بسیار دکتر با اخلاق و کاردانی هستند عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹نتیجه خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی،قوز قرنیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۷کارشون فوق العاده هست
۱۴۰۰/۰۹/۱۹خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۰/۲۰تحت درمانم،دید بهتری دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸نزدیک بینی چشم داشتم در سال ۸۳ ایشان عمل لیزیک چشم برایم انجام دادن و من از نتیجه عمل راضی بودم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۵سال 86 چشم مادرم رو با یک پنجم قیمت عمل کرد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۴/۱۲مشکل قوز قرنیه، و تحت درمان
۱۴۰۰/۱۱/۱۶