۱۷۰ نفر
دکتر ماندانا احمدی

دکتر ماندانا احمدی

فلوشیپ قرنیه و خارج چشمی

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۳۷۴۹۵
۱۴۸ نفر

عینک داشتم عمل فمتولیزیک انجام دادم عینک را برداشتم

۱۴۰۰/۰۴/۰۳

ایشان فوق الهاده اند همین وبس

۱۳۹۸/۰۵/۰۱

لیزیک کردم

۱۳۹۹/۰۷/۱۲

تنبلی چشم داشتم تا حدودی بهبود یافتم

۱۳۹۸/۰۳/۲۸

بسیار دکتر مهربان و باسوادی است بنده همسرم و فرزندانم را ایشان عمل نمودن و بی نهایت از کارش راضی بوده وهستیم ضمنا ایشان دکتر چشم پزشک بیمارستان نداجا بود که پرسنل و خانواده های نیروهای مسلح را ویزیت می نمود و هر روزی که ایشان روز درمانگاهش بود نوبت بسختی بدست می آوردی واقعا مهارت خوب ایشان ستودنیست .

۱۳۹۷/۱۲/۰۴

قبلا خرم آباد دیدم

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

قوز قرنیه،رینگ گذاری شدم بیماریم کنترل شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

از نظر اینجانب خانم دکتر احمدی فردی متواضع، مسؤل و تو حرفه خودش بسیار باسواد میباشند

۱۴۰۰/۰۵/۲۹

تزریق چشمی برای مادرم

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۶

فوقالعاده هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۷

بسیار بسیار دکتر عالی میباشد،عمل لازیک کردم،راضی بودم خدا حفظشون کنه

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

بسیار دقیق

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

عمل لیزیک

۱۳۹۸/۰۲/۲۵

خشکی قرنیه دارم....تاحدی که داشتم کور میشدم....هیچ دکتری تاکید میکنم هیچ دکتری منو نتونست درمان کنه....بیشتر از 18 تا دکتر متخصص و فوق تخصص منو ویزیت کردن هرکدوم حرفای مختلفی میزدن بدون اینکه درمانم کنن....خانم دکتر احمدی مثل یه معجزه واقعا درمانم کردن....اصلا به پزشکای ایرانی شبیه نیستن....اینکه تو این کشور ما این خانم دکتر رو داریم واقعا لطف خداست....چنین دکتر باهمتی واقعا....من داشتم کور میشدم و درد واقعا وحشتناکی رو تحمل میکردم

۱۳۹۹/۱۰/۱۲

عالیه.

۱۳۹۸/۰۴/۳۱

عمل چشم الحمدلله راضی بوده ام

۱۳۹۸/۱۰/۱۶

با اخلاق ، با تجربه ، حاذق ودلسوز در یک کلام عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

گلوکوم

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

بسیار راضی ام

۱۳۹۸/۰۸/۰۳

تاری دیدداشتم بعدازعمل آب مرواریدکه باکمک وتخصص سرکارخانم دکتراحمدی به وسیله کپسول تاری دیدم برطرف شد. حق نگهدارشان باد.

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

عمل چشم انجام دادم و بسیار راضی بودم

۱۳۹۸/۰۵/۳۰

واقعا دکتر عالیه

۱۳۹۷/۰۹/۰۵

بهتری دکتری است که در عمرم دیدم

۱۳۹۸/۰۹/۰۸

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

قرنیه چشم بله

۱۳۹۷/۱۲/۱۰

بسیار کاردان و تشخیصشون عالیه

۱۳۹۸/۰۲/۰۴

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۱۶

عمل قوزقرنیه،بسیارعالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

خیلی خوب هستند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

خیلی خوب

۱۳۹۹/۰۴/۱۷

بهترین دکتر برای جراحی های چشمی

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

دکتراحمدی باصداقت شفاف وباتجربه..فوق تخصص که داره من ازدهه80تاالان همراه باخانواده وآشنایان میریم پیش ایشون..

۱۳۹۷/۱۱/۱۰

عمل آب مرواید

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

بسیار دکتر حاذق و باسوادی هستن . هم در تشخیص عالی و هم در جراحی . برای ایشان آرزوی سلامتی داریم.

۱۳۹۸/۱۱/۰۷

بی نظیرن فوق العاده با سواد دلسوز و دقیق

۱۳۹۹/۰۳/۱۴

خواهرم ورم مویرگ داخل چشم داشت

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

بسیار عالی وحاذق هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عملچش داشتم و نتیجه عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

چشم ضعیف شده بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

قوز قرنیه .فعلا تحت نظر ایشون هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

عالی بود عمل فمتو

۱۳۹۹/۰۴/۲۹

مشاوره عمل نزدیک بینی

۱۳۹۸/۱۲/۱۶

عالی هست و حرفه ای

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

عمل فمتولیزیک پیش خانم دکتر انجام دادم، بسیار عالی و راحت. بعد از عمل مختصر درد و سوزش داشتم که تقریبا تا عصرش برطرف شد. از فرداش کاملا طبیعی بود چشمام و اصلا اذیت نشدم. الانم چند روز از عمل میگذره همه چیز خوبه و دیدم عالیه.

۱۴۰۰/۰۴/۱۳

بسیار بسیار بسیار پزشک خوب و توانمندی هستن مشکل شبکیه دارم توسط خانم دکتر عمل شدم بسیار عمل خوبی بود و نتیجه مثبت سالهاست تحت نظر خانم دکتر احمدی هستم تشخیص های عالی دارن

۱۳۹۹/۰۴/۰۲

پزشکی مسئول و متعهد با صرف وقت و توجه کافی به بیمار هستند

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

جراحی چشم

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

بهترین دکتره ما حدود10 نفر تو فامیل تو 10 سال اخیر پیششون لیزیک انجام دادیم

۱۳۹۹/۱۲/۲۵

عالی هستن خانم احمدی من 4ساله عمل لازک پیش ایشون انجام دادم و کاملا هم راضی هستم ..ممنون

۱۳۹۷/۰۴/۱۹

عمل لیزیک انجام دادم و بسیار راضی هستم

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

عال کار درست

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

باسلام واقعا پزشک مهربان و با سواد و خوبی هستند چشم پدر من را عمل آب مروارید و آب سیاه کردند خیلی خوب شد دختر عمویم هم عینکش را با عمل لیزیک برایش برداشت نمره چشمش شش بود

۱۳۹۷/۰۲/۲۴

لکه در چشم وبرداشتن آن

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

لیزیک عالی

۱۳۹۸/۰۷/۳۰

من عمل لازک انجام دادم, 6سال پیش و راضی بودم.

۱۳۹۷/۰۸/۲۹

ایشان پزشک خوب و با حوصاه ای هستند

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

بهترین

۱۳۹۹/۰۶/۰۱

لازک چشم و کاملا راضی هستم

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

مشکل من روماتیسم چشم بود ایشون به خوبی تشخیص دادند وطی سه هفته مشکل رو برطرف کردند ومن رو به دکتر روماتولوژی ارجاع دادند

۱۳۹۸/۰۶/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

عمل اب مروارید

۱۴۰۰/۱۱/۲۴

عالی است

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

فوق العاده ، خشکی چشم شدید داشتم اگر ایشان نبودند و تجویز گرفتن اشک طبیعی از خون با دستگاه را نمیکردند نمیدانم حالم الان چطور بود ، خداروشکر که تونستم پیششون برم واقعا خدا خیرشون بده

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

فشار چشم

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

بسیار عالی چند سال به چندین مرکز بزرگ و بنام مراجعه کردم اما نتونستن تشخیص بدهند که مشکلم چیه اما ایشون با اولین ویزیت تشخیص دادند و جالبتر از همه با اولین شبی که داروهای ایشان را استفاده کردم بهبود یافتم...خدا عمرشون بده

۱۴۰۰/۰۹/۲۴

پیوند قرنیه چشم

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عمل جراحی لازک و بسیار عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

زخم قرنیه فعلا درمان کامل نشده ولی راضی هستم

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

ایشون دکتری بسیار عالی هستن، و در کارشون با حوصله و صبور هستن

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

عالییییییییی

۱۳۹۹/۱۰/۲۷

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۵/۱۲

دکتر معرکه ای هستن

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

سلام من مشگل غوز قرنیه داشتم بیشتر دکتر اصفهان گفتن کاری از دست ما بر نمیاد. تصمیم گرفتم بیام تهران پیش دکتر احمدی ایشون منو معاینه کردن و نوبت عمل برام زدن ایشون خانم بسیار با شخصیت و مهربونی هستن و برا مریض هاشون وقت میزارن

۱۳۹۹/۰۲/۲۰

عالی هستن ایشون فمتولیزیک انجام دادم بیییینظیرن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

با سلام و احترام بسیار پزشک خوب کار بلد و مهربان هستند

۱۳۹۸/۰۶/۰۲

بهترین دکتر هستن

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

قوز قرنیه تحت نظر

۱۳۹۹/۰۳/۰۹

تبلی و انحراف چشم ولی خداروشکر الان خیلی بهتر شدن

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

عمل فمتولیزیک داشتم بسیار عالی و فوق العاده بی نقص بود الان 1 سال و نیم گذشته خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۴

بسیار دکتر حاذق و حرفهای هستن

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

عمل لازک کردم و نتیجه عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۲

من برای دور و نزدیک دو تا عینک میزدم خانم دکتر برایم یک عمل فمتولیزیک انجام داد که هر دو عینک را برداشتم و الان خدا را شکر راحتم، خیلی دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای است، فقط مطبش یک کم معطل شدم

۱۳۹۹/۱۲/۰۷

نزدیکبینی و انجام عمل لازیک

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

سنجش بینایی دقیق وعینک مناسب چشمم ویزیت کرد

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

سرگیجه شدید و تاری دید در هنگام بلند شدن داشتم.ایشون تشخیص دادن،تورم عصب بینایی و فشار مغز بالا. تشخیص سریع ایشون و ارجاع دادن به دکتر مغز و اعصاب، باعث شد بیناییم دچار مشکل نشه و اتفاق بدی نیفته.

۱۳۹۷/۱۱/۲۳

کارشون عالی اخلاق بی نظیر

۱۴۰۰/۰۱/۱۹

عمل لیزیک انجام دادم بسیار عالی بود و خیلی راضی بودم

۱۳۹۸/۰۹/۱۸

لیزیک،بسیار عالی

۱۳۹۸/۰۳/۰۶

سلام،من سه سال پیش پیش ایشون عمل لازک انجام دادم و بسیار راضی هستم هم کارشون خوب بود و هم خوش اخلاق هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۳

من مشکل آب مروارید داشتم جراحی پیش دکتر بود واقعا کارش عالی بود الان من مشکل شب کوری دارم خواستم بهشون هماهنگی کنم ک آیا درمان داره یا ن

۱۳۹۷/۱۲/۰۵

خیلی پزشک خوب و حاذقی میباشند

۱۳۹۸/۰۷/۰۷

جراحی بود.کارشون فوق العاده است

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

عمل لازم وراضی بودم, پنج سال پیش

۱۳۹۷/۱۰/۲۹

هنوز عمل نکردم

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

خیلی خوب لطفا

۱۴۰۰/۰۱/۱۰

تنبلی چشم اما دیر اقدام کردم

۱۳۹۸/۰۴/۰۳
کلینیک
تهرانخیابان شریعتی - جنب بزرگراه همت - خیابان داوود گل نبی (کتابی) - شماره ۳
یکشنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۴:۰۰
پنجشنبه از ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۲:۰۰
    نقشه مطب
    آدرس و تلفن مطب دکتر ماندانا احمدی
    تهرانآفریقا (جردن) - خیابان آرش غربی - پلاک ۲۶- طبقه همکف - واحد ۳
    شنبه و دوشنبه از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰
    چهارشنبه از ساعت ۱۴:۰۰ الی ۱۶:۰۰
      نقشه مطب
      مطب های دیگر با تخصص مشابه

      دکتر رامین فخاری

      جراح و متخصص چشماسمایل ـ فمتو ـ PRK ـ کاتاراکت
      دکتر رامین فخاری

      دکتر مصطفی پاک گوهر

      متخصص چشم پزشکی
      دکتر مصطفی پاک گوهر

      دکتر علی ایزدی

      جراح و متخصص چشم - فلوشیپ گلوکومفمتواسمایل ،فمتولیزیک ،لازک،آب مرواری...
      دکتر علی ایزدی

      دکتر علیرضا مقدسی

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشماسمایل، فمتواسمایل، اسمایل پرو ، فمتو...
      دکتر علیرضا مقدسی

      دکتر کیوان رضایی

      جراح و متخصص چشمجراحی پلک (بلفاروپلاستی) فمتولیزیک-اس...
      دکتر کیوان رضایی

      دکتر سید محمد علی ابطحی

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک،اسمایل،لازک،آب مروارید،پیون...
      دکتر سید محمد علی ابطحی

      دکتر مریم وزیرنیا

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ قرنیه
      دکتر مریم وزیرنیا

      دکتر زهرا رضائی اعلم

      جراح و متخصص چشمفمتولیزیک و بلفاروپلاستی
      دکتر زهرا رضائی اعلم

      دکتر سیدحسین ابطحی

      فلوشیپ شبکیه و لیزر ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک/لازک، اسمایل، آب مروارید و ...
      دکتر سیدحسین ابطحی

      دکتر مجید کبیری

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ گلوکوم ( آب...آب سیاه ، آب مروارید ، لیزیک و لازک
      دکتر مجید کبیری

      دکتر مرجان مازوچی

      فلوشیپ قرنیه و لازکجراح و متخصص چشم
      دکتر مرجان مازوچی

      دکتر محمدصادق میردهقان فراشاه

      جراح و متخصص چشم پزشکی
      دکتر محمدصادق میردهقان فراشاه

      دکتر افسانه کتیرائی

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ انحراف چشم ...
      دکتر افسانه کتیرائی

      دکتر سیدحسام هاشمیان

      فلوشیپ قرنیه و لیزیک ، جراح و متخصص چشمفمتولیزیک ، فمتواسمایل ، آب مروارید ،...
      دکتر سیدحسام هاشمیان

      دکتر بهمن علیزاده

      جراح و متخصص چشملیزیک ، فمتو ، آب مروارید ، پلک ، انح...
      دکتر بهمن علیزاده

      دکتر نرگس حسنلو

      جراح و متخصص چشم ، فلوشیپ گلوکوم ( آب...
      دکتر نرگس حسنلو

      دکتر منصور همایونی

      فلوشیپ ویتره و رتینمتخصص چشم
      دکتر منصور همایونی

      دکتر وحیدرضا حکمت

      جراح و فلوشیپ چشم لیزیک آب مروارید گل...
      دکتر وحیدرضا حکمت

      دکتر بهزاد جعفری

      جراح و متخصص چشم
      دکتر بهزاد جعفری

      دکتر علی ترابی کفشگری

      جراح و متخصص چشم
      دکتر علی ترابی کفشگری

      دکتر سجاد منصوریان

      جراح و متخصص چشمجراح پلک
      دکتر سجاد منصوریان

      دکتر محمد امینی

      جراح و متخصص چشم فوق تخصص قرنیه ولیزیک
      دکتر محمد امینی

      دکتر فرهاد جانباز فوتمی

      متخصص چشم
      دکتر فرهاد جانباز فوتمی

      دکتر زهراالسادات دلاوری

      متخصص چشم
      دکتر زهراالسادات دلاوری

      این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

      از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

      مسیریابی
      کلینیک

      خیابان شریعتی - جنب بزرگراه همت - خیابان داوود گل نبی (کتابی) - شماره ۳

      مطب

      آفریقا (جردن) - خیابان آرش غربی - پلاک ۲۶- طبقه همکف - واحد ۳

      کلینیک

      خیابان شریعتی - جنب بزرگراه همت - خیابان داوود گل نبی (کتابی) - شماره ۳

      مطب

      آفریقا (جردن) - خیابان آرش غربی - پلاک ۲۶- طبقه همکف - واحد ۳