این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - خیابان یخچال - تقاطع خیابان هدایت - بیمارستان هدایت
میدان چیذر - مقابل داروخانه کامیار - ساختمان پزشکان رز - طبقه ۵ - واحد ۱۲
خیابان شریعتی - خیابان یخچال - تقاطع خیابان هدایت - بیمارستان هدایت
میدان چیذر - مقابل داروخانه کامیار - ساختمان پزشکان رز - طبقه ۵ - واحد ۱۲
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
دلسوز و متعهد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴ایشان عالی و کاربلد هستند_
۱۳۹۷/۱۲/۱۰سلامایشان یک دکتر کاملا حرفه ای و متخصص است
۱۳۹۸/۱۱/۱۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹واقعا پزشک باتجربه و حاذقی هستند .خیلی سال است که چند عمل چشم توسط ایشان در خانواده ما انجام شده
۱۳۹۷/۰۹/۲۶عالی و دقیق
۱۳۹۸/۱۰/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بسیارحاذق درتشخیص وبسیار خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۹/۱۹ضعیفی چشم عمل کردم پیش دکتر
۱۴۰۰/۰۴/۰۷برادرم مشکل چشم داشت وراصی بودن از تشخیص ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۲۱ایشون دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۲۰جراحی شالازیون داشتم و کاملا راضی بودم
۱۴۰۰/۰۴/۱۶عمل چشم دکتری عالی وفوق حرفه ای
۱۳۹۹/۱۰/۱۷نمره چشم و تشخیص مناسب
۱۴۰۰/۱۰/۱۱سینوزیت داشتم و درمانشد
۱۴۰۰/۰۱/۲۸کار دکتر فوقالعاده بود،از ایشان متشکرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پدرم می امدند که البته تجویزی کرده بودند که به ضرر پدرم بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عالی عالی عالی
۱۳۹۸/۱۱/۲۷فقط چکاپ.عالی بودن
۱۳۹۸/۰۹/۰۹خیلی خوب و با تجربه میباشد
۱۳۹۷/۱۰/۱۲پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خیلی دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۳/۳۱جراح چشم پدرم بودند
۱۳۹۹/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۸میاستنی چشمی داشتم و بارتشخیص درست به بهترین دکترمعرفی کردن و درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۲بهترین پزشک
۱۴۰۰/۱۱/۰۳ربی ی به شما ندارد
۱۴۰۰/۰۹/۲۰مومن متعهد دلسوز و کار بلد
۱۴۰۰/۰۳/۲۷نتیجه عالی لیزر کرذم
۱۴۰۰/۰۵/۱۷عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عمل لیزیک فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بی نظیر
۱۴۰۰/۰۳/۰۷من راضی بودم قوزی قرنیه داشتم ایشون عمل کردن چشم هایم رو
۱۳۹۸/۰۹/۱۷خیلی خوب
۱۳۹۹/۰۸/۱۸عالی بود مؤمن کاربلد و باتجربه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵انسانی فوق العاده و پزشکی متعهد و حازق
۱۳۹۸/۰۱/۱۸عالی تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بسیار دکتر دقیق و فوق العاده ای هستن و تشخیص کاملا درستی دو میدن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیااار عاااااالییییی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰عالی بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسیار متخصص و متعهد
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی وبی نظیره
۱۳۹۸/۰۵/۱۲دکتر فوق العاده ای است
۱۳۹۸/۱۱/۰۷اب سیاه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۷دکتر خیلی خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عمل آب مروارید کدم
۱۴۰۰/۱۰/۲۵خواهرم مراجعه کردن
۱۳۹۸/۰۵/۰۶من پیش دکتر عمل شدم و بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۸/۱۳عمل آب مروارید انجام دادم بسیار عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۳۰عمل لیزیک کردم و خیلی هم راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۲۸از طریق دوستان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰خودم مریضشون نبودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عمل چشم سال 89 و تا کنون رضایت کامل
۱۴۰۰/۱۰/۱۲بسیار خوب در عمل PRK
۱۳۹۹/۱۲/۰۵عمل لیزیک با موفقیت کامل
۱۳۹۷/۰۷/۱۳جراحی عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰دکتر خوب با دسترسی سخت
۱۳۹۸/۱۱/۰۵عمل لیزیک چشم انجام دادم و راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۷.تتسذا
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عمل لیزیک انجام داده ام و راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵اب مروارید داشتم و عمل انجام شد راضی هستم
۱۳۹۹/۰۵/۱۴دکتر فوق العاده ای هستن ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۲خودم و همسرم عمل لیزیک و مادرم عمل آب مروارید انجام دادیم پیش ایشون بسیار عالی بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۰پدر من پیششون چشم عمل کردن شکر خدا خوب شدن
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بهترین دکتر چشم پزشکی است
۱۳۹۸/۰۴/۱۸قرنیه چشم پسرمپاره شد.تشخیص ودرمان دکتر عالی بود.دکتر خوب ودلسوزی هستن.من پیشنهادشون میکنم.
۱۳۹۹/۰۲/۲۸بسیارعالی در تشخیص و درمان
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکترمظفری یکی ازچشم پزشکهای بینظیرمیباشدمن چندساله که پدرومادروخودم تحت درمان این پزشک محترم هستیم
۱۳۹۸/۱۲/۰۸بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۰/۱۸عمل لازک
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی و بینظیر
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر خوبی است
۱۳۹۸/۱۰/۲۱عمل چشم
۱۳۹۹/۰۵/۱۲بسیاردکترخوب وعالی میباشد
۱۴۰۰/۰۹/۳۰عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۲۵عمل لازم چشم داشتم و کاملا راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷اب مروارید و نتیجه عالی بوده
۱۴۰۰/۰۲/۰۱آب مروارید داشتم دکتر چشمم عمل کردن الان عالی هستم
۱۳۹۹/۰۶/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام آب مروارید عمل کردم خیلی راضی بودم بعداز 5سال چشمم تار میبینه میخوا توسط دکتر ویزیت بشم
۱۴۰۰/۰۹/۱۵عمل لیزیک و شالازیون انجام دادم، فوق العاده راضی هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۶پسرم عمل لیزیک انجام داد و عمل عالی بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸چشم عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۴اب مروارید
۱۳۹۸/۱۱/۳۰آبریزش چشم ودرد شدید
۱۳۹۸/۰۹/۲۴آب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۰۲تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۶/۱۵پدرم هر دو چشمشون رو اب مروارید جراحی کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰بیمار ایشون هستم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۰۶/۱۲عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱با حوصله و صبور و متخصص واقعی
۱۳۹۹/۰۹/۰۱قبلا برای معاینه چچشمم مراجعه کرده بودم دکتر خوبی بودند
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار بسیار دکتر خوب و عالی هستن ایشون من به شخصه از ایشون خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بسیار مجرب و متخصص و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۰/۲۳فعلا خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۲۰سلام پزشک خوب و حاذقی هستند، دقیق معاینه میکنند با حوصله و صرف وقت لازم.
۱۳۹۸/۰۳/۲۹عالی هستن دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۲عمل آب مروارید ونتیجه بسیارعالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۱دکتر خوب و
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بودن
۱۳۹۸/۰۸/۱۹عالین فقط همین
۱۴۰۰/۰۷/۲۶تعریفشان را از بیمار ها شنیدم
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی دکتر خوبی هستش
۱۳۹۷/۱۲/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۶عالی هستن از نظراخلاق و تخصص بهترین هستند
۱۳۹۹/۱۱/۱۸بسیار عالی و باشخصیت وتشخیص دقیق و بسیار وقت میگذارند باتوجه به اینکه خیلی معطلی دارد
۱۴۰۰/۰۴/۰۴عالی پسرم تنبلی چشم داست
۱۳۹۹/۰۳/۲۷خیلی خوب هست من عمل انجام دادم
۱۳۹۸/۰۸/۰۴عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۸یکبار مادرم ویزیت شدن و نتیجه خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۵عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی دکتر
۱۳۹۹/۰۴/۰۲بهترین دکتر عالی هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۸/۲۱خوب بوده است
۱۴۰۰/۰۸/۰۷عمل لیزیک
۱۳۹۸/۰۹/۰۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷بهترین دکتر
۱۳۹۸/۰۷/۱۵دکتر بینظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عمل آب مروارید
۱۴۰۰/۰۶/۰۲بررای عمل شبکیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷معاینه چشم
۱۴۰۰/۰۱/۰۵خوب و متعهد
۱۳۹۸/۱۰/۲۵لیزیک عالیییییی
۱۴۰۰/۱۲/۲۲مهربان
۱۳۹۸/۰۹/۰۵ریزیم چشم
۱۳۹۷/۱۰/۱۰آستیگمات و عینک تجویز کردن
۱۳۹۹/۰۴/۰۴ایشون عالی بودن توی جراحی چشم
۱۳۹۹/۰۴/۱۱خوب است
۱۳۹۷/۱۱/۱۶فردی متعهد، حاذق و از همه مهمتر دارای اخلاق خوب و انسان است.
۱۴۰۰/۰۹/۲۴مشکل قرنیه داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۱۰سلام من پارسال برای برداشتن عینک پیش ایشون عمل کردم نمره چشمم 11بود الان هم دور و هم نزدیکو خیلی خوب میبینم واقعا دکتر ماهر و با انصاف و دقیقی هستند خیلی به بیماراشون اهمیت میدن و وقت میذارن انشاالله همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۸/۱۸دکتر بسیار بسیار عالی و باتجربه
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خیلی دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۶جراحی آب مروارید
۱۳۹۷/۰۶/۰۶عالی و نتیجه بخش بود خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸مشکل برطرف شد
۱۳۹۹/۱۱/۲۸مشکل چشم
۱۳۹۸/۰۸/۱۱بسیاربسیار حاذق و متعهد به کار
۱۴۰۱/۰۱/۱۰تشخیص ایشان حرف نداری بسیار باایمان و متعهد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴من برای چک آپ رفتم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷آب مروارید
۱۴۰۰/۰۸/۰۷اب مروارید
۱۳۹۹/۱۰/۲۸من افتادگی پلک داشتم ایشون بسیار دکتر مهربان باحوصله وماهری هستن که الان با گذشت دو هفته از جراحی جای بخیه هام داره محو میشه از از جراحی عالی شون هم چی بگم کم گفتم ازشون ممنونم اگه به عقب برگردم دوباره ایشون رو انتخاب میکنم
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۸