برخورد مناسب داشتن با حوصله انشالله قراره پدرم رو عمل کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
عمل فمتو لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
ویزیت گرفتم هنوز نوبتم نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۶
بسیار عال
۱۴۰۰/۱۰/۱۷
دکتر زبر دست و ماهری هستند.خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
عالین ایشون خدایی بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
برداشتن عینک
بعد از یک ماه که فعلا عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
همسرم عمل prk انجام داده وخیلی راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
فعلا نظری نمیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
چربی زیر بغل داشتم عمل کردم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲
اب نروارید
۱۴۰۳/۱۲/۰۸
عمل اسمایل انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۰۱
فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۴
دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷
معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱
عمل چشم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
دکتر زبر دست و ماهری هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
تحت درمان قوز قرنیه با آقای دکتر هداوند خانی هستم بسیار دکتر خوب و دقیق هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۷/۱۱
عمل لیزر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
بسار حاذق هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
آب مروارید داشتم دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰
عمل آب مروارید خانمم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
عمل لنز داخل چشمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷
فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
من آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶
خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
باسلام من عمل فمتو لیزیک انجام دادم وبسیار راضی هستم وایشون دکتر ماهری هستن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
عمل کاتاراکت چشم راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
عمل مادربزرگم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۲
جراحی ناخنک
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶
من خشکی شدید چشم دارم چند ماه پیش دکتر هدلوندهانی ویزیتمکرد و چند ماه درمان خشکی چشم رو برام انحام دادن هفته پیش عمل کردم فوق العاده راضی هستم از عمل ،دکتر ماهر خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰
قوز قرنیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
آب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
سلام آب مروارید داشتم توسط آقای دکتر عمل شدم از عملم خیلی راضی بودم خدا را شکر الانم مشکلی ندارم سالی یه بار جهت چکاپ خدمتشون میرم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰
عمل فمتو انجام دادم وراضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
نتیجه من عالی و به همه توصیه میکنم و کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
یک هفته پیش عمل prk برای پسرم داشتیم..
۱۴۰۲/۰۲/۱۹
با تشخیص آقای دکتر درمان پسرم شروع کردیم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱
انجام عمل فمتو لایزیک
۱۴۰۲/۰۱/۰۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
پیش آقای دکتر عمل فیمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
دکتر خفن و
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
دکتر عالی و حاذق من کاشت لنز داخل چشم انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
بیماری با نابینایی کامل داشتیم با درمان دقیق دکتر هداوند خانی بینایی بیمارمان به حالت قبل بازگشت
۱۴۰۵/۰۱/۳۱
خیلی حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
قوز قرنیه عمل رینگ چشم انجام دادم و در حال معاینات بعد از عمل هستم
آب مروارید ونوبت عمل دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عمل ناخنک داشتم.تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عمل لیزیک منو انجام دادن دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۰۸برخورد مناسب داشتن با حوصله انشالله قراره پدرم رو عمل کنند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰عمل فمتو لیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹ویزیت گرفتم هنوز نوبتم نشده
۱۴۰۴/۰۳/۱۶بسیار عال
۱۴۰۰/۱۰/۱۷دکتر زبر دست و ماهری هستند.خدا خیرشون بده
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عالین ایشون خدایی بی نظیرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰برداشتن عینک بعد از یک ماه که فعلا عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۰۱همسرم عمل prk انجام داده وخیلی راضی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۱۴فعلا نظری نمیدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۲آب مروارید
۱۴۰۴/۰۷/۲۷چربی زیر بغل داشتم عمل کردم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲اب نروارید
۱۴۰۳/۱۲/۰۸عمل اسمایل انجام دادم
۱۴۰۲/۰۲/۰۱فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷معاینه چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عمل چشم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر زبر دست و ماهری هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹تحت درمان قوز قرنیه با آقای دکتر هداوند خانی هستم بسیار دکتر خوب و دقیق هستن و برای بیمار وقت میزارن
۱۴۰۱/۰۷/۱۱عمل لیزر انجام دادم
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی پزشک خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسار حاذق هستند
۱۴۰۲/۰۲/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸آب مروارید
۱۴۰۴/۰۳/۰۸آب مروارید داشتم دکتر عالی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عمل آب مروارید خانمم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸عمل لنز داخل چشمی
۱۴۰۲/۰۲/۱۷فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳من آب مروارید عمل کردم
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خوب بوده
۱۴۰۰/۰۸/۲۲باسلام من عمل فمتو لیزیک انجام دادم وبسیار راضی هستم وایشون دکتر ماهری هستن.
۱۴۰۳/۰۸/۰۸عمل کاتاراکت چشم راست
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عمل مادربزرگم عالی بود
۱۴۰۲/۰۲/۲۲جراحی ناخنک
۱۴۰۰/۰۷/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۰/۱۱/۰۶من خشکی شدید چشم دارم چند ماه پیش دکتر هدلوندهانی ویزیتمکرد و چند ماه درمان خشکی چشم رو برام انحام دادن هفته پیش عمل کردم فوق العاده راضی هستم از عمل ،دکتر ماهر خوش اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۴خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۳۰قوز قرنیه
۱۴۰۲/۰۲/۰۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۰۳آب مروارید
۱۴۰۳/۱۱/۲۸بسیار بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام آب مروارید داشتم توسط آقای دکتر عمل شدم از عملم خیلی راضی بودم خدا را شکر الانم مشکلی ندارم سالی یه بار جهت چکاپ خدمتشون میرم
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عمل فمتو انجام دادم وراضی هستم
۱۴۰۴/۰۵/۱۸نتیجه من عالی و به همه توصیه میکنم و کردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳یک هفته پیش عمل prk برای پسرم داشتیم..
۱۴۰۲/۰۲/۱۹با تشخیص آقای دکتر درمان پسرم شروع کردیم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱انجام عمل فمتو لایزیک
۱۴۰۲/۰۱/۰۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۴پیش آقای دکتر عمل فیمتولیزیک انجام دادم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴دکتر خفن و
۱۴۰۴/۰۷/۲۱دکتر عالی و حاذق من کاشت لنز داخل چشم انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۱۴بیماری با نابینایی کامل داشتیم با درمان دقیق دکتر هداوند خانی بینایی بیمارمان به حالت قبل بازگشت
۱۴۰۵/۰۱/۳۱خیلی حرفه ای هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۴قوز قرنیه عمل رینگ چشم انجام دادم و در حال معاینات بعد از عمل هستم
۱۴۰۰/۰۷/۱۳عمل prk
۱۴۰۴/۰۶/۱۸