این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - پایین تر از پل صدر - رو بروی باغ سفارت انگلیس - جنب کوچه بهادر - پلاک ۱۶۷۰
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان شریعتی - پایین تر از پل صدر - رو بروی باغ سفارت انگلیس - جنب کوچه بهادر - پلاک ۱۶۷۰
تقاطع خیابان شریعتی و بزرگراه همت - خیابان کتابی - بیمارستان چشم پزشکی نگاه
خیابان ۱۵ خرداد - بین خیابان وحدت اسلامی و خیام - کوچه بادامچی - بیمارستان خیریه سید الشهدا
بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۹/۰۵عمل چشم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۷بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۰عمل لیزیک
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵عمل داشتم عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹راصی ام
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۹دکتر بسار خ
۱۴۰۲/۰۷/۱۲چشم مامانمو سال 96 عمل کردم بی نهایت راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۳چکاپ چشم بخاطربیماری لوپوس دارم قبلا پیش دکترعمل کردم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹برای معاینه چشم دخترم اومدم پیششون و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دور بینم ضعیف بود وبعد از عمل عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸عالی بودند
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عمل آب مروارید و درد و آبریزش بعد از یکماه
۱۴۰۳/۰۹/۱۲در عراق
۱۴۰۱/۰۳/۲۱بسیار دکتر خوب وعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۰عاااااااالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر فوق العاده ای هستن.
۱۴۰۰/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۷درسال 1367بعلت اصابت تیغ گیاه یوکا دجار پارگی قرننیه در چشم چپ شدم وبا مراجعه بهدر مانگاه چشم لبافی نژاد توسط جناب دکتر شکری تحت عمل قرار گرفتن اززکمات شبان روزی ایشان قدردانی مینمایم .
۱۳۹۷/۰۴/۱۵خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۹/۱۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۶عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۹/۲۳پدرم رو عمل کردن
۱۴۰۰/۰۱/۰۳عالی،بسیار مهربون و باحوصله،تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام خیلی دکتر با دقت و با حوصله جواب میدن
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر محترم حاذق استاد بتمام معنی
۱۴۰۱/۰۵/۱۹ضعف چشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶فوق العاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۲برای ویزیت چشمم رفتم پیششون و با تجربه و دانا هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالی ب
۱۴۰۲/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عمل اب مروارید
۱۴۰۰/۰۵/۲۴چشم فرزند نوزادم مشکل داشت و از بدو تولد تا نزدیک سه ماهگی همش چرک میکرد و متورم بود ایشون فقط یک ویزیت کردند و دستوری دادند که انجام بدیم و خودشون در مطب با حرکت دست روی چشم نوزاد برای باز شدن مجرای اشکی حرکت رو نشون دادند اما ما برگشتیم منزل دیگه چشم بچه مشکلش رفع شد و حتی نیاز به انجام اون حرکت نشد درحالیکه همون بیمارستان حرکت رو به من آموزش داده بودند و من قبل از ویزیت ایشون انجام میدادم .به هر حال تجربه و خاطره ی شیرینی از ایشون برای ما موند.
۱۴۰۱/۰۹/۱۵دکترخوب وکاربلدی هستند وبااخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عول پارگی قرنیه توسط ایشان دربیمارستان لبافی نژاد
۱۳۹۷/۰۲/۲۲عمل آب مروارید
۱۴۰۴/۰۵/۱۷عمل چشم
۱۴۰۳/۰۳/۰۶مادر و همسرم عمل چشم داشتند
۱۴۰۱/۰۶/۰۷عمل فمتو انجام دادم و از ۱۲ سالگی که چشمم ضعیف شد تا ۲۵ سالگی که عمل کردم پیش ایشون میرفتم و واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱